Last news in Fakti

1 Ноември, 2012 09:49 15 531 42

Нищо ново в новата Skoda Octavia

  • skoda-
  • octavia

В Чехия се състоя закрита презентация на новата Skoda Octavia. Своеобразната предпремиера беше организирана за местните журналисти, но по автомобила все още личат замаскирани детайли. Въпреки това предсерийната Skoda Octavia показа своето лице, но то се оказа доста сходно с досегашното.

По отношение на недостатъчните екстериорни промени чешките журналисти са единодушни. Те отбелязват обаче и още един факт. Skoda Octavia е станала по-голяма. Междуосието е нараснало със 108 мм, а дължината - с 90 мм. Благодарение на това салонът е станал по-просторен, а багажното пространство вече е почти 600 литра.

Още от разликите между Skoda Octavia III и предшественика са, че новата генерация е по-безшумна и разполага с по-комфортна возия. Като цяло въпреки увеличените габарити новото поколение е по-леко от досегашното с цели 100 килограма. С това се изчерпват и основните новости около Octavia III.

Що се отнася до салона, и там промените са малко (долните снимки). Първоначално третата генерация ще разполага с пет двигателя. Най-слабият ще е турбо с обем 1.2 литра, а останалите бензинови ще са с работен обем 1.4 и 1.6 литра. Малкият дизелов също ще е 1.6-литров, а по-големият ще разполага с работен обем от два литра.

Салоните на предсерийната Octavia III отгоре и настоящата Octavia


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ts@r

    1 16 Отговор
    Напротив, има промени. Сега много повече прилича на Passat отвътре. Слагам една снимка като доказателство. Не спирам да твърдя, че до каквото се докосне VAG го превръща във безсмислен VW. http://www.google.bg/imgres?num=10&hl=bg&sa=X&biw=1024&bih=677&tbm=isch&tbnid=YXpH0pmrf-_B7M:&imgrefurl=http://www.automobilemag.com/auto_shows/detroit/2011/0111_2012_volkswagen_passat_look/photo_07.html&docid=83_VHEeYNXNViM&imgurl=http://image.automobilemag.com/f/30022952%252Bw750%252Bst0/2012-volkswagen-passat-interior.jpg&w=750&h=469&ei=wi2SUIWDGZLU4QTxj4GgDg&zoom=1&iact=hc&vpx=327&vpy=60&dur=397&hovh=177&hovw=284&tx=197&ty=99&sig=110775224874747440317&page=1&tbnh=138&tbnw=211&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,i:66

    Коментиран от #4, #24

  • 2 Станимир Христов

    6 1 Отговор
    Типично по немски(в случая Чешки но то пак си е от VAG) абсолютно "новият" модел е нещо "невиждано" досега с изцяло обновен дизайн
  • 3 ВИП АМГ

    1 15 Отговор
    pri VAG vinagi e skuchno i dolnoprobno.

    Коментиран от #6, #30

  • 4 Така е

    1 14 Отговор

    До коментар #1 от "Ts@r":

    Но също трябваше да добавиш, че всичко до което са се докоснали е било фалирало.
  • 5 Shmeker

    5 1 Отговор
    Не забравяйте, че Шкодата е алтернативен VW.
    Доста хора, които караха А4 минаха на Октавия, която е и по-удобна и е със стоманена ходова част. А не с 8 алуминиеви носача както са А4.

    Та Шкода се опитва да повдигне ценово Октавията, вкарва РАПИД, който със сигурност ще е много по-зле направен.
    До сега евтината октавия се казваше Октавия Тоур и просто беше старото поколение октавия. Предполагам, че Тоур ще отпадне.

    Суперб също избяга от алуминиевото окачване.
  • 6 Еминем Фен

    1 7 Отговор

    До коментар #3 от "ВИП АМГ":

    При мерцедес-кенеф е много хубаво нали Е класата свързани фарове и аиде ей такива разбирачи като теб почват много яко това онова. Истината е ,че Мерцедес отпадна от играта отдавна вече са само Ауди и БМВ. Мерцедес не могат да ти дадат същото като Ауди и БМВ и по дизайн и по интериор. Мерцедес-кенеф е най дървен и с най ужасни двигатели. Знам,че сега ще се заядеш и даваш минус нали ВИП АМГ.

    Коментиран от #7, #14

  • 7 Shmeker

    7 1 Отговор

    До коментар #6 от "Еминем Фен":

    Колега, кой двигател на Мерцедес е ужасен?
    За Ауди мога да ти кажа поне 10.

    Коментиран от #8

  • 8 Еминем Фен

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Shmeker":

    Отношение Кубици-коне-въртящ момент са най зле и с 0.5-6 литра по висок разход на гориво. Интериора им е най дървен

    Коментиран от #10, #22

  • 9 Станислав Роснев

    3 1 Отговор
    Ей, къде попаднах аз бе?! Тук само разбирачи. хахаха
    Сигурно карате някакви избушляци на по 15 години, но иначе всичко знаете.

    Коментиран от #12

  • 10 Shmeker

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Еминем Фен":

    Е да ама имат ресурс, който Ауди нямат. Да не говорим колко струва обслужване на мотор на ауди над 4 цилиндъра, когато бяха с ангренажните ремъци. Направо ми става смешно като знам какви пари излиза.

    Коментиран от #13

  • 11 бг-трип

    1 1 Отговор
    След 10 години ще я гледам, иначе благодаря за информацията :)
  • 12 бг-трип

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Станислав Роснев":

    моята е чисто-нова 11 годишна...
  • 13 Еминем Фен

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "Shmeker":

    Имах А4 Б7 3.0 ТДИ и не беше толкова скъпо обслужването колкото си мислиш

    Коментиран от #15

  • 14 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Еминем Фен":

    Защо намесваш Шкода при Мерцедес?
  • 15 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "Еминем Фен":

    Е то 3.0 е с верига до колкото знам, за тва така. Ама пак не може да се сравнява тоя мотор с мотор на БМВ или Мерцедес като ресурс, здравина и комфорт.
  • 16 Иван Костов

    2 1 Отговор
    Golyam kazan!
  • 17 Мартин

    1 0 Отговор
    километража заедно със кормилото има прилика на усмихнало се човече!
  • 18 Audi A4

    1 2 Отговор
    Вип Амг: Моля те хвани остави тоя компютър и вземи та прочети някоя книга,или пък дай да видим някое твое изобретение може да направиш по-красив автомобил ?
  • 19 Пловдив

    1 5 Отговор
    При масовите европейски коли след Волво и Мерцедес,веднага на трето място слагам Шкода. Даже пред БМВ,Ауди и СААБ.
  • 20 BATJ

    1 2 Отговор
    Очаквах нещо по смело и различно, решили са да заложат на сигурно и да следват политиката на VAG да не се променя нещо което е добро и се продава. Машината е хубава само се чуся дали няма да има вътрешна конкуренция с новата VW Jetta, която има идентични размери и форма а като гледам и като цена са много сходни.
  • 21 Гост

    1 3 Отговор
    e... готина е
  • 22 asd

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "Еминем Фен":

    Е.*ти смешника разхода бил с 0.5 литра по-висок. Много ще ми пука на мен ако мога да си позволя една чисто нова Е- класа, пък ти си карай Аудито или БМВ или каквато каруца там имаш на 20 години....
  • 23 драйвър

    1 3 Отговор
    Да направиш нещо ново , което да си е старото на външен вид го могат само от ВАГ ! Ами тази "нова" Октавия е направо грозна , язък за може би добрите технически показатели . Този модел даже вече не е скучен , направо е грозен !
  • 24 520 зендер

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ts@r":

    1.2 тси.....Ма това не беше ли 105кс.....Това ще гори многоо.Голямо тегло плюс малък агрегат макар и турбо си мисля че е равно на преразход когато мотора бъде натоварен-повечко натискане на десния педал.Така си мисля де,пък може и да греша..

    Коментиран от #25

  • 25 The Bear

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "520 зендер":

    За теглото нали пише, че уж ще бъде със 100 кг. по-лека от старата!? Тогава не би трябвало да е толкова претоварен!? .... Но каквото и да е - по-добре голям дизел, отколкото малък бензин :))) Дизелът на шкода е много икономичен. Ако размерът на купето вътре е приемлив, ще бъде добре. Иначе сегашната Октавия е много тясна и малка ...

    Коментиран от #40

  • 26 LEXUS

    4 1 Отговор
    skoda sa kenef

    Коментиран от #27

  • 27 The Bear

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "LEXUS":

    Такава е устата ти, а не Шкода
  • 28 Цветослав Златков

    1 0 Отговор
    отвратителна
  • 29 superb

    0 1 Отговор
    пичага, дааалеч си от истината !!! 1.2 тси гори колкото един 1.6тди , колкото и невероятно да ти се струва , това е бензинов двигател от ново поколение с директно впръскване на горивото както при дизела (common-rail)

    Коментиран от #32

  • 30 audi

    1 4 Отговор

    До коментар #3 от "ВИП АМГ":

    ваг не ги мисли. Те печелят добре, ама виж себе си, че ти си на минус.

    Коментиран от #33

  • 31 Адолф Хитлер

    3 1 Отговор
    Че какво ново да очакваш от кола произведена за бедни?

    Коментиран от #34

  • 32 The Bear

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "superb":

    Знам бе човек! Изчел съм доста литература .... но именно в литературата пише, че това за сега е повече на теория.... Даже на теория TSI двигателите би трябвало комплексно да са по-добри от дизеловите. На практика обаче се оказва, че това е така в по-ниския оборотен диапазон. При по-рязко ускоряване (особено на градско в режим "тръгни-спри") и движение с постоянно висока скорост (съответно високи обороти) по магистрали например, жаждата на тези двигатели расте много по-бързо от колкото при дизелите или при нетурбинираните класически бензини с по-голям обем. Даже автомобилостроителите започнали били да се замислят относно ефективността на даунсайзинга.... Та за това BMW направиха 3-цилиндровия си мотор 1,5 л обем, а не 0,9 или 1,1 като други производители..... Освен това, мисля че ако бензиновите двигатели бяха станали по-добри и икономични от дизеловите, масово щяха да се появят професионални машини с такива - камиони, автобуси, трактори, комбайни и т.н. - логично е, нали?
  • 33 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "audi":

    az dali sam na minus ili na plius ti niama kak da znaesh no edno e sigurno ti si ot tia deto karat Audi 80 i go misliat za A8.
  • 34 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Адолф Хитлер":

    fakt
  • 35 олье-маье

    0 1 Отговор
    Тези с новите Е-класи не са в този форум,ясно.
  • 36 олье-маье

    0 0 Отговор
    тва е за #22
  • 37 Обективен

    0 1 Отговор
    До 31 и 34 :

    Пожелавам най-искрено на всички бедни да могат да си позволят нова Шкода, тогава вече ще сме го построили.........за комунизма говоря :)

    Коментиран от #39

  • 38 Беднякът от Надежда

    1 0 Отговор
    Изтеглих всички спестявания на жена,деца, баби, тъщи и се затичах към Еуратек да си купя една нова Шкодичка, хем ми е наблизо, хем прочетох че били за бедни. Викам си и и аз веднъж ще действам като мъж . Е , пак не стигнаха, греда както винаги, не върви и не върви в този живот.....
  • 39 ВИП АМГ

    4 1 Отговор

    До коментар #37 от "Обективен":

    komunizma ne e jelatelno da go stroim.a otnosno skodata shte kaja otvrat.
  • 40 Дошо

    4 1 Отговор

    До коментар #25 от "The Bear":

    Страшен е направо ахахахаха.Оня ден един комшия се вайкаше, че сина му купил дизелова Шкода и харчила доста сериозно.

    Коментиран от #41

  • 41 The Bear

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "Дошо":

    Или колата има някакъв заводски дефект, или кажи на комшията си да си провери синчето как кара!:) Имам доста познати с дизелови шкоди от по-новите - предното поколение на Сюпърб с 1,9 ТДИ 131 коня и последните Октавии със същия двигател и с 2,0 ТДИ 140 коня, и всички ги превъзнасят, че при разумно каране разхода извънградско започва с 4, а градско с 6 на 100км. Лично не съм карал такава, но нямам причини да не вярвам на толкова много отзиви на очаровани собственици. Друга кола, за която чувам много суперлативи напоследък е предното поколение на Тойота Авенсис с 2,0 Д4Д двигателя със 126 к.с. .....
  • 42 The Bear

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "The Bear":

    Знам, имам кво да кажа, казвам! Надали някога си направил и шапка от вестник със собствените си ръце и акъл, а камо ли нещо по-сложно, ама иначе плюеш по хорските постижения - пародии на коли били! Ти от позицията на професор ли приказваш!? Нещо изказванията ти куцат! Пък си си сложил една интелигентна снимка

    Коментиран от #42