Last news in Fakti

17 Септември, 2012 10:11 29 639 93

Шокираща цена за Audi SQ5 TDI exclusive concept

  • audi-
  • sq5-
  • tdi-
  • exclusive concept

Компанията Audi ще представи в Париж ексклузивна модификация на наточения кросоувър SQ5, която ще бъде произведена в лимитирана серия от 50 екземпляра. Най-шокиращото според специалистите обаче е цената на SQ5 TDI exclusive concept.

Сумата, която маркетолозите от Инголщат са определили за иновацията, е с цели 33 500 евро повече от тази за стандартното Audi SQ5. Автомобилът е предназначен основно за страните от Европа е ще се продава на цена от 92 000 евро. 

Аналитици отбелязват, че огромната разлика в цената съвсем не отговаря на ексклузивните промени. Последните са свързани с нов екстериорен цвят, наречен Aral Blue, както и с по-спортни кресла и волан, скоростен лост и подлакътник, тапицирани с Fine Nappa.

Въпросната висококачествена кожа е обшита с бели декоративни шевове, а таванът е тапициран с алкантара. Наред с тези промени има и няколко табелки, които показват ексклузивността на изпълнението. Двигателят обаче не е пипан.

Шестцилиндровият мотор е с обем три литра и мощност 313 конски сили. Максималният му въртящ момент е 650 Нм, които се предават на колелата през осемстепенна автоматична трансмисия. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 5.1 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Едикой си

    7 2 Отговор
    Ето за това дами и господа Германската икономика е водеща в Европа. С малко козметични промени и айде 30хилки отгоре...
    Е разбира се и другия фактор го има....има и хора с пари дето си ги купуват..
  • 2 Едикой си

    7 3 Отговор
    Криза било .... бабината им....
  • 3 The Bear

    2 2 Отговор
    ... абе и навън се намира кой да им ги купува - то неетичните разлики в разпределението на благата се наблюдава в целия свят!
  • 4 slucaen

    5 2 Отговор
    Krizata go izmisliha nay bogatite i vliatelni hora na planetata za da pecelyat oste povece!
  • 5 бемвето

    3 6 Отговор
    da dam 92 bona evro za VW tc tc po dobre da sum si pe6ehodec

    Коментиран от #6

  • 6 Бай хой

    5 3 Отговор

    До коментар #5 от "бемвето":

    Вземи се гръмни ще ти излезе по ефтино.
  • 7 ванката

    7 2 Отговор
    "Клиенти четат сметката си:бира-5 лв,картофки-3 лв,салата-3 лв,ако мине-5 лв.
    -Келнер?Какво е това "ако мине - 5лв ?
    -Е,не мина..."

    Та така и с ауди :)
  • 8 6666

    4 2 Отговор
    Само искам да Ви кажа, че дори и по време на криза има и печелещи.........ДЕПУТАТИ.
  • 9 aha

    2 1 Отговор
    prav si,no ne za da pe4elqt,a za da ograni4at potreblenieto na resursi!!!vseki germanec iska da si kupi lqtna ka6ta v garciq ili ispaniq,zatova ima6e stroitelen bum ;) kakto i angli4ani i rusnaci v BG :D
  • 10 изверг

    6 1 Отговор
    Абе пари да имаш, сичко може да си позволиш...
  • 11 Марио Конев

    5 3 Отговор
    С тези пари Nissan GT-R Black Edition ще си взема и ще ми останат 12 хиляди евро.

    Коментиран от #12, #14, #17

  • 12 Венцислав Кацарски

    3 4 Отговор

    До коментар #11 от "Марио Конев":

    GT-R трудно ще харчи 6-7/100 като аудито

    Коментиран от #16

  • 13 БОРИС ПЕТРОВ

    1 2 Отговор
  • 14 йоца

    3 2 Отговор

    До коментар #11 от "Марио Конев":

    ами купи си бе.щял да си купи и пари да му останат.
  • 15 е3р3р

    0 1 Отговор
    в първия момент прочетох не Париж, а Перник :)
  • 16 Марио Конев

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Венцислав Кацарски":

    С тези 12 хиляди евро дето ще останат май няма да е проблем разхода :)
  • 17 Hahaha

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Марио Конев":

    И как ще го поддържаш тоя GT-R ? Да му смениш маслото и ще трябва да седиш гладен цяла година .

    Коментиран от #18

  • 18 Марио Конев

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Hahaha":

    Ако трябва и 2 ще стоя :) Веднъж се живее.. и при избор на дизел 313 коня, и бензин 545 коня и невероятно ускорение, а цената е конкурентна... кое е по логичното да избера ?!?!
  • 19 Дошо

    5 1 Отговор
    Един куп пари за същия кош с променен интериор?Има ли балъци дето да го купят тоя Фолксваген?

    Коментиран от #21

  • 20 Иван Костов

    2 3 Отговор
    Golyama kofa!!!Samo BMW X5M&6M forever. Vsichko drugo e mente!
  • 21 520 zender

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Дошо":

    Спор няма-твърде е скъп.Какво ще кажеш за двигатела...

    Коментиран от #22, #23

  • 22 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "520 zender":

    Какво да ти кажа?Този мотор май е най-читавия им от 10 години насам.Почти всичко друго е леш.ОБАЧЕ - 3.0 на БМВ е 386к.с и харчи един литър по-малко.Това май стига :-)

    Коментиран от #25

  • 23 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "520 zender":

    Е той е с три турбини.Но идентичния по мощност баварски двигател с две турбини е с 20Нм по-малко въртящ момент.Това ме изненадва-БМВ поне от 15 години бяха лидер при дизеловите двигатели от към мощност и Нм.

    Коментиран от #30

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Дошо":

    Чакай че се обърках.Коментара ми е към теб а не към мен самия...
  • 26 Веско

    0 1 Отговор
    А абонамента за сервиза е бонус към колата.
  • 27 норвегия

    1 0 Отговор
    Това е луксозен сув за хора с пари и ще има кой да го купува! до 22 Абе ти къде си карал такива че знаеш кой мотор е лош и колко харчи освен ако си видял на картинка или си прочел? Коментарите ви са типично български простотии бай ганювци разбирачи хахахаха
  • 28 дядо Йоцо

    0 1 Отговор
    Шокираща е за мене че ми е малка пенсията,но като ми я вдигнат напролет ще си купя една бройка.
  • 29 ВИП АМГ

    0 3 Отговор

    До коментар #24 от "Къде е?":

    e kak tuka sum.audi e kenef.

    Коментиран от #47

  • 30 Дошо

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "520 zender":

    По-добре напиши, че са били сред лидерите, не че са били лидер, че звучи като еднолична власт, което не е така.
    6щ87

    Коментиран от #31

  • 31 520 zender

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "Дошо":

    Стига ве пич -не ме бутай за дизели че мога да споря до утре дет се казва.

    Коментиран от #32

  • 32 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "520 zender":

    Не те бутам бе мен.Просто искам да ти кажа, че да правиш двигатели с най-много коне не значи, че са най-добрите.Ти имено на това наблягаш всеки път.ДА имат много добри дизели като 3.0 ама имат и 2.5 дето някои хора спорят той ли е най-скапания дизел правен някога или тоя на Ауди/Фолксваген
  • 33 520 zender

    1 1 Отговор
    Ама той е много стар двигател-2.5тдс-143кс.Той е от каменната ера.Аз говоря за комън реил поколенията които използва БМВ.През последните 15 години тези мотори доминират с мощноста си.Сега съревнованието е вече по-оспорвано.Ауди и Мерцедес наваксват.А за надеждност незная.Имам си впечатления само от моя трилитров дизелак.

    Коментиран от #34

  • 34 Дошо

    1 2 Отговор

    До коментар #33 от "520 zender":

    Абе Ауди (тия защо ги бройш за нещо незнам) и Мерцедес.Има и други марки.И пак ти казвам само коне и голям обем гледаш.
    Примерно новия дизел на Хонда 1.6 ще е 120к.с с 300Нм и вредни емисии 94гр.км.Това си е добър резултат.Моторите на БМВ, които ще слагат на Тойотите сглобявани за европейския пазар също ще са добри предполагам.Защо мислиш, че като е много голям и много мощен значи е супер двигателя?

    Коментиран от #41

  • 35 Юлиян Димитров

    1 0 Отговор
    Коментарите под всяка статия има 4,5 в началото смислени коментари и после 2 страници простоти начело с глупостите на ДОШО ДЕТО ЗАСЛУЖАВА БАН ПО МАГ АДРЕСА НА ЛАН КАРТАТА !

    Коментиран от #61

  • 36 Ивайло Янакиев

    0 1 Отговор
    golemi razbirachi ste ,kato vi cheta komentarite adski me razsmivate :D :D
  • 37 марто

    1 0 Отговор
    много пари за малко фейс
  • 38 Гост

    0 0 Отговор
    Еми .. л..но както винаги. За да си купиш тази кола ти трябват 180к евро .. 90 за колата и 90 за поддръжката .. Audi нямат нито качество нито дизайн (не мога да направя разлика м-у а4,а6,а8 и т.н. и едва ли съм само аз)
  • 39 PlimP

    1 0 Отговор
    да уе, за тея пари по-добро забавление ще си измисля :Х
  • 40 Goshicha

    1 0 Отговор
    Istinata e Mercedes-Benz!!!

    Коментиран от #42

  • 41 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Дошо":

    Дошо,аз просто сравнявам бе човек.Сравнявам обем мощност еластичност и разход.Вредните емисии лично за мен не представляват интерес.Защо ли-Еми една камара камиони и рейсове бълват черен дим.Едва ли точно аз замърсявам най-много природата..Сега,така е,много производители се ориентират към малолитражните дизели.БМВ ще се мъчи да ги конкурира със дефорсирания 2.0д-116кс-но пък е супер икономичен.Питаш ме или пък ти е направило впечатление че гледам големите кубатури и мощност.Да така е.Просто обичам мощноста.А и като притежател на 3.0д ме интересува точно какви са сегашните стойности на трите премиум конкурента.Не се сърди-не споменавам Лексус и Инфинити защото поне за сега германците са по-напред при дизеловите технологии а и като мощност.Лично съм сравнявал мощноста и разхода на любимата си марка с тая на японските производители.НАДЕЖДНОСТ-Незная.Както и преди споменах,мога да говоря само за Е39 530Д когато стане въпрос за издръжливост и надеждност на мотора.
  • 42 Стар Българин

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Goshicha":

    Истината, Балканчето на село.
  • 43 Дай Кире

    2 0 Отговор
    Само Алфа.Те първи вкараха Комън рейла.Всички други са имитатори.

    Коментиран от #44

  • 44 520 zender

    4 0 Отговор

    До коментар #43 от "Дай Кире":

    Те го вкараха ама германците го доразвиха.Това е чистата истина.Да съпоставяме ли дизелова Алфа със дизелово БМВ примерно...

    Коментиран от #45

  • 45 БУМЕР КАМОР

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "520 zender":

    prav si pich
  • 46 иван

    1 2 Отговор
    Хора колата е перфектна друг е въпроса на кой какво му харесва за това има толкова марки. А за коментарите това е кенеф моля първо погледнете си първо в портмонето след това на паркинга и след това коментирайте
  • 47 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "ВИП АМГ":

    vijdam che sisi nauchil uroka paliak
  • 48 hienata

    0 3 Отговор
    Колата е супер, но като се замисля, че за тези пари може да се вземе стандартното Audi SQ5 + един не лош, нов Голф (то и в Германия хората си правят сметката) съм почти сигурен,че тази кола ще се продава най вече в Русия и бившите и републики.
    До 520 zender , 2.0д-116кс не е малолитражка. Моята Тойота Авенсис е с D-4D мотор (понадух го до 140к.с.) и си върви съвсем прилично ,а е и икономичен. На магистрала го пробвах и 220 ги задържа, повече не ми трябват (те и тези са много).
  • 49 520 zender

    2 0 Отговор
    БМВ в момента не разполага с по-малък дизелов двигател на пазара до колкото знам.За това го противопоставих на малолитражните дизели на Хонда и Тойота например.Да те питам-Ти данеби да имаш Авенсис от първото поколение 2.0тди 110кс...Ако ми говориш за този модел-не ми го фали.Брат ми има такъв-супер нееластичен.Ти може и да си вдигнал 220 ама това е било със голям зор или със попътен вятър.Ииииии..тази скорост е голяма ако е на първокласен път,ноооо не и на магистралата в лявата лента!!!

    Коментиран от #54

  • 50 323ф

    5 0 Отговор
    Поредния Ауди кенеф мотор....Нереална цена за няколко кожи и електроника която няма да издържи дълго време.

    Коментиран от #51

  • 51 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор

    До коментар #50 от "323ф ":

    fakt neusporim
  • 52 C220cdi sport

    3 0 Отговор
    Какво 92 000 евро?
  • 53 E500 W 124

    3 0 Отговор
    голям клозет
  • 54 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "520 zender":

    Абе има хора, които не са състезатели бе човек
  • 55 hienata

    0 1 Отговор
    До коментар #49 от " 520 zender":

    Имам дизелов Авенсис 2004г 116к.с. Пренастроих и компа и някои други работи за да я докарам до 139,3к.с. на предните гуми (показание на стенд) малко повече ми харчи, но върви доста прилично.

    Коментиран от #57

  • 56 андро

    0 1 Отговор
    кисело е гроздето казала лисицата
  • 57 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "hienata":

    ti si napravo za iaponskiat zavod be maina.
  • 58 stalin

    0 0 Отговор
    33000 евро за тапицерия и волан
  • 59 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор
    imah predi tri godini takova AUDI no ne mi haresvashe i go smenih s BMW s predno predavane i veche vtora godina go karam bez nikakvi problemi

    Коментиран от #60, #71

  • 60 ВИП АМГе с ремарке

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "БУМЕР КАМОР":

    92 хил евро. това за мен са джобни. а бе да тегля ремаркето с него е екстра, а сас 190-ката излизам вечер на кръчмата у село
  • 61 Никола Младенов

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Юлиян Димитров":

    Ти си говори каквото си искаш, ама добре, че са Дошо и Зендера, та да чета няква смислена и човешка дискусия в тия коментари.
  • 62 NO DMG

    0 0 Отговор
    Дошо От кога БМВ зеха да прават хубави дизели бе?От както зеха да си ги продават на Хонда май...Ауди от доста време са номер едно при дизелите колкото и да си кривиш душицата.Льо Ман мисля че го доказва.А тая година и хибрид даже направиха и биха Тойотите и техните хибриди,които според тебе са светлинни години напред :/

    Коментиран от #70

  • 63 рене

    0 0 Отговор
    Колко ли ще гори??
  • 64 Хулиган :)

    0 0 Отговор
    До #15
    Ти ме разсмя сериозно :)))

    Твхрде скъпо,така е, но ако си го купи някой, замисляли ли сте се колко ще струва след няколко десетилетия за нялой колекционер? Само защото е лимитирана серия. 50бр.

    Коментиран от #65

  • 65 Веско

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Хулиган :)":

    @64 Нищо лошо към марката, но мислиш ли, че ще 'доживеят' колекционеска стойност? (могат ама трябва да не излизат от гаража или сервиза :D )
  • 66 Смешко :)

    0 0 Отговор
    В сьда сьдията пита потсьдимия: - Обяснете ми как успяхте да сгазите 52-ма човека? - Ами карам си аз колата с около 50 километра в час и изведнъж виждам на пьтя 52 човека - от лявата 2-ма и от дяснта 50. Спирачките ми отказаха и тьй като не сьм гадняр реших да сгазя 2-та. Тькмо сгазих първия и втория, мрьсника му с мрьсник, как успя да отиде в дясната лента...
  • 67 Хулиган :)

    0 0 Отговор
    До 65
    Ще доживеят, защо иначе ще правят 50, а не например 10? От 50 поне 5 ще се движат след толкова години :>))
  • 68 Хулиган :)

    0 0 Отговор
    До @63
    Колко мислиш, че ще гори?
    Пример: има спортна супер кола с дизелов двигател V8 и 440 коня - гори 4.1/100 при скорост 70мили/час. Може да се напомпа и до 660коня. (Имаше такава статия някъде :))
  • 69 Хулиган :)

    0 0 Отговор
    А тази ще гори колкото базовите версии...
  • 70 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "NO DMG":

    Ауди/Фолксваген и дизел?Кой 2.5ТДИ V6 или 2.0ТДИ - най-големите боклуци правени някога.4.0ТДИ защо не се задържа в производство?Сигурно защото е много хубав.Гаранцията им е 2 години.А ТОВА ГОВОРИ МНОГО и освен това е смешно.
    Хибрида на Алуди не е истински хибрид и не е конструиран от тях.Тяхната концепция е механичен хибрид с маховик, които съхранява кинетична енергия и е разработен от Уилямс и дава минимални разлики с обикновеното задвижване.Освен това е неприложим в нормални пътни условия.
    Хибрида на Тойота е истински със суперкондензатори и с атмосферен бензинов мотор и онзи ден натупа ,,хибридите" на Алуди на Интерлагос.3-те състезания, в които Алуди спечели бяха благодарение на това, че дизела има огромно предимство създадено от регламента на тези състезания.Тойота тепърва ще наказва нетаферните Алудита.
    А БМВ си продава дизелите на Тойота не на Хонда.(ХОНДА да купува двигатели от някой абе ти.......)И това не е защото Тойота нямат добър дизел а защото не желаят да инвестират в стара технология.Дизели Тойота ще продава само в Европа.В останалия свят дизела никъде не го броят за нищо.2015г японците ще пуснат сериино автомобил задвижван на ВОДОРОД.За какви дизели говорим?
    А м/у другото Хонда пусна 400броя автомобили с водородно задвижване.Серията е малка защото няма все още изградена структура за зареждане с водород иначе и за тях това не е тайна, а европейските фирми продължават да пробутват технология от преди 100години.

    Коментиран от #72, #73

  • 71 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "БУМЕР КАМОР":

    Абе ей я да си учиш уроците не да пишеш по форумите, че започнахте училище вече.Сменил Алудито за БМВ с предно предаване.Смешко БМВ още не сапуснали модела си с предно предаване.

    Коментиран от #75

  • 72 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Дошо":

    Спор няма.По-добрите хибриди идват от Япония.Даже и Опел според мен направиха повече отколкото БМВ ФВ и Мерцедес.Оказа се че техните хибриди не си заслужават надценката която се плаща като се закупи нов.Така е-Хонда не копува двигатели от никого.Те повишиха наскоро мощноста на техния 2.0д от 140 на 150кс.Съгласи се все пак че това е малко за днешния стандарт.Привеждам и пример-Мерцедес със едно турбо 2.0д-170кс със битурбо-204кс и със впечатляваща и респектираща икономия на гориво.Сега и ФВ ще правят 2.0д със над 200кс...времената се менят и изискванията на клиентите постоянно се повишават.Не отричам обаче че германските производители лъготят с дизеловия разход на гориво.Примерно БМВ 550Д.Хонда според мен изостава със двулитровия дизел. Ами трилитров за Еврапа..Що го няма...Питам само де..Каквото и да кажеш ,все пак Европейския пазар не е за пренебрегване.Борбата е на всички фронтове.
  • 73 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Дошо":

    Дизелите на японците са надеждни.Защо?Ми според мен една от причините е че ги е страх да разработват комън реила.Не че не могат-те не са по-глупави от германците но наистина си мисля че са си по-спокойни със старите мотори.Привеждам пример:Мазда или пък Хонда или пък Тойота преди 10-12 години вадеха от 2.0д-90-110кс. и висок разход спрямо германските конкуренти.Даже Нисан пък имаше 2.2д-110кс.Еми извинявай ама през 2002ра година БМВ 320Д вече разполагаше със 150кс и сравнението което използва Ауто Билд беше че нито едно ГТИ, дори и последното поколение по онова време не може да бие 320д на доускорение от 60-100 на 4та и 80-120 на директна предавка.
  • 74 520 zender

    0 1 Отговор
    Нооооо за мое съжаление разбрах че бъдещето наистина е в електромобилите.А хибридите са прехода между двигателите с вътрешно горене и тези изцяло на ток.Все пак утехата ми е че електромобилите разполагат с целия въртящ момент още на старта.Така или инъче ,за сега по-добрите хибриди идват от Япония.Този факт се дължи на това че дълги години германците пренебрегваха факта че хибридите са алтернатива на дизела.Да вярно е че за сега те не ти правят кеф като ги настъпваш пък икономията идва от балансирано натискане на десния педал но пък ако се появи достатъчно подходящ електромобил за масова употреба ,то тогава дизелите можеби нямат шанс.
  • 75 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "Дошо":

    Абе ти що ми пишеш с ника сладък да ида за 2 дена да видя Памито и глей кво става А дали е ауди или БМВ все тая, немски кочини не стават и за чеп за зеле Най-добри са японските автомобили естествено, начело с Нисан А дизеловият двигател на Хонда 1,7 е от опел и е немски трошляк. Аз имах лилав Сивик и беше 1.5 луда резачка Истинската японска кола е бензинова, дизелите са немски чували с орехи, шумни и как цапат
  • 76 AUDI A8

    0 1 Отговор
    hah BMW e nai smotanata kola sazdavana nqkoga audi ot dosta godini nasam si pokazaha klasata i ti kazvam samo tavana A8 golqma buca 4.2 ili 6 kilata benzina kadeto tazi godina i naprao otpadate vsi4ki bawareni karuchki.!!
  • 77 Дошо

    0 0 Отговор
    Зендер бъркаш за 2.2 ctdi има го 180к.с
    От 140 на 150 стана още 2004-5г

    Коментиран от #79

  • 78 Дошо

    0 0 Отговор
    Той същност се води вече I-DTEC не CTDI
  • 79 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "Дошо":

    Добре де така да е.Едно е вярно за бмв маняците-те не виждат другите марки коли..
  • 80 Дошо

    0 0 Отговор
    А и 3 литров дизел от Хонда няма да има.Сега пускат 1.6.Голям дизел няма да има заради политиката на фирмата насочена последните години към ниските вредни емисии.Просто дизела при един и същ разход с бензина отделя повече вредни вещества(някои канцерогенни) и за това този тип двигатели не са приоритет на Хонда.Самия Соичиро Хонда е казвал, че осъзнава, че като най-голям производител на ДВГ е отговорен за замърсяването на природата и трябва да направи нещо по този въпрос и така създал отдела им за екотехнологии.Затова и Хонда последните години не прави атмосферните мотори, с които се е прочула фирмата навремето.На всеки нов модел има бутон с една зелена картинка, клонче ли е, дръвче ли незнам :-) ама това е за икономичния режим.Просто други са възгледите на марката.А относно продажбите японците са си направили добре сметката.Тази година е рекордна за производството на Хонда.
    Относно хибридите - БМВ работи съсместно с Тойота по предстоящите хибриди с индекс i нали знаеш?
  • 81 леле дошо

    0 1 Отговор
    *Самия Соичиро Хонда е казвал*
    ти съвсем си се вманиачил бе човек. Все едно че си пил кафе с японеца и той ти ги е шепнал на ухо тия фрази

    Коментиран от #82

  • 82 Дошо

    2 0 Отговор

    До коментар #81 от "леле дошо":

    Не бе човек има си книга за живота и принципите, и цялостните възгледи за производството и реакцията на околната среда към него от които се е ръководел господин Хонда, за да постигне всичко, което има.
    Книгата се казва Империята Хонда.
    В нея не пише за автомобилите, които Хонда произвежда а за принципите на работа в компанията, отношението към работниците, начините, с които ги е стимулирал, за да са доволни хората и да работят качествено.Прави си изводите щом със самото основаване на компанията е дал директно 28% от акциите на работниците.Общо взето всички неща, които тук не се правят от работодателя :-) и разбираш защо там хората живеят добре а ние не.Отплеснах се вече :-)хайде стига обяснения.

    Коментиран от #83

  • 83 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #82 от "Дошо":

    Е кво да обясняваш повече-Вяпония става въпрос за хора а тук става въпрос за маймуни..
  • 84 Бай Иван

    0 1 Отговор
    Аз си карам трабанта и не се оплаквам. Къде сте тръгнали с тия скъпи каруци бе айвани?!?

    Коментиран от #86

  • 85 ОМФГ

    0 1 Отговор
    как може да харесвате тая тъпа кола аоди алди алуди сичките им коли са еднакви яйцевидни не могат да завиват набират като трабант хабят гориво като за световно от вътре са тясни и неудобни ужас а пък да не говорим че като екстри не предлагат почти нищо НОВО освен стандартното да кой малоумник би дал 92хил евро за Фолцваген тигуан с малко повече екстри и луксозно-извити ламарини и да не говорим че алди ги произвежда имено ФВ кой би се доверил на кола произведена от ФВ като се има в предвит че не правят друго освен коли за нисшата класа
  • 86 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор

    До коментар #84 от "Бай Иван":

    Audi ne peiat v hora.BMW e kolata
  • 87 ВИП АМГ

    1 2 Отговор
    Audi ne peiat v hora.BMW e kolata

    Коментиран от #88

  • 88 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор

    До коментар #87 от "ВИП АМГ":

    vijdam che si na pravilnoto mnenie
  • 89 Виолет Ризов

    0 0 Отговор
    Първо това не бих си го взел в каквато и да е версия, това си е повдигнато А4 както и да го гледате. Не че ги мразя Аudi-тата ама просто съм обективен това си е кокошарник били то S-Line или не
  • 90 Гергана Николова

    0 0 Отговор
    Новите коли се правят да изглеждат ефектно а не да са ефективни сега маса хора ше ме залеят с помия и ще кажат че не съм прав е да ама не аз не съм карал такива коли не вярвам да има и някой оттук който да ги е карал за да ме обори но новите коли се правят с приятен дизайн блъскани с ненужна електроника която се съсипва мн бързо и се правят кат мащабен макет на детски играчки а именно от чуплива пластмаса то не знам какво целят си да превърнат колата в къща на колела сигурно с тез климатроници печки хладилни барове масажори, само джакузито и казана за ракията липсват и докато не ги сложат няма да си купя нова кола а инак аз се доверявам или на породистият японец или на чистокръвният мерц другите са бош-лаф работа
  • 91 Оня

    1 0 Отговор
    Поредния скучен модел на ауди. Всичките им кенефи си приличат и отвън и отвътре

    Коментиран от #92

  • 92 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "Оня":

    da napalno si prav
  • 93 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    mnogo e dolno tova klozetche