Last news in Fakti

24 Август, 2012 10:06 21 541 91

Audi възражда култовото Sport quattro

  • audi-
  • sport quattro-
  • q35

Легендарната скъсена версия на Ur-quattro се завръща през 2015 г. Проектът носи вътрешнофирмен индекс Q35, който подсказва, че серийният автомобил ще бъде готов за 35-ата годишнина от появата на първото купе с двойно предаване от Инголщад през 1980-а.

Audi представи прототип на новото quattro на салона в Париж. Подобно на предшественика си Q35 ще има по-малко междуосие, по-къси надвеси и допълнителни вентилационни отвори от стандартното купе.

Новото Sport quattro ще запази традициите и под предния капак. Там ще се монтира двигател с класическата за Audi петцилиндрова архитектура с турбокомпресор. 2.5-литровият мотор ще развива 380 к.с.

Благодарение на роботизираната трансмисия S tronic с два съединителя и теглото от около тон и триста килограма, постигнато с помощта на леки сплави и въглеродни нишки за каросерията, ускорението до 100 км/ч ще отнема малко над 4 секунди.

В Audi смятат да позиционират Q35 между малкото TT и расовия R8, разделени от ценова разлика около 50 000 евро.  Характерният дизайн и наследството пък ще помогнат да се избегне пряка конкуренция с "родата" от Porsche.

Оригиналното Sport quattro от 1984 г. е хомологизирана версия на колата, разработена за участие в Група Б на рали шампионата. Оборудва се с 2 133-кубиков петак с мощност 306 к.с. Има по-късо с 320 мм междуосие от стандартното купе quattro и каросерия от въглеродни нишки и кевлар. Произведени са 224 бройки с цена 203 850 дойче марки.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гого

    5 3 Отговор
    дано да го доизкусурят,че тая задница малко сбита ми изглежда...иначе съм твърдо ЗА да има отново модел куатро!

    Коментиран от #5

  • 2 ВИП АМГ

    0 10 Отговор
    smiah v zalata
  • 3 милен миленев

    2 2 Отговор
    малко от малко да са го направили като стрия дизаен
  • 4 posetitel

    3 1 Отговор
    С това сбито купе ще е резачка с тези показатели
  • 5 Дошо

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "гого":

    Толкова ще го доизкусурят, че ще го направят на скъсена платформа на А5(известно е още от миналата година, който се интересува да се порови.Има статии от стария формат на Мобилето) и сегашния редови 2.5 от ТТ само ще го форсират от 340 на 380к.с
    Толкова им е изкусуряването на тия нещастници.Дори единствения им успешен модел не искат да направят различен и уникален а се стискат за нова разработка.Няма толкова скапана марка!

    Коментиран от #6, #15

  • 6 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо":

    prav si kolega
  • 7 Гражданин

    1 1 Отговор
    "Оборудва се с 2 133-кубиков петак с мощност 306 к.с." 133 кубични инча са 2179 кубични сантиметра , а иначе ако това нее била мисълта на автора статията значи това с 133-кубиковия петак не го разбрах

    Коментиран от #8

  • 8 JJJJ

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Гражданин":

    Изпускаш двойката преди 133, затова не ти излиза сметката
  • 9 ауди

    2 3 Отговор
    Дошо, май доста са ти късали дупарата по пътищата тия гадни алдита, че ги мразиш толкова. Карай си нисаня и не си ври гагата при батковците.

    Коментиран от #14

  • 10 малкия

    2 1 Отговор
    Кво толкова искате да го "изкусурят" бе после да ревете че всички аудита са еднакви...

    Коментиран от #12

  • 11 мнение

    1 3 Отговор
    Поредният жалък опит на Ауди да се правят на спортисти.По добре да се насочат към подобряване на качеството на талигите си.
    А иначе на Дошо GTR а ще хапне за закуска този сандък.
    Но все пак е похвално че Ауди се стремят към високите технологични достижения на японците.

    Коментиран от #21

  • 12 Дошо

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "малкия":

    Аааааа НЕ.Аз пререкания на пътя с Аудита нямам.Като видя Ауди зад мен и се свивам плътно в дясно, за да могат да ме изпреварят възможно най-бързо, защото знам, че хората бързат за автосервиза.Ако ги забавя и Алудито си изпусне часа да го подтегнат до следващия месец не се знае какво може да стане и да остане човека без кола.
    Колегиален съм много с Алдитата не си мисли, че ги мразя.Просто ми е жал за хората дето ги карат и им влизам в положение.
  • 13 Дошо

    0 0 Отговор
    Долния ми коментар беше към колегата АУДИ N9.Стана грешка
  • 14 Аха

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "ауди":

    Той да караше Нисан, пак щеше да е ОК, ми кара английска сглобка на Опел с турски двигател и емблема на Хонда, построена върху уникална и единствена платформа, неизползвана за направата на какъвто и да е друг автомобил. А двигателя на опела му, не се слага в нито една друга Хонда, само неговата. Той и затова така коментира Алудитата, защото те всички са на една платформа от 90 година на сам и са с един и същи двигател, но с различен форсаж!!!

    Коментиран от #18

  • 15 Хаху Перото

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо":

    И това го казва фен на Нисан
  • 16 Lo_Ridah

    0 0 Отговор
    Куатро Турбо Петак. Класиката !
    човека "мнение" - поразгледай из вибокса разни клипчета от драг из рОдината - ще забележиш разни малки черни ауди S3-ки които късат г.з. на разни гт-ри. Примерно ;)
  • 17 Фен на Дошо-2

    0 0 Отговор
    Абе щом не е розова Микра с надпис GTR не го броим за кола! Или в краен случай лилава Хонда Сивик...
  • 18 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Аха":

    Абе че е англииска сглобка ми е ясно, ама незнам къде намесваш тука Турция и Опел.Мотора е на Исузу не на Опел и не се сглобява в Турция.Турция няма общо с тази кола, за разлика от Алуди.Същност кекавото им окачване се прави в завода на Лемфьордер в Турция.Множество от компонентите на ментето Алуди се правят в Китай, Турция, Унгария, Словакия и Мексико.Та не ми обяснявай каква ми е колата защото аз много добре знам каква е и преди да я купя съм се интересувал и съвсем целенасочено съм купил точно такава кола и съм чакал месеци докато я купя.От колата си съм много доволен, за разлика от германското менте, което карах преди нея.

    Коментиран от #19, #20

  • 19 Аха

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Дошо":

    Така също преди да си купиш немското менте си бил чел и за него. Мотора е Исузу (чисто турски), който се слага от много отдавна в Опел, а така също и в Рено. А множество от Компонентите на Опел-а ти се правят къде? А? В нито една от изброените от теб държави? Когато покараш по сериозно - примерно по около 50 000 км на година и на втората година (даже дали ще е на втората заради качеството на горивата ни), като посетиш сирвиза за смяна на калпавите дюзички на турския мотор, тогава ще си мечтаеш за старата А4-ка ;)
  • 20 Аха

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Дошо":

    Това, че колата ти се води японска марка, не значи, че е японска сглобка. И това, че мотора ти е Исузу, не значи, че е сглобен в Япония. Всеки знае кой прави моторите на Исузу за Европа - Турция майка. Нямам нито Ауди, нито Хонда, но предпочитам окачването ми да е турско, отколкото мотора. Окачването ще се сменя често, ноо на мотора като му стане нещо ;) ;)
  • 21 Съжаление

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "мнение":

    @11 Жалък си...ти. Я виж лщбимата ти (която и да е тя) марка 84-та година дали е можела да се сравнява с това Ауди? Я виж цената, че и сега струва повече от GTR. А знаеш ли, че в сравнение с това Ауди 84-та 99/100 от колите и от 2012-та като динамика и поведение на пътя са като щайги? Я поппрочети малко и тогава се хвърляй! Ауди има място в авто спорта и историята и за винаги ще е с главни букви там.
  • 22 Иван

    0 0 Отговор
    До коментар #19 от " Аха":
    В кое Рено точно има Исузу мотор?

    Коментиран от #23, #30

  • 23 Аха

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Иван":

    1,5 dci. Рено Клио. Много е икономична и пъргава, но в същото време си има проблемите. Ако попрочетеш в нета може да видиш за не един случай на СТОПЕНИ бутала, ще видиш подбити бутала и т.н. и повечето проблеми идват от дюзите му. Странно, а? Стопено бутало и то заради .... дюзите. Само за протокола ще кажа, че дюзите в оторизиран сервиз са около 1800 лв. (бяха толкова, сега може да са по-евтини.)
  • 24 Дошо

    0 0 Отговор
    АЗ пък знам че беше някоя от бившите соц страни.Словения или Словакия.Ти от къде знаеш за Турция незнам.Конкретно Сивик 7 не е с турски мотор в това съм сигурен.
    А това за дюзите от теб го чувам.Това да не ти е Алуди или Мерцедес?
    Айде ще бягам, че ще ми урочасате количката .
    И още нещо - Ауди да си купиш дано

    Коментиран от #25, #40

  • 25 Аха

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "Дошо":

    И аз така викам - Ауди дано си купя дано и то такова като от тази статия. Но е малко вероятно. Ние набързо познахме и какъв точно ще е мотора, че ще е от ТТ, разпънахме набързо и темата за платформата, а то само проект, който може и да не се осъществи. А може и да се усъществи но 2020 и докато стане 5000 лв. ще минат 30 години. Та ако съм жив тогава може и да си го купя. И не се бой. Няма как някой да ти урочаса колата. Единствено манията ти може да я довърши.
  • 26 Иван

    0 0 Отговор
    До коментар #22 от " Аха":
    Аз пък имам друга информация - 1.5 dCI на Рено си е баш френски мотор, само дюзите му не са. Отделно съществуват поне 3 версии на 1.5 dCI в гамата на Рено. Слагат се на Clio, Megane (+Scenic), Laguna дори, Fluence, Modus, Kangoo, Dacia Duster, Sandero, Logan, като си мисля, че в Nissan Qashqai 1.5 dCI-то си е точно това френското. Сигурно пропускам още автомобили, в които се поставя точно това френското. Действително има проблеми с дюзите, и никак не е странно да се стопи бутало при проблем с дюза. Но няма общо с 1.5 Исузу-то, което слагат в Опел (освен обема).
  • 27 Иван

    0 0 Отговор
    До коментар #22 от " Аха":
    http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine
    K9K е моторът, баш френски си е, разработен заедно с Nissan, писано е, в кои модели го слагат. Има множество модификации - също са показани там, като дюзите им се различават. И това, че една от тях е с пиезо-дюзите и правят проблеми, не значи, че останалите са проблемни, ма нейсе. Изместихме се от темата. Важното е, че не е Исузу, но това не му пречи да се произвежда в Турция. Всички знаем, че Рено има доста сериозни и силни заводи в Турция.
  • 28 Гошо Масторчето

    1 0 Отговор
    Дюзите не са около 1400лв. И проблемите почват като се сложат неправилните дюзи на неправилния мотор от неправилните "Мастори". 1,5 dci си е мотор на рено- никакви турци не ги правят.
  • 29 noname

    0 0 Отговор
    Исузу мотор се слага в Рено, но не на Клио, а на Еспейс - 3,0 dci
  • 30 пепи

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Иван":

    в последния Еспеис и Вал сетис ли беше бензиновия V6 е на ИСУЗУ
  • 31 Иван

    0 0 Отговор
    До коментар #29 от "noname":
    Така вече съм съгласен. Става въпрос за P9X мотора, който е на Isuzu, но се вгражда в Espace 4 и Vel Satis до 2006-та. След това се ползва друг мотор, разработка на Nissan.

    Коментиран от #33

  • 32 Иван

    0 0 Отговор
    До коментар #30 от "пепи":
    3.0 V6 дизеловият е от Isuzu, писал съм в предния си пост и се слагат точно на Espace 4 и Vel Satis. 3.0 V6 бензин си е френски, даже ако не се лъжа е съвместна разработка с PSA. Той се слага и на Лагуна. Има и един по-стар 3.0 V6 бензинов, който се вгражда до '97-'98, но той си е чисто Рено.
  • 33 Аха

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Иван":

    Грешката е моя. Извинявам се.
  • 34 astra dtl

    0 2 Отговор
    ще бъде много яко
  • 35 Красимир Костов

    2 1 Отговор



    Това е архитектура за мен.
  • 36 гост

    1 3 Отговор

    Когато АУДИ са имали КУАТРО, СУБАРУ къде са били? Този автомобил е легенда в автомобилния спорт и колкото и да не Ви харесва е факт. Безапелационен шампион 5 години поред.
    За мое съжаление, не вярвам наследникът му да притежава същия дух и качество.

    Коментиран от #39

  • 37 Mordekai

    3 0 Отговор
    Audi никога няма да направят отново Спорт Куатро , защото и децата знаят какво представлява реално тази кола . Новия модел ще е някаква боза - технологии , и гръмки Ентелигентни изрази .

    А и честно казано , грам не ми харесва ...
  • 38 brembovia

    1 1 Отговор
    Да ви кажа честно предпочитам червеното ауди. Просто защото е нещо свежо, нещо класическо, нещо сътворено със немски замисъл - проста и удачна сглобка, добри резултати.

  • 39 999

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    ами явно толкова познаваш историята на автомобилите-субару е доста преди ауди за колите 4Х4,но не бягаха по ралита тогава.преди 18 години имах субару произведено 1978 година така че не се изказвай неподготвен

    Коментиран от #51

  • 40 дидо

    0 3 Отговор

    До коментар #24 от "Дошо":

    Отивай да издуваш Микрата по магистралата и се кефи на великия си избор бе младеж ! Може и да вземеш татко си с Яриса и да си спретнете една гонка.... Тук където се разискват теми за автомобили по 300-400 кс.....не се обаждай че ставаш смешен !
  • 41 PlimP

    1 0 Отговор
    едвали ще успеят, най-вероятно няма да се качи и на малкия пръст на старата хубавица (sun), в днешно време маркетингът властва и за това нищо стойностно не излиза(с малко изключения), преди целта е била техническото постижение и прочие, сега мислят само за по-добра печалба и по-малко вложения
  • 42 PlimP

    0 0 Отговор
    Аха, колкото и да ти е тъпо, турчалята са мноооого напред с материала, дай да стигнем до тяхното положение, пък тогава ги плюй, истината е, че големите проблеми са с колите втора злоупотреба на по 100 000 "реални" километра, те са й взели здравенцето и след първите 2,3 години я са сменяли масло, я не, ти ми дрънкаш за разтопени бутала и кви ли не глупости, даже пичовете от пета предавка си го показаха, че от 10 шофьора само 1 си сменя масло чат пат, когато е необходимо, никво проверяване на нивото, те не знаят къде е щеката и изобщо как се проверява, та за доливане и проверки си пиша, кара и тва е, като се строши продан на бедняците, като нас и готово и ние тук после си хапем лактите, много малко са хората, които си четат книжките дето им ги оставят от завода в жабките, после що така било станало, що не знам си кво се било счупило, естесвено си казва "тая кола е пълен боклук" и се приключва
  • 43 ха ха

    5 0 Отговор
    Поредния боклук от Инголщад.
    Едно време се пробваха в рали шампионата с щайгите си , успяха да вземат една титла и после бяха изритани от Пежо и Ланча.
    Толкова за смешната фирма Ауди.
    Да се направи добър спортен автомобил не е само да сложиш голям мотор.
    Що се отнася до 4х4 системите Субару е много преди Ауди , има ги на колите си от 1973.Но средният български невежа не ги знае тези работи,а само слуша какво говорят из квартала пишман собственици на дърти кошове А3,А4 и тям подобни боклуци с кашкавалено окачване.

    Ако говорим за технологии Дошо в случая е прав.Нисан ГТР е на светлинни години от всичко което правят четирите кръгли нули.
    Има уникална система за 4х4 взаимствана от Хонда която му позволява да даде уникални резулати.
    Ауди могат само да се учат от такива коли.

    Коментиран от #44, #49

  • 44 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "ха ха":

    prav si kolega Subaru e klasi nad smeshnoto quattro.
  • 45 ВИП АМГ

    1 3 Отговор
    e dobro utro.subaruto e zdrava nadejdna mashina a klozeta na VAG e prosto edin skap bokluk.
  • 46 ляля

    1 2 Отговор
    Аз пък нищо не разбрах от коментарите на някои ..от рено отиде в опел от там в турция и нам си къде ..хора темата е АУДИ ! ...щом сте почнали аз пък ще ви кажа,че Сеат ибиза 60 70 коня си е страшно пъргаво возило ! с адски евтина поддръжка и годишен данък .. Що се отнася до частите предполагам ,че не са кой знае на какви цени :) За българия да караш Сеат-а ( ибизата ) си е златно :) гори едва или 7 :) Вие преценете :)

    Коментиран от #47

  • 47 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "ляля":

    mnogo e pargava s tia 70 konia.xaxa iavno nesi karal kola s dobro uskorenie.
  • 48 EMSKI

    1 0 Отговор
    Май темата беше за AUDI -решили са,ще го направят...квото и да си говорим тук.AUDI е добра кола,но е със скъпа поддръжка,сложна електроника и не е за "мундари",тоест хора ,които не се поддържат себе си,и колите си.....Това се отнася за всяка марка....дори и....Дайхатцу е добър автомобил ,ако се поддържа.....макар ,че аз лично не бих го нарекъл автомобил...а по-скоро "средство за придвижване.....
  • 49 редевере

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "ха ха":

    Момче хич не ми хвали Нисан ГТР и въобще Японски,Китайски и Корейски коли. Ауди имат Allroad и са си много прилични. Да скъпи са който няма пари да гледа Опел Кадет. Ауди R8 ей ти пак супермодел.
  • 50 колко съм тъп

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=oroaCXEX9kE
    Май освен, че е по-евтин в друго GT-R не е по?!
  • 51 gost

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "999":

    Не бих казал, че съм неподготвен. ИМЕННО за спортни автомобили говорех. Та, в този ред на мислки, АУДИ са пионерите.
    А, иначе, за мен СУБАРУ е излишно прехвалено. И те се трошат, да не говорим как гният, а пък интериорите им - най вече арматурните табла (без тези от последните 4-5г.) са трагични, връщаш се с 20 години назад.
    Карал съм автомобили и от двете марки и АУДИ, определо ми харесва повече.

    Коментиран от #53

  • 52 Fuckk

    0 1 Отговор
    Дошоо!! Бате карай си Клиото в най-десната лента и се радвай,че от ВОЛФ не са те набарали,че да те изсипят в камйона,хейтър ! Не ми хвали френските Нисани! ГТР-а и още 1-2 модела са хубави!
  • 53 дидо

    0 2 Отговор

    До коментар #51 от "gost":

    Подкрепям те напълно ! Не мога да си обясня какво ги хвалят тези Субарута. Които иска да вярва които не ! Наскоро приятел си взе Легаси , понеже искаше 4X4, а не му се даваха пари за Ауди. И хем е нов модел, а не ми хареса колата.Първо вътре е много опростена...имам чувство че е най нисък клас кола.....материалите прости....поевтинено е отвсякъде....возията е за "добър 4" не повече. Попридрънква си из дупките въпреки че всичко е здраво и няма нужда от ремонт по ходовата част.
    И накрая като отидохме за риба се зарови яко в пясъка и съвсем ми падна в очите. Трябваше да го тегля за да излезе ! Тогава вече разбрах защо е по-евтино.

    Коментиран от #55

  • 54 пробвал

    2 1 Отговор
    Дидо не говори глупости лично аз съм теглил със форестъра толкова талиги на Ауди дето били 4х4 че не ги броя вече.
    Отива пишман офроудъра с някаква смешна кофа на която пише Куатро и си мисли че е С БТР.
    Да не говорим колко им е смотано окачването.Всяка година си в сервиза.А за оборудване вътре не ми говори.Евтините пластмаси в А4 са в изобилие.Даже и А6 не блести с кой знае какво вътре ако го сравниш с Мерцедес или Лексус.

    От драсканиците ти съдя че освен твоята дърта щайга не си карал коли във високия клас и за това говориш глупости.
    А що се отнася до4х4 системите Ауди нито е първо там нито в момента има най добрата ситема.
    Дори БМВ които не са сред първите там има по добра система .

    А за Nissan GTR въобще не говорете . Ауди никога не е имало кола като тази. Дори смешната R8 не може да се мери с нея въпреки че е на двойна цена.
    За тези които са любопитни могат да видят времената на Нюрбургринг. Ауди просто не върви.

    Коментиран от #58

  • 55 Дошо

    2 1 Отговор

    До коментар #53 от "дидо":

    Да говориш за окачването на Субару, че е зле при положение, че всеки знае що за боклук е окачването на Ауди е леко смешно не мислиш ли?Ако Субаруто вози за добър 4 Ауди е слаб 2.Сложно, скъпо окачване пък вози като каруца.
    А оня редевере да му кажа.Алди имат Олроуд защото Субару имат Оутбег.Тоя клас е създаден от Субару и Алди както винаги копира нескопосано.

    Коментиран от #57

  • 56 vw_ФЕН

    0 2 Отговор
    Пропусна важно уточнение "Френските Нисани" - Френските Нисани ПРИЗВЕДЕНИ В ТУРЦИЯ И ИРАН :) аз си имам девиз за по- старото поколение, който не е карал ситроен Олтцит, а за по- младото който не е карал Нисан Ноте "определено не е карал развалина"
  • 57 дидо

    0 2 Отговор

    До коментар #55 от "Дошо":

    За пореден път се уверявам, че ти в Ауди никога не си се качвал, а говориш наизуст със заучени фрази и твърдиш нещо което си си го намислил и го повтаряш като папагал. Хайде помоли някой чичко с Ауди да те качи и да те разходи из някой разбит път и после преминете от там с едно Субару производство същата година и ще си отговориш на въпроса един път завинаги. А оригиналните носачи на Аудито отиват по 200 000 км.Отиди в един сервиз и разпитай ...и после пиши , че вече ставаш смешен !
  • 58 дидо

    0 2 Отговор

    До коментар #54 от "пробвал":

    За да твърдиш, че 4WD-то на БМВ е по-добро от това на Ауди сигурно си седнал един ден на компа и си гледал рекламните клипчета на БМВ (направени за възрастни хора решили да изберарат кола по интернет) където лятно време пред моловете излизат от едни ролки по-бързо от Аудитата с включени есп-та.
    А тук може да погледате какво се получава на практика когато двете коли са поставени в едни и същи условия (двете с вкл. ЕСП-та и после двете с изкл. ЕСП-та ...и пак на ролки )

    Коментиран от #63, #64

  • 59 VAG

    0 2 Отговор
    Извинете ме ама под статията за легендарното quatro sport да казвате че ауди не струва значи, че никога не сте се интересували от Рали! Субару импреза пък е супер рали кола. Темата е Ауди и е тъпо да говорите глупости за тази марка, която се е доказала във всяко едно отношение! С Дидо съм съгласен обаче, че субару Форестър 2 ХТ (возил съм се ) вози като каруца в сравнение с Ауди Алрад 2.5ТДИ. Когато казвате че БМВ е по- добро, Доказвате че Немското качество е по- добро и не ме интересува БМВ или Мерцедес важното е че Ауди са по- добри от японските коли! Призива ми към Японците е Първо настигнете VW :) (китайците го постигат), а после мислете за Ауди БМВ и Мерцедес! Иначе изпадате в Ситуацията "Лада Нива конкорент на Мерцедес " ХаХАха
  • 60 VAG AG

    0 2 Отговор
    Не забравяйте, че за миналата година в Китай в лукс клас най много коли са продадени Мерцедес С класа и втори са Ауди А8 , при вседиходите е Ауди Q7 ном.1 и след това втори по продажби е Ауди Q5 и трети БМВ Х5. За да не съм гаден няма да казвам къде са Лексус и Инфинити по продажби :)
  • 61 VAG AG

    0 2 Отговор
    Извинявам се за грешката имах в предвид Mercedes S klasse, а не Се клас
  • 62 истината

    2 0 Отговор
    Ало ВАГ аджията рекламни статии си чел много. Не ми говори как вози Ауди а кажи как всяка година си в бокса.
    Преди една седмица присъствах на ремонт на Ауди А6 2006 та карано само в Испания на 150 000 километра ..............преден десен и ляв лагер,малките алуминиеви щанги отпред и отзад и ляв горен шарнир заедно с алуминиевото рамо.
    И при ремонта се видя че се оформя теч на масло от задния диференциал.
    Целият ремонт излезе над 1300 лева.
    А като казаха цената за диференциала собственика направо приклекна , дори с испанска заплата му се видя трудно за преглъщане.
    Имаше и един много трудно откриваем дефект.Климатика от време на време когато си поиска при външна температура 40 градуса си включва парното и вътре не се живее.
    Естествено няма никаква грешка и всеки вдига ръце.В официалния сервиз искат да сменят наред на принципа проба грешка.Цените са в хиляди евро.
    Ей това е Ауди.
    Ауди има много да се учат докато достигнат японското качество на фирми като Лексус и Хонда . А системата за симетрично задвижване на Субару превъзхожда Ауди по всички показатели.
    Системата на Хонда SH AWD която после ползват Мицубиши и Нисан в моделите си GTR и EVO 10 е уникална и дава на тези коли по добро поведение от всяко Ауди.
    Това е технология недостъпна за жалките фукльовци от Инголщад които още се борят с бъговете по компютрите си .
    Както знаете в електрониката японците нямат равни така че е нормално това да се случва.

    А що се отнася до легенди .
    Да сте чували за Колин Макрий ? не кара Ауди.
    Дидие Ориол ....не кара Ауди.
    Карлос Сайнц.....
    Себастиен Льоб ....не кара Ауди.

    Не ми се изброява повече.Ланча и Пежо смачкаха Ауди като муха в рали шампионата и показаха че технологично са по напред от германците.
    Ето титлите:

    Citroën 8
    Lancia 5
    Toyota 4
    Mitsubishi 4
    Peugeot 4
    Subaru 3
    Fiat 2
    Ford 2
    Audi 2
    Opel1
    Ей това е великото и легендарно Ауди.Наравно с Форд и Фиат.

    Коментиран от #65

  • 63 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #58 от "дидо":

    pak li ti be.ti se n...a s a4kata na brati be smeshen tip.estestveno che Subaru e klasi na klozeta Audi.ne sam vidial niakoi da hodi na lof s Audi no s iaponski vozila ima mnogo primeri.tia parketki na VAG si gi iskatal lunohodi.

    Коментиран от #66

  • 64 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "дидо":

    pich ti kola vaobshte pritejavash li i ako da kakva e?Audi 80 B4 na gaz?
  • 65 дидо

    0 2 Отговор

    До коментар #62 от "истината":

    Ти този научно популярен филм в сервиза да не си го гледал по японската телевизия или ти го е разказвал някой приятел на вуйчо ти или си сънувал тази "истина" ?
    Ами като са по-напред в шампионата си купи едно Пежо и няма да имаш проблеми.....нали са по-напред ....
    Ей това се нарича мноооого заблуден пич.Браво. Разбираш доста от автомобили. Евааалааааа !
  • 66 дидо

    0 2 Отговор

    До коментар #63 от "ВИП АМГ":

    Аудито за лов ли е бе?
    Ти имаш ли мозък в главата въобще ?
    Ходи на лов с 190-ката на вуйчо си и си трай !

    Коментиран от #67, #68

  • 67 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #66 от "дидо":

    be shte vikash na bashtati .a otnosno Audito to e za nadin edin klozet troshasht se.190kata koiato tolkova chesto iavno ti e mechta no imash pari samo za bilet za avtobus.
  • 68 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор

    До коментар #66 от "дидо":

    ta kakva marka avtomobil pritejavash i koi model?veche 5 pati te pitam ama neshto ne otgovariash.skromnost ili sram e prichinata?

    Коментиран от #70

  • 69 520 zender

    0 3 Отговор
    Стига бе, вие тоя Дидо го взехте хептен за мезе.Аз пък да ви кажа мога да отида на лов и с моята кола.Ще закъсам някъде и кво от това.Господ ми е дал и крака...слизам и продължавам...Друг е въпроса че не съм ловджия и не обичам черните пътища.....

    Коментиран от #72

  • 70 дидо

    0 2 Отговор

    До коментар #68 от "БУМЕР КАМОР":

    Нали знаеш, че тук всички сме само с последните модели и в най-високите класове....И аз съм като теб и останалите !
    Е питай и Випа.....Той човека например живее в чужбина и кара S-класа последен модел.....и е с развито чувство за правене на пари.
    Само дето не може да пише още . Пише тук от една година и един коментар няма написан без правописни грешки .

    Коментиран от #71, #74

  • 71 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #70 от "дидо":

    kakto vsichki vidiaha az kazah cche moiat avtomobil e veche 10godishen i vapreki tova na teb ti e skap nemojesh da iskarash pari i za 10god avtomobil.
  • 72 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #69 от "520 zender":

    zender uvajavam pisaniata ti zashtoto sa vinagi tochni podkrepeni s fakti.nima priemash tvardenieto na lapeto Dido che s A4kata na bratmu minava v goratta tam kadeto G klasata nemojela?ako e taka razocharovash bratle.

    Коментиран от #76

  • 73 520 zender

    1 2 Отговор
    Междодругото абстрахирайки се от по-долните коментари би трябвало да се отбележи че този модел на Ауди беше от друга епоха и впечатлява с много голяма мощност за онова време.Ами че със своите 306кс той е по-мощен от някои модели на Ферари по онова време.Само това исках да кажа.Пък вие ме плюйте колкото си искате......

    Коментиран от #77, #87

  • 74 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор

    До коментар #70 от "дидо":

    priatel az nikade nesam tvardial che karam nov skap avtomobil.Moiata kola e 2004.Interesno mi stana ti kakvi avtomobili si pritejaval, ta opliuvash BMW 7 seria,Mercedes G klas i tn.Poduziram kakav ti e problemat no ne iskam dase zaiajdam!!!!

    Коментиран от #78

  • 75 дидо

    0 1 Отговор
    Само не ми се прави приятелче със "зендера", които е точен във всяко едно отношение за да се присъединиш към неговата група !
    Ти нямаш нищо общо с него. Разбери го. Ти първото си неграмотен и нямаш никакво виждане за автомобилите. Коментарите ти са еднакви...както и обидните думи които ползваш.
  • 76 520 zender

    1 1 Отговор

    До коментар #72 от "ВИП АМГ":

    Пич,те не са един клас.И сравнение между двете машини неможе да има.Г-класата е запазена марка,доказвайки се вече 30 години като един от най-проходимите джипове......Иииии,нищо не твърдя.Просто се намесих в разговора,това е..

    Коментиран от #79

  • 77 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "520 zender":

    mi pich hubavo si iskal da pohvalish tozi model na Audi ama nesi go napravil a si se napravil na zashtitnik na dido
  • 78 дидо

    0 1 Отговор

    До коментар #74 от "БУМЕР КАМОР":

    Мисля, че човек спокойно може и да не хареса по-скъп автомобил от собствения. Не мисля, че такива хора имат проблем както ти казваш !

    Коментиран от #81

  • 79 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #76 от "520 zender":

    tova go kaji na lapeto a ne na men.toi tvardi che s klozeta na brat mu minaval tam kadeto i G klasata nemojela.
  • 80 дидо

    0 1 Отговор
    Ама недей да говориш празни приказки както всеки път правиш ами кажи тук на всички в кои мои коментар конкретно прочете ти че съм казал, че ще мина оттам откъдето G-класата не може.
    Или пак нещо са ти изпушили бушоните !

    Коментиран от #82, #83

  • 81 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "дидо":

    Niama kak dasi prav,kato ne si se kachval v opliuvanite ot teb vozila niama kak dasi naiasno kakvo tochno prestavliavat.Inache zaprilichvash na tipaja koito te opisva tvoiat priatel VIP AMG.
  • 82 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "дидо":

    dobre mi kopirash nika
  • 83 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "дидо":

    varni nazad statiite i shte vidish edna statia za G klasa kadeto citiram si napisal s A4kata minavam a groznata G klasa e tiasna i samo se lashka i ne marda.lajesh nai naglo
  • 84 дидо

    0 1 Отговор
    Не аз лъжа ...ами ти май наистина си възрастен, паметта ти изневерява и трябва да вкараш спешно малко Гинко Билоба !
    Това което казах тогава е, че направихме един отворко с Г-класа (табела АМГ и дебели гуми) на див петел по пътя Обзор - Бургас !
    А следващите ми коментари като съм написал, че ще го направя на смешен в планината, разбира се, че съм имал предвид асфалтиран планински път осеян със завои.Та това са свързани коментари и си следват. Даже ясно и в прав текст съм написал, че стават само за гората.Пак нещо не си включил щепсела.
    А това, че се люлее при влизане в завой с висока скорост.......разбира се ,че е така ! Какво има за проумяване тук ?
  • 85 за Дидо ученика

    1 1 Отговор
    Дидо недей да спориш за неща , които не знаеш.На всеки средно статистически монтьор му е ясно какво сакапано окачване има Ауди.Една смяна на предно окачване отива над 1000 лева.За проблемите с електрониката също може да напишем книга.Човека в един по преден коментар ти го беше написал.
    Само ти големия специалист дървен философ разтягаш локуми.
    На това отгоре говориш за коли и марки които даже не си и помирисвал.
    Порасни малко покарай повече автомобили и тогава се изказвай неподготвен.

    Коментиран от #86

  • 86 VW_фен

    1 1 Отговор

    До коментар #85 от "за Дидо ученика":

    Да за окачването на Ауди А4 знаем(не е нужно някой коментар да чете човек), като ти се скапе шарнира отиваш в магазина и ти продават цялия носач заедно с тампоните и шарнирите ама я ми кажи кой съвременен автомобил не е така? Е като си купиш Тата или Таврия носача е 50лв а като си купиш Ауди е 350лв в Магазина (за да го изтъкваш явно караш някоя 15 и на горе годишна кола), а за проблемите с ел инсталацията, всяка кола си има слаби места и всеки си прави избора сам! Това, че Дидо кара ауди А4 1.8т примерно и може да изпревари в Алпите Г класа просто вземи една от рента кар и отиди да ти покаже!
    Ако го критикуваш просто бъди конкретен например; Дидо наистина съм виждал коментари където е бил груб (след като към него са били груби) обаче в случая е прав. Дидо Ученик, ако е така браво път на младите, то в тая държава всички се учим да оцеляваме ама не сме млади за съжаление :). Всичко добро!

    Коментиран от #88

  • 87 VW_фен

    0 1 Отговор

    До коментар #73 от "520 zender":

    И аз много я харесвам и съм абсолютно съгласен с теб
  • 88 Иван Иванов

    1 0 Отговор

    До коментар #86 от "VW_фен":

    Колега всички се учим ама някой като Дидо все в първи клас си стоят като му гледам тъпите коментари.
    От време на време чета статии в този форум и почти няма тема под която този "капацитет" да не се изцъка.
    На черното бяло не може да кажем.Който разбира от коли знае че Ауди има проблемно окачване с много скъпи части за него.Известни са и проблемите им с автоматика.
    Всичко в тази кола е направено така че да ти вземат много пари за ремонти.
    Като започнеш от често развалящите се скъпи части и стигнеш до дългото време необходимо за ремонт.
    Цифри като 1000 -2000 лева за ремонт по Ауди не са рядкост.Ако на това му викаш нормално и че при всички коли било така не съм съвсем съгласен с теб.
    Дай ми пример при коя точно кола -Хонда ,Тойота , Лексус окачването се разваля толкова често и струва толкова скъпо.
    Само не ми излизай с номера колко било уникално Ауди.Ако се качиш в нов Акорд и нова А4 ще видиш колко е напред хондата и като удобство и като обзавеждане.За здравина не говорим там говорим за пъти по здрав автомобил.
    Същото се отнася и за Лексус.
    А проблеми с електрониката тези коли на практика нямат.Ауди грее като коледна елха и все излиза по някоя грешка която се гаси със специализиран уред и съответно си плащаш .

    Добре се прехласвате по стария модел но той отдавна е история.Тогава колите се правеха по друг начин сега Ауди е символ на чупливост.Които си цени парите няма да ги изсипе в такъв бирник особено когато излезе от гаранция.

    Коментиран от #89

  • 89 дидо

    0 1 Отговор

    До коментар #88 от "Иван Иванов":

    Иване, тази теза колко много са хубави и здрави Хонда и какво беше там....Тойота и американската Тойота наречена Лексус отиди да я разкажеш на някой германец или западно европеец да ти се посмеят малко и да те вземат на та.ак. Виж ако си развиеш тезата в арабския свят ..може да мине тезата там са на Тойота палачорите. Аз сравнявам Ауди с немски автомобили.Сравнявам Ауди разбира се с Мерцедес и Бмв, а не с Микрата на Дошо например.Разбираемо е.
    Я ми кажи сега ти професоре колко струва цялата предница на Бенца или на БМВ-то. Най-отговорно заявявам, че тук почти всички които лаят против Ауди и против окачването никога не са имали и поддържали такова. Ами са чули от един велик монтьор техен приятел примерно дето много разбира или другия вариант са чули ,че на един техен приятел приятеля които те никога не са виждали му се било развалило еди какво си.
    Аз карам Ауди от почти 5 години из БГ дупките ......за това време съм сменил един горен носач(100лв.), една задна стаб. щанга (40лв.)и един заден лагер (80 лв.) Защо ли се питам не съм дал толкова много хиляди левове за които разказваш ти Иване не знам ?
    Проблеми незнайно защо и с електрониката не съм имал......просто чудна работа ! Как е възможно ..та нали най-големите разбирачи тук казват , че не е така.
    Значи някой или не е разбрал добре или не е в час.
    Иване ти колко Аудита си имал и по колко време си ги поддържал ?
    Ако не си имал такива рискуваш с коментара си да преминеш към типажите които коментират неща

    Коментиран от #91

  • 90 Иван Иванов

    1 1 Отговор
    Дидко вицове сме слушали много.Такива като тебе , които нищо не сменяли защото нямат кола или не карат също има много.
    Аз лично съм притежавал Ауди А6 2001 2,5 ТДИ.
    Ремонта на предницата ми струваше точно 1600 лева с труда.
    Великия турбодизел на ВАГ също си показваше рогата с внезапни загуби на мощност които така и не можаха да установят защо са.
    Ангренажа не го сменях аз а човека на който я продадох след 1 годишно каране.На него удоволствието му е излязло около 1000 лева. Проблема със загубата на мощност така и си стои защото никой не знае къде е точно дали е в помпата или в електрониката.И всеки иска да сменя наред за твоя сметка.
    В момента му е излязъл проблем с АБС а смяна на помпа с модул.Човека направо се хванал за главата.А беше много надъхан когато го купуваше въпреки че го предупредих за проблемите.

    За това не ми говори глупости. Хайде да отидем в който искаш сервиз за автоматици и да питаме за Ауди да видиш какво ще ни кажат. За окачването мисля че няма какво да говорим то е известно на всички които се занимават с това.Ремонт на окачване на Ауди е любима дейност защото здраво се дере кожа.

    Аз ще ти кажа и от личен опит защото след Ауди си купих Акорд 2004. Тази кола беше на 60 000 като я взех и аз лично и навъртях 120 000 в България.Два пъти съм кривил здраво джанти в дупки.Нищо не съм сменил освен накладки и масла.
    НИКОГА не ми светна лампа за нещо.Двигателят е с верига , която се сменя на 250 000 километра и цялата смяна в официалния сервиз е около 800 лева.Същото за Ауди е поне 3 бона и се прави на 120000 най много.Мога да ти разказвам още доста защото за разлика от теб не съм кон с капаци и като си заплюя нещо само за него да викам.Притежавал съм повече от 20 различни марки и за всяка мога да ти кажа доста неща.
    Ауди въобще не от най здравите но като искате набутвайте се все пак и монтьорите трябва да живеят.


  • 91 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "дидо":

    abe vsichki ti kazvat istinaTA AMA TI ....