Last news in Fakti

9 Юли, 2012 10:50 17 283 56

Mitsubishi се завръща в луксозния клас

  • mitsubishi-
  • proudia-
  • dignity-
  • infiniti

След дълги години отсъствие от пазара на луксозни седани Mitsubishi дава втори шанс на екзотичните близнаци Proudia и Dignity, от чието първо поколение в края на миналия и началото на новия век бяха продадени под 1 000 бройки. Тогава двата модела бяха разработени в сътрудничество с Hyundai, чиито версии Centennial и Equus бяха първият авторски опит на корейците в този сегмент.



По ирония на съдбата Mitsubishi отново пробва същата формула - новите Proudia и Dignity пак са ребрандирани продукти на друг производител. Двата седана са чисто и просто Infiniti M и M35hL (за китайския пазар) с диамантена емблема на радиаторната решетка. Освен с нея приносът на Mitsubishi се изчерпва с лека преработка на броните.



Proudia се предлага с 3.7-литров V6 с мощност 333 к.с. за версията със задно задвижване и 2.5-литров шестак с аналогична конструкция и 225 коня за варианта с двойно предаване.



Dignity, чието междуосие е по-дълго със 150 мм, се екипира със същата хибридна установка като Infiniti M35h. Системната мощност на нейния 3.5-литров V6 и електромотора достига 364 к.с.



Новите луксозни седани на Mitsubishi могат да се поръчат в Япония на цени от 4 022 000 йени (40 700 евро) за Proudia 250 до 8 400 000 йени (85 000 евро) за ексклузивния Dignity VIP.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Станислав Маринов

    1 5 Отговор
    Предницата прилича на инфинити,но иначе е страхотна!
  • 2 Трабббббб

    4 4 Отговор
    Много голямо, много луксозно и без собствена визия! Не, че не бих си го купил, ако имах възможност, но не е нещо отличително от другите марки, а и си напомня на Хюндай.
  • 3 руснака

    4 0 Отговор
    мицубиши произвежда коли на базата на инфинити (чети - нисан)?!? накъде отива света.....
  • 4 d-ra

    0 4 Отговор
    Страхотно е даже по-хубаво е от оригинала :)
  • 5 Еминем Фен

    1 6 Отговор
    Mitsubishi ne e tolkova luksozna marka kato maistorite v tazi oblast Bmw i Audi na tqh ostavete luksa vie pravete evtini bokluci kakto vinagi

    Коментиран от #24, #43

  • 6 Speeder

    4 0 Отговор
    Абе тая марка нещо ми е много изкривена.
    1. В момента нямат една нормална кола, само Лансера, изчезна Галант... а беше хубав автомобил
    2. В момента са много грозни с тая груба предница, едно време се случваше да направят по-елегантни коли.
    3. Не мога да разбера защо Хюндай с патенти на Митсубиши се развива доста по-добре, има повеч продажби и има все по-впечатляващи коли от колкото Митсубиши.

    Коментиран от #10

  • 7 Martisnkiq

    1 3 Отговор
    В ТОЗИ КЛАС ТРУДНО СЕ ПРОБИВА !! Там има оточнени лидери в продажби и вкусове на хората Мерцедес С класа , БМВ 7 Ма серия Ауди А8 И ПОСЛЕ ИМАТЕ ИЗБОР МЕЖДУ ЯГУАРИ,Лехуси и Порше панамера така че би пробил трудно макар и да е добро хората купуват това което знаят !!
  • 8 симеон

    4 1 Отговор
    то все ще има доволни и недоволни,ще има хубави и лоши изказвания
  • 9 Дидката

    4 2 Отговор
    За 85 000 евро ще предпочета нещо от немските гиганти я S клас , я 7-ма серия или поне на Инфинити,на тоя компромис не се качвам ако имам дадените пари.
  • 10 520 zender

    3 3 Отговор

    До коментар #6 от "Speeder":

    Аз пък имам чувството че Митсубиши много са го закъсали.Междодругото на времето правеха много издръжливи бензинови двигатели.Виждал съм Галант на милион и половина километра.

    Коментиран от #26

  • 11 ZT concept

    2 2 Отговор
    Това е колата, която трябваше да пуснат на пазара:
    http://www.caranddriver.com/photos-07q3/107560/mitsubishi-concept-zt-photo-119375

    Коментиран от #12

  • 12 Еминем Фен

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "ZT concept":

    Сериозно ли това? Та това е по грозно и от това по горе.

    Коментиран от #25

  • 13 !!!!

    0 3 Отговор
    КАСАБОООВ, КАСАБОВ.... май не ви бачкат климатиците и си прегрял. Как така "в началото на миналия век бяха продадени под 1 000 бройки"???... Я помисли малко преди да пишеш!
  • 14 Джапанков

    3 1 Отговор
    Това е защото си тип , който не се интересува и не разбира от коли.
  • 15 _FMC_

    3 1 Отговор
    И как да имат продажби, като човек дори не може да прочете и произнесе името им?
  • 16 телефон

    4 1 Отговор
    чисто инфинити
  • 17 vaseto

    1 5 Отговор
    смеска между Infiniti i BMW 5
  • 18 аноним

    2 3 Отговор
    Мицубиши са дървени автомобили !

    никой не им купува джиповете това чудо от статията е обречено на неуспех

    Коментиран от #44

  • 19 mitko

    5 0 Отговор
    e 4e tova e infinity. :D
  • 20 Еминем Фен

    1 2 Отговор
    Все едно да ми кажете,че Форд правят автомобили толкова смешно ще прозвучи колкото и че Митсубиши правят луксозен автомобил

    Коментиран от #28

  • 21 иван иванов

    2 1 Отговор
    дръжките на седалките ги има същите в сетрите. прилича на някакъв модернизиран комунистически автомобил :Д
  • 22 Ducati

    2 2 Отговор
    Незнам, но ...преди 3 години купих едно Мицубиши Ланцер комби, 2.0 дизел на 350 000 км, вкарано от Италия 2002 година за 1000лева, 100% с въртян километраж. Та с него ходих 2 пъти до Англия, там сериозно каране, сега е на 402 000 км , само масла и ангренажен ремък и гуми. Все пак може да е японския Москвич но е здрава машина..

    Коментиран от #27, #30

  • 23 Alex

    0 3 Отговор
    иихаааааааааа
  • 24 Tomas

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Еминем Фен":

    Кратко и ясно!
  • 25 Tomas

    1 2 Отговор

    До коментар #12 от "Еминем Фен":

    Кво се учудваш, извратени хора колкото искаш
  • 26 Speeder

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "520 zender":

    Просто не разработват нови модели, правят си джипките и паркетниците, а Колт, който беше хечбека на Лансер, сега е нещо като по-голям матиз.

    Иначе Лансер Ево си го развиват.. ама...

    Между другото Митсубиши моторс е част от мега голямата корпорация Митсубиши, а Субару е част от мега голямата корпорация Фуджи, Фуджи и Митсубиши са конкуренти в доста сфери.
  • 27 Tomas

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Ducati":

    И водата на чистачките, но само веднъж за 3 години.
  • 28 _FMC_

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Еминем Фен":

    Ford може и да не правят автомобили, но печелят световни награди за най-добри мотори и то с преднина, каквато никой от тия, правещи АВТОМОБИЛИ, не е имал сега :) Затова и от 30 години F150 е номер едно в Щатите. То да беше една, 5, 10 години да ги бие, а то почти половин човешки живот.
  • 29 Манол

    1 0 Отговор
    Неее. Е това си е Infiniti M37, даже малко по-грозничко отвън... Не го очаквах от Mitsu... Къде изоставиха Galant-а, който все още държи цена и показва лукс и качество...
  • 30 Tomas

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Ducati":

    Това ще са супер коли и 2те. Не само, че ще са на цените на Ес клас(ако не и по-скъпи), 7ма серия, Ел Ес и А8,ами освен това ще е копие на инфинити и ще е просто едно мицубиши - куче марка. Как да няма успех това чудо. :D:D:D:D:D Това е като да си купиш кола с 2,5 TDi двигател на VAG - хем спънато, хем се чупи като за световно.
  • 31 mistabishi

    2 1 Отговор
    ужасно грозно пфф,жалко за марката
  • 32 _FMC_

    1 1 Отговор
    Ами...колкото и да е грозно, 16-те високоговорителя компенсират ;) Но лично аз не мисля, че е грозно. Просто е различно и не е необходимо да се харесва на всеки. Наистина, много прилича на Инфинити, но то си е и Инфинити.
  • 33 Неам митсубиши.

    3 1 Отговор
    Митсубиши никога не е имало представител в луксозния клас.Това са инсинуации.

    Коментиран от #50

  • 34 Niko

    1 0 Отговор
    Да.Прилича много в дизайна на Инфинити (което между другото е придворна фирма на Нисан) ,но въпреки това не изглежда никак зле.
  • 35 Bobi

    2 0 Отговор
    Не е лошо , но много копирано от Инфинити . Трудно ще се преборят .

    Коментиран от #36

  • 36 Speeder

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "Bobi":

    В грешка си колега, това НЕ Е копие на Инфинити, това Е Инфинити
  • 37 Тодор Нешев

    1 0 Отговор
    Какво е това копие на инфинити???
  • 38 Дядо поп

    0 1 Отговор
    Забелязвам една масова тенденция в автомобилостроенето.Колите започват да стават все по грозни и по грозни.Опитвам се да ги възприема като красиви тези предни калници и фарове но не мога и това е.
  • 39 Speeder

    0 2 Отговор
    Дизайнът е някаква комбинация от ретро и авангард, която трябва да е такава, че да се харесва и след 10-15 години. Горе-долу това правят и Мерцедес, а може би и БМВ. За Ауди - те гледат да се хареса най-вече в момента.
  • 40 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    bie na koreisko.
  • 41 WOW

    1 0 Отговор
    Много уважавам марката но и на мен това ми прилича на някой от корейските лимузини с емблемата на Митсубиши. По-добре да изкарат нов Галант, отколкото това чудо.
  • 42 zсссс

    0 1 Отговор
    Вътре е между Ягуар XJ и Инфинити...

    btw, Mitsubishi кога са имали луксозен клас кола?!
  • 43 Атанас Илчев

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Еминем Фен":

    Първо се научи да пишеш на някакъв език , тогава исказвай некомпетентното си мнение.
  • 44 Атанас Илчев

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "аноним":

    :D:D:D Много си остоумен, а кой са най-продаваните джипове, че ми е много интересно ?

    Коментиран от #45

  • 45 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Атанас Илчев":

    Незная колко ти е интересно за най-продаваните джипове ама голямо сгромолясване ги чака в луксозния клас Митсубиши.

    Коментиран от #51

  • 46 mf2

    0 0 Отговор
    Карам Мицу от 3 г.
    Няма по-здрава и комфортна кола!
    Не мисля, че Тойота с нещо ги превъзхожда, иначе съм фен и на Субару и Хонда.
    На Мицубишито Аутлендъра е страхотен.
    Ако държите да ви се чупи колата и да плащате луди пари за ремонти - е, купете си немска щайга, па ми разправяйте, че е свръх-луксозна!
  • 47 диди

    0 0 Отговор
    за българските улици трябва нещо по здраво хахаха.
  • 48 Манол

    1 0 Отговор
    Напълно си прав! Можеше да възродят и Sigma-та...
  • 49 Манол

    1 0 Отговор
    Коментарът по-долу се отнася за коментар №41
  • 50 Манол

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Неам митсубиши.":

    Явно не знаеш за Galant и Sigma...
  • 51 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "520 зендер":

    i na men na tova mi mirishe.
  • 52 Неам митсубиши

    1 0 Отговор
    Няма митсубиши луксозен клас.Казвам ти го на български ....
  • 53 Ducati

    0 0 Отговор
    Тука има няколко типа, които "много" рабират от коли, карали , познати със суперколи, пичове вие сте комплексари ,майна, незнам кво сте карали и кво не ,обаче коментарите са ви смешни, тоя клас ,ония клас...германците тва правили , ВАГ не правили коли , японските кенефи , стари Мерцедеси бегачки ,всичките сте ги карали , а новите сега не стрували, вие сте вътре в играта ,аз знам ,а как иначе да сте една малка енциклопедия за коли, но е готино да се избиват комолекси, човек се чуства 6, но зна че е едно дърво ....хххммда така е , гумени проферосори и дървени филодсофи си е най-добре
  • 54 Неам Митсубиши

    1 0 Отговор
    До# 46 mf2 В България японски кенефи карат само хора които нищо не разбират от коли.Какъв модел е това твое измислено Мицу,че няма по здрава и комфортна кола от него бе пич?Вземи се събуди и си измий лицето та да ти просветне малко.
    До Манол # 50 Маноле ако за теб Галант не знам точно кой модел визираш е луксозна кола значи ,че ти е доста нисък стандарта.Сигмата е същата работа.А за доставка на части не ми се говори дори.Каквото и да ти потрябва чакаш с месеци а цените като за бентли.Единствено доскоро японските коли имаха добри мотори които като здравина и надеждност се доближаваха до немските ,но за съжаление в последно време батърдисаха и тях.
  • 55 Милен Николов

    1 0 Отговор
    минава и за хюндай
  • 56 mf2

    0 1 Отговор
    Неаш Мицубиши, щот си комплексар, за когото 15 годишно БМВ е върха на сладоледа.
    Веднъж съм правил съединител - чаках ден и половина, цената наполовината на Пасат!
    Нема по-тъпа кола от немската щайга - чупи се като за световно, боли много при ремонта, но умираш да се похвалиш, че караш луксозна немска машина /както казах в повечето случаи на 15 г./
    Аде няма да сравняваме само старите кошници, които средностатистическия българин кара: БМВ, Мерцедес, и Лексус - чисто нови за 200 х.км. на Лексуса се сменят само консумативи, Мерцедеса 2-3 пъти годишно в бокса, за БМВ не искам въобще да говоря - още веднъж се плати тая кола!
    Така, че мъжки ти най-добре си натопи цялата глава в лед, за да изтрезнееш...