Last news in Fakti

14 Юли, 2012 12:03 39 430 37

Ferrari 612 Scaglietti vs. метален стълб

  • ferrari-
  • 612 scaglietti-
  • катастрофа

 

Колкото и уникални да са автомобилите с марка Ferrari и те са равни пред законите на физиката. Това доказа за пореден път неизвестен руски богаташ, който след удар в стълб буквално разцепи на две своето Ferrari 612 Scaglietti.
 
По данни на руски информационни сайтове водачът се е отървал с леки наранявания и жертви след жестоката колизия няма. От автомобила, който се оценява на над половин милион щатски долара обаче не е останало нищо.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Lotus

    2 3 Отговор
    При ферари кокпита винаги остава непокътнат в катастрофа. Ако е някоя обикновена кола, край с шофьора. Гениално конструирани коли!

  • 2 Сашо

    4 0 Отговор
    Този е имал егати късмета, Ако се е ударил с половин метър по назад в стълба и е щял да последва съдбата на автомобила си.
  • 3 ВИП АМГ

    1 2 Отговор
    """Колкото и уникални да са автомобилите с марка Ferrari и те са равни пред законите на физиката. "''""

    ""водачът се е отървал с леки наранявания""
    противоречиш си Хавторчетооо...
    ей тва им е уникалното, че е жив..
    ако беше дядо ти с мОсквича дали новината щеше да е същата или ..
  • 5 Пробук Пробуков

    2 0 Отговор
    Уникална кола, въпреки че предницата с двигателя е на 20-30 метра от колата аварийните светлини работят :) ЕВАЛА
  • 6 i500

    1 0 Отговор
    Ако се е ударил така във вратата няма никакъв шанс .Това не е F1 болид,който да издържа(предимно носа) на зверски удари.Какво като е обикновена кола,при подобни обстоятелства всяка мдерна кола би те спасила,все пак удара не е нито челен нито във вратата
  • 7 Niko

    0 0 Отговор
    Съгласен съм със Сашо и i500 КЪСМЕТ и 1/2 .Забелязвате ли че все още му светят аварийните отзад ? :-)
  • 8 шошо

    0 0 Отговор
    Бат Зарко от Русе може да го оправи , като ново ще стане!!!
  • 9 kkk

    0 0 Отговор
    Малоумни руснаци!
  • 10 _FMC_

    0 0 Отговор
    Ами то няма удар, че да му стане нещо на тоя с Ферарито. Като куриоз е добре, но заключенията са грешни. Точно пък италианските автомобили се славят с калпавата си електроника и в частност светлини. А в Италия има главно един производител - ФИАТ. Лично аз рядко срещам стар и не толкова стар ФИАТ с работещи два габарите или две стоп светлини. Ако срещна такъв мигам и не вярвам на очите си :P

    Коментиран от #14

  • 11 дреболия

    1 0 Отговор
    ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ какво толкова е станало , има две драскотини на боята . Голяма работа . Едно пастиране и въобще няма да се личи .:))))
  • 12 wayne

    0 0 Отговор
    Няма причина да не могат да светят,тъй като двигателят и акумулатора са отзад.
  • 13 wayne

    1 0 Отговор
    Няма причина да не могат да светят,тъй като двигателят и акумулатора са отзад.
  • 14 Чичо

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "_FMC_":

    Имам Фиат Темпра произведен далечната 1992 година която все още си е карам с кеф. Също и Ауди А6 произведен 2006! Това клише че италианските автомобили са боклуци е просто неоправдано! До сега съм имал по-малко проблеми с Фиата от колкото с Аудито! И какъв е извода от цялата ситуация? (отг. Всичко е до късмет. Няма значение дали е Италианско или Немско!)

    Коментиран от #18

  • 15 Vanko

    0 0 Отговор
    Къде видя , че двигателя му е отзад ???
  • 16 BMW

    0 0 Отговор
    До коментар 12 wayne двигатела на тоя модел ферари е от пред.
  • 17 61235

    1 0 Отговор
    такива не трябва да живеят по-добре да беше умрял я си представете че заради поредния келешлък на някой богаташ загине невинен човек следващия път и това може да стане
  • 18 _FMC_

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Чичо":

    Аз не съм казал, че италианските се чупят повече. Прави разлика между неработещ стоп и престой в автосервиза. Между другото, вчера съжалих един колега на работа с Алфа 155, свалил гърнето и легнал под колата...Като види човек такова изпълнение, как да не си помисли ония неща за италианските автомобили? Всъщност, моята теза е, че италианските автомобили имат доста електрически проблеми заедно с някои други. Доказват го и статистиките.

    Коментиран от #23

  • 19 Ducati

    1 0 Отговор
    Незнам за Ферари, разбира се, но за повчето италиански коли и мотори важи - много върви, много гори и много се чупи, иначе не може да се отрече духа който носят някой италински коли. Притежава съм няколко италиански коли и Дукатито което карам в момента, чупат се много но правят кеф, тва е истината

    Коментиран от #20

  • 20 ..........

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Ducati":

    @ 19 Твоето мнение ми прилича на някаква нова форма на мазохизъм.
  • 21 хичо

    3 0 Отговор
    Предната броня може да се продаде...
  • 22 VVV

    0 0 Отговор
    Мазало!!!
  • 23 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "_FMC_":

    ....а калпавата електроника на италианските автомобили в повечето случаи е немска...Bosch

    Коментиран от #24, #29

  • 24 _FMC_

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Чудно защо тогава немските возила имат много по-малко проблеми. А и не съм чувал Magneti Mareli да е немска фирма. Италианците са известни в Европа точно с електрониката си - перални, хладилници, печки, машини...всичко това е италианско.

    http://www.magnetimarelli.com/

    Коментиран от #33

  • 25 Mav3r1cK

    1 1 Отговор
    Италианците освен за пици и спагети за друго не ги бива! Ако беше някое Волво стълба нямаше да го има а Волвото щеше да си е ОК ;D

    Коментиран от #28

  • 26 Sparky

    0 0 Отговор
    izvoda za kolegata koito sravnqva stariq Fiat s novo Audi e, 4e novite avtomobili ne se proizvejdat zdravi kato starite:) dobre che novoto ne e Fiat, a e Audi.
  • 27 _FMC_

    0 0 Отговор
    Те па старите Фиати много здрави. На втората година и са без гърне. ПОстоянно някой подхвърля тая теза за старите, здрави автомобили. Истината е, че аз докато карах стар автомобил, през ден бях под него. Като скочих на нови, 6 години забравих устройството на автомобила, макар професията ми да е такава :) Загубих практика, опит и всичко, което можех навремето със старите кошници.
  • 28 тссссссссс

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Mav3r1cK":

    :) или си лапе или някой който е спрял развитието си на 15 годишна възраст.
  • 29 САВ

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Точно така и аз съм патил заради немска техника в италианска кола.
  • 30 MBenz

    0 0 Отговор
    Е аз съм виждал и S-класа с неработещи стопове, но това не означава нищо друго освен: "шофьора е мърльо!"
  • 31 _FMC_

    0 0 Отговор
    Ако обърнахте внимание на линка, даден от мен, Magneti Mareli доставят фарове не само за италианските автомобили , а и за S-класата на Мерцедес ( Доста назад според TuV), Mini ( същата работа) и някои други модели. Така, че не бързайте със заключенията.
  • 32 _FMC_

    0 0 Отговор
    И между другото, машината с която изкарвам хляба си също е италианска. Големи проблеми с електрониката. Като някой полтъргайст е понякога. Оправия няма, дори след намесата на жабарите. Нещо са измислили, ама има мноооого още да мислят, за да постигнат някаква надеждност.
  • 33 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "_FMC_":

    аре мятай се на пералнята и отфучи някой гоуф на светофара...вечерта си паркирай хладилника пред блока, пусни алармата на микровълновата и си лягай
    !

    Коментиран от #34

  • 34 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "ВИП АМГ":

    исках да коментирам тоя под теб..ама малка грешка стана
  • 35 more

    0 0 Отговор
    ne se karaite ako ne beshe kolata ferarri sega shofiora da e na oni sviat vishte che karoseriata nee potdala voobshte i horata koito si misliat che italiancite ne mogat da praviat koli ili ne sa karali takiva ili sa karali niakoi na po nai malko 700 000 km mi estestveno che she se chupat
  • 36 гоговелики

    1 0 Отговор
    Абе италианците правят най-хубавите коли!!!
  • 37 emo

    0 1 Отговор
    moq poznata katastrofira s ferari..... otkazaha i spira4kite...... egasi ferarito..... nqma komentar.......
  • 38 гост

    0 0 Отговор
    Magneti Mareli е италианска фирма,но Fiat Group тоест Фиат,Алфа,Ланчия..... ползват електроника на Bosch за разлика от Мерцедес,които ползват в доста свои модели не надеждната електроника на Mareli и не говорим за фарове а за цялостна електроника,ЕКУ........а ти като си научиш уроците ела да пишеш отново.