Last news in Fakti

2 Август, 2012 10:51 11 636 72

Идва първото BMW с предно предаване

  • bmw-
  • 1er-
  • gt

 

По време на предстоящото автомобилно изложение в Париж BMW ще покаже първата си кола с предно предаване. Информацията е на изданието AutoExpress, което публикува обширно интервю с Клаус Дрегер, член на борда на директорите на баварската компания.
 
Според британското издание първото BMW с предно предавне щe от първа серия и ще носи индекс GT. Дизайнерите на AutoExpress даже са направили рендер, който според тях е много близък с действителното 1er GT. По предварителна информация новия модел ще се използва базата на следващото поколение Mini.
 
За да разграничат своя нов модел с предно предаване от стандартния хечбек от първа серия и от бъдещото Mini, баварците възнамеряват да направят 1er GT в стила на т.нар. компактни ванове. Ако това стане, първото BMW с предно предаване ще се конкурира основно с Mercedes-Benz B-Klasse.
 
В гамата от двигатели се очаква да влязат дизелови и бензинови мотори с по три цилиндъра и обем от 1.5 литра. Ще има естествено и по-мощни агрегати, а като най-масови се очертават четирицилиндровите двулитрови мотори на компанията.
 
Всички агрегати ще работят с шестстепенни механични трансмисии или с осемстепенни автоматични скоростни кутии. Впоследствие се очаква и появата на хибридна версия, както и на напълно електрическо изпълнение.
 
Клаус Дрегер е уверен, че инженерите на компанията ще съумеят да настроят окачването на новото BMW така, че то да се управлява като всички останали модели на компанията, въпреки че на този етап ще е единственото с предно предаване.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 anonim

    2 1 Отговор
    i.asi grozotiqta! prestijna marka za cigani axax h.. mi prestij

    Коментиран от #9

  • 2 kenef

    1 1 Отговор
    истински кенеф, ама поне няма да затъва на 2 пръста сняг
  • 3 BMW

    1 1 Отговор
    Пишат си хората, че да карат хората да им четат глупостите. И от какъв зор, BMW ще си зарежат платформата на единицата и ще правят само една модификация на друга платформа?

    Коментиран от #49

  • 4 Цветомир Попов

    0 1 Отговор

    Коментиран от #10

  • 5 Цветомир Попов

    0 1 Отговор
    Поздравявам всички който пишат в раздел "АВТОМОБИЛИ" щото много ме кефат като им чета глупостите!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #50

  • 6 xaxaxaax

    0 0 Отговор
    Добре бе хора кво е тва Део Тико хьаахахахахахаха кво БМВ е това грозно нещо много хора ще намразят марката да не казвам и колите на БМВ . Аз лично съм им фен ама с това нещо направо ме карат да се срамувам от това че съм фен.
  • 7 Zsivko

    2 0 Отговор
    Тази кола ще ме кефи, ако с малак бензинов турбо двигател с 4х4 задвижване пуснат.
  • 8 BMW

    0 0 Отговор
    Анонимен , ти и колело не можеш да си позволиш на тази марка най- вероятно , хахахаах
  • 9 BMW

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "anonim":

    Анонимен , ти и колело не можеш да си позволиш на тази марка най- вероятно , хахахаах
  • 10 Еминем Фен

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Цветомир Попов":

    Tvoqt komentar ne e glupost a? Po snimkata i pisaneto ti razbiram che si na 12 i sega si pochnal da se rovish za koli a?

    Коментиран от #22

  • 11 Кофти

    1 0 Отговор
    Все едно гледам първата А-класа на Мерцедес (онази дето прилича на ДЕУ Матиз) - малко, грозно и НЕпрестижно за марката да пуска такива въшки.... Разбирам, че искат да са във всички сегменти, но ако пуснат това, ще е само сриване на имиджа според мен, от премиум марка до марка за конфекция.... :(
  • 12 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    golf s emblema na beemve a vikahte 4e golfovete ne sa ubavi..vijte i bmw gi imitirat!!!1
  • 13 Дани

    0 0 Отговор
    Дизайна им е много зле. Пълна трагедия са.
  • 14 SHAKER

    0 0 Отговор
    ... пълно подобие на VW golf ..
  • 15 xxx

    0 0 Отговор
    Наистина прилчи на Голф+
  • 16 ТИКВАТА

    3 0 Отговор
    На къде отива този свят Господи! След порше с 4 врати и джип бентли , сега доживяхме и бмв с предно предаване ! А ние се тръшкаме за няккъ си ГЕРП , ЧЕ РАЗПЛАКА М..ЦАТА НИ !!

    Коментиран от #27, #29

  • 17 Виктор Георгиев

    3 0 Отговор
    Какъв дизайн бе вие луди ли сте статията прочетохте ли я ? Това е компютърно генерирана снимка на Ауто Експрес !! За какъв дизайн говорите ??? Се едно аз да нарисувам едно Ферари и да викате, че фераритата са грозни..... писна ми поне прочетете статията преди да пишете коментари не след това....
  • 18 BMW

    1 0 Отговор
    това е 10 та различна снимка която съм гледал на прословутото БМВ с предно
  • 19 Дошо

    0 0 Отговор
    Хах това с ГТР ще го скъсам като ми го дават на мени да го настъпам и ще дизам 100 за 3 сек и 300 за 7
  • 20 босс хосс

    0 3 Отговор
    prili4ana audi a4 otzad
  • 21 Гецата

    0 1 Отговор
    е.ати не разваляйте реномето на марката с некфи тъпи изпалнения друйтекласа зор та зор
  • 22 Цветомир Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Еминем Фен":

  • 23 Мариян Костадинов

    0 2 Отговор
    прилича малко на vw polo i audi
  • 24 xxx

    0 1 Отговор
    много грозен батал
  • 25 автомобилист

    0 0 Отговор
    Като че ли най-много наистина прилича на Голф
  • 26 Doshkow

    0 1 Отговор
    Пълно копие на Ауди А1 отзад, а отпред на нищо не прилича...
  • 27 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "ТИКВАТА":

    Ми иди се оплачи на другаря Станишев и на Доган.На комундетата като тебе тогава им беше по-добре ама свърши тая.
  • 28 батман

    0 1 Отговор
    това е някаква шега от bmw това не прелича на кола много са се излойили с това нещо няма спортен дух а е тенекиа :(:(:(:(:(:(:(
  • 29 Цветомир Попов

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "ТИКВАТА":

    За кои "ГЕРП" става дума?
  • 30 Захарче

    1 1 Отговор
    Дрифта остава на заден план !
  • 31 :)))

    0 1 Отговор
    истинско БМВ.... грозотия
  • 32 ИВан

    0 1 Отговор
    Абе може ли такава излагация направо съм потресен от тия глупости това не е кола, това ще е кенеф.
  • 33 BMW

    0 0 Отговор
    Страхотна е :), 100% вземам една за жената!
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 М_SUX

    0 0 Отговор
    Време е да подразня феновете на БМВ, които ми разправяха, че новата А класа била гадна.... вижте си творенията :).
    Фенчетата Део ви се присмиват и ви пращат поздрави :)

    Коментиран от #47

  • 36 BMW fen

    2 0 Отговор
    M_SUX ,понеже си фен на мерцедес не знам колко следиш моделите на БМВ, но ако има 1 ГТ то със сигурност няма да изглежда така, защото всеки един модел на БМВ е различен а на тези снимки се вижда много добре че броните на колата са ,,взети,, от 3-та серия,а фаровете и стоповете от 6-та

    иначе аз нямам нищо против Мерцедес А клас, даже мосля че е по-хубава от това БМВ

    колкото до това, че това ще е колата ще е с предно предаване, БМВ прявят голяма грешка
  • 37 Лелееееее

    0 1 Отговор
    Този модел дори и за фиат би бил унижение!
  • 38 ГОСТ

    3 0 Отговор
    ТВА Е РЕНДЕР БЕ-никой не е казал че ще изглежда така,жалко е само че ще е с предно предаване
  • 39 doesnt matter

    1 0 Отговор
    Много ми е смешно като гледам как налазват хейтърите, ако няма какво да кажете не коментирайте, 80% от това, което прочетох са ПЪЛНИ ТЪПОТИИ. А ако си истински фен няма да се срамуваш каквото и да изкарат от завода.
  • 40 jana

    1 0 Отговор
    abe vie kvo iskate vse golemi koli ot takiva nyma mysto za parkirane tova e malka jenska kola
  • 41 Пешо

    0 0 Отговор
    Няма задно, няма двигател, ми кво има тогава. Какво ли не правят хората за пари. За да направят кефа на няколко каки ще си плюят на традициите и реномето.
  • 42 6ofer

    1 1 Отговор
    mnogo hubav FORD :D :D :D
  • 43 Виктор

    2 0 Отговор
    до 39

    80 процента са такива коментарите защото тука пишат само 3 ма човека и се представят с различни имена. Коментарите трябва да се направят само за регистрирани
  • 44 Ts@r

    0 1 Отговор
    Ето го и първото корейско BMW . Наистина прилича страшно много на Fiesta ST.
  • 45 Анонимен

    1 0 Отговор
    отвратен съм от мисълта бмв с предно
  • 46 ВИП АМГ

    0 1 Отговор
    kovti
  • 47 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "М_SUX":

    Това не е БМВ.Може да е нещо друго но БМВ не е.Трудно ще ме подразниш щото те зная че си от малкото нормални и големи хора в тоя саит.

    Коментиран от #54

  • 48 дидо

    0 0 Отговор
    Не искам да дразня никой, но мисля, че малко по малко БМВ ще минат на предно предаване, а големите модели на XDrive.......уви това ще е бъдещето !
  • 49 веле

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "BMW":

    3 стоп, огледала, задна чистачка=VW GOLF 5 .
    Някой си прави т...к с BMW .
    А ако бъде с предно, ще спечелят повече клиенти (пари) .
  • 50 05,08,2012

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Цветомир Попов":

    05,08,2012 ПРОТЕСТ СРЕЩУ ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ СВЕТЛИНИ
  • 51 баш майстор

    0 0 Отговор
    штом ще правят това значи фалират това е пълен провал имиджа на бмв е заличена скачайте на голф и си гледайте пътя
  • 52 гаврош

    1 0 Отговор
    препоръчвам ви голф ще останете доволни
  • 53 Коста

    0 0 Отговор
    Да не се ядосваме излишно... Щом има серия 1, А класа и т. н. нормално е да са с предно предаване. Това са дамски и момчешки автомобилчета за богати. Никой няма да разваля истинското, щото ще загуби клиенти. Хората трябва да папат. Освен това в САЩ и големите параходи са с предно. Не че ме кефи, но явно може.
  • 54 М_SUX

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "520 зендер":

    Е мерси, трябва да има огън иначе не е интересно
  • 55 дидо

    0 0 Отговор
    Сега като се сетя видеото което беше публикувано тук за Аудито А1 Куатро дето правеше 260 км/ч на макадан....и разгледам това БМВ с предно предаване......виждам всъщност колко много са по-напред тук в малкия клас Ауди....просто са на светлинни години ! Няма място за сравнение !
    Това не е нищо повече от колата на бащата на Дошо ...Тойота Ярис !
  • 56 _FMC_

    0 0 Отговор
    Чета коментарите и в тях открих само 2-3 смислени. Очаквах в статията да се спомене повече подробности за предното предаване и по-точно, дали има нещо общо с това на Mini. Да, Mini! Защо забравихте за тая кола, която си е 100 % БМВ със сменено име? Не знам какво удоволствие ще ви направи да дрифтите с малък ван, притежаващ поне 10 системи, ограничаващи същия този дрифт, дори колата да е със задно? В много модели ESP няма възможност за изключване, тогава за какво ви е това задно предаване? И който ми каже за недозавиване и ала бала, значи не е карал добра кола с предно предаване в планината. А добрите коли не са чак толкова много. БМВ и по-точно Mini е една от добрите, ако не и най-добрата според журналистите, имащи възможност да сравняват. Тогава защо недоволствате? Изобщо не си правете илюзията, че това BMW ще има нещо общо с корейска, японска или френска кола с предно предаване. И какво ще е предимството на едно задно предаване? По-малко място отзад? По-голяма нестабилност на мокро и зимата? И всичко това за семейна малка кола? Мисля, че БМВ са си написали добре домашното. А и преди време имеше едно проучване в Германия сред хората, каращи първа серия на БМВ. 80 % от анкетираните не знаеха с какво предаване е колата им, а повечето от тях си мислеха, че автомобилът им е с предно! Явно не са разбирачи като вас и изобщо не им пука, че БМВ е със задно, а не с предно.

    Коментиран от #57

  • 57 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "_FMC_":

    Виж сега.Изобщо не претендирам да съм разбирач.Но точно тук БМВ можеха да се разграничат от множеството сиви марки.Достатъчно печалба им носи МИНИ.Но както и друг път съм споменавал алчнотията край няма.Не биваше дори и да се замислят за БМВ с предно предаване.Истинските беемвета не само са със задно предаване ами са и с изклюваща се ЕСП.А тези ,уникалните,тия които градиха имиджа и характера на едно БМВ като Е28 Е34 примерно-споменавам само тях защото лудея по пета серия-те са в миналото и като тях никога вече няма да има.Те бяха необузданите коне които те караха да настръхнеш влизайки в завой.Следващите са по-култивирани.Но все пак са мъжки коли.Съжалявам-една такава бричка с предно предаване и със синьо-бялата емблема за мен е все едно мъж ама евнух.Такива са ми схващанията,кво да направя.
  • 58 милен миленев

    0 1 Отговор
    е то това беше вече най голямата боза ,тия книжни плъхове как прицакъха марката
  • 59 Speeder

    0 0 Отговор
    Аз като фен на марката приемам идеята, все пак трябва да има компактен автомобил в този клас. За градска малка семейна колица е идеална, вероятно ще е обезшумена и бърза както всяко ново БМВ. Моторите ако ги оставят с верига ще е също много добро попадение, а ако направят и версия с Халдекс, може да конкурира и Ауди А3 Куатро..

    Коментиран от #60

  • 60 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Speeder":

    То е ясно че натам отиват нещата но не това е философията на БМВ.Нали Е39 караш-как е-как мислиш-новите модели покриват ли се с твоя модел.Ами имаш ли си напредстава как е спрямо по-стари модели.Това си е чисто препикаване на философията на марката в името на по-големи печалби.Е,радвам се че съм на 36 години и съм видял истинските модели на любимата марка.Тези които не умеят да шофират да си копуват каквото искат-с каквато искат контролираща електроника.Аз достигнах до извода че ако искам да бъда такъв какъвто бях и преди 20 години зад волана не ми трябва нов модел-напротив-май ще търся стар уникат с почти никакви екстри-коли за мъже а не за ....
  • 61 _FMC_

    0 0 Отговор
    зендер, и аз мислех, че не ми трябва кола с ABS, тракшън, ESP и радио. Стигаше ми един климатик у хубав външен вид. Затова и си взех такава кола, която карах 5 години бе да сложа музика :) Да, но след това взех автомобил с екстри, каквити съм сигурен че поне половината от тях ги няма в твоето старо БМВ. Виж сега. Едно е да си представиш нещата на хартия и пред монитора, друго е да ги пробваш наистина. Твърдя, че изобщо не си прав за предното. Може да имаш много против електрониката, но истината е, че със всеки следващ модел, електрониката все по-добре се намесва в управлението на автомобила. За нищо на света не искам да се върна към автомобила без ABS, ESP, TC и музика. ИЛи си нямаш понятие докъде е стигнала техниката и как се представя електрониката в действителност или си твърдоглав.
  • 62 _FMC_

    0 0 Отговор
    Това, че не виждаш електричеството не означава, че то не съществува. Напротив. Съществува и се справя много добре в много случаи. Наистина постоянно излизат нови системи с детски болести, но старите вече са толкова усъвършенствани, че е немислимо без тях. Например един ABS. Или да кажем една музика в колата. А защо не и едно централно заключване? Сигурно бащите ни навремето са се противели срещу всички тия неща, щото са им се стрували сложни и ненадеждни, но я кажи, кой автомобил днес е без ABS и централно заключване? Да, има такива базови версии на малки градски автомобили, но и там вече нещата се променят. Щом хората правят автомобили с по 300-350 к.с. вече и то с предно предаване, какво остава за едно маломощно, семейно БМВ? Стига живя с миналото. Ако е за парите, те разбирам. Но иначе е странно човек да се противи срещу прогреса.

    Коментиран от #63, #64

  • 63 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "_FMC_":

    Разбирам те напълно и те подкрепям но определено си имам мое мнение. Не обичам тези коли и включително моя автомобил-той е гъчкан с екстри-би се изненадал да ти кажа честно-модел 2001ва.По-ми допадаше некултивираното 520 зендер-200кс.Нямаше ЕСП и тракшън пък и там каквото и да било а АБС не работеше и умишлено не го направих.Честно ама честно-замислих се за Алпина-видях че се продава в София но не и в Мобиле -любимата ми Е34 и все пак беше само 1989 година-това ме отказа защото нямаше и външен вид а да не казвам каква е поздръжката на такъв заводски тунинг.А ми се кара тунинг.Тунинговах моята кола но не е същото.Познавачите веднага се заглеждаха в предишната ми кола а сега тя е неразпознаваема.Евентуално на магистралата се доказва.И все пак понеже става въпрос за БМВ мога да кажа-всичко друго след Ф10 е л..но...
  • 64 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "_FMC_":

    Какво да ти кажа бе човек-замисляйки се над питието си все пак си мисля какъв е смисъла от толкова екстри.Аз родители нямам но въпреки това се сдобих с жигула през 94та.Допотопна кола,спрямо сегашната но пък сигурна и с екстремни изпълнения.А какво да кажа за голямата ми любов 520 зендер....Истинско БМВ и то без да е М5. Своенравно и с характер от старата школа-такова трябва да бъде всяко БМВ.Това всъщност е на път да се промени-даже вече е факт.Бих казал че БМВ умря.
  • 65 _FMC_

    0 0 Отговор
    Ами...аз съм малко по-голям от теб и си спомням, че през осемдесетте автомобилните марки бяха млади. някой си тогава реши, че БМВ, Ауди и Фолксваген са коли. Айде, Ауди почнаха да го наричат "кола" в началото на деветдесетте, но БМВ си имаха 2 до 3 поколения максимум модели. Е, каква история е това? Разбирам за 100 години да са направили 15-20 поколения, но те какво имат? няколко самолетни двигателя и една кошница с врата отпред!Това за теб не е ли БМВ? Фолксваген пък тъкмо се пръкнаха и немците се зарадваха, че освен Мерцедес вече имат и евтина кола. Само се чудя, защо Хитлер се е возил в Мерцедес, а е създал за простолюдието Фолксваген. За мен това не е никаква история. История е Мерцедес, Форд, Шевролет, Шкода...Всичко останало е израстъци, особено ония корейски л..енета. Те направо са си пацули. Та исках да ти кажа, че за мен БМВ няма история. Има 2-3 модела, които ти и някои други смятат за история, но истината е, че не са история. Просто са някакъв опит за бизнес. И понеже е типично за хората да се поддават на носталгията, ето ти ревливи фрази, предизвикани от неизбежният прогрес.
  • 66 Mikko

    0 0 Отговор
    Не е по темата, но понеже тук пишат много автофенове, купувам стари броеве на АвтоПазар от периода 2002-2004 година. Който има такива, да ми пише на имейл [email protected]
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 сдфа

    0 0 Отговор
    колата не е лоша, но ако е с емблемата на фиат и струва не повече от 10хил евра.
  • 69 дидо

    0 0 Отговор
    Сега пичове....вчера се връщам от почивка .....и доста покарах моето А4 Куатро...и още веднъж се убедих , че съвършеното предаване на колелата е двойното ...няма предно , няма задно !
    В планинските преходи и в завоите се дава яко газ.....и Аудито залепва за пътя ...По-мощното от мен БМВ което караше зад мен просто след завоя изчезваше и изоставаше с по 100-150 м. Като се качихме горе БМВ-то вече не се виждаше и беше изостанало с много.....Наложи се да спирам да ги чакаме !

    Коментиран от #70

  • 70 Вярвай си!

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "дидо":

    Ако бях ъе засякъл някъде със старата боксерова алфа, щях да те оставя на километри след мен. Центъра на тежестта при тази кола е много нисък и завоите ги вземах с висока скорост. Подигравал съм се неведнъж със скъпи и лъскави возила. Най- смешни са тези с мощните джипове.Като ги вкараш в завоите и започват да танцуват.

    Коментиран от #71

  • 71 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Вярвай си!":

    За джиповете е ясно , че е така ! Те са високи и стават само за нивата ! А със старата ти боксерова алфа ще и се подигравам понеже тя няма такива възможности в завой а и двигателчето и е малко и доста слабичко въпреки това че е форсирано.
  • 72 Димо

    0 0 Отговор
    който е исмислил това bmw е пълен идиот.
    bmw е създадено за забавления и емоций.