Last news in Fakti

5 Септември, 2012 11:58 36 197 45

Honda Civic против законите на физиката

  • инцидент-
  • катастрофа-
  • видео

Практиката сочи, че има поне две условия за преобръщането на лек автомобил. Като начало за ефектен лупинг е необходима достатъчно висока скорост. Липсата на стабилизиращи системи в колата също улеснява изпълнението, а без препятствие с подходящата форма очевидно няма как да се мине.

Шофьорът на Honda-та в този клип обаче доказва, че гореизброените предпоставки съвсем не са задължителни. Понякога законите на физиката работят по абсолютно непредвидима логика.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 PlimP

    7 0 Отговор
    точно обратното, ако беше против законите на физиката нямаше да стане така :D

    Коментиран от #4

  • 2 Тони

    2 11 Отговор
    Боклук! Как може при така ниска скорост да се преобръща?!?! НЕ ми се мисли ако е с висока скорост и извън пътя. После пак ми хвалете японските автомобили.

    Коментиран от #13

  • 3 Георги Николов

    2 7 Отговор
    are posle mi badete honda fenove :D hahahha
  • 4 Клаус

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "PlimP":

    Не се опитвай да им обясниш, няма да те разберат!
  • 5 Маримба

    2 0 Отговор
    .аааси майстора ... голям шофьор , голям шофьор
  • 6 мяул

    5 0 Отговор
    е закачиха се гумите и затов се вдигна колата
  • 7 ........

    6 0 Отговор
    просто допряха гуми, и задната гума се явява като трамплин за хондата, ако колата отпред не се движеше, много ясно че нямаше да отскочи така
  • 8 ГЕРГАН

    4 0 Отговор
    Този номер може да се изпълни практически с всяка кола! Не е необходима висока скорост.
  • 9 asdf

    3 0 Отговор
    ahahahha emi ako beshe zawartql/a wolana na dqsno nqmashe da se preoburne po tavan mng qsno xax...
  • 10 нз

    5 0 Отговор
    С предно ляво колело закача задно дясно на предната кола при удара, което повдига предна лява страна на колата. В същото време шофьорът не слиза от газта (колата е с предно предаване) и ефектът е налице...

    Коментиран от #14

  • 11 anonim

    1 1 Отговор
    az pyk smqtam, che tiq modeli na honda sa hybryd i predpolagam ne sa mn tejki i za tova se poluchi taka :) ama ne sam kato vas razbirachi samo predpolojenie e moito :)
  • 12 Тошко Станчев

    1 1 Отговор
    ......и шофьора в болницата .Не показват какво е състоянието му,тук разни драскачи коментират как го е направил,а не виждат,че стана случайно и шофьорът сигурно е зле!!!!!
  • 13 Пешо

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "Тони":

    Колега една лелка така на равно обърна Шкода Октавия.Недей да прибързваш с изводите!
  • 14 Николай Христов

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "нз":

    Точно така :)
  • 15 Костадин Ризов

    4 1 Отговор
    Това да искаш не можеш да го направиш!?
  • 16 жжог

    9 1 Отговор
    Това се получава, когато човек не си гледа пътя, а примерно си говори по телефона. Както 90 процента от жените шофьори в българия. Щото да готвиш в кухнята ти трябват 2 ръце , а шофирането видите ли е лесна работа. Тя колата сама си върви.
  • 17 Адаша

    2 4 Отговор
    Еййй... Бай Ганя голям специалист. Ама как станало, що станало, с колко ръце карал, гумата се била допряла... Хахаха
  • 18 гост1212

    4 0 Отговор
    За това голям късмет се иска. Ама е видимо какво става. Удара е гума в гума - и двете коли се движат в една посока. Движението на гумата е по часовниковата стрелка и се защипват като зъбни колела. , т.е. колата в ляво поема удара на 9 часа, а дясната на 3 часа. Това е точно пояснение, а е възможна лека разлика от точките заради посрещането на грайферите на гумите и тяхното зацепване. Обръщането е факт заради водача на колата в дясно. Волана е завъртян на дясно за да избегне по големи щети, от набраната инерция /идваща от първо действие/ и лош ъгъл на завиване "хоп". Мисля, че бях изчерпателен. И пак физика ама се търси логика :)
  • 19 Страхотно...

    4 0 Отговор
    Разяснение като специалист, само че ако волана на Хондата беше завъртян на дясно а не както се вижда от клипа на ляво, то колата можеше и да не се обърне, господин философ ... ;-)

    Коментиран от #28

  • 20 wulkan

    6 0 Отговор
    Някога и да се пънеш не става, друг път от нищо нещо.
  • 21 Дудук

    0 4 Отговор
    Шевролет Круз не прощава. Хаха.

    То пък точно тоя модел на Хонда Сивик и Круз винаги съм си мислил, колко много си приличат отзад.
  • 22 ВИП АМГ

    0 9 Отговор
    японска чамуга. ако беше мерцедес и то естествено 190д това нямаше да стане., нямаше да стане ако също беше 740D, W203 ili g klasa. най-добрата кола е мерцедес 190 де слепенка АМГе.
  • 23 Българин

    0 3 Отговор
    Те новите коли с цел да са по-леки може и от вятъра да се обърнат.
  • 24 ТАД

    10 0 Отговор
    Човека, който е писал статията говори за законите на физиката, а има в предвид законите на Холивуд.
    Един съвет - Когато пишеш нещо първо трябва да се убедиш, че не се излагаш!
    Това което е показано на видеото е най нормалното което можеше да стане. Хондата влиза м/у 2 коли >не може да избяга на дясно. Предна лява гума се върти така, че предната и част отива надолу и се стреми да се качи на тази на Шевролета , задната дясна гума на Шевролета се върти така, че задната и част отива на горе така, че се стреми да изхвърли тази на Хондата на горе > Първоначално пружината се свива до максимум и когато гумите вече са една върху друга пружината изтласква купето на горе и резултата е на лице.
    P.S. Физичният закон е действие и противодействие комбиниран със силата на триене. Надявам се да съм бил полезен на автора.
  • 25 33333

    4 0 Отговор
    До Българин,
    в грешка си! Понеже някой в предишните постове спомена 190ка - гарантирам ти, че тази хонда и всички подобни от нейния клас модерни автомобили тежат повече от най тежката 190ка.
  • 26 красио

    0 3 Отговор
    до 33333,1194 кг. е този модел Сивик с 1,8 мотор,1300 е 190-та с 2,5 мотор,така че не си прав.
  • 27 The Bear

    2 0 Отговор
    Безспорно най-точно обяснение е дал ТАД - коментар № 24
  • 28 гост1212

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Страхотно...":

    Това което казваш е така, аз не гледах видеото до край ... ама става въпрос за самото обръщане да приемам забележката ... излишна ирония
  • 29 айван

    0 0 Отговор
    Aз пък предполагам че гледаш доста Хорейшо,и имаш доста богато въображение,без да си наясно с техническите подробности на автомобилите,знаеш че някъде има пружини,там някъде има и гуми и дотам ти свършва логиката.
  • 30 гост1212

    1 0 Отговор
    ооо хахаха... сега като се замисля няма смисъл от коментари. Тази статия е интересна, но повечето от коментиращите не! Вместо да напишете по темата, правите само спам... ;) Сигурен съм, че и в ядрената физика сте толкова на "ТИ" - ВИЕ

    пример ...айван: имаш доста богато въображение,без да си наясно с техническите подробности на автомобилите,знаеш че някъде има пружини,там някъде има и гуми и дотам ти свършва логиката.

    като не говорите по темата, за какво пишете изобщо?!?!
  • 31 Киро Киров

    1 0 Отговор
    ТАД 24 е дал точно обяснение, аз гледах няколко пъти видеото и там ясно се вижда какво се е случило!

    ПП. но начина по който се обърна просто ме изкефи на макс
  • 32 Топчо

    1 0 Отговор
    Този шофер трябва да е спал , нямаше никаква реакция.
  • 33 Никой

    0 4 Отговор
    Центъра на масите на този кошник е много здраво объркан,да си го изчислят отново...Вижда се много добре,че той закача лявата предна гума от неумение да шофира,таксито е поне на 1 метър пред него,за мен колата е с грешна конструкция!!!
  • 34 Гост

    1 0 Отговор
    Няма по подходящ ник-нейм ... от тоя дето си си избрал , всъщност и "Мноо тъп" пак става ...
  • 35 Prelude

    1 0 Отговор
    Поздрави на 6, 7 .. и останалите участници познали точния резултат :)
  • 36 видра

    0 0 Отговор
    Че какво му е нелогичното?!
  • 37 Румбата

    0 0 Отговор
    Нищо нелогично не е станало. Законите на физиката рядко си пасват със законите на Холивуд. Висока скорост, неадекватно движение по платното, закачане на гумите с ефект на повдигане, продполагам и по-висок център на тежестта на автомобила .... и последвалия наистина ефектен резултат. Дано поне шофьора да е добре и друг път да внимава.
  • 38 ......................................

    0 0 Отговор
    японски боклук! няма център на тежеста! още ли има заблуденяци дето се радват на японски боклуци и си мислят че даже били по-добри от европейски? хахахахахахаха колко заблудени хора има по тоя свят

    Коментиран от #39

  • 39 хаха

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "......................................":

    Ахахаха към каращия немския кошник многократно наказван по светофарите от подобни японски боклуци. Комплексиран си тотално пич.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Светослав Рачев

    0 0 Отговор
    Най-добрият извод е че хората там карат с перфектни гуми за разлика от нас!!!
  • 42 ЕМО

    0 0 Отговор
    хахахахаха Тапи китаици вижте какво произвеждате кашони но не са тапи тия кадето ги правят а тия кадето ги копуват ....................................

    Коментиран от #43

  • 43 ЕМО е много ТАП

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "ЕМО":

    първо пише се ТЪП какъвто си и ти, второ хонда е японски автомобил и трето той е в пъти по добър от твоето грозно голфче .
  • 44 гост

    0 0 Отговор
    http://vbox7.com/play:1781e2eb
  • 45 Миша Руденко

    0 0 Отговор
    Ужасен инцидент ...
    http://www.youtube.com/watch?v=WDgoEcVjspI