Last news in Fakti

22 Ноември, 2012 10:54 5 291 30

Renault показа най-мощното си комби

  • renault-
  • megane-
  • rs-
  • estate-
  • gt 220

 

Френската компания Renault пуска на пазара най-мощното си комби. Става дума за универсала Megane Estate GT 220, който разполага с леко модифициран двигател от хечбека Megane RS. Заради конструктивни особености на комбита, инженерите са решили да дефорсират малко мощния агрегат.
 
Така мощността на двулитровия турбо мотор е намалена от 265 на 220 к.с, но хубавото в случая е, че пиковият въртящ момент е запазен - 340 Нм. Двигателят ще се монтира в Megane Estate GT 220 заедно с механична шестстепенна скоростна кутия и още куп модернизации по спирачки окачване и т.н.
Заради значително по-мощният двигател наточеното комби получава и изцяло ново спортно окачване. Спирачната система е усилена, а кормилното управление е основно пренастроено. На автомобила са монтирани ефектни лети джанти, както и различни от стандартните, високоскоростни гуми.
 
Най-мощният универсал на Renault се разпознава по новия си аеродинамичен бодикит, както и по различните дръжки на вратите и рейлинг на покрива. 18-цоловите лети джанти пък са решени изцяло в черно, което контрастира добре на синия основен цвят на купето.
 
В интериора отличията са свързани със спортни седалки, спортен волан тапициран с черна кожа и червен декоративен шев, метален скоростен лост и алуминиеви вложки на педалите. Индексът GT 220 е поставен и на арматурното табло. За съжаление от френската компания все още не са разгласили динамичните характеристики на Estate GT 220.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 яверррттяве

    0 0 Отговор
    Много е красиво само цвета на джантите не ми хареса.... някак си не отваря самата кола когато джантите са черни
  • 2 John Doe

    0 0 Отговор
    Ооо,много ми хареса.Супер е.
  • 3 somefrenchcars

    0 0 Отговор
    Това ще си го взема!
  • 4 Scorpo

    0 0 Отговор
    Много яко, браво !
  • 5 Megane

    0 0 Отговор
    Не харесвам комбита по принцип, но това ми допада. И на живо си е така симпатично версията и с малките ДВГ
  • 6 Peugeot Club

    0 1 Отговор
    Рено най-после са решили да изчистят типичните за тях хаотични футуристични линии и да приведат в хармония и баланс кокпит-а на автомобила си. Браво. Поздравления за отличния дизайн. Остава и качеството да е на ниво.
  • 7 520 зендер

    0 0 Отговор
    Е що никой не говори за двигателя ами само за външния дизаин.Обичам комбитата щото имам два лапищака ноооооо определено дори и да не бях беемвист пак това умряло рено нямаше да ме впечатли.Защо-ми щото дори и Е46 имаше 3.0д или пък 3.0-бензин 231кс-ама това беше още преди 10 години че и повече........Нестига че не е премиум ами че и със слаб двигател и със само 6 скорости.Е как по-точно подяволите да да ме грабне това рено-ниииикак-това е отговора.

    Коментиран от #11

  • 8 Пешо

    0 0 Отговор
    Очаквайте скоро същата кола и с емблема Мерцедес
  • 9 520 зендер

    0 0 Отговор
    Няма как да сравня със БМВ3 защото F30 няма тоурингвсе още.Но от порядъка на 220кс БМВ предлага 2.0-245кс-350Нм.Видно е че този мотор е със 10 Нм в повече от на Рено.Това обаче беше само пример.Защо не сравнявам с двигатели на други марки-ми щото съм беемвист...
  • 10 520 zender

    0 0 Отговор
    Да бе м.мка му,това е много депресиращо...
  • 11 1234

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "520 зендер":

    карайси германския та--------к и недеи даплюеш другите марки БМВ неса наи великите

    Коментиран от #12, #13

  • 12 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "1234":

    Просто сравнявам с любимата марка бе дечко...

    Коментиран от #24

  • 13 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "1234":

    Нали Рено е доказан спортист-кви са тия 6 умряли скорости.Че то и в БМВ1 вече има 8 скорости.Тая смотаняшка марка не ми я фали..

    Коментиран от #23, #25

  • 14 520 зендер

    0 0 Отговор
    На времето няма да забравя Рено 21 Невада-невероятен боклук.Пълен крах в продажбите спрямо БМВ3 тоуринг.Пък и със умрели 1.7 литрови двигатели.Май имаше и дизели-естествено те за нищо не стават.Що-ми щото техния 1.9д беше невероятно застрелян със неговите ..колко бяха-забравил съм но определено бмв 318д имаше по-добри динамични показатели...
  • 15 520 зендер

    0 0 Отговор
    Шегата на страна-това комби няма да има успех.Защо.Защото е безвъзратно остаряло с двигатела и скоростната си кутия.Да не говоря че драйв на БМВ в момента е безапелационна и дори и Мерцедес не може да опонира............
  • 16 hienata

    0 0 Отговор
    До коментар #13 от " 520 зендер":

    Няма да ти хваля Рено, но стратегията им работи, а и с 340 Нм ще се опъва на доста по-мощни коли, особено при доускореяването. Според мен тази кола е насочена към една ниша в която няма конкуренти (следователно печеливша). Като идея наподобява RS на AUDI и М на BMW, но на три пъти по-ниска цена и както казват хората за всеки влак си има пътник, а от Рено ги знаят тези работи не случайно са веднага след ВАГ по продажби в Европа

    Коментиран от #17

  • 17 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "hienata":

    Няма да споря с теб-знаеш ги тия неща но просто питам-преди Мегана нямаше големи продажби че дори и с най-мощния двигател.Защо пък сега да има успех.Ще е евтин.ОК.Това е в техен плюс но само това не стига бе човек.Не мога да го определя като клас но предполагам че Меган комби не е среден клас а компактен освен ако не е излязъл от този клас с порасване на размерите.Но дори и с първа серия да се съревновава -те двигателите за първа серия са почти същите -само цените са малко поукротени.Скоростни кутии-номер 8 за БМВ и 6 за РЕно-и кво да коментирам за разхода тогава ....

    Коментиран от #22

  • 18 hienata

    0 0 Отговор
    До коментар #17 от " 520 зендер":

    Така си е ,но според мен ще разчитат на далечната прилика с AUDI RS и като го поукрасят със спойлерчета, джанти и две тръби отзад , може и да им мине номера. Отделно може и да пуснат още по-мощно Рено с мотора на RS (тогава приликата с AUDI RS ще е още по-голяма вероятно)
  • 19 Кви сте тъпи

    0 0 Отговор
    Що плюете по Рено - новия собственик на Мерцедес
  • 20 W164

    0 0 Отговор
    МЕРЦЕДЕС СЪВСЕМ ЩЕ БАТАЛЯСАТ
  • 21 тттт

    0 0 Отговор
    Само погледни тоя за теб боклук двигател на рено меган рс как се опъва на бмв м1
  • 22 iiiiiii!!!!!!!!

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "520 zender":

    Да кажеш,че БМВ имат нисък разход...
  • 23 разбирко

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "520 зендер":

    Е да ама лично мен например повече от 6 ръчни ск. които трябва да сменям с натискане на съединител никак няма да ми допадне, освен ако е с пера на волана и симулатор на ръчни ск. Пък и все пак не е супер спортист, по скоро понапомпан турист.
  • 24 Теодор Цветков

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "520 зендер":

    http://fakti.bg/avto/53585-bmw-puska-12-modela-s-predno
    Поне бъди обективен.
    PS. Тука нещо неси писал май
  • 25 Megane

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "520 зендер":

    Абе, Зендер - от постовете ти съм останал с впечатлението, че си културен, начетен човек, умерен в изказванията си. Тука си много краен бре - защо така? Аз не съм Чак толкова фен на марката, както си ти на БМВ (възхищавам ти се за което), макар че карам Рено вече почти 6 години. И нямам почти никакви оплаквания, и пак бих си взел Рено след време живот и здраве. И БМВ харесвам - ама не е за мене - мисля, че всеки трябва да си знае възможностите и стандартите. Та така - този Меган комби имам ли възможност с удоволствие бих си го взел след 4-5 год. (за нов автомобил въобще и не говоря).

    Коментиран от #26, #27

  • 26 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Megane":

    Веднага ти отговарям ама чети внимателно.Защо да съм краен.Изказвам просто мнение.Първо -кога Меган е имал такова комби.Това е територия на динамичните германски комбита.Второ-защо е със 220кс.Защо са намалили от Рено мощноста си-нали беше 265кс.Сегашното 328 е със 245кс.Трето-Рено ще комплектова този автомобил със 6 скорости.Еми съжалявам ама тая мода беше до преди 6-7 години.Сега е модерно да се слагат поне 8 скорости-просто това пести гориво и си по-често с максимална мощност.Това е братле.Не съм искал да ти обиждам марката макар че точно това направих но пак ти казвам-Рено 21 Невада имаше впечатляващ НЕуспех в миналото.Просто го давам за пример.Ако не съм прав ме обори.Хайде,не се сърди сега.Поздрави.

    Коментиран от #28

  • 27 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Megane":

    Зада не съм голословен проверих какви и как вървят на вторичния пазар комбитата на Меган.Всъщност имаше само едно комби и то беше със 136кс и двулитров двигател.ВПЕЧАТЛЯВАЩО-ЯВНО МНОГО КОМБИТА СА ПРОДАВАЛИ ОТ РЕНО.Пък и с много мощен двигател.И сам можеш да провериш в мобилето колко комбита ще ти излезат при трета серия и то със над 200кс.Ей за това говоря момче-Това е територия на гермаските производители и франсетата нямат място там.
  • 28 Megane

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "520 zender":

    не ми обиждаш марката - спокс. Карам я, както ти казах, по принуда. За БМВ или Бенц ми е рано още. Но и пред гоУф или Корса си предпочитам Меган-а всъщност. По-добре си е френско , отколкото немска машина, ако ще е в малките класове - лично мнение!
    Аз от кубици и конски сили много не разбирам , но не съм и спортен тип - ама въобще. Колата ми е с "утрепания" 1.4е мотор (55 kw, 75 коня - 1.4 energy го водят) - монтиран основно на Клио 1, на някои 19-ки, и по-рядко на Меган 1. Супер стар е като технология, дори и като са го слагали на моята кола - тя е 1998, като имаш предвид, че се среща и на коли от 1992-1993 (Клио-та основно, където и теглото на колата е значително по-малко). Та мисълта ми е, тия 75 коня (а и вероятно значително по-малко, все ще има поизмрели коне) на мен всъщност ми вършат работа. Да - като пусна климатика, и ако сме 2-3 човека в колата (повече много рядко се налага да качвам) динамика никаква, и изпреварване - познай! :) Но на мен не ми пречи, икономично ми е - около 5.5 / 100 извънградско бензин ( а вече съм и на газ отскоро), а и както ти казах не харесвам спортните изпълнения. Та винаги съм се чудил на такива грандомании с тия много коне: да - наистина кола с 75 коня, и с 225 нямат нищо общо. Но - за всеки влак си има пътници, както са казали хората.
    ПС. да не си помислиш, че само си дрънкам тука, карал съм и БМВ , и Мерцедес SL от 2006-а за 2-3 дена - не го знам колко коня беше, но си е сериозно. Пак казвам - база за сравнение няма, но пак ще има кой да го купува това - не всеки търси 200+ коне :) айде, със здраве.

    Коментиран от #29

  • 29 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Megane":

    Ма то всеки си прави сметката бе човек.Ти кво си мислиш,че аз цял живот БМВ-та карам.Няма такива работи.Минал съм през доста малолитражки преди да се кача на Мондео 136кс и след това на Е34.
  • 30 Megane

    0 0 Отговор
    абе има тука едни ВИП-ове, дето не си правят сметката :) А иначе - всеки да си кара каквото може да си позволи, и да му носи удоволствие от шофирането най-вече. Айде - със здраве!