11 Декември, 2012 12:02 28 005 72

FIAT дава $1000 отстъпка на собственици на Volkswagen

  • fiat-
  • volkswagen-
  • серджо маркионе-
  • мартин винтеркорн-
  • фердинанд пиех-
  • chrysler

Войната между шефа на FIAT Серджо Маркионе и VW се ожесточава от ден на ден. Според Bloomberg всеки собственик на волфсбургски автомобил в Щатите ще получава отстъпка от $1000 при покупка на FIAT или Chrysler.

През октомври Маркионе влезе в нечувана словестна престрелка с Фердинанд Пиех и шефа на Volkswagen Мартин Винтеркорн, които поискаха оставката на италианеца от поста президент на Асоциацията на европейските автопроизводители. Немците предрекоха, че FIAT няма да преживее кризата.

В отговор Маркионе нарече германците "безсрамници" и обвини Volkswagen ценова политика, довела до кървава баня в ЕС. Немският гигант обяви големи отстъпки, за да завладее още по-голям пазарен дял в Европа. В Щатите обаче немците не са толкова голям играч и Маркионе се надява да отклони клиенти от продукцията им към тази на FIAT и Chrysler.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БУМЕР КАМОР

    5 2 Отговор
    xaxa samo gavra s VW

    Коментиран от #16

  • 2 от софия съм

    0 2 Отговор
    Имам голф 5, но ми се струва малка отстъпка от 1000 долара за нов покупка на нов фиат или крайслер.Може би 5000 $ ще ме трогнат.

    Коментиран от #3

  • 3 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "от софия съм":

    davcai Golfa i nese zamisliai.niama takav legen

    Коментиран от #4

  • 4 от софия съм

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "БУМЕР КАМОР":

    Хахаха мислиш ли, ама за фиат или крайслер нещо не съм навит.Може за баврец или мерц.

    Коментиран от #5

  • 5 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "от софия съм":

    mi i fiat i golf sa vse edno i sashto darvo.craisler e dosta po dobro ot golfa poviarvai mi.

    Коментиран от #6, #11

  • 6 от софия съм

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "БУМЕР КАМОР":

    Може, но е важен и вторичния пазар щом тръгне за продажба немското по лесно се отвързва тук.Особено голфа отива веднага.

    Коментиран от #36

  • 7 asd

    2 5 Отговор
    Volkswaggen sa po dobrite spored men
  • 8 СССР

    2 0 Отговор
    Момчета не се джавкайте за глупости.Навсякъде по света хората мерят автомобилите с много различен аршин от нас.Там става въпрос за кола която се купува нова и след 5-6години се продава на талибаните от източния блок.Ние гледаме коя може да се посъживи и да издоиме още някой годинка.Предимствата при търсене на нова кола са съвсем различни...
  • 9 Иво

    1 1 Отговор
    Хахахах...Фиат явно наистина са я закъсали с продажбите,защото това е поредната глупава реклама от тяхна страна(да не се обиждат собствениците на такива автомобили). Жалка работа от страна на жабарите,защото така надали ще ги вземат на сериозно(говоря за хората в цивилизованите страни,а не за държавите от 3-тия свят,където се чудим как да избутаме още 10хил. със стария барутник)
  • 10 Къде са Фиатите

    2 2 Отговор
    Италианците никога не са можели да правят добри коли. Фиат са най-големите боклуци произвеждани някога. :) Факт!

    Коментиран от #13

  • 11 Maurice

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "БУМЕР КАМОР":

    Абе Гаврош,качвал си се някога през кибер живота си на Крайслер и веднага даде съвет на човек,който има реален автомобил. Кажи за твоята безценна Е30-ка и как след този модел вече няма здрави коли........... Крайслер,Фиат... все една и съща кочина.Не случайно бяха на ръба на кризата в САЩ,а ГМ и Форд просто регистрираха спад на продажбите. Когато си купиш дърво като Голф5,тогава изкажи мнение.До тогава да знаеш че Е28 и Е30 отдавна са кремирани и описани в учебниците по автомобилна история в белия свят!!
  • 12 alfa

    2 1 Отговор
    Това си е откровена е.авка с голфу, на която се кефя яко. А швабите за да изкарат някаква полза ---които поискаха оставката на италианеца от поста президент на Асоциацията на европейските автопроизводители----, който е от фиат.... да ве е яд:))Втория произведител на автомобили в европа е фиат, пък вие си лайте колкото искате комлексари, А отсъпката от 1000 е за ...., за да могат да си позволят да се повозят на кола, а не на вагени..."____
  • 13 Ts@r

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "Къде са Фиатите":

    Личи ти, че никога не си притежавал италиански автомобил. Като бивш собственик на два такива (FIAT Brava 1.6, Lancia Thesis 3.2), мога да ти кажа, че това са коли с невероятен характер, особено Thesis-а. Единствената причина да го сменя е че имах достатъчно пари за E500, но това е друга тема.
  • 14 сдт

    3 1 Отговор
    Купи си Ф-------- ,ця живот да те яд.
  • 15 6789

    1 0 Отговор
    Фабрика Италия Аутомобиле Торино са по добри. Но тук работата е все едно да сравняваш SONY и Panasonic. Борба за хляб.
  • 16 ryf

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "БУМЕР КАМОР":

    ако от ФВ така са реагирали значи е много жалко. Голяма част от автомобилите на ФВ и на БМВ са вдъхновени именно от италианците и особено от алфа ромео. Според мен ФИАТ са производителя с най-голямо въображение и ако фалират ще бъде голяма загуба за индустрията.
  • 17 Армани,Гучи и Кучи

    2 3 Отговор
    Хора, моля не се излагайте с тия кошници. Фиат, Фолксваген ...
    ЯПОНСКОТО си е истината, до тук съм имам 4 японеца, имал съм Фолксвагенче, имал съм и Фиатче. Фиата не е лоша кола, но купи си фиат - после нека те е яд. Полото беше стабилно, но тояжка. Купих си Тойота - е няма такъв автомобил. През целия ми живот съм карал страшно много коли, но просто Тойотата ме грабна. Същото и за Маздата, тя си е още в мен, имам си мазда 3ка, перфектна е.
    Хора, не спорете за глупости, а хейтърите да не ме цитират, пиша тоя коментар и излизам, не съм от тия, да следя цял ден кой-какво ще напише по мой адрес. Боли ме ....ъъъ знаете кое ;)

    Коментиран от #19

  • 18 гошомадафака

    1 1 Отговор
    колко прост народ има,тва че вие сте някви фанатици на сивик или голф никои не го е..,концерна фиат са едни от наи-големите в света,не в европа.Хората са богати,купиха краислер,наляха свежата пара,са почват да продават яко на американския пазар и да ви кажа по мой наблюдения им се отдава доста добре.След година като излезнат алфите с задно,джиповете вече са налице,и супер успешния фиат 500 където е хит в америка,караите си някви дръгели 95 година моно 90 коня на газ и пишете по форумите
  • 19 fiat

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Армани,Гучи и Кучи":

    Ако броиш полото за колаа...... фиатчето до не е панда???:))) Смени 3-4 модела в голфовия клас, каде сравняваш поло с мазда 3????Алфата е кола с душа и не е за сноби и задръстеняци, селянина Пешо продал 3 крави и 2 овце и видял , че братчеда кара голфу на газ и той така, ама за да е по-различен сложил спойлер:)))))
  • 20 ДГД ЖАБАР

    1 3 Отговор
    Дава и после си ги взима полека . Такива е.авки през панталоните ... Чудно ми е защо така наречените " класни коли " за вас като Фиат (rofl) се опитват да се сравняват с ФВ (rofl) абе божеее ЖАБАРИ седете си на г.зъъъ . Тия италиянски мечтатели стават със всеки изминал ден по-глупави и по-смешни ! :D:D:D
  • 21 Пирамид Хлътков

    0 0 Отговор
    Става ама да даде отстъпка в %, а не да хитрува кучето.
  • 22 Николай Луканов

    0 0 Отговор
    А всъщност, колите се правят с еднакви части. Защото имат един собственик. Най-добре е сам да си правиш конкуренция!!
  • 23 някой си каза:

    1 0 Отговор
    защото VW се продавам повече от американските коли е заради това правят така ... Американците ..
  • 24 baiplamen

    0 0 Отговор
    В Европа VW са сила, но нещата в САЩ и Канада са коренно различни. Там те са с много малък дял и то основно заради Ауди, докато Крайслер са сила, особено последнатите 2 години. По отношение на качествата всяка марка си има предимства и недостатъци и вместо тук да се псуват, трябва според мен да се води добронамерен спор. Информацията ми е на базата на следните коли-имаме ги от години във фирмата: VW Golf II и III, VW Transp. Фиат Пунто 1, Фиат Пунто 3, Фиат Добло. Има на дизел, на бензин-газ, на бензин-метан и на дизел-метан.
    VW предимства-здрава ходова част, нормална поддръжка, търсени на вторичния пазар, мотори-средно и много здрави, корозия-има проблеми при Голф III, много лесни и прости за обслужване, добра возия, изключително здрави машини-особено по-старите, имаме VW Golf II дизел на 900 000 1987 г. безобразно товарен.
    VW недостатъци-висока цена на пазара при купуване-влагат се пари, частите са средни като цена, оригиналните обаче са скъпи, дизайн-спорен-на мен ми харесва, но на други не им харесва дизайна на колите, по-груби са като коли, по-консервативен дизайн, корозия при определени модели, разход на гориво-среден-определено не са от най-икономичните, без дизел, малко екстри се предлагат, искат доплащане
    Фиат-предимства-ниска цена при закупуване, няма корозия, освен при някои модели, евтина поддръжка, ходова част-средна и слаба-зависи от частите, има много части втора употреба, нисък разход на гориво, добра возия-без Пунто I, обслужване и поддръжка-средни, малко по-сложни от VW, много екстри
    Фиат недостатъци, ниска цена при препродажба, ходова част-средна по издръжливост, старите модели нямат добра возия, пластмасови детайли по купето-напукват се при големи студове, двигателите са малко по-сложно устроени на аналогични модели, понякога проблеми с ел система, но това е при лошо поддържани модели
    Това е, проста всеки автомобил си има предимства и недостатъци, а и всичко зависи от парите, с които се разполага.
  • 25 koko

    0 1 Отговор
    абе хора как може да сравнявате фолксваген с фиат.та фиат са на светлинни години от фауве.няма ланча,алфа и малфа.САМО ГОЛФ
  • 26 драйвър

    1 0 Отговор
    Не ги оплювайте ФИАТ , те заедно с дъщерните си фирми като Магнети Марели и FIAT Powertrain присъстват в доста автомобили по света . Трябва да се знае , че Опел Корса е всъщност Фиат Гранде Пунто , а Форд КА е Фиат Панда , при баничарките и бусовете също доста ФИАТ под различни имена , роботизирани скоростни кутии на Магнети Марели се влагат в доста марки , даже мисля , че и в европейските Тойоти . Последните модели на Браво , Гранде Пунто и Панда са с доста високо качество , признато даже от Ауто Билд(ВАГ) Да не забравяме кой прави тази класация , както е казал Сталин :" Не е важно кой гласува , а кой брои бюлетините" !!!
  • 27 Haha

    0 1 Отговор
    Смешко, виж ВАГ групата после говори колко големи били фиат. Фиат какво беше изобщо, че нещо не помня? ;)

    Коментиран от #29

  • 28 ивайло никифоров

    0 0 Отговор
    Specialno do koko ili boko tam kakavtoe tovasie tipi4no po ganevski iskazvane a 6to se otnasq za markite koy e po nai ima statistika i ednite i drugite imat dobri i los6i modeli no edni ot inovaciete vav avtomobilostroeneto sa na fiat i postoqno nqkoisi zbiva kompleksi samo pogledni kolko godini se ma4at da saborqt FERARI ISAMO FERARI nqkoisi misli dase konkorira sas gigant kato tqh samo pogledni vav ....f 1 ... nqma po veliki do sega ot tqh.
  • 29 драйвър

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "Haha":

    Ами смехурко ФИАТ са тези дето измислиха комън-рейл при дизела и го внедриха , а великите ВАГ тракаха като трактори с допотопния помпа -дюза още барем 10години , от 2 години ФИАТ имат електро клапани и постигат чудеса в газоразпределението - ВАГ пак със старите клапани , да кажем ,че ФИАТ първи започнаха с така наречения даун сайзинг и сложиха турбо на 1.4 бензин - сега ВАГ възприеха същата линия , но пак със закъснение . И накрая да ти припомня , че ФИАТ чрез Ферари( електроника и скоростни кутии Магнети Марели) имат тим във Формула 1 - ВАГ изобщо ги няма и скоро няма да ги има в автомобилния елит !
  • 30 forca germanu

    0 1 Отговор
    аиде да ги няма тия грозни сапунерки фиат ,та хората да не се заблуждават 4е имат автомобили,големия концерн фиат зе да фалира полека пак доста издаржа благодарение на бг фиатисти,алфисти,лаинатисти и. т н заштото купуват 4асти за варелите си в големи коли4ества та 4ак фиат не може да фалира от тях.Немеца си е немец ,техни4ар -господар в автомобилостроенето
  • 31 нннееее

    1 0 Отговор
    Az ot 1,6 benzin GOLF minah na fiat 1,7 dizel ...
    ot 14 litra sko4h na 4,5 nafta
    E kak 6te me ubedite javascript:;da karam golf
  • 32 alfa 75 3.0 v6

    1 0 Отговор
    А бе началник не моа да разберем по какъв точно начин италианските коли ти пречат да си караш фолцвагинчето
  • 33 UStoday

    0 0 Отговор
    Amerikanci i FIAT .... xaxaxa...., VAG se sreshta chat pat ama FIAT , za tri godini ne vidiah. Only JAPAN ,It is hard and secure
  • 34 FIAT OT ЯД

    1 1 Отговор
    ФИАТ ПОЛИТИКА =ТАПОТИЯ ФИАТСКА,1000 ДОЛАРА ТИ ДАВАТ АКО СИ СОБСТВЕНИК НА ФОЛЦВАГЕН ДА ГО СМЕНИШ С ФИАТ ,АИДЕ НЕМА НУЖДА ВСЕ ЕДНО МЕРЦЕДЕС Е500 ОТ 20000 ЕВРО ЗА ЛАН4ИА ТЕЗИС ЗА 8000 ЛЕВА ДА ЗНАЕТЕ 4Е И ДВЕТЕ СИ ПРИЛИ4АТ ПО ТОВА 4Е СА АВТОМОБИЛИ .ТИЯ ФИАТИСТИ НЕЗНАЯТ 4Е ИЗБОРА НА КЛИЕНТА ИМ НЕ СТРУВА 1000 ДОЛАРА, АСЕ ГРАДИ НА БАЗА НАДЕЖДНОСТ,ЗДРАВИНА, ИМИДЖ,ЦЕНА,ДИЗАИН, КОМФОРТ,ЕКОЛОГИ4НОСТ,ИЗБОР НА МОДЕЛИ И ДВИГАТЕЛИ ОТ ФИАТ НЕ МОГАТ ДА СЕ ПОХВАЛЯТ И НА ПОЛОВИНАТА ПРЕД ФОЛЦВАГЕН -САВЕТ ФАЛИРАИТЕ СИ БАВНО И БЕЗ ЗЛОБА АИДЕ ЛАН4ИА ВЕ4Е СИ ОТИДЕ ,СЕГА ДАИТЕ АЛФА НА ФОЛЦВАГЕН, ЛАМБОРГИНИ ВЕ4Е Е ПРИ ТЯХ И СЕ КЕФЕТЕ НА ИНОВАЦИИТЕ СИ

    Коментиран от #35

  • 35 fiat

    4 1 Отговор

    До коментар #34 от "FIAT OT ЯД":

    един от най-неграмотно написани коментари, по случайност или не всички фенове на ваг, бмв едвам им се разбира какво са написали, да не говорим за смисъла на драсканиците им.
    UStoday, явно живееш в някое ранчо до мексико и освен пикапи тойота друго за 3 г. не си виждал. Крайслер на кого са??
  • 36 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "от софия съм":

    daa v tova otnoshenie e taka
  • 37 NEMA FIAT

    0 1 Отговор
    ДО 35 ЕДНА ГАТАНКА- КОЛА 2008 ГОДИНА 10000 ЛЕВА, 2005-6000 ЛЕВА, СОБСТВЕНИКА И Е НЕКВАЛИФИЦИРАН АВТОМОНТИОР ОТ ЗОР, ЩО Е ТО ФИАТ ГРУБ
  • 38 Фиат е мъка, мъка!

    1 4 Отговор
    Крайслер имат печална слава с качеството на производството си от страшно дълго време. Фиат и Ферари все пак не са едно и също, нищо, че са под една шапка. То и в един-единствен завод да вземеш, и там хората са различно умни и подготвени специалисти, дори и да са на еднаква позиция и заплащане, при еднакъв трудов опит! Да, карат се фиати, ще продължават да се карат, защото не са капризни, сравнително са икономични, за градски условия са идеални. Голфът е автомобил с характер, особено сега новата, 7-ма генерация, изглежда добре и е някак по-мъжествен от женствените фиатчета, но всеки с предпочитанията си. Зае.ете Е28 и Е30, тези баварки първо са в историята и не се карат, тук-таме някоя Е36, а второ, никак не се вписват в класа на малките фиати или голфа. 1000 долара отстъпка е твърде малко предимство, за да предпочета л..номет като Фиат Панда, примерно.
  • 39 АЛФЕТКА САЛФЕТКА

    1 1 Отговор
    ФИАТ СИ НЕ СТРУВАТ,ХВАЛЯТ ГИ ХОРА КОИТО СА СЕ НАБИЛИ С ПОКУПКАТА ИМ И СА НЕРАЗДЕЛНА ТЯХНА СОБСТВЕНОСТ УДОБНО ИМ Е ДА СИ СЕДЯТ В ТЯХ ИДА СЕ 4УДЯТ КАК ДА ГИ ПОПРАВЯТ ,ПОСЛЕ ГИ Е ЯД НА ГОЛФА 4Е ДВИЖИ ОКОЛО ТЯХ ,АПАК ТЕ СА НА МЯСТО С ПРОБЛЕМИТЕ СИ ГОСПОДА ПО МАЛКО ЗЛОБА ,ДАИТЕ ИТАЛИЯНСКИА ДРАГЛЯЖ ЗА СКРАБ И ЖИЖОТА ВИ ЩЕ СТАНЕ ПО ГОТИН
  • 40 анализ

    1 2 Отговор
    VW е доста по-класен от Фиат и Крайслер. Дори и в САЩ всеки го знае този факт и мисля, че и там фолксваген ще има по-добри продажби, ако цената е добра. Много е вероятно да се сбъдне казаното от немците, че Фиат може и да не изкара кризата и да фалира, особено с грешния им ход да придобият Крайслер.
  • 41 ivo

    1 1 Отговор
    kogato smeni6 za 130000km samo suedinitel i to v na4aloto na tvoq golf mi se obadi moito fiat4e samo tova mi napravi problem4e i e 4 ruka

    Коментиран от #42

  • 42 Bobi

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "ivo":

    На 130000км сменяш съединител ??? Моят на голфа е на 210000 и ще кара поне още 30-40к На 170000км почнаха ремонтите на моя
  • 43 патило

    0 1 Отговор
    Фиат имах един купуван нов . Повече няма да имам фиат. Като фирма Фиат е в един перманентен фалит от десетилетия насам . Италианското правителство го поддържа на изкуствено дишане ежегодно . Ама скоро им казаха - достатъчно! Фиат има задължения над 13 милиарда евро . На доставчиците си плащат със закъснение около 120 дни . Какво ги чака , те си знаят . Фиат 500 бил хит на американския пазар . Това е абсолютна глупост . Там тези коли ги няма . Пробват с алфа , ама и тях никой не ги купува , защото струват колкото два Додж Рам. За какво говорим изобщо ? Че и на всичко отгоре фиат конкуренция на фолксваген !!! Гледайте реално на нещата ...
  • 44 Крум Янкулов

    1 1 Отговор
    не карам нито фиат нито фолксваген но да си призная фиатовете са ми много по симпатични,докато фолксваген са ми скучни и дървени.(лично мое мнение)
  • 45 sr20

    0 1 Отговор
    да ви е.. и фиатите и волксвагените прав е колегата само япоско братче като нов шофйор не разбиращ от нищо без практика и тнт. с книжка от 1 седмица първата ми кола беше пунто 1,1 да му е.. м.....та 3 пати ма е оставал на пътя и аз като луд с тубата да бягам за бензин уш 1,1 пек кат го смятах гореше 12 на сто сериозно без майтап и макар и нов шофйор с голям мерак да кара кола аз не можах да му са накефя на това пунто спрях да го карам след туй една темпра 1'4 тя пък пролеми в електрониката даваше накрая кат са грабнах за един нисан до днес си го карам и все кат му са качвам ши каиш чи на нова кола са качвам праи ти кеф да го караш пък и другото колкото по бързо караш по малко гори
  • 46 Иво

    1 0 Отговор
    sr20 Щом ти е харчила много или си некадърен шофьор или е имала проблем и за това са ти я продали !
    Японските котори гният наравно с немските опел форд и мерцедес и някой VW . VW добре, че купиха няколко компании, че да могат да слагат свестни двигатели и технологии, иначе си бяха живи жигули !!
    То и до днес са прости автомобили, скучни, кофти за поддръжка и с ниско качество на материалите, но с голяма реклама понеже немците се водят прецизен народ. Който е карал голф 2, голф 3 ауди 80 90 (Б3 Б4) знае що за кенефи са това ! отще от 80 90 години са били скапани, но им е била велика рекламата. Цял живот тампони на макферсони, цял живот тампони заден мост, цял живот заден тампон на носач !! и до ден днешен същите проблеми !! на смяна на масло смяна заден тампон носач, 3 смени на масло тампони заден мост и макферсон който тампон е изскочил още на първата смяна !
    От както карам италианска кола съм много доволен. Икономична евтина за поддръжка, пъргави и икономични мотори, с доста екстри, и хубави спирачки. VW до 2000 година нямат модел който да спира нормално !! не говорим за опелите те и сега нямат такъв.
    Кое ви харесва във VW 2.0 мотор 90 коня или 1.8 75 които харчат над 10 на 100?? които имат дълги скорости и катериш на четвърта по магистралата понеже 5та е безсмислена?? в европа масово са заблудените които карат VW с надеждата, че са читави, а те просто са им евтини чарколяците и си ги сменяте всяка година и си викате леле колко е здрава !! VW е създаден от Хитлер да има евтини дараци за народа! През останалото време той се е возил в Мерцедес, които си развалят производството от началото на 90те. Четете малко автомобила история, цял свят карам комънрейли благодарение на италианците (освен VW) те произвеждат силно замърсяващи дизели все още понеже не могат да го преглътнат и да започнат да плащат на FIAT за технологията комънрейл .

    Коментиран от #53

  • 47 muncho

    0 0 Отговор
    Аз пък харесвам и Фиат и VW. Не знам какъв е този спор, както писах. Немските коли са по-качествени-това е ясно-но когато плакащ 10-20% по-скъпо нещата се променят, та няма да се венчаваш за тази кола.
  • 48 Дани

    1 1 Отговор
    Фиат са много по-добри от VW, последните смешници до скоро правиха само помпа дюза.А ФИАТ измисли Комън Рейла.
  • 49 хубаво и дърто

    2 1 Отговор
    Най хубавата кола е новата, ако имах пари за нова щях да си купя нова немска или нова италианска за по малко пари, ОБАЧЕ тъй като нямам пари за НОВА кола си купих НЕМСКА, защото старата немска кола е по добра от старата италианска, т.е. стар Фолксваген е за предпочитане пред стар Фиат, което си е факт и цените го доказават!!!!!!!
  • 50 Дошо

    0 1 Отговор
    Няма място за сравнение между изостаналата тегхнологично фирмичка Соцваген и коя да е друга марка.Дори Дачия са по-добри от кочеците произведени от ВАГ
  • 51 уопс

    1 2 Отговор
    Септември месец продадох голф 3 1.8 моноинжекцион с първа регистраця 18 февруари 1993-та за 1850 лева, с обикновена газовауредба на 8 години. Външния вид му беше позавехнал, доста.Експлоатиран в България 8 години.
    Правете си изводите коя кола колко струва. Гледам фиатчета същия клас като на голфа, 2000-2002-ра година са практически непродаваеми, дори за без пари няма кой да ги вземе.
  • 52 N83

    1 1 Отговор
    От мои близки, които повече от 20 години живеят в САЩ, знам следното за американския автомобилен пазар: Хората с ограничени възможности си купуват американски автомобили, защото са най-евтини, но изкарват по 4-5 години и започват повредите. Хората със средни доходи си купуват японски автомобили, тъй като са по-надеждни и по-качествени от американските марки. Хората с възможности си купуват немски автомобили. При това положение просто е безсмислено да се сравняват ВАГ и Крайслер, тъй като те са в различна пазарна нисша.
  • 53 Дошо

    7 1 Отговор

    До коментар #46 от "Иво":

    Колега чудесен анализ на ВАГените си направил.В семейството ми е имало Ауди80(Б4) - навремето го мислехме за невероятен автомобил, а сега виждам, че е бил абсолютно посредствен.След него обаче трагедията става пълна.Едва ли има по-лоши автомобили от Фолксваген/Ауди

    Коментиран от #69

  • 54 дф55

    0 0 Отговор
    фиат са сад,никога не бих го изпрал пред фв.единиствения фиат който ми харесва е купе 20винтила турбо!
  • 55 иван

    0 0 Отговор
    и фиат и фолксваген бяха качествени и симпатични но само в началото ....става въпрос голф 1...2 ,фиат типо и така нататък след това се усетиха и взеха да правят каруци които само да поддържаме здраво с пари ....мисля че много хора ще ме разберат
  • 56 ДоДошо и Иво

    0 1 Отговор
    Купи си ФИАТ, че да те е яд :))) Това знам аз от препатили.
  • 57 Красимир Димитров

    0 1 Отговор
    Че какво повече може да предложи един фиат от фв освен 1000 $ отстъпка?
  • 58 xxx

    1 0 Отговор
    Като сте такива разбирачи и естети карайте само немски машини след 2005г ,но уви само ги хвалите, а малцина са сядали даже в такава кола,причината е проста уникални разходи за части и поддръжка.Работя във фирма за авточасти и виждам какво ,от кой и за какви автомобили се купува...Застарява автопарка ,пради кинтонемия,правят се компромиси и опити ,които са опасни ...А има хора ,които си купуват изгодно запазени автомобили,карат ги до откат и като стане нещо закрепват работата,продадат я за добри пари и купувача после реве като малко дете при нас...Идва един човек с пасат 6 дизел,колата му вътре и вънка слънце,ама двигател и автоматични скорости Олеле...Като чу цифрите щеше да ревне,а преди това дойде блед като платно от Юнитрейд Х...Аи не може да я продаде щото и глух,кьорав и сакат ще разбере че има проблем....Коли и разбирачи има ,пари Няма!!!!
  • 59 Красимир Димитров

    0 1 Отговор
    Те пък на италианките им са едни евтини частите,а да не говорим в фирмените им сервизи и магазини за какво става на въпрос.Караш фиат поддържаш БМВ.Аз ще ти дам пример с Фиат Добло беше с лек удар отляво имаше за смяна джанта, носач,полувал, магаре, броня и един фар.Цена на някой от частите оригинал джанта стоманена 15 цола 240 лв/бр магаре 2200 лв и това е кола дето нова струва 15 000 .Друг случай пак със същия автомобил търсим му кормилна щанга в цяла Варна няма ,накрая звъним в фиат и от там ни предлагат цяла рейка щото щангата не се предлага отделно.Ай с..тир и фията.

    Коментиран от #60

  • 60 мБо

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Красимир Димитров":

    Мачкаййй.... са ФИАТ :)
  • 61 Swedishpower

    0 0 Отговор
    Абе само приказвате нищо друго не правите.Всяка марка си има добри и лоши модели. А ЗАВИСИ МНОГО И ОТ ЗАДКОРМИЛНОТО У-ВО
  • 62 fiat_user

    1 0 Отговор
    До автора на 45ия пост-братчед,16 идиота караме едно служебно Пунто 1,2.Гори извънградско под 5л на сто,градско е около 7-8.Вече е на 200 000 км и по ходовата част нищо не е сменяно.Аз имам и един италиански трошляк на малко под милион километра,дизел е,пали на -24 градуса и си свиркам.А по-неудобни и неергономични коли от на немците няма,няма и да има!Какво като са здрави след като все едно си кочияш?!

    Коментиран от #64

  • 63 fiat_user

    1 0 Отговор
    до автора на 59-ия пост-интересувай се във фирмен сервиз на Фолксваген за Кади аналогичните оригинални детайли колко струват,тогава ще те е срам да напишеш.
  • 64 Polaris

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "fiat_user":

    Преди 10 години имах фиат темпра. Никакви забележки към колата. Голяма, пъргава, здрава и не на последно място красива, поне за времето си.
  • 65 гошоАЙфона

    1 0 Отговор
    не искам да давам акъл на никои,в семеиството имаме 2 фиата браво и скудо(съответно бензин и дизел)бравото ми не е кои знае какво,на бензин гореше доста сложих му газ са е ок,интериора се разтропа след 2 година из наще пътища,кори мори по паважа е ужас,иначе понякога си мисля ако това не е здрава кола колко по-здрава тряабва да е най-здравата,чесно си казвам,да колата е кош малка тропаща обаче е здрава мотора и ходовата част са желязо,хърка 3та като вкарвам силно иначе внимателно няма дерт,болните места са шофиорската седалка и стъпковите мотори.
    Скудото вече ви казвам няма по корава баничарка 68 коня дърпа по тон тон и 200 като полудяла,2 години 55к км ролко ремаци окачване 400лв,това е равносметката,аз вече не съм на 18 не се дърпам с колата гона си икономия,баничарката е за работа аз съм доволен от марката за момента,харесвам купетата и точно защото италянците нямат красиво купе след 2000 не смятам да си копувам италянска кола за вбъдеще.
  • 66 бг комедия

    1 0 Отговор
    Кефят ме италиянците, купуват нова колата, след като и мине гаранцията, че и преди това карат колата на умиране, не сменят нищо, само наливат бензин, после изхвърлят колата и след това някой българин и се радва и коментира качествата и :)
    Ако не беше жалко, щеше да бъде смешно.
  • 67 gost

    1 1 Отговор
    Абе, то и Типото трябваше да е конкурент на Голф 2, ама какво стана...
    Аз не съм виждал, в скоро време, Типо по улиците, а Голфчета бая се движат.
    Не съм фен на Фолксваген, нито на Фиат, но ако трябва да избирам между тях, ще е Фолксваген. Така и така ще бъде, просто едно средство за придвижване (не ми се вярва някой да си МЕЧТАЕ за ФВ, или ФИАТ), а историята е показала кои се справят по добре. Както и да е, това си е мое мнение и не претендирам да е меродавно, но за мен е достатъчно.
  • 68 и аз съм тук

    0 0 Отговор
    и фиат и фолксваген са марките на работническата класа. италянците по-малко инвестират в колите, за да им излизат по-евтини. в италия нямат сняг и колите им са без антикорозионно покритие, и от там купетата се разпадат.
    те и немците започнаха, да правят "хватки"-1,2литра 3 цилиндъра; 1,4 литра с верига къса верига на 50 000. от голф3 насам всичко е боклуци.
    Лек и безавариен път на всички! и по-разумно каране.
  • 69 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Дошо":

    da taka e pich
  • 70 Веселият Ханс

    0 0 Отговор
    Карал съм и италиански, и немски автомобили доста. Няма спор, че немските са по-престижни, по-луксозни. Но това не значи, че италианските не са надеждни, напротив!
    Фиатче едно Пунто лично аз го разцепих от каране, единственият ми проблем за 6 години беше скъсано жило на съединител. Много надежден двигател, винаги пали, винаги. Проблемите на фиата са евтините материали в купето - верно е, скърца, тропа, горят крушки на габарити... Иначе много верна машина.
  • 71 Prelude

    0 0 Отговор
    "всеки собственик на волфсбургски автомобил в Щатите ще получава отстъпка от $1000 при покупка на FIAT или Chrysler"

    няма логика. по този начин ще поощрят купуването на vw за да хванат авантата за следващия автомобил в семейството. за фиат не са чували, но с крайслер така ще стане.
  • 72 VERMAN

    0 0 Отговор
    За мене немците правят здрави , но не толкова красиви коли , пък и италианците вече правят здрави автомобили .