Last news in Fakti

25 Октомври, 2010 16:38 17 359 137

"Тройката" на BMW ще е свръх технологична

  • bmw 3er

Новото поколение на BMW 3er обещава да се превърне в най-високотехнологичния автомобил в своя клас, а и не само в този сегмент. В новата машина ще се интегрират всички известни технологични "екстри", но по-интересното е, че новата "тройка" ще разполага и с такива, които никога до сега не са използвани в автомобилостроенето.

Това съвсем не е странно, защото за баварците третата серия е най-важния модел. Именно той е най-продаван и носи най-много приходи на компанията. Точно заради това не е удивително, че мюнхенци отделят толкова много внимание на новата генерация.

По данни на Autocar, визията на новата "тройка" ще е още по-агресивна, а в оборудването ще бъдат включени опции, като напълно автоматизирана електронна система за паркиране, система за нощно виждане, активен круиз контрол, който сам контролира разстоянието до автомобила отпред и още куп електронни джаджи. В момента повечето от тези екстри са налични само в автомобилите от най-висок клас.

Какви ще са двигателите, на този етап не е ясно, но е ясно, че те ще са с поне 15% по-икономични от сегашните. Според непотвърдени данни ще бъде разширена и гамата на новата трета серия. Освен седан, комби, купе и кабриолет, BMW ще пусне на базата на "тройката" и хечбека GT, разполагащ с пет врати. Очаква се и кабриото да е с мек таван.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 До mercedesite

    59 46 Отговор
    Ето тук е истината, а не в доработки на Мерцедес

    Коментиран от #2

  • 2 M_Power

    45 41 Отговор

    До коментар #1 от "До mercedesite":

    Много точно казано. Не че до сега не са били на върха в технологиите и в автомобилостроенето като цяло.
    15 % по-икономични двигатели от досегашните - има какво да понаучат още Ауди и Мерцедес. Кой сега е номер 1??? :)

    Коментиран от #13

  • 3 Georgi T.

    49 6 Отговор
    От около 10 години тези правят коли дето трябва да ги карат програмисти,а сега компютрите по колата сигурно ще са с извънземна технология!
  • 4 БМВвист

    41 37 Отговор
    БМВ си е БМВ-те тва е
  • 5 M

    43 21 Отговор
    Това е колата!
  • 6 Жоро

    37 16 Отговор
    В момента имам е-92, и това е най-лошото BMW в технологично отношение, което съм карал. Постоянно нещо по електрониката е повредено. Дано новото "високотехнологично BMW" да са го направили по-добре, щото е-92 е пълна скръб. Жалко е, защото съм фен на марката от години, всеки, който е карал BMW знае за какво става въпрос...айде
  • 7 ivo

    25 43 Отговор
    pulen kineffff
  • 8 k

    25 23 Отговор
    не само БМВ а и Вие имате още много, много да учите......
  • 9 todor

    21 28 Отговор
    da suglasen sum s tebe kofti koli bokluci
  • 10 RS

    28 29 Отговор
    Kakvoto i da napraviat vinagi horata 6te berat iadove s taia marka,do sega nesam 4uval za model na BMW da niama problemi
  • 11 giorrgio

    24 12 Отговор
    ami kaji koia da si kupim...bez problemi...i j ...zariazvame tazi marka:)))hehehe

    Коментиран от #33

  • 12 posen

    18 12 Отговор
    do n10 gospodin tapak nqma avtomobil na tozi svqt koito da nqma problemi rano ili kysno vse neshto se razvalq i takiva komentari bokluci mogat da gi izkajat nqkvi rybove koito ne sa karali ili kachvali v takuv avtomobil. Abe vie tuk na kolko ste bre? pone 18 imate li... golemi kritici ste, a koi znae kvi smeshki ste

    Коментиран от #74

  • 13 rraptor

    29 21 Отговор

    До коментар #2 от "M_Power":

    Новия 5,5 литров двигател на S 63 amg е с 25% по-икономичен от предишния 6,2 литров, а пък е по-мощен. Таааааааааа кво викаш ?!?!?!

    Коментиран от #28, #70

  • 14 kmbo

    19 5 Отговор
    6to se izlaga6 be (karam e-92 i e pulna skrub) abe kolega ti da ne si onia s 4ervenoto BMW deto go zguna na bul.H. Botev.
  • 15 mercedes_fan

    16 3 Отговор
    neka da ne barzame s zakliucheniqta shte se vidi shto za kola e
  • 16 M_SUX

    29 10 Отговор
    kraino vreme beshe da mu slojat i ne6to pove4e ot El. stakla vse pak dawash 100 xilqdi i polu4aesh plastmasovo tablo ;)
  • 17 M_Power

    21 8 Отговор
    Имайки предвид, че на 100км харчи, колкото БТР крайно време беше да нормализират нещата. И пак една крачка напред за БМВ - с 4.4 (1.1L по-малък обем) мотор вадят 10 коня повече от новия S 63 AMG и ОТНОВО по-ниска консумация на гориво (30 % по-ниска от на предишния М5). Тааааа кой сега е номер 1???

    Коментиран от #19

  • 18 user

    37 17 Отговор
    Ха ха , бмв ... какво казват за бмв по света :
    "Bring Mich Werkstatt" - Закарай ме в сервиза,
    "Big Money Wasted" - Големи пари на вятъра
    "Bei Mercedes Weggeschmissen" - От останките от Мерцедесите
    "Barely Moving Wreck" - Едвам движеща се щайга
    Ха ха ... тинейджърчетата с избушените тройки и петици сега ще им избие пяна по устата ... все едно имат акции в тази фирма. Имал съм БМВ и по мои впечатления бмв е посредственост, облечена в реклама. Не че Мерцедеса в днешно време е по-добър, но пък в БМВ винаги ми е било смешно - така нахъсано гони качеството на Мерцедес, че допуска такива куриозни гафове ... и се остави Ауди да го задмине по качество, което е факт. Вместо да четете и наизустявате данни от колите, които вероятно никога няма да имате - образовайте се и работете, за да имате поне малък шанс да ги притежавате когато са нови, а не след 20 години ... съвет, не е задължително, може пък като наизустявате данните и спорите разпалено за глупости някак си да изкарате пари за такава кола ...
  • 19 rraptor

    11 9 Отговор

    До коментар #17 от "M_Power":

    BMW 760i e s dvigatel 5,972l i vadi 544 konq... a mercedes s 63 perf. pack e 5,461 i vadi 571 konq

    Коментиран от #85

  • 20 BMW

    10 24 Отговор
    BMW POWER tva e :) ,, eii putki , karaite si tarataikite , nie s bmw-tata si znaem, a mai i jenite znaqt :d:d:D BTW , AUDI I MERCEDES imat strashni modeli .... no do tam ... DRUGITE KOLI SA ZA DRISHLIOVCITE

    Коментиран от #47

  • 21 океан

    26 4 Отговор
    BMW ,аз ако карам ХОНДА да не би да съм дрисльо ,а ?..Иначе за феновете на BMW ,който може да кара по-новичко-успех и да влиза по-малко в бокса за ремонт :о)
  • 22 RomeO_P

    9 16 Отговор
    Pi4 kaji mi samo dve neshta - otkade ide maksimata "Mercedes i vsi4ki ostanali", koyato vseki znae, ta dori i tezi v deckite yasli, i zashto BMW nikoga prez skromnata si istoriya ne sa imali spolu4liv dizel????!!!! Ta koi sega e nomer..... mojebi 4 (sled Mercedes, Audi, Vw) ???!!!
  • 23 M_SUX

    10 13 Отговор
    BMW kakwo si znaesh we ... vie razbirate ot koli kolkoto jenite .... bmw-to e kola s mnogo konski sili i samo towa... ako dachia po4nat da slagat po-golemi dvigateli sum siguren che kolite shte sa im po-dobri ot bmw-tata... BMW se hareswa SAMO ot nedoraslq4eta kato M_power
  • 24 deo88

    14 2 Отговор
    Като цяло ми допада предницата на колата , но ми се струва , че е прекалено висока ...
  • 25 JORO

    18 1 Отговор
    Много зла предница!
  • 26 maksito

    12 7 Отговор
    Tova e liceto na dqvola,tova si e BMW samo BMW.
  • 27 sme6ki

    6 4 Отговор
    I kvo izliza nakraq 4e bmw-to e s po-golqm obem po malko kone pove4e varvi i po malko gori.Kakvo se opitva6e da dokaje6 ? :D
  • 28 Компетентен

    9 10 Отговор

    До коментар #13 от "rraptor":

    Ако не си разбрал Мерцедес е най-купувана марка в ЦЕЛИЯ СВЯТ!Слет нея бмв ауди и т.н.За бмв без проблем не съм чувал, единствения плюс е че по старите стават за дрифт...Но извинете един + на 1000 - как е?! :D

    Коментиран от #36

  • 29 Neutral

    8 11 Отговор
    Мерцедес е супер луксозна кола а, БМВ е супер бърза кола, така че на който му харесват високите скорости- да си взима БМВ и да бяга. Който иска да му е приятно- да си взима Мерцедес и да се маха

    Коментиран от #71

  • 30 p

    19 2 Отговор
    "novata 3ka 6te e svruh tehnologi4na",a sigurno interiora 6te e o6te po svruh plastmasov,kato na laptop ot tipa NEO, njakoj skoro ka4val li se e na 3ka proizvedena prez poslednite 3-4 godini,sram!
    i mezdu drugoto kak sporite za koli koito i sled 10 godini na staro njama da si kupite.............
    takiva statii se pi6at v bg samo za balu4etata da si kopuvat taraljasnici na po 15 godini i da gi karat gordo vse edno sa si kupili 4isto nov avtomobil,a posle se vdigat prodazbite na rezervni 4asti, kato i na "sportni filtri i auspusi" ot ilienci
    P.S. nikude v evropa ne moze6 da vidi6 tolkova mnogo stari bmw eta kato v bg
  • 31 BMW

    6 13 Отговор
    M_SUX ....... що не вземеш да ми направиш една бибитка????Както в една предна тема ще ти кажа пак.....ако някога събереш парички да караш кола от класа на БМВ ще си промениш мнението гаранция.И недей взимай решения кой харесва кой не БМВ!!!Щото няма кола която да се упре на БМВ по нито едно качество!!!Ако искаш имам една БМВ емлема.....подариха ми я когато и аз бях на твоето мнение и ми казаха че като си купя БМВ тогава пак да говоря!!!Ако искаш да ти я пратя та барем и ти малко от малко влезнеш в правия път?!?!
  • 32 V12

    13 6 Отговор
    Kolata naistina ima agresivna fizionomia.. no samo tova.... sega shte i lepnat nqkakyv napompan dizel koito shte kara 50 000km i cena koqto shte e neshto ravno na kilometrite koito shte kara..kogato se praviqt takiva napompani dizeli.. trqbva da sa dobre izucheni.. ne moje da vzemesh 1 3000 kubikov dizel da mu lepnesh 2 turbini i da gi pusnesh na pytq.. da ostavim na strana che turboto e na 2.86.bar a rali shampionata sa s trubini max na 2.5/bar .. ta misylta mi e kolko shte izdyrji toq motor? na 335d ami 335i... 3000 kubika turbo? 306 konq? che tva ako beshe neshto qponsko shteshe da e 1000... razhoda na gorivo shteshe damu e 1/3 ot tova koeto konsumira bmw.. za pochitatelite na markata.. v oficialnata statistika.. BMW e avtomobila koito konsumira nai-mnogo gorivo za da proizvede nai-malko energia ... zamislete se vyrhu tova
  • 33 Opa

    4 5 Отговор

    До коментар #11 от "giorrgio":

    mi mojesh da si kupish qponska zashtoto BMW-to bii qponskite koli samo razxod na gorivo i po skypi chasti po ni6to drugo
  • 34 MB

    10 2 Отговор
    И какво му е толкова бързото на бмв, нито M3,нито M6 е по-бързо от Mercedes SLS AMG
  • 35 Хулиган до Neutral

    10 6 Отговор
    А КОЙТО ИСКА МНОГО БЪРЗА И МНОГО ПРИЯТНА КОЛА ДА СИ ВЗИМА AUDI И ДА БЯГА,ЧЕ ВСИЧКИ ЩЕ МУ ЗАВИЖДАТ !!!
  • 36 Opa

    9 1 Отговор

    До коментар #28 от "Компетентен":

    ne be choveka ne se opitva a ti kazva che BMW za ni6to ne stava
  • 37 Ghost_town

    13 1 Отговор
    em kato se po4ne ot E30 prez E36,E46 i t.n... vs sa mn hubavi :)
    Edna molba kam romite!!!
    Bratq romi molq ne karaite BMW,4e prevarnahte markata v simvol na ciganiqta!!!
  • 38 CKPuT

    1 6 Отговор
    mercedes bila nai prodavanata xaxa zemete pochete .. pri luksoznite koli sa bmw a inache e reno
  • 39 реалист

    18 4 Отговор
    Когато БМВ пуснат на пазара кола по- технологична от Nissan GTR тогава пишете кой колко е напред.
    Има още много други примери.
    Само маниаци с татуирани на...... емблема на БМВ могат да твърдят ,че те са най най.
    Това е една от най-дефектиращите коли и наистина рябва да си мазохист за да караш такова дърво.
    В България много хора още живеят с илюзии от преди 30 години.

    И понеже баварците са големи технолози така се представиха във Формула 1 ,че ги биха дори Рено да не говорим за Мерцедес и Ферари. Само се надуват ,но както са водещи в технологиите какво са печелили в Рали шампионата или Формула 1?

    А всички драскачи тука привърженици на БМВ кога са карали Лексъс ,Инфинити или нещо от този клас за да твърдят ,че БМВ били най. Може би не ви стигат паричките момчета?
    Вземете се поинтересувайте малко преди да плюете .Проверете и колко дефекти дава баварската дървения сравнена с Хонда ,която плюете по горе. Между другото Акорд предлага по високи технологии от всяка тройка на пазара за по малко пари и с много по малко дефекти. Когато Хонда и Тойота разработваха хибриди БМВ правеше поредния си кошник ,а сега копират от японците.
    А който иска бърза кола да си купи Порше,Ферари ,а ако няма пари за тях примерно може да се пробва с GTR . БМВ още се чудят как да направят подобна кола.Само с надписи М на капака не става работата.

    Но за всеки влак си има пътници и докато има заблудени люде вярващи в превъзходството на БМВ рекламния отдел ,заедно с продавачите на резервни части и сервизите ще спят спокойно. Винаги ще има работа за тях осигурена от това "технологично" чудо.
    :)
  • 40 някой

    11 2 Отговор
    "активен круиз контрол, който сам контролира разстоянието до автомобила отпред и още куп електронни джаджи. В момента повечето от тези екстри са налични само в автомобилите от най-висок клас."

    Хора този круиз контрол Хонда Акорд го има от 3 години вече ,а освен това има система за активно връщане в лентата на движение ако водача се разсее.
    Май БМВ копира както винаги от други фирми.

    Като се замисля не се сещам БМВ да е въвело нещо първи в автомобилостроенето. Просто копират, слагат една агресивна муцуна и надут двигател и хайде на пътя ,но както се каза в предишния коментар не трябва да срещаш там коли от сорта на Нисан ГТР защото в тях има истински технологии ,а не такива измислени от рекламния отдел на БМВ.

    А моите впечатления ,са че разходът на гориво при БМВ винаги е по-висок от уж измерения в лабораторни условия и обикновено е по висок от конкуренцията , а уж са много напреднали....
  • 41 Росен

    2 9 Отговор
    За сполучливия дизел се понаака малко. От втората генерация дизел БМВ прави 6 цилиндров дизем икономичен и заради големия си обем устойчив на напрежения. Пример 2.5 литровия с или без турбина 3.5 тди, тдс. Купи си кола и карай да се поанучиш. А иначе БМВ си е марка с фенове и има защо. Дано новите кли да са по добри от старите. Чакаме ги на улицата.

    Коментиран от #42, #55

  • 42 Opa

    3 1 Отговор

    До коментар #41 от "Росен":

    naistina edin mnogo dobyr komentar :) bravo no samo da ti kaja che ve4e reno ne vodi v klasaciqta na F1 a Ferrari a dvigatelite na reno v F1 sa pylen tashak kakto i samata marka de samo provalixa poslednoto systezanie na Fetel no ina4e za drugoto si mnogo prav:)
  • 43 goshev

    3 1 Отговор
    Разбирам, че всеки има право на мнение, обаче нали не мислите, че някой който има излишни 80к за кола ще седне да чете тези неща.Вместо да спорите толкова разгорещено, научете се поне да пишете правилно, няма да изглежда толкова смешно :) Както някой много правилно беше написал по-горе, за всеки влак си има пътници.Лично мнение - BMW се справят доста добре с дизайна, но агрегатите им бягат по тъч линията леко ;)
  • 44 Opa

    7 2 Отговор
    http://www.vbox7.com/play:d3431a26 eto vi edno klip4e za maniqcite na BMW dano vi haresa kak HONDA NSX koqto 3.2 litra 280 konq pravi BMW M6 koeto 5.0 507 konq smeshno poradvaite te se na markata BMW

    Коментиран от #129

  • 45 пого777

    1 5 Отговор
    Съжалявам феновете на А и C.Ето така трявба да изглежда един премиум автомобил-изтънчен и модерен,а не изсечен и груб.Не ми пука дори ако е здрав като чипс и електрониката му е монтирана от павиан.Моля ви пуснете го по-бързо!
  • 46 Смешника

    4 5 Отговор
    HONDA NSX е култов модел,също като GTR или като 850i, това са коли, всяка от които е с някакво изключително превъзходство спрямо конкурентите си за своето време! В последно време БМВ направиха страхотен дизайн - колите им са по-красиви от всички конкуренти!!!Пък за двигателите не ми се коментира, който е карал БМВ знае!На мен лично друга кола не ми е доставяла такъв кеф!
  • 47 vpm

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "BMW":

    S63AMG-e 6208кубика-525 к.с.
  • 48 ceco

    7 7 Отговор
    nikoga niama da ima po dobra kola ot mercedes!!!bmw-to e edna plasmasova kola otvsiakade,imah x6 tova e kurnik za 200 bona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 49 baroveca

    2 12 Отговор
    mercedes e s kachestvo v pati po dobro ot Bmw.troshacha pak nabutal mejdu dvete nai veliki marki i Audi palna psihopatshtina a oshte dve jalki lainarcheta pak niakakvi iaponski prachki Honda i Nissan.malko sa razbirachite vav foruma ,mnogo sa draskachite i serachite.

    Коментиран от #60

  • 50 ВИКТОР

    7 2 Отговор
    Това е модел, който ще стане актуален в България след 16 или 17 години, така че засега е просто мноого далечна галактика. Прави впечатление /негативно / обаче ОСНИВАНЕТО, НАГРУХКВАНЕТО, ако щете НАХИПОПОТАМВАНЕТО на всяка следваща трета серия - болидът от снимката вероятно ще има размери колкото сегашната 7 ма серия /модел 2009 / и тегло 3 тона, ебати! На този фон двигатели с мощност 350 и нагоре конски сили въобще не звучат "страшно", а по-скоро необходимо, за да може да "откине" до стотака за под 10 секунди и да не бъде задминаван от Пежо 207 турбодизел например. Вероятно ще има хибридна версия с цел градско каране под 40км/ч и ВЪРХОВЕН демараж в рамките на 4 секунди, когато се наложи. Яка машина ще е , но въпроса е пета и седма серии какво ще ги правят ? Колко по- чудовищни и хипопотамести могат да станат ? Е, ще го видим след 17 години този кашалот на цена 2000 евро как ще изглежда...
  • 51 koko

    0 1 Отговор
    hmmmm kola 6te
    mn. pari za su6tite ekstri kakto pri drugite samo 4e oble4eni v uj ne6to po-taka !

    Коментиран от #62

  • 52 БАВАРЕЦА

    4 9 Отговор
    НАЙ ЧУПЛИВАТА МАРКА СЕ КАЗВА мерцедес ,ТО СА СКОРОСТНИ КУТИИ ,ТО ЕЛЕКТРОНИКА КИТАЙСКА ,ТО Е ГНУС ДА ГО ГЛЕДАШ, ТО Е ЗА КОМПЛЕКСАРИТЕ КАДЕТО ИМАТ ГЮБРЕ В ГЛАВИТЕ СИ И МРАЗАТ ДА МИСЛАТ..... ДОКАТО МАРКАТА BMW Е НАЙ ДИНАМИЧНАТА МАРКА В СВЕТА И НАЙ ПЕЧЕЛИВШ КОНЦЕРН И НАЙ СТАБИЛЕН В ИКОНОМИЧЕСКАТА КРИЗА. ДА НЕ ГОВОРИМЕ ЧЕ АВТОМОБИЛИТЕ BMW от M серията и GPOWER ПРЕВЪЗХОЖДАТ СКАПАНАТА МАРКА мерцедес...... ЯСНО ЛИ ВИ Е НЕВЕЖИ ПРОСТИ....???
  • 53 изкефен

    5 2 Отговор
    ^^^^

    Живея за коментари подобни на тези от постовете (41 и 52 )

    БРАВО !!!
  • 54 Дошо

    4 2 Отговор
    Пич аз от теб чувам, че БМВ е супер бърза кола.Досега съм останал с впечатление, че баварките са астматици.
    Honda ще е следващия ми автомобил!
  • 55 graver

    3 1 Отговор

    До коментар #41 от "Росен":

    Много правилно казано колеги, много правилно казано...

    Обаче предвид това, че средната възраст на хората тук е 18-20 години надали ще те разберат.
    Повечето са набори на Е36 и никога не са се качвали в нещо по читаво, но са сектанти и такива ще си останат.
  • 56 Spud

    4 2 Отговор
    Явно и новата тройка ще е също толкова високотехнологично дефектна, като предшественика си:)

    Коментиран от #63

  • 57 пробвал

    7 2 Отговор
    Аз не разбрах БМВ има ли толкова бърза и технологична кола като Нисан ГТР? Май колегите преди мен са прави .БМВ просто копират новости от други фирми слагат големи двигатели и после рекламата си върши работата.
    Като говорим за двигатели доколкото си спомням Митсубиши първи използваха през 90 те директно впръскване на бензин, Фиат разработиха "комън рейл" системите, Ситроен активните окачвания, Хонда имаха всички тези системи ,които уж сега въвежда БМВ на колите си още през 2004 , а между другото имаха и някаква система SH AWD за задвижване на четирите колела с допълнителен момент към външните колела за по добро завиване ,която БМВ още се чуди как да въведе.
    А що се отнася до спортни успехи за 80 години история на марката дори фирми като Рено,Пежо,Ситроен,Форд,Хонда,Тойота,Мицубиши,Субару и много други имат повече успехи от уж "водещите" баварци. Тук въобще не споменавам Ферари все пак те са от друг клас.
    Така ,че за мен БМВ си остава една лъскава обвивка ,с която парадират комплексари,които искат да бъдат забелязани. Нито са най-бързи,нито са най-икономични ,нито най- технологични... Като че ли се стремят да спечелят титлата "най-показни",но като във вица за една жена която казала:
    "Моят мъж е толкова голям мухльо, че ако има състезание за мухльовци той ще спечели второ място."
    и тази титла не могат да спечелят.

    Колкото до удоволствието ,което доставяло БМВ при шофиране кажете моля с кои други коли сте го сравнявали за да разберем как сте стигнали до такива изводи.Аз лично не открих нищо уникално шофирал съм Х3, и всички тройки от 1990 насам. През 2003 имах петица ,но толкова проблеми с разход на гориво и повреди не съм имал с друга кола.За мен БМВ не е нищо особено като кола ,който опита и други фирми ще разбере.
    Успех на всички.
  • 58 Димитър

    6 3 Отговор
    Не че искам да обиждам карачите на БМВ. Обаче всички приятели които имам с БМВ-та са леко комплексирани /да не кажа доста/. Не спират да ги хвалят колко вървят, какво удоволствие доставят.Покрай всички хвалби някои от тях дори не са забелязали с какви изътъркани гуми карат и колко са опасни за себе си и най-вече за останалите.
    Много странно как всички започват да говорят с пловин уста, като стане дума за ремонти по автомобила..
    Висока цена на автомобила, високи експлоатационни разходи, висок разход на гориво....за какво? Да зарибяваш малките недорасли шафрантии...и да гледаш лошо зад волана...показност..злоба дори...не мерси.
    Относно статията: Готино изглежда това БМВ. Харесва ми. Както и предните модели на 3-ките и 5-ците...
    Но с тези цени на поддръжка и чупливост няма как да ме привлекат като клиент...
    Хубав ден на всички.
    Шофирайте разумно каквато и кола да карате. :)
  • 59 слави

    5 2 Отговор
    неска видях 5 циганина в bmw e46 с кристални стопове и фарове с клепачи.
  • 60 rraptor

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "baroveca":

    Ti mai ne si v 4as s novovuvedeniqta... tva sa stari danni
  • 61 koko

    3 1 Отговор
    бмв не е лоша кола но според мен не си заслужава парите,не варвят колкото горят и наистина много роми карат бмв вече е изтъркана марка
  • 62 Opa

    3 2 Отговор

    До коментар #51 от "koko":

    ti ako si razbirach......bez komentar :D
  • 63 Opa

    3 2 Отговор

    До коментар #56 от "Spud":

    Dosho ot HONDA shte ostanesh mnogo dovolen samo sa slu4ish na avtomobil az imam honda i ti kazvam che za bulgarskite pytishta se dyrji dosta prili4no kato se ima v predvid kakvo systoqnie sa pytishtata :)
  • 64 Дошо

    3 1 Отговор

    До коментар #65 от "Wurst":

    Ами аз това се надявам.Сега имам Ауди и трагедията е пълна.Нямам намерение да я правя още по-пълна като купя БМВ.
  • 65 Wurst

    2 1 Отговор
    Минах 130 000 километра с Акорд 2006 по български пътища без да пипна нищо. Имам колега с БМВ 3,2006,който за 70 000 вече е посещавал сервиза поне 10 пъти , за окачване , за проблеми с електрониката ,а разхода на Хонда Акорд със 155 коня извънградско е под 6 бензин. БМВ каквото и да го правиш под 7 не слиза , а уж били големи майстори на двигатели. А като отворя капака на 10 годишно БМВ двигателя е целия в масло при Хонда няма такива неща.
    Може би не случайно Хонда са най -големия производител на бензинови двигатели в света.

    Коментиран от #64

  • 66 счупено бмв

    1 1 Отговор
    кво викаш под 6 на 100 тая хонда да не е хибрид
  • 67 wurst

    3 1 Отговор
    Когато искаш качваме се и засичаме.Знам че за хора които са свикнали с разхода на БМВ това е невероятно и за това ви съветвaм да пробвате преди да говорите какви лидери били баварците.
  • 68 Дошо

    2 1 Отговор

    До коментар #69 от "Real":

    Да човек обясни им на Беемвистите, че аз като кажа на някой гъзар с БМВ, че А41,8Т ми гори 9-10/100 градско и той почва да скача като ужилен.Не 150коня под 14-15 неможе да харчи.Не, че Аудито е кой знае какво аз не съм доволен, защото е проблемен автомобил също като кошниците БМВ.
  • 69 Real

    0 1 Отговор
    Всяка тема за нов модел на даден производител започва с "това ми харесва; много е грозно; баси резачката; тея са луди" или други подобни и завършва с "Аз с моята кошница като тръгна, баце и като изтребител, бензин не слагам, отучих я, не съм ходил в сервиза, щото е ебаси звера, нема по добра катафалка от моята!"
    Моля ви се спрете вече! Всеки си преценя сам за себе си дали това, което вижда и кара дали му харесва или не! Няма смисъл от заедливи коментари на тема най велика кошница. Спрете да робувате на марки! Всяка марка си има добрата и лошата стана и ако те ви устройват карайте, ако не търсете си друга...ю
    Аз от марките се отказах отдавна, но сега робувам на модели, точно определени модели, някой път съм супер разочарован, друг път нацелвам перфектния за мен.
    Имате глави, изполвайте ги!

    Коментиран от #68

  • 70 nikolov

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "rraptor":

    От 6,2 литров до 5,5 литров има 500 кубика разлика остана и да не е по икономичен..лелееее верно имате ли поне 18 тука? при баварците се говори за една и съща кубатура на двигателите за 3 серия тоя тука ми казва че 5,5 е по икономичен с 25% от 6,2 докаде стигнахме...
  • 71 николов

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Neutral":

    И кат ги вади 760li за т'ва го би по всички параметри нали ускорение лукс системи стабилност елегантност.. за тея де сега ще кажат бе бегай се гръмни,аре пъвро вие бегайте ;) http://vbox7.com/play:3c2435a8 и спрете сравнявате 760li s S63 AMG сравнете го със S600 да видим тогава /не че не се вижда какво прави със спортната версия S63 AMG а какво ли остава за S600/
  • 72 данката

    2 2 Отговор
    Това бмв отпред е много красиво.Като се появи ще му видим и цената,но аз съм много доволен от новото 535д има 300кс градско гори по 10 на 100 и ускорението му е доста добро.Лично аз съм го карал с 260км.Не е чак толкова скъпа,но е доста ниска.БМВ започнаха да правят хубави модели след 96,97г. преди това мноооого горяха.БМВ си е БМВ супер коли !!!
  • 73 спартак

    2 2 Отговор
    страшна предница,дано електрониката да е надежна,защото ще я караме след 10-12 години!!!
  • 74 RS

    3 2 Отговор

    До коментар #12 от "posen":

    A be smotaniak ima problemi i frapira6ti problemi pri BMW sa frapira6ti, dobrite avtomobili niamat nujda ot reklama do kolkoto se se6tam za BMW dosta prisastva po tevilizionnite ekrani,sega razbra li be "TAPAK"
  • 75 duke_of_hazzard

    3 0 Отговор
    Първо,пак обърнахте на битка между BMW и Merc,което не е свързано с статията.Та се поядосах и ще ви кажа нещо и за двете марки-те вече не си струват хваленето.Приятелите ми,които имат коли от тези марки от преди 90-та по на 300 хил.км,продължават да ги хвалят и карат нон-стоп.А по-заможните си купиха 3-ки и С-ки след 2000 г.Те нито ги хвалят нито ги карат особено често XD
  • 76 tvt555

    3 4 Отговор
    ...Много ме кефи темата!!! ...какви Хонди, какви GTRи, какви Хюндаи бе хора... Оплюхте си брадите да кашляте като лумпени пред Народното Събрание когато видите истински автомобил. Като са ви толкова "печени" колите какво лаете като оплашени палаши срещу вълк. Пазарът сам показва кое е най-предпочитано и качествено.

    Коментиран от #77

  • 77 M_Power

    2 1 Отговор

    До коментар #76 от "tvt555":

    По-проблемна кола от аЛУди, вервай ми, НЕМА!
  • 78 BMW IS THE FUTURE

    2 2 Отговор
    noga da kaja na nqkoi xora razbira4i koito pluqt po bmw 4e BMW kogato sa prozvejdali dvigateli nqkoi marki vuob6te ne sa znaeli 4e 6te zapo4nat avtomobilna idustria su6to taka iskam da kaja 4e formola 1 ne e ot zna4enie za6toto po tozi na4in kazva6 4e marki kato bently rols roys i mnogo drugi za koito nqma sumnenie vuv ka4estvoto ne sa tam a....i za izkazvaneto 4e MERCEDES E nai prodavanata marka e pulna glupost da ne govorim 4e osven ednakvite si modeli bez nikakvo futuristi4esko vijdane se prodavat i kamioni busove autobus..i kakvo li o6te ne ...A kogato si kupi6 bus da xodi6 da si obere6 domatite ot seloto kudeto pi6e6 6te razbere6 za6to BMW nesa nai prodavanite! ...
  • 79 реалист

    2 2 Отговор
    http://www.reliabilityindex.com/manufacturer

    Ето ви малко факти . Това е статистика на английска застрахователна компания ,която застрахова коли за повреди след като им изтече гаранцията. Естетствено плащаш повече ако колата ти е рискова и дефектира по често. Както се вижда от статистиката БМВ е доста дефектираща и скъпа за ремонт кола.
    Оказва се ,че двигателите им са доста често дефектиращи въпреки мнението на кварталните разбирачи ,че БМВ си било БМВ. За електроника да не говорим.
    От тази статистика всеки може да си направи изводи каква кола да си купува в зависимост дали държи на показност или на надеждност.
    Що се отнася до екстремни спортни автомобили както казах и по-горе БМВ въобще не пее в хора.
    Но напоследък се забелязва една вълна от 3-ки ,които конкурират пернишките голфове по-шум и пушек от изгоряло масло.Естествено се кара със "сликове" защото парите за бензин не стигат и трябва да орежем бюджета за гуми...
    Това е то БМВ много шум докато не ни напъне някоя "нискотехнологична" японска машина ,която кой знае защо върви повече ,гори по-малко ,а на това отгоре и се чупи рядко. :)
  • 80 XXX

    3 17 Отговор
    До 80 ,78

    Когато Мерцедес е правел двигатели БМВ въобще не ги е имало. Между другото и Опел и Шкода и Ситроен и много други са правели двигатели и автомобили много преди баварските смешници.
    Що се отнася до състезания аз не съм чул Ролс Ройс да се бие в гърдите колко бърза кола е и какви спортни мотори прави. Не съм чул да излива по 200 милиона евро на година за състезания във Формула 1 . И въпреки всичките си усилия БМВ не успя да спечели нито една титла . Пълни некадърници това са те и фактите го сочат недвусмислено 20 години опити 0 титли.

    И понеже истината боли почвате да влачите от сто кладенеца вода как БМВ било уникален автомобил.
    Защо никой от вас не каза какво е въвело БМВ преди другите?По горе хората ви го написаха и Фиат и Мицубиши и Ситроен и Хонда са правели неща много преди БМВ.Големите баварски технолози само копират като гледам. Даже от Хонда и Тойота копират да не говорим за Мерцедес.

    И кое точно БМВ е по -технологично от Нисан ГТР айде отговорете ми разбирковци.
    Пазара показвал ....ха ха какво показва ,че Тойота е най -продаваната кола в света това ли? Значи БМВ е по лоша кола и от Фолксваген и от Хонда и от Фиат защото те са по-продавани от него.
    Велики открития направихте тука ,но естествено като няма какво умно да кажете си повтаряте глупостите ,които сте прочели в рекламите и сте чули от кварталните гъзета.
    Вземете се образовайте малко прочетете и други книги покарайте и други коли и тогава говорете кой е по-по най.
  • 81 M_Power

    14 2 Отговор

    До коментар #82 от "ludnica":

    Нека ти покажа къде са титлите на БМВ, понеже много ти знае балалайката: http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year -> ЗАБЕЛЯЗВАШ ЛИ КЪДЕ СА МЕРЦЕДЕС И АУДИ????
    ТА ДА ПРОДЪЛЖАВАМ: http://www.automedia.bg/read/5826.html?page=4 -> ТУК аЛУди И МЕРЦЕДЕС ВСЕ МИ СЕ ВИЖДАТ ПО-НАЗАД, ААА????
    АМИ ТУК:
    http://www.tbmagazine.net/avtonovini/bmw-sa-nai-nadezhdnite-avtomobili-spored-klasatsiya-na-adac.html
    ДА ПРОДЪЛЖАВАМ ЛИ БЕ, ДРИШЕПРЪЦ?
  • 82 ludnica

    2 2 Отговор
    ne sum vijdal po hhubavo bmw :) :) i kvo komentirate tva bmw nemoje da se sravnqva s druga kola !

    Коментиран от #81

  • 83 XXX

    3 8 Отговор
    Ей смешник пак ти казвам ,на пистата няма журналисти,които да ти дават награди там се вижда кой какви двигатели е направил.Тези измислени награди ги дават журналисти ,които карат колата половин час и четат рекламните брошури на БМВ , но никой не ти казва колко пъти се чупи после този двигател.А понеже си нямаш хабер какво е ADAC ще ти кажа ,че те са като нашето СБА и броят колко коли са прибрали от магистралата.И са писали че другите модели били сред "лидерите" значи има по-добри от тях ама нещо по случайност рекламната статия ,която цитираш не казва кои са другите лидери.
    Защо не погледнеш онази класация от коментар 81 там нещо не им се получава на БМВ. Защото не е правена в Германия и е много по достоверна , в Америка класациите са същите. БМВ хич го няма. И не те видях да кажеш каква технология е въвело БМВ преди другите сигурно трябва да отидеш да питаш рекламния им отдел.

    И като си се кръстил М Power защо не ни кажеш кое точно БМВ М има по добри показатели и технологии от Нисан ГТР . Нали уж БМВ били лидери.
    И последно погледни тези 2 клипчета от Топ гиър и тогава ще ми кажеш какви технолози и майстори на джипове са баварците.

    http://www.vbox7.com/play:c0ed5c1a

    http://vbox7.com/play:4625e692

    И никой не те е наричал с обидни имена , но явно такова ти е нивото на интелекта и освен да говориш глупости и обиди друго не можеш да кажеш.
    Айде много здраве ,като се образоваш малко пак пробвай да пишеш.
  • 84 do m power

    3 14 Отговор
    na ciganski li e tova balalaika.vijdase ot tvoite komentari ce karash staro bmw komleksa za malocennost te trese zdravo i si izpuskash nervite mindil
  • 85 aruff

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "rraptor":

    absolutno sam saglasen 4e bmw e prehvalena marka,oba4e4 v momenta imam e39 m5 i ako trqbva da sam 4esten tazi kola me pobarkva,ne moga vse pak da bada mnogo obektiven za6toto predi tova sam nqmal kola nad 200 konq,a tazi e s o6te 200 i na men mi se struva samolet,ina4e za novite bmw-ta ne moga da komentiram za6toto sam nqmal no s tiq elektroniki ve4e sam sklonen da vqrvam 4e moge da sa problemni,ina4e na van6en vid troikata karti
  • 86 stamata

    3 2 Отговор
    Един е богът на небето,а BMW е колата на шосето ;)

    Коментиран от #89

  • 87 M_Power

    7 1 Отговор
    Айде първо ти да попрочетеш, преди да се излагаш като кифладжия. Първо за International Engine of the Year: http://www.ukipme.com/engineoftheyear/about.html (ако разбираш английския ще разбереш какви технолози са, ако не - искрено те съжалявам). "на пистата няма журналисти,които да ти дават награди": http://en.wikipedia.org/wiki/Bmw#Motorsport -> ДОСТА БОГАТА ИСТОРИЯ НА ПОБЕДИ, А? ТА И ВЪВ ФОРМУЛА 1. А КЪДЕ Е НИСАН?
    Кой спечели тази година 24-те часа на Нюрбургринг? Жокер: BMW M3 GT2
    Ако си се обидил на нещо, то това е защото го усещаш като истина.
    Аман от лешперчета, дето само празни приказки си пишат тук.
  • 88 stamata

    3 2 Отговор
    Пи4ове говорете ми в М..М сме по хубави ,М сме по бързи
  • 89 M_Power

    7 1 Отговор

    До коментар #86 от "stamata":

    Погледни си неграмотния коментар пак. Замисли се. Какво по-циганско от тази неграмотност?
  • 90 stamata

    1 1 Отговор
    Кога Мерцедес ще изкара 8 степенна скоростна кутия 2025?
  • 91 XXX

    3 6 Отговор
    Лексъс и Тойота изкараха първи 8 степенна кутия. БМВ вече може да копира.

    По отношение на тъпите коментари от М_Power мога само да се засмея. Айде преброй колко титли има БМВ във Формула 1 и да кажем Рено,Форд, Хонда и Мерцедес.
    Спечелили една година Нюрбургринг и вече са много велики. А иначе в Париж Дакар Фолксваген ги направи смешни. Айде сега преброй титлите в Рали шампионата на фирми като Ситроен ,Форд,Пежо ,Ланча...

    Е къде е БМВ в най -оспорваните надпревари Формула1 и Рали шампионата ги няма никакви. Иначе печелели награди от някакви журналисти ,но това е за нов двигател ,като мине 50 000 никой от тези ''специалисти"няма да ти каже как се разпада БМВ.

    ''Judged by a panel of 65 renowned motoring journalists from 32 countries as disparate as the USA, Japan, China, Russia, New Zealand, India, Korea, Germany, France, Romania, South Africa, Mexico and the UK, the Awards highlight and acknowledge engine engineering excellence.''

    И какво ,ако знаеш английски ще ти стане ясно ,че тези награди се дават от журналисти. После в процеса на експлоатация се разбира ,че БМВ нито е надеждно нито фактите които декларира за разход са верни.

    Като са толкова добри в двигателите защо не го показаха във Формула1?

    И понеже питаш къде бил Нисан ти ми кажи кое БМВ е по-добро от този Нисан.
    Нагледал съм се на комплексари по пътищата с БМВ ,дуят са на разни служебни баничарки а като ги натисне някоя кола като този Нисан си подвиват опашките.
    Защото пак ти повтарям БМВ НЯМАТ кола ,която може да бие този Нисан.

    Ако има такава ,кажи къде я продават.

    А това ,че се трошат като солети и са ненадеждни може да ти го каже всеки техник в сервиз. За цените пък на резервни части няма смисъл да говорим.

    Но като искате гледайте картинки и си вярвайте колко било хубаво БМВ и как било първо в технологиите.
  • 92 realnothing

    3 2 Отговор
    М1.... Единствената кола на "високотехнологичния" бранд БМВ с централно разположен двигател... от преди 25 и повече години. И не става! След което ми говорите, че са велики?! Използват най старата система в света (двигател от пред и задвижване на задните колела?!), която е най- лесна за производство?! И въпреки това колите им струват по скъпо?! Били Премиум! И как го решиха това? Айде и ние с Гошето и Сашето ще направим една 7ма серия за 150 хилки и ще се пишем премиум?! Да направиш кола не е трудно, технология на 100 години (въпреки че ние не можем, което не говори добре за нас), но да направиш добра кола все още се отдава на малко фирми и даже хора!
  • 93 M_Power

    6 3 Отговор
    Браво на Лексъс и Тойота, след като дълги години "копираха" (както ти се изказваш) 6 степенната скоростна кутия, която първо се слагаше в БМВ 7ма серия. По-добре не говори за копиране, защото Лексъс най-нагло и безочливо копират БМВ и Мерцедес. Копирането на характерни стилистични черти е типично за японците. Те са пионери в тази област. Но границата между наподобяването и плагиатството беше най-нагло премината от жълтурковците.
    За титлите на БМВ - няма да ги броя. Както сам виждаш в линка от Уики - МНОГО СА. Ето ти и тук малко да се пообразоваш на тази тема: http://www.youtube.com/watch?v=J4BvO991Lo4&feature=related
    "Спечелили една година Нюрбургринг и вече са много велики" - спечелили една година тук, спечелили една там... Защо не спечели Нисан ГТР??? И на мен ми харесва ГТР-а, но не бих си купил японска кола от "среден" клас, защото са обидно евтинджарски и недомислени от гледна точка на елементарна функционалност и удобство(Каквато предполагам и ти караш). Базовите модели имат 2 екстри - ел. стъкло отляво и ел. стъкло отдясно. Ракли...
    "ще ти стане ясно ,че тези награди се дават от журналисти." "a panel of 65 renowned motoring journalists from 32 countries as disparate as the USA, Japan..." - от най-добрите в бранша, които наистина разбират и само с това се занимават. Ама май по ирония на съдбата там има журналисти и от твойте любими JAPAN. А иначе кой да ги дава тия награди - някой дървен филосов като теб???
    Относно разхода на БМВ - виж BMW 320d Efficient Dynamics. Това е най-икономичната кола в света с 2L и толкова мощен двигател. Коя японска кочина може да се похвали със същите динамични характеристики и разход на гориво??? http://koli.bg/bg/read/bmw_320d_efficient_dynamics1629_km_s_edin_rezervoar-13837.html

    Ето това горе е само част от доказателствата кой е номер 1 в технологиите.
    Постижение във формула 1 не е признак за добър и надежден двигател. Коренно различен е начина на експлоатация и целта. Като на малките деца трябва да ти обяснявам. А че японските коли са суперздрави и надеждни - този мит вече е разбит на пух и прах.
    А сега ще ти покажа нещо, което Нисан НИКОГА няма да постигнат: http://www.supercars.net/cars/1177.html
    Айде има още много да ядеш и да акаш, докато понаучиш някои неща.

    Коментиран от #94

  • 94 M_Power

    6 2 Отговор

    До коментар #93 от "M_Power":

    http://www.youtube.com/watch?v=DMhy_ZbjqUA Ето ти още едно клипче да видиш как "ги няма никакви" - защото са напред по предните места...
  • 95 ХХХ

    2 7 Отговор
    Сега какво картинки със коли за 1 милион евро ли ще гледаме от преди 15 години. Само дето не видях някъде да пише БМВ.
    Постиженията във Формула 1 са признак за това кой какво може когато няма ограничения в бюджет и така нататък. Както виждаш Рено и Форд могат повече от БМВ за Мерцедес и Ферари въобще не говоря.

    И колко е ефективно това БМВ 320,че като излезе в истински пътни условия разхода изведнъж става по-голям от на конкуренцията. Айде да не си разправяме глупости доста БМВ та съм покарал и знам колко горят.
    Нека да дойдат тези журналисти дето много разбират да кажат на бензиностанциата ,че това са най икономичните коли.
    Да заповядат и в сервиза ,защото общите приказки по изложенията са едно ,а после като дойдат ремонтите никой го няма.

    И като не си карал Лексъс или нещо от този клас недей да говориш какви технологии имат и кого копират. Знаеш ли как работи "ефишън дайнамик" ,ако не вземи прочети и ще видиш ,че не е кой знае какво. Тойота има хибридни технологии поне 10 години преди БМВ. От къде са крали от някоя селска тройка с ауспуси Ремус сигурно.
    Това ,което въвежда БМВ в сегашната тройка Хонда го има от поне 5 години.

    И понеже ми говориш за технологии пак те питам ,какво е измислило и въвело БМВ. Това ,че е надуло турбото и двигателя е с 5 коня по-мощен от конкуренцията не е нова технология. Чий "комън рейл" ползва за великия си дизел?

    "А че японските коли са суперздрави и надеждни - този мит вече е разбит на пух и прах."

    Кой го разби този мит не разбрах , я си погледни класацията да видиш къде е БМВ . Форд , Хюндай и Ситроен са преди него да не говорим за японците.

    Ама това не ти харесва и говориш глупости как някой дал някакви награди. Като отидеш в сервиза там ще ти дадат такава награда ,че да се чудиш от къде ти е дошло.
    И последно ти казвам вземи покарай някоя по-нова японска кола и тогава ще разбереш кой какви екстри има и какви технологии.
    За Нисан ГТР явно не ти стига вътъка ,но можеш да си сложиш едно надписче М на дъртата тройка и да си мислиш колко си велик с най-новата технология.
  • 96 M_Power

    7 3 Отговор
    "И колко е ефективно това БМВ 320,че като излезе в истински пътни условия" Зловещо си т**, Саше. В какви условия е тествана колата??? От Англия до Мюнхен и обратно сигурно са лабораторни условията. Виждаш ли се какъв си дървен философ без дори да си прочел. Ама ти си знаеш - няма какво да четеш.
    Кажи ми кое са въвели в Хонда преди 5 години?? Биксеноновите фарове, които ги има в 7ма серия от 90тте или интегралното активно управление на колелата?? Аз като отида в сервиза знам за какво става въпрос, ама ти ще изпищиш с кочината, която струва 2-3000 лв и едно спирачно цилиндърче струва 100лв, а другия вариант е да купиш някакво фалшиво на по-приемлива цена, произведено в минджокитай и после ми говори колко ти е висококачествена и здрава колата с половината дубайски части.
    Кажи ми за какво ми е да поддържам дървена ракла, на която екстрите и са двете врътки на парното, вози като офис стол, струва 3000 лв и поддръжката и (ако трябва да се купуват хубави части) е колкото на БМВ и Мерцедес???
    "Само дето не видях някъде да пише БМВ." Под капака пише BMW M POWER.
    Айде, стига си брисал фермани да се излагаш, ами сядай да учиш.
  • 97 XXX

    3 7 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=OOOgfsc5wc4
    http://www.youtube.com/watch?v=KS3ckRC9dNg

    Ей това гледай ,това е истинско състезание на велики пилоти, а не някакъв селски шампионат ,където половината коли са БМВ и все някоя ще спечели.
    Когато БМВ направи 5 поредни години шампиони с двигателите си тогава ми говори ,че е водещо.


    http://www.youtube.com/watch?v=GXEB4eWLNfI&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=8ciFJQ8Al2M
    http://www.youtube.com/watch?v=Lepn61RVBhg

    http://www.youtube.com/watch?v=1TihYP7djQU

    http://www.youtube.com/watch?v=ptO-fxMwC1c&feature=related

    Айде изгледай си клипчетата и кажи кой има по голям принос в автомобилните спортове.
    БМВ със селските си шампионати в Германия или тези и много други марки станали легенди и създали пилоти легенди.

    Сигурно си чувал за Колин Макрий, Себастиен Льоб Дидие Ориол, Карлос Сайнц, Томи Макинен ,Юха Канкунен.

    За Аиртон Сена и Ален Прост няма да ти говоря.

    Всички те са велики пилоти във велики състезания останали в историята. И никъде там го няма БМВ.

    Помисли върху това преди да твърдиш,че са номер едно в технологиите.
  • 98 XXX

    2 8 Отговор
    Смешко не знаеш каква кола имам и се изказваш неподготвен ,частите от Турция дето ви ги слагат на кочините още в завода няма как да си ги виждал нали.
    Да ама аз съм бил преди 2 години на поточната линия на 5 цата и знам какви хора сглобяват великите кошници.От 10 1 е германец .
    знам и някои от доставчиците на части и те въобще няма да ти харесат.

    Ако си прочетеш класацията за дефекти ще разбереш за какво става дума.
    В Япония турски гастърбайтъри няма и за това колите им са здрави.

    Ама като ти е толкова акъла плащай си за БМВ ,което всеки Нисан ще изяде за закуска.
    Прати много здраве на М отдела от мен.
  • 99 Дошо

    4 6 Отговор

    До коментар #100 от "M_Power":

    Браво човек.Макар и аз да имах немските автомобили за голяма работа (с изключение на БМВ за тях винаги съм знаел, че са въздух под налягане)разбрах истината.Тя е Japan power!Ти пишеш за Нисан ама аз съм си харесал Хонда.Мисля ще е пъти по-добра кола от Аудито, което карам в момента.
  • 100 M_Power

    7 2 Отговор
    Сигурно и акъл как да се правят двигателите си давал, че даже и демографско проучване на персонала си направил. Просто ти всичко си знаеш.
    ПАК ти казвам - затова че някой има повече принос в автомобилните спортове не означава, че прави по-надеждни коли, въпреки че БМВ нямат по-малък принос от минджокитайските кочини.
    И откога Германия стана място за провеждане на селски състезания? "Някакъв селски шампионат" - това е изказване на пъпчив дриш***, който го е хванало яд, че не успява да каже нищо смислено. Как определи точно, че 5 години подред трябва да станат, за да докажат нещо? По същата формула ли сметна колко германция работят в завода на БМВ???
    "В Япония турски гастърбайтъри няма и за това колите им са здрави."
    ИСКАМ ДА ОБЪРНЕШ СПЕЦИАЛНО ВНИМАНИЕ НА ТЕЗИ ЛИНКОВЕ:
    http://www.investor.bg/news/article/31105/6.html

    http://news.expert.bg/?id=165589

    МАЙ ТВОЙТЕ ЛЮБИМИ "ЯПОНСКИ" АВТОМОБИЛИ СЕ СГЛОБЯВАТ В ТУРЦИЯ, ТАЙЛАНД, БРАЗИЛИЯ, УНГАРИЯ И ТНТ...
    САМ ВИЖДАШ ФАКТИТЕ. ТА ГАСТЕРБАЙТЕРИ В ТУРЦИЯ НЯМА - ЗАТОВА ТУРЦИ ЩЕ ПРАВЯТ ХОНДА И ЩЕ БЪДЕ С ВЕЛИКО КАЧЕСТВО. :D :D :D

    Коментиран от #99

  • 101 M_Power

    7 2 Отговор
    Ето ти и част от нещата, които са въведени от БМВ: завиващи светлини на фаровете (които ги слагат на любимото ти Нисанче), run flat tyres (които пак ги слагат на Нисан-а), i-drive, активното управление, hands down и тнт...
  • 102 XXX

    2 7 Отговор
    До 101 Дошо
    Това ,че говоря за Нисан ГТР е само пример как една фирма успява да направи кола много по-напредничава от всичко ,което БМВ е пускало на пазара. А уж баварците са лидери в технологията.
    Хонда просто спряха новия NSX заради кризата. Някога през 1989 това беше една от най добрите спортни коли.Самият Сена участва в разработките и.
    Сега Хонда има политика за екологични задвижвания и е ограничила големината на моторите си . Баварците понеже са много напредничави се чудят още колко да надуят някой 6 литров двигател и да го сложат на грозен х6 който не може да мине през една английска ливада. Пълни смешници.
    Твоят избор на Хонда е доста разумен. Това са много здрави коли и наистина ще откриеш разликата.Просто избери подходящ за теб модел. Моите наблюдения сочат ,че Хонда винаги гори по-малко от аналогично БМВ ,което уж журналистите сочели за най икономично.
    Ако ти кажа колко струва една дюза на дизела им направо ще ти се прииска да я сложиш някъде на някой от тези разбирковци дето пишат тука и дето не са виждали нищо друго в квартала освен дърти трошки .
    Преди една седмица едно такова гъзе ми се молеше да му намеря евтини части за 318 is 1992 искали му 300 лева само за веригата без другите елементи. Цялата му сметка отивала над 700 лева без труд.Направо ревеше.
    За цените при модели след 2000 година въобще няма да ти говоря а те са още по-големи трошляци от старите.
    Така ,че дерзай ако имаш нужда от някакъв съвет пиши тука.
  • 103 XXX

    3 7 Отговор
    Личи си колко си запознат с автомобилната история.
    Завиващи светлини има Ситроен DS още през 60 те.
    Знам ,че от рекламния отдел на БМВ си присвояват заслугите за много неща ама това го разправяй на някое пуберче в квартала.Що се отнася за гумите тази технология също е отдавна известна и не е разработена от БМВ. Както си тръгнал ще кажеш ,че БМВ е измислило и двигателите.
    И нека да ти кажа някои неща които Хонда имаше през 2004.

    1 радар за препятствия в това число система за активен круиз контрол. Т.Е. ако си задал дистанция колата сама я поддържа. Ако излезе пешеходец на платното колата първо ти сигнализира и ако не вземеш мерки задейства спирачка.
    2 Система за поддържане движението в лентата - ако се заблееш и започнеш да напускаш лентата си без мигач колата те коригира и те връща обратно.
    3 Фарове завиващи в посоката на движение (ксенонови)
    4 Система4х4 SH AWD позволяваща подаване на по голям момент към външните колела при завой и съответно предотвратяваща недозавиване.Такава система по късно използват Ауди,БМВ и Нисан ГТР.
    И това е в класа на 5 серия не на 7.

    Тези неща вече ги има и в Акорд който е аналог на 3 та серия отново преди БМВ.

    Не е зле за една фирма ,която уж изостава от великите баварски "технолози"
    За системите на Лексъс пък въобще да не говорим седни и си прочети и тогава приказвай кой какво е измислил.

    Що се отнася до мястото на производство Акорд и Ледженд се правят само в Япония. Някои по-евтини модели се правят и в други държави ,но голяма част са за местния пазар.
    Така ,че който иска може да си купи японска Хонда.
    Но при БМВ нямаш избор. Пакистански,индийски ,турски и всякакви гастърбайтъри работят масово в БМВ.
    Ако толкова се съмняваш поинтересувай се , аз съм ги виждал с очите си .
    А и статистиката за надеждност ясно сочи поне 10 фирми с по-надеждни коли от БМВ. Това са фактите и ако искаш да караш БМВ в Англия плащаш повече за застраховка от повреди защото хората знаят ,че са по-рискови. За това е направен и този рейтинг.

    А що се отнася до селските шампионати питай когото искаш дали е чувал за Формула 1 и Сена или за Колин Макрий и световния рали шампионат да видим дали не знае.
    Защото за някакъв си шампионат на писта в Германия ,където колите са 2 вида и въобще не могат да се равняват по технологии с Формула 1 и WRC повечето хора не знаят.

    И за това е въпрос на престиж да си печелил 5 пъти световни титли като доставчик на двигатели за Ф1,като си превъзхождал и "технолозите" от БМВ ,които са се мъчили заедно с теб но нищо не са направили.И това Хонда го е направила едва 15 години след като пуска първия си автомобил. Ето това наричам аз прогрес а не да се фукаш че си пуснал биксенон и завиващи фарове които някой е правил 40 години преди това.
    Тези ги разправяй на келешите в квартала ,които не са виждали коли.
  • 104 M_Power

    7 3 Отговор

    До коментар #104 от "M_Power":

    LFMAO, ти вече и консултантски услуги взе да даваш. Струва ми се, че май монолози си водиш с различни никове. Та една дюза на Хонда от 96-00 със сигурност струва колкото една дюза на Е класа.
    Твоите наблюдения оттук нататък приемам за най-обективни! (ROFL) Майната им на тия журналисти и инженери! :D Хонда произведена в Турция си е най-добре.
    А Я ВИЖ ТУКА ОТ КАКВО ПЕСТЕЛИ ЖЪЛТУРИТЕ: http://www.youtube.com/watch?v=5Y4yIjT83kA - от сигурността!!! СРАМ И ПОЗОР! БМВ НИКОГА НЕ СА СИ ГО ПОЗВОЛЯВАЛИ ТОВА

    Коментиран от #104

  • 105 М_Power

    9 3 Отговор

    До коментар #105 от "М_Power":

    Бля, бля, бля.... отново ферман пълен с празни приказки. Всичките тези неща с пешеходци и тнт са въведение първо от други марки като Волво и др. А иначе предполагам 2рата система, която си посочил би била подходяща за теб...
    AWD с подаване на различна мощност към колелата много отдавна го има във 4матик (от 2002) А БМВ има 4x4 още 20тте години на ХХ век, въпреки че Порше са го създали. БМВ прави коли за каране, а не за кьорави - ти ако не можеш да го видиш препятсвието по-добре ходи да клюмаш вкъщи. Ти спиш ли докато караш???
    За мен примерм за технология е активното интегрално управление. Хонда никога няма да има прецизното управление на БМВ.
    Недей да пускаш олигофренски истории повече, че е срамно. Когато БМВ са правили самолетни двигатели и 4х4 още никой не е чувал за Хонда, Тойота, Нисан и тнт...

    Коментиран от #105, #110

  • 106 Дошо

    3 11 Отговор
    Абе пич ти знаеш ли кой дърт Ситроен от преди 35 години има такива светлини?Май не.Е..а ти революцията са направили БМВ.
  • 107 XXX

    4 6 Отговор
    Толкова си бос ,че въобще не можеш да различиш Torque Vectoring система 4х4 от конвенционална и ми говориш глупости за 4 матик.
    Може някои неща да са въведени от Волво ,но не и от БМВ така ,че Хонда ги има преди "лидерите" в технологиите.И като много знаеш коя година е въведена от Волво тази система и на кой модел.
    А това с управлението е поредната простотия ,която избълва сякаш другите коли не се управляват със специални системи.
    И пак ти казвам Нисан който не го било имало когато БМВ правело двигатели за селскостопански самолети сега така се е развил ,че никаква интегрална система няма да го спре да срита задника на всяка баварска кошница пусната в производство.
    И 4х4 не е създадено от Порше за твое сведение а най малко от БМВ.
    Както ти казах освен олигофренски простотии за някакви интегрални системи нищо друго няма да измислят. И като не било за слепи защо въвеждат сега активен круиз контрол а?

    И да ти кажа двигатели за самолети е правел Мерцедес , а БМВ от няма и къде са им ползвали двигателите защото войната изисква повече производство.

    А дюзата на Хонда за твое сведение е 3 пъти по-евтина от баварските боклуци. Но ти както много пъти видях си пълен профан в автомобилните работи. Чел си разни списания и чул недочул ми бръщолевиш.Ако имаше реален поглед върху нещата нямаше да ръсиш глупости тука.
    Знаеш ли например защо се отказаха BMW от variable timing в последните си двигатели с директно впръскване а ?
    Или ти въобще не си чувал за това.

    И накрая ще ти кажа ,че толкова по-зле за БМВ след като след 80 години история някакви японски фирми правят по-здрави коли от него.

    А ето ти един линк ,който показва какви са шофьорите на БМВ .http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/vodachite-na-bmw-bili-nay-agresivni.html

    Ако имаш малко акъл в главата ще разбереш какво ти говоря ако не отивай при кварталните гъзета да се фукате с дъртите тройки и да си спомняте как нямало преди 80 години японци ,които да ритат дебели баварски задници.
  • 108 Дошо

    7 5 Отговор
    Я ХХХ ме е изпреварил за фаровете.Пич когато БМВ са правели двигатели са ги изритали понеже са прегрявали и ресурса им е бил прекалено незадоволителен, затова Месершмит са поръчали двигатели на Мерцедес.И да Ви кажа нещо на Вас беемвистте.Тая емблема дето навсякъде разправяте, че е самолетно витло(знаете го като перка)същност е герба на Бавария сложен върху щита на пред средновековните германци. И т.н. провери какви двигатели са правели тогава Митсубиши.

    ХХХ аз за разлика от 16-18 годишните гъзари паралии пишещи тук с Е92 ще имам възможност да си сменя колата след доста време.Засега ще си карам с немския тегловник.Но няма съмнение, че избора ми ще е японски автомобил и 90% това ще е Хонда Акорд само живот и здраве да е.Благодаря ти все пак за отзивчивостта!Незнам как да стане да разбера координатите ти, защото виждам, че си сериозен и компетентен човек и някой ден може да се възползвам от съветите ти.
    Поздрави!
  • 109 XXX

    4 4 Отговор

    До коментар #110 от "mm":

    На този меил може да ми пишеш ще ти дам координати.

    [email protected]
    На мислещи хора винаги съм готов да помогна.
  • 110 mm

    2 6 Отговор

    До коментар #105 от "М_Power":

    Така да те светна малко за Хонда, че явно си в заблуда. Първо споменатият от теб модел акорд се произвежда вече в Англия. Това даже не е Хонда акорд а Акура TSX (новия европейски акорд) и TL (стария акорд), просто в Европа идва като хонда акорд, защото акура е подразделение на хонда. Безспорен факт е че както хонда, нисан, така и лексус са синвол на качество, но не мисля че европейските марки изостават сериозно. Относно статията, БМВ-то ми харесва на външен вид, а времето ще покаже колко е качествено, така че капацитети като вас няма нужда да си блъскат главите в тази насока. Всички разбирате тук, но май никой не е притежавал нещо по-ново от марката. А колегата с Аудито го разбирам напълно - тотален кенеф с извинение. Имах ново Ауди и се радвам, че има заблудени хора, които харесват марката та го продадох.

    Коментиран от #109, #113

  • 111 XXX

    5 5 Отговор
    Акорда продаван Европа след 2003 е произведен в Япония. Не знам защо намесваш Акура ,но Акура се прави за Америка и въобще не се прави в Англия.
    Иначе Хонда има завод и в Канада.А в Америка се продава и американски Акорд ,който е с друга маска и отделно Акура.
    Сега ако тръгна да ти обяснявам какви коли съм карал и притежавал едва ли ще бъде много интересно за хората . Ако искаш да си проверяваме компетентността може направо да кажеш без заобиколки.
  • 112 M_Power

    7 4 Отговор
    Айде пак ферман с глупости :D Управлението на едно обиконовено БМВ 320 е в пъти по-информативно и прецизно от нечувствителното такова на Хонда (това и малките деца го знаят) Смяташ "радара за препятствия" и будилника (това дето те връщало в лентата ако я напуснеш без мигач) в Хонда за велики, а активното интегрално управление според теб е глупост. Много хора ти се посмяхме, вервай ми.

    Отварям тук:
    http://catalog.auto.ru/catalog/cars/honda/accord/
    http://catalog.auto.ru/catalog/cars/bmw/3er/
    гледам и сравнявам и все не мога да видя къде Хонда ритат задници. Явно ми трябва радар от тия като при Хонда.
    А иначе за самолетните двигатели как по-точно разбра, че от немай къде им трябвало повече производство. Да не си съвременник??? А първия шестцилиндров самолетен двигател с водно охлаждане кой го е създал??? А световните рекорди за достигната височина пак кой ги е поставил???
    "И 4х4 не е създадено от Порше за твое сведение а най малко от БМВ."
    http://www.4x4abc.com/4WD101/who.html - макар и да е електричка.
    "Но ти както много пъти видях си пълен профан в автомобилните работи. Чел си разни списания и чул недочул ми бръщолевиш.Ако имаше реален поглед върху нещата нямаше да ръсиш глупости тука." - ти разговор със себе си ли водиш?
    БМВ има произвеждани единствено в Южна Африка някои 3ки от 2006. Всичко друго се прави в Германия. Хонда, Нисан, Мазда се правят в Турция, Индия, Бразилия, Инонезия, дори и в Русия. До одеве твърдеше, че се правят само в Япония, а сега нещо замлъкна на тази тема.
    А за кварталните гъзета - предполагам, че ти си един от тях с някой сивик, като този дето резултатите от краш-теста са като на китайския боклук, за който имаше тема преди няколко дни. Това колко ще си агресивен на пътя зависи само от теб. Плюс това, ако не си забелязал (както не забелязваш препятствията на пътя и ти трябва ел. асистент) проучването е за Великобритания, където също се произвеждат далеч по-добри от минджокитайските ракли коли.
    Айде със здраве и дано ти дойде акъла.
  • 113 M_Power

    5 11 Отговор

    До коментар #110 от "mm":

    P.S. Спри да си правиш монолози, че е потресаващо смешно! ROFL
  • 114 XXX

    6 7 Отговор
    Ако имаше малко акъл щеше да разбереш ,че не си правя монолози. Както ти казах Акорд продаван в Европа след 2003 е правен само в Япония . А БМВ е правено от Турци ,но в Германия. Така по добре ли се чувстваш.

    Кога си карал ти Хонда или Лексъс ,че ми ги сравняваш с дъртатата си тройка с интегрално управление сигурно. Прочетохте ли за Torque Vectoring, това го няма при БМВ и дава по-голяма стбилност от всякакви интегрални системи.

    Що се отнася до система 4х4 Порше е сложил 4 ел.мотора на всяко колело ако на това му викаш 4х4 значи и каруцата е 4х4 защото коня има 4 крака.
    Хубаво е да четеш сайтове ,но там не всичко е вярно а по някои въпроси още се спори дали е така.

    И кои сте се посмяли кварталните "специалиати" които даже не знаете ,че Ситроен е направил фаровете с които се дуете.
    И защо не се посмеете още и да ми кажете кое точно БМВ няма да срита Нисан ГТР ,че да ида и аз да го видя в магазина.
    А между другото и БМВ се прави в Русия и в Австрия ,но май толкова знаеш за любимата си марка.

    А проучването във Великобритания добре сочи какви олигофрени карат БМВ явно и в България не е много различно.
    А що се отнася до самолетите прочети сайтовете да видиш какви двигатели ползва Месершмит - най добрия немски самолет тогава.

    Айде сега и аз се смея като гледам как GTR прави баварските кошници криви. Потърси в Y tube има достатъчно клипчета . Явно не им работи добре интегралното управление на БМВ.

    Айде чао нещастници работния ми ден свърши ,четете до утре може и да разберете какви пълни дупки са тези от БМВ.
  • 115 Дошо

    5 3 Отговор
    Смешен си ти бе.Колко пъти да Ви казвам на теб и другите .....:
    -Спрете да обиждате без да са Ви обидили!Тойота имат завод в Русия и там се пройзвежда модел за техния вътрешен пазар не за износ доколкото знам.А това, че Хонда се прави в турция от теб го чувам.Тойота имат завод и в Турция(за ,,дръгливите" модели) както и Мерцедес и Форд и Рено, ама Нисан, Хонда и Мазда незнам да имат.
  • 116 M_Power

    3 5 Отговор

    До коментар #116 от "M_Power":

    Както виждаш съм го написал до Дошо, но ти сам доказа, че го правиш. Браво хитър си като за стадо лисици :D

    Коментиран от #116

  • 117 Дошо

    5 5 Отговор

    До коментар #118 от "иван":

    Бъркаш човек.ХХХ не го познавам и изобщо не съм и нямам намерение да се правя на хитър.Не се вкарвай във филми.
  • 118 иван

    2 8 Отговор
    Пичове дискусията наистина е интересна . За първи път чета тук такава дискусия. Аз харесвам външният вид на БМВ , но нещата които се казаха тук наистина ме изненадват. Поразрових се из нета и наистина се оказа ,че БМВ нямат кола като Nissan GTR. И това ,което са писали за нея като технологии наистина няма аналог при БМВ.
    http://www.youtube.com/watch?v=YXFSVoVqhYw
    Гледах това и се оказа ,че при теста направиха по-добро време от Carrera GT , Maclaren SLR и доста други наистина спортни автомобили.

    Аз нищо не разбирам от самолети ,но и това проверих оказа се че наистина Мерцедес е доставял моторите за немските изтребители Месершмит,които са били най добрите немски самолети тогава за англичаните е бил Ролс Ройс.
    Другото ,което ме изненада и не знаех е че Шкода е правела коли много преди БМВ!!! Рено и Ситроен също.
    А между другото Мицубиши също е доставяло двигатели за танкове и изтребители още преди втората световна така че и японците имат дълга история.
    Това с фаровете на Ситроен също е истина.
    И провери още някои статистики в Америка и Англия за дефекти. Оказа се ,че навсякъде БМВ изостава значително даже и от Форд ,което ме учуди.
    Явно имат проблеми с въвеждането на новости ,които не могат да доработят и дефектират. А може и наистина доставчиците и да не са немски . Аз съм бил няколко пъти в Германия и наистина там има много турци особено оклоло Мюнхен така ,че не се учудвам ако много такива работят и в БМВ.
    А БМВ имат завод и в Русия и X3 го правели в Австрия това го каза и Джереми Кларксън в някой от линковете ,които бяха пуснали преди.
    И последно проверих за Хонда Акорд. Всичко ,което се внася официално в Европа е произведено в завода в Япония след 2002 година.Преди това е имало английски но турски Акорд не е имало никога .

    Относно екстрите аз не можах да открия на кое Волво е въведена тази система преди 2004 година. Хонда Ледженд ги е имала тогава и тази система ,която те връща в лентата при Хонда е активна БМВ само ти вибрира кормилото ,а при Хонда можеш дори да си го пуснал пак да те върне в пътя.И колата сама е натискала спирачка ако не реагираш на препятствие.
    Най трудно ми беше със системите 4х4. Оказа се че Мерцедес няма такава система през 2002 просто при него се прехвърла усилие ако забуксува колело ,но няма целенасочен синхрон ,които да кара външните колела да се въртят с по голяма скорост .
    При Хонда това е 2004 ,през 2008 Нисан ползват това в ГТР ,което наистина много вдига скоростта и после дори Порше разработват нещо подобно.БМВ по принцип не са много силни в 4х4 както се видя и на клипа с Х6 ,но и те твърдят че ще имат такава система.
    А намерих ,че Лексъс е имал още през 90 те система с ,която колата паркира сама ,само натискаш копче и тя се паркира.Те също първи ползват 8 степенен автоматик.
    Не можах да намеря такава система при БМВ.
    Малко съм разочарован от БМВ и аз мислех ,че са наистина водещи в технологиите ,но повечето неща ,които намерих не са ползвани първо от тях.
    Между другото Honda NSX е ползвала през 1989 електрическа помпа за усилвателя на кормилото нещо с ,което след 2003 започнаха да ползват други фирми.
    Това го научих в един форум на фенове на спортни коли.
    Оказа се ,че това била най-надеждната спортна кола правена някога.Освен катастрофиралите всички са в движение. Не знам дали е вярно сайта е американски ,но през 1989 малко фирми са правели такива коли. А и самият Сена е участвал в разработката и. Много от днешните спортни коли не могат да се мерят с нея.

    Горе долу това научих ,благодаря на всички ,които писаха. Наистина понякога човек живее с много заблуди.

    Коментиран от #117

  • 119 M Power

    10 7 Отговор

    До коментар #120 от "me":

    Още някой ник освен ХХХ, Дошо, иван няма ли да си измислиш?! Достатъчно си прос*, за да се издадеш. Виж как във всеки пост, преди да напишеш "запетайка" или някакъв друг препинателен знак оставяш разстояние. Та същото го правиш и в тези под прикритие. Не е това начина да се изкараш прав. Първоначално ми беше смешен, а сега ми е тъжно за теб. Изложи се като кифладжия.
    Прекалено си жалък. Повече няма да се занимавам с теб.
  • 120 me

    2 1 Отговор
    A az mili razbirachi jiveq vedna strana America kadeto tazi marka se tachi nai visoko ot vsichki drugi...zashto li ami sigurno zashtoto e nomer 1!!!!Tuk mili bratq se kara 100 pati poveche i ako ne e dobra kolata tq prosto otpada....miloto Audi go smqtat za palen bokluk...kakto i da e poneje vijdam che mnogo razbirate shte vi kaja che samo 3 seriq i mini kupara na BMW se prodava v mnogo po golqma broika ot vsichki nemski vozila vkluchaq MB,Audi bez VW tai kato toi ne e luksozna marka...az lichno imam7ca 96 model ,mili bratq na blizo 200 000 mili e koeto e x 1.6 km vie smetnete,kupil sam q na 73 000 ami,edni spirachki kupih i edni sveshti..tova e!!!BMW e Benchmark v svetoven mashtab nomer 1!!!!!

    Коментиран от #119, #137

  • 121 jambaza

    1 2 Отговор
    Bukluci koli cql jivot samo selqcite gi karat da abademe to4ni i vse sporite za tqh hubava kola e ma kato znam 4egi karat takiva kato vas nqma smisal kvo da govorq .apak 6to se otnasq za MERCEDES tam ne govorete tova e MERCEDES druga nqma ..BMW e daje sled AUDI daje NE SE KARAITE GLEDAITE SVETOVNITE STATISKIKII vie 6te se izbiite za edno piklivo bmw
  • 122 iliqn

    1 3 Отговор
    awe mom4etaima mn qki mercedesi mercedesa vozi qko udobna i luksozna kola e prosto kola koqto nikoga nqma da te ostavi na patq e samo da ne ti svar6i gorivoto de
  • 123 абв

    1 2 Отговор
    бмв то е супер автомобил и този който се качи на него на друга марка повече не се качва момчета и момичета
  • 124 vladi

    1 1 Отговор
    bravo pi4 kaza im go koeto e vqrno si e vqrno BMV
    tova e kolata
  • 125 me

    2 1 Отговор
    tazi 3 ka shte reje glavi...o yes!!!!
  • 126 BMW M3 CSL

    2 1 Отговор
    Сега към всички негативно настроени кам тази марка. Пичове нема нужда да стее толкоз груби тази марка си има фенове както и мерцедес си има фенове, но когато на феновете на мерцедес-подчертавам винаги излизат с разхода на гориво, пичове нема кола която да я натискаш и тя да не харчи това го казвам от личен опит BMW 325i градско 0коло 12 литра, говорим за нормално каране не да го настапиш до ламаримата и да очакваш да не харчи. И да знайте има такава кола дет вари с 220 км и харчи 4л (WV),(само на масата де).А за тез дет знаят не знаят ми говорят за рали шампионата там май ни мерцедес ни ваген ни бмв ни ауди имат некви успехи, не говорим за не6та преди 30 години(ауди)! И BMW пичове бяха първи в DTM с дизел дет трошеше всички бензини там май а? Точно наскоро водихме редовния спор с един мой познат дет кара мерцедес 500cl 97-98 не знам точно и ми изтъкваш колко по добра е от мойто 325 и накрая са стигна до старт който после доведе до оправдания с гумите с теглото щот тоя морж тежи 3.2тона и е 350коня пък моето скромно баварче е само 192коня и напрао го изяде с парцалите барабар. И да знайте тоз пич от тогаз малчи. Така 4е постапете разумно ЗАМЪЛЧЕТЕ!!!!!!!!!!!! Мир братя
  • 127 НАЙ-ДОБРИЯ СРЕД ДОБРИТЕ

    2 16 Отговор
    Мерцедес е номер 1 вси4ки го знаят незнам що се правите на луди,Ауди е н.2 после идва БМВ.
    Вси4ки харесват Мерцедес кажете кой н харесва??
  • 128 skyline

    4 3 Отговор
    Великата германска тройка за съжаление през последните години е по некачествена и от Форд и от Шкода.Колкото и да не ви харесва даже Хюндай е по-добър от БМВ в това отношение.
    А що се отнася до возия нека някой от разбирачите тук се качи на Лексус или на Ситроен Ц5 и тогава да дойде да говори.
    Аз като гледам мои приятели и колеги, който от тях смени германски кошник с японска кола повече не се върна назад.
    А пък вие си вярвайте на глупостите.
    Хората в по стрите коментари добре ви обясниха всичко.
    БМВ не блести с абсолютно нищо и всичко е копирало от други фирми при това некачествено.
    А що се отнася до Нисан ГТР в момента освен Порше никой няма подобна кола като технологии.
    Срам за некадърниците от БМВ които само се хвалят и искат пари за нищо.
  • 129 helios

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "Opa":

    samo za svedenie na neznae6tite taka podcenqvanoto Renault e edin ot nai uspe6nite dostav4ici na dvigateli vav Formulata a v nastoq6tata Formula 1 tehniq dvigatel e nai gavkaviq i tova e edna ot pri4inite za dobrata rabota na paketa na red bul
  • 130 gggg

    0 0 Отговор
    fen sum na audi ama bmw sa golemi dzverove priznal sum gi!
  • 131 gggg

    0 0 Отговор
    Burzi Mo6tni Wozila
  • 132 krimavik

    0 2 Отговор
    sega i az da napisha dve dumi za komentarite.chuiite sega mladi momcheta kato chuete za bmw i si mislite che tova e avtomobila,tova sa izgazici na mladeshta.sega shte vi kaja avtomobila e edin i tova e mercedec ako neznaete prochetete malko knigi ili vleste v internet i prochetete koia e kolata nomer 1.mercedeca si e mercedec za vsi4ki vremena,koito ne viarva da si go kupi i da kaje ako mu stiska djoba.mnogo iasno che bmw-to shte si pravi reklama da se prodava poveche,mercedeca ne si pravi reklama shtoto si e nomer 1 niama nujda ot reklama.vishte samo cenite kolko struva edno skapano bmw i kolko struva edin mercedec i tokava pishete komentari malki momchenca sukal4eta,kato chuete bmw i se nasirate klasata e mercedec i tova e,aide chao vi i chetete malko da razberete
  • 133 .......

    2 0 Отговор
    Karal sum i AUDI i BMW i MERCEDES i mi haresvat i 3-te marki taka 4e neme interesuva koq e zdrava i koq ne koqto i da si zemete nqma da zburkate.A kolkoto do qponskite koli ne sum im fen :)
    Zatova Germany i napred :):):)
  • 134 saiman

    1 0 Отговор
    abe krimavik ti si dosta prosti4ak 6tom gi pi6e6 tiq ne6ta ti izob6to ka4val li si se v nqkoi po star mercedes (pod 2000g.)za da vidi6 za kakvi dranka6ti i skartsa6ti karutsi stava vapros.6tom tvardi6 4e BMW nqma istoriq togava to4no ti si tozi koito ne e 4el nikoga ni6to.
  • 135 saiman

    1 0 Отговор
    da ne govorq za nai golemiq glupak skyline.bratko ti me ti me razbi s taq glupost ,6tom sravnqva6 prostiq nisan s Pr6e ...nqmam dumi.
  • 136 saiman

    0 1 Отговор
    Por6e - za gre6kata po gore .A za BMW- spored men po dobri nqma
  • 137 ddd

    0 0 Отговор

    До коментар #120 от "me":

    http://bg.wikipedia.org/wiki/BMW q zemi pak go pro4eti ei Disho