Дизелите не били толкова на сметка

Публикувана: 20 Юли, 2012 11:59
151 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 29566
Дизелите не били толкова на сметка
ШРИФТ ПЕЧАТ

Официалното издание на британската Асоциация на потребителите Which? публикува изследване, според което дизеловите автомобили съвсем не са толкова по-евтини за експлоатация и поддръжка, колкото се смята. Според англичаните по-високата им цена в сравнение с бензиновите модификации се изплаща с по-ниския разход на гориво чак след 14 години.

В изследването на Which? са сравнявани автомобили от различни класове и марки, продавани в Обединеното кралство - Ford Fiesta, Volkswagen Sharan и Tiguan, Vauxhall (Opel) Astra и BMW 5er. Резултатите сочат, че съвременното равнище на технологиите позволява на бензновите двигатели да харчат почти толкова малко, колкото дизеловите.

Освен това според статистиката на британците бензиновите модификации са се оказали по-надеждни от нафтовите. От Which? уточняват, че са взели предвид не само гаранционния срок (средно три години във Великобритания), а и проблемите с експлоатацията след изтичането в продължение на 4 до 8 години.

896 902 обяви от България ТOP 10 търговци в bazar.bg за месеца
Въвеждане на коментар към статията
Име (като гост):


Напишете кода от картинката КИРИЛИЦА

Визуална кептча
Какви предимства ще
имам като регистриран?
Коментар:
Много екстри за регистрирани потребители
Коментари към статията
520 зендер
(гост)

Неутрално
151 Отговор

До коментар #150 от " Дошо":


Заради прецакани дюзи ли...
Оценка:
-0 +0

Дошо
(гост)

Неутрално
150 Отговор
Колега с тебе по въпроса за Алуди сме единодушни, но да ти кажа аз знам много хора, които са се отказали от Мерц заради точно 220ЦДИ.

Коментиран от #151

Оценка:
-0 +0

ВИП
АМГ

Неутрално
149 Отговор

До коментар #137 от "Васил Петров":


avensisa e palen klozet v sravnenie s benza
Оценка:
-0 +2

Пецата
(гост)

Неутрално
148 Отговор
Ква економия кви 5 лв бе пичове-неможе да карам на 5-та с 50 в града и на 5-та със 100 извън че виж ли гори ми малко!Ми аз искам като тръгна да стигна а не да стигна след 1 седмица.Икономията е за скутерчетата като сте скръндзи за собственото си удоволствие изобщо не купувайте кола и скутера може 50-100,и с по аеродинамична каска и попътен вятър може и по инерция да си джъткате ХА-ХА.Бензина си е истината не някаква пушеща тракаща печка с турбо ЛАГ и при рязката смяна на предавките да тръгва назад...
Оценка:
-0 +0

БЕНЗИН
(гост)

Неутрално
147 Отговор
до "до БЕНЗИН"
С КОЕ ИМЕ СИ В МОМЕНТА?
Оценка:
-0 +0

anhhhhhhhhh
(псевдоним)

Неутрално
146 Отговор

До коментар #141 от " 520 zender":


HDi-то е МНОГО добре, по-добре е от TDI - карал съм няколко коли с такива двигатели и си купих такава! Изобщо няма нищо общо с пушещите голфски двигатели - тоя дизел работи като бензинка и няма никакво пушене!
Оценка:
-0 +0

до Иван
(гост)

Неутрално
145 Отговор
за справка - energy.eu
Оценка:
-0 +0

до Иван
(гост)

Неутрално
144 Отговор
Нищо не са разбили англичаните, напротив това което ми прави впечатление е че освен в България,само още в 4 държави от 27 в ЕС нафтата е по-скъпа от бензина - и прави впечатление че Англия някак си не се вмества в мафиотския списък с по-скъп дизел от бензина - Кипър, Унгария, Румъния, Англия...

Сигурно заради това реват така против дизела...
Оценка:
-0 +0

Иван
(гост)

Неутрално
143 Отговор
Пак британци трябваше да разбият поредния германско-евробюрократски мит за възвеличаните им в култ дизели. Единствения им прехвален ефект - икономия на гориво спрямо бензиновия, се реализира при извънградско движение и то за някои типове двигатели...
Оценка:
-0 +0

instruktor
(гост)

Неутрално
142 Отговор
Да не ви се натрапвам, ама за учебен автомобил само и единствено дизел!Максимален въртящ момент при по ниски обороти на двигателя-по лесно потегляне.Около 80 % от учебните коли са дизел.Разхода на гориво също е много по нисък-напр.1.7 астра ЦДТИ 2007г.-6 л. на 100 км ама олигофренско каране в София -3-та до 4-та предавка.срещу 11-12 на 100 на същата 1.6 на газ и не може да потегли от 3-тия път.
Оценка:
-0 +0

520 zender
(гост)

Неутрално
141 Отговор
Абе човек ако можеш да си го позволиш за какво ти е този Авенсис.Ако е бензин е друга тема но ако е дизел те съжалявам.Ама честно.Толкоз умрял дизел не винаги можеш да откриеш.Ако търсиш дизел се насочи към немски производител.Там е истината-да не вземеш да погледнеш към HDI...умряла работа и там колкото TDCI...

Коментиран от #146

Оценка:
-0 +0

520 zender
(гост)

Неутрално
140 Отговор

До коментар #139 от " Who Cares":


Ти пък страшни изводи направи.Има ли изобщо сравнение между Авенсис и Мерцедес или БМВ.Брат ми кара Авенсис 110кс дизел.Ма тая кола прост я ненавиждам като седна в моята 530д.Толкоз ли незнаеш че за японците дизел и мощност са две твърде различни и непонятни неща.Виж БМВ ги разбират тия неща.Няма аз да ти казвам за какво става на въпрос ами сам си провери и сравнявай...-...
Оценка:
-1 +1

Who Cares
(гост)

Неутрално
139 Отговор
Абе освен малко по-ниския разход Авенсиса тотално отстъпва на Мерцедеса - просто не мога да се сетя за някакво друго негово достойнство, докато в същото време се сещам за още неща с които Мерцедеса е по-добър!

Коментиран от #140

Оценка:
-0 +0

Who cares
(гост)

Неутрално
138 Отговор
И аз исках Авенсис от 2001 г. в началото, но не съжалявам че си взех Мерцедес от 1998 г. - който в последствия като стравних характеристиките на 2-та автомобила се оказа че бие Авенсиса почти по всичко! Е, Авенсиса малко по-икономичен, но с по-ниска макс. скорост, по-лек и носи по-малко товар, вътре само евтина пластмаса и кинкалерия в сравнение с Мерцедеса! А и Мерцедеса е с повече екстри!
Оценка:
-0 +1

Васил
Петров

Неутрално
137 Отговор
ахахахах ц220 най голямото дърво вози като каруца предпочитам да си карам авенсиса и с 5.2 разход и да ме вози като колаа!Мерцедес ц клас fail

Коментиран от #149

Оценка:
-3 +0

520 зендер
(гост)

Неутрално
136 Отговор

До коментар #135 от "Бхд БхД":


Така е-няма кой знае какво значение.Е има-на светофара.
Оценка:
-0 +0

Бхд
БхД

Неутрално
135 Отговор
Някои хора хептен се о.раха тука.Как тъй дизелта трака много и е претенциозен,наистина има хора дето карат още МБ 190 дизелак,качете се малко на по новички да видите за какво става въпрес 163 коня дизел на Ц 220 W204 на пример не се чува че работи и харчи 4,2 на сто.А същия комресор 6-7 минимум.Е добре де няма какво да се спори И ДИЗЕЛА И БЕНЗИНА СЛЕД 2007 СА НА РАВНО ГОВОРИМ ДО 3000 КУБИКА.

Коментиран от #136

Оценка:
-0 +1

Дизела е гориво за камиони, не за коли
(гост)

Неутрално
134 Отговор
Дизеловите автомобили първо са по-скъпи като начална цена от идентични бензинови. След това - дизела харчи повече акомулатор от бензина. Дизелите палят по трудно на студа - въпреки че по-новите уж са по успешни, пак си остават дизел и като скове студа правят проблеми. Дизела иска хубаво гориво, защото иначе се задръстват дюзи, докато бензина е много по непретенциозен. Дизела не трябва да се настъпва много-много заюото свършва курса много по-лесно от бензина. Дизела има гаден звук и не ми е приятно да ми тропа постоянно двигателя. И какво остана? Че харчи по-малко? Айде не благодаря, то ми излезна 2000 пъти по-скъпо, а това че харчи по-малко даже зависи от колата, ако искаш бърза кола и дизел да е, пак харчи. Дизел кола си заслужава само под наем, за лична кола не благодаря.
Оценка:
-2 +10

диян
желязков

Неутрално
133 Отговор
А какво става след 8 година защото 90% от колити който вкарваме и караме са след или около 10 години.След тази година просто дизеловия двигатели имат по голям живот
Оценка:
-0 +0

ел.мотор
(гост)

Неутрално
132 Отговор
...колкото и да спорите ДВГ-тата (няма значение дизел или бензин ) нямат повече от 25-35% КПД и никога няма да стигнат, докато един ел.мотор може и над 90% да изкара КПД истината е че скоро всички ще караме електрически коли погледнете Тесла Моторс и тогава пак спорете Роадстера за 100 000 $ е по-добър от Ферари за 500 000$ (има в YouTube ) ...така че колкото и да си ги мерите дизел/бензина те са си отживелица на отминаващото време ...просто трябва да поизчакаме мах. 5 години още :)
Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани.

Вход за регистрирани потребители
Бисерите на известните
Google+ Publisher Последвайте ни в Google+