Компанията Audi ще представи в Париж ексклузивна модификация на наточения кросоувър SQ5, която ще бъде произведена в лимитирана серия от 50 екземпляра. Най-шокиращото според специалистите обаче е цената на SQ5 TDI exclusive concept.
Сумата, която маркетолозите от Инголщат са определили за иновацията, е с цели 33 500 евро повече от тази за стандартното Audi SQ5. Автомобилът е предназначен основно за страните от Европа е ще се продава на цена от 92 000 евро.
Аналитици отбелязват, че огромната разлика в цената съвсем не отговаря на ексклузивните промени. Последните са свързани с нов екстериорен цвят, наречен Aral Blue, както и с по-спортни кресла и волан, скоростен лост и подлакътник, тапицирани с Fine Nappa.
Въпросната висококачествена кожа е обшита с бели декоративни шевове, а таванът е тапициран с алкантара. Наред с тези промени има и няколко табелки, които показват ексклузивността на изпълнението. Двигателят обаче не е пипан.
Шестцилиндровият мотор е с обем три литра и мощност 313 конски сили. Максималният му въртящ момент е 650 Нм, които се предават на колелата през осемстепенна автоматична трансмисия. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5.1 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Едикой си
Е разбира се и другия фактор го има....има и хора с пари дето си ги купуват..
10:23 17.09.2012
2 Едикой си
10:23 17.09.2012
3 The Bear
10:46 17.09.2012
4 slucaen
10:54 17.09.2012
5 бемвето
Коментиран от #6
11:15 17.09.2012
6 Бай хой
До коментар #5 от "бемвето":
Вземи се гръмни ще ти излезе по ефтино.11:23 17.09.2012
7 ванката
-Келнер?Какво е това "ако мине - 5лв ?
-Е,не мина..."
Та така и с ауди :)
11:41 17.09.2012
8 6666
11:42 17.09.2012
9 aha
11:42 17.09.2012
10 изверг
11:44 17.09.2012
11 Марио Конев
Коментиран от #12, #14, #17
12:03 17.09.2012
12 Венцислав Кацарски
До коментар #11 от "Марио Конев":
GT-R трудно ще харчи 6-7/100 като аудитоКоментиран от #16
12:17 17.09.2012
13 БОРИС ПЕТРОВ
12:46 17.09.2012
14 йоца
До коментар #11 от "Марио Конев":
ами купи си бе.щял да си купи и пари да му останат.12:48 17.09.2012
15 е3р3р
13:10 17.09.2012
16 Марио Конев
До коментар #12 от "Венцислав Кацарски":
С тези 12 хиляди евро дето ще останат май няма да е проблем разхода :)13:21 17.09.2012
17 Hahaha
До коментар #11 от "Марио Конев":
И как ще го поддържаш тоя GT-R ? Да му смениш маслото и ще трябва да седиш гладен цяла година .Коментиран от #18
13:23 17.09.2012
18 Марио Конев
До коментар #17 от "Hahaha":
Ако трябва и 2 ще стоя :) Веднъж се живее.. и при избор на дизел 313 коня, и бензин 545 коня и невероятно ускорение, а цената е конкурентна... кое е по логичното да избера ?!?!13:41 17.09.2012
19 Дошо
Коментиран от #21
13:57 17.09.2012
20 Иван Костов
14:04 17.09.2012
21 520 zender
До коментар #19 от "Дошо":
Спор няма-твърде е скъп.Какво ще кажеш за двигатела...Коментиран от #22, #23
14:05 17.09.2012
22 Дошо
До коментар #21 от "520 zender":
Какво да ти кажа?Този мотор май е най-читавия им от 10 години насам.Почти всичко друго е леш.ОБАЧЕ - 3.0 на БМВ е 386к.с и харчи един литър по-малко.Това май стига :-)Коментиран от #25
14:52 17.09.2012
23 520 zender
До коментар #21 от "520 zender":
Е той е с три турбини.Но идентичния по мощност баварски двигател с две турбини е с 20Нм по-малко въртящ момент.Това ме изненадва-БМВ поне от 15 години бяха лидер при дизеловите двигатели от към мощност и Нм.Коментиран от #30
15:04 17.09.2012
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 520 zender
До коментар #22 от "Дошо":
Чакай че се обърках.Коментара ми е към теб а не към мен самия...15:10 17.09.2012
26 Веско
15:10 17.09.2012
27 норвегия
15:10 17.09.2012
28 дядо Йоцо
15:22 17.09.2012
29 ВИП АМГ
До коментар #24 от "Къде е?":
e kak tuka sum.audi e kenef.Коментиран от #47
15:32 17.09.2012
30 Дошо
До коментар #23 от "520 zender":
По-добре напиши, че са били сред лидерите, не че са били лидер, че звучи като еднолична власт, което не е така.6щ87
Коментиран от #31
15:33 17.09.2012
31 520 zender
До коментар #30 от "Дошо":
Стига ве пич -не ме бутай за дизели че мога да споря до утре дет се казва.Коментиран от #32
15:40 17.09.2012
32 Дошо
До коментар #31 от "520 zender":
Не те бутам бе мен.Просто искам да ти кажа, че да правиш двигатели с най-много коне не значи, че са най-добрите.Ти имено на това наблягаш всеки път.ДА имат много добри дизели като 3.0 ама имат и 2.5 дето някои хора спорят той ли е най-скапания дизел правен някога или тоя на Ауди/Фолксваген16:02 17.09.2012
33 520 zender
Коментиран от #34
16:07 17.09.2012
34 Дошо
До коментар #33 от "520 zender":
Абе Ауди (тия защо ги бройш за нещо незнам) и Мерцедес.Има и други марки.И пак ти казвам само коне и голям обем гледаш.Примерно новия дизел на Хонда 1.6 ще е 120к.с с 300Нм и вредни емисии 94гр.км.Това си е добър резултат.Моторите на БМВ, които ще слагат на Тойотите сглобявани за европейския пазар също ще са добри предполагам.Защо мислиш, че като е много голям и много мощен значи е супер двигателя?
Коментиран от #41
16:28 17.09.2012
35 Юлиян Димитров
Коментиран от #61
17:09 17.09.2012
36 Ивайло Янакиев
17:20 17.09.2012
37 марто
17:23 17.09.2012
38 Гост
17:31 17.09.2012
39 PlimP
17:32 17.09.2012
40 Goshicha
Коментиран от #42
18:06 17.09.2012
41 520 zender
До коментар #34 от "Дошо":
Дошо,аз просто сравнявам бе човек.Сравнявам обем мощност еластичност и разход.Вредните емисии лично за мен не представляват интерес.Защо ли-Еми една камара камиони и рейсове бълват черен дим.Едва ли точно аз замърсявам най-много природата..Сега,така е,много производители се ориентират към малолитражните дизели.БМВ ще се мъчи да ги конкурира със дефорсирания 2.0д-116кс-но пък е супер икономичен.Питаш ме или пък ти е направило впечатление че гледам големите кубатури и мощност.Да така е.Просто обичам мощноста.А и като притежател на 3.0д ме интересува точно какви са сегашните стойности на трите премиум конкурента.Не се сърди-не споменавам Лексус и Инфинити защото поне за сега германците са по-напред при дизеловите технологии а и като мощност.Лично съм сравнявал мощноста и разхода на любимата си марка с тая на японските производители.НАДЕЖДНОСТ-Незная.Както и преди споменах,мога да говоря само за Е39 530Д когато стане въпрос за издръжливост и надеждност на мотора.18:17 17.09.2012
42 Стар Българин
До коментар #40 от "Goshicha":
Истината, Балканчето на село.18:40 17.09.2012
43 Дай Кире
Коментиран от #44
19:31 17.09.2012
44 520 zender
До коментар #43 от "Дай Кире":
Те го вкараха ама германците го доразвиха.Това е чистата истина.Да съпоставяме ли дизелова Алфа със дизелово БМВ примерно...Коментиран от #45
20:06 17.09.2012
45 БУМЕР КАМОР
До коментар #44 от "520 zender":
prav si pich20:47 17.09.2012
46 иван
20:48 17.09.2012
47 ВИП АМГ
До коментар #29 от "ВИП АМГ":
vijdam che sisi nauchil uroka paliak20:49 17.09.2012
48 hienata
До 520 zender , 2.0д-116кс не е малолитражка. Моята Тойота Авенсис е с D-4D мотор (понадух го до 140к.с.) и си върви съвсем прилично ,а е и икономичен. На магистрала го пробвах и 220 ги задържа, повече не ми трябват (те и тези са много).
21:23 17.09.2012
49 520 zender
Коментиран от #54
21:43 17.09.2012
50 323ф
Коментиран от #51
21:49 17.09.2012
51 БУМЕР КАМОР
До коментар #50 от "323ф ":
fakt neusporim22:04 17.09.2012
52 C220cdi sport
22:08 17.09.2012
53 E500 W 124
22:08 17.09.2012
54 Дошо
До коментар #49 от "520 zender":
Абе има хора, които не са състезатели бе човек22:16 17.09.2012
55 hienata
Имам дизелов Авенсис 2004г 116к.с. Пренастроих и компа и някои други работи за да я докарам до 139,3к.с. на предните гуми (показание на стенд) малко повече ми харчи, но върви доста прилично.
Коментиран от #57
22:17 17.09.2012
56 андро
22:45 17.09.2012
57 ВИП АМГ
До коментар #55 от "hienata":
ti si napravo za iaponskiat zavod be maina.22:48 17.09.2012
58 stalin
22:56 17.09.2012
59 БУМЕР КАМОР
Коментиран от #60, #71
23:10 17.09.2012
60 ВИП АМГе с ремарке
До коментар #59 от "БУМЕР КАМОР":
92 хил евро. това за мен са джобни. а бе да тегля ремаркето с него е екстра, а сас 190-ката излизам вечер на кръчмата у село23:30 17.09.2012
61 Никола Младенов
До коментар #35 от "Юлиян Димитров":
Ти си говори каквото си искаш, ама добре, че са Дошо и Зендера, та да чета няква смислена и човешка дискусия в тия коментари.23:57 17.09.2012
62 NO DMG
Коментиран от #70
23:58 17.09.2012
63 рене
01:45 18.09.2012
64 Хулиган :)
Ти ме разсмя сериозно :)))
Твхрде скъпо,така е, но ако си го купи някой, замисляли ли сте се колко ще струва след няколко десетилетия за нялой колекционер? Само защото е лимитирана серия. 50бр.
Коментиран от #65
06:40 18.09.2012
65 Веско
До коментар #64 от "Хулиган :)":
@64 Нищо лошо към марката, но мислиш ли, че ще 'доживеят' колекционеска стойност? (могат ама трябва да не излизат от гаража или сервиза :D )07:18 18.09.2012
66 Смешко :)
07:52 18.09.2012
67 Хулиган :)
Ще доживеят, защо иначе ще правят 50, а не например 10? От 50 поне 5 ще се движат след толкова години :>))
07:55 18.09.2012
68 Хулиган :)
Колко мислиш, че ще гори?
Пример: има спортна супер кола с дизелов двигател V8 и 440 коня - гори 4.1/100 при скорост 70мили/час. Може да се напомпа и до 660коня. (Имаше такава статия някъде :))
08:03 18.09.2012
69 Хулиган :)
08:05 18.09.2012
70 Дошо
До коментар #62 от "NO DMG":
Ауди/Фолксваген и дизел?Кой 2.5ТДИ V6 или 2.0ТДИ - най-големите боклуци правени някога.4.0ТДИ защо не се задържа в производство?Сигурно защото е много хубав.Гаранцията им е 2 години.А ТОВА ГОВОРИ МНОГО и освен това е смешно.Хибрида на Алуди не е истински хибрид и не е конструиран от тях.Тяхната концепция е механичен хибрид с маховик, които съхранява кинетична енергия и е разработен от Уилямс и дава минимални разлики с обикновеното задвижване.Освен това е неприложим в нормални пътни условия.
Хибрида на Тойота е истински със суперкондензатори и с атмосферен бензинов мотор и онзи ден натупа ,,хибридите" на Алуди на Интерлагос.3-те състезания, в които Алуди спечели бяха благодарение на това, че дизела има огромно предимство създадено от регламента на тези състезания.Тойота тепърва ще наказва нетаферните Алудита.
А БМВ си продава дизелите на Тойота не на Хонда.(ХОНДА да купува двигатели от някой абе ти.......)И това не е защото Тойота нямат добър дизел а защото не желаят да инвестират в стара технология.Дизели Тойота ще продава само в Европа.В останалия свят дизела никъде не го броят за нищо.2015г японците ще пуснат сериино автомобил задвижван на ВОДОРОД.За какви дизели говорим?
А м/у другото Хонда пусна 400броя автомобили с водородно задвижване.Серията е малка защото няма все още изградена структура за зареждане с водород иначе и за тях това не е тайна, а европейските фирми продължават да пробутват технология от преди 100години.
Коментиран от #72, #73
08:57 18.09.2012
71 Дошо
До коментар #59 от "БУМЕР КАМОР":
Абе ей я да си учиш уроците не да пишеш по форумите, че започнахте училище вече.Сменил Алудито за БМВ с предно предаване.Смешко БМВ още не сапуснали модела си с предно предаване.Коментиран от #75
09:01 18.09.2012
72 520 zender
До коментар #70 от "Дошо":
Спор няма.По-добрите хибриди идват от Япония.Даже и Опел според мен направиха повече отколкото БМВ ФВ и Мерцедес.Оказа се че техните хибриди не си заслужават надценката която се плаща като се закупи нов.Така е-Хонда не копува двигатели от никого.Те повишиха наскоро мощноста на техния 2.0д от 140 на 150кс.Съгласи се все пак че това е малко за днешния стандарт.Привеждам и пример-Мерцедес със едно турбо 2.0д-170кс със битурбо-204кс и със впечатляваща и респектираща икономия на гориво.Сега и ФВ ще правят 2.0д със над 200кс...времената се менят и изискванията на клиентите постоянно се повишават.Не отричам обаче че германските производители лъготят с дизеловия разход на гориво.Примерно БМВ 550Д.Хонда според мен изостава със двулитровия дизел. Ами трилитров за Еврапа..Що го няма...Питам само де..Каквото и да кажеш ,все пак Европейския пазар не е за пренебрегване.Борбата е на всички фронтове.09:19 18.09.2012
73 520 zender
До коментар #70 от "Дошо":
Дизелите на японците са надеждни.Защо?Ми според мен една от причините е че ги е страх да разработват комън реила.Не че не могат-те не са по-глупави от германците но наистина си мисля че са си по-спокойни със старите мотори.Привеждам пример:Мазда или пък Хонда или пък Тойота преди 10-12 години вадеха от 2.0д-90-110кс. и висок разход спрямо германските конкуренти.Даже Нисан пък имаше 2.2д-110кс.Еми извинявай ама през 2002ра година БМВ 320Д вече разполагаше със 150кс и сравнението което използва Ауто Билд беше че нито едно ГТИ, дори и последното поколение по онова време не може да бие 320д на доускорение от 60-100 на 4та и 80-120 на директна предавка.09:30 18.09.2012
74 520 zender
09:38 18.09.2012
75 Дошо
До коментар #71 от "Дошо":
Абе ти що ми пишеш с ника сладък да ида за 2 дена да видя Памито и глей кво става А дали е ауди или БМВ все тая, немски кочини не стават и за чеп за зеле Най-добри са японските автомобили естествено, начело с Нисан А дизеловият двигател на Хонда 1,7 е от опел и е немски трошляк. Аз имах лилав Сивик и беше 1.5 луда резачка Истинската японска кола е бензинова, дизелите са немски чували с орехи, шумни и как цапат10:11 18.09.2012
76 AUDI A8
10:28 18.09.2012
77 Дошо
От 140 на 150 стана още 2004-5г
Коментиран от #79
10:34 18.09.2012
78 Дошо
10:36 18.09.2012
79 520 zender
До коментар #77 от "Дошо":
Добре де така да е.Едно е вярно за бмв маняците-те не виждат другите марки коли..10:40 18.09.2012
80 Дошо
Относно хибридите - БМВ работи съсместно с Тойота по предстоящите хибриди с индекс i нали знаеш?
10:48 18.09.2012
81 леле дошо
ти съвсем си се вманиачил бе човек. Все едно че си пил кафе с японеца и той ти ги е шепнал на ухо тия фрази
Коментиран от #82
12:12 18.09.2012
82 Дошо
До коментар #81 от "леле дошо":
Не бе човек има си книга за живота и принципите, и цялостните възгледи за производството и реакцията на околната среда към него от които се е ръководел господин Хонда, за да постигне всичко, което има.Книгата се казва Империята Хонда.
В нея не пише за автомобилите, които Хонда произвежда а за принципите на работа в компанията, отношението към работниците, начините, с които ги е стимулирал, за да са доволни хората и да работят качествено.Прави си изводите щом със самото основаване на компанията е дал директно 28% от акциите на работниците.Общо взето всички неща, които тук не се правят от работодателя :-) и разбираш защо там хората живеят добре а ние не.Отплеснах се вече :-)хайде стига обяснения.
Коментиран от #83
13:45 18.09.2012
83 520 zender
До коментар #82 от "Дошо":
Е кво да обясняваш повече-Вяпония става въпрос за хора а тук става въпрос за маймуни..13:56 18.09.2012
84 Бай Иван
Коментиран от #86
16:03 18.09.2012
85 ОМФГ
22:01 18.09.2012
86 БУМЕР КАМОР
До коментар #84 от "Бай Иван":
Audi ne peiat v hora.BMW e kolata22:26 18.09.2012
87 ВИП АМГ
Коментиран от #88
22:37 18.09.2012
88 БУМЕР КАМОР
До коментар #87 от "ВИП АМГ":
vijdam che si na pravilnoto mnenie22:50 18.09.2012
89 Виолет Ризов
23:50 18.09.2012
90 Гергана Николова
02:18 19.09.2012
91 Оня
Коментиран от #92
09:16 19.09.2012
92 ВИП АМГ
До коментар #91 от "Оня":
da napalno si prav09:28 19.09.2012
93 ВИП АМГ
22:48 23.09.2012