Наследникът на легендарния NSX може да се сдобие с по-малко братче, твърди Motor Trend. Щатското издание се позовава на слухове от самата американска централа на Honda. Според информацията купето има всички шансове да бъде предпочетено пред ново издание на роудстъра S2000, който се оказа пазарен провал.
Анониният източник на Motor Trend твърди, че бъдещият спортист със средноразположен двигател ще бъде снабден с фирменото двойно предаване SH-AWD. Кандидати за мястото пред задния мост са 2.0- и 2.4-литровите мотори на Honda. От сметките не бил изключен и 3.5-литровият V6, но най-големи шансове вси пак имал средният вариант в комбинация с турбокомпресор.
Малкият NSX ще ползва доста от частите на батко си, за да бъдат намалени разходите по развойна и производствена дейност. Двата спортни модела ще бъдат проектирани в технологичния център на Honda в Охайо. От компанията вече потвърдиха, че са подписали нови петгодишни договори с най-добрите си инженери и тестпилоти.
Следващото поколение на NSX се очаква през 2015 г. Ако получи зелена светлина, малкият му брат ще постъпи в продажба не по-рано от 2017-а. Размерите на дребосъка обаче няма да съответстват на цената му. ДНК-то на NSX надали ще струва под $50-60 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 520 зендер
Коментиран от #3
13:19 09.10.2012
2 Кофти
13:23 09.10.2012
3 Дошо
До коментар #1 от "520 зендер":
Аз пък ще ти отговоря, че серииния модел няма да изглежда така, и че няма да има проблемите на Тойота и Субару, понеже е твърде вероятно да бъде хибрид като бъдещия NSX.Бъдещия S2000 .........незнам какво ще му е бъдещето след като първообраза е технологичен триумф и едновременно с това спечелил няколко пъти наградата за най-надежден спортен автомобил, който обаче не реализира очакваните продажби.
Овцете искат недозавиващ Голф за 50000евро това е положението
Коментиран от #4
13:33 09.10.2012
4 520 зендер
До коментар #3 от "Дошо":
Шегувам се ве човек.Все ми е тая какво са решили да направят японците.Но да те попитам-Този бъдещ модел може ли да стане конкурент на Нисан Скайлайн ГТ-Р?Вижда ми се доста динамичен дизайна.Всъщност аз дори не мога да преценя в кой клас ще бъде тоя концепт.Абе нали ме знаеш-от японски коли не разбирам.Коментиран от #5
13:54 09.10.2012
5 Дошо
До коментар #4 от "520 зендер":
Автомобилът от статията не, но за NSX от HONDA са обявили, че на Нюрбургринг ще дава по-добро време от GTR и това със обща мощност 400к.с.Мощността на ДВГ ще бъде около 300к.с(атмосферни) а останалите 100 ще бъдат доставени от 3 ел мотора единия, от които ще бъде монтиран в скоростната кутия(няк'ва извънземна работа ще е тая кола ако всичко това е истина)Според производителя съотношението маса/мощност ще бъде драматично :-) Явно наблягат на ниската маса както е било и при първия NSX създаден изцяло от алуминий.Коментиран от #6
16:31 09.10.2012
6 520 зендер
До коментар #5 от "Дошо":
В статията пише че ще е с двойно предаване.Но дали могат да се приложат всичките технологии както е в нисана..А за конструкцията-вероятно ще тежи не повече от 1300-1500кг.Щом ще може да победи в затворена отсечка ГТ-Р значи вероятно ще е по-лека.Коментиран от #7, #8
16:39 09.10.2012
7 New Sportscar eXperimental
До коментар #6 от "520 зендер":
Zender ще ти разкажа малко история. През 2008 когато излезе GTR Honda беше готова да произведе NSX с 10 цилиндров мотор технологично близък до Формула1 с над 600 коня.Поради започналата криза проекта беше замразен.Прототипа даде по добри времена на Нюрбургрин от Нисан.Системата за завиване SH AWD въведена от Хонда през 2004 на Ледженд беше първат такава серийна система въобще в света.GTR я използва за да бъде толкова бърз на писта. Германците едва през 2011 правят някакви опити с такава система.Сега Хонда има ново поколение такава система и в съчетание с подходящо шаси и мотор новият NSX има всички шансове да се сбори с GTR.Ще ти кажа и още нещо , някога през 1990 NSX е най добрата японска кола в този клас побеждавайки 300ZX,3000GT и Супра.
За съжаление след смърта на Сойчиро Хонда фирмата поема в по други пътища и проекта е оставен на доизживяване.За щастие го възродиха и очакваме с интерес какво ще предложи тази фирма традиционен лидер в иновациите.
NSX някога показа че спортната кола може да бъде и здрава и надеждна.Дори Ферари са принудени да преразгледат вижданията си по много въпроси свързани с GT класа заради този проект.
NSX е една от любимите за шофиране коли на Аиртон Сена това показва за каква кола става дума.
Коментиран от #9
22:35 09.10.2012
8 Дошо
До коментар #6 от "520 зендер":
Както казах според ХОНДА съотношението маса/мощност ще бъде драматично => доста под 1300кг за да може с 400коня да прави рекордни обиколки непосилни за други отявлени спортисти.Ще могат да направят всичко това.Все пак правят хуманоидния ASIMO и с една кола ще се справят :-)Колегата долу много коректно е описал развитието и повратните моменти в историята на NSX .Дизайна на варианта с V10 и 610к.с беше невероятен.Интересно, че не беше с централно разположен двигател, а с класическа конфигурация с двигател отпред.Дaли това нямаше да бъде шосеен вариант на HSV-010?Жалко, че не видя бял свят.
Понякога се чудя ако фирмата не бе поела към екоразработките и семейните модели до къде щяха да доразвият знаменитите си атмосферни мотори.......
23:12 09.10.2012
9 Соичиро
До коментар #7 от "New Sportscar eXperimental":
Добър и много верен коментар! Респект.Само който е запознат с историята на Хонда и е карал такава може и има право да говори!
Всичко останало е кенефи. Говоря от опит
13:26 11.10.2012
10 ivо011
12:56 13.10.2012