ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Пишат си хората, че да карат хората да им четат глупостите. И от какъв зор, BMW ще си зарежат платформата на единицата и ще правят само една модификация на друга платформа?
Добре бе хора кво е тва Део Тико хьаахахахахахаха кво БМВ е това грозно нещо много хора ще намразят марката да не казвам и колите на БМВ . Аз лично съм им фен ама с това нещо направо ме карат да се срамувам от това че съм фен.
Все едно гледам първата А-класа на Мерцедес (онази дето прилича на ДЕУ Матиз) - малко, грозно и НЕпрестижно за марката да пуска такива въшки.... Разбирам, че искат да са във всички сегменти, но ако пуснат това, ще е само сриване на имиджа според мен, от премиум марка до марка за конфекция.... :(
На къде отива този свят Господи! След порше с 4 врати и джип бентли , сега доживяхме и бмв с предно предаване ! А ние се тръшкаме за няккъ си ГЕРП , ЧЕ РАЗПЛАКА М..ЦАТА НИ !!
Какъв дизайн бе вие луди ли сте статията прочетохте ли я ? Това е компютърно генерирана снимка на Ауто Експрес !! За какъв дизайн говорите ??? Се едно аз да нарисувам едно Ферари и да викате, че фераритата са грозни..... писна ми поне прочетете статията преди да пишете коментари не след това....
Време е да подразня феновете на БМВ, които ми разправяха, че новата А класа била гадна.... вижте си творенията :).
Фенчетата Део ви се присмиват и ви пращат поздрави :)
M_SUX ,понеже си фен на мерцедес не знам колко следиш моделите на БМВ, но ако има 1 ГТ то със сигурност няма да изглежда така, защото всеки един модел на БМВ е различен а на тези снимки се вижда много добре че броните на колата са ,,взети,, от 3-та серия,а фаровете и стоповете от 6-та
иначе аз нямам нищо против Мерцедес А клас, даже мосля че е по-хубава от това БМВ
колкото до това, че това ще е колата ще е с предно предаване, БМВ прявят голяма грешка
Много ми е смешно като гледам как налазват хейтърите, ако няма какво да кажете не коментирайте, 80% от това, което прочетох са ПЪЛНИ ТЪПОТИИ. А ако си истински фен няма да се срамуваш каквото и да изкарат от завода.
Няма задно, няма двигател, ми кво има тогава. Какво ли не правят хората за пари. За да направят кефа на няколко каки ще си плюят на традициите и реномето.
80 процента са такива коментарите защото тука пишат само 3 ма човека и се представят с различни имена. Коментарите трябва да се направят само за регистрирани
Да не се ядосваме излишно... Щом има серия 1, А класа и т. н. нормално е да са с предно предаване. Това са дамски и момчешки автомобилчета за богати. Никой няма да разваля истинското, щото ще загуби клиенти. Хората трябва да папат. Освен това в САЩ и големите параходи са с предно. Не че ме кефи, но явно може.
Сега като се сетя видеото което беше публикувано тук за Аудито А1 Куатро дето правеше 260 км/ч на макадан....и разгледам това БМВ с предно предаване......виждам всъщност колко много са по-напред тук в малкия клас Ауди....просто са на светлинни години ! Няма място за сравнение !
Това не е нищо повече от колата на бащата на Дошо ...Тойота Ярис !
Чета коментарите и в тях открих само 2-3 смислени. Очаквах в статията да се спомене повече подробности за предното предаване и по-точно, дали има нещо общо с това на Mini. Да, Mini! Защо забравихте за тая кола, която си е 100 % БМВ със сменено име? Не знам какво удоволствие ще ви направи да дрифтите с малък ван, притежаващ поне 10 системи, ограничаващи същия този дрифт, дори колата да е със задно? В много модели ESP няма възможност за изключване, тогава за какво ви е това задно предаване? И който ми каже за недозавиване и ала бала, значи не е карал добра кола с предно предаване в планината. А добрите коли не са чак толкова много. БМВ и по-точно Mini е една от добрите, ако не и най-добрата според журналистите, имащи възможност да сравняват. Тогава защо недоволствате? Изобщо не си правете илюзията, че това BMW ще има нещо общо с корейска, японска или френска кола с предно предаване. И какво ще е предимството на едно задно предаване? По-малко място отзад? По-голяма нестабилност на мокро и зимата? И всичко това за семейна малка кола? Мисля, че БМВ са си написали добре домашното. А и преди време имеше едно проучване в Германия сред хората, каращи първа серия на БМВ. 80 % от анкетираните не знаеха с какво предаване е колата им, а повечето от тях си мислеха, че автомобилът им е с предно! Явно не са разбирачи като вас и изобщо не им пука, че БМВ е със задно, а не с предно.
Виж сега.Изобщо не претендирам да съм разбирач.Но точно тук БМВ можеха да се разграничат от множеството сиви марки.Достатъчно печалба им носи МИНИ.Но както и друг път съм споменавал алчнотията край няма.Не биваше дори и да се замислят за БМВ с предно предаване.Истинските беемвета не само са със задно предаване ами са и с изклюваща се ЕСП.А тези ,уникалните,тия които градиха имиджа и характера на едно БМВ като Е28 Е34 примерно-споменавам само тях защото лудея по пета серия-те са в миналото и като тях никога вече няма да има.Те бяха необузданите коне които те караха да настръхнеш влизайки в завой.Следващите са по-култивирани.Но все пак са мъжки коли.Съжалявам-една такава бричка с предно предаване и със синьо-бялата емблема за мен е все едно мъж ама евнух.Такива са ми схващанията,кво да направя.
Аз като фен на марката приемам идеята, все пак трябва да има компактен автомобил в този клас. За градска малка семейна колица е идеална, вероятно ще е обезшумена и бърза както всяко ново БМВ. Моторите ако ги оставят с верига ще е също много добро попадение, а ако направят и версия с Халдекс, може да конкурира и Ауди А3 Куатро..
То е ясно че натам отиват нещата но не това е философията на БМВ.Нали Е39 караш-как е-как мислиш-новите модели покриват ли се с твоя модел.Ами имаш ли си напредстава как е спрямо по-стари модели.Това си е чисто препикаване на философията на марката в името на по-големи печалби.Е,радвам се че съм на 36 години и съм видял истинските модели на любимата марка.Тези които не умеят да шофират да си копуват каквото искат-с каквато искат контролираща електроника.Аз достигнах до извода че ако искам да бъда такъв какъвто бях и преди 20 години зад волана не ми трябва нов модел-напротив-май ще търся стар уникат с почти никакви екстри-коли за мъже а не за ....
зендер, и аз мислех, че не ми трябва кола с ABS, тракшън, ESP и радио. Стигаше ми един климатик у хубав външен вид. Затова и си взех такава кола, която карах 5 години бе да сложа музика :) Да, но след това взех автомобил с екстри, каквити съм сигурен че поне половината от тях ги няма в твоето старо БМВ. Виж сега. Едно е да си представиш нещата на хартия и пред монитора, друго е да ги пробваш наистина. Твърдя, че изобщо не си прав за предното. Може да имаш много против електрониката, но истината е, че със всеки следващ модел, електрониката все по-добре се намесва в управлението на автомобила. За нищо на света не искам да се върна към автомобила без ABS, ESP, TC и музика. ИЛи си нямаш понятие докъде е стигнала техниката и как се представя електрониката в действителност или си твърдоглав.
Това, че не виждаш електричеството не означава, че то не съществува. Напротив. Съществува и се справя много добре в много случаи. Наистина постоянно излизат нови системи с детски болести, но старите вече са толкова усъвършенствани, че е немислимо без тях. Например един ABS. Или да кажем една музика в колата. А защо не и едно централно заключване? Сигурно бащите ни навремето са се противели срещу всички тия неща, щото са им се стрували сложни и ненадеждни, но я кажи, кой автомобил днес е без ABS и централно заключване? Да, има такива базови версии на малки градски автомобили, но и там вече нещата се променят. Щом хората правят автомобили с по 300-350 к.с. вече и то с предно предаване, какво остава за едно маломощно, семейно БМВ? Стига живя с миналото. Ако е за парите, те разбирам. Но иначе е странно човек да се противи срещу прогреса.
Разбирам те напълно и те подкрепям но определено си имам мое мнение. Не обичам тези коли и включително моя автомобил-той е гъчкан с екстри-би се изненадал да ти кажа честно-модел 2001ва.По-ми допадаше некултивираното 520 зендер-200кс.Нямаше ЕСП и тракшън пък и там каквото и да било а АБС не работеше и умишлено не го направих.Честно ама честно-замислих се за Алпина-видях че се продава в София но не и в Мобиле -любимата ми Е34 и все пак беше само 1989 година-това ме отказа защото нямаше и външен вид а да не казвам каква е поздръжката на такъв заводски тунинг.А ми се кара тунинг.Тунинговах моята кола но не е същото.Познавачите веднага се заглеждаха в предишната ми кола а сега тя е неразпознаваема.Евентуално на магистралата се доказва.И все пак понеже става въпрос за БМВ мога да кажа-всичко друго след Ф10 е л..но...
Какво да ти кажа бе човек-замисляйки се над питието си все пак си мисля какъв е смисъла от толкова екстри.Аз родители нямам но въпреки това се сдобих с жигула през 94та.Допотопна кола,спрямо сегашната но пък сигурна и с екстремни изпълнения.А какво да кажа за голямата ми любов 520 зендер....Истинско БМВ и то без да е М5. Своенравно и с характер от старата школа-такова трябва да бъде всяко БМВ.Това всъщност е на път да се промени-даже вече е факт.Бих казал че БМВ умря.
Ами...аз съм малко по-голям от теб и си спомням, че през осемдесетте автомобилните марки бяха млади. някой си тогава реши, че БМВ, Ауди и Фолксваген са коли. Айде, Ауди почнаха да го наричат "кола" в началото на деветдесетте, но БМВ си имаха 2 до 3 поколения максимум модели. Е, каква история е това? Разбирам за 100 години да са направили 15-20 поколения, но те какво имат? няколко самолетни двигателя и една кошница с врата отпред!Това за теб не е ли БМВ? Фолксваген пък тъкмо се пръкнаха и немците се зарадваха, че освен Мерцедес вече имат и евтина кола. Само се чудя, защо Хитлер се е возил в Мерцедес, а е създал за простолюдието Фолксваген. За мен това не е никаква история. История е Мерцедес, Форд, Шевролет, Шкода...Всичко останало е израстъци, особено ония корейски л..енета. Те направо са си пацули. Та исках да ти кажа, че за мен БМВ няма история. Има 2-3 модела, които ти и някои други смятат за история, но истината е, че не са история. Просто са някакъв опит за бизнес. И понеже е типично за хората да се поддават на носталгията, ето ти ревливи фрази, предизвикани от неизбежният прогрес.
Не е по темата, но понеже тук пишат много автофенове, купувам стари броеве на АвтоПазар от периода 2002-2004 година. Който има такива, да ми пише на имейл [email protected]
Сега пичове....вчера се връщам от почивка .....и доста покарах моето А4 Куатро...и още веднъж се убедих , че съвършеното предаване на колелата е двойното ...няма предно , няма задно !
В планинските преходи и в завоите се дава яко газ.....и Аудито залепва за пътя ...По-мощното от мен БМВ което караше зад мен просто след завоя изчезваше и изоставаше с по 100-150 м. Като се качихме горе БМВ-то вече не се виждаше и беше изостанало с много.....Наложи се да спирам да ги чакаме !
Ако бях ъе засякъл някъде със старата боксерова алфа, щях да те оставя на километри след мен. Центъра на тежестта при тази кола е много нисък и завоите ги вземах с висока скорост. Подигравал съм се неведнъж със скъпи и лъскави возила. Най- смешни са тези с мощните джипове.Като ги вкараш в завоите и започват да танцуват.
За джиповете е ясно , че е така ! Те са високи и стават само за нивата ! А със старата ти боксерова алфа ще и се подигравам понеже тя няма такива възможности в завой а и двигателчето и е малко и доста слабичко въпреки това че е форсирано.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 anonim
Коментиран от #9
10:55 02.08.2012
2 kenef
10:56 02.08.2012
3 BMW
Коментиран от #49
11:00 02.08.2012
4 Цветомир Попов
Коментиран от #10
11:01 02.08.2012
5 Цветомир Попов
Коментиран от #50
11:02 02.08.2012
6 xaxaxaax
11:02 02.08.2012
7 Zsivko
11:10 02.08.2012
8 BMW
11:27 02.08.2012
9 BMW
До коментар #1 от "anonim":
Анонимен , ти и колело не можеш да си позволиш на тази марка най- вероятно , хахахаах11:29 02.08.2012
10 Еминем Фен
До коментар #4 от "Цветомир Попов":
Tvoqt komentar ne e glupost a? Po snimkata i pisaneto ti razbiram che si na 12 i sega si pochnal da se rovish za koli a?Коментиран от #22
11:30 02.08.2012
11 Кофти
11:33 02.08.2012
12 ВИП АМГ
11:33 02.08.2012
13 Дани
11:48 02.08.2012
14 SHAKER
11:54 02.08.2012
15 xxx
11:59 02.08.2012
16 ТИКВАТА
Коментиран от #27, #29
11:59 02.08.2012
17 Виктор Георгиев
12:03 02.08.2012
18 BMW
12:07 02.08.2012
19 Дошо
12:07 02.08.2012
20 босс хосс
12:13 02.08.2012
21 Гецата
12:18 02.08.2012
22 Цветомир Попов
До коментар #10 от "Еминем Фен":
12:20 02.08.2012
23 Мариян Костадинов
12:37 02.08.2012
24 xxx
13:42 02.08.2012
25 автомобилист
13:47 02.08.2012
26 Doshkow
13:52 02.08.2012
27 Дошо
До коментар #16 от "ТИКВАТА":
Ми иди се оплачи на другаря Станишев и на Доган.На комундетата като тебе тогава им беше по-добре ама свърши тая.14:03 02.08.2012
28 батман
14:12 02.08.2012
29 Цветомир Попов
До коментар #16 от "ТИКВАТА":
За кои "ГЕРП" става дума?14:15 02.08.2012
30 Захарче
14:22 02.08.2012
31 :)))
14:47 02.08.2012
32 ИВан
14:47 02.08.2012
33 BMW
15:05 02.08.2012
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 М_SUX
Фенчетата Део ви се присмиват и ви пращат поздрави :)
Коментиран от #47
15:59 02.08.2012
36 BMW fen
иначе аз нямам нищо против Мерцедес А клас, даже мосля че е по-хубава от това БМВ
колкото до това, че това ще е колата ще е с предно предаване, БМВ прявят голяма грешка
16:13 02.08.2012
37 Лелееееее
16:15 02.08.2012
38 ГОСТ
16:16 02.08.2012
39 doesnt matter
16:32 02.08.2012
40 jana
16:53 02.08.2012
41 Пешо
16:59 02.08.2012
42 6ofer
17:17 02.08.2012
43 Виктор
80 процента са такива коментарите защото тука пишат само 3 ма човека и се представят с различни имена. Коментарите трябва да се направят само за регистрирани
17:31 02.08.2012
44 Ts@r
17:37 02.08.2012
45 Анонимен
18:34 02.08.2012
46 ВИП АМГ
18:53 02.08.2012
47 520 зендер
До коментар #35 от "М_SUX":
Това не е БМВ.Може да е нещо друго но БМВ не е.Трудно ще ме подразниш щото те зная че си от малкото нормални и големи хора в тоя саит.Коментиран от #54
19:30 02.08.2012
48 дидо
20:01 02.08.2012
49 веле
До коментар #3 от "BMW":
3 стоп, огледала, задна чистачка=VW GOLF 5 .Някой си прави т...к с BMW .
А ако бъде с предно, ще спечелят повече клиенти (пари) .
20:04 02.08.2012
50 05,08,2012
До коментар #5 от "Цветомир Попов":
05,08,2012 ПРОТЕСТ СРЕЩУ ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ СВЕТЛИНИ20:50 02.08.2012
51 баш майстор
20:55 02.08.2012
52 гаврош
20:58 02.08.2012
53 Коста
22:53 02.08.2012
54 М_SUX
До коментар #47 от "520 зендер":
Е мерси, трябва да има огън иначе не е интересно23:37 02.08.2012
55 дидо
Това не е нищо повече от колата на бащата на Дошо ...Тойота Ярис !
08:30 03.08.2012
56 _FMC_
Коментиран от #57
09:19 03.08.2012
57 520 zender
До коментар #56 от "_FMC_":
Виж сега.Изобщо не претендирам да съм разбирач.Но точно тук БМВ можеха да се разграничат от множеството сиви марки.Достатъчно печалба им носи МИНИ.Но както и друг път съм споменавал алчнотията край няма.Не биваше дори и да се замислят за БМВ с предно предаване.Истинските беемвета не само са със задно предаване ами са и с изклюваща се ЕСП.А тези ,уникалните,тия които градиха имиджа и характера на едно БМВ като Е28 Е34 примерно-споменавам само тях защото лудея по пета серия-те са в миналото и като тях никога вече няма да има.Те бяха необузданите коне които те караха да настръхнеш влизайки в завой.Следващите са по-култивирани.Но все пак са мъжки коли.Съжалявам-една такава бричка с предно предаване и със синьо-бялата емблема за мен е все едно мъж ама евнух.Такива са ми схващанията,кво да направя.09:55 03.08.2012
58 милен миленев
09:59 03.08.2012
59 Speeder
Коментиран от #60
10:43 03.08.2012
60 520 зендер
До коментар #59 от "Speeder":
То е ясно че натам отиват нещата но не това е философията на БМВ.Нали Е39 караш-как е-как мислиш-новите модели покриват ли се с твоя модел.Ами имаш ли си напредстава как е спрямо по-стари модели.Това си е чисто препикаване на философията на марката в името на по-големи печалби.Е,радвам се че съм на 36 години и съм видял истинските модели на любимата марка.Тези които не умеят да шофират да си копуват каквото искат-с каквато искат контролираща електроника.Аз достигнах до извода че ако искам да бъда такъв какъвто бях и преди 20 години зад волана не ми трябва нов модел-напротив-май ще търся стар уникат с почти никакви екстри-коли за мъже а не за ....22:18 03.08.2012
61 _FMC_
23:09 03.08.2012
62 _FMC_
Коментиран от #63, #64
23:15 03.08.2012
63 520 zender
До коментар #62 от "_FMC_":
Разбирам те напълно и те подкрепям но определено си имам мое мнение. Не обичам тези коли и включително моя автомобил-той е гъчкан с екстри-би се изненадал да ти кажа честно-модел 2001ва.По-ми допадаше некултивираното 520 зендер-200кс.Нямаше ЕСП и тракшън пък и там каквото и да било а АБС не работеше и умишлено не го направих.Честно ама честно-замислих се за Алпина-видях че се продава в София но не и в Мобиле -любимата ми Е34 и все пак беше само 1989 година-това ме отказа защото нямаше и външен вид а да не казвам каква е поздръжката на такъв заводски тунинг.А ми се кара тунинг.Тунинговах моята кола но не е същото.Познавачите веднага се заглеждаха в предишната ми кола а сега тя е неразпознаваема.Евентуално на магистралата се доказва.И все пак понеже става въпрос за БМВ мога да кажа-всичко друго след Ф10 е л..но...23:46 03.08.2012
64 520 зендер
До коментар #62 от "_FMC_":
Какво да ти кажа бе човек-замисляйки се над питието си все пак си мисля какъв е смисъла от толкова екстри.Аз родители нямам но въпреки това се сдобих с жигула през 94та.Допотопна кола,спрямо сегашната но пък сигурна и с екстремни изпълнения.А какво да кажа за голямата ми любов 520 зендер....Истинско БМВ и то без да е М5. Своенравно и с характер от старата школа-такова трябва да бъде всяко БМВ.Това всъщност е на път да се промени-даже вече е факт.Бих казал че БМВ умря.23:55 03.08.2012
65 _FMC_
02:27 04.08.2012
66 Mikko
11:45 04.08.2012
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 сдфа
19:52 05.08.2012
69 дидо
В планинските преходи и в завоите се дава яко газ.....и Аудито залепва за пътя ...По-мощното от мен БМВ което караше зад мен просто след завоя изчезваше и изоставаше с по 100-150 м. Като се качихме горе БМВ-то вече не се виждаше и беше изостанало с много.....Наложи се да спирам да ги чакаме !
Коментиран от #70
07:58 07.08.2012
70 Вярвай си!
До коментар #69 от "дидо":
Ако бях ъе засякъл някъде със старата боксерова алфа, щях да те оставя на километри след мен. Центъра на тежестта при тази кола е много нисък и завоите ги вземах с висока скорост. Подигравал съм се неведнъж със скъпи и лъскави возила. Най- смешни са тези с мощните джипове.Като ги вкараш в завоите и започват да танцуват.Коментиран от #71
08:31 07.08.2012
71 дидо
До коментар #70 от "Вярвай си!":
За джиповете е ясно , че е така ! Те са високи и стават само за нивата ! А със старата ти боксерова алфа ще и се подигравам понеже тя няма такива възможности в завой а и двигателчето и е малко и доста слабичко въпреки това че е форсирано.07:56 08.08.2012
72 Димо
bmw е създадено за забавления и емоций.
22:49 06.09.2012