Суперкарът R8 e-tron постави нов рекорд за електромобил на Северната дъга на пистата "Нюрбургринг". Пилотът Маркус Винкелхок измина дистанцията от 20.8 км за 8 минути и 9.099 секунди, което е върхово постижение за кола, задвижвана с ток.
Audi R8 e-tron разполага с два електромотора със сумарна мощност 308 к.с. и въртящ момент 820 Нм. Захранва ги комплект йон-литиеви батерии с капацитет 49 кВтч. Купето е изработено от алуминий и въглеродни нишки, благодарение на които автомобилът тежи само 1 780 кг въпреки тежките акумулатори, разположени на мястото на трансмисионния тунел.
Серийната версия на електрическия суперкар ускорява от място до 100 км/ч за 4.6 секунди. Максималната скорост е ограничена на 200 км/ч, а зарядът на батериите стига за пробег от 215 км. За установяването на рекорда ограничителят на скоростта е бил пренастроен до 250 км/ч. Продажбите на R8 e-tron стартират през есента.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 уан
13:07 01.07.2012
2 ФазаНула
Коментиран от #3
14:04 01.07.2012
3 Tomas
До коментар #2 от "ФазаНула":
Човека според мен не е имал предвид, че 1780кг, а за начина, по който е написано самото изречение - "теглото.... тежи..... кМ" Теглото тежи е вид повторение(не съм сигурен, мисля че тафтология се наричаше), което е и излишно. Освен това кМ? килоМЕТРА? Трябва да е кГ(килоГРАМА) попринцип, но само попринцип де.14:36 01.07.2012
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 ГТР
15:18 01.07.2012
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 ВИП АМГ
19:00 01.07.2012
8 дидо
Ако това беше рекорд на БМВ или Мерцедес щеше да изпишеш две страници тук да обясняваш на всички колко са добри и колко са напред твоите любими марки !
Препоръчвам ти на такива статии да си много тих !
В противен случай рискуваш хората тук да разберат "колко много разбираш от коли" и колко си праволинеен.....като "кон с капаци"
Коментиран от #9
20:25 01.07.2012
9 ВИП АМГ
До коментар #8 от "дидо":
a az ti preporachvam dasi piesh medikamentite redovno.Audi praviat nai golemite l..na s koito chovek moje dase omaje.pak ti kazvam tova che si se kachil napravo ot moskvicha v Audito na brati koeto e mnogo ama mnogo darto te kara dasi mislish che e letiashta chinia a e edno troshlivo i neugledno jalko avtomobilche.adio i po spokoino che v tia jegi dane poluchish sarce tup.Коментиран от #11
21:01 01.07.2012
10 BMW,Mercedes benz
21:08 01.07.2012
11 мухаха
До коментар #9 от "ВИП АМГ":
@9 Най-големите л..на правят Мерцедес, това че си се качил от Голф 2 на Бенз те кара да мислиш че е летяща чиния.Коментиран от #12
21:13 01.07.2012
12 ВИП АМГ
До коментар #11 от "мухаха":
vijdam che nishto sam nemojesh da izmislish.Коментиран от #13, #17
22:47 01.07.2012
13 ADR
До коментар #12 от "ВИП АМГ":
И трите марки правят хубави коли безспорно.Аз карам Ауди от 15 години (различни модели),карал съм Мерцедеси и БМВ на приятели ,но най ми пасва Аудито.Като си се писал ВИП АМГ поне се научи да пишеш грамотно ,а не на маймуница.23:04 01.07.2012
14 ха ха ха
Ауди винаги обичат да се състезават тама където няма конкуренция.
Четири кръгли НУЛИ .
Коментиран от #16, #18
23:58 01.07.2012
15 .....
00:27 02.07.2012
16 дидо
До коментар #14 от "ха ха ха":
Четири кръга е и Олимпийския знак.......и оттам погледнато Ауди е Номер 1 !Коментиран от #19, #23
07:53 02.07.2012
17 дидо
До коментар #12 от "ВИП АМГ":
ВИП АМГ.... Основните ти коментари са епитети (ако знаеш какво е това) ! Един свястен довод не си изкарал до сега... !Даже и въображение нямаш !
07:56 02.07.2012
18 666
До коментар #14 от "ха ха ха":
Поне са измислили нещо полезно хората,а ти след като ги съдиш какво друго измисли?10:11 02.07.2012
19 Иван Йовчев
До коментар #16 от "дидо":
Пич, Олимпийският знак е с пет кръга (син, черен, червен, жълт и зелен).Коментиран от #22
11:09 02.07.2012
20 polikop
13:56 02.07.2012
21 Спитфайър
Пич, AUDI правят иновации в невиждани досега неща... Аз съм фен на BMW-то като цяло, харесва ми агресията му и задното предаване... Обаче не мога да си кривя душата, че AUDI работят много сериозно по въпроса за иновации и новооткрития... Не бъди, както каза колегата "кон с капаци" - всяка марка си има предимства и недостатъци... Или поне не си изкарвай комплексите тук, прекалено много станахте... Уви, AUDI отново изненадаха с тази колица, браво!
00:17 03.07.2012
22 дидо
До коментар #19 от "Иван Йовчев":
Исках да кажа, че знака на Ауди прилича на Олимпийските кръгове, а не че са едно към едно ! Грешката в изписването е моя.07:56 03.07.2012
23 ВИП АМГ
До коментар #16 от "дидо":
Audi praviat samo klozeti a ......... kato teb se radvat na emblemkata im.xaxa10:11 03.07.2012
24 мнение
И не змнам за какви иновации говорите при Ауди.Електрически коли в серийно производство има отдавна.Просто хората ги правят икономични а не състезателни.Ако "Тесла" например реши ще подобри рекорда без никакъв проблем.
Не забравяйте ,че R8 на Audi е по слабо и от Порше и от Вайпър и от Нисан и от още много други.
Ауди е една посредствена марка и особено не качествена през последните години.
Коментиран от #25, #27
15:39 03.07.2012
25 ВИП АМГ
До коментар #24 от "мнение":
prav si otnovo.00:08 04.07.2012
26 дидо
20:00 04.07.2012
27 дидо
До коментар #24 от "мнение":
А може ли тука да ни кажеш на всички ти каква марка кола караш ?20:00 04.07.2012
28 OO-OO
И понеже виждам , че си типичния невеж фен на Ауди ти пускам малък цитат за "Тесла".
Когато те произвеждаха серийно електрически коли Ауди не бяха въобще в час.
The Tesla Roadster is a battery electric vehicle (BEV) sports car produced by the electric car firm Tesla Motors in California.
The Roadster was the first highway-capable all-electric vehicle in serial production for sale in the United States in the modern era. Since 2008 Tesla has sold more than 2,300 Roadsters in 31 countries by June 2012.[3] Tesla began producing right-hand-drive Roadsters in early 2010.[4] The Roadster has a base price of US$109,000 in the United States, GB£86,950 in the United Kingdom, A$191,888 in Australia, and €84,000 in continental Europe.[5] As an electric vehicle, the Roadster also qualifies for several government incentives in many nations.[6][7]"
Има и много други примери в които електрически коли са били в продажба много преди ОО-Ауди.
И за последно пиша всички коли по бързи от таралясника R8 на Нюрбургринг.
Много са както виждаш.
1. Radical SR8LM 6:48.00 182 0 455 / 650 Michael Vergers
2. Radical SR8 6:55.00 179 '05 363 / 650 Michael Vergers
3. Gumpert Apollo Speed 7:11.57 172 '09 700 / 1200 Florian Gruber
4. Dodge Viper SRT-10 ACR 7:12.13 172 '08 600 / 1536 Dominik Farnbacher
5. Lexus LFA Nurburgring Package 7:14.64 171 '12 570 / 1509 Akira Iida
6. Donkervoort D8 RS 7:14.89 171 '05 350 / 600 Michael Duechting
7. Porsche 911 GT2 RS 7:18.00 169 '10 620 / 1370 Timo Kluck
8. Radical SR3 Turbo 7:19.00 169 '03 320 / 500 Phil Bennett
9. Chevrolet Corvette ZR1 7:19.63 169 '08 647 / 1530
10. Nissan GT-R 7:21.00 168 '12 550 / 1736 Nissan
11. Chevrolet Corvette Z06 Z07 Package 7:22.68 168 '11 512 / 1394
12. Gumpert Apollo Sport 7:24.00 167 '07 700 / 1200
13. Nissan GT-R 7:24.22 167 '11 530 / 1736
14. Maserati MC12 7:24.29 167 '04 632 / 1335 Marc Basseng
15. Pagani Zonda F Clubsport 7:24.65 167 '05 650 / 1230 Marc Basseng
16. Ferrari Enzo 7:25.21 167 '02 660 / 1365 Marc Basseng
17. Nissan GT-R 7:26.70 166 '08 479 / 1740 Toshio Suzuki
18. Porsche 911 GT3 RS 4.0 7:27.00 166 '11 500 / 1360
19. Ferrari 458 Italia 7:28.00 166 '09 570 / 1485
20. McLaren MP4-12C 7:28.00 166 '10 600 / 1434 Horst von Saurma
21. Porsche Carrera GT 7:28.71 165 '03 612 / 1380 Marc Basseng
22. Porsche 911 GT3 RS 4.0 7:30.00 165 '11 500 / 1360 Horst von Saurma
23. Mercedes SLS AMG GT 7:30.00 165 '12 591 / 1620
24. Porsche 911 GT2 7:31.00 164 '07 530 / 1440 Walter Rohrl
25. Porsche 911 Turbo S 7:32.00 164 '10 530 / 1585 Walter Rohrl
26. Pagani Zonda F 7:33.00 164 '05 602 / 1371
27. Porsche 911 GT3 RS 7:33.00 164 '10 450 / 1400
28. Koenigsegg CCX 7:33.55 164 '06 806 / 1456 Marc Basseng
29. Koenigsegg CCR 7:34.00 163 '04 806 / 1418
30. Audi R8 GT 7:34.00 163 '10 560 / 1520
Коментиран от #29
20:59 04.07.2012
29 дидо
До коментар #28 от "OO-OO ":
Ти прочете ли статията или отиде направо към коментарите да понаплюеш малко Ауди ,защото те харесва да си говориш глупости?Става въпрос за "върхово постижение за кола, задвижвана с ток"
Хайде първо да си отваряме очите и после да даваме смешни коментари !
А този твой приятел с разваления автоматик....да не би да е чичо на вуйчото на един познат на един твой приятел или той го е прочел в някое рекламно списание на японски автомобили ?
07:46 05.07.2012
30 за дидо
А за ремонт на окачване на А6 може да провериш ако не вярваш минимум 1500 лева . И понеже е скапано всяка година ти прихлопва нещо и си абонат в сервиза.
Що се отнася до автоматиците им са пълен боклук , след 130 000 почват яки проблеми сервизите за автоматици са пълни с такива кошове.
Така , че недей да се изказваш като нямаш поглед върху нещата.
12:19 06.07.2012