ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Преди с порутените аудита,мерцедесчета и бмвенца на газ, да почнат да смърдят с тъпите си коментари искам да кажа, че ЛАДА-та много ми харесва,като изкл. задницата,която прилича на някой гаден форд фокус !
Добре бе комунистически гении?! Ако това беше автомобил произведен от Ауди, БМВ или Мерцедес щеше да е най-грозния на света, но когато "великият" автомобилен завод ВАЗ произведе нещо с отвратително грозна решетка с голямата си грозна емблема, то е върховно и всички ще си го купувате?! Правилно са го сложили този Х на решетката, че и ще го сложат на всички други автомобили, които направят... наистина трябва да бъдат задраснати :D
Еее на хубавото не може да се каже че е грозно.
Предницата има хишнически вид, а интериора изглейда много добре с кожените седалки. Направо съм много изненадан.
Виж сега на теб може и да не ти харесва, но за други е точно обратното. Искам да кажа, че за едни Mercedes не са добри, задруги пък BMW и така. Нали се сещаш, че щеше да е много тъпо да живееш в свят, в който всички мисля еднакво и имат еднакви вкусове? Относно колата браво и респект към руснаците, които след дълги години застой сега се готвят да атакуват не само руския, но и европейския пазар надявам се!!!
Че е красиво няма спор, дизайнера си личи, че е работил за Volvo, задницата, поне на мен, леко ми напомня на С30, но не пречи, при положение, че то е толкова красиво. Малко не ми харесват тия кръгли копчета по таблото, а и си личи, че отново ще е маломощна, като се има предвид, че е разграфена до 200, но пък няма да е лошо ВАЗ да започнат да произвеждат по-красиви автомобили и да си запазят ниските цени.
Smeshno mi stana v komentarite kolko MNOGO razbirachi ima koito pluqt i karat koli za po ne poveche ot 3000 leva.Abe hora kolata e super.Tiq ot VAZ ako vi prochetat komentarite shte se hvanat za glavata horata moje i infarkt da poluchat.
Гледайки това, си мисля че края на имиджа на производител на бюджетни автомобили за Лада свършва. Няма лошо, аз го купувам това веднага щом се появи, стига у нас да има от къде... (Вносител у нас вече от години няма, само някакви смешници са останали)
Интериора е супер, не съм очаквал трицветен салон да ми хареса толкова. Изглежда уютно и луксозно едновременно. Екстериора леко ми е странен, малко ми напомня на дебел Форд Фокус (новия) и само с три врати, но е на светлинни години пред уникално грозните Нива.
Определено има по добар дизайн от доста по маркови коли,само има един кусур че на задните пасажери мястото е тясно според мен,Искам да видя дали реално ще изглежда така както е нарисуван тука
Дизайн на ОПЕЛ, малко от Волво отзад, малко от Нисан..... и накрая, като видите КОНЦЕПТ трябва да ви стане ясно, че въпросната Лада няма да види бял свят скоро. Хората вече произвеждат подобни коли, а руснаците си правят реклама с една бройка, а иначе си произвеждат все още старите Самари (с лек пластмасов тунинг).
Браво на дизайнера, явно в мерцедес някой му е пречел да разгърне потенциала си. С този дизайн и прилично качество и разумни цени руското автомобилостроене ще се роди.
Тези се целят много високо с този модел. За Мерседес е ясно че ще глътнат вода но и лидера Тойота трябва да се замисли. Въпреки че тази кола е най вече за вътрешния пазар. Но тя и Нива беше за вътрешния пък кво стана отиде по цял свят.
О, това е много красиво.
Аз лично съм много впечатлен. Трудно ми е да повярвам, че това е Лада (пък макар и прототип), но наистина дизайнера си е свършил работата.
Дано се реализира и не остане само в 1 бройка, и разбира се цената му е добре да е ниска спрямо конкурентите.
Подобен модел може да помогне на марката да започне да продава отново извън Русия.
От концепта до реалния модел ще има много голяма разлика , гарантирано ! Вероятно ще брандират някой вече готов Нисан или Самсунг/Рено Колеос-а ,на който много прилича този концепт от снимката .
Злобни комплексари сте, които сте в стадото, което харесва само немските автомобили и плюете другите, дори без да сте прочели за дадения автомобила.. Не прочетохте ли , че дизайнера на Ладата е "Стийв Матин, бивш дизайнер на Mercedes-Benz и Volvo." ?!
Абе вий добре ли сте? Щели да го купуват вече коментаторите в този сайт, щели да убиват Мерцедес и т.н. Това си е 3D рисунка и един прототип (опаковка) без нищо друго. Рашките нямат технологии, за да произведат такова нещо, нито ще имат в близките 50 години. Туй нещо ще му трябва модерен матор, електроника, компютри, качество, ноу-хау и т.н. Тея неща са далеч от Рашата. Как са скача от 2105 на туй нещо , според Вас. Имат път да извървяват. Иначе те такива рисунки руснаците имат много.
Абсолютно си прав за фейса. Още като видях предницата, нещо ми напомни за Опел (не помнех модела). Въпреки това, дизайнът ми харесва. Но, струва ми се, че снимкте на интериора са рисунки всъщност! Ще поживеем, ще видим. Руснаците не се славят с особено качество, дано го оправят, както и качеството на влаганите материали.
Нека бъдем реалисти и признаем, че дизайнът е много добър и колата е много добре изпипана. Ако и качеството е на това ниво, то наистина руснаците са направили съвременен автомобил.
Матин лие е дизайнера - няма значение, на пияния руснак му дай да прави само брадви и мотики, на гореописаното 3/4 от болтовете му ще са недобре затегнати и ще дрънчи по паветата. От тези хора от отдавна нищо не става, бетер нас са...
Викаш "бетер вас са и нищо не става от тях?" За тях може и да е вярно, въобще като видиш приносът, който ги е възнесъл до Империя, а понастоящем до световна сила(да не се лъжем - Русия и Китай са глас, без който не минават нещата). Но от вие кои сте, ми е интересно, 'щото от българите става повече отколкото си мислим, просто сме забравили за кратко, вярно много опасно забравяне. Може да ни сложи да дръвника, но щом аз се осъзнах - и други ще го направят! Пък ти чети, ако имаш късмет - само за 2000 страници, прочетени напосоки, може да разбереш защо го казвам това!
Викаш "бетер вас са и нищо не става от тях?" За тях може и да е вярно, въобще като видиш ОТ КОИ ЗЕМИ ИДВА приносът(религиозно, духовно, просветително), който ги е възнесъл до Империя, а понастоящем до световна сила(да не се лъжем - Русия и Китай са глас, без който не минават нещата). Но от вие кои сте, ми е интересно, 'щото от българите става повече отколкото си мислим, просто сме забравили за кратко, вярно много опасно забравяне. Може да ни сложи да дръвника, но щом аз се осъзнах - и други ще го направят! Пък ти чети, ако имаш късмет - само за 2000 страници, прочетени напосоки, може да разбереш защо го казвам това!
„Нека бъдем реалисти и признаем, че дизайнът е много добър и колата е много добре изпипана. Ако и качеството е на това ниво, то наистина руснаците са направили съвременен автомобил.“
Съгласен съм с теб.
Руснаците са разбрали, къде са им слабите страни и са си платили добре н апрофесионалист. Резултата е на лице, не се съмнявам, че ще продължат в тази посока и резултата ще е доста добър. Аз лично се кефя на видяното.
haide da ne se lujem che neznam da ima po zdrava mashina ot ruskata ladite sa na po 50 godini i oshte se dvijat koq dr kola se dviji na tezi goni da ima no gi karat po 10km v godinata taka che ne se opisvaite za ruskite avtomobili
Абе докога ще ви повтарям, че това няма да излезе на пазара, защото руснаците нямат технологии (двигател, електроника), с които да го подплатят?!?! Компанията-майка (Рено) няма да си даде ноу-хау-то за тази марка , която е взела , за да прави други работи с нея, а именно бюджетни колици за големия руски пазар. Лада имат мноооооооога такива прототипи през годините. Това е дизайнерска опаковка. За другите важни неща в един автовобил въобще не е мислено, защото им е ясно, че няма да се произвежда в този вид.
Дори в момента, а и в последните 7-8-10г. Автоваз например произвеждат коли с техни си бензинови мотори които са по технологични и с по добри характеристики, по добро оборудване, повече екстри от например друга марка в групата на Рено, а именно Дачия. Съвсем случайно карам такава лада. Автоваз имат разработен още от 2009-та година двигател с променливо газоразпределение дори, но заради кризата не го пуснаха, както и споменатия проект Ц тогава, който беше готов за производство, но не им стигна ресурс. Не е случайно че всичките им модели в Русия все още са в топ 10 до един, дори номер едно е все още модел на Лада. Това не е само от патриотизъм, има си качества които са балансирани идеално в бюджетната нисша. Те не могът да захранят собствения си пазар и за останалите слабо ги вълнува, което ми навява че опрелено не им пука мненията в мобилето...
Лада, уж не ги интересува външен пазар, а кризата ги спряла да направят революция. Щото в Русия криза няма, даже като цяло дърпат напред, а пазарът им наистина е гладен за автомобили. Уж били много просрепираща марка, пък Рено ги купи, за да не умрат.
Не знам каква Лада караш, но продаваните в България Калина и Приора са толкова модерни, че ABS и климатик са екстри само за най-високото ниво. Неща като ESP, климатроник, повече от 2 аербега и т.н. системи за сигурност са непознати все още. В света в момента е бумът на малки турбо бензинови мотори. Това е иновация, а не двигател с променливо газоразпределение.
И аз съм носталгично настроен към Лада (пазя си 2105 и Нива), но не знам защо някой продължава да твърди лафовете от едно време, че руските коли били здрави. Не са здрави, просто са прости, лесни за ремонт и с ефтини части. НО , СПОРЕД МЕН, НЯМА ПО-ЧУПЛИВА АВТОМОБИЛ В СВЕТА. Грешката ви идва от това, че едно време не пътувахме толкова много и всъщност малко руски автомобили минаваха повече от 100 000 км през целия си живот. Днес един западен автомобил (примерно служебен) спокойно прави по 100 000 км на година само с обслужвания.
Ти си изтрещял братле!!! Каква е технологията на руските автомобили???! " Автоваз имат разработен още от 2009-та година двигател с променливо газоразпределение" То тази технология май те са я измислили..."Не е случайно че всичките им модели в Русия все още са в топ 10 до един, дори номер едно е все още модел на Лада. " Дали си наясно, че лада е потомъка на "Жигули" а "тя"самата е потомъка на "Фиат", който печели края на 60те години автомобил на годината. От тогава "технологичният възход" се е изменил само теоритически, практически, е факта, че се карат само в Русия, от непретенциозни люде. Попитайте руснак какво мисли за личното автомобилостроене... Иначе и моят първи автомобил е лада, но истините се менят във времето!
Иначе АвтоВАЗ са държали 80% от руския пазар през 1990г. , преди 10 години - 35%, а сега са паднали под 20% сигурно, щото 2010 бяха под 25%. В абсолютни стойности сигурно пак си е цифра, щото руския пазар избухва с по 20-30% на година, но относително населението не ги иска много много. Доколкото знам, Ладюгите се предлагат централно с мнооооооого изгодни и мнооооооого дълги лизинги и всеки бедняк може да си я позволи без никакъв проблем, та вероятно това ги държи.
Удобно е да четеш между редовете. Никъде не съм казал върха на технологията, а съм сравнил с прекия им конкурент в бюджетния клас. Това са БЮДЖЕТНИ коли, дано този път го схванете. Това отгоре няма да е бюджетно определено. Но масовия нашенец дето нема 5 лева и за нова Жигула за него всичко е гадно и скапано, винаги друг е виновен че го мързи да работи да искара пари и да си купи мечтаната супер кола, връх на технологиите, например това да е Ролс-Ройс Фантом. Е това българската картинка!
Между другото мойта лада е доста над 100000км пък нещо още не съм правил ремонт на двигател... нито пък съм се скъсал от ремонти...чудно нали, как така е станало....
Винаги като пуснат някоя руска кола се започва противопоставяне на комунисти и капиталисти. За родените след 90г добре витаят в облаците. Но другите голями капиталисти станахте голями евреи се извъдихте за 20г. Забравихте когато се молехте за една Лада и се кланяхте на партийния секретар. Кога толкоз бързо ви почерня задника.
Страхотно изглежда, и цвета даже е в крачка с най- новите тенденции в дизайна. Ако качеството е над това на дачия дъстър, и цената не е много висока може би ще си взема една такава ЛАДА.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 реалист
17:02 29.08.2012
2 Лъчезар Стоянов
17:07 29.08.2012
3 Никола Иванов
17:08 29.08.2012
4 Коко Мартинов
17:23 29.08.2012
5 efendi CANDE
17:33 29.08.2012
6 comment
17:42 29.08.2012
7 Alexander
17:55 29.08.2012
8 гост
Коментиран от #11
17:56 29.08.2012
9 Весо
18:03 29.08.2012
10 Попай
Предницата има хишнически вид, а интериора изглейда много добре с кожените седалки. Направо съм много изненадан.
18:03 29.08.2012
11 fasfa
До коментар #8 от "гост":
Виж сега на теб може и да не ти харесва, но за други е точно обратното. Искам да кажа, че за едни Mercedes не са добри, задруги пък BMW и така. Нали се сещаш, че щеше да е много тъпо да живееш в свят, в който всички мисля еднакво и имат еднакви вкусове? Относно колата браво и респект към руснаците, които след дълги години застой сега се готвят да атакуват не само руския, но и европейския пазар надявам се!!!18:08 29.08.2012
12 Лададжията
Коментиран от #44
18:18 29.08.2012
13 ЗАЗ
18:28 29.08.2012
14 Петър
18:30 29.08.2012
15 1234
18:56 29.08.2012
16 delgogo
19:45 29.08.2012
17 1234
20:26 29.08.2012
18 лех
Коментиран от #19
20:40 29.08.2012
19 Сибир
До коментар #18 от "лех":
Никога няма да разбера защо сте толкова злобни !20:44 29.08.2012
20 eri
21:11 29.08.2012
21 лада фен
21:14 29.08.2012
22 kusoagaki
21:22 29.08.2012
23 1234
21:34 29.08.2012
24 димитър пенчев
21:43 29.08.2012
25 Лада
21:59 29.08.2012
26 hienata
22:17 29.08.2012
27 0987
23:55 29.08.2012
28 emilio
00:05 30.08.2012
29 Fiko_fire
00:26 30.08.2012
30 малко реклама
01:58 30.08.2012
31 Нема Бира
03:29 30.08.2012
32 Робин
08:04 30.08.2012
33 7654
08:31 30.08.2012
34 ххх
Аз лично съм много впечатлен. Трудно ми е да повярвам, че това е Лада (пък макар и прототип), но наистина дизайнера си е свършил работата.
Дано се реализира и не остане само в 1 бройка, и разбира се цената му е добре да е ниска спрямо конкурентите.
Подобен модел може да помогне на марката да започне да продава отново извън Русия.
08:38 30.08.2012
35 драйвър
08:48 30.08.2012
36 123
09:24 30.08.2012
37 случаен
09:39 30.08.2012
38 румен костадинов
10:33 30.08.2012
39 Стар Българин
11:02 30.08.2012
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 кик
11:37 30.08.2012
42 Марио
12:14 30.08.2012
43 Дудук
12:23 30.08.2012
44 gost
До коментар #12 от "Лададжията":
Абсолютно си прав за фейса. Още като видях предницата, нещо ми напомни за Опел (не помнех модела). Въпреки това, дизайнът ми харесва. Но, струва ми се, че снимкте на интериора са рисунки всъщност! Ще поживеем, ще видим. Руснаците не се славят с особено качество, дано го оправят, както и качеството на влаганите материали.12:37 30.08.2012
45 Горан Гаджемов
12:53 30.08.2012
46 maikati
14:03 30.08.2012
47 Абв Абв
14:34 30.08.2012
48 георги
14:38 30.08.2012
49 0987
14:53 30.08.2012
50 Дудук
15:48 30.08.2012
51 Специалист
Коментиран от #59
15:48 30.08.2012
52 ne znam
15:50 30.08.2012
53 До дудук
16:26 30.08.2012
54 681
17:16 30.08.2012
55 681
17:19 30.08.2012
56 Гост
18:14 30.08.2012
57 Десен
18:44 30.08.2012
58 Българин
18:52 30.08.2012
59 Bg 2
До коментар #51 от "Специалист":
„Нека бъдем реалисти и признаем, че дизайнът е много добър и колата е много добре изпипана. Ако и качеството е на това ниво, то наистина руснаците са направили съвременен автомобил.“Съгласен съм с теб.
20:13 30.08.2012
60 qqqqqq
20:30 30.08.2012
61 Лех
20:33 30.08.2012
62 Григор
20:46 30.08.2012
63 Stanislav
21:10 30.08.2012
64 kocho
21:19 30.08.2012
65 Дудук
Коментиран от #66, #67
21:23 30.08.2012
66 963
До коментар #65 от "Дудук":
Недей така, че комунягите ще умрат от яд21:31 30.08.2012
67 Лада
До коментар #65 от "Дудук":
Дори в момента, а и в последните 7-8-10г. Автоваз например произвеждат коли с техни си бензинови мотори които са по технологични и с по добри характеристики, по добро оборудване, повече екстри от например друга марка в групата на Рено, а именно Дачия. Съвсем случайно карам такава лада. Автоваз имат разработен още от 2009-та година двигател с променливо газоразпределение дори, но заради кризата не го пуснаха, както и споменатия проект Ц тогава, който беше готов за производство, но не им стигна ресурс. Не е случайно че всичките им модели в Русия все още са в топ 10 до един, дори номер едно е все още модел на Лада. Това не е само от патриотизъм, има си качества които са балансирани идеално в бюджетната нисша. Те не могът да захранят собствения си пазар и за останалите слабо ги вълнува, което ми навява че опрелено не им пука мненията в мобилето...21:43 30.08.2012
68 Дудук
Не знам каква Лада караш, но продаваните в България Калина и Приора са толкова модерни, че ABS и климатик са екстри само за най-високото ниво. Неща като ESP, климатроник, повече от 2 аербега и т.н. системи за сигурност са непознати все още. В света в момента е бумът на малки турбо бензинови мотори. Това е иновация, а не двигател с променливо газоразпределение.
И аз съм носталгично настроен към Лада (пазя си 2105 и Нива), но не знам защо някой продължава да твърди лафовете от едно време, че руските коли били здрави. Не са здрави, просто са прости, лесни за ремонт и с ефтини части. НО , СПОРЕД МЕН, НЯМА ПО-ЧУПЛИВА АВТОМОБИЛ В СВЕТА. Грешката ви идва от това, че едно време не пътувахме толкова много и всъщност малко руски автомобили минаваха повече от 100 000 км през целия си живот. Днес един западен автомобил (примерно служебен) спокойно прави по 100 000 км на година само с обслужвания.
22:07 30.08.2012
69 ЛАДА АМА ДРУГ ПЪТ
Коментиран от #75
22:40 30.08.2012
70 123
22:47 30.08.2012
71 Име (като гост)
23:54 30.08.2012
72 ладен-младен
23:55 30.08.2012
73 Temon
00:23 31.08.2012
74 bulgarka
00:33 31.08.2012
75 Лада
До коментар #69 от " ЛАДА АМА ДРУГ ПЪТ":
Удобно е да четеш между редовете. Никъде не съм казал върха на технологията, а съм сравнил с прекия им конкурент в бюджетния клас. Това са БЮДЖЕТНИ коли, дано този път го схванете. Това отгоре няма да е бюджетно определено. Но масовия нашенец дето нема 5 лева и за нова Жигула за него всичко е гадно и скапано, винаги друг е виновен че го мързи да работи да искара пари и да си купи мечтаната супер кола, връх на технологиите, например това да е Ролс-Ройс Фантом. Е това българската картинка!Между другото мойта лада е доста над 100000км пък нещо още не съм правил ремонт на двигател... нито пък съм се скъсал от ремонти...чудно нали, как така е станало....
07:41 31.08.2012
76 Васил Динков
08:34 31.08.2012
77 0987
08:47 31.08.2012
78 Клаус
18:06 31.08.2012
79 Госта97
00:01 08.02.2013