Инженерите от Инголщад работят над бензиново-електрическа модификация на A-шестицата, която ще бъде представена на Франкфуртското изложение през септември, съобщава www.auto-presse.de. Прототипът ще има каросерия хечбек и ще носи името A6 Sportback e-tron.
Новият хибрид с пет врати ще бъде позициониран между A5 Sportback и A7 Sportback в моделната гама на Audi и ще може да се зарежда от битовата мрежа. По непотвърдена засега информация силовата установка ще комбинира 2.0-литровия 2.0 TFSI от S3 и два електромотора и ще разполага със системна мощност около 400 к.с.
Запасът на акумулаторите ще стига за изминаването на 75-100 км само на ток, а средният разход по каталог ще бъде около 2.5 литра на 100 км. По предварителни оценки ускорението до 100 км/ч би трябвало да бъде под 5 секунди.
Каросерията на A6 Sportback e-tron ще бъде по-висока от тази на седана. Ако се съди по изказванията на шеф-дизайнера на Audi Group Волфганг Егер от Парижкия автосалон през миналата година, стилистиката на колата ще отбележи еволюция в по-агресивна посока.
В момента Audi предлага хибридна версия на A6, която разполага с двулитров турбомотор с мощност 211 к.с., 39-киловатов електромотор и осемстепенна автоматична трансмисия. Запасът на йон-литиевите й батерии обаче стига за изминаването на едва 3 км на ток.
10 Януари, 2013 10:48 30 708 80
Audi A6 става хибриден хечбек
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 1234
10:53 10.01.2013
2 BENZY
11:03 10.01.2013
3 1234
11:08 10.01.2013
4 Цецко
11:09 10.01.2013
5 мирослав борисов
11:09 10.01.2013
6 А3
11:13 10.01.2013
7 БУМЕР КАМОР
11:14 10.01.2013
8 1234
11:15 10.01.2013
9 Кофти
11:22 10.01.2013
10 Кофти
11:26 10.01.2013
11 Бай Онзи
11:27 10.01.2013
12 Дошо
Даааа и един мармот завива шоколада в станиол
11:29 10.01.2013
13 Специалиста
Коментиран от #17
11:35 10.01.2013
14 qexter
11:48 10.01.2013
15 bobolinko71
11:48 10.01.2013
16 Димитър Стоянов
11:54 10.01.2013
17 Дошо
До коментар #13 от "Специалиста":
Това не е страхотен автомобил а страхотно ,,нещо" за което Алуди си фантазира, че ще произвежда, но в действителност е само една безпочвена реклама, която няма да бъде осъществена на практика, защото те не разполагат с такива технологии, а й в целия им концерна няма подразделение от където да дойдат тези технологии.Марки, които са пуснали хибриди в сериино производство, които имат огромни изследователски центрове и хибридите им са направени с едничката цел да бъдат супер икономични и в тях всичко е предвидено за въпросната икономия от дизайна до гумите и взаимовръзката между задвижване, спирачки и системи за зареждане на батериите при различните режими на работа на автомобила са успели да постигнат подобен разход при двойно по-малка мощност, като двигателите им работят по Аткинсонов цикъл.Някаква фирмичка, която взима всичко наготово от нискотехнологична марка като Фолксваген с 400коня и голямо и тежко купе ще постигне разход 2,5/100?Хайде стига глупости!Те горките се хвалеха, как ще завладеят пазарната ниша на електромобилите, как всеки модел ще бъде съпроводен с хибридна версия и какво?Ауди закрива едикой си проект, Ауди закрива еди кой си проект.Сега пак се почва.Това ще правят, онова ще правят, прототипи ще показват........АБСОЛЮТНИ СМЕШНИЦИ разчитащи на агресивни и измамни рекламни кампании, които омотават консуматорското общество в лъжи и му набутват подпосредствената си стока със слова за технологии и развитие, в което обаче няма нищо вярно.
Коментиран от #24
12:00 10.01.2013
18 wwwwwww
12:02 10.01.2013
19 Росен Димитров
Коментиран от #21
12:05 10.01.2013
20 Росен Димитров
12:14 10.01.2013
21 БУМЕР КАМОР
До коментар #19 от "Росен Димитров":
12:31 10.01.2013
22 waza
12:49 10.01.2013
23 Име:
Коментиран от #26, #39
12:57 10.01.2013
24 Иван Иванов
До коментар #17 от "Дошо":
Ауди е някаква си фирмичка, която взима всичко на готово от нискотехнологичната марка фолксваген. Дори и другите неща от поста да са верни донякъде, това изречение съсипва всичко. Това може да го напише един незапознат с нещата човек. Да не казвам, че и жените са чували за VAG групата, и че това не фирмичка, а една от най-големите (да не кажа най-голямата) фирми в света на автомобило строенето. И разход 2.5лл/100км. с електрически двигател въобще не е фантазия за ауди, при условие, че постигнаха 3.6 (ако не се лъжа, но 100% е под 4) с пассата.Коментиран от #27
13:21 10.01.2013
25 W164
13:23 10.01.2013
26 Type R
До коментар #23 от "Име:":
АХХАХАХхх, това за урана ме изкефи :D.13:35 10.01.2013
27 Дошо
До коментар #24 от "Иван Иванов":
Да Ауди е ФИРМИЧКА, защото няма нищо свое и с нищо не е допринесла за автомобилостроенето Ауди-то представлява съвкупност от части използвани във Фолксваген, Сеат и Шкода покрити с лъскава опаковка.Ауди-то не се отличава нито с двигател, нито трансмисия, нито съединител и окачване от другите деривати на Фолксваген.Каквото има в него има го и в Шкода.Фолксваген е нискотехнологична марка и това е факт.Фолксваген не произвежда продукт, който друга марка да няма.Фолксваген прави автомобили, които в технологично отношение са посредствени а по отношение на качеството са подпосредствени.От Фолксваген не идва нито една нова технология.Фолксваген разполага с огромна унификация, с която постига огромни печалби за продукт с ниска себестойност, но позициониран хитро във висока ценова листа.Това става с разработката единствено на кичозни интериори и светлини които в действителност са най-лесното нещо за проектиране в един автомобил.Инструменталната екипировка за изработка на елементите на интериора и купето е много евтина и бързо изработваща се в сравнение с разработката на наистина нови технологии, които движат развитието на автомобилите.
Коментиран от #31, #40
13:38 10.01.2013
28 YEAH
13:49 10.01.2013
29 Niko
14:19 10.01.2013
30 1234
14:21 10.01.2013
31 Име:
До коментар #27 от "Дошо":
Дошо недей така, Фолксваген са добри автомобили, които никога не искам да притежавам но това е отделна тема. Успяват да си постигнат печалбата. В края на краищата това им е бизнеса. Щом хората ги устроива и си ги карат значи не са чак толкова лоши.Коментиран от #32
14:30 10.01.2013
32 Дошо
До коментар #31 от "Име:":
Ами аз пък именно заради начина, по който постигат продажбите си и взаимовръзките между скъпите им автомобили и ,,бюджетните" марки не ги харесвам и никога няма да ги харесвам.Не ми допада идеята да карам кола, която се отличава само по фаровете и емблемата от друга, която е двойно по-евтина.Надеждността им е друг въпрос.На практика там такава няма.Още от нови в тестовете на придворно им списание Ауто билд личат скъпоструващите им дефекти, които 2 годишната им гаранция не покрива, а какво остава да се навътриш с такъв кош на старо?А не мерси!14:51 10.01.2013
33 Георги
14:57 10.01.2013
34 Пепо
Коментиран от #37
15:01 10.01.2013
35 ККККО
15:34 10.01.2013
36 Hades
15:36 10.01.2013
37 ККККО
До коментар #34 от "Пепо ":
Пепо ами то при Дошо няма компетентност бе майна....Коментиран от #38
15:37 10.01.2013
38 Име:
До коментар #37 от "ККККО":
Айде недей да си толкова отворен.15:50 10.01.2013
39 ККККО
До коментар #23 от "Име:":
Ти ....по какво си падаш...по корейци...ами карай си ги...каква работа имаш тук където се обсъждат премиум марките. Като е Субару и нещо по-различно .....и какво мислиш се за много интересен и актуален ли...Знаеш ли ....вчера из града мярнах един м.н.о с каруца....на яелото на магарето си беше закачил една звезда на Мерцедес.....а на задния капак на талигата си... Mercedes-Benz SLK .....смях ..... Е....че мисълта ми е...той ми беше по-интересен и определено по-оригинален от тебе.... Ето ти идея и за теб....остава ти да си намериш емблемки от СУБАРУ.....ти останалото си го имаш на двора ...нали. Хайде бягай .че да вдишаме и ние нещо от ...."без теб".
Коментиран от #45
15:57 10.01.2013
40 Иван Иванов
До коментар #27 от "Дошо":
Човек трябва да ти забранят да пишеш за автомобилите. Ауди не били допринесли в автомобилостроенето. Фолксваген била ниско технологична марка и не произвеждали продукт, които друга марка го няма. Чувал ли си случайно quatro - ауди първи са въвели 4х4 в леките автомобили и по-специално първи във WRC. Сега за фоксвагена - от 4 години (да не е и повече) насам можеш да си поръчаш пасат, който автоматично паркира сам. Прави си френски гараж без да правиш нищо само седиш вътре да може накрая да загасиш колата. И да не правят нещо, което другите не правят, но за да направят такова нещо ще трябва да произвеждат летящи чинии. И тогава няма да са единствени - извънземните ще са ги изпреварили. "Ауди-то не се отличава нито с двигател, нито трансмисия, нито съединител и окачване от другите деривати на Фолксваген" И тук грешиш вземи за пример ауди allroad. Чак сега 10години след като имаме въздушно окачване в allroad-a направиха такова и за пасата. 12 години след allroad-a пуснаха първия наподобяващ го пасат alltrack. Двигателите са сходни прав си, но нищо не са взимали от сеат и шкода, по-скоро обратното вкарали са там хубави и здрави двигатели. В първите години на ваг групата аудите имаше сходни двигатели с фоксвагена, но се различаваха по материала, от който се изработваха частите. Сега това не е така, защото ваг държи на качеството. "разработката на наистина нови технологии, които движат развитието на автомобилите." Казваш, че не изработвали нови технологии, гледаКоментиран от #41, #42
16:01 10.01.2013
41 Иван Иванов
До коментар #40 от "Иван Иванов":
....гледай само мегазаводи bugatti veyron, и ще разбереш, че се лъжеш. Да не ти казвам, че WAG са едно от малкото имащи отбори в IRC и WRC, a именно там се раждат новите технологии, там и във F1 естествено. Така че моля те не пиши повече глупости.16:08 10.01.2013
42 Име:
До коментар #40 от "Иван Иванов":
QUATRO-то само да те информирам е доста сложна и не особено добра система. Твърде тежко и със смешно изнесен напред и нагоре двигател, които е най-слабото място в куатро аудитата. И не защото е лош двигател ами лошата му позиция. Високата му позиция иска по-твърдо окачване за да няма много body-roll, откъдето идва ужасна возия. Толкова е изнесен напред че недозавиването е голям проблем особено на по-слабите quattro-та. И НЕ АУДИ са първите които вкарват 4х4 в лек автомобил серийно, а закасняват с 10 години. Да първите са които го вкарват във WRC. И печелят 2 години защото другите са на задно предаване. Оттам им идва и славата на смешното quatro. Полсе обаче във WRC се появява Пежо 205 t16 и Lancia Delta Integrale, които абсолютно наритват гъза на прехваленото куатро няколко години подред. Дори quatro evo 2 не ги спасява. А след това пежо правят още по-добра кола, обаче закриват групата заради инцидент.Коментиран от #47
16:12 10.01.2013
43 ККККО
16:12 10.01.2013
44 Едикой си
16:14 10.01.2013
45 Име:
До коментар #39 от "ККККО":
Ако мислиш че ме убиждаш по някакъв начин, жестоко се лъжеш. Първо нещата които говориш не са вярни, второ си такъв агресивен комплексар, че изобщо не искам да ти чувам мненията за автомобили или нещо друго... Залял си тука форума от едни и същи мнения без покритие. Да не си на 15? По-спокойно много нерви вкарваш...Коментиран от #51
16:16 10.01.2013
46 Георги Иванов
Коментиран от #48
16:19 10.01.2013
47 ККККО
До коментар #42 от "Име:":
Щом говориш за возията на Ауди....обзалагам се без значение какво ще кажеш (...ти си го знаеш) ти в Ауди по ново от 10/12 годишен модел не си се качвал.... е това говори .че наистина информациите са ти заученки и защитаваш някое чуждо мнение.... спориш със хората в защита на нещо което си чул или прочел.... но без личен опит и наблюдение.Коментиран от #49
16:33 10.01.2013
48 Дошо
До коментар #46 от "Георги Иванов":
Ауди в Льо Ман се състезаваше със себе си в продължение на години.Просто нямаха конкуренция.Появи се Пежо и първата година Ауди спечели с късмет заради това, че заваля дъжд а болида на Пежо бе закрит и имаше проблем с чистачките :-).Втората година Пежо спечели и се оттегли заради финансовата криза.Появи се Тойота.Тази година всяко едно състезание след Льо Ман го спечели Тойота с добра преднинаи Интерлагос и Себринг ...другото го забравих .И това с атмосферен мотор без турбо и истински хибрид с батерии, а не разработения от уилямс за Ауди механичен с карбонов маховик.п.п. Двоен съединител правят много марки и на Фолксваген в Китай им ги връщаха заради масови дефекти.Китаец да ти върне дефектна стока, това как ти се струва а?
Коментиран от #50, #53
16:38 10.01.2013
49 Име:
До коментар #47 от "ККККО":
Говоря ти за спортните аудита: Ами има 2 варианта единия е куатро + високо разположен двигател = голям страничен body roll = > получаваш нестабилна кола която рисува страшна картинка при тест за бързо сменяне на ленти. РЕШЕНИЕТО - твърдо окачване = > стабилна кола която не е толкова страшна на тестовете, но за сметка на това вози ужасно.Мека возия и стабилна кола може да се постигне само и единствено с нисък център на тежестта. Така ограничаваш страничния body roll с доста по-комфортно окачване! Проста физика мойто момче.
16:45 10.01.2013
50 Стефан
До коментар #48 от "Дошо":
Човек, имам чувството, че не си случил на добра кола от тази т.нар VAG група и сега се опитваш да убедиш всички колко са зле!Повярвай, милиони хора по света не мислят така!
16:50 10.01.2013
51 ККККО
До коментар #45 от "Име:":
"Обиждаш"....нали ? ... и не се лъжа .... защото не си мисля...и не давам мнения за автомобили... а опровергавам мненията на друг участник което намеря за арши-тъпо. Не заливам форума а просто в този диапазон от време ....си уплатнявам времето на работа...и вечер си ходя. Значи не ти харесват мненията ми ...ама все пак те човърка от вътре да ги прочетеш.....еййй това човешкото любопитство... видя ли че не си по-различен от другите. Хайде върви сега си продължи лепенето на Субарките по тунинг-каручката.Коментиран от #52
17:11 10.01.2013
52 Име:
До коментар #51 от "ККККО":
Не просто си плямпаш някакви неща наизуст без да даваш нито факти нито примери. Любопитство ли? По-скоро не. Чета ги защото целта е да коментираме и спорим. И това което прочитам в тях го намирам за несъстоятелно. Какво значи по-различен от другите? Можеш да обясниш кои са другите и ти кой си и по какво трябва да се различаваме? Спирам да се занимавам с тебе днес, защото също си имам друга далеч по-важна работа.17:35 10.01.2013
53 Турбото
До коментар #48 от "Дошо":
Ей Дошо ама да знаеш,голям артист си и между другото лъжец ! Става въпрос за Льо-Ман. Ти нарочно ли пропусна да споменеш,за участието там на БМВ и Мерцедес или не знаеше ?! Така че слушай,тези две марки също така не можаха да завършат състезанието,само че не заради,чистачките и дъжда,на тях просто не им издържаха двигателите на напъна. Освен това не сравнявай Льо-Ман с разни Интерлагоси,Себринги,защото те са съвсем различни състезания и нямат нищо общо едно с друго. Ти виж влез там малко в Гугъл-Мугъл та прочети някой работи и не пиши глупости.Коментиран от #55
17:42 10.01.2013
54 ККККО
18:08 10.01.2013
55 Дошо
До коментар #53 от "Турбото":
Аз ако съм артист ти си фантазьор.Батка аз от теб научавам, че 2012г БМВ и Мерцедес са участвали в Льо Ман в съревнование с Ауди, че чак и двигателите им не издържалиКоментиран от #58, #59
18:23 10.01.2013
56 Djodjo5
18:58 10.01.2013
57 Bobi
Коментиран от #63
19:06 10.01.2013
58 ККККО
До коментар #55 от "Дошо":
Ти остави подробностите ами вземи се малко в ръце....целият форум те упреква за твоята безпочвена злоба към ваг и ауди и с твоите тъпи аргументи... ставаш смешен. Плюят те хората ...а ти все си мислиш че дъждец росва. Ей заради такива като теб се отказах да участвам в сериозни дискусии в този форум за което и свестни хора като Субарото недоволстват към мен .но какво да направя като е пълно е с навити като свинска опашка на ината си злобари.... а на мен пък ми се намира свободно време да се чекам с тях...Хайде до утре.
19:12 10.01.2013
59 Турбото
До коментар #55 от "Дошо":
Издържали не издържали ти ако не си чувал и не знаеш,това си е твой проблем ! Между другото единствената победа на БМВ е в далеката 1999 г. Най много победи в историята на това състезание имат Порше и Ауди.19:16 10.01.2013
60 Bobi
19:22 10.01.2013
61 Дошо
За разлика от болшинството тук аз не отправям личностни нападки, а просто коментирам автомобилите от статиите.Това, че някой ме обижда без аз да съм го засегнал с нещо говори само лошо за самия него не за мен!
АЙДЕ ЧУПАРА
Коментиран от #62, #64, #66, #70
19:34 10.01.2013
62 Bobi
До коментар #61 от "Дошо":
За тези статии ли говориш ?http://novinar.bg/news/trojna-pobeda-za-audi-na-24-chasa-na-lio-man_Mzk1NDszMA==.html
19:43 10.01.2013
63 Polaris
До коментар #57 от "Bobi":
Не си прав! По- скоро е 3д модел.19:44 10.01.2013
64 БУМЕР КАМОР
До коментар #61 от "Дошо":
20:02 10.01.2013
65 Име:
20:05 10.01.2013
66 Турбото
До коментар #61 от "Дошо":
Че това не е ли обида ? Да плюеш тука наляво и надясно ,колата (марката) която аз карам всеки един ден ! Лично аз това го въсприемам,като обида. Макар че на тебе,човек може и да не се обижда.Коментиран от #67
21:08 10.01.2013
67 Дошо
До коментар #66 от "Турбото":
ВъЗприемай си го както искаш, аз не мога да се съобразявам с всекиКоментиран от #69
22:28 10.01.2013
68 бати батев
23:10 10.01.2013
69 Турбото
До коментар #67 от "Дошо":
Добре ! Продължавай в същия дух ))08:52 11.01.2013
70 ККККО
До коментар #61 от "Дошо":
Точно това ти е проблема...ти не коментираш и обсъждаш автомобилите.... а бълваш и ръсиш злоба и то само и единствено в една посока и една точка....Ауди та Ауди . Добре ....разбрахме че не си му фен и от нещо си разочарован......ама спри се вече ..... злобата ти е толкова голяма .че ти е замъглила очите и не виждаш колко си досаден и еднотипен. Всеки ти уважава мнението и никой не ти е противник ...дори и аз.... ама кажи го веднъж... два ....то ни омръзнаха еднотипните ти коментари само в една посока... А и Турбото ти го каза момчето.... идва момент в който хората започват да се обиждат ....на тях им харесва изборът им и са доволни от тази марка ....и ти им натякваш неща за които те са убедени .че не е така ....Коментиран от #71
10:26 11.01.2013
71 Дошо
До коментар #70 от "ККККО":
Това какво си убеден и каква е истината са две различни неща.Коментиран от #75
11:35 11.01.2013
72 kiril
13:29 11.01.2013
73 ККККО
15:49 11.01.2013
74 ghost_1
Коментиран от #76
15:53 11.01.2013
75 ККККО
До коментар #71 от "Дошо":
Много добре казана фраза ....БРАВО.... и точно в това ти е проблемът .че се отнася по-скоро за тебе... нали знаеш когато сочиш някой с пръст ...3-та свити пръста сочат теб ....Коментиран от #77
15:57 11.01.2013
76 ККККО
До коментар #74 от "ghost_1":
Фото-монтаж си е и се вижда ясно ....сигурен съм .че от Ауди и хабер си нямат за тези снимки и тази статия ...16:00 11.01.2013
77 Дошо
До коментар #75 от "ККККО":
Аз не соча НИКОЙ, аз коментирам автомобили!00:13 12.01.2013
78 мнение
11:56 12.01.2013
79 Ситроенчо
При снимките отпред:
- пясъкът отстрани на "Аудито" е 1:1 с пясъкът до Ситроена. :wink:
- отражението на дървото на предният калник е едно и също.
При снимките на задниците:
- отражениета на околният пейзаж са запазени като при Ситроена.
- "Аудито" е в движение по прашен път, но няма грам прах зад гумите.
- тревата и настилката са абсолючтно същите, само дето са размазани.
Нескопосана работа, но вие си кометирайте де.
Ама нали е Ауди (немско веее) - най-великото ...
23:11 12.01.2013
80 Ситроенчо
23:13 12.01.2013