Легендарната скъсена версия на Ur-quattro се завръща през 2015 г. Проектът носи вътрешнофирмен индекс Q35, който подсказва, че серийният автомобил ще бъде готов за 35-ата годишнина от появата на първото купе с двойно предаване от Инголщад през 1980-а.
Audi представи прототип на новото quattro на салона в Париж. Подобно на предшественика си Q35 ще има по-малко междуосие, по-къси надвеси и допълнителни вентилационни отвори от стандартното купе.
Новото Sport quattro ще запази традициите и под предния капак. Там ще се монтира двигател с класическата за Audi петцилиндрова архитектура с турбокомпресор. 2.5-литровият мотор ще развива 380 к.с.
Благодарение на роботизираната трансмисия S tronic с два съединителя и теглото от около тон и триста килограма, постигнато с помощта на леки сплави и въглеродни нишки за каросерията, ускорението до 100 км/ч ще отнема малко над 4 секунди.
В Audi смятат да позиционират Q35 между малкото TT и расовия R8, разделени от ценова разлика около 50 000 евро. Характерният дизайн и наследството пък ще помогнат да се избегне пряка конкуренция с "родата" от Porsche.
Оригиналното Sport quattro от 1984 г. е хомологизирана версия на колата, разработена за участие в Група Б на рали шампионата. Оборудва се с 2 133-кубиков петак с мощност 306 к.с. Има по-късо с 320 мм междуосие от стандартното купе quattro и каросерия от въглеродни нишки и кевлар. Произведени са 224 бройки с цена 203 850 дойче марки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гого
Коментиран от #5
10:20 24.08.2012
2 ВИП АМГ
10:49 24.08.2012
3 милен миленев
10:54 24.08.2012
4 posetitel
11:02 24.08.2012
5 Дошо
До коментар #1 от "гого":
Толкова ще го доизкусурят, че ще го направят на скъсена платформа на А5(известно е още от миналата година, който се интересува да се порови.Има статии от стария формат на Мобилето) и сегашния редови 2.5 от ТТ само ще го форсират от 340 на 380к.сТолкова им е изкусуряването на тия нещастници.Дори единствения им успешен модел не искат да направят различен и уникален а се стискат за нова разработка.Няма толкова скапана марка!
Коментиран от #6, #15
11:10 24.08.2012
6 ВИП АМГ
До коментар #5 от "Дошо":
prav si kolega11:23 24.08.2012
7 Гражданин
Коментиран от #8
11:23 24.08.2012
8 JJJJ
До коментар #7 от "Гражданин":
Изпускаш двойката преди 133, затова не ти излиза сметката11:34 24.08.2012
9 ауди
Коментиран от #14
11:48 24.08.2012
10 малкия
Коментиран от #12
12:01 24.08.2012
11 мнение
А иначе на Дошо GTR а ще хапне за закуска този сандък.
Но все пак е похвално че Ауди се стремят към високите технологични достижения на японците.
Коментиран от #21
12:10 24.08.2012
12 Дошо
До коментар #10 от "малкия":
Аааааа НЕ.Аз пререкания на пътя с Аудита нямам.Като видя Ауди зад мен и се свивам плътно в дясно, за да могат да ме изпреварят възможно най-бързо, защото знам, че хората бързат за автосервиза.Ако ги забавя и Алудито си изпусне часа да го подтегнат до следващия месец не се знае какво може да стане и да остане човека без кола.Колегиален съм много с Алдитата не си мисли, че ги мразя.Просто ми е жал за хората дето ги карат и им влизам в положение.
12:50 24.08.2012
13 Дошо
12:52 24.08.2012
14 Аха
До коментар #9 от "ауди":
Той да караше Нисан, пак щеше да е ОК, ми кара английска сглобка на Опел с турски двигател и емблема на Хонда, построена върху уникална и единствена платформа, неизползвана за направата на какъвто и да е друг автомобил. А двигателя на опела му, не се слага в нито една друга Хонда, само неговата. Той и затова така коментира Алудитата, защото те всички са на една платформа от 90 година на сам и са с един и същи двигател, но с различен форсаж!!!Коментиран от #18
12:59 24.08.2012
15 Хаху Перото
До коментар #5 от "Дошо":
И това го казва фен на Нисан13:11 24.08.2012
16 Lo_Ridah
човека "мнение" - поразгледай из вибокса разни клипчета от драг из рОдината - ще забележиш разни малки черни ауди S3-ки които късат г.з. на разни гт-ри. Примерно ;)
14:32 24.08.2012
17 Фен на Дошо-2
14:57 24.08.2012
18 Дошо
До коментар #14 от "Аха":
Абе че е англииска сглобка ми е ясно, ама незнам къде намесваш тука Турция и Опел.Мотора е на Исузу не на Опел и не се сглобява в Турция.Турция няма общо с тази кола, за разлика от Алуди.Същност кекавото им окачване се прави в завода на Лемфьордер в Турция.Множество от компонентите на ментето Алуди се правят в Китай, Турция, Унгария, Словакия и Мексико.Та не ми обяснявай каква ми е колата защото аз много добре знам каква е и преди да я купя съм се интересувал и съвсем целенасочено съм купил точно такава кола и съм чакал месеци докато я купя.От колата си съм много доволен, за разлика от германското менте, което карах преди нея.Коментиран от #19, #20
14:58 24.08.2012
19 Аха
До коментар #18 от "Дошо":
Така също преди да си купиш немското менте си бил чел и за него. Мотора е Исузу (чисто турски), който се слага от много отдавна в Опел, а така също и в Рено. А множество от Компонентите на Опел-а ти се правят къде? А? В нито една от изброените от теб държави? Когато покараш по сериозно - примерно по около 50 000 км на година и на втората година (даже дали ще е на втората заради качеството на горивата ни), като посетиш сирвиза за смяна на калпавите дюзички на турския мотор, тогава ще си мечтаеш за старата А4-ка ;)15:22 24.08.2012
20 Аха
До коментар #18 от "Дошо":
Това, че колата ти се води японска марка, не значи, че е японска сглобка. И това, че мотора ти е Исузу, не значи, че е сглобен в Япония. Всеки знае кой прави моторите на Исузу за Европа - Турция майка. Нямам нито Ауди, нито Хонда, но предпочитам окачването ми да е турско, отколкото мотора. Окачването ще се сменя често, ноо на мотора като му стане нещо ;) ;)15:30 24.08.2012
21 Съжаление
До коментар #11 от "мнение":
@11 Жалък си...ти. Я виж лщбимата ти (която и да е тя) марка 84-та година дали е можела да се сравнява с това Ауди? Я виж цената, че и сега струва повече от GTR. А знаеш ли, че в сравнение с това Ауди 84-та 99/100 от колите и от 2012-та като динамика и поведение на пътя са като щайги? Я поппрочети малко и тогава се хвърляй! Ауди има място в авто спорта и историята и за винаги ще е с главни букви там.15:38 24.08.2012
22 Иван
В кое Рено точно има Исузу мотор?
Коментиран от #23, #30
15:41 24.08.2012
23 Аха
До коментар #22 от "Иван":
1,5 dci. Рено Клио. Много е икономична и пъргава, но в същото време си има проблемите. Ако попрочетеш в нета може да видиш за не един случай на СТОПЕНИ бутала, ще видиш подбити бутала и т.н. и повечето проблеми идват от дюзите му. Странно, а? Стопено бутало и то заради .... дюзите. Само за протокола ще кажа, че дюзите в оторизиран сервиз са около 1800 лв. (бяха толкова, сега може да са по-евтини.)16:03 24.08.2012
24 Дошо
А това за дюзите от теб го чувам.Това да не ти е Алуди или Мерцедес?
Айде ще бягам, че ще ми урочасате количката .
И още нещо - Ауди да си купиш дано
Коментиран от #25, #40
16:07 24.08.2012
25 Аха
До коментар #24 от "Дошо":
И аз така викам - Ауди дано си купя дано и то такова като от тази статия. Но е малко вероятно. Ние набързо познахме и какъв точно ще е мотора, че ще е от ТТ, разпънахме набързо и темата за платформата, а то само проект, който може и да не се осъществи. А може и да се усъществи но 2020 и докато стане 5000 лв. ще минат 30 години. Та ако съм жив тогава може и да си го купя. И не се бой. Няма как някой да ти урочаса колата. Единствено манията ти може да я довърши.16:13 24.08.2012
26 Иван
Аз пък имам друга информация - 1.5 dCI на Рено си е баш френски мотор, само дюзите му не са. Отделно съществуват поне 3 версии на 1.5 dCI в гамата на Рено. Слагат се на Clio, Megane (+Scenic), Laguna дори, Fluence, Modus, Kangoo, Dacia Duster, Sandero, Logan, като си мисля, че в Nissan Qashqai 1.5 dCI-то си е точно това френското. Сигурно пропускам още автомобили, в които се поставя точно това френското. Действително има проблеми с дюзите, и никак не е странно да се стопи бутало при проблем с дюза. Но няма общо с 1.5 Исузу-то, което слагат в Опел (освен обема).
16:19 24.08.2012
27 Иван
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine
K9K е моторът, баш френски си е, разработен заедно с Nissan, писано е, в кои модели го слагат. Има множество модификации - също са показани там, като дюзите им се различават. И това, че една от тях е с пиезо-дюзите и правят проблеми, не значи, че останалите са проблемни, ма нейсе. Изместихме се от темата. Важното е, че не е Исузу, но това не му пречи да се произвежда в Турция. Всички знаем, че Рено има доста сериозни и силни заводи в Турция.
16:30 24.08.2012
28 Гошо Масторчето
16:43 24.08.2012
29 noname
16:48 24.08.2012
30 пепи
До коментар #22 от "Иван":
в последния Еспеис и Вал сетис ли беше бензиновия V6 е на ИСУЗУ16:56 24.08.2012
31 Иван
Така вече съм съгласен. Става въпрос за P9X мотора, който е на Isuzu, но се вгражда в Espace 4 и Vel Satis до 2006-та. След това се ползва друг мотор, разработка на Nissan.
Коментиран от #33
16:59 24.08.2012
32 Иван
3.0 V6 дизеловият е от Isuzu, писал съм в предния си пост и се слагат точно на Espace 4 и Vel Satis. 3.0 V6 бензин си е френски, даже ако не се лъжа е съвместна разработка с PSA. Той се слага и на Лагуна. Има и един по-стар 3.0 V6 бензинов, който се вгражда до '97-'98, но той си е чисто Рено.
17:03 24.08.2012
33 Аха
До коментар #31 от "Иван":
Грешката е моя. Извинявам се.17:07 24.08.2012
34 astra dtl
17:52 24.08.2012
35 Красимир Костов
Това е архитектура за мен.
19:07 24.08.2012
36 гост
Когато АУДИ са имали КУАТРО, СУБАРУ къде са били? Този автомобил е легенда в автомобилния спорт и колкото и да не Ви харесва е факт. Безапелационен шампион 5 години поред.
За мое съжаление, не вярвам наследникът му да притежава същия дух и качество.
Коментиран от #39
20:46 24.08.2012
37 Mordekai
А и честно казано , грам не ми харесва ...
21:20 24.08.2012
38 brembovia
21:52 24.08.2012
39 999
До коментар #36 от "гост":
ами явно толкова познаваш историята на автомобилите-субару е доста преди ауди за колите 4Х4,но не бягаха по ралита тогава.преди 18 години имах субару произведено 1978 година така че не се изказвай неподготвенКоментиран от #51
02:54 25.08.2012
40 дидо
До коментар #24 от "Дошо":
Отивай да издуваш Микрата по магистралата и се кефи на великия си избор бе младеж ! Може и да вземеш татко си с Яриса и да си спретнете една гонка.... Тук където се разискват теми за автомобили по 300-400 кс.....не се обаждай че ставаш смешен !06:53 25.08.2012
41 PlimP
09:29 25.08.2012
42 PlimP
09:43 25.08.2012
43 ха ха
Едно време се пробваха в рали шампионата с щайгите си , успяха да вземат една титла и после бяха изритани от Пежо и Ланча.
Толкова за смешната фирма Ауди.
Да се направи добър спортен автомобил не е само да сложиш голям мотор.
Що се отнася до 4х4 системите Субару е много преди Ауди , има ги на колите си от 1973.Но средният български невежа не ги знае тези работи,а само слуша какво говорят из квартала пишман собственици на дърти кошове А3,А4 и тям подобни боклуци с кашкавалено окачване.
Ако говорим за технологии Дошо в случая е прав.Нисан ГТР е на светлинни години от всичко което правят четирите кръгли нули.
Има уникална система за 4х4 взаимствана от Хонда която му позволява да даде уникални резулати.
Ауди могат само да се учат от такива коли.
Коментиран от #44, #49
10:21 25.08.2012
44 БУМЕР КАМОР
До коментар #43 от "ха ха":
prav si kolega Subaru e klasi nad smeshnoto quattro.16:56 25.08.2012
45 ВИП АМГ
22:27 25.08.2012
46 ляля
Коментиран от #47
22:31 25.08.2012
47 ВИП АМГ
До коментар #46 от "ляля":
mnogo e pargava s tia 70 konia.xaxa iavno nesi karal kola s dobro uskorenie.23:06 25.08.2012
48 EMSKI
23:18 25.08.2012
49 редевере
До коментар #43 от "ха ха":
Момче хич не ми хвали Нисан ГТР и въобще Японски,Китайски и Корейски коли. Ауди имат Allroad и са си много прилични. Да скъпи са който няма пари да гледа Опел Кадет. Ауди R8 ей ти пак супермодел.23:33 25.08.2012
50 колко съм тъп
Май освен, че е по-евтин в друго GT-R не е по?!
00:05 26.08.2012
51 gost
До коментар #39 от "999":
Не бих казал, че съм неподготвен. ИМЕННО за спортни автомобили говорех. Та, в този ред на мислки, АУДИ са пионерите.А, иначе, за мен СУБАРУ е излишно прехвалено. И те се трошат, да не говорим как гният, а пък интериорите им - най вече арматурните табла (без тези от последните 4-5г.) са трагични, връщаш се с 20 години назад.
Карал съм автомобили и от двете марки и АУДИ, определо ми харесва повече.
Коментиран от #53
01:57 26.08.2012
52 Fuckk
02:38 26.08.2012
53 дидо
До коментар #51 от "gost":
Подкрепям те напълно ! Не мога да си обясня какво ги хвалят тези Субарута. Които иска да вярва които не ! Наскоро приятел си взе Легаси , понеже искаше 4X4, а не му се даваха пари за Ауди. И хем е нов модел, а не ми хареса колата.Първо вътре е много опростена...имам чувство че е най нисък клас кола.....материалите прости....поевтинено е отвсякъде....возията е за "добър 4" не повече. Попридрънква си из дупките въпреки че всичко е здраво и няма нужда от ремонт по ходовата част.И накрая като отидохме за риба се зарови яко в пясъка и съвсем ми падна в очите. Трябваше да го тегля за да излезе ! Тогава вече разбрах защо е по-евтино.
Коментиран от #55
11:41 26.08.2012
54 пробвал
Отива пишман офроудъра с някаква смешна кофа на която пише Куатро и си мисли че е С БТР.
Да не говорим колко им е смотано окачването.Всяка година си в сервиза.А за оборудване вътре не ми говори.Евтините пластмаси в А4 са в изобилие.Даже и А6 не блести с кой знае какво вътре ако го сравниш с Мерцедес или Лексус.
От драсканиците ти съдя че освен твоята дърта щайга не си карал коли във високия клас и за това говориш глупости.
А що се отнася до4х4 системите Ауди нито е първо там нито в момента има най добрата ситема.
Дори БМВ които не са сред първите там има по добра система .
А за Nissan GTR въобще не говорете . Ауди никога не е имало кола като тази. Дори смешната R8 не може да се мери с нея въпреки че е на двойна цена.
За тези които са любопитни могат да видят времената на Нюрбургринг. Ауди просто не върви.
Коментиран от #58
15:17 26.08.2012
55 Дошо
До коментар #53 от "дидо":
Да говориш за окачването на Субару, че е зле при положение, че всеки знае що за боклук е окачването на Ауди е леко смешно не мислиш ли?Ако Субаруто вози за добър 4 Ауди е слаб 2.Сложно, скъпо окачване пък вози като каруца.А оня редевере да му кажа.Алди имат Олроуд защото Субару имат Оутбег.Тоя клас е създаден от Субару и Алди както винаги копира нескопосано.
Коментиран от #57
09:03 27.08.2012
56 vw_ФЕН
17:57 27.08.2012
57 дидо
До коментар #55 от "Дошо":
За пореден път се уверявам, че ти в Ауди никога не си се качвал, а говориш наизуст със заучени фрази и твърдиш нещо което си си го намислил и го повтаряш като папагал. Хайде помоли някой чичко с Ауди да те качи и да те разходи из някой разбит път и после преминете от там с едно Субару производство същата година и ще си отговориш на въпроса един път завинаги. А оригиналните носачи на Аудито отиват по 200 000 км.Отиди в един сервиз и разпитай ...и после пиши , че вече ставаш смешен !08:06 28.08.2012
58 дидо
До коментар #54 от "пробвал":
За да твърдиш, че 4WD-то на БМВ е по-добро от това на Ауди сигурно си седнал един ден на компа и си гледал рекламните клипчета на БМВ (направени за възрастни хора решили да изберарат кола по интернет) където лятно време пред моловете излизат от едни ролки по-бързо от Аудитата с включени есп-та.А тук може да погледате какво се получава на практика когато двете коли са поставени в едни и същи условия (двете с вкл. ЕСП-та и после двете с изкл. ЕСП-та ...и пак на ролки )
Коментиран от #63, #64
09:01 28.08.2012
59 VAG
10:01 28.08.2012
60 VAG AG
10:06 28.08.2012
61 VAG AG
10:13 28.08.2012
62 истината
Преди една седмица присъствах на ремонт на Ауди А6 2006 та карано само в Испания на 150 000 километра ..............преден десен и ляв лагер,малките алуминиеви щанги отпред и отзад и ляв горен шарнир заедно с алуминиевото рамо.
И при ремонта се видя че се оформя теч на масло от задния диференциал.
Целият ремонт излезе над 1300 лева.
А като казаха цената за диференциала собственика направо приклекна , дори с испанска заплата му се видя трудно за преглъщане.
Имаше и един много трудно откриваем дефект.Климатика от време на време когато си поиска при външна температура 40 градуса си включва парното и вътре не се живее.
Естествено няма никаква грешка и всеки вдига ръце.В официалния сервиз искат да сменят наред на принципа проба грешка.Цените са в хиляди евро.
Ей това е Ауди.
Ауди има много да се учат докато достигнат японското качество на фирми като Лексус и Хонда . А системата за симетрично задвижване на Субару превъзхожда Ауди по всички показатели.
Системата на Хонда SH AWD която после ползват Мицубиши и Нисан в моделите си GTR и EVO 10 е уникална и дава на тези коли по добро поведение от всяко Ауди.
Това е технология недостъпна за жалките фукльовци от Инголщад които още се борят с бъговете по компютрите си .
Както знаете в електрониката японците нямат равни така че е нормално това да се случва.
А що се отнася до легенди .
Да сте чували за Колин Макрий ? не кара Ауди.
Дидие Ориол ....не кара Ауди.
Карлос Сайнц.....
Себастиен Льоб ....не кара Ауди.
Не ми се изброява повече.Ланча и Пежо смачкаха Ауди като муха в рали шампионата и показаха че технологично са по напред от германците.
Ето титлите:
Citroën 8
Lancia 5
Toyota 4
Mitsubishi 4
Peugeot 4
Subaru 3
Fiat 2
Ford 2
Audi 2
Opel1
Ей това е великото и легендарно Ауди.Наравно с Форд и Фиат.
Коментиран от #65
10:51 28.08.2012
63 ВИП АМГ
До коментар #58 от "дидо":
pak li ti be.ti se n...a s a4kata na brati be smeshen tip.estestveno che Subaru e klasi na klozeta Audi.ne sam vidial niakoi da hodi na lof s Audi no s iaponski vozila ima mnogo primeri.tia parketki na VAG si gi iskatal lunohodi.Коментиран от #66
11:29 28.08.2012
64 БУМЕР КАМОР
До коментар #58 от "дидо":
pich ti kola vaobshte pritejavash li i ako da kakva e?Audi 80 B4 na gaz?13:25 28.08.2012
65 дидо
До коментар #62 от "истината":
Ти този научно популярен филм в сервиза да не си го гледал по японската телевизия или ти го е разказвал някой приятел на вуйчо ти или си сънувал тази "истина" ?Ами като са по-напред в шампионата си купи едно Пежо и няма да имаш проблеми.....нали са по-напред ....
Ей това се нарича мноооого заблуден пич.Браво. Разбираш доста от автомобили. Евааалааааа !
15:01 28.08.2012
66 дидо
До коментар #63 от "ВИП АМГ":
Аудито за лов ли е бе?Ти имаш ли мозък в главата въобще ?
Ходи на лов с 190-ката на вуйчо си и си трай !
Коментиран от #67, #68
15:05 28.08.2012
67 ВИП АМГ
До коментар #66 от "дидо":
be shte vikash na bashtati .a otnosno Audito to e za nadin edin klozet troshasht se.190kata koiato tolkova chesto iavno ti e mechta no imash pari samo za bilet za avtobus.15:14 28.08.2012
68 БУМЕР КАМОР
До коментар #66 от "дидо":
ta kakva marka avtomobil pritejavash i koi model?veche 5 pati te pitam ama neshto ne otgovariash.skromnost ili sram e prichinata?Коментиран от #70
15:16 28.08.2012
69 520 zender
Коментиран от #72
15:28 28.08.2012
70 дидо
До коментар #68 от "БУМЕР КАМОР":
Нали знаеш, че тук всички сме само с последните модели и в най-високите класове....И аз съм като теб и останалите !Е питай и Випа.....Той човека например живее в чужбина и кара S-класа последен модел.....и е с развито чувство за правене на пари.
Само дето не може да пише още . Пише тук от една година и един коментар няма написан без правописни грешки .
Коментиран от #71, #74
15:30 28.08.2012
71 ВИП АМГ
До коментар #70 от "дидо":
kakto vsichki vidiaha az kazah cche moiat avtomobil e veche 10godishen i vapreki tova na teb ti e skap nemojesh da iskarash pari i za 10god avtomobil.15:32 28.08.2012
72 ВИП АМГ
До коментар #69 от "520 zender":
zender uvajavam pisaniata ti zashtoto sa vinagi tochni podkrepeni s fakti.nima priemash tvardenieto na lapeto Dido che s A4kata na bratmu minava v goratta tam kadeto G klasata nemojela?ako e taka razocharovash bratle.Коментиран от #76
15:34 28.08.2012
73 520 zender
Коментиран от #77, #87
15:38 28.08.2012
74 БУМЕР КАМОР
До коментар #70 от "дидо":
priatel az nikade nesam tvardial che karam nov skap avtomobil.Moiata kola e 2004.Interesno mi stana ti kakvi avtomobili si pritejaval, ta opliuvash BMW 7 seria,Mercedes G klas i tn.Poduziram kakav ti e problemat no ne iskam dase zaiajdam!!!!Коментиран от #78
15:38 28.08.2012
75 дидо
Ти нямаш нищо общо с него. Разбери го. Ти първото си неграмотен и нямаш никакво виждане за автомобилите. Коментарите ти са еднакви...както и обидните думи които ползваш.
15:41 28.08.2012
76 520 zender
До коментар #72 от "ВИП АМГ":
Пич,те не са един клас.И сравнение между двете машини неможе да има.Г-класата е запазена марка,доказвайки се вече 30 години като един от най-проходимите джипове......Иииии,нищо не твърдя.Просто се намесих в разговора,това е..Коментиран от #79
15:41 28.08.2012
77 ВИП АМГ
До коментар #73 от "520 zender":
mi pich hubavo si iskal da pohvalish tozi model na Audi ama nesi go napravil a si se napravil na zashtitnik na dido15:42 28.08.2012
78 дидо
До коментар #74 от "БУМЕР КАМОР":
Мисля, че човек спокойно може и да не хареса по-скъп автомобил от собствения. Не мисля, че такива хора имат проблем както ти казваш !Коментиран от #81
15:46 28.08.2012
79 ВИП АМГ
До коментар #76 от "520 zender":
tova go kaji na lapeto a ne na men.toi tvardi che s klozeta na brat mu minaval tam kadeto i G klasata nemojela.15:47 28.08.2012
80 дидо
Или пак нещо са ти изпушили бушоните !
Коментиран от #82, #83
15:51 28.08.2012
81 ВИП АМГ
До коментар #78 от "дидо":
Niama kak dasi prav,kato ne si se kachval v opliuvanite ot teb vozila niama kak dasi naiasno kakvo tochno prestavliavat.Inache zaprilichvash na tipaja koito te opisva tvoiat priatel VIP AMG.15:52 28.08.2012
82 ВИП АМГ
До коментар #80 от "дидо":
dobre mi kopirash nika21:56 28.08.2012
83 ВИП АМГ
До коментар #80 от "дидо":
varni nazad statiite i shte vidish edna statia za G klasa kadeto citiram si napisal s A4kata minavam a groznata G klasa e tiasna i samo se lashka i ne marda.lajesh nai naglo22:13 28.08.2012
84 дидо
Това което казах тогава е, че направихме един отворко с Г-класа (табела АМГ и дебели гуми) на див петел по пътя Обзор - Бургас !
А следващите ми коментари като съм написал, че ще го направя на смешен в планината, разбира се, че съм имал предвид асфалтиран планински път осеян със завои.Та това са свързани коментари и си следват. Даже ясно и в прав текст съм написал, че стават само за гората.Пак нещо не си включил щепсела.
А това, че се люлее при влизане в завой с висока скорост.......разбира се ,че е така ! Какво има за проумяване тук ?
09:37 29.08.2012
85 за Дидо ученика
Само ти големия специалист дървен философ разтягаш локуми.
На това отгоре говориш за коли и марки които даже не си и помирисвал.
Порасни малко покарай повече автомобили и тогава се изказвай неподготвен.
Коментиран от #86
09:48 29.08.2012
86 VW_фен
До коментар #85 от "за Дидо ученика":
Да за окачването на Ауди А4 знаем(не е нужно някой коментар да чете човек), като ти се скапе шарнира отиваш в магазина и ти продават цялия носач заедно с тампоните и шарнирите ама я ми кажи кой съвременен автомобил не е така? Е като си купиш Тата или Таврия носача е 50лв а като си купиш Ауди е 350лв в Магазина (за да го изтъкваш явно караш някоя 15 и на горе годишна кола), а за проблемите с ел инсталацията, всяка кола си има слаби места и всеки си прави избора сам! Това, че Дидо кара ауди А4 1.8т примерно и може да изпревари в Алпите Г класа просто вземи една от рента кар и отиди да ти покаже!Ако го критикуваш просто бъди конкретен например; Дидо наистина съм виждал коментари където е бил груб (след като към него са били груби) обаче в случая е прав. Дидо Ученик, ако е така браво път на младите, то в тая държава всички се учим да оцеляваме ама не сме млади за съжаление :). Всичко добро!
Коментиран от #88
14:41 29.08.2012
87 VW_фен
До коментар #73 от "520 zender":
И аз много я харесвам и съм абсолютно съгласен с теб14:45 29.08.2012
88 Иван Иванов
До коментар #86 от "VW_фен":
Колега всички се учим ама някой като Дидо все в първи клас си стоят като му гледам тъпите коментари.От време на време чета статии в този форум и почти няма тема под която този "капацитет" да не се изцъка.
На черното бяло не може да кажем.Който разбира от коли знае че Ауди има проблемно окачване с много скъпи части за него.Известни са и проблемите им с автоматика.
Всичко в тази кола е направено така че да ти вземат много пари за ремонти.
Като започнеш от често развалящите се скъпи части и стигнеш до дългото време необходимо за ремонт.
Цифри като 1000 -2000 лева за ремонт по Ауди не са рядкост.Ако на това му викаш нормално и че при всички коли било така не съм съвсем съгласен с теб.
Дай ми пример при коя точно кола -Хонда ,Тойота , Лексус окачването се разваля толкова често и струва толкова скъпо.
Само не ми излизай с номера колко било уникално Ауди.Ако се качиш в нов Акорд и нова А4 ще видиш колко е напред хондата и като удобство и като обзавеждане.За здравина не говорим там говорим за пъти по здрав автомобил.
Същото се отнася и за Лексус.
А проблеми с електрониката тези коли на практика нямат.Ауди грее като коледна елха и все излиза по някоя грешка която се гаси със специализиран уред и съответно си плащаш .
Добре се прехласвате по стария модел но той отдавна е история.Тогава колите се правеха по друг начин сега Ауди е символ на чупливост.Които си цени парите няма да ги изсипе в такъв бирник особено когато излезе от гаранция.
Коментиран от #89
15:48 29.08.2012
89 дидо
До коментар #88 от "Иван Иванов":
Иване, тази теза колко много са хубави и здрави Хонда и какво беше там....Тойота и американската Тойота наречена Лексус отиди да я разкажеш на някой германец или западно европеец да ти се посмеят малко и да те вземат на та.ак. Виж ако си развиеш тезата в арабския свят ..може да мине тезата там са на Тойота палачорите. Аз сравнявам Ауди с немски автомобили.Сравнявам Ауди разбира се с Мерцедес и Бмв, а не с Микрата на Дошо например.Разбираемо е.Я ми кажи сега ти професоре колко струва цялата предница на Бенца или на БМВ-то. Най-отговорно заявявам, че тук почти всички които лаят против Ауди и против окачването никога не са имали и поддържали такова. Ами са чули от един велик монтьор техен приятел примерно дето много разбира или другия вариант са чули ,че на един техен приятел приятеля които те никога не са виждали му се било развалило еди какво си.
Аз карам Ауди от почти 5 години из БГ дупките ......за това време съм сменил един горен носач(100лв.), една задна стаб. щанга (40лв.)и един заден лагер (80 лв.) Защо ли се питам не съм дал толкова много хиляди левове за които разказваш ти Иване не знам ?
Проблеми незнайно защо и с електрониката не съм имал......просто чудна работа ! Как е възможно ..та нали най-големите разбирачи тук казват , че не е така.
Значи някой или не е разбрал добре или не е в час.
Иване ти колко Аудита си имал и по колко време си ги поддържал ?
Ако не си имал такива рискуваш с коментара си да преминеш към типажите които коментират неща
Коментиран от #91
19:43 29.08.2012
90 Иван Иванов
Аз лично съм притежавал Ауди А6 2001 2,5 ТДИ.
Ремонта на предницата ми струваше точно 1600 лева с труда.
Великия турбодизел на ВАГ също си показваше рогата с внезапни загуби на мощност които така и не можаха да установят защо са.
Ангренажа не го сменях аз а човека на който я продадох след 1 годишно каране.На него удоволствието му е излязло около 1000 лева. Проблема със загубата на мощност така и си стои защото никой не знае къде е точно дали е в помпата или в електрониката.И всеки иска да сменя наред за твоя сметка.
В момента му е излязъл проблем с АБС а смяна на помпа с модул.Човека направо се хванал за главата.А беше много надъхан когато го купуваше въпреки че го предупредих за проблемите.
За това не ми говори глупости. Хайде да отидем в който искаш сервиз за автоматици и да питаме за Ауди да видиш какво ще ни кажат. За окачването мисля че няма какво да говорим то е известно на всички които се занимават с това.Ремонт на окачване на Ауди е любима дейност защото здраво се дере кожа.
Аз ще ти кажа и от личен опит защото след Ауди си купих Акорд 2004. Тази кола беше на 60 000 като я взех и аз лично и навъртях 120 000 в България.Два пъти съм кривил здраво джанти в дупки.Нищо не съм сменил освен накладки и масла.
НИКОГА не ми светна лампа за нещо.Двигателят е с верига , която се сменя на 250 000 километра и цялата смяна в официалния сервиз е около 800 лева.Същото за Ауди е поне 3 бона и се прави на 120000 най много.Мога да ти разказвам още доста защото за разлика от теб не съм кон с капаци и като си заплюя нещо само за него да викам.Притежавал съм повече от 20 различни марки и за всяка мога да ти кажа доста неща.
Ауди въобще не от най здравите но като искате набутвайте се все пак и монтьорите трябва да живеят.
10:32 30.08.2012
91 ВИП АМГ
До коментар #89 от "дидо":
abe vsichki ti kazvat istinaTA AMA TI ....22:35 01.09.2012