Практиката сочи, че има поне две условия за преобръщането на лек автомобил. Като начало за ефектен лупинг е необходима достатъчно висока скорост. Липсата на стабилизиращи системи в колата също улеснява изпълнението, а без препятствие с подходящата форма очевидно няма как да се мине.
Шофьорът на Honda-та в този клип обаче доказва, че гореизброените предпоставки съвсем не са задължителни. Понякога законите на физиката работят по абсолютно непредвидима логика.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 PlimP
Коментиран от #4
12:05 05.09.2012
2 Тони
Коментиран от #13
12:06 05.09.2012
3 Георги Николов
12:09 05.09.2012
4 Клаус
До коментар #1 от "PlimP":
Не се опитвай да им обясниш, няма да те разберат!12:19 05.09.2012
5 Маримба
12:23 05.09.2012
6 мяул
12:23 05.09.2012
7 ........
12:24 05.09.2012
8 ГЕРГАН
12:25 05.09.2012
9 asdf
12:25 05.09.2012
10 нз
Коментиран от #14
12:29 05.09.2012
11 anonim
12:40 05.09.2012
12 Тошко Станчев
12:45 05.09.2012
13 Пешо
До коментар #2 от "Тони":
Колега една лелка така на равно обърна Шкода Октавия.Недей да прибързваш с изводите!12:50 05.09.2012
14 Николай Христов
До коментар #10 от "нз":
Точно така :)13:20 05.09.2012
15 Костадин Ризов
14:03 05.09.2012
16 жжог
14:12 05.09.2012
17 Адаша
14:56 05.09.2012
18 гост1212
15:24 05.09.2012
19 Страхотно...
Коментиран от #28
15:50 05.09.2012
20 wulkan
17:19 05.09.2012
21 Дудук
То пък точно тоя модел на Хонда Сивик и Круз винаги съм си мислил, колко много си приличат отзад.
17:41 05.09.2012
22 ВИП АМГ
20:00 05.09.2012
23 Българин
20:13 05.09.2012
24 ТАД
Един съвет - Когато пишеш нещо първо трябва да се убедиш, че не се излагаш!
Това което е показано на видеото е най нормалното което можеше да стане. Хондата влиза м/у 2 коли >не може да избяга на дясно. Предна лява гума се върти така, че предната и част отива надолу и се стреми да се качи на тази на Шевролета , задната дясна гума на Шевролета се върти така, че задната и част отива на горе така, че се стреми да изхвърли тази на Хондата на горе > Първоначално пружината се свива до максимум и когато гумите вече са една върху друга пружината изтласква купето на горе и резултата е на лице.
P.S. Физичният закон е действие и противодействие комбиниран със силата на триене. Надявам се да съм бил полезен на автора.
20:23 05.09.2012
25 33333
в грешка си! Понеже някой в предишните постове спомена 190ка - гарантирам ти, че тази хонда и всички подобни от нейния клас модерни автомобили тежат повече от най тежката 190ка.
20:37 05.09.2012
26 красио
21:06 05.09.2012
27 The Bear
22:14 05.09.2012
28 гост1212
До коментар #19 от "Страхотно...":
Това което казваш е така, аз не гледах видеото до край ... ама става въпрос за самото обръщане да приемам забележката ... излишна ирония22:54 05.09.2012
29 айван
23:06 05.09.2012
30 гост1212
пример ...айван: имаш доста богато въображение,без да си наясно с техническите подробности на автомобилите,знаеш че някъде има пружини,там някъде има и гуми и дотам ти свършва логиката.
като не говорите по темата, за какво пишете изобщо?!?!
07:40 06.09.2012
31 Киро Киров
ПП. но начина по който се обърна просто ме изкефи на макс
09:53 06.09.2012
32 Топчо
10:51 06.09.2012
33 Никой
11:45 06.09.2012
34 Гост
15:37 06.09.2012
35 Prelude
19:43 06.09.2012
36 видра
23:35 06.09.2012
37 Румбата
00:15 07.09.2012
38 ......................................
Коментиран от #39
00:47 07.09.2012
39 хаха
До коментар #38 от "......................................":
Ахахаха към каращия немския кошник многократно наказван по светофарите от подобни японски боклуци. Комплексиран си тотално пич.01:27 07.09.2012
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Светослав Рачев
08:15 07.09.2012
42 ЕМО
Коментиран от #43
08:53 07.09.2012
43 ЕМО е много ТАП
До коментар #42 от "ЕМО":
първо пише се ТЪП какъвто си и ти, второ хонда е японски автомобил и трето той е в пъти по добър от твоето грозно голфче .09:28 07.09.2012
44 гост
10:26 07.09.2012
45 Миша Руденко
http://www.youtube.com/watch?v=WDgoEcVjspI
20:50 10.09.2012