В Чехия се състоя закрита презентация на новата Skoda Octavia. Своеобразната предпремиера беше организирана за местните журналисти, но по автомобила все още личат замаскирани детайли. Въпреки това предсерийната Skoda Octavia показа своето лице, но то се оказа доста сходно с досегашното.
По отношение на недостатъчните екстериорни промени чешките журналисти са единодушни. Те отбелязват обаче и още един факт. Skoda Octavia е станала по-голяма. Междуосието е нараснало със 108 мм, а дължината - с 90 мм. Благодарение на това салонът е станал по-просторен, а багажното пространство вече е почти 600 литра.
Още от разликите между Skoda Octavia III и предшественика са, че новата генерация е по-безшумна и разполага с по-комфортна возия. Като цяло въпреки увеличените габарити новото поколение е по-леко от досегашното с цели 100 килограма. С това се изчерпват и основните новости около Octavia III.
Що се отнася до салона, и там промените са малко (долните снимки). Първоначално третата генерация ще разполага с пет двигателя. Най-слабият ще е турбо с обем 1.2 литра, а останалите бензинови ще са с работен обем 1.4 и 1.6 литра. Малкият дизелов също ще е 1.6-литров, а по-големият ще разполага с работен обем от два литра.
Салоните на предсерийната Octavia III отгоре и настоящата Octavia
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ts@r
Коментиран от #4, #24
10:10 01.11.2012
2 Станимир Христов
10:21 01.11.2012
3 ВИП АМГ
Коментиран от #6, #30
10:43 01.11.2012
4 Така е
До коментар #1 от "Ts@r":
Но също трябваше да добавиш, че всичко до което са се докоснали е било фалирало.10:48 01.11.2012
5 Shmeker
Доста хора, които караха А4 минаха на Октавия, която е и по-удобна и е със стоманена ходова част. А не с 8 алуминиеви носача както са А4.
Та Шкода се опитва да повдигне ценово Октавията, вкарва РАПИД, който със сигурност ще е много по-зле направен.
До сега евтината октавия се казваше Октавия Тоур и просто беше старото поколение октавия. Предполагам, че Тоур ще отпадне.
Суперб също избяга от алуминиевото окачване.
11:04 01.11.2012
6 Еминем Фен
До коментар #3 от "ВИП АМГ":
При мерцедес-кенеф е много хубаво нали Е класата свързани фарове и аиде ей такива разбирачи като теб почват много яко това онова. Истината е ,че Мерцедес отпадна от играта отдавна вече са само Ауди и БМВ. Мерцедес не могат да ти дадат същото като Ауди и БМВ и по дизайн и по интериор. Мерцедес-кенеф е най дървен и с най ужасни двигатели. Знам,че сега ще се заядеш и даваш минус нали ВИП АМГ.Коментиран от #7, #14
11:05 01.11.2012
7 Shmeker
До коментар #6 от "Еминем Фен":
Колега, кой двигател на Мерцедес е ужасен?За Ауди мога да ти кажа поне 10.
Коментиран от #8
11:19 01.11.2012
8 Еминем Фен
До коментар #7 от "Shmeker":
Отношение Кубици-коне-въртящ момент са най зле и с 0.5-6 литра по висок разход на гориво. Интериора им е най дървенКоментиран от #10, #22
11:28 01.11.2012
9 Станислав Роснев
Сигурно карате някакви избушляци на по 15 години, но иначе всичко знаете.
Коментиран от #12
12:02 01.11.2012
10 Shmeker
До коментар #8 от "Еминем Фен":
Е да ама имат ресурс, който Ауди нямат. Да не говорим колко струва обслужване на мотор на ауди над 4 цилиндъра, когато бяха с ангренажните ремъци. Направо ми става смешно като знам какви пари излиза.Коментиран от #13
12:22 01.11.2012
11 бг-трип
12:41 01.11.2012
12 бг-трип
До коментар #9 от "Станислав Роснев":
моята е чисто-нова 11 годишна...12:42 01.11.2012
13 Еминем Фен
До коментар #10 от "Shmeker":
Имах А4 Б7 3.0 ТДИ и не беше толкова скъпо обслужването колкото си мислишКоментиран от #15
12:53 01.11.2012
14 Дошо
До коментар #6 от "Еминем Фен":
Защо намесваш Шкода при Мерцедес?13:12 01.11.2012
15 Shmeker
До коментар #13 от "Еминем Фен":
Е то 3.0 е с верига до колкото знам, за тва така. Ама пак не може да се сравнява тоя мотор с мотор на БМВ или Мерцедес като ресурс, здравина и комфорт.13:59 01.11.2012
16 Иван Костов
15:14 01.11.2012
17 Мартин
15:15 01.11.2012
18 Audi A4
15:20 01.11.2012
19 Пловдив
16:36 01.11.2012
20 BATJ
16:55 01.11.2012
21 Гост
17:15 01.11.2012
22 asd
До коментар #8 от "Еминем Фен":
Е.*ти смешника разхода бил с 0.5 литра по-висок. Много ще ми пука на мен ако мога да си позволя една чисто нова Е- класа, пък ти си карай Аудито или БМВ или каквато каруца там имаш на 20 години....17:33 01.11.2012
23 драйвър
18:24 01.11.2012
24 520 зендер
До коментар #1 от "Ts@r":
1.2 тси.....Ма това не беше ли 105кс.....Това ще гори многоо.Голямо тегло плюс малък агрегат макар и турбо си мисля че е равно на преразход когато мотора бъде натоварен-повечко натискане на десния педал.Така си мисля де,пък може и да греша..Коментиран от #25
19:16 01.11.2012
25 The Bear
До коментар #24 от "520 зендер":
За теглото нали пише, че уж ще бъде със 100 кг. по-лека от старата!? Тогава не би трябвало да е толкова претоварен!? .... Но каквото и да е - по-добре голям дизел, отколкото малък бензин :))) Дизелът на шкода е много икономичен. Ако размерът на купето вътре е приемлив, ще бъде добре. Иначе сегашната Октавия е много тясна и малка ...Коментиран от #40
19:52 01.11.2012
26 LEXUS
Коментиран от #27
19:57 01.11.2012
27 The Bear
До коментар #26 от "LEXUS":
Такава е устата ти, а не Шкода20:32 01.11.2012
28 Цветослав Златков
20:39 01.11.2012
29 superb
Коментиран от #32
21:22 01.11.2012
30 audi
До коментар #3 от "ВИП АМГ":
ваг не ги мисли. Те печелят добре, ама виж себе си, че ти си на минус.Коментиран от #33
02:50 02.11.2012
31 Адолф Хитлер
Коментиран от #34
08:42 02.11.2012
32 The Bear
До коментар #29 от "superb":
Знам бе човек! Изчел съм доста литература .... но именно в литературата пише, че това за сега е повече на теория.... Даже на теория TSI двигателите би трябвало комплексно да са по-добри от дизеловите. На практика обаче се оказва, че това е така в по-ниския оборотен диапазон. При по-рязко ускоряване (особено на градско в режим "тръгни-спри") и движение с постоянно висока скорост (съответно високи обороти) по магистрали например, жаждата на тези двигатели расте много по-бързо от колкото при дизелите или при нетурбинираните класически бензини с по-голям обем. Даже автомобилостроителите започнали били да се замислят относно ефективността на даунсайзинга.... Та за това BMW направиха 3-цилиндровия си мотор 1,5 л обем, а не 0,9 или 1,1 като други производители..... Освен това, мисля че ако бензиновите двигатели бяха станали по-добри и икономични от дизеловите, масово щяха да се появят професионални машини с такива - камиони, автобуси, трактори, комбайни и т.н. - логично е, нали?09:59 02.11.2012
33 ВИП АМГ
До коментар #30 от "audi":
az dali sam na minus ili na plius ti niama kak da znaesh no edno e sigurno ti si ot tia deto karat Audi 80 i go misliat za A8.10:33 02.11.2012
34 ВИП АМГ
До коментар #31 от "Адолф Хитлер":
fakt10:33 02.11.2012
35 олье-маье
19:26 02.11.2012
36 олье-маье
19:28 02.11.2012
37 Обективен
Пожелавам най-искрено на всички бедни да могат да си позволят нова Шкода, тогава вече ще сме го построили.........за комунизма говоря :)
Коментиран от #39
16:41 03.11.2012
38 Беднякът от Надежда
17:31 03.11.2012
39 ВИП АМГ
До коментар #37 от "Обективен":
komunizma ne e jelatelno da go stroim.a otnosno skodata shte kaja otvrat.09:36 04.11.2012
40 Дошо
До коментар #25 от "The Bear":
Страшен е направо ахахахаха.Оня ден един комшия се вайкаше, че сина му купил дизелова Шкода и харчила доста сериозно.Коментиран от #41
08:52 05.11.2012
41 The Bear
До коментар #40 от "Дошо":
Или колата има някакъв заводски дефект, или кажи на комшията си да си провери синчето как кара!:) Имам доста познати с дизелови шкоди от по-новите - предното поколение на Сюпърб с 1,9 ТДИ 131 коня и последните Октавии със същия двигател и с 2,0 ТДИ 140 коня, и всички ги превъзнасят, че при разумно каране разхода извънградско започва с 4, а градско с 6 на 100км. Лично не съм карал такава, но нямам причини да не вярвам на толкова много отзиви на очаровани собственици. Друга кола, за която чувам много суперлативи напоследък е предното поколение на Тойота Авенсис с 2,0 Д4Д двигателя със 126 к.с. .....20:28 06.11.2012
42 The Bear
До коментар #42 от "The Bear":
Знам, имам кво да кажа, казвам! Надали някога си направил и шапка от вестник със собствените си ръце и акъл, а камо ли нещо по-сложно, ама иначе плюеш по хорските постижения - пародии на коли били! Ти от позицията на професор ли приказваш!? Нещо изказванията ти куцат! Пък си си сложил една интелигентна снимкаКоментиран от #42
21:28 06.11.2012