12.9-литрова Cobra само за 450 000 евро

Публикувана: 12 Юли, 2012 11:17
26 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12980
  • 12.9-литрова Cobra само за 450 000 евро снимка #1
  • ШРИФТ ПЕЧАТ

    Продукцията на немската компания Weineck не може да се нарече особено масова, което си има съвсем логично обяснение. В крайна сметка потенциалните купувачи на Cobra с 12.9-литров V8, мощност между 1 200 и 1 600 к.с. и среден разход от 50 л/100 не са никак много.



    Освен изброените утежняващи обстоятелства изработката на всяки от тези хубавици трае 9 месеца, понеже фирмата държи да конструира и сглобява сама двигателите, шаситата и каросериите, а заради емисиите от половин кило въглероден двуокис на километър данъците също не са от най-ниските.


     

    Ако все пак нямате финансови притеснения, а екологията не е сред основните ви интереси, веднага може да си поръчате "малолитражната" Cobra по тази обява. Срещу 449 999 ще бъде готова след някакви си 270 дни.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име (като гост):


    Напишете кода от картинката КИРИЛИЦА

    Визуална кептча
    Какви предимства ще
    имам като регистриран?
    Коментар:
    Много екстри за регистрирани потребители
    Коментари към статията
    ddinchev
    (гост)

    Неутрално
    26 Отговор
    На тва една газова как ше му заспи :D
    Оценка:
    -0 +0

    Калин
    (гост)

    Неутрално
    25 Отговор
    Как може кола за 800 бона да и откаже стартера???
    кенеф
    Оценка:
    -0 +0

    Баи Спиро
    (гост)

    Неутрално
    24 Отговор
    Прекрасен автомобил за тези които не го харесват.Ни кон ни магаре.Сякаш че съм си го првил сам.Варел на колела.А на пътя ще го бие всеки двулитров автомобил щото този неможе държа пътя а и на всеки 10 километра трябва да търси бензиностанция.
    Оценка:
    -1 +0

    tica2
    (гост)

    Неутрално
    23 Отговор
    Прекрасен автомобил , за тези които го харесват.Ако някой иска да усети истински коне , а не разни турбини и датчици мисля че това е несравнимо.Колеги с бегачките по един литър не го отхвърляйте.Тоз кола дере гуми и не пести гориво.Абсолютно щастие няма.Който иска тойота приус просто да не чете статията.ХАХАХАХА
    Оценка:
    -0 +0

    jdm
    (гост)

    Неутрално
    22 Отговор
    Ако имаше по-свестен двигател щеше да държи цена ,а не да пада на някакви си 450 000.
    Оценка:
    -1 +0

    димитър
    пенчев

    Неутрално
    21 Отговор
    nenormalen zvqr samo za bogata6i oba4e
    Оценка:
    -0 +1

    руснака
    (гост)

    Неутрално
    20 Отговор
    колата е готина, но 12,9 литров двигател ще тежи, при малко по-голяма скорост предницата ще поднася яко
    Оценка:
    -0 +1

    Диана
    (гост)

    Неутрално
    19 Отговор

    До коментар #13 от " ganchev":


    Може да стане ако двигателят е ванелов,ама тогава ще харчи 70-80л
    Оценка:
    -0 +0

    comment
    (псевдоним)

    Неутрално
    18 Отговор
    Красавица. Разбирачите, като не я харесвате си карайте ръждивите дръгели на по 20-30 години или се возете на бащините си си, щото май повечето сте чисти пубери.
    Оценка:
    -0 +0

    Цецо
    (гост)

    Неутрално
    17 Отговор
    Абе слага един газов инжекцион и си пушка :DDDDD
    Оценка:
    -0 +1

    Кирил
    Тодоров

    Неутрално
    16 Отговор

    До коментар #4 от " DAN":


    4 гуми, 2 седалки, и двигател...какво да му тежи на тоя кошник? лека му пръст на Карл Шелби но за мен това е една безсмислена американска кола която американците си я харесват защото както всичко останало това им е история. Незнам как са го напъхали тоя двигател в купе на трабант :)))
    Оценка:
    -1 +0

    - GT
    (гост)

    Неутрално
    15 Отговор
    Гледахте ли клипчето, няма турбо, няма нищо, чист атмосферен двигател.
    Оценка:
    -0 +0

    Naka
    (гост)

    Неутрално
    14 Отговор
    От клипа ясно си личи че този ковчег на колела може да върви само в права линия.Става за драг и нищо повече.Аз лично се кефя на коли,които могат да завиват,а не на такива които ти изкарват бъбреците с цената на всичко.С други думи-бих се изкефил на 1 Лотус,който е 200 к.с.,но да е повратлив като нинджа :)
    Оценка:
    -0 +0

    ganchev
    (гост)

    Неутрално
    13 Отговор
    До Maрио:
    Много добре си чета даже. като казвам че 1500 коня са много за 5000 кубика, това беше в отговор на коментар на GT, който смята че 13000 кубика са прекалено много и можело същата мощност да се извади от 5000-6000 кубика например. Чуите само колко спокоен ход има тоя 12.9 мотор на кобрата, ако беше 5000 кубика на тия коне щеше да писка като пистов мотор, това имах в предвид- че за тези коне (1200-1500) кубатура 12.9 е съвсем подходяща, мотора е балансиран, с достатъчно голям въртящ момент, развърта се в ниските обороти и мърка като коте, класически масъл кар.

    Коментиран от #19

    Оценка:
    -0 +1

    Марио
    (гост)

    Неутрално
    12 Отговор

    До коментар #9 от " ganchev":


    Не четеш! Моторът е чудовищните 12 900 кубика!!!
    Оценка:
    -1 +1

    VVV
    (гост)

    Неутрално
    11 Отговор
    V8 dvigatel 1200-1600 konski sili?!!!what the f.ck?
    Оценка:
    -0 +1

    Коко
    Мартинов

    Неутрално
    10 Отговор
    Това нещо не е за всеки ...
    Оценка:
    -0 +2

    ganchev
    (гост)

    Неутрално
    9 Отговор
    Все пак ми се струва, че 1500 коня са много за мотор 5000-6000 кубика, може да се надуе но натоваването ще е огромно, не виждам какъв е смисъла. 5000 кубика не бива да се помпи повече от 500-600 коня (10 конч на кубик) Повече не е здравословно

    Коментиран от #12

    Оценка:
    -2 +1

    jack
    (гост)

    Неутрално
    8 Отговор
    .аси, за тея пари можеха да и сложат поликапбонатни фарове с ксенон...........!!!
    Оценка:
    -3 +1

    - GT
    (гост)

    Неутрално
    7 Отговор

    До коментар #3 от " ganchev":


    Нямах пред вид подобни (прахосмукачки). За да изкара добър масъл звук, трябва да е поне 5-6 литра, но 13л. е драгстерски двигател
    Оценка:
    -0 +1

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани.

    Вход за регистрирани потребители
    Бисерите на известните
    Google+ Publisher Последвайте ни в Google+