€40 000 не са малко пари за реплика, но в сравнение с цената на оригинално Enzo сумата изглежда направо нищожна. Автомобилът от снимките има и друго предимство. Изработен е толкова майсторски, че от разстояние би могъл да заблуди поне 90% от участниците в движението.
Създателите на копието са се постарали да останат верни на оригинала и при оглед в по-близък план. Както и при истинското Enzo, пред задния мост има надлъжно монтиран 12-цилиндров двигател, но не от Маранело, а от Мюнхен.
Петлитровият мотор и шестстепенната механична трансмисия са взети от BMW 850i. Мощността е увеличена на 400 к.с., а въртящият момент - на 500 Нм. За повече автентичност създателите на репликата са изнамерили и пригодили оригинална изпускателна система от старо Ferrari F50.
За укротяването на фалшивото Enzo се грижат 8-бутални спирачни апарати отпред и 6-бутални отзад. Дисковете са 365-милиметрови, а ръчната спирачка е хидравлична.
Интериорът също се доближава максимално до оригинала. Сертифицираните от FIA седалки са тапицирани с кожа и червена Алкантара. Продавачът не споменава колко тежи репликата, но каросерията от фибростъкло и въглеродни нишки надали би затруднила особено баварския V12.
7 Януари, 2013 10:05 15 216 30
Ferrari с двигател от BMW
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 beavers
10:14 07.01.2013
2 3333
10:35 07.01.2013
3 ввввв
10:45 07.01.2013
4 Кофти
10:48 07.01.2013
5 samo bmw
10:56 07.01.2013
6 Ghost
12:07 07.01.2013
7 potresen
12:12 07.01.2013
8 nikito_blend
Коментиран от #12
12:30 07.01.2013
9 някой
Я, по-добре се събуди и се мятай на каруцата.
12:44 07.01.2013
10 Симеон Василев
брато пиши нормално , а не на латиница с диалект
13:36 07.01.2013
11 curtis
14:10 07.01.2013
12 i_marto
До коментар #8 от "nikito_blend":
Пич фен съм на колите и супер колите който са Итал производство. Но да вмъкна , че най-великата супер кола на всички времена а именно Mclaren F1 е с двигател произведен от БМВ.16:24 07.01.2013
13 ДИЛЯН
16:39 07.01.2013
14 Иво
Коментиран от #17, #20
17:27 07.01.2013
15 g3nata
17:56 07.01.2013
16 -SS-
18:57 07.01.2013
17 333
До коментар #14 от "Иво":
prav si,no istinata e 4e ka4estvoto ve4e kuca na vsi4ki firmi!Коментиран от #18, #19
19:47 07.01.2013
18 Симеон Тасев
До коментар #17 от "333":
как може да се сложи толкова добър двигател на такава кофа как може това бе еееее20:02 07.01.2013
19 Симеон Тасев
До коментар #17 от "333":
как може да се сложи толкова добър двигател на такава кофа как може това бе еееее20:02 07.01.2013
20 Ковънтри Роуд 4829
До коментар #14 от "Иво":
Не палещи дизели, хаха. Тази сутрин си разчиствам колата(мазда-дизел), а до мен един с vw идва напет, зачиства вратата скача в колата и ...греда. Аз изчистих набързо цялата кола, качих се, запалих от половин завъртане, както винаги, даже и без подгряване. Имам колега и с Е-клас, който все се бори с неговия дизел през зимата.Коментиран от #25
21:02 07.01.2013
21 GAS Power
21:20 07.01.2013
22 330и
22:30 07.01.2013
23 Ludi_li_ste
"За укротяването на фалшивото Enzo се грижат 8-бутални спирачни апарати отпред и 6-бутални отзад. Дисковете са 365-милиметрови, а ръчната спирачка е хидравлична."
ХАХАХАХХАХАХА
00:09 08.01.2013
24 Clio 1.5 DCI
По-добре да се мъчиш 2 месеца в годината да запалиш, отколкото да се мъчиш цяла година да вкараш някакво недоразумение с предно в пътя ...
Коментиран от #26
01:19 08.01.2013
25 520 zender
До коментар #20 от "Ковънтри Роуд 4829":
Нещо малко си в грешка.При мене такива работи немогат да се случат.Не си вади изводи за дизелови автомобили които са лошо подържани или въобще не са подържани.Моята кола пали при всякакви температури например.08:52 08.01.2013
26 520 zender
До коментар #24 от "Clio 1.5 DCI":
Явно много ги чуваш тия работи щом си мислиш че само Мазда пали при - 10.Нека ти кажа нещо.Сменил съм доста автомобили.Някои от тях бяха дизелови.И когато се подържа в добро състояние дори и Форд може да запали от първия път при - 20 градуса.Коментиран от #28
08:57 08.01.2013
27 ITALIA
19:29 08.01.2013
28 Хи Хи
До коментар #26 от "520 zender":
Второто ми БМВ е 530Д-193КС.Икономично е.Сега за зимата.При минус 21-пали но малко трудно...но пали и не изгасва.Тропа на място около 5 минути и чак тогава тръгвам на път.Понеже съм новобранец .............http://fakti.bg/avto/45214-nai-barzata-dizelova-astra-harchi-5-litra-na-100-kilometra-probeg
Писна ми от новобранци с по 3 псевдоколи.
Коментиран от #29
21:54 08.01.2013
29 520 зендер
До коментар #28 от "Хи Хи":
Радвам се че се опитваш да ме осмиваш.Вероятно има къде да се пласираш и да вървиш нооооооо не и пред мен.Не за друго ами можеше поне с нещо да се аргументираш.Псевдо сайтове вади за аматьорите-ползвам колата си всеки ден и мен лично минус 20-25 градуса не ме впечатляват.Обнови си инфото-тунинговал съм си колата на 227кс и 525 Нм.Страшно върви-гледай клипчета...знаеш каде младеж...например лесно мачкам на доускорение на четвърта и шеста предавка А6 и Е-клас-моите аналози.----хайде със здраве дете-като не обичаш беемветата поне се аргументирай по-солидно за да има с кво евентуално да ме подразниш или засенчиш или нещо от сорта хлапе...........Коментиран от #30
22:24 12.01.2013
30 Хи Хи
До коментар #29 от "520 зендер":
То твойто ползване на кола води до това:"М..а ви и камери-изгорях много яко.. "-това е твоя реплика-честито.
Пък за туй че си си чипосал антиката мойм кажем само, че едно л...о колкот повече го ровичкаш повече мирише и накрая по голем сам от тебе и по възраст и по брой АВТОМОБИЛИ затуй ти думам пак-Писна ми от новобранци с по 3 псевдоколи.
21:14 13.01.2013