Last news in Fakti

21 Декември, 2012 12:30 55 135 128

Секси автомобилни реклами от СССР

  • ссср-
  • автомобили-
  • реклама

 

По-възрастните от нас знаят, че темата за секса беше отбягвана във времената на великия Съветски съюз. Оказва се обаче, че това не е било точно така. В потвърждение на тази теза са и избраните от нас няколко реклами на съветски автомобили от 70-те години на миналия век, които определено ще ви развеселят.
 
Високопроходимият открит УАЗ е най-удачният транспорт за гастролиращи банди. Разцветката на автомобила е просто потресаваща.


Вижте подобни коли на позара в момента.

Младите съветски мадами управляват "модерни" малки градски автомобили като този бял ЗАЗ 968А. 


Вижте подобни автомобили на пазара в момента.

В СССP червеното Ferrari е заменено от червена лекотоварна УАЗ-ка. Обърнете внимание на мъжа с модерната риза как кокетно оглежда девойките.

Москвич ИЖ е идеалната кола за свалки сред природата

Съветският мачо винаги управлява бяла Волга.
Вижте подобни автомобили на пазара в момента.

Агент Смит от СССР се подвизава с Латвия

Хипстърите по онова време предпочитат червени Волги


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Billy

    1 0 Отговор
    ахахахахахахах Уникална подборка сте направили, а и текстовете на снимките къртят особено тази с агент Смит. Браво
  • 2 кикелв9

    0 1 Отговор
    не разбрах с какво е потресаваща разцветката на уазката?

    Коментиран от #5

  • 3 Путин

    0 1 Отговор
    Толкова ли няма новини та пълните сайта безсмислени картинки

    до 1 - чак пък уникална подборка , успокой малко топката че ти потекоха лигите

  • 4 Ицо

    1 0 Отговор
    Много се кефя на подобни материалчета. Хейтърите да мълчат. Казах!
  • 5 Gagnama

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "кикелв9":

    ми не виждаш ли, че е розова бе.
  • 6 Ели

    1 0 Отговор
    Браво, супер забавни снимки
  • 7 Кофти

    1 0 Отговор
    Всеки път като съм минавал през Асеновград, виждам един такъв Москвич като този на снимката, даже е същият оранжев цвят :Д
    Иначе "Агент Смит" доста прилича на Бербатов на тая снимка, хаха :)
  • 8 avitohol

    1 0 Отговор
    unikalni snimki i koli napomnqt mi za 70-80te godini super
  • 9 Ало, Пепи

    1 0 Отговор
    И в България "Оркестър без име" се движи с подобен, само че "ГАЗ".
  • 10 M_Sux

    0 0 Отговор
    Волгата и тази най ще му отива на автора

  • 11 ашгг

    0 0 Отговор
    хаха
  • 12 z-tag

    1 0 Отговор
    абе бързо забравихте как и за тези коли се чакаше и като се качи човек на някоя лада или жигула си мисли че хвърчи.колите си бяха добре за времето.имайки в предвид че ние никога не сме имали сериозно автомобилостроене не мисля че трябва да им търсим косури.кой знае въпросният автор и той как си е карал москала ама сега видиш ли колко са зле.пази боже сляпо да прогледа както се казва.
  • 13 СССР

    1 0 Отговор
    тука ме расмяхте здраво обърнете внимание на мъжа с пижамовата риза как кокетно оглежда вратата на уаза той друго не може и да види от този ъгъл а съветския ма л чо винаги управлява бяла волга ако е над 120 килограма иначе не се побира в друга а агент смит е жоро илиев в днешно време прикриващ се като шофьор на маршрутка леко оплешивял от стреса да не го разкрият
  • 14 se se sere

    1 0 Отговор
    казмич,казмич....какой тьй пич,продал каров купил москвич

    Коментиран от #37

  • 15 кик

    1 3 Отговор
    онова време си бе най - хубаво

    Коментиран от #17

  • 16 Бързия

    0 0 Отговор
    А бе хубави и интересни рекламни снимки,ама чак пък секси ))
  • 17 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "кик":

    koe vreme?vremeto kogato se redeshe za banani li?ili kogato chakashe za edin moskvich 10 godini.

    Коментиран от #18

  • 18 bmw racer

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "ВИП АМГ":

    Неграмотнико, научи се да пишеш. Едно време се чакало за коли и не е било както сега, секи да кара неква трошка. Едно време е можело да си позволиш много неща а сега има банани в изобилие ама нямаш пари да си ги купиш!
  • 19 Вани

    0 1 Отговор
    Е така ли няма едно БМВ ?
  • 20 войн

    1 0 Отговор
    Колите бяха странни,но хората истински!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 21 русофил

    0 1 Отговор
    ...я, някои тука се подиграват на великото руско автомобилостроене а ? на ГАЗ, ВАЗ, УАЗ, ЗАЗ, Ах, що ли тЪ купих- най-великите заводи на социализЪма аха ха ха
  • 22 Крум Янкулов

    1 0 Отговор
    Трябва да признаем че в 70-те има някаква необяснима романтика.
  • 23 maca

    1 0 Отговор
    Blagodaria za interesnia pogled kam USSR i tehnite avtomobili
  • 24 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    prez 92 godina az i moq sadruznik karahme lada 1.3 karburator a na zadnata sedalka bqha buhalkite cial lulin be nash

    Коментиран от #30

  • 25 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    avtomobilite sa maibah i lada lada nqma cupene i oshte q tarkalqm

    Коментиран от #45

  • 26 Jack Bauer

    1 1 Отговор
    Волгата е No 1 :)
  • 27 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    lada e marka parvo za hora s pari i vtoro za hora razbirashti ot avtomobili.za lada moga samo da kaja che e nai dobroto koeto chovek moje dasi kupi.derzaite lapetii

    Коментиран от #29

  • 28 ВИП АМГ

    0 1 Отговор
    rusnacite praviat nai krasivite avtomobili
  • 29 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "БУМЕР КАМОР":

  • 30 гьоринг

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "БУМЕР КАМОР":

    ти 92 година на колко годинки беше.радвай се че не си ме срещнал 92год.в люлин.тогава щеше да крещиш за помощ.шматка
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 николинка

    0 1 Отговор
    медунчето е по хубаво от лада волга и москвич
  • 33 НАССРАН

    0 1 Отговор
    Само Мерецедес е истината. Тия на снимките са пълни боклуци
  • 34 Важен и с пари

    0 1 Отговор
    Белите волги по соца бяха за простолюдието. Истинските стойностни хора като мен караха черни Чайки защото имахме положение в обществото.
  • 35 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    na moiata lada 1.3 karburator imam nadpis drugata mi kola e maibah ot maibaha sam dovolen no za lada nqma losha duma
  • 36 ПАБЛО

    1 1 Отговор
    Обърнете внимание на мъжа с модерната риза как НЕ МОЖЕ кокетно ДА оглежда девойките!!!
  • 37 Хи Хи

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "se se sere":

    Краварка Люся сдала рекорд
    девятой месец восмой аборт.

    Наша Маша заболела захотела молока
    не попала под корова а попала под меня...

    Коментиран от #38

  • 38 Лъчо

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Хи Хи":

    Доярка Люся ))и още една : Не ходите девки замуж за Ивана Кузина у Ивана Кузина болшая кукурузина..
  • 39 Пирамид Хлътков

    0 1 Отговор
    Не са най-красивите и луксозните, но по здравина няма кой да ги бие.
  • 40 поправка към 34

    1 0 Отговор
    Абе ВАЖЕН СИ С ПАРИ,май само си слушал за чаиките,важните хора се возихме на задните седалки а простолюдието ги караше
  • 41 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    oshte tarkaliam ladata i nqma chupene kolkoto i skapi koli da imam v garaja lada si ostava nomer 1
  • 42 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    az i moq sadruznik imame opit s luksozni avtomobili no i dvamata znaem che po hubavo ot lada nqma

    Коментиран от #43

  • 43 гьоринг

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "БУМЕР КАМОР":

    мисля че е време да си лягаш,почна много да се излагаш.всички разбрахме че имаш стара лада а майбаха е само сън в твоята празна детска главица,нали така бълъчец...само ти и ония вип амг сте най големите лешници в този сайт.
  • 44 рънърса

    0 1 Отговор
    гьоринг-голям си лешник!!!!!
  • 45 БГ

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "БУМЕР КАМОР":

    пиши на кирилица бе

    Коментиран от #54

  • 46 Пича

    0 1 Отговор
    Боже Боже колко жалки сме били навремето!Как нито една свястна кола няма на снимките.Като си помисля хората какви автомобили са произвеждали през онези години а руските кенефи не стават за нищо.
  • 47 на ти

    1 0 Отговор
    бумерче пиши на кирилллл...
  • 48 на ти

    1 0 Отговор
    до сладко бумерче;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; може и да не си струваш четенето
  • 49 Георги

    0 1 Отговор
    Много е хубаво надявам се да има още такива коли.Най-хубаво е да спрът западните коли,а да започнат да произвеждат тези стари руски коли.
  • 50 ВОЙН

    1 1 Отговор
    Пишлемета ,ако не бяха Руснаците,сега щяхте да карате Tofas,или Dogan,ама вие сте тъпи.Руснаците и РУСКИНИТЕ, са №1 !!!!Кола се купува ДОСТОЙНСТВО ,НЕ !!!!

    Коментиран от #55

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Стило

    1 1 Отговор
    Към 46:
    Не само тогава, и сега руските кенефи не стават за нищо.
  • 54 гьоринг

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "БГ":

    той не знае какво е кирилица,детето е супер неграмотно.пише само едно и също,моля да го извините.....
  • 55 SSSR

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "ВОЙН":

    Като са такива незаменими русите ходи си в сибир ,кво правиш тука.Нито сме славяни нито нито имаме нещо общо с тях.

    Коментиран от #59

  • 56 ВОЙН

    1 0 Отговор
    Аз,съм славянин ,както и корените ми.Оставам си в родината,а ти марш,на югоизток!!
  • 57 килър

    0 0 Отговор
    .а.ти тъпия отговор
  • 58 ВОЙН

    1 0 Отговор
    До килър,защо не го написа на Латиница, марш в ***ция,да научиш Българска история.
  • 59 патриот

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "SSSR":

    ти може да не си славянин,не вярвам и да си прабългарин,през Капикуле айде прав ти път!
  • 60 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор
    moqta lada 1300 karburator e sashtata kato tazi na parvata snimka s cetiri fahra kafiava ne zilena
  • 61 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор
    moqta lada sas sopotska gazova e mnogo poveche ot troschite po patq ladata q karam vav vracansko i e idealna za tova vreme
  • 62 Japanese

    0 0 Отговор
    Попитали Радио Ереван:
    - Какво трябва да пише в упътването на ”Москвич”, ”Волга” и други подобни соцвозила?
    - Разписанието на всички автобуси и влакове.
  • 63 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    ruskite avtomobili nqmat chupene za razlika ot qponskite i nemskite znam kakvo govoria az i moq sadruznik imame dosta luksozni avtomobili no lada e nomer 1
  • 64 д-р Психо

    1 0 Отговор
    Само ненормални ,коментират в този сайт! Виждам,че както винаги са едни и същи! Мога да поставя ДИАГНОЗА веднага на,ВИП
    АМГ
    ,БУМЕР КАМОР,SSSR!

    Коментиран от #67

  • 65 Батвалко

    1 0 Отговор
    Ретромания , стари возила. Било им е времето .
    Тъпо просто надеждно( е не чак толкова), лесно за самообслужване и ремонт, няма електроника, платки,
    дантелки и чалгии. Някои ги харесват други не - вапрос на лично мнение аз бих завъртял едно кръгче с кеф !!!
  • 66 Пича

    0 1 Отговор
    ЗАЗ .. Заплаха за автомобилите на запад. Завод за автомобилни зверове.Майко мила защо си ме родила?Ха ха ха ха
  • 67 гьоринг

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "д-р Психо":

    мисля че ВИП АМГ и БУМЕР КАМОР са едно и също лице.другия вариант е да са психично болни и двамата.само прочети тяхните коментари и виж че са по всяко време на денонощтието.хахахахаа.....и може спокойно да им се постави диагноза......знаеш каква хахаха...

    Коментиран от #69, #70

  • 68 д-р Психо

    1 0 Отговор
    Изобщо не ги чета,"от врата на горе,хич ги няма"! Мисля обаче,че са двама малки ,които се правят на интересни!!!!!Обаче не са!!!

    Коментиран от #71

  • 69 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "гьоринг":

    nqma kak da znaete kacestvata na lada zasthoto kogato sme karali lada vie ste bili na more v palatka patuvali s vlaka
  • 70 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "гьоринг":

    imam i phome laptap lenovo
  • 71 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "д-р Психо":

    za razlka ot teb imam registraciq

    Коментиран от #75

  • 72 ЗАЗ

    1 0 Отговор
    Младите съветски мадами управляват "модерни" малки градски автомобили като този бял ЗАЗ 968А.
  • 73 д-р Психо

    1 0 Отговор
    И пучи-въшки да имаш ,все ми е през .........!
  • 74 д-р Психо

    1 0 Отговор
    Психопати,и тука е като в AutoMedia-поне там не идвате!Един Дошо ,стига!
  • 75 гьоринг

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "БУМЕР КАМОР":

    ех, на батко лешника боли ме меча какво имаш,по важно е че си кух като гайда.и си 15-16 годишно лапе,аз като карах лада ти сигурно си бил още в на баща си дисагите.шматка.
  • 76 бгтр

    1 0 Отговор
    Най-много ми хареса Иж-а ...още по кое време руснаците са направили нещо между четири врато купе и комби...красавица :)
  • 77 krazista

    1 0 Отговор
    Да живее братска Русиа и руснаците..мора ние славианите да се држим. а не да се продавеме на европеиците..Соц-колите длго ште бидат врх на колите..кој мерцедес ште издржи 30 годинки...а волгата може..Браво за прилогот...даите и за руските СССР КАМИОНИ..
  • 78 Петърчо

    1 0 Отговор
    Първата снимка е най-уравновесена - руснаците наистина много се гордееха с Лада 1500, подобрена версия на FIAT 124 S. За времето си (средата на 70-те години) беше хубава кола. Е, оттогава минаха почти 40 години :)

    Коментиран от #80

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Пича

    1 0 Отговор

    До коментар #78 от "Петърчо":

    Петърчо, няма как тази Лада да е била хубава защото италианците са я създали още през 68г а когато руснаците са започнали да я сковават в Италия вече е била захвърлена и демоде!А версия на Фиат 124 е Жигулито а не Ладата.Какъв ли избор са имали тогава хората които са чакали по 20години за да си купят кола?Влизали са по строй в Мототехника,взимали са каквото им дадат дори и без да избират цвят.Докараха държавата в каменния век.Ако сега беше жив хан Аспарух щеше да ги избие всички до един.

    Коментиран от #90

  • 81 Мартин

    1 0 Отговор
    Мерцедес 190 милион километра без ремонт на двигателя,с което руски автомобил не може да се похвали ;)
  • 82 Дядо поп

    0 0 Отговор
    Доколкото знам рекорда е 4 милиона километра без ремонт на Бенц работил като такси в Истамбул.Някой да е чул за френски коптор изминал тези километри?
  • 83 Янко

    0 0 Отговор
    Доколкото си спомням Москвичите грохваха на 130-140хил. км. А ладите до около 240хил .км. Волгите кажи речи всяко лято им правеха ремонти а ЗАЗовете изобщо не излизаха от бокса.
  • 84 куку

    0 0 Отговор
    Дедо попе: 4 милиона и 800 000 км, и да колата е Мерцедес Бенц моделW 123, 200d де факто двигателят е гасен само за смяна на масло,филтри и атифриз.....все още работи!!!!!

    Коментиран от #85

  • 85 Дядо поп

    1 0 Отговор

    До коментар #84 от "куку":

    Да куку и е в музея.Е тва са коли от там нататък има само тишина. Амин
  • 86 Ангел Петров

    1 0 Отговор
    Автомобилите Съветско произвотство можеш да ги не харесвате но вашите Бащи и Дядовци не са имали и такива! Возели са се на "Волски " впряг и са били доволни. Сега и на ракета да ги качиш пак няма да са доволни. Защото е подарък. Шамар да е но да ми е подарък е девиза Им.

    Коментиран от #87

  • 87 Кака ти

    0 1 Отговор

    До коментар #86 от "Ангел Петров":

    Абе готин! Три пъти ти прочетох поста и не можах да разбера какво точно искаш да кажеш.Някой изобщо разбира ли какво има впредвид Ангел Петров?
  • 88 Кекс

    1 0 Отговор
    Така е. Секс нямаше но пък деца имаше колкото искаш. Откакто минахме на секс станахме под 7 милиона.
  • 89 куку

    0 0 Отговор
    Не, определено? Сигурно си е ударил главата на стълбите и говори все още несвързано :)))))))
  • 90 Кекс

    1 0 Отговор

    До коментар #80 от "Пича":

    Много си зле "пич". Първо, ако си имаше пари, човека си купуваше кола без ред, както и направи моят баща, предпочете да не внася по 20 лева всеки месец за 20 години, както решиха някои и сега опищяват света видиш ли как се чакало 20г. за кола. Второ, Жигули или Фиат 124 се е произвеждал не само в СССР но и в доста други държави, например в Испания е произвеждан до 1980 г. като един от най-успешните модели, в СССР до 1984г., прочети малко история на модел , нали ползваш интернет. И трето, тези глупости за Мототехника и каменната ера ги разправяй на някой пишлигар, дето си мисли, че тогава ходехме с работни облекла по улиците поради липса на други дрехи. Явно избиваш комплексите на родителите си!

    Коментиран от #93

  • 91 Кекс

    0 0 Отговор
    Пише се "предвид" како, дума "впредвид" не съществува.:))))
  • 92 Перник

    0 0 Отговор
    малеее ама че сти грамотен бил
  • 93 Пича

    1 1 Отговор

    До коментар #90 от "Кекс":

    Абе Кекс ти от коя планета падаш? В България колите по време на комунизма се продаваха в Мототехника и се чакаше по 20г независимо дали имаш пари или не.И вноските не са били по 20лв на месец а еднократни от 1600лв мисля и получаваш бордеро с номер който ще излезе когато ти покара брада и на г.за.Та ако баща ти не ти е направил вноска когато си се родил забрави,че ще караш кола.Да не говорим,че имаше и практика който няма кола да не го допускат и до шофьорския курс.И изобщо какво знаеш ти за живота тогава?А историята на руските коли прочети ти защото не знаеш и казваш,че първата руска кола на базата на Фиат 124 е Лада 1500 а това вече е наистина пълна глупост защото всички знаят кога започва нейното производство и ,че е наследник на Жигули.Отивай да се образоваш и не пиши повече глупости!

    Коментиран от #110

  • 94 ВОЙН

    1 0 Отговор
    КЕКС,нещо на баровец се направи.Чакаше се много за Жигули,Ladа(тъмно синя)и Волга(черна)за цветовете почти невъзможно,за другите по-малко!Дори за MZ etz 150,съм правил такива "гимнастики",идваха три мотора в Мото-Техника,а чакаха 20 човека.От Коре Ком(забравих как се пишеше даже),с $,или рубли,пак се чакаше 6месеца!
  • 95 Кирил Станоев

    0 0 Отговор
    Всъщност имаше варианти да се чака и по-малко,вуйчо ми беше работил няколко години в Коми,което явно му даваше някакви права,след като се върна си купи Жигула почти веднага,без предварителните вноски.
  • 96 АЗЛК

    0 0 Отговор
    Вижте,сега ,чичоми имаше лада с която навартя 1 500 000 километра без основен ремонт на двигателя,после я даде на вторични ,идо там я закара на ход.Когато си я купи на времето не е чакал 20 години,върна се от Коми и след седмица си взе Лада 5ца
  • 97 Бай Ганьо

    0 0 Отговор
    руснаците винаги са библи много,ама много зле с техниката,ако не беше затворена системата,никога нямаше да си продават боклуците
  • 98 ВОЙН

    1 0 Отговор
    Ладите,може и да не са най,най, по съвременните стандарти,но хората бяха истински ,а сега злоба и завист,и ти звънят само когато имат "зор" !Нещата ще стават,и по-зле.
  • 99 Кирил Станоев

    0 0 Отговор
    Бай Ганьо,вижте какво се случва при отворена система - http://rt.com/news/russian-engines-american-spacecraft/
  • 100 аз съм бе

    0 0 Отговор
    по надолу гледам някакви спорове относно навартяните километри ;)

    http://vbox7.com/play:5c6a36d9 - http://autoblog.bg/Amerikanec-izminal-45-mln-km-s-Volvo-P1800-id6845.html - http://profit.bg/news/Nyujorkchanin-navurtya-nad-3-mln-km-s-Volvo-to-si/nid-92851.html
  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Удрий

    0 0 Отговор
    По надолу гледам един пич написал че чичо му имал лада и с нея бил навъртял 1500 000 хахахах руската кола да я теглиш няма да може да издържи 1500 000 камо ли на ход ние имахме чисто нов Москвич 21412 и зорлем изкара 200 000 и на 15 години се скапа тотално купето :D той ще ми говори на мен за 1500 000 километра с руска кола май няма прецтава от километри това момче. ;)

    Коментиран от #103

  • 103 Христо Христов

    1 0 Отговор

    До коментар #102 от "Удрий":

    Моята Лада 1500, произведена 1978 год, изкара до 380.000 км - просто всичко зависи как се кара и поддържа колата. И да, тогава нямаше голям избор, а и на колите, които не са произведени в съюза, им викахме "западни"... :-)
  • 104 niki67

    1 0 Отговор
    По-добре се научи че представа се пише със ст а не с ц - а после коментирай ! А вашият москвич е изкарал зорлем 200000 защото толкова сте го карали ! Аз на моята лада и навъртях 1 милион и я продадох за около 1500 долара !
  • 105 ИМе

    0 0 Отговор
    хахахахахаха 1 милион километра с Лада ти ненормален ли си бе нито една Лада няма да изкара толкова 200 хиляди и при бога на лъжиците
  • 106 Иван Белята

    1 0 Отговор
    Здравейте,приятели! От 1991 до 1998 карах Москвич 21412-нов модел от 1990 произведен. Обикалях цяла България-работех в един сервиз,всеки месец въртях между 1500-2000 км. Гореше 6.3-7.2литра БЕНЗИН,не масло, зависи колко пъти ще пресека Стара планина и Средна гора. През 96-та по баира над Слънчев бряг към Варна изхвърли водата от радиатора и от Бяла до Варна съм карал без вода.На сутринта долях 3-4 литра и чак след 2 год. смених гарнитура. След време предложих на един отворко,обиждащ Москвичите, да направим една обиколка на квартала без вода,но не му стискаше да си затрие японското возило! За всичко написано има свидетели,присъствали на събитията! Бъдете живи и здрави,само с четене не става-трябва да си го преживял! Обичам Ви,обичайте се и Вие...
  • 107 Mero

    1 0 Отговор
    До Удрий: Да мой човек!Тея Москвичи 21412 изобщо не излезнаха надеждни автомобили. От всички коли най-много съм виждал Москвич 21412 закъсали и с проблеми. По принцип Москвичите са много здрави и надеждни автомобили,но само тези,произвеждани преди 21412.
    До Иван Белята: Мой човек,Москвич 21412 другия път ще ти гори 6,3-7,2 литра бензин.На един колега на баща ми неговия му гореше 17л. на 100 км. И от други места съм чувал,че много бензин лапат.
  • 108 Mero

    0 1 Отговор
    За мен лично от всички соц-автомобили най-добри бяха съветските с изключение на Запорожеца.
  • 109 Mero

    0 0 Отговор
    "Да не говорим,че имаше и практика който няма кола да не го допускат и до шофьорския курс."

    Това което казваш е пълна глупост вече!! Моите родители и баба ми и дядо ми когато за карали шофьорски курс още не са имали коли.
  • 110 Mero

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Пича":

    "Да не говорим,че имаше и практика който няма кола да не го допускат и до шофьорския курс."

    Това което казваш е пълна глупост вече!! Например моите родители и баба ми и дядо ми когато са карали шофьорски курсове още не са имали коли.
  • 111 уууу

    0 0 Отговор
    На мене,леля ми,е имала КУЛЛО !
  • 112 тошко

    0 0 Отговор
    Всички хвалят ЛАДИТЕ, а никой не споменава, че това всъщност са италиански фиат 124!?!? Италианците ги произвеждаха с предно предаване, а руснаците с кардан и диференциал отзад, защото е по лесно!?!?
  • 113 За Рулем

    1 0 Отговор
    тошко, 124ката си е със задно предаване, руското му копие е Жигули ВАЗ 2101. 125 също е със задно предаване и дискови спирачки и отзад. Руското му копие е ВАЗ 2103 известно и като Лада 1500, но руснаците не сложиха дисковите спирачки на задния мост, може би защото механизма за самозатягане беше нещо непонятно за тях.
    Най точното копие на Фиат125 и 124 правеха поляците. т.нар Полски ФИАТ 124р и 125р.
    За времето си Лада 1500/1600, Полски ФИАТ и Полонез бяха добри коли, но следкрая на 80те бяха морално остарели и харчеха много. Някои да намери сп. Наука и техника за младежта - бр8 от 1984та година - там са представени новата Самара (Спутник) и Опел Кадет (капка) и двете са с 1300 кубиков двигател и до там. Много нагледно се вижда къде са едните и къде са другите. И за да е още по зле - ако Самара беше "каймака" на руските коли тогава, то Кадет-а беше "утайката" на немските. В интерес на истината руснаците правеха и доста качествени бройки ВАЗ 2103,4 и Самара - за износ. Виждал съм холандска Самара от 1988ма - още тогава с 5 скорости, 1600 кубиков мотор с инжекционна система на Бош + климатик. Имаше и Нива с дизляк от Пежо и също имаше климатик. Но не е продавана в соц. лагера - намираше се основно в Австрия.

    Коментиран от #116, #117

  • 114 За Рулем

    1 0 Отговор
    Не беше проблем (но само на теория) да караш шоф. курс ако нямаш кола. Но понеже желаещите бяха твърде много а местата ограничени (курса беше 3 месеца - но зад волана пак си бяха 25 часа имаше доста теория + тренажор) - които си купи кола, но няма книжка - го включваха веднага.
    Имаше много теория защо изпита не беше на листовки, а теоретичен - теглиш въпросче и пишеш, ако на КАТаджията не му се чете - питаше устно. Имаше и изпит на полигон - паркиране, движение назад, и спиране - имаше 3 светофара - трябва да ускориш до 60 до определена точка, след нея на 20 метра е първия светофар, следващите през 5 (или 10 помня ли вече).... със дръгливите жигулки ако вали беше абсурд да спреш на първия светофар ако вали... А с ГАЗ-53А и на сухо..
  • 115 123.300 д

    0 0 Отговор
    тошко не си в час с колите бе човек.фиат 124 винаги си е бил с задно предаване,от къде измисли тази глупост не знам
  • 116 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #113 от "За Рулем":

    Стига ве пич.Нека ти кажа нещо за самарата.Казвал съм го много пъти.Знаеш ли кога е била проектирана самарата?През далечната 1976та-за конкуренция на Голф 1ца.ОООООбаче излиза чак през 1986-та.През това време вече е морално остаряла-германците още през 1984-та изкарват Голф 2 и то с много по-добри двигатели.Предполагам че поне това няма да оспориш-техния 1.6д е вечен.Да не споменавам ГТИ версиите или модела с Г-компресор който е научна фантастика за руснаците.За тях най-голямото постижение е роторната лада-за съжаление се използва само в КГБ.Тааа,мисълта ми беше че Самарата си беше морално остарял автомобил още с излизането на пазара.А пък туй че за нас беше върхът на сладоледа е отделен въпрос.Просто по онова време западни коли в България не се продаваха...
  • 117 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #113 от "За Рулем":

    Сега,отделен е въпроса когато става въпрос за износ.Да-белгииска сглобка и доизкосуряване и аз съм виждал.Но става въпрос за тунинг-Самара 1.5 -105кс или 2105 турбо.Но това са модели в единични или ограничени бройки.На времето ей на тва ме беше яд-много трудно че да не кажа и невъзможно беше човек да се сдобие че и на старо да е със лада с над 90кс,освен ако не я доработи.Кадет бил утайката в Германия.О боже господи!Да ама с една такава утайка гси можеш да прескачаш всяка лада...........
  • 118 дкйфх

    1 0 Отговор
    за рульом,пич,Ладата също е 124 . Само полския 125р е 125
  • 119 БамБам

    1 0 Отговор
    Руски буклуци руснака не е измислил нищо хубаво.Имал съм 38 лади от молелите Нива 1.6 и 1.7 (пройзведени между 1979 и 1995)(25 броя),2106(1981-1989)(10броя),и 2 лади 2107 и 3 лади 2105.СНменях ладитепрез няколко седмици,когато навърших 25 през 2000г. си купих Нисан Терано 3.0 6цил. бензиен и се родих.Махнете ги тия съветски бангий.
  • 120 роман ценов

    1 0 Отговор
    баща ми имаше москвич неставаше дори и за скрап трудно се управлява това е имиджът на руските батали
  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 123 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 124 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 CraigJuini

    0 0 Отговор
    Оригинальный комбинезон Vesna со сложным узором
  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.