След дълги години отсъствие от пазара на луксозни седани Mitsubishi дава втори шанс на екзотичните близнаци Proudia и Dignity, от чието първо поколение в края на миналия и началото на новия век бяха продадени под 1 000 бройки. Тогава двата модела бяха разработени в сътрудничество с Hyundai, чиито версии Centennial и Equus бяха първият авторски опит на корейците в този сегмент.
По ирония на съдбата Mitsubishi отново пробва същата формула - новите Proudia и Dignity пак са ребрандирани продукти на друг производител. Двата седана са чисто и просто Infiniti M и M35hL (за китайския пазар) с диамантена емблема на радиаторната решетка. Освен с нея приносът на Mitsubishi се изчерпва с лека преработка на броните.
Proudia се предлага с 3.7-литров V6 с мощност 333 к.с. за версията със задно задвижване и 2.5-литров шестак с аналогична конструкция и 225 коня за варианта с двойно предаване.
Dignity, чието междуосие е по-дълго със 150 мм, се екипира със същата хибридна установка като Infiniti M35h. Системната мощност на нейния 3.5-литров V6 и електромотора достига 364 к.с.
Новите луксозни седани на Mitsubishi могат да се поръчат в Япония на цени от 4 022 000 йени (40 700 евро) за Proudia 250 до 8 400 000 йени (85 000 евро) за ексклузивния Dignity VIP.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Станислав Маринов
11:00 09.07.2012
2 Трабббббб
11:01 09.07.2012
3 руснака
11:15 09.07.2012
4 d-ra
11:31 09.07.2012
5 Еминем Фен
Коментиран от #24, #43
12:00 09.07.2012
6 Speeder
1. В момента нямат една нормална кола, само Лансера, изчезна Галант... а беше хубав автомобил
2. В момента са много грозни с тая груба предница, едно време се случваше да направят по-елегантни коли.
3. Не мога да разбера защо Хюндай с патенти на Митсубиши се развива доста по-добре, има повеч продажби и има все по-впечатляващи коли от колкото Митсубиши.
Коментиран от #10
12:08 09.07.2012
7 Martisnkiq
12:32 09.07.2012
8 симеон
12:32 09.07.2012
9 Дидката
13:09 09.07.2012
10 520 zender
До коментар #6 от "Speeder":
Аз пък имам чувството че Митсубиши много са го закъсали.Междодругото на времето правеха много издръжливи бензинови двигатели.Виждал съм Галант на милион и половина километра.Коментиран от #26
13:11 09.07.2012
11 ZT concept
http://www.caranddriver.com/photos-07q3/107560/mitsubishi-concept-zt-photo-119375
Коментиран от #12
13:18 09.07.2012
12 Еминем Фен
До коментар #11 от "ZT concept":
Сериозно ли това? Та това е по грозно и от това по горе.Коментиран от #25
13:46 09.07.2012
13 !!!!
13:54 09.07.2012
14 Джапанков
13:59 09.07.2012
15 _FMC_
14:45 09.07.2012
16 телефон
15:38 09.07.2012
17 vaseto
16:11 09.07.2012
18 аноним
никой не им купува джиповете това чудо от статията е обречено на неуспех
Коментиран от #44
16:21 09.07.2012
19 mitko
16:54 09.07.2012
20 Еминем Фен
Коментиран от #28
16:58 09.07.2012
21 иван иванов
18:02 09.07.2012
22 Ducati
Коментиран от #27, #30
18:07 09.07.2012
23 Alex
18:41 09.07.2012
24 Tomas
До коментар #5 от "Еминем Фен":
Кратко и ясно!19:44 09.07.2012
25 Tomas
До коментар #12 от "Еминем Фен":
Кво се учудваш, извратени хора колкото искаш19:46 09.07.2012
26 Speeder
До коментар #10 от "520 zender":
Просто не разработват нови модели, правят си джипките и паркетниците, а Колт, който беше хечбека на Лансер, сега е нещо като по-голям матиз.Иначе Лансер Ево си го развиват.. ама...
Между другото Митсубиши моторс е част от мега голямата корпорация Митсубиши, а Субару е част от мега голямата корпорация Фуджи, Фуджи и Митсубиши са конкуренти в доста сфери.
19:46 09.07.2012
27 Tomas
До коментар #22 от "Ducati":
И водата на чистачките, но само веднъж за 3 години.19:48 09.07.2012
28 _FMC_
До коментар #20 от "Еминем Фен":
Ford може и да не правят автомобили, но печелят световни награди за най-добри мотори и то с преднина, каквато никой от тия, правещи АВТОМОБИЛИ, не е имал сега :) Затова и от 30 години F150 е номер едно в Щатите. То да беше една, 5, 10 години да ги бие, а то почти половин човешки живот.19:48 09.07.2012
29 Манол
19:50 09.07.2012
30 Tomas
До коментар #22 от "Ducati":
Това ще са супер коли и 2те. Не само, че ще са на цените на Ес клас(ако не и по-скъпи), 7ма серия, Ел Ес и А8,ами освен това ще е копие на инфинити и ще е просто едно мицубиши - куче марка. Как да няма успех това чудо. :D:D:D:D:D Това е като да си купиш кола с 2,5 TDi двигател на VAG - хем спънато, хем се чупи като за световно.19:51 09.07.2012
31 mistabishi
20:06 09.07.2012
32 _FMC_
20:15 09.07.2012
33 Неам митсубиши.
Коментиран от #50
20:40 09.07.2012
34 Niko
21:31 09.07.2012
35 Bobi
Коментиран от #36
21:55 09.07.2012
36 Speeder
До коментар #35 от "Bobi":
В грешка си колега, това НЕ Е копие на Инфинити, това Е Инфинити22:11 09.07.2012
37 Тодор Нешев
00:25 10.07.2012
38 Дядо поп
06:49 10.07.2012
39 Speeder
07:54 10.07.2012
40 ВИП АМГ
08:34 10.07.2012
41 WOW
08:56 10.07.2012
42 zсссс
btw, Mitsubishi кога са имали луксозен клас кола?!
10:14 10.07.2012
43 Атанас Илчев
До коментар #5 от "Еминем Фен":
Първо се научи да пишеш на някакъв език , тогава исказвай некомпетентното си мнение.11:21 10.07.2012
44 Атанас Илчев
До коментар #18 от "аноним":
:D:D:D Много си остоумен, а кой са най-продаваните джипове, че ми е много интересно ?Коментиран от #45
11:22 10.07.2012
45 520 зендер
До коментар #44 от "Атанас Илчев":
Незная колко ти е интересно за най-продаваните джипове ама голямо сгромолясване ги чака в луксозния клас Митсубиши.Коментиран от #51
11:27 10.07.2012
46 mf2
Няма по-здрава и комфортна кола!
Не мисля, че Тойота с нещо ги превъзхожда, иначе съм фен и на Субару и Хонда.
На Мицубишито Аутлендъра е страхотен.
Ако държите да ви се чупи колата и да плащате луди пари за ремонти - е, купете си немска щайга, па ми разправяйте, че е свръх-луксозна!
11:46 10.07.2012
47 диди
13:33 10.07.2012
48 Манол
19:55 10.07.2012
49 Манол
19:56 10.07.2012
50 Манол
До коментар #33 от "Неам митсубиши.":
Явно не знаеш за Galant и Sigma...19:58 10.07.2012
51 ВИП АМГ
До коментар #45 от "520 зендер":
i na men na tova mi mirishe.20:09 10.07.2012
52 Неам митсубиши
22:56 10.07.2012
53 Ducati
02:42 11.07.2012
54 Неам Митсубиши
До Манол # 50 Маноле ако за теб Галант не знам точно кой модел визираш е луксозна кола значи ,че ти е доста нисък стандарта.Сигмата е същата работа.А за доставка на части не ми се говори дори.Каквото и да ти потрябва чакаш с месеци а цените като за бентли.Единствено доскоро японските коли имаха добри мотори които като здравина и надеждност се доближаваха до немските ,но за съжаление в последно време батърдисаха и тях.
07:24 11.07.2012
55 Милен Николов
16:12 11.07.2012
56 mf2
Веднъж съм правил съединител - чаках ден и половина, цената наполовината на Пасат!
Нема по-тъпа кола от немската щайга - чупи се като за световно, боли много при ремонта, но умираш да се похвалиш, че караш луксозна немска машина /както казах в повечето случаи на 15 г./
Аде няма да сравняваме само старите кошници, които средностатистическия българин кара: БМВ, Мерцедес, и Лексус - чисто нови за 200 х.км. на Лексуса се сменят само консумативи, Мерцедеса 2-3 пъти годишно в бокса, за БМВ не искам въобще да говоря - още веднъж се плати тая кола!
Така, че мъжки ти най-добре си натопи цялата глава в лед, за да изтрезнееш...
11:07 12.07.2012