Войната между шефа на FIAT Серджо Маркионе и VW се ожесточава от ден на ден. Според Bloomberg всеки собственик на волфсбургски автомобил в Щатите ще получава отстъпка от $1000 при покупка на FIAT или Chrysler.
През октомври Маркионе влезе в нечувана словестна престрелка с Фердинанд Пиех и шефа на Volkswagen Мартин Винтеркорн, които поискаха оставката на италианеца от поста президент на Асоциацията на европейските автопроизводители. Немците предрекоха, че FIAT няма да преживее кризата.
В отговор Маркионе нарече германците "безсрамници" и обвини Volkswagen ценова политика, довела до кървава баня в ЕС. Немският гигант обяви големи отстъпки, за да завладее още по-голям пазарен дял в Европа. В Щатите обаче немците не са толкова голям играч и Маркионе се надява да отклони клиенти от продукцията им към тази на FIAT и Chrysler.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БУМЕР КАМОР
Коментиран от #16
12:13 11.12.2012
2 от софия съм
Коментиран от #3
12:14 11.12.2012
3 БУМЕР КАМОР
До коментар #2 от "от софия съм":
davcai Golfa i nese zamisliai.niama takav legenКоментиран от #4
12:17 11.12.2012
4 от софия съм
До коментар #3 от "БУМЕР КАМОР":
Хахаха мислиш ли, ама за фиат или крайслер нещо не съм навит.Може за баврец или мерц.Коментиран от #5
12:24 11.12.2012
5 БУМЕР КАМОР
До коментар #4 от "от софия съм":
mi i fiat i golf sa vse edno i sashto darvo.craisler e dosta po dobro ot golfa poviarvai mi.Коментиран от #6, #11
12:26 11.12.2012
6 от софия съм
До коментар #5 от "БУМЕР КАМОР":
Може, но е важен и вторичния пазар щом тръгне за продажба немското по лесно се отвързва тук.Особено голфа отива веднага.Коментиран от #36
12:39 11.12.2012
7 asd
12:43 11.12.2012
8 СССР
12:55 11.12.2012
9 Иво
13:03 11.12.2012
10 Къде са Фиатите
Коментиран от #13
14:25 11.12.2012
11 Maurice
До коментар #5 от "БУМЕР КАМОР":
Абе Гаврош,качвал си се някога през кибер живота си на Крайслер и веднага даде съвет на човек,който има реален автомобил. Кажи за твоята безценна Е30-ка и как след този модел вече няма здрави коли........... Крайслер,Фиат... все една и съща кочина.Не случайно бяха на ръба на кризата в САЩ,а ГМ и Форд просто регистрираха спад на продажбите. Когато си купиш дърво като Голф5,тогава изкажи мнение.До тогава да знаеш че Е28 и Е30 отдавна са кремирани и описани в учебниците по автомобилна история в белия свят!!14:30 11.12.2012
12 alfa
14:59 11.12.2012
13 Ts@r
До коментар #10 от "Къде са Фиатите":
Личи ти, че никога не си притежавал италиански автомобил. Като бивш собственик на два такива (FIAT Brava 1.6, Lancia Thesis 3.2), мога да ти кажа, че това са коли с невероятен характер, особено Thesis-а. Единствената причина да го сменя е че имах достатъчно пари за E500, но това е друга тема.15:03 11.12.2012
14 сдт
15:11 11.12.2012
15 6789
16:03 11.12.2012
16 ryf
До коментар #1 от "БУМЕР КАМОР":
ако от ФВ така са реагирали значи е много жалко. Голяма част от автомобилите на ФВ и на БМВ са вдъхновени именно от италианците и особено от алфа ромео. Според мен ФИАТ са производителя с най-голямо въображение и ако фалират ще бъде голяма загуба за индустрията.16:26 11.12.2012
17 Армани,Гучи и Кучи
ЯПОНСКОТО си е истината, до тук съм имам 4 японеца, имал съм Фолксвагенче, имал съм и Фиатче. Фиата не е лоша кола, но купи си фиат - после нека те е яд. Полото беше стабилно, но тояжка. Купих си Тойота - е няма такъв автомобил. През целия ми живот съм карал страшно много коли, но просто Тойотата ме грабна. Същото и за Маздата, тя си е още в мен, имам си мазда 3ка, перфектна е.
Хора, не спорете за глупости, а хейтърите да не ме цитират, пиша тоя коментар и излизам, не съм от тия, да следя цял ден кой-какво ще напише по мой адрес. Боли ме ....ъъъ знаете кое ;)
Коментиран от #19
16:30 11.12.2012
18 гошомадафака
17:13 11.12.2012
19 fiat
До коментар #17 от "Армани,Гучи и Кучи":
Ако броиш полото за колаа...... фиатчето до не е панда???:))) Смени 3-4 модела в голфовия клас, каде сравняваш поло с мазда 3????Алфата е кола с душа и не е за сноби и задръстеняци, селянина Пешо продал 3 крави и 2 овце и видял , че братчеда кара голфу на газ и той така, ама за да е по-различен сложил спойлер:)))))17:30 11.12.2012
20 ДГД ЖАБАР
17:50 11.12.2012
21 Пирамид Хлътков
18:25 11.12.2012
22 Николай Луканов
18:40 11.12.2012
23 някой си каза:
18:46 11.12.2012
24 baiplamen
VW предимства-здрава ходова част, нормална поддръжка, търсени на вторичния пазар, мотори-средно и много здрави, корозия-има проблеми при Голф III, много лесни и прости за обслужване, добра возия, изключително здрави машини-особено по-старите, имаме VW Golf II дизел на 900 000 1987 г. безобразно товарен.
VW недостатъци-висока цена на пазара при купуване-влагат се пари, частите са средни като цена, оригиналните обаче са скъпи, дизайн-спорен-на мен ми харесва, но на други не им харесва дизайна на колите, по-груби са като коли, по-консервативен дизайн, корозия при определени модели, разход на гориво-среден-определено не са от най-икономичните, без дизел, малко екстри се предлагат, искат доплащане
Фиат-предимства-ниска цена при закупуване, няма корозия, освен при някои модели, евтина поддръжка, ходова част-средна и слаба-зависи от частите, има много части втора употреба, нисък разход на гориво, добра возия-без Пунто I, обслужване и поддръжка-средни, малко по-сложни от VW, много екстри
Фиат недостатъци, ниска цена при препродажба, ходова част-средна по издръжливост, старите модели нямат добра возия, пластмасови детайли по купето-напукват се при големи студове, двигателите са малко по-сложно устроени на аналогични модели, понякога проблеми с ел система, но това е при лошо поддържани модели
Това е, проста всеки автомобил си има предимства и недостатъци, а и всичко зависи от парите, с които се разполага.
19:08 11.12.2012
25 koko
19:38 11.12.2012
26 драйвър
19:52 11.12.2012
27 Haha
Коментиран от #29
19:53 11.12.2012
28 ивайло никифоров
20:15 11.12.2012
29 драйвър
До коментар #27 от "Haha":
Ами смехурко ФИАТ са тези дето измислиха комън-рейл при дизела и го внедриха , а великите ВАГ тракаха като трактори с допотопния помпа -дюза още барем 10години , от 2 години ФИАТ имат електро клапани и постигат чудеса в газоразпределението - ВАГ пак със старите клапани , да кажем ,че ФИАТ първи започнаха с така наречения даун сайзинг и сложиха турбо на 1.4 бензин - сега ВАГ възприеха същата линия , но пак със закъснение . И накрая да ти припомня , че ФИАТ чрез Ферари( електроника и скоростни кутии Магнети Марели) имат тим във Формула 1 - ВАГ изобщо ги няма и скоро няма да ги има в автомобилния елит !20:19 11.12.2012
30 forca germanu
20:40 11.12.2012
31 нннееее
ot 14 litra sko4h na 4,5 nafta
E kak 6te me ubedite javascript:;da karam golf
20:51 11.12.2012
32 alfa 75 3.0 v6
21:08 11.12.2012
33 UStoday
21:20 11.12.2012
34 FIAT OT ЯД
Коментиран от #35
21:32 11.12.2012
35 fiat
До коментар #34 от "FIAT OT ЯД":
един от най-неграмотно написани коментари, по случайност или не всички фенове на ваг, бмв едвам им се разбира какво са написали, да не говорим за смисъла на драсканиците им.UStoday, явно живееш в някое ранчо до мексико и освен пикапи тойота друго за 3 г. не си виждал. Крайслер на кого са??
21:39 11.12.2012
36 БУМЕР КАМОР
До коментар #6 от "от софия съм":
daa v tova otnoshenie e taka21:47 11.12.2012
37 NEMA FIAT
21:54 11.12.2012
38 Фиат е мъка, мъка!
22:10 11.12.2012
39 АЛФЕТКА САЛФЕТКА
22:11 11.12.2012
40 анализ
22:15 11.12.2012
41 ivo
Коментиран от #42
23:31 11.12.2012
42 Bobi
До коментар #41 от "ivo":
На 130000км сменяш съединител ??? Моят на голфа е на 210000 и ще кара поне още 30-40к На 170000км почнаха ремонтите на моя23:38 11.12.2012
43 патило
23:41 11.12.2012
44 Крум Янкулов
23:52 11.12.2012
45 sr20
01:46 12.12.2012
46 Иво
Японските котори гният наравно с немските опел форд и мерцедес и някой VW . VW добре, че купиха няколко компании, че да могат да слагат свестни двигатели и технологии, иначе си бяха живи жигули !!
То и до днес са прости автомобили, скучни, кофти за поддръжка и с ниско качество на материалите, но с голяма реклама понеже немците се водят прецизен народ. Който е карал голф 2, голф 3 ауди 80 90 (Б3 Б4) знае що за кенефи са това ! отще от 80 90 години са били скапани, но им е била велика рекламата. Цял живот тампони на макферсони, цял живот тампони заден мост, цял живот заден тампон на носач !! и до ден днешен същите проблеми !! на смяна на масло смяна заден тампон носач, 3 смени на масло тампони заден мост и макферсон който тампон е изскочил още на първата смяна !
От както карам италианска кола съм много доволен. Икономична евтина за поддръжка, пъргави и икономични мотори, с доста екстри, и хубави спирачки. VW до 2000 година нямат модел който да спира нормално !! не говорим за опелите те и сега нямат такъв.
Кое ви харесва във VW 2.0 мотор 90 коня или 1.8 75 които харчат над 10 на 100?? които имат дълги скорости и катериш на четвърта по магистралата понеже 5та е безсмислена?? в европа масово са заблудените които карат VW с надеждата, че са читави, а те просто са им евтини чарколяците и си ги сменяте всяка година и си викате леле колко е здрава !! VW е създаден от Хитлер да има евтини дараци за народа! През останалото време той се е возил в Мерцедес, които си развалят производството от началото на 90те. Четете малко автомобила история, цял свят карам комънрейли благодарение на италианците (освен VW) те произвеждат силно замърсяващи дизели все още понеже не могат да го преглътнат и да започнат да плащат на FIAT за технологията комънрейл .
Коментиран от #53
07:10 12.12.2012
47 muncho
07:26 12.12.2012
48 Дани
08:10 12.12.2012
49 хубаво и дърто
09:10 12.12.2012
50 Дошо
09:18 12.12.2012
51 уопс
Правете си изводите коя кола колко струва. Гледам фиатчета същия клас като на голфа, 2000-2002-ра година са практически непродаваеми, дори за без пари няма кой да ги вземе.
09:33 12.12.2012
52 N83
09:37 12.12.2012
53 Дошо
До коментар #46 от "Иво":
Колега чудесен анализ на ВАГените си направил.В семейството ми е имало Ауди80(Б4) - навремето го мислехме за невероятен автомобил, а сега виждам, че е бил абсолютно посредствен.След него обаче трагедията става пълна.Едва ли има по-лоши автомобили от Фолксваген/АудиКоментиран от #69
09:37 12.12.2012
54 дф55
10:16 12.12.2012
55 иван
11:12 12.12.2012
56 ДоДошо и Иво
11:22 12.12.2012
57 Красимир Димитров
12:47 12.12.2012
58 xxx
13:51 12.12.2012
59 Красимир Димитров
Коментиран от #60
14:43 12.12.2012
60 мБо
До коментар #59 от "Красимир Димитров":
Мачкаййй.... са ФИАТ :)16:05 12.12.2012
61 Swedishpower
16:11 12.12.2012
62 fiat_user
Коментиран от #64
18:44 12.12.2012
63 fiat_user
18:46 12.12.2012
64 Polaris
До коментар #62 от "fiat_user":
Преди 10 години имах фиат темпра. Никакви забележки към колата. Голяма, пъргава, здрава и не на последно място красива, поне за времето си.19:07 12.12.2012
65 гошоАЙфона
Скудото вече ви казвам няма по корава баничарка 68 коня дърпа по тон тон и 200 като полудяла,2 години 55к км ролко ремаци окачване 400лв,това е равносметката,аз вече не съм на 18 не се дърпам с колата гона си икономия,баничарката е за работа аз съм доволен от марката за момента,харесвам купетата и точно защото италянците нямат красиво купе след 2000 не смятам да си копувам италянска кола за вбъдеще.
19:59 12.12.2012
66 бг комедия
Ако не беше жалко, щеше да бъде смешно.
20:56 12.12.2012
67 gost
Аз не съм виждал, в скоро време, Типо по улиците, а Голфчета бая се движат.
Не съм фен на Фолксваген, нито на Фиат, но ако трябва да избирам между тях, ще е Фолксваген. Така и така ще бъде, просто едно средство за придвижване (не ми се вярва някой да си МЕЧТАЕ за ФВ, или ФИАТ), а историята е показала кои се справят по добре. Както и да е, това си е мое мнение и не претендирам да е меродавно, но за мен е достатъчно.
21:29 12.12.2012
68 и аз съм тук
те и немците започнаха, да правят "хватки"-1,2литра 3 цилиндъра; 1,4 литра с верига къса верига на 50 000. от голф3 насам всичко е боклуци.
Лек и безавариен път на всички! и по-разумно каране.
21:46 12.12.2012
69 БУМЕР КАМОР
До коментар #53 от "Дошо":
da taka e pich22:20 12.12.2012
70 Веселият Ханс
Фиатче едно Пунто лично аз го разцепих от каране, единственият ми проблем за 6 години беше скъсано жило на съединител. Много надежден двигател, винаги пали, винаги. Проблемите на фиата са евтините материали в купето - верно е, скърца, тропа, горят крушки на габарити... Иначе много верна машина.
23:21 12.12.2012
71 Prelude
няма логика. по този начин ще поощрят купуването на vw за да хванат авантата за следващия автомобил в семейството. за фиат не са чували, но с крайслер така ще стане.
21:05 13.12.2012
72 VERMAN
23:34 17.12.2012