Last news in Fakti

27 Септември, 2012 13:24 3 865 19

Три цилиндъра за Audi Q2

  • audi-
  • crosslane coupe-
  • q2
Три цилиндъра за Audi Q2 - 1

Плановете на Audi да покаже предвестника на малкия кросоувър Q2 на салона в Париж станаха ясни още преди месеци. Малцина обаче допускаха, че прототипът Crosslane Coupe ще бъде с три врати и ще върви по стъпките на концептуалния Steppenwolf отпреди 12 години. Изненада за журналистите бе и новината, че част от хибридната силова установка на концепта е трицилиндров бензинов двигател с обем 1.5 литра, какъвто подготвя и BMW.



Crosslane Coupe надали ще стигне до конвейера в този си вид. Концептуалният кросоувър с 2+2 места е по-скоро лаборатория на колела, която има за цел да демонстрира накъде ще се развиват дизайнът и технологиите на бъдещите Audi-та. Ключовата дума в целия проект е "олекотяване".



Прототипът тежи само 1 390 кг, постигнати с помощта на новата технология Multimaterial Space Frame (Пространствена рама от множество материали). Силовата конструкция на Crosslane Coupe е изработена от алуминий и подсилени с въглеродни нишки и фибростъкло полимери. Теглото на автомобила е забележително ниско предвид факта, че включва и йон-литиевите батерии.



Дългото 4.21, широко 1.88 и високо 1.51 метра Audi е снабдено със споменатия вече трицилиндров 1.5-литров TFSI. Развива 130 к.с., а благодарение на двата допълнителни електромотора системната мощност на установката достига 177 коня. От Инголщад твърдят, че Cross Coupe харчи фантастичните 1.1 литра на 100 км и изхвърля в атмосферата едва 26 г въглероден двуокис на километър.



Подобно на представения през 2010 г. прототип Steppenwolf, новият кросоувър разполага с твърд снемаем покрив, който лесно го превръща в тарга. Подвижният таван е изработен от подсилен с въглеродни влакна полимер, тежи по-малко от 10 кг и се събира в багажника.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 *****ВИП *****АМГ

    0 4 Отговор
    tozi vnushitelen vsudehod e za iziskani paralii kato men deto i s tri cilindura pravim djentulmenski driftove i elegantno privlichame s krasota i fines vip-madamite na vas preporuchvam tricilindrov trabant

    Коментиран от #12, #13

  • 2 *****АМГ*****ВИП

    1 2 Отговор
    Уф, трабито и с 2, а Вартбургът е с 3 цилиндъра

    Коментиран от #15

  • 3 Дон Педро

    3 0 Отговор
    Хайде на 3 -те цилиндъра че не останаха.От другата минаваме на 2.А от догодина на 1 цилиндър двутактов от ИЖ с турбо.
  • 4 x5 само бмв

    2 0 Отговор
    Тоя ВИП АМГ съм го виждал в една раздрънкана Жигула с мустак и бомбе но сербес
  • 5 Дошо

    3 3 Отговор
    От Инголщад твърдят, че Cross Coupe харчи фантастичните 1.1 литра на 100 км и изхвърля в атмосферата едва 26 г въглероден двуокис на километър.

    Тия от Инголщад да ходят да се гръмнат.

    Коментиран от #11

  • 6 Смях

    1 2 Отговор
    Този разход и тези емисии няма да могат да ги постигнат и след 10 години.
  • 7 Vanko

    1 0 Отговор
    Егати и олекотения автомобил - тон и четиристонин !!! Преди години имах А6 комби и тежеше 1360 кила по талон и мерено на кантар . Нямаше батерии , само акумулатор . Беше си от ламарина , а това тука май няма такава . И то какво излиза - също толкова голямо тегло , ама от до-о-о-оста по скъпи материали !

    Коментиран от #9

  • 8 Ts@r

    0 2 Отговор
    Ами малко ръбесто ми се струва и доста не съразмерно спрямо колелата, изглежда от Audi пак са претупали нещата накрая. И с този 3-цилиндров двигател ще му е малко трудно да тръгне. Всъщност, това е един от най-паркетните SUV-та които съм виждал, в класацията го води единствено простоватото X6.
  • 9 Дядо Мраз

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Vanko":

    Батериите за днешните хибриди тежат от порядъка на 400 кг, така че 1 390 си е постижение.
  • 10 Кофти

    1 1 Отговор
    Още една кола за мутреси... Уж СУВ, но с 2 врати, глупости, само се чудят вече каква тъпотия да измислят...
  • 11 дидо

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо":

    Да бе Тошо.....може !
    Аудито е 3-4 пъти по-мощно от сапунерката ти и харчи 3-4 пъти по-малко.... Добре ли е ?

    Коментиран от #14

  • 12 kiril

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "*****ВИП *****АМГ":

    Ти си вземи тризъба вилица, за кебапчетата пред Кауфланд. До колкото разбрахме там ти е ловното място за мацки... да ги черпиш елегантно и с финес !
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 ВИП АМГ

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "дидо":

    po spokoino che shte se prasnesh be
  • 15 БУМЕР КАМОР

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "*****АМГ*****ВИП":

    dosta si se zduhal shtom polzvash horskite nikove.eto za takavi kato teb e nujna zadaljitelna registracia.

    Коментиран от #16

  • 16 *****АМГ*****ВИП

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "БУМЕР КАМОР":

    Ако забелязваш не ползвам чужд ник, а просто съм обърнал ник-а на неграмотника от първия пост. То имаше и още писано, но модератора го е поизтрил, че не беше много за пред хора (за което съжалявам, но тоя ме дразни).
    Обещавам вече да не се връзвам на глупости.

    Коментиран от #19

  • 17 Tomas

    2 1 Отговор
    Evoque e по-хубав.

    Коментиран от #18

  • 18 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Tomas":

    estestveno che e po hubav
  • 19 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "*****АМГ*****ВИП":

    pak li uvoniavash saita.