Last news in Fakti

14 Декември, 2012 09:55 32 338 95

10-те най-добри двигателя за 2013-а

  • двигатели-
  • ward's auto

 

Американското издание Ward's Auto публикува резултатите от конкурса за най-добър двигател на 2013 година. Ежегодното събитие се провежда вече за 19-и път и се счита за едно от най-авторитетните, въпреки, че критериите не са строго технически.
 
Специалисти от изданието тестват двигателите на новите автомобили от октомври до декември със съвсем обичаен ежедневен ритъм и оценяват моторите по тяхната мощност, наличието на технически иновации, икономичността на агрегата и по ред други подобни критерии.
 
Претендентите са избрани сред нови автомобили, като едно от условията е базовата цена да не надвишава $55 000. Експертите от Ward's Auto тестват 40 автомобила, сред които 11 са хибриди.
 
Интересното е, че нито един хибрид не попада в челната десетка. Прави впечатление и, че доминират бензиновите четирицилиндрови двигатели. Победителите ще бъдат наградени в началото на януари по време на автосалона в Детройт.
 
Ето и 10-те най-добри двигателя за 2013 година:


Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Винкел

    1 1 Отговор
    А къде е ГОУФУ ??

    Коментиран от #2

  • 2 великов

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Винкел":

    Голфу го духа отново :Ддд
  • 3 Име:

    1 3 Отговор
    За мен разбира се двигетеля на Subaru BRZ. Може да не е най-мощния, но предлага добра динамика за разхода си (200к.с и 7литра /100), както и прекрасен звук. От всичките изброени това е най-добре разположения двигател. Свален е с няколко сантиметра по-надолу от импреза, а също така и , ще сгреша, 15-20см по-назад. Освен че е нискоразположен, боксера по-принцип е двигателя с най-нисък център на тежестта в сравнение с редовите и v-образните двигатели, което позволява по-малък body roll, при използването на не чак толкова твърдо окачване. Това означава че получаваш спортно поведение и комфортна возия едновременно. Резултата е поразяващ - хем не се накланя, хем не друса (ЧУДО!) .

    Коментиран от #24, #28

  • 4 аз

    1 1 Отговор
    Кой се интересува от класация за САЩ? Само това ще попитам...
    И колко от нас могат да си позволят мотори като тези..

    Коментиран от #8

  • 5 драйвър

    1 0 Отговор
    Все големи двигатели като за Америка, там е лесно , я да видим при малките дето се карат в Европа

    Коментиран от #64

  • 6 ърдж

    1 0 Отговор
    Как къде, разцепен от гениите в Автотрейд :)
  • 7 професор

    2 1 Отговор
    Абе боли ма .............. за американските двигатели,я дайте за европейските модели да видим как Пежака ги разцепва всички.

    Коментиран от #9

  • 8 Методи

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "аз":

    Аз се интересувам и мога да си позволя подобни коли с подобни мотори. Некви други тъпи въпросчета да имаш?
  • 9 ДДД

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "професор":

    ахахаха какъв пежак, какви пет лв. Ауди и БМВ ка над всичко не ти ли е ясно
  • 10 нфп9

    1 2 Отговор
    ауди и бмв най-големите кошники нз над какво са над лада?едва ли..
  • 11 Дечев

    1 8 Отговор
    нфп9 ти сериозно ли си вярваш БМВ може би в момента е най-високо технологичната кола !!

    Коментиран от #23

  • 12 мм

    1 0 Отговор
    На мен статията ми хареса. Можеше да е малко по-задълбочена с параметри и сравнения на двигателите. Но е хубаво да четем класации от цял свят. Да в САЩ реалността е доста по-различна, карат се само бензинови и хибридбни автомобили, но това не значи , че десетте изброени двигатели са лоши. Лошото е че повечето хора в БГ са истински бай-ганьовци и няма как да проумеят, че света не се върти около тях и мнението им.

    Коментиран от #14, #21

  • 13 кик

    0 0 Отговор
    за бг мо 1.4 на метан и тва е
  • 14 кик

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "мм":

    бай гнювците дават мнение от техната гледна то4ка......не им се сърди и аз да съм ваутен спекулант в американска банка и аз ще карам додж 10 срт.....където новогодишните бонуси са олко тука заплатата зацел живот...и онея в сащ не верват 4е има хора дето не могат вода да пият и се къпят само кога има дъжд и 4е може да си сложиш бомба тоест газова в колата и да мислиш 1.4 ли да бъде или 1.5
  • 15 Къде е батко?

    1 1 Отговор
    Ъ, ми дее е Тойота/Лексус бе? Мухахаха...
    @7 Тоя па...не виждаш ли, че нема дизел? Само там "пежака" се справят горе долу, имаче СКРЪБ! ;)
  • 16 натурален българин

    1 1 Отговор
    ако направят тази класация за европа то бъдете сигурни че форд ще са на първо място с 3 цилиндровия си турбиниран дето го слагат на фиеста до фокус
    не харесвам форд защото съм имал но не може да се отрече че с този двигател са уцелили десятката и другите като vw i bmw ги следват в тази технология
  • 17 БМВ

    1 1 Отговор
    кво говорите глупости двигателите на БМВ са най-прецизни в момента :))

    Коментиран от #18

  • 18 кик

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "БМВ":

    и кво име прецизното?????????/бутала колянов валове клапани алумин и 4угун.........верига ......и много електроника
  • 19 Ingolstatdier

    2 1 Отговор
    Auuu, kyde sa vi djapankite be??? Sram, sram...golqm! Golemite maistori na hybrid, i...ni edin hybrid v klasaciqta.... Pak sme vi razbili na puh i prah... A smqtai, ako napravqt klasaciq i za dizeli...mani, mani...i Hondata nqma da e tam... Nemskiot engineer e vinagi s 10 godini napred...

    Коментиран от #25

  • 20 asd

    1 0 Отговор
    Нещо не виждам LS осмаците на GM в класацията, което е странно...
  • 21 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "мм":

    alo,gospodine,4e ne se vurti vsi4ko okolo bai ganoi,taka e,no tova ne zna4i 4e bulgarite,vsi4ki sa s promiti mozaci i sa 4ujdopoklonnici,evala na vsi4ki koito kazvat mnenieto si,i go otstoqvat,a ne da poddurjat na poddadenoto im ot nqkoi,kato ste tolkova experti,probvaite kolite,i togava davaite mnenieto,a ne nqkoi si George da kaje hubavo e,i nie da kazvame -da
  • 22 Мартин Русев !

    1 1 Отговор
    Хора не се залъгвайте всичко е ПОЛИТИКА И КИНТИ ! Най-добрия двигател не в класацията !
  • 23 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Дечев":

    Аргументирай се, моля, че ми е много интересно да разбера точно кое и е най-високо технологичното. Чакам...
  • 24 330i

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Име:":

    2000 год.
    231 коня 6.9/100
    на задно
    330i

    Коментиран от #30, #32, #49

  • 25 ГОСТ

    7 1 Отговор

    До коментар #19 от "Ingolstatdier":

    Боже боже,а недей приказва за Хонда и немски инжерери,забелязваш ли че всичките двигатели са DOHC.Хонда правят такива от вече 20 и няколко години.Да видим кога немците ще извадят пряк конкурент на GT-R дето изляза преди 5 години и немците още само му пляскат.Японеца си е японец и те тва е.
  • 26 330i

    1 1 Отговор
    аудито са по-напред заради цената, което не е много правилно
  • 27 123.300 д

    0 1 Отговор
    лада защо няма
  • 28 Shmeker

    1 11 Отговор

    До коментар #3 от "Име:":

    Само не знам къде толкоз хвалиш 4 цилиндровия звук? Или преувеличаваш както винаги?

    Колкото до боксерите - защо няма нито един супер автомобил с 4 цилиндров боксеров мотор? Даже и GTR, който ако нямаше компютрите си нямаше да е изобщо толкоз добър? Що не го направиха и него боксер??

    Коментиран от #31, #33, #36

  • 29 ККККО

    1 0 Отговор
    Като стане спор за коли и марки .....се започва коя е най-бърза най-мощна ..... и все в този дух (в голямата си част) ....то си е живо мерене на п....ки. Имам въпрос.... абе вие хора като се возите в един автомобил..... при двигателите ли стоите.....бе? Не знам .но за мен лично комфортът в интериора и командното табло е по-важен .там прекарвам най-много време по време на път и искам да ми е уютно и готино. Не .че двигателят.надеждността . консумацията и т.н. са маловажни неща .но мисля един нормален мотор с почтенна мощност са достатъчни..... и още веднъж за мен не по-маловажното е вътрешното изспълнение и екстрите ...за едно по-приятно пътуване.
  • 30 330i

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "330i":

    Забравих да кажа, че е с голям багажник и побира голяма бутилка за гас, с което фактически резервоарите стават два и пробега значително се увеличава.Увеличава се и КПД-то на двигателя.Затова БМВ е перфектният спортен автомобил
  • 31 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "Shmeker":

    Защото боксера не е много удачен за двигатели с големи обеми
  • 32 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "330i":

    Тоя пример дето ми го даваш сме го коментирали 100 хиляди пъти. Айде отивай да заредиш на газ станцията за 10лв.

    Коментиран от #51

  • 33 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "Shmeker":

    Шмекер, говориш глупости. Мога да ти покажа как двулитров 4 цилиндров турбо мотор върви редом с ламборгинита, порше, ферари, и 8мак на бмв (stock-ови коли).
    Друг пример също мога да ти дам. Импреза 2006та година с 2.0 4 цилиндъра турбо 280к.с дава същото време като BMW M3 E92 2007ма година с 8 цилиндъра 4 литра и 420к.с (4 цилиндъра повече, цели 2 литра повече, 140к.с повече и задвижване само на 1 мост) -
    Относно звука на този 4 цилиндров мотор. Ами ще ти кажа че има sound generator tube. Тоест тръба от intake-а до купето и е много готино.
    Нещо не ви виждам да коментирате по някакъв начин двигателите от статията, а си драскате автоматичните неща както винаги. Иначе големите разбирачи...
  • 34 optimista

    0 0 Отговор
    ТЪПИ Е И ТО МНОГО .АТИ ИЗМИСЛЕНАТА КЛАСАЦИЯ
  • 35 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    dvigatela na moia maibah e varha
  • 36 алонсо

    4 1 Отговор

    До коментар #28 от "Shmeker":

    много си прост и необразован бе авер.Вземи малко да почетеш че всички двигатели на порше и ферари са боксер а мисля и на ламборджини.Ей тва само смотаняци.Субару са го мислили дизеловия боксер 9 години и е станал много добър но със скъпа подръжка.Относно Хонда техния двигател 2,2 дизел обира всички награди за двигател на годината 2005 г.

    Коментиран от #38, #90

  • 37 кик

    1 1 Отговор
    хахахахахахах хахаххахахахахахаххахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахаххахахахахахахаха
    ламбото с боксер хахахаах та нали е същия като на С8 ауди хахахахах в 10 е мотора на ферари същи са в образни
  • 38 Bobi

    4 1 Отговор

    До коментар #36 от "алонсо":

    Порше са с боксери , но ферари и ламбо винаги са били с V-образни

    Коментиран от #39

  • 39 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Bobi":

    Айде бе да си чувал за Berlineta Boxer? Ferrari Testarossa??? 5 литровия 12 цилиндров боксер от ферари е със 65 конски сили по-слаб от 5.2 12 цилиндров v-образен от Ламборгини, но боксера е бил по-добрия двигател, по-освободен и със невероятен звук.
  • 40 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    zashto go niama benza moq sadruznik kara amg i e dovolen
  • 41 Сашо Боксьора

    1 8 Отговор
    Само Ауди е истината и се вижда от класацията. Аз карам А8 и съм много доволен. Съдружника ми има АМГ и казва, че по-голям боклук няма от Мерцедес. Склонен съм да му вярвам

    Коментиран от #42, #43

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Сашо Боксьора":

    az karam maybah moq sadruznik amg shte vzimame bmw m seria
  • 44 Адолф Хитлер

    1 1 Отговор
    Карайте Мерцедес и БМВ ако искате да сте баровци или поне хора със стил!
  • 45 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    nai dobri sa banza
  • 46 Type R

    1 2 Отговор
    Истината е HONDA.............

    Коментиран от #47

  • 47 БУМЕР КАМОР

    2 1 Отговор

    До коментар #46 от "Type R":

    benza e po dobar ot gnila honda s neoni
  • 48 триста итридесети

    0 1 Отговор
    обичам хондите и субаротата, добре стоят в огледалата, обичам да намаля малко и като тръгне да ме изпреварва - да му показвам кой кой е, само s-класата пускам пред мен ... от уважение

    Коментиран от #56, #57, #58, #67

  • 49 неразбрал

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "330i":

    ма 6,9-масло ли ,как

    Коментиран от #50

  • 50 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "неразбрал":

    http://www.automedia.bg/catalog/car_10/model_165/cartech_2653/
  • 51 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "Име:":

    и ся ко да напрая, ми няма аналог и тва е, 231 коня 6.9л/100
    виж там някое субару хибрид, ма от по-мощните
  • 52 з1яв

    1 1 Отговор
    Е в БГ много добре знаем, че само щракащите с пръсти си купуват немски коли заради рецептата за просташки мутро-чалгар с кух ланец и кило гел на кухата си тиква! В чужбина колата служи на собственика си и се избира по практичност и функционалност, обаче в Бг гъзарията душа вади- ко ше кажат ората?! В БГ съм си със добрия стар Опел Кадет 1.6 понежее... и аз съм нискоинтелигентен прост бълхарин и за тея пътища дето ги имате трябва танк да си купя и по-добре 2 , че като се счупи единия да се кача на другия- ОСОБЕНО ВЪВ ВАРНА!!! А двигателите на Субару и Хонда са много издържливи, което не ги прави неубиваеми за някой италианец който както всички знаете кара докато спре колата някъде и после я продава на нашите хитреци "от района на Тоскана" Ауди и БМВ са претенциозни и раними двигатели- там немеца работи с любов и отдаденост, обаче на Ганьо му е през %у@ и той гледа джантите и емблемата да е на място, че к..вите да се лепят

    Коментиран от #53

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 330и

    0 1 Отговор
    чудя се за минусите - от един с 4 регистрирания ли са или от двама с по-два?
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 чочко

    0 1 Отговор
    само волво д5 това е истината всичко горе изписаното е боза и докоменти.....!!!!!!
  • 60 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "ВИП АМГ":

    пускам само "чисти" S класи модели до 2000, от там нататъка всичко под ножа

    Коментиран от #61, #62

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "330и":

    imam nabliudenia na maibah i amg
  • 63 mitko

    0 1 Отговор
    za6to nqma mercedes li ? -0 mi mnoogo prosto ,za6toto mercedes minalata godina spe4eliha 3 mesta a taq im e rano da pusnat nov motor - e vse pak kolite im ne sa ednodnevki kato honda ,subaru ili te tam izbroenite :D a i pitaite se za6to se kazva mercedes i vsi4ki ostanali a ne honda primerno :D
  • 64 Хулиган

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "драйвър":

    5.8 Supercharged. Е истината....
  • 65 Ковънтри Роуд 4829

    1 1 Отговор
    Критериите не са строго технически. Тоест не може да се говори за качество.
    Съгласен съм, че мощните двигатели доставят голямо удоволствие, но не са за всеки. На европееца горивото му е скъпо, а на българина.... Бъдещето е на хибридите и електромобилите. Сегашните двигатели унищожават природата!
  • 66 Генчо

    1 0 Отговор
    Единственият разумен двигател е този на субару и кадилак. Всичко останало е прекалено.
  • 67 Анонимен

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "триста итридесети":

    Пич не се прави с тоя мъртвец, че съм виждал какво прави с него А4 Б5 1.8Т докарано до 210к.с

    Коментиран от #68

  • 68 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "Анонимен":

    и кво прави а4-ката - къса валове ли, или гнп ве4е и е за смяна, и как я виждаш на магистралата

    Коментиран от #70

  • 69 Иво

    1 0 Отговор
    както винаги критерия за класацията е много безсмислен. Трябва да се гледа икономичност иновации, и издръжливост и брой дефекти в проценти на дадения мотор. В Случая не виждам как в6 3.5 в8 5.8 и всичко над 2.0 влиза в графа икономично ??? Още там трябваше да ги изгубят тези двигатели по простата причина, че 3.0 мотор дизел едвам може да бъде свален до 10 градско !!
  • 70 Анонимен

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "330i":

    Никакви валове не къса.Върви си без проблеми.Един като тебе отворко с 330i се опита да се базика с един познат на права отсечка и го отнесе много здраво.А инициатора беше той.Караме зад него той намалява, намалява, намалява ние също и то се разбра какво е намислил.Тръгнахме да изпреварваме, той подаде яко газ, при което задмницата му клекна и се държа 40-50 метра наравно а Ауди-то и после все едно че дръпна ръчната.На 2-ра от 40км/ч стана това.представям си колко тъпо му е станало :-)
    Аудито е с АЕВ мотора
  • 71 330и

    0 0 Отговор
    "На 2-ра от 40км/ч стана това.представям си колко тъпо му е станало :-)"
    ей тука не можа да познаеш, ако 330-ката е на 1-ва, както трябва да е, аудито ще е отзад, плюс това от 200-220 нататъка аудито няма сили и предавка

    Коментиран от #72

  • 72 Анонимен

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "330и":

    А да бе отпред е другия път.Нали на 1-ва ще направи 60 докато вкара 2-ра Аудито си върви до 110 без да губи време смяна на предавка.А на 3-та тая кола е МНОГО силна повярвай ми.След 200 незнам защото оня пич изостана много и до след 200 не се стигна.Въпреки това да ти кажа след 200 Аудито се движи много добре, но не сме имали възможност за сравнение при такива скорости.

    Коментиран от #73

  • 73 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Анонимен":

    според мен бмв-то трябва да излезе, имал съм дръпка с 530д 231 коня и му правя кола разлика, много зависи на каква скорост сме и кой първи дава газ, (щото така или ина4е единия е първи) а пък това щом е 210 коня няма да има шанс, нищо че е по-леко
    ако 330 и ауди са на втора с 40, ауди ще дръпне, ще се получи това да излезе аудито, но ще е за малко, и не знам как няма да се стигне до 200, като 330-ката ги прави за 28 сек. и за има няма километър
    но ако съм на първа ще е отзад,

    Коментиран от #88

  • 74 рядко пиша коментари

    0 0 Отговор
    под всяка една новина отдолу в коментарите се изсипва тонове злоба един към друг, засрамете се малко и стига с тоя хейт, всеки харесва различни неща и си има собствено мнение, не се опитвайте да наливате акъл на другите, гледайте себе си....
  • 75 и кво

    0 0 Отговор
    И кво кат го дръпнеш,било бмв или ауди,кво ще постигнеш.Избиване на комплекси.Най-много да те щракне някоя камера или недай боже ,по лошото.
  • 76 330и

    0 0 Отговор
    спокойно бе хора, не виждате ли че само си чешем клавиатурите, спорим си културно, и нали там се ражда истината... ако се отнасят за мен де последните два коментара
  • 77 ВИП АМГ

    1 1 Отговор
    nai dobrite dvigateli sa na amg i maibah
  • 78 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    ne zabravai bmw
  • 79 330I

    0 1 Отговор
    ШАМПИОООН ЕЕ, ШАМПИОООН ЕЕ, 330 И
    :)))
  • 80 Гагнам стайл

    0 1 Отговор
    За да правите дръпки най напред се научете да карате коли пишлигари недорасли!Аз когато карах Мерцедес майките ви са били в детската градина .
  • 81 killbill

    0 0 Отговор
    И какво като си карал някой ретро Мерцедес то голяма гордост е било сигурно. То голяма работа като караш Мерцедес или Бе Ем Ве ааа.Е.ати и на.раните коли.Само името им ги прави такива.А къде къде има много по луксозни и здрави коли от тези двете на.рани марки пфуууууууу карайте ги тези скъпи дръгели
  • 82 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    Audi kakvo tarsiat v klasaciata

    Коментиран от #84

  • 83 pra4ka

    0 1 Отговор
    bmw za6to gi slgat tyka mqsto nqmat
  • 84 БЯСЕН ПАНТОФ

    0 1 Отговор

    До коментар #82 от "БУМЕР КАМОР":

    Ауди са най- добрите

    Коментиран от #85

  • 85 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #84 от "БЯСЕН ПАНТОФ":

    nai dobri v defektite

    Коментиран от #86, #87

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 БОЛЕН КОМАР

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "БУМЕР КАМОР":

    Ауди са доказала се марка, която заслужава уважение.
  • 88 Анонимен

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "330i":

    А така - Аудито за което говоря ги прави за 22 !
    Не е правено в БГ.Купено е за 210к.с ама може и да е повече.Не е карано на динотест.

    Коментиран от #91

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "алонсо":

    Само порше 911, но техния боксер не е 4 цилиндров. И е 3.4 до 3,6 литра.
    Формула 1 също са забравили боксера... защо ли?
  • 91 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #88 от "Анонимен":

    ако ще и 300 коня да е,
    от 40 км/ч - ауди на 2-ра, а аз на 1-ва - ще излеза напред, тука не можа да познаеш, и дори и да е 210+ коня, предавките му са до към 200 км, то затова и ги прави бързо, но дотам, след 200 аудито просто спира

    Коментиран от #95

  • 92 Митю

    0 0 Отговор
    Абсолютно тъпа и безмислена класация! Няма нито класове по обем, нито по предназначение, нито по цена... С5 и пикап в една катогория....еми ко да кажа... поредния опит на автора да пълни страници....отделно...Алди най-добри...Аре по-добре проучете колко и кой обикновенно печели истинските класаиций за двигател на годината....
  • 93 Пак Митю

    0 0 Отговор
    Отделно е сега проучих...това са модели достъпни в САЩ...което няма нищо общо с гамата продавана в Европа и целия свят...

    Коментиран от #94

  • 94 motors

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Пак Митю":

    @ 92, 93
    Явно интереса ти към автомобилите се изчерпва с европейския пазар, но това не означава, че няма хора с по-широки интереси. Има и специфични за техния пазар, но повечето двигатели се ползват и в Европа. Класацията не е за модели, а за двигатели и не е вярно че са достъпни само в САЩ..........
  • 95 Анонимен

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "330i":

    След 200 Аудито може и да не върви толкова колкото БМВ-то, но определено не спира!
    А в ниските скорости нямаш шанс в това съм сигурен