Китайски сайт публикува изображения на серийната версия на прототипа NSX, с който в момента Acura обира овациите на салона в Детройт. Автомобилът на снимките от xgo.com.cn се различава незначително от концепта, но носи емблемата на Honda, а дребните ретуши по предницата и джантите изглеждат далеч по-пригодни за масово производство, отколкото аналогичните детайли на изложбения експонат.
Освен снимка на външността китайците са пуснали и изображение на интериора, който практически повтаря напълно салона на прототипа от Детройт. Двата фотоса определено не са на един и същ автомобил - разположението на волана е различно.
Ако се съди по тапицирания с червена кожа кокпит, новият NSX няма да се предлага с механична трансмисия. Обичаен скоростен лост би стърчал прекалено високо над средната конзола и надали би бил особено ергономично решение за автомобил с цена над $100 000, колкото най-вероятно ще струва суперкарът на Honda.
Новото поколение на NSX трябва да се появи на пазара догодина. Двете версии на колата с марките Acura и Honda ще се произвеждат в Мерисвил, Охайо. Автомобилът ще разполага с хибридно задвижване на четирите колела с бензинов V6 и електромотори.
17 Януари, 2013 11:15 14 102 82
Изтекоха снимки на серийната Honda NSX
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име:
11:21 17.01.2013
2 Име:
11:24 17.01.2013
3 knubbeN
Коментиран от #4
11:33 17.01.2013
4 Име:
До коментар #3 от "knubbeN":
Първата снимка е предишния вариант! Емблемата няма значение.11:35 17.01.2013
5 330и
11:45 17.01.2013
6 NSX
Коментиран от #8
11:57 17.01.2013
7 дяо йоцо
13:13 17.01.2013
8 XSN
До коментар #6 от "NSX":
Добре, че ти си ги виждал!13:14 17.01.2013
9 Preludeman
Уникална!!!
Само в едно съм сигурен,че не е произведена за неграмотни :)
13:20 17.01.2013
10 Симеон Тасев
Коментиран от #11
13:39 17.01.2013
11 Име:
До коментар #10 от "Симеон Тасев":
Дори емотиконите ти сочат към емблемката и се спукват смях. Смятай.14:10 17.01.2013
12 Име:
14:18 17.01.2013
13 мм
15:24 17.01.2013
14 жика
15:57 17.01.2013
15 Type R
16:07 17.01.2013
16 VIP Qponec
17:36 17.01.2013
17 330i
но за тез пари ще имам 6 гранд купе
Коментиран от #18
17:54 17.01.2013
18 330xd
До коментар #17 от "330i":
Много ги разбираш а ? Събуди се вече, нищо няма да имаш :))Коментиран от #23, #38
17:59 17.01.2013
19 Пепи
18:34 17.01.2013
20 Опиии
20:15 17.01.2013
21 пламен илиев
21:36 17.01.2013
22 Смешника
22:19 17.01.2013
23 330i
До коментар #18 от "330xd":
На гран купето може да му се сложи газова, а това безлично японско недоразумение няма място за газ хахахаха00:09 18.01.2013
24 майро
Ето ви ИНФОРМАЦИЯ + СНИМКИ, http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=1125941
ОЩЕ ПОВЕЧЕ СНИМКИ, http://vtec.net/articles/view-article?article_id=1126087
КЛИП интервю с един от създателите на проекта. Ето ви истинска информация, за нея пишете и разсъждавайте, не си губете времето с жълти клюки кой какво бил казал и какво мислил.
http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=1126527 "
330i - ...няма грешни ъгли тука ,дори и този в който си си повредил необратимо кратунката
00:13 18.01.2013
25 Специалиста
Коментиран от #27
08:36 18.01.2013
26 marto
08:40 18.01.2013
27 Дошо
До коментар #25 от "Специалиста":
Дизайна е УНИКАЛЕН.Предната броня съвместно с фаровете много ми прилича на маските на самураите, който са част от бойната им екипировка.Който знае за какво става въпрос ще разбере.09:03 18.01.2013
28 JoniBRAVO
Коментиран от #29
09:59 18.01.2013
29 Турбото
До коментар #28 от "JoniBRAVO":
Наистина трябва да се признае,че външния вид,особенно предницата си е чисто R-8 )) Понякога правдата трябва да се гледа в очите ) Освен това Аудито се произвежда доста така отдавна а Хондата ще я пуснат в най-добрия случай след две години.Коментиран от #30, #31, #33
10:22 18.01.2013
30 Дошо
До коментар #29 от "Турбото":
Същото като R8 е.Има преден капак, фарове и броня с въздухозаборници - 1:1 с Алудито10:27 18.01.2013
31 Дошо
До коментар #29 от "Турбото":
А то даже и отзад е като Алудито - има стопове и задна броня, дори ауспусите му излизат отзад.Да ги бяха сложили на тавана, ама ейго на пак са копирали тия жълтури мръсни.Това, че има стъкла и две врати няма да го коментираме изобщо, даже наглеците и странични огледала сложили.
10:30 18.01.2013
32 Турбото
10:55 18.01.2013
33 Име:
До коментар #29 от "Турбото":
Да доста така отдавна го пуснаха аудито R8 с жалко v8 моторче, обаче един така старичък, старичък NSX произведен още по-отдавна (за да сме по-точни 14 години по-рано), със едно още по-малко и то ограничено (за да сме по-точни на 280к.с) v6 моторче го спукваше по пистите смешния "супер кар" от Ауди.Коментиран от #34
12:02 18.01.2013
34 Турбото
До коментар #33 от "Име:":
Между другото ставаше въпрос за дизайна )) Но ти с тези твои писти и празни приказки,извинявай но (не искам да те обидя) си ми направо смешен. P.S. След 2-3 години ще я видим тази Хонда какво струва с това V-6 и с трите електромотора на някое 24-часово състезание,ако има такава смелост да се появи там.Коментиран от #35, #36
13:22 18.01.2013
35 Име:
До коментар #34 от "Турбото":
Радвам се че те разсмивам. Дизайна на повечето супер коли със средноразположен двигател е доста приблизителен, просто защото нямаш много място да твориш. И накрая всички пътища водят към Maranello.14:00 18.01.2013
36 Дошо
До коментар #34 от "Турбото":
Ма тя вече беше там бе.На Льо Ман в клас LMP2 болида с двигател на Хонда спечели в своя клас.А я кажи освен Тойота кой друг хибрид участва в Льо Ман в клас LMP1 и го завърши?
Чакам, а ти си помисли какво ще напишеш !
Коментиран от #37
14:39 18.01.2013
37 Турбото
До коментар #36 от "Дошо":
Точно така Дошо правилно се изразяваш:"в своя клас "с други думи нещо като "В" или "Г" група,що се не пуснат в някой по-горен клас,където скоростите са по-високи и колите по-сериозни и конкуренцията е по-остра ?!Впрочем ще видим тази година в кой клас ще си изпробват силите японците.Коментиран от #39
16:31 18.01.2013
38 330и
До коментар #18 от "330xd":
събуждам се и гледам: А! имал съм 330i, че за какво ми е хондата, да слизам от кон на магаре?@23 не е мой коментар
Коментиран от #41, #42
16:49 18.01.2013
39 Име:
До коментар #37 от "Турбото":
Нали знаеш че за нас (потребителите) е много по-важно да печелят в класове където колите са максимално близко до това което излиза от завода и ни се продава, а не в най-бързия клас където болидите освен емблемата нямат почти нищо общо с заводските автомобили на дадена марка. Повечето дори нямат шосеен вариант... А сега хубаво си припомни какво се случи на Nurburgring през изминалата 2012г. Припомни си какво направиха там Lexus LFA и Nissan GT-R. Виж ако искаш и 24те часа на Нюрбургринг.Коментиран от #40
17:12 18.01.2013
40 Турбото
До коментар #39 от "Име:":
В това отношение си прав независмо,че се отклонихме от темата,но карай както и да е ) Просто не искам много да се задълбочавам в тоя вечен спор,защото май в един прекрасен момент,може да стане така и да забравиме всъщност за какво спорим,а плюс това и времето ми е кът.17:46 18.01.2013
41 Случаен
До коментар #38 от "330и":
Не се прави!Ясно, е че коментара е твой.Разбрахме за спортните БМВ с газови, за двата резервоара, за повишаването на КПД-то на двигателя, за всичко.Сега не шмекерувай.18:13 18.01.2013
42 LPG
До коментар #38 от "330и":
Много дълго си спал мой човек. Хонда отдавна е задминала по технологии баварските смешници.Вече прави дори самолети.А ти наливай газчица , кретай и сънувай ,че имаш кола.
Коментиран от #43
21:04 18.01.2013
43 330i
До коментар #42 от "LPG":
То си има хора дето казват къде са технологи4ните двигатели, от много години хонда не е между тях, а пък моят кош не го давам и за това от статията, няма да издържи на това моето каране, а пък еле ако е на предно направо е за отпадъци.Коментиран от #44, #48
01:01 19.01.2013
44 Име:
До коментар #43 от "330i":
Олеле големия карач с най-добрата спортна кола (на газ). Сигурно си много бърз а? Детенце...Коментиран от #46
09:52 19.01.2013
45 onq
samo gleda stinkata da e vdjoba i da 6t1ka iz carefur i kaufland axaxax
15:36 19.01.2013
46 330i
До коментар #44 от "Име:":
@44, 45таз жлъч не я почнах аз..
после БМВ е по-богата фирма от хонда, мисля че това е достатъчно да даде отговор на спора.
Те (хонда) и мотори правят, но това не пречи на целия свят да си купува и бмв мотор, шото нали видиш ли хондата е в пъти по-добра (по вашите убеждения).
Та от това пове4е какво.
РАСОВИЯ АВТОМОБИЛ винаги ще е БМВ, а хонда - евтиния и непретенциозен, то и затова жапанезе избивате комплекса,
ерата хонда, годзила, и другите не струват колкото едно760Li
да ре4ем, ма то трябва да го видиш да пипнеш и тогава да ръсиш
коментари... това го казвам при все че хонда ми харесват, мога да го кажа за разлика от вас..
Коментиран от #49
20:36 19.01.2013
47 до 330 кухи лейки
Хонда Годишен оборот: 102 млрд. долара
BMW - 17,9 млрд. долара
Само не навлизай глупаво в света на мотоциклетите че там БМВ остана само марка
И НАЙ_ВЕЧЕ ОСЪЗНАЙ ЧЕ ДВЕТЕ КОМПАНИИ ИМАТ РАЗЛИЧНИ ФИЛОСОФИИ:
Хонда - Технологията в помощ на човека, за да направи живота му по-лесен.
BMW производител на луксозни престижни ,автомобили (това не означава технологични и полезни с нещо на обществото)
Така че всеки избира философията си сам
Жалко че масата българи ламтят за тази на БМВ, но това е отражение на пошла философия и наличие за комплекси на малоценност
Коментиран от #52, #53
22:56 19.01.2013
48 Дошо
До коментар #43 от "330i":
NSX на предно?Иди се прегледай!А м/у другото един Муген RR на предно така ще ти сипе където те набара, че няма да ти се вярва
Коментиран от #50
00:35 20.01.2013
49 Дошо
До коментар #46 от "330i":
Чакай да ти кажа сега и за моторите- ТАЗИ ГОДИНА ХОНДА СА ПРОДАЛИ 12000000 ДВУКОЛЕСНИ.ДА ДВАНАДЕСЕТ МИЛИОНА ПРАВИЛНО ЧЕТЕШ.И последния им мотоциклет е бъдещия любимец на тунерите.От познати запалени по мотоциклетния тунинг знам, че последния пистов мотор на ХОНДА носи невероятно много на тунинг.Толкова, на колкото БМВ-то ще се разпадне на съставните си части.
бмв и ХОНДА - магаре и космос
Коментиран от #56
00:41 20.01.2013
50 Име:
До коментар #48 от "Дошо":
Ти каде го пусна с mugen RR та той е 2 литра 260 атмосферни коня. На предно предаване е а върви като лансер 6ца на писта...Коментиран от #51
01:08 20.01.2013
51 Дошо
До коментар #50 от "Име:":
Понеже говори за предно предаване и заради това02:01 20.01.2013
52 330i
До коментар #47 от "до 330 кухи лейки":
сега разбрах 4е оборот и състояние били едно и също, още пове4е 4е бмв не същестгвува от една година както хонда, келеш с келеш,видял той оборота, за последната година и ..пръц
09:52 20.01.2013
53 330и
До коментар #47 от "до 330 кухи лейки":
я ве дръпнат, дай да видим отде ги извади тез оборотиКоментиран от #58
10:10 20.01.2013
54 330и
Коментиран от #57, #61
10:33 20.01.2013
55 330и
10:36 20.01.2013
56 Турбото
До коментар #49 от "Дошо":
Дошо на колко ракий беше,като писа тук че Хонда продавала 12 млн.двухколесни за година ? Ти поне имаш ли си на представа колко е това 12 млн.? Ето данните на JAMА (японска асоциация за производство на мотоциклети) за 2011г: http://www.motoxp.ru/news/2012/02/02/news_1346.html и слез малко на земята.Коментиран от #59
10:52 20.01.2013
57 Име:
До коментар #54 от "330и":
Кубик към кубик са приказки на дървар, а това със дизела... направо ме уби ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА. Сравнява ми бензинов двигател японски, и то на хонда със някъф смешен дизел :D :D :D :D ....11:08 20.01.2013
58 Име:
До коментар #53 от "330и":
Комплексарчето, горкото как веднага напада с убиди като се види на тясно... Човека много хубаво ти го е написал. Прочети го няколко пъти и може и да го разбереш ама се съмнявам...11:10 20.01.2013
59 Дошо
До коментар #56 от "Турбото":
ПРИЗНАВАМ НЕЩО ЯКО СЪМ СЕ ОБЪРКАЛ И СЕ ИЗВИНЯВАМ!Коментиран от #60, #64
17:28 20.01.2013
60 Турбото
До коментар #59 от "Дошо":
Няма нищо,стават такива работи понякога !17:56 20.01.2013
61 Bayerische Money Waster
До коментар #54 от "330и":
Ей , ти разлика между атмосферен и турбо мотор правиш ли?А боклуците на БМВ които ден през ден са в сервиза защото двигателя не е изчислен като хората ги знаем добре.
До 300 -400 хиляди БМВ то ти е изхрчило толкова пари за ремонт ,че ще си купиш 2 тона бензин да караш.
А и както всички знаем БМВ е най бързо обезценяващия се боклук купуваш го днес за 80 000 евро и след 2 години и 40 не можеш да му вземеш.
Я погледни 20 годишен NSX какви пари струва .Повече от 3 годишна M тройка. А боклука 850 от онова време вече можеш за 4-5 хиляди евра да го купиш.
Същото важи и за великите седмици които ми хвалиш.БМВ продава лъскави боклуци които след 5-6 години нищо не струват и попадат в ръцете на газаджийчета като теб да въртят дрифтове да ги видят всички колко са велики.
18:34 20.01.2013
62 330i
не само в дизела ами и на моята барака няма отговор от япония,
щото съм с два резервоара и много луд,
и 4АКАМ ОНЯ ДА КАЖЕ ОТ ДЕ ВИДЯ ОБОРОТИТЕ НА БМВ и хонда
Коментиран от #63, #80
19:34 20.01.2013
63 Име:
До коментар #62 от "330i":
Ахахахахха няма отговор вика. Два резервоара.19:48 20.01.2013
64 Име:
До коментар #59 от "Дошо":
Горе долу 3 милиона мотоциклети правят на година.19:49 20.01.2013
65 майро
Мъка си
21:30 20.01.2013
66 nsхикс
22:49 20.01.2013
67 Prelude
Данните са в уикито, задаваш елементарни въпроси.
Фактите са че Хонда е най големия производител на двигатели в света, но не е по богата компания от БМВ за момента. Компанията обаче се развива много по бързо от БМВ. Всичко което Хонда притежава е с равностойност 98 милиарда евро. За БМВ цифрата е 123 милиарда. БМВ са имали преимуществото да се развиват на голям и богат континент. Докато Хонда още отначало е трябвало да се ориентира към далечни пазари, борейки се с вече развита конкуренция. Въпреки това Хонда е това което е сега! (за 30 години по кратък период от БМВ). Не би трябвало да има съмнение, че като бизнес-модел Хонда е по успешната компания.
Коментиран от #72
22:53 20.01.2013
68 Prelude
22:59 20.01.2013
69 nsxикс
Коментиран от #71
23:02 20.01.2013
70 Prelude
23:18 20.01.2013
71 Име:
До коментар #69 от "nsxикс":
Дано, а и това ако види бял свят ще се кефя...23:27 20.01.2013
72 520 зендер
До коментар #67 от "Prelude":
МОЛЯЯЯЯЯЯ-Като бизнес модел Хонда е по-успешен модел от БМВ.Остави тревата и алкохола на страна и погледни трезво на нещата..Хонда имат безпорни успехи в спорта но да ми говориш за бизнес модели звучи малко несериозно пък и безпочвено.Авторитета на БМВ7 Легенда никога няма да го настигне..Коментиран от #73, #75, #76
16:13 21.01.2013
73 nsxикс
До коментар #72 от "520 зендер":
като гледам хората които карат бмв-та,се радвам че си купих хонда а не си взех немската кошница,щом имат задно,и решават че са открили топлата вода....нагледах се на рисковани изпреварвания,дрифтове на кръгови кръстовища,ръчни на пешеходни пътеки,и т.н. от тяхна страна,застрашавайки живота на хората по пътищата ни,и това ако не е единствено избиване на комплекси,незнам тогава какво е.Не преувеличавам....това може да се каже за почти всички млади собственици на немски автомобили....щом си купиш бмв и директно получаваш етикет...,радвам се че карам хонда ,и че сме малко на брой но сме истински фенове на марката,отколкото да се причисля към всеки втори купил си кола единствено за да изпъкне в тълпата с купчина ламарини отколкото с нещо друго:)Коментиран от #74, #77
21:40 21.01.2013
74 330и
До коментар #73 от "nsxикс":
ето това е комплекс, да си купиш нещо, повлияно от еди какво си, или еди кой си, да се съобразиш с общественото мнение, което е само в главите на някои, и на всичкото отгоре да говориш че другите избиват такива, това е за жалост положението в БГ, като ако вземе6 проценто /така е правилно/ колко карат БМВ и колко предизвикват ПТП или нарушават ЗДП, собствениците на БМВ няма да бъдат на 1-во място, но това се обяснява пак с комплексарщината, че видите ли нали е с БМВ и затова минава на червено и др. подобни, примери бол, мене лично три пъти ми се налагало да влизам в банкета заради некадърници, дори веднъж му спасих живота на един, който ми отне предимството, беше червен форд, успях да се изнеса вляво и се разминахме, не можал да ме види, и мнооого други, но когато е БМВ се запомня и бие на о4и22:12 21.01.2013
75 Prelude
До коментар #72 от "520 зендер":
:) под бизнес модел имам предвид не модел кола, а финансова стратегия на компанията22:37 21.01.2013
76 Име:
До коментар #72 от "520 зендер":
Има разлика между бизнес модел и бизнес клас автомобил. Едното е вид кола, а останалото бизнес политика!22:53 21.01.2013
77 520 зендер
До коментар #73 от "nsxикс":
Аз пък да ти кажа не ми пука какво хората си мислят за мене след като имам две беемвета.Изобщо не бръсна за слива че даже и за бирена капачка чуждите мнения за мен като собственик на БМВ.Не отричам че собствениците на БМВ определено карат доста агресивно нахално и не признават правилата за движение но това са младите шофьори предимно.Аз лично си позволявам високи скорости ,не го отричам но при определени условия.......Смешно е да се твърди че ако си собственик на БМВ значи си чалгар и тъпак.Аз лично робувам на приказката:По дрехите те посрещат а по акъла те изпращат................Коментиран от #78
19:09 22.01.2013
78 nsхикс
До коментар #77 от "520 зендер":
за това съм съгласен с теб че не всеки собственик на бмв е тъпак и чългар,но неможеш да отречеш че от 10 млади водача на бмв 8-9 са именно такива,или по друг начин казано от 10 човека,двама са си купили бмв заради самата кола(интериор,дизайн,цена-качество,или просто фенщина)а останалите осем заради мацки,дрифчета,ала-бала и т.н.,което вади лошо име на бмв-стите,жалко само за истинските фенове на бмв наистина като теб надявам се....Незнам дали си от София,аз не съм,но ела да видиш как е в дълбоката провинция,давам ти пример как водач на скъпо бмв 5-ца,въртеше из града с изкаран бос крак през прозореца лятото...еми за какво говорим...:))))Коментиран от #79
21:31 22.01.2013
79 520 zender
До коментар #78 от "nsхикс":
Така е.Спор няма.Простотията е на всякъде.Аз също съм от провинцията но и тука в София е същото.21:58 22.01.2013
80 Баварски глупости
До коментар #62 от "330i":
Чети чети Хонда е с най качествени двигатели а БМВ като доставчик на Мини и Ровер е с най трошливи.Прав си БМВ няма отговор на Хонда.Много са назад в качеството.
Коментиран от #81
11:30 23.01.2013
81 Японски простотии
До коментар #80 от "Баварски глупости":
А Хонда са кенефи.14:11 28.01.2013
82 Димитър Глутников
13:58 11.09.2013