Last news in Fakti

10 Юли, 2012 14:51 17 625 44

Нова муцуна за Insignia 2

  • opel-
  • insignia-
  • flextreme gt/e

Макар да бе натоварена със сложната задача да замести утвърден бестстелър като Vectra, Insignia постигна целите си с лекота. В Рюселсхайм обаче вече се замислят за следващото поколение на модела и смятат да се придържат към стратегията на коренната промяна, която им донесе успех през последните години.

Новата генерация на Insignia трябва да се появи на пазара през 2015 г. и според френското сп. L'Automobile Magazine ще притежава коренно различна физиономия от сегашната. Измененията в дизайна ще се дължат най-вече на светодиодите, които изместват традиционните халогенни крушки и ксенона.

Дизайнът на колата ще бъде вдъхновен от Flextreme GT/E, представен в Женева през 2010 г. Новата Insignia ще има неговите сърповидни фарове. Съвсем различна ще бъде и радиаторната решетка, чието оформление вече може да се види при най-малкия Opel Adam.

Външността обаче далеч няма да изчерпва всички изменения. Insignia 2 ще бъде изградена на съвсем новата платформа Delta, с което автоматично ще се втали с поне 200 кг. Освен по-ниското тегло за намаляване на разхода на гориво ще способства и осемстепенна трансмисия.

Всички бензинови двигатели в гамата на модела с обем между 1.6 и 2.0 литра ще получат директно впръскване и принудително пълнене, а 2.0-литровият дизел ще отстъпи място на 1 600-кубиков.

Инженерите на Opel разработват и хибридна система за задвижване. Тя ще позволява изминаването на 20-25 км само на ток.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Маримба

    3 9 Отговор
    След толкова успешен модел като Вектра ..... боже боже .Успешен за кой за сервизите може би. Купих си нова Вектра Ц още като излезе през 2002 купих Елеганс с всички възможни екстри . Успях да се раздвам на тая кола точно 1 година - толокова издържа . След това почна ада -алтернатор, имобилайзер ,бобина , цим модул два пъти . Купища проблеми с механиката проби - рейка изтече , шарнири и двата барабар с носачите , ангренаж на 60к километра . Нон стоп проблеми с електрониката дори с новия цим който ми излезе почти 2 бона , падащи стрелки на таблото и гасящо се табло , постоянна загуба на комуникацията със всички системи съответно нон стоп бълване на грешки в работещи системи . Течове на масло на всякъкви места . Климатроника така и не заработи както трябва качваш се палиш за секунди докарва желаната температура и после почва да я покачва - леятото на пълен кожен салон - адския кеф . Единия ми стоп отзад мухляса отвътре и влязоха оси в него без да е удрян или лепен ... Такова велико качество че тая марка съм я зачеркнал от списъка си до края на живота си . Платих за тоя дръгел с времето повече отколкото за една нова Е-класа . Нон стоп проблеми , нон стоп диагностики , нон стоп висене в сервиза . По едно време момчетата почнаха да се чувстват неудобно докато я изкарам една две седмици и айде пак в сервиза за нещо друго а съм я кътал като очите си първата ми чисто нова кола . Една драскотинка нямаше като я продадох на 90к километра със над 10к лева в ремонти и загуба от над 40к лева в стойност . Гледам още си я кара пича ама сигурно колата е няква тотална гробница или не му дреме изобщо пък и си купи топ обурудване на цена колкото на един опърдян Голф без екстри . Никога ама никога няма да погледна Опел повече

    Коментиран от #4, #8

  • 2 Лмбев

    5 1 Отговор
    съчинения по непреживяно
  • 3 Crusible

    6 0 Отговор
    Инсинята е страшна!

    Колега, явно си попаднал на куца бройка и другото е колите ги скапват в официалните сервизи по-бързо от уникалните ни пътища и горива. Трети опел карам и толкова проблеми не съм имал. В никакъв случай не бих казал, че опел е супер надеждна, но пък за нашите условия е добра алтернатива.
  • 4 PlimP

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "Маримба":

    1, ти не знаеш ли че първите 2,3 години за всеки нов модел са тежички :D, пък и като се слушам си ацкия коцуз, малко не съм съгласен с теб, щото има познати с вектра Ц и сигнум, е па особено за тоя със сигнума , единственият проблем който имаше беше някви превъртели втукли в автоматика(колата е закупена втора злоупотреба от Германия), всичко друго сменено по нея е консуматив и до тук за 3 години и са навартени повече от 70 000км, проблемът при теб ме навежда на мисълта, че май найстина за бедните страни новите коли са с по-ниско качество :(, при другите марки е същата работа, може ли мазда на 30 000км да има дупка в буталото колкото за палец
  • 5 520 zender

    4 0 Отговор
    Е то първото и второто поколение Вектра имаше най-голям успех.Но на мен друго ми направи впечатление.Дизеловия 2.0 ще бъде заменен от 1.6. Ето това ми изглежда съмнително.Това е кола от среден клас и не много лека.Как подяволите ще компенсира теглото този 1.6д двигател не ми е ясно.Да дизелите се развиха много но до момента един 1.6д развива около 130кс което за такъв клас кола е малко.Според мен е грешка че изоставят двулитровия дизел.
  • 6 Пешо

    0 5 Отговор
    Само дето "замисълът" за модела не идва от Рюселсхайм а от САЩ. Май е крайно време да престанем да се заблуждаваме че Опел е немска марка
  • 7 Дидон Дуцов

    0 8 Отговор
    Категорично копиран дизайн на предницата от Мерцедес.
  • 8 димитър пенчев

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Маримба":

    ne ,4e imam E-KLASA ili iskam da hvalq mercedes ,ama ti dori na staro da be6e si kupil zapazen E klas pak nqma6e da ima6 tolkova problemi ,4estno stiga da si iskren v napisanoto razbira se ,za6toto az predi godini karah slujebna ASTRA 1.6 benzin ,96 god. ,i nqmah nikakav problem za 50 000 km ,daje si be6e golem katar koli4kata
  • 9 каду

    5 0 Отговор
    маримба-я погледни какво са ти продали-да не е ТАТА със емблема на опел-никога не съм карал опел но с тази визия е неустоим-приятел си купи новата инсигния и ме повози страшно седи на пътя само при превключване на механичните скорости има едно чукване но аз харесвам единствено автоматиците та така че....страшна е колата ..пък е и кадилак..за тези които не знаят..да това е кадилак..
  • 10 nicc777

    4 1 Отговор
    абе маримба това да не сте си го съчинявали в wv клуб
  • 11 Дошо

    1 4 Отговор
    Аз винаги следя модните тенденции и за мен автомобилите и дрехите са най-важното.
    Нова муцуна за Insignia 2 звучи добре, модата и в дрехите също звучи по същия начин, в средата на 20 век жените облякоха панталоните,които си бяха наше мъжко откритие откакто свят светува.
    Нямам нищо против жените,с тях винаги намирам общ език за мода,гримове,дрехи,прически,маникюр но дотам и нищо повече.
    В средата на 21 век ние мъжете вече ще можем да ходим с рокли и това ще се приема за нормално и естествено и няма да е нужно да ги носим само у дома.
    Не разбирам защо хората са толкова ограничени и закоравели,а не свободомислещи и толерантни към мъжете като мен,които имат интерес към модата сходен към женския и няма мъж,който поне веднъж да не е обличал рокля.Това е от мен Чао
  • 12 Тихомир Желев

    0 0 Отговор
  • 13 Маримба

    2 4 Отговор
    Много хора си мислят че преувеличавам щото ви се ще да карате кола от високия клас с много екстри която да е абсурдно евтина на старо . Понеже прекарвах дълги дни в Каргоекспрес и се запознах с всички в сервиза покрай моя Опел видях и доста други Вектри Ц страдащи от безчет проблеми . Приателката ми кара дизела цдти фейслифта - по-малко проблеми има но в момента колата и е в сервиза и ще я прехвърли на друг щото взе новата Инсигния . Сега ще я гледам и Инсигнията колко ще изкара ако е колкото моята Вектра просто завинаги е забравям тая марка . А относно прехвалената Инсигния колко рафинирана била ... като влезеш вътре и се огледаш и след един ден каране ..... еми Опел дръвче отвсякъде честно казано дано поне да е по-издържлив

    Коментиран от #14, #15, #17

  • 14 реалист

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Маримба":

    Ти си болен човеко,ходи избивай комплекси на друго място ! Опел-а е уникално здрав и надежден автомобил !
  • 15 bg777777

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Маримба":

    Абе,хахо,как си ги съчини тия глупсти,ти си луд ! Леля му имала Опел,дедо му,гаджето му,стринка му и той и съседа и всички имали проблеми,хахахх,я се осъзнай,бе !!!! Кой знае какво вмирисано голфче на 1 милион км. караш и избиваш комплекси по сфетофарите !?!
  • 16 Винкело

    5 0 Отговор
    До Маримба

    Такива като тебе изобщо не слушам какво ми говорят. Един като теб веднъж се опитваше да ме убеждава какъв буклук била S-class как му се чупела постоянно. Фактите са други обаче , а показател не си ти , световните продажби
  • 17 BMW 320ci

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Маримба":

    Аман от озлобени бездарници,които само смърдят по форумите и не са направили нищо в живота си !!!
  • 18 Стойчо

    3 0 Отговор
    До коментар #1 от " Маримба":

    Хи хи веселяк. Ти си бил баровец с тая Вектра
  • 19 Маримба

    0 3 Отговор
    М да то е ясно защо така реагирате след десетина години като порастнете и изкарате книжки и почнете да карате и подържате коли ще почнете да чувате какво ви говорят хората . Иначе то в интернет на картинка всичко е мега яко . Дечурлига
  • 20 aha

    1 4 Отговор
    prednicata malko prili4a na mercedes - 6te zagrozqt kolata ,ako tragnat v taq posoka !!!
  • 21 Японец

    2 1 Отговор
    Аз имам приятел който си купи през 2007 чисто нова вектра и до сега не се е оплаквал.
  • 22 _FMC_

    3 0 Отговор
    Маримба, моите съболезнования! Така като те чета си мисля, че или ни мяташ по върбите или наистина си имал централен проблем, от който са дошли всички останали. Но ти ме шашна с тия 10 бона за ремонт. Гаранция няма ли бе джанъм? И като има толкова дефекти, защо не върна колата за да вземеш нова? И щом си толкова препатил, как в твоите кръгове карате все Опели?
  • 23 ззз

    0 4 Отговор
    опел хлопел , ако ще и черупка на летяща чиния да му сложат си е същия боклук !

    Коментиран от #24

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 ccc

    4 0 Отговор
    cъщия боклук който ти никога няма да си го позволиш защото си гол и бос
  • 26 opel

    2 1 Отговор
    опелчетата не са никак зле като цяло квото и да говорят останалите опел е много корава машина .. колкото опел може да издържи само някой японски автомобил !! другите коли са пълни кенефи само Японско и Германско !!
  • 27 Bobi

    1 0 Отговор
    Страхотно изглежда
  • 28 Rea11ty

    0 1 Отговор
    След Вектра А и Астра G, Опел се заби в измъчен роман "Война и мир" с много герои и конфликти. Само за смяната на крушката на един мигач на Вектра C трябва да се разглоби половината предница. Като гледам тази "хубавица" - положението се влошава...

    Коментиран от #29

  • 29 FMC

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Rea11ty":

    Доста отдавна при много автомобили се разглобява "цялата" предница, за да се смени крушка. При някои дори е задължителен сервиза. Ама кво се чудя, то голяма част тук живеят още с Голф 4.
  • 30 Rea11ty

    0 0 Отговор
    Става въпрос за моето мнение, а не как е в момента. Не бих искал заради една крушка да...си сменям колата. И без това са достатъчно надценени като цена и с намален ресурс, за да се купуват нови.
  • 31 tica2

    0 1 Отговор
    Вид има , но днес всички коли имат вид.Времето ще покаже дали е добра.Естествено тук пак ще можем да си я позволим на към 10 години.Така че се замисляйте на този въпрос към 2025 година.Относно 26 , малко прекалява в хвалбите-явно е фен на опел и кара опел и нещо японско.Иначе аз бих му похвалил jaguar и карам jaguar.Искам да го уверя , че е много по стойностен от един немски орел.
  • 32 Blumkvist

    0 3 Отговор
    Една кола колкото ид а се поддържа, рано или късно заприличва на Опел :)
  • 33 OMEGA

    0 4 Отговор
    abe insignia e prodaljenie na opel omega ne na vectra .... tctct
  • 34 Опи

    0 1 Отговор
    Имаше един модел на Opel мисля, че се казваше "ВЕЖДА"!
    МУАХАХАХ...
  • 35 Аз

    0 0 Отговор
    Аз ако те барна на теб ще почнат да ти викат вежда,ама разбита! МУАХАХАХ...
  • 36 F-1

    1 1 Отговор
    Стига сте го нападали човека четете внимателно колата е купувана чисто нова от БГ това говори ли Ви нещо бе отворковци случайно да сте чували че сме четвъртичен паэар и новите коли които се продават са боклук дилърите го каэват това имам поэнати с опел от магаэина е теэи нови коли нямат нищо общо с кола втора употреба от Эападна Европа
  • 37 Милен Николов

    1 0 Отговор
    красиво
  • 38 гост

    1 0 Отговор
    Англичаните я наричат Инсиния а ние Инсигния , питам се кое е по - правилно
  • 39 _FMC_

    1 0 Отговор
    Аз си я наричам и пиша Инсиния откак се появи :) Останах с впечатление преди време, че това е правилното произношение на български език. Все едно да спорим кое е правилно - "евро" или "евра" в ббългарския език. За незнаещите и неосведомените ( отнася се и за г-н Бойко Борисов), института по български език се произнесе навремето - правилно е 10 000 еврО примерно, а не 10 000 еврА, както любимият ни премиер произнася. Освен това и ударението е на "Е", а не на "О". Така, че дами и господа, съобразявайте се с особеностите на нашия език :) Инсиния е правилно, а не ИнсиГния!
  • 40 деа

    0 0 Отговор
    Не виждам какво ще постигнат като го намалят обема от 2литра на 1.6 освен маркетингов ефект стил вище ни колко сме екологични. Старото служебно пежо 307 беше 2.0хди 110к.с и харчеше по-малко от новото 308 1.6хди 110 к.с и двулитровия мотор имаше по-постояна тяга.
  • 41 Нервен

    1 0 Отговор
    Имам Citroen, коли за които, няма човек, който да не говори. Първия ми беше Xsara 1998 1.6 купе, втория C5 2004, Сега имам C2 vtr 2005 и C4 Grand Picasso 2010. Това са уникални коли... по мое мнение. Но да си призная, изневерих на марката и от първоначално замисленото, да добавя и едно C4 Купе 2004 си взех дамското безумие Opel Tigra Twin Top 2005година на 36000км. с идеята да я подаря на сестра ми за 18 годишнината и. Няма да се случи с тая кола не се разделям докъто съм жив. За нея Citroen За мене евтиното и бога ми уникално ХЛОПЕЛЧЕ ВЕЖДА И т.н т.н Сега Година и половина по късно колата е на 68000 км. Не съм пипнал, ама нищо по нея, освен като я купих едно основно обслужване, периодичните и задължителни масла и филтри и на скоро предни накладки. Еми моите извинения към всички всезнайковци. Няма кола, като модели от 82 година като изключим вечните Lada, Moskvich, Trabant, и някой по екзотични липсващи на българския пазар, Която да не съм карал във всичките им или почти всичките модели. Смея да твърдя, че класата, здравината, икономията /гориво, щети, консуматив/ на иначе казаното, задрасканата емблема, повечето японци и старите поколения немски, BMW, Mercedes WV са си здрави. Момчета и момичета погледнете се къде живеете в кой свят и в кой век. Колите не са това, което бяха. Сега са подвижни пластмаси с висока за БГ стандарт, цена и скъпи резервни части или иначе казано сервизни коли. Стига съдили и отсъждали по форумите. като не ви харесва модела и марката не си я купувайте. Колата е за работа удоволствие и лично удовлетворение. Да не ви пука кой какво ще си помисли за вашата. Стига съдили, никой няма да се трогне за вашия брътвеж. Нито фабриките ще спрат за произвеждат, нито купувачите да си купуват. Който иска да си кара квото си иска. Опела бил такъв голфа бил такъв ама като си я купиш и изведнъж и ставаш фен и почва да гори по-малко и едва ли не е неам думи. Стига спрете се. Кажете, по една добра дума, тоя негативизъм и размяна на агресивни реплики само забавлява хора като мен, които четат подобни форуми и коментари. Купи я. Покарай я. Попитай някой, които я кара. Пък тогава говори. Вие на.рахте, неродения Петко. Е.ати аудиторията и чудото............неам думи.

    Коментиран от #44

  • 42 Huko

    0 0 Отговор
    приличат си малко с опел енигма
  • 43 ТИХОМИР ДАНЧЕВ

    0 0 Отговор
    От създателите на "ИНФИНИТИ" ...

  • 44 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Нервен":

    Нервен,уважавам това което си написал но аз също съм минал през Ситроен.Моето мнение не е адекватно понеже си купих 10 годишен Ситроен.Но съм отвратен от тази марка поради мащабните повреди които получих поради които не успях да продам френското бижу ами се наложи да го бракувам.Е бях млад и неопитен пък и с хъс но не и сега.Мога да си купя чисто нов Ситроен но това не бих го направил.. и то не само заради неизправностите а и заради слабата мощност...