ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Когато се качих за първи път в тази кола...... останах без думи просто... Освен всички екстри, които са наистина добри, огромно впечатление ми направи аудиото и начина, по който звукът се разпространява в купето. Невероятен автомобил с невероятни характеристика.
хубава статия :)
Колега,за какво аудио говориш бе !!!Ние си говорим за М-ка,560 коня,ти аудиото в купето....Абе отиди в Каварна на Рокфест-а.Качиш ли се да караш тази кола,не трябва да пускаш музиката.Двигателя ти е аудиото пич!
За колата няма какво да кажа, освен, че не беше зле да я напомпат до 600 коня, все пак Ауди RS6 е 580 до колкото си спомням, а е модел на няколко години.
Колкото до статията - къде е разрешено да се кара по път с 200 км/ч, не знам да има такава отсечка, не давате добър пример, а иначе говорите за пътна безопасност постоянно...
Не се прави така.
Пич никъде не е казано че момчетата от мобиле са я карали на път. Има летища като това в Лесново, Божурище или Долна баня, някой път от КАТ затварят отсечки. Къде мислиш че се пробват подобни автомобили?
Поздравления за материала
хич няма разминаване в средния разход,само някви си 4,7 литра.представям си при градски условия колко ще е разминаването към 6-7 литра.щом пише че градско харчи 14 на 100 значи ще харчи 20
Написано е "СЛЕДЕЙКИ ПЪТНАТА ОБСТАНОВКА". Много подозрително, ако тва го напишат а пък са на някое отцепено летище. Не се връзва. Освен това да бяха пояснили че я тестват на специално трасе, каквото трудно може да се намери в България.
Глупчо прочети статията пак,за да разбереш защо средният разход е 14.7 литра в техния случай и как може да се постигне разход от 10 литра или по-малко.Горе си пише всичко- ЧЕТИ !!!
лелеее 15 на 100 са си 45 лева за час удоволствие то дори и газова уредба да му туря пак ще ми е скъпо ,не мерси предпочитам нещо дето да е 90 кончета че и данъка да му е малък а тази германска играчка за големи няма да се учудя да напълни гаража на народното събрание то нали в тая държава има пари само за тях депутатите и за нас циганите
Ма то това БМВ не е направено за такива като тебе.Тук се споменава среден разход на гориво при положение че говорим за 560кс битурбо.Най-малкото ще се задъхаш само с данъка и каското.Пък да не говорим че бензина не е 95октана ами 98-100октана.По темата-Пета серия,вече по-красива от всякога,пък и по-мощна.Само не ми е ясно защо това М5 е със 7 скорости а не със 8.
Да попитам.Кой е прекия конкурент на М5.Ауди S6 или RS6.Не съм им гледал мощноста.И кво,излизат с мощност 760кс а...Ако ще и с 1000кс да излизат от завода ще ти кажа че удоволствието от карането на М5 няма да го намериш в никое Ауди.Просто философиите им са различни на тия спортисти.А за по-висока мощност се грижат Г-Пауър.Ти сравнявай двата модела с еднаква мощност а не едната с 560 а другата със 760кс.......
8 степенната кутия е със хидротрансформатор на въртящия момент - на по-прост език , има големи загуби при предаването на мощността към асфалта и е доста по - бавна от 7степенната която в случая е ДКГ (двоен съединител) . Плюса на 8степенната е само комфорт .
Приятели и Фенове а също така и обикновени завистници от други марки, БМВ не е просто кола а начин на живот!! Който се плаши и пита за разхода на този автомобил то той просто не е за него. Този Автомобил е нещо невероятно. Притежавам друг расов модел от марката и не бих го заменил.
Отново страхотна кола са направили едно голямо браво на БМВ. Какво да ви кажа качвал съм се на много коли ,но като седна в БМВ някак си е различно ГОТ ми е дето се казва. Изживяването е сходно с това да седиш във Ферари, Ламбо, Мерцедес и още други коли от висок клас. Ауди сякаш са едно ниво по ниско с предното предаване и интериора.
хора какво само коментирате като неразбирате от коли има ли някои от вас да е карал BMW M seriq E92 M3 ili E63 M6 ili M5 E60 та говорите какво е по добро и коя повече върви когато си позволите да карате такава кола тогава коментираите защотото тази кола е уникална няма друга като нея БМВ това е истината а не да ми говорите ауди или мерцедес (кош или тоалетна чиния ) че са коли не на само БМВ е истината
AUDI доста се забавиха с новата RS6 (чудно що ли)! Доста трябва да я помпат с тегло над 2,1т за да бие М-ката. Тоя път ще се озорят. Чакаме с интерес първия драг.. хе.. хе..
За поддръжката,консумативите,данъци,автокаско и т.н. едва ли някои ще мисли за тях при положение,че дава 200 000 лв за автомобил...не,че едната му гума не е 700-800лв и се сменя на 20 000 км,но това е друг въпрос
Относно темата: Това е супер уникален автомобил за мен!И от вънка и от вътре и от към двигател - ВСИЧКО Е УНИКАЛНО !! :)
А бе пич открехни ни малко как се кара БМВ М.Аз питам щото не притежавам такава и никога няма да имам.Веднъж ми дадоха да направя едно кръгче с Е36 М3-286кс-старата школа.Ама тия новите М-серии нямам досег с тях.Как се карат...
Карат се лесно като всяко БМВ. Наливаш 50 литра гориво вземаш задължително 6-7литра масло. След 85 км. наливаш още гориво, доливаш 4 литра масло и т.н.
Уау! Какъв уникален екстериор,каква иновация само,въобще не прилича на никое друго бмв,ами интериора с това cd от 40 сантиметра-красота,ами 20 годишния дизайн на оборотомера-велико.Много ясно, че автомобилите с индекс AMG ще са по -честата гледка из софийските улици.......
Фуклйовци и комплексари. Всичките до един. Ела пък този последният ... кви 50 литра, кви масла ? Ти акъл имаш ли във главата си ? Да си чувал за разход на масло на киловат мощност ? И пак не ти излизат сметките май !
Не съм съгласен че статията е добра.
Използвани са странни термини и изрази като "доускорение" и "На практика ускорението може да става във всички оборотни диапазони"
всъщност какво значи "доускорение" ? някакъв израз от епохата на москвичите.
Трябва да се каже, че разполагате с максимален въртящ момент в целият диапазон от обороти.
А подобно нещо е характерно за всички нови автомобили с принудително пълнене, пък били и те само 90кс.
До коментар #32
ами карах да М6 2006 година какво да ти кажа освен че това е кола която е наистина страхотна не съм съзтезател и не обичам високата скорост ама тръпката и усещането да караш такава кола е голямо!!! а относно как се кара лесно е стига да знаеш и да можеш тази кола не е всеки!!! трябва да е осещаш тя на 2ра с 50 км/ч като и дадеш много леко гас и тя тръгва с вратите ще ти кажа 1 намери си такава кола 507 к.с. и тогава си кажи мнението
До коментар #42
каде прочете 4е съм споменал мазда бе ????? ти толкова и разбираш от БМВ щом незнаеш че М6 е модел на БМВ и ми казваш че това е мазда смятаи колко разбираш от коли БУМЕР КАМОР!!!!
ubava statiika fenska, oba4e toa razhod da ne mi go razpravqt sme6no e :) tova ne6to s galene na gazta gori 25L gradsko! s 90-100km/h izbvun grada pada do 12 , no vsiako edno ludo izprevarvane ili kakvato i da e skorost nad 130 vodi do 20L izvun grada i tova go znae vseki karal kola nad 4L da ne govorim za forsirani turbini i golemi tegla kato v slu4aia prosto edno sportno burzi4ko 6ofirane vodi do razhod 50-60L zaduljitelno! edna normalna malka kola 1.6i 110hp gori 9-10- gradsko i 6.5-7.2 izvun. kade otivate vie moje bi....edvali ne za 4.4 biturbo?
14,7 на сто!? а градско? 25 на сто? Сега си представям как някой си я купува от нашите "гъзари" и утре тича при газаджията да мислят вариант за газова бутилка и нещо "по-така"... да не "Арчи толкоз!"
Kire,edva li nqkoi ot taka narechenite gazari bi si pozvolil podobna begachka.Koito ima evraci da si kupi tazi mashina se symnqvam da go pritesnqva,che shte mu gori 15 ili 25 na 100 km.
....no dai Boje vseki mu takava kolichka
За мен, а и предполагам за много други хора, би било интересно тестването не на някакъв спортен автомобил, дето никой няма да купи, а да кажем един Volex C10. Тоя, който ще си го купи това BMW, едва ли ще чете подобни статии. Той просто ще отиде и ще каже - искам това БМВ. Не знам какъв е пазарът на тия автомобили в България, но едва ли потенциалните купувачи се интересуват от някакви технически характеристики и впечатления.
Недей така.Аз лично пък не искам и да чуя за малолитражки.Е,няма да си купя този М5 но пък знам ли...Може пък след 10 години да се сдобия със 550д .....За мен лично статията беше много полезна.
Струва ми се, че малко смесваш нещата. За употребявани автомобили си има колкото искаш статии и информация. За нови обаче няма. Тук се говори за нов модел, който най-вероятно ще бъде достъпен в България след поне 5 години. Мен лично ме интересува автомобил, който бих могъл да закупя днес, утре, след година. Тоя няма да си го купя никога. Нито като стар, нито като нов. И не защото е лош, а защото не е по джоба ми и като нов и като стар. Такива като мен са много и се интересуват максимум от някой автомобил като Фиеста, максимум Голф. Говоря за нови автомобили, защото старо всеки може да купи, но да не смесваме нещата. Това са съвсем различни работи, освен ако не сравняваме нов Голф със старо БМВ, макар пак да не виждам място за сравнение.
Да ти кажа честно аз лично не виждам смисъл да се копува чисто нов автомобил.Хайде примерно Форд Фиеста.Колко струва-около 20 000 ли беше че съм неорентиран нещо...Колко ще струва след 3 години...За 3 години ти колко километра би минал-това е градски автомобил.Примерно около 100 000км.Е и..Цената ще е около 10000лева след 3 годишна употреба.А да не говоря ако е върната от лизинг.Ако пък погледна от моя гледна точка предпочитам за цената на нова Фиеста да си купя употребявана пета серия.Просто новия автомобил много бързо се обезценява а 3годишните коли понякога са съкровища.Изключение правят върнатите от лизинг служебни коли.
Ами...аз нямам намерения да я сменям скоро така, че парите ще се изплатят. След 5 години ще имам пет годишна кола без пари, обслужена и ала бала. Тоест, ще съм си платил за първите 5 и следващите 10 години. Ако имам пари и желание, ще я сменя. Ако не, ще си я карам, както бащите и дядовците ни са правили навремето - вземат една кола и я карат до пенсия ако доживеят. А колкото един автомобил е по-евтин, толкова загубата на стойност е по-малка. тая петица след 5 години ще я вземеш за 40-50 бона, а след 10 години ще е 5-10. Не е ли същата работа?
И между другото се чудя, как след 3-4 години ще намериш читав автомобил върнат от лизинг. Преди седмица-две четох или слушах по телевизията, че най-съветни с лизинга са частните купувачи. Те си плащали вноските редовно и се стремели да не върнат автомобилите. Това не важи за фирмите, които поголовно връщат автомобили. Питам се тогава, кое му е читавото и изгодното на 3 годишен служебен автомобил. От тотото шестица да спечелиш ще е по-лесно отколкото намирането на читав служебен автомобил, върнат от лизинг.
karl sum E 500 AMG, Audi A8 4.2FSI, BMW 540i 286hp. ne mi puka kakvo govori6 vajnoto e, 4e znam kolko gori V8 sipval sum 3 pati za 700km i znam kolko vliza v djoba. viarvai ti na jurnalisti i si sedi u selo sofia ;) p.s. komentiram te sega, redi tova kade vidia komentar po tvoi adress neznam samo:)? hahhaha
Недей така ве човек.Миналата година мой бизнес партньор купи С-класа върната от лизинг.Колата беше супер.Много ми се искаше да я покарам ама нямах тоя късмет.И знаеш ли за колко я купи.25 000бона извади за нея...
автомобила си гори точно колкото пише, но това е засечено при 100 октана или най малко 98 - ГЕРМАНСКИ бензин, ако ме разбираш какво искам да ти кажа . В БГ като и налееш 95 може да гори 22 и да ти прави ''парчета'' . ;)
Е, че то толкова кажи речи струва едно 3 годишно Мондео :) Не знаех, че Форд са настигнали Мерцедес по цени. Освен да кажа - съжалявам за Мерцедес, друго не мога, ако инфото ти е вярно. И после кво правим с тоя Мерцедес за 25 бона? Пак в гори Тилилейски. Ако нямаш пари да го поддържаш както трябва, язък за барута. Нито имам пари за бензин, нито за каско, нито за застраховки, че да избирам 3 годишен Мерцедес на цената на една отлично оборудвана Фиеста. Ти го вземаш без гаранция, аз имам 5 години. Влизам в границата до 100 к.с. за данъка, а и каското е по-малко, защото застрахователите си оценяват по някакви техни схеми и дори тоя автомобил да си го взел за 25, едно 30-35 бона оценка не ти мърда. Като сложим и по-големият разход за горива, обслужване и евентуални ремонти, тоя Мерцедес изобщо не може да се сравнява като изгода с нова Фиеста. По-скоро трявба да се сравнява с някой нов Golf или Focus за трийстина бона, че тогава сметките ще са по на кантар. Ама ако трявба такъв избор да правя, той пак е ясен - Голф или Фокус на 13 км.
Доколкото прочетох никой не ти прави сметка нито на парите нито на идеята да дадеш 25 палки за пазарска количка... Нищо лично моето момче ама за 1/2ра от парите за блажената ти нова фиеста или мечтаните ти голф/фокус мога да ти препоръчам много по-добри автомобили (на които можеш да им испереш седалките и всичко ако случайно си хипохондрик или имаш някакъв страх от миркоби)... Аре със здраве и много безаварийни километри с фродо ;)
Чакай сега,аз сметка на парите ти не правя.Казвам какво аз търся да си купя и просто го сравних с Форд щото ти е на сърце-това е.Освен това незнам за теб но аз като дам 25 бона вероятно ще имам пари и за каско и данък и за бензин.Междодругото колата беше дизелова но няма никакво значение.Пич не се сърди ама истината е че едно Мондео ще се обезцени веднага.Не казвам че не е изгодно.Напротив.Но на мен не ми върши работа.Аз търся и повече мощност,пък и е в резон с темата...
колега , тебе във форд трябва паметник да ти издигнат и да те почитат следващите 200 години! стига си се превъзнасял с тази марка и този прост модел фиеста!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Антон Дачев
хубава статия :)
Коментиран от #4
12:26 31.08.2012
2 man
12:33 31.08.2012
3 гост
12:39 31.08.2012
4 Красимир Кунев
До коментар #1 от "Антон Дачев":
Колега,за какво аудио говориш бе !!!Ние си говорим за М-ка,560 коня,ти аудиото в купето....Абе отиди в Каварна на Рокфест-а.Качиш ли се да караш тази кола,не трябва да пускаш музиката.Двигателя ти е аудиото пич!Коментиран от #7, #11
12:46 31.08.2012
5 Speeder
Колкото до статията - къде е разрешено да се кара по път с 200 км/ч, не знам да има такава отсечка, не давате добър пример, а иначе говорите за пътна безопасност постоянно...
Не се прави така.
Коментиран от #8, #9
12:48 31.08.2012
6 Николай Христов
Коментиран от #47
12:49 31.08.2012
7 Антон Дачев
До коментар #4 от "Красимир Кунев":
Много съм съгласен с теб :)12:53 31.08.2012
8 Сашо
До коментар #5 от "Speeder":
Пич никъде не е казано че момчетата от мобиле са я карали на път. Има летища като това в Лесново, Божурище или Долна баня, някой път от КАТ затварят отсечки. Къде мислиш че се пробват подобни автомобили?Поздравления за материала
Коментиран от #13, #23
13:03 31.08.2012
9 Емил Ганев
До коментар #5 от "Speeder":
На места в Германия брат е разрешено и с 300 да караш ако искаш и можеш. Това че колата е снимана в Карлово не значи че не е изпробвана в Германия13:05 31.08.2012
10 aha
13:28 31.08.2012
11 Николай Попов
До коментар #4 от "Красимир Кунев":
точно така се караше и въпросната от снимките :-))13:37 31.08.2012
12 W164
Коментиран от #14
13:37 31.08.2012
13 Speeder
До коментар #8 от "Сашо":
Написано е "СЛЕДЕЙКИ ПЪТНАТА ОБСТАНОВКА". Много подозрително, ако тва го напишат а пък са на някое отцепено летище. Не се връзва. Освен това да бяха пояснили че я тестват на специално трасе, каквото трудно може да се намери в България.13:58 31.08.2012
14 Кара Мерцедес !
До коментар #12 от "W164":
Глупчо прочети статията пак,за да разбереш защо средният разход е 14.7 литра в техния случай и как може да се постигне разход от 10 литра или по-малко.Горе си пише всичко- ЧЕТИ !!!Коментиран от #48
14:07 31.08.2012
15 Тони
14:38 31.08.2012
16 Александър Тодоров
14:49 31.08.2012
17 ЕМО
17:29 31.08.2012
18 Парадокс
17:35 31.08.2012
19 Audi RS
Коментиран от #22, #29, #30
18:11 31.08.2012
20 натурален българин
Коментиран от #21
18:36 31.08.2012
21 520 zender
До коментар #20 от "натурален българин":
Ма то това БМВ не е направено за такива като тебе.Тук се споменава среден разход на гориво при положение че говорим за 560кс битурбо.Най-малкото ще се задъхаш само с данъка и каското.Пък да не говорим че бензина не е 95октана ами 98-100октана.По темата-Пета серия,вече по-красива от всякога,пък и по-мощна.Само не ми е ясно защо това М5 е със 7 скорости а не със 8.19:25 31.08.2012
22 520 zender
До коментар #19 от "Audi RS":
Да попитам.Кой е прекия конкурент на М5.Ауди S6 или RS6.Не съм им гледал мощноста.И кво,излизат с мощност 760кс а...Ако ще и с 1000кс да излизат от завода ще ти кажа че удоволствието от карането на М5 няма да го намериш в никое Ауди.Просто философиите им са различни на тия спортисти.А за по-висока мощност се грижат Г-Пауър.Ти сравнявай двата модела с еднаква мощност а не едната с 560 а другата със 760кс.......19:32 31.08.2012
23 гост
До коментар #8 от "Сашо":
8 степенната кутия е със хидротрансформатор на въртящия момент - на по-прост език , има големи загуби при предаването на мощността към асфалта и е доста по - бавна от 7степенната която в случая е ДКГ (двоен съединител) . Плюса на 8степенната е само комфорт .19:34 31.08.2012
24 щ+щ
19:44 31.08.2012
25 bmw - fen
20:00 31.08.2012
26 MDS
20:31 31.08.2012
27 Дис
20:39 31.08.2012
28 BMW
Коментиран от #32
21:16 31.08.2012
29 Нема Бира
До коментар #19 от "Audi RS":
Пич я ме светни коя е тая модификация, че нещо ми понамирисва?21:20 31.08.2012
30 Нема Бира
До коментар #19 от "Audi RS":
AUDI доста се забавиха с новата RS6 (чудно що ли)! Доста трябва да я помпат с тегло над 2,1т за да бие М-ката. Тоя път ще се озорят. Чакаме с интерес първия драг.. хе.. хе..21:23 31.08.2012
31 Даниел Петков
Относно темата: Това е супер уникален автомобил за мен!И от вънка и от вътре и от към двигател - ВСИЧКО Е УНИКАЛНО !! :)
21:59 31.08.2012
32 520 zender
До коментар #28 от "BMW":
А бе пич открехни ни малко как се кара БМВ М.Аз питам щото не притежавам такава и никога няма да имам.Веднъж ми дадоха да направя едно кръгче с Е36 М3-286кс-старата школа.Ама тия новите М-серии нямам досег с тях.Как се карат...Коментиран от #33
22:04 31.08.2012
33 Ванко6
До коментар #32 от "520 zender":
чети още веднъж статията, много е добра, там е описано доколкото може, другото трябва да се усети22:12 31.08.2012
34 Най-Бай
Коментиран от #37, #45
22:18 31.08.2012
35 AMG
22:36 31.08.2012
36 Emo
22:39 31.08.2012
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Stoyan
Използвани са странни термини и изрази като "доускорение" и "На практика ускорението може да става във всички оборотни диапазони"
всъщност какво значи "доускорение" ? някакъв израз от епохата на москвичите.
Трябва да се каже, че разполагате с максимален въртящ момент в целият диапазон от обороти.
А подобно нещо е характерно за всички нови автомобили с принудително пълнене, пък били и те само 90кс.
03:12 01.09.2012
39 BMW
ами карах да М6 2006 година какво да ти кажа освен че това е кола която е наистина страхотна не съм съзтезател и не обичам високата скорост ама тръпката и усещането да караш такава кола е голямо!!! а относно как се кара лесно е стига да знаеш и да можеш тази кола не е всеки!!! трябва да е осещаш тя на 2ра с 50 км/ч като и дадеш много леко гас и тя тръгва с вратите ще ти кажа 1 намери си такава кола 507 к.с. и тогава си кажи мнението
Коментиран от #42
09:26 01.09.2012
40 гост
09:48 01.09.2012
41 БУМЕР КАМОР
10:21 01.09.2012
42 БУМЕР КАМОР
До коментар #39 от "BMW":
kolega v tema za BMW ne spomenavai Mazda moliate.10:22 01.09.2012
43 BMW
каде прочете 4е съм споменал мазда бе ????? ти толкова и разбираш от БМВ щом незнаеш че М6 е модел на БМВ и ми казваш че това е мазда смятаи колко разбираш от коли БУМЕР КАМОР!!!!
10:56 01.09.2012
44 ahaha
Коментиран от #46
12:01 01.09.2012
45 Нема Бира
До коментар #34 от "Най-Бай":
Сигурно говориш за Датсуна?13:45 01.09.2012
46 Нема Бира
До коментар #44 от "ahaha":
Б..и специалиста! Не си се доближавал бате до М-ка. Мойта без галене си дава 14л/100км разход. Само BMW имат реални данни за разхода.И не ми коментирай поста! Мойта кола е на снимката долу.. къде е твойта?
Коментиран от #56
13:52 01.09.2012
47 B M W
До коментар #6 от "Николай Христов":
6te q sunyvam dosta vreme taz kola17:27 01.09.2012
48 кирил
До коментар #14 от "Кара Мерцедес !":
14,7 на сто!? а градско? 25 на сто? Сега си представям как някой си я купува от нашите "гъзари" и утре тича при газаджията да мислят вариант за газова бутилка и нещо "по-така"... да не "Арчи толкоз!"Коментиран от #49
18:43 01.09.2012
49 Jorkata
До коментар #48 от "кирил":
Kire,edva li nqkoi ot taka narechenite gazari bi si pozvolil podobna begachka.Koito ima evraci da si kupi tazi mashina se symnqvam da go pritesnqva,che shte mu gori 15 ili 25 na 100 km.....no dai Boje vseki mu takava kolichka
20:46 01.09.2012
50 _FMC_
Коментиран от #51
20:48 01.09.2012
51 520 zender
До коментар #50 от "_FMC_":
Недей така.Аз лично пък не искам и да чуя за малолитражки.Е,няма да си купя този М5 но пък знам ли...Може пък след 10 години да се сдобия със 550д .....За мен лично статията беше много полезна.Коментиран от #52
21:03 01.09.2012
52 _FMC_
До коментар #51 от "520 zender":
Струва ми се, че малко смесваш нещата. За употребявани автомобили си има колкото искаш статии и информация. За нови обаче няма. Тук се говори за нов модел, който най-вероятно ще бъде достъпен в България след поне 5 години. Мен лично ме интересува автомобил, който бих могъл да закупя днес, утре, след година. Тоя няма да си го купя никога. Нито като стар, нито като нов. И не защото е лош, а защото не е по джоба ми и като нов и като стар. Такива като мен са много и се интересуват максимум от някой автомобил като Фиеста, максимум Голф. Говоря за нови автомобили, защото старо всеки може да купи, но да не смесваме нещата. Това са съвсем различни работи, освен ако не сравняваме нов Голф със старо БМВ, макар пак да не виждам място за сравнение.Коментиран от #53
21:20 01.09.2012
53 520 zender
До коментар #52 от "_FMC_":
Да ти кажа честно аз лично не виждам смисъл да се копува чисто нов автомобил.Хайде примерно Форд Фиеста.Колко струва-около 20 000 ли беше че съм неорентиран нещо...Колко ще струва след 3 години...За 3 години ти колко километра би минал-това е градски автомобил.Примерно около 100 000км.Е и..Цената ще е около 10000лева след 3 годишна употреба.А да не говоря ако е върната от лизинг.Ако пък погледна от моя гледна точка предпочитам за цената на нова Фиеста да си купя употребявана пета серия.Просто новия автомобил много бързо се обезценява а 3годишните коли понякога са съкровища.Изключение правят върнатите от лизинг служебни коли.21:47 01.09.2012
54 _FMC_
22:06 01.09.2012
55 _FMC_
Коментиран от #57
22:12 01.09.2012
56 ahaha
До коментар #46 от "Нема Бира":
karl sum E 500 AMG, Audi A8 4.2FSI, BMW 540i 286hp. ne mi puka kakvo govori6 vajnoto e, 4e znam kolko gori V8 sipval sum 3 pati za 700km i znam kolko vliza v djoba. viarvai ti na jurnalisti i si sedi u selo sofia ;) p.s. komentiram te sega, redi tova kade vidia komentar po tvoi adress neznam samo:)? hahhahaКоментиран от #58
22:12 01.09.2012
57 520 zender
До коментар #55 от "_FMC_":
Недей така ве човек.Миналата година мой бизнес партньор купи С-класа върната от лизинг.Колата беше супер.Много ми се искаше да я покарам ама нямах тоя късмет.И знаеш ли за колко я купи.25 000бона извади за нея...22:31 01.09.2012
58 гост
До коментар #56 от "ahaha":
автомобила си гори точно колкото пише, но това е засечено при 100 октана или най малко 98 - ГЕРМАНСКИ бензин, ако ме разбираш какво искам да ти кажа . В БГ като и налееш 95 може да гори 22 и да ти прави ''парчета'' . ;)Коментиран от #59
22:42 01.09.2012
59 520 zender
До коментар #58 от "гост":
Тази кола небива да се кара със 9522:45 01.09.2012
60 _FMC_
Коментиран от #61
23:03 01.09.2012
61 ВИП АМГ
До коментар #60 от "_FMC_":
KAKVO SAJALIAVASH mERCEDES BE PICH?TI DOBRE LISI23:25 01.09.2012
62 _FMC_
23:31 01.09.2012
63 _FMC_
Коментиран от #65
23:32 01.09.2012
64 D0kT0pA
23:43 01.09.2012
65 520 zender
До коментар #63 от "_FMC_":
Чакай сега,аз сметка на парите ти не правя.Казвам какво аз търся да си купя и просто го сравних с Форд щото ти е на сърце-това е.Освен това незнам за теб но аз като дам 25 бона вероятно ще имам пари и за каско и данък и за бензин.Междодругото колата беше дизелова но няма никакво значение.Пич не се сърди ама истината е че едно Мондео ще се обезцени веднага.Не казвам че не е изгодно.Напротив.Но на мен не ми върши работа.Аз търся и повече мощност,пък и е в резон с темата...08:22 02.09.2012
66 bmw - fen
10:17 03.09.2012
67 гост
11:42 03.09.2012
68 Ebanieee
18:13 28.12.2016