Last news in Fakti

8 Септември, 2012 09:30 25 263 27

Новият супер всъдеход Range Rover

  • land rover-
  • range rover

 

Компанията Land Rover официално представи нови снимки и информация за новото поколение на флагмана Range Rover. Четвъртата генерация на модела беше показана на специално закрито за широката публика мероприятие в Лондон.
 
Външността на новия всъдеход беше напълно разкрита още в средата на миналия месец, като автомобила показа едно ново лице, впечатляващо с доста свежи детайли, като в същото време зарази ъгловатия си силует.
 
Много от интересните новости се намират в салона на автомобила. От тях трябва да се отбележи уникалната аудио система  Meridian, иновационният четиризонален климатроник и навигационната система с 8-инчов дисплей.
По-важното, което разкриха представителите на британската марка Land Rover обаче е свързано с двигателите на новата генерация на Range Rover.  Моделът стартира с един бензинов и два дизелови мотора.
 
Топ-агрегатът е с работен обем пет литра. Този турбо бензинов мотор е V-образен и притежава мощност от 510 к.с. Благодарение на него новият всъдеход Range Rover може да ускори от 0 до 100 км/ч. за 5.1 секунди.
 
Дизелите ще бъдат представени от трилитров TDV6 с мощност 258 к.с. и от 4.4-литров SDV8 с 339 коня. Моторите ще работят съвместно с осемстепенна автоматична трансмисия. През 2013-а се предвижда и появата на дизелов хибрид.
 
Другото, което разкриха от компанията е цената на иновацията. Новият флагман на Land Rover в изпълнение Vogue ще струва 71 295 паунда, което е приблизително около $114 000. Официалната премиера ще е в края на месеца в Париж.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 digu

    4 2 Отговор
    Боже, какви цени... май трябва да пришпоря момичетата да заработват повечко; няма цял месец да чакам я!
  • 2 Веско

    3 1 Отговор
    Уникален, красив, стилен и невероятен както винаги.
  • 3 Не мерси

    5 4 Отговор
    Ровър и ми става лошо. Не мерси!
  • 4 Парадокс

    1 1 Отговор
    Отвън доста добре. Отвътре ужасно тясно заради тоя чукан по средата. Но нещото което не разбирам защо на висико проходим автомобил са му нужни такива огромни двигатели...?
  • 5 Веско

    5 1 Отговор
    Защото е за хора с ПАРИ. А ти карал ли си въобще Рейнч Роувър, че коментираш дали е тясно вътре?

    Коментиран от #11

  • 6 veso

    2 0 Отговор
    съгласен с 4и коментар - за такъв голям автомобил вътре е доста тесничко едно заради барчето в средата и друго заради дебелината на вратите. Иначе и вътре и вън според мен е добре пипнато. Моторите - ами те са защото клиентите на този модел търсят повечко динамика и мощност в запас.
  • 7 БУМЕР КАМОР

    2 0 Отговор
    ludnica kakvo drugo chovek da kaje.
  • 8 veso

    4 0 Отговор
    имам удоволствието да карам новото Дискавъри - супер возия, динамика, но тясно за водача. Може би по старите версии да са били по широки вътре, новите са тесни. Ама то не може всичко да е идеално. Волво XC 90 отпред е доста по широко и удобно, седалките отпред са по конфортни - но Ровър е далеч по добре откъм возия, динамика, маневреност.
  • 9 RANGE ROVER

    3 3 Отговор
    Кога този паркетен лъв е бил високо проходим? Мога ли да те питам как "джип" с 19, 20, 21, 22 цола джанти и шосейни гуми може да бъде високо проходим?
  • 10 Веско

    3 0 Отговор
    Veso Не очаквай да се ''търкаляш'' на шофьорското място. Личният ми опит е с Рейнч Роувър от втората генерация с БМВ мотора. Страхотен беше, но го продадох, защото не можех да му насмагам на ремонтите по мотора (явно не съм случил...) Гореше ми 11 грацко и на дълго го свалях на 9.5. Както и да е. Мисълта ми е, че беше 15 години и ми доставяше страхотно удоволствие, няма значение къде го карам. Беше широк и просторен също така на задните седалки можем спокойно да се гоним. Като ги смъкнеш тия седалки става на легло. Та от там ми е на сърце рейнча и винаги ще е!
    Това е Рейч не е дискавъри. Те са по-малки и е нормално да са по-тесни.

    Лека а безаварийна.
  • 11 Парадокс

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Веско":

    И кой те светна, че е за хора с пари?

    Коментиран от #13

  • 12 veso

    3 0 Отговор
    веско, сядах и в трите нови - Диско, Спорт и Воуг - еднакво тесни са за краката на водача. Но пак казвам - возията е невероятна. Затова по добре малко по тясно за водача но комфортно возене и динамика. А и то е по тясно защото и аз не съм фиданка :-)
  • 13 Веско

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Парадокс":

    @11 Хаха Парадокс... Не задавай глупави въпроси. :)

    Коментиран от #20

  • 14 Веско

    2 0 Отговор
    Адаш... Тези недостатъци са незначителни за мен. :) Невероятни са, така е.
  • 15 Николай Христов

    1 0 Отговор
    Ръчни скорости да има, иначе другото е супер.... няма какво да се желае повече :)
  • 16 Германеца

    4 0 Отговор
    Абе за кви Ровъри ми говорите - друго е да седна в мерцедес да си надуя чалгата и да си мисля че е най хубавата марка

    Коментиран от #18, #22

  • 17 фронтера

    0 2 Отговор
    карам си фронтерата и не ми пука. а тия паркетни джипчета ви ги подарявам.

    Коментиран от #19

  • 18 Веско

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Германеца":

    @16 хахахахахах пръсна, пръсна... хахах
  • 19 PlimP

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "фронтера":

    17, карай си я, никой и няма да ти я пойска :D, ако си мислиш,ч е фронтерата не е паркетна джипка си в голяма заблуда, със старата витарка колко фронтери сме направили за смях, само ни е си знаем, що не сравниш фронтера първо поколение с рейндж пирво поколение, най-малкото фронтера А се прави 6 години, а първата генерация на рейндж се пройзвежда само 26г., познай защо (rofl), и аз имам опел, НО Е ЛЕКА КОЛА, джиповете на опел имат още доста хляб да изядат, правете разлика между роувер и ледн роувър или рейндж роувър :D, опел нямат за цел да борят конкуренцията в тая област и никога не са, те за това и не вадят почти нищо в този сегмент
  • 20 Парадокс

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Веско":

    Щом са глупави, значи са лесни. Айде отговори! Или не ти стига акъла, че щом в нашата бедна страна не можем да си го позволим, в една нормална държава всеки втори гашник може да се обзаведе с такова. Но и те едва ли биха го предпочели...
  • 21 Красиво, но...

    0 2 Отговор
    Ако предницата не приличаше толкова на Land Rover Evoque щеше да е по-добре. Губи се онзи уникален външен вид на Рейндж Роувър.
  • 22 ВИП АМГ

    2 3 Отговор

    До коментар #16 от "Германеца":

    Най-хубавата кола е мерцедес 190Де с лепенка АМГе. И аз харесвам да слушам тази вълшебна музика, даже имам любими песни - 100 мерцедеса да имам и търлики так так, дай на контакт. Като карам обичм да смъкна джама, исиля муиката и с ръката на вратата.

    Коментиран от #27

  • 23 niki

    3 0 Отговор
    Eee tova proizvedenie ot Range Rover veche mi haresva Bravo!
  • 24 Germany

    3 0 Отговор
    Английската кралица кара такъв Ровър , мисля да си взема един МЕРЦЕДЕС, ще давам много газ, отворени стъклата, музика и ще ме гледа завистливо като спра до нея на сфетофара

    http://www.youtube.com/watch?v=kfD5xrIDIdU
  • 25 руснака

    0 4 Отговор
    предница не ми харесва, никак даже. иначе колата е супер, за таблото просто нямам думи
  • 26 Тони

    3 0 Отговор
    Точно гумите с многото канали и никаква шарка по посока на движението за много неефективни на кал. Лично съм се убедил в това.
  • 27 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "ВИП АМГ":

    oshte lisi s gradskiat transport smeshko