17 Януари, 2013 11:15 14 102 82

Изтекоха снимки на серийната Honda NSX

  • honda-
  • acura-
  • nsx-
  • детройт 2013

Китайски сайт публикува изображения на серийната версия на прототипа NSX, с който в момента Acura обира овациите на салона в Детройт. Автомобилът на снимките от xgo.com.cn се различава незначително от концепта, но носи емблемата на Honda, а дребните ретуши по предницата и джантите изглеждат далеч по-пригодни за масово производство, отколкото аналогичните детайли на изложбения експонат.

Освен снимка на външността китайците са пуснали и изображение на интериора, който практически повтаря напълно салона на прототипа от Детройт. Двата фотоса определено не са на един и същ автомобил - разположението на волана е различно.

Ако се съди по тапицирания с червена кожа кокпит, новият NSX няма да се предлага с механична трансмисия. Обичаен скоростен лост би стърчал прекалено високо над средната конзола и надали би бил особено ергономично решение за автомобил с цена над $100 000, колкото най-вероятно ще струва суперкарът на Honda.

Новото поколение на NSX трябва да се появи на пазара догодина. Двете версии на колата с марките Acura и Honda ще се произвеждат в Мерисвил, Охайо. Автомобилът ще разполага с хибридно задвижване на четирите колела с бензинов V6 и електромотори.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име:

    1 1 Отговор
    ||-|| (( )) ||\|| || )) //-\\
  • 2 Име:

    1 1 Отговор
  • 3 knubbeN

    1 3 Отговор
    Е само на първата снимка е с емблемата на Хонда на другите е с на Акура!

    Коментиран от #4

  • 4 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "knubbeN":

    Първата снимка е предишния вариант! Емблемата няма значение.
  • 5 330и

    0 1 Отговор
    Хахаха великата японска инженерна мисъл не е оставила място за газова уретда
  • 6 NSX

    1 1 Отговор
    Карай си дръгела и не говори за коли , които не си виждал.

    Коментиран от #8

  • 7 дяо йоцо

    7 1 Отговор
    Велико!
  • 8 XSN

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "NSX":

    Добре, че ти си ги виждал!
  • 9 Preludeman

    11 1 Отговор
    На тази кола и гледах рекламата преди 20 дни :)
    Уникална!!!
    Само в едно съм сигурен,че не е произведена за неграмотни :)
  • 10 Симеон Тасев

    0 1 Отговор

    Коментиран от #11

  • 11 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Симеон Тасев":

    Дори емотиконите ти сочат към емблемката и се спукват смях. Смятай.
  • 12 Име:

    1 0 Отговор
  • 13 мм

    1 0 Отговор
    Перфектната спортна кола. Браво на Хонда, поздравления за смелата стъпка да възродят една легенда !
  • 14 жика

    1 0 Отговор
    това ще спре 4есовникът на половината поршета,
  • 15 Type R

    1 0 Отговор
    Тоя път Хонда хвърли не камък, а цяло паве в градинката на германците :))))!
  • 16 VIP Qponec

    0 1 Отговор
    Ugly as sh.t или на българси пълна каруца
  • 17 330i

    0 1 Отговор
    средната конзола е много висока с грешен ъгъл, отпред са прекалили малко с тез решетки, отзад бива, като цяло не е зле,
    но за тез пари ще имам 6 гранд купе

    Коментиран от #18

  • 18 330xd

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "330i":

    Много ги разбираш а ? Събуди се вече, нищо няма да имаш :))

    Коментиран от #23, #38

  • 19 Пепи

    1 1 Отговор
    Дизайна е по-добър от този на Порше 918, но не е нищо особено като цяло. Докато подготвят публиката за официалния дебют, хората ще са загубили интерес вече. От кога я снимаха в Железния човек. Ясно е че Поршето ще се представи по-добре, защото ще е с осмак.
  • 20 Опиии

    1 0 Отговор
    Говорете каквото искате. Колата е уникална. Не съм фен на никоя марка, но колата си е супер.
  • 21 пламен илиев

    1 1 Отговор
    това прилича на прототип на пежо
  • 22 Смешника

    1 0 Отговор
    Ей, най-после нов NSX, след 23 гдини!!
  • 23 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "330xd":

    На гран купето може да му се сложи газова, а това безлично японско недоразумение няма място за газ хахахаха
  • 24 майро

    1 0 Отговор
    "Не мога да ви разбера, повечето от вас мазохисти ли сте, че си губите времето да търсите "трохи" я по сурат тефтера, я по разни псевдо авто-новинарски сайтчета (които бълват само бълвоч, пишат се глупости които доста често са най-малкото неграмотно написани и доста често са не потвърдена информация - плява с цел да привлече вниманието ВИ), вместо да "пиете вода директно от извора", при положение, че не веднъж са дъвкани кои са местата в интернет, където има информация за Хонда/Акура.

    Ето ви ИНФОРМАЦИЯ + СНИМКИ, http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=1125941
    ОЩЕ ПОВЕЧЕ СНИМКИ, http://vtec.net/articles/view-article?article_id=1126087
    КЛИП интервю с един от създателите на проекта. Ето ви истинска информация, за нея пишете и разсъждавайте, не си губете времето с жълти клюки кой какво бил казал и какво мислил.
    http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=1126527 "

    330i - ...няма грешни ъгли тука ,дори и този в който си си повредил необратимо кратунката
  • 25 Специалиста

    0 1 Отговор
    Егати и дизайна, все едно от някой детски комикс е прекопирано това уродливо нищо.То и затова се харесва толкова от децата.

    Коментиран от #27

  • 26 marto

    1 0 Отговор
    да бе ти си бил голем специалист дизайна е бил много детски ама ако я видиш пред тебе на живо май ще аххнеш а
  • 27 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Специалиста":

    Дизайна е УНИКАЛЕН.Предната броня съвместно с фаровете много ми прилича на маските на самураите, който са част от бойната им екипировка.Който знае за какво става въпрос ще разбере.
  • 28 JoniBRAVO

    0 0 Отговор
    По външна форма ми прилича малко на Ауди R8. Изпъкналата средна конзола ми напомня на конзолата на AVENTADOR. Старата хонда NSX е легендарен модел и до днес и ако направите справка е доста скъп модел в момента защото вече има антикварна стойност. Не вярвам, от Хонда да се изложили с по-смотан предшественник, но само времето ще покаже.

    Коментиран от #29

  • 29 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "JoniBRAVO":

    Наистина трябва да се признае,че външния вид,особенно предницата си е чисто R-8 )) Понякога правдата трябва да се гледа в очите ) Освен това Аудито се произвежда доста така отдавна а Хондата ще я пуснат в най-добрия случай след две години.

    Коментиран от #30, #31, #33

  • 30 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Турбото":

    Същото като R8 е.Има преден капак, фарове и броня с въздухозаборници - 1:1 с Алудито
  • 31 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Турбото":

    А то даже и отзад е като Алудито - има стопове и задна броня, дори ауспусите му излизат отзад.Да ги бяха сложили на тавана, ама ейго на пак са копирали тия жълтури мръсни.
    Това, че има стъкла и две врати няма да го коментираме изобщо, даже наглеците и странични огледала сложили.
  • 32 Турбото

    0 0 Отговор
    Радвам се че и ти виждаш приликата. http://avto-russia.ru/autos/audi/audi_r8.html
  • 33 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Турбото":

    Да доста така отдавна го пуснаха аудито R8 с жалко v8 моторче, обаче един така старичък, старичък NSX произведен още по-отдавна (за да сме по-точни 14 години по-рано), със едно още по-малко и то ограничено (за да сме по-точни на 280к.с) v6 моторче го спукваше по пистите смешния "супер кар" от Ауди.

    Коментиран от #34

  • 34 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Име:":

    Между другото ставаше въпрос за дизайна )) Но ти с тези твои писти и празни приказки,извинявай но (не искам да те обидя) си ми направо смешен. P.S. След 2-3 години ще я видим тази Хонда какво струва с това V-6 и с трите електромотора на някое 24-часово състезание,ако има такава смелост да се появи там.

    Коментиран от #35, #36

  • 35 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Турбото":

    Радвам се че те разсмивам. Дизайна на повечето супер коли със средноразположен двигател е доста приблизителен, просто защото нямаш много място да твориш. И накрая всички пътища водят към Maranello.
  • 36 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Турбото":

    Ма тя вече беше там бе.На Льо Ман в клас LMP2 болида с двигател на Хонда спечели в своя клас.
    А я кажи освен Тойота кой друг хибрид участва в Льо Ман в клас LMP1 и го завърши?
    Чакам, а ти си помисли какво ще напишеш !

    Коментиран от #37

  • 37 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Дошо":

    Точно така Дошо правилно се изразяваш:"в своя клас "с други думи нещо като "В" или "Г" група,що се не пуснат в някой по-горен клас,където скоростите са по-високи и колите по-сериозни и конкуренцията е по-остра ?!Впрочем ще видим тази година в кой клас ще си изпробват силите японците.

    Коментиран от #39

  • 38 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "330xd":

    събуждам се и гледам: А! имал съм 330i, че за какво ми е хондата, да слизам от кон на магаре?
    @23 не е мой коментар

    Коментиран от #41, #42

  • 39 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Турбото":

    Нали знаеш че за нас (потребителите) е много по-важно да печелят в класове където колите са максимално близко до това което излиза от завода и ни се продава, а не в най-бързия клас където болидите освен емблемата нямат почти нищо общо с заводските автомобили на дадена марка. Повечето дори нямат шосеен вариант... А сега хубаво си припомни какво се случи на Nurburgring през изминалата 2012г. Припомни си какво направиха там Lexus LFA и Nissan GT-R. Виж ако искаш и 24те часа на Нюрбургринг.

    Коментиран от #40

  • 40 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Име:":

    В това отношение си прав независмо,че се отклонихме от темата,но карай както и да е ) Просто не искам много да се задълбочавам в тоя вечен спор,защото май в един прекрасен момент,може да стане така и да забравиме всъщност за какво спорим,а плюс това и времето ми е кът.
  • 41 Случаен

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "330и":

    Не се прави!Ясно, е че коментара е твой.Разбрахме за спортните БМВ с газови, за двата резервоара, за повишаването на КПД-то на двигателя, за всичко.Сега не шмекерувай.
  • 42 LPG

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "330и":

    Много дълго си спал мой човек. Хонда отдавна е задминала по технологии баварските смешници.Вече прави дори самолети.
    А ти наливай газчица , кретай и сънувай ,че имаш кола.

    Коментиран от #43

  • 43 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "LPG":

    То си има хора дето казват къде са технологи4ните двигатели, от много години хонда не е между тях, а пък моят кош не го давам и за това от статията, няма да издържи на това моето каране, а пък еле ако е на предно направо е за отпадъци.

    Коментиран от #44, #48

  • 44 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "330i":

    Олеле големия карач с най-добрата спортна кола (на газ). Сигурно си много бърз а? Детенце...

    Коментиран от #46

  • 45 onq

    0 0 Отговор
    Daje ako pita6 mene e nqkoq Pensiq det si nqma haber ot ni6to
    samo gleda stinkata da e vdjoba i da 6t1ka iz carefur i kaufland axaxax
  • 46 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "Име:":

    @44, 45
    таз жлъч не я почнах аз..
    после БМВ е по-богата фирма от хонда, мисля че това е достатъчно да даде отговор на спора.
    Те (хонда) и мотори правят, но това не пречи на целия свят да си купува и бмв мотор, шото нали видиш ли хондата е в пъти по-добра (по вашите убеждения).
    Та от това пове4е какво.
    РАСОВИЯ АВТОМОБИЛ винаги ще е БМВ, а хонда - евтиния и непретенциозен, то и затова жапанезе избивате комплекса,
    ерата хонда, годзила, и другите не струват колкото едно760Li
    да ре4ем, ма то трябва да го видиш да пипнеш и тогава да ръсиш
    коментари... това го казвам при все че хонда ми харесват, мога да го кажа за разлика от вас..

    Коментиран от #49

  • 47 до 330 кухи лейки

    1 0 Отговор
    човече ако бях на твое място щях да изпитвам срам от себе си от незнанията и от сравненията който правиш....

    Хонда Годишен оборот: 102 млрд. долара
    BMW - 17,9 млрд. долара
    Само не навлизай глупаво в света на мотоциклетите че там БМВ остана само марка
    И НАЙ_ВЕЧЕ ОСЪЗНАЙ ЧЕ ДВЕТЕ КОМПАНИИ ИМАТ РАЗЛИЧНИ ФИЛОСОФИИ:
    Хонда - Технологията в помощ на човека, за да направи живота му по-лесен.
    BMW производител на луксозни престижни ,автомобили (това не означава технологични и полезни с нещо на обществото)
    Така че всеки избира философията си сам
    Жалко че масата българи ламтят за тази на БМВ, но това е отражение на пошла философия и наличие за комплекси на малоценност

    Коментиран от #52, #53

  • 48 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "330i":

    NSX на предно?Иди се прегледай!
    А м/у другото един Муген RR на предно така ще ти сипе където те набара, че няма да ти се вярва

    Коментиран от #50

  • 49 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "330i":

    Чакай да ти кажа сега и за моторите- ТАЗИ ГОДИНА ХОНДА СА ПРОДАЛИ 12000000 ДВУКОЛЕСНИ.ДА ДВАНАДЕСЕТ МИЛИОНА ПРАВИЛНО ЧЕТЕШ.И последния им мотоциклет е бъдещия любимец на тунерите.От познати запалени по мотоциклетния тунинг знам, че последния пистов мотор на ХОНДА носи невероятно много на тунинг.
    Толкова, на колкото БМВ-то ще се разпадне на съставните си части.
    бмв и ХОНДА - магаре и космос

    Коментиран от #56

  • 50 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Дошо":

    Ти каде го пусна с mugen RR та той е 2 литра 260 атмосферни коня. На предно предаване е а върви като лансер 6ца на писта...

    Коментиран от #51

  • 51 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Име:":

    Понеже говори за предно предаване и заради това
  • 52 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "до 330 кухи лейки":

    сега разбрах 4е оборот и състояние били едно и също, още пове4е 4е бмв не същестгвува от една година както хонда, келеш с келеш,
    видял той оборота, за последната година и ..пръц
  • 53 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "до 330 кухи лейки":

    я ве дръпнат, дай да видим отде ги извади тез обороти

    Коментиран от #58

  • 54 330и

    0 1 Отговор
    докато хонда праве6е великите си клапани, бмв разработи дизела до неузнаваемост, накрая излезе 4е кубик към кубик дизел и бензин (с великите клапани) дизела го къса дет го фане за 3-4 пъти по-малко пари сега в момента, еле пък към 2000 година дизела бе6е 2-пъти по-евтин от бензина, а вии смятайте колко излиза бмв-то след 300-400к км и колко една бензинова хонда с великите клапани

    Коментиран от #57, #61

  • 55 330и

    0 1 Отговор
    представи си дръпнатите им физиономии, кат са видели как великите клапани са вкарвали мъгел от дизела пред тях... безценно
  • 56 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Дошо":

    Дошо на колко ракий беше,като писа тук че Хонда продавала 12 млн.двухколесни за година ? Ти поне имаш ли си на представа колко е това 12 млн.? Ето данните на JAMА (японска асоциация за производство на мотоциклети) за 2011г: http://www.motoxp.ru/news/2012/02/02/news_1346.html и слез малко на земята.

    Коментиран от #59

  • 57 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "330и":

    Кубик към кубик са приказки на дървар, а това със дизела... направо ме уби ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА. Сравнява ми бензинов двигател японски, и то на хонда със някъф смешен дизел :D :D :D :D ....
  • 58 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "330и":

    Комплексарчето, горкото как веднага напада с убиди като се види на тясно... Човека много хубаво ти го е написал. Прочети го няколко пъти и може и да го разбереш ама се съмнявам...
  • 59 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Турбото":

    ПРИЗНАВАМ НЕЩО ЯКО СЪМ СЕ ОБЪРКАЛ И СЕ ИЗВИНЯВАМ!

    Коментиран от #60, #64

  • 60 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Дошо":

    Няма нищо,стават такива работи понякога !
  • 61 Bayerische Money Waster

    1 0 Отговор

    До коментар #54 от "330и":

    Ей , ти разлика между атмосферен и турбо мотор правиш ли?
    А боклуците на БМВ които ден през ден са в сервиза защото двигателя не е изчислен като хората ги знаем добре.
    До 300 -400 хиляди БМВ то ти е изхрчило толкова пари за ремонт ,че ще си купиш 2 тона бензин да караш.
    А и както всички знаем БМВ е най бързо обезценяващия се боклук купуваш го днес за 80 000 евро и след 2 години и 40 не можеш да му вземеш.
    Я погледни 20 годишен NSX какви пари струва .Повече от 3 годишна M тройка. А боклука 850 от онова време вече можеш за 4-5 хиляди евра да го купиш.
    Същото важи и за великите седмици които ми хвалиш.БМВ продава лъскави боклуци които след 5-6 години нищо не струват и попадат в ръцете на газаджийчета като теб да въртят дрифтове да ги видят всички колко са велики.
  • 62 330i

    0 1 Отговор
    винаги сте духали супата и винаги ще я духате
    не само в дизела ами и на моята барака няма отговор от япония,
    щото съм с два резервоара и много луд,
    и 4АКАМ ОНЯ ДА КАЖЕ ОТ ДЕ ВИДЯ ОБОРОТИТЕ НА БМВ и хонда

    Коментиран от #63, #80

  • 63 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "330i":

    Ахахахахха няма отговор вика. Два резервоара.
  • 64 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "Дошо":

    Горе долу 3 милиона мотоциклети правят на година.
  • 65 майро

    1 0 Отговор
    330 още ли не ти е писнало да се излагаш и да събираш минуси ,а на колегите да ти обясняват елементарностите на автомобилизма.Поне започна ли да правиш разлика между компресия и степен на сгъстяване ,че в по-задни теми се изказваше по въпроса като първолак.Найстина си уникално упорито същество продължавайки да сравняваш чушки с домати.Прочети отново пост 47 и се опитай да вникнеш малко ако не успееш чети докато успееш....
    Мъка си
  • 66 nsхикс

    1 0 Отговор
    страхотен е новия нсх,толкова е детайлна че и дума не може става за приликата с р8-та на ауди,освен може би по формата,но разликата между тях е в пъти.Интериора е изумителен просто,определено нсх е различен от всичко излязло в близките години в този таргет автомобили.Горд съм че карам и съм фен на хонда!
  • 67 Prelude

    1 0 Отговор
    @330
    Данните са в уикито, задаваш елементарни въпроси.

    Фактите са че Хонда е най големия производител на двигатели в света, но не е по богата компания от БМВ за момента. Компанията обаче се развива много по бързо от БМВ. Всичко което Хонда притежава е с равностойност 98 милиарда евро. За БМВ цифрата е 123 милиарда. БМВ са имали преимуществото да се развиват на голям и богат континент. Докато Хонда още отначало е трябвало да се ориентира към далечни пазари, борейки се с вече развита конкуренция. Въпреки това Хонда е това което е сега! (за 30 години по кратък период от БМВ). Не би трябвало да има съмнение, че като бизнес-модел Хонда е по успешната компания.

    Коментиран от #72

  • 68 Prelude

    1 0 Отговор
    а за NSX-а - изглежда уникално, надявам се качествата му да отговарят на вида
  • 69 nsxикс

    1 0 Отговор
    дано след нсх да възродят една друга легенда и да видим прелюд 6-та генерация:)))закачка към колегата прелюд:)))

    Коментиран от #71

  • 70 Prelude

    1 0 Отговор
    Дано! Макар, че сегашния още не ми е омръзнал :)
  • 71 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "nsxикс":

    Дано, а и това ако види бял свят ще се кефя...
  • 72 520 зендер

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "Prelude":

    МОЛЯЯЯЯЯЯ-Като бизнес модел Хонда е по-успешен модел от БМВ.Остави тревата и алкохола на страна и погледни трезво на нещата..Хонда имат безпорни успехи в спорта но да ми говориш за бизнес модели звучи малко несериозно пък и безпочвено.Авторитета на БМВ7 Легенда никога няма да го настигне..

    Коментиран от #73, #75, #76

  • 73 nsxикс

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "520 зендер":

    като гледам хората които карат бмв-та,се радвам че си купих хонда а не си взех немската кошница,щом имат задно,и решават че са открили топлата вода....нагледах се на рисковани изпреварвания,дрифтове на кръгови кръстовища,ръчни на пешеходни пътеки,и т.н. от тяхна страна,застрашавайки живота на хората по пътищата ни,и това ако не е единствено избиване на комплекси,незнам тогава какво е.Не преувеличавам....това може да се каже за почти всички млади собственици на немски автомобили....щом си купиш бмв и директно получаваш етикет...,радвам се че карам хонда ,и че сме малко на брой но сме истински фенове на марката,отколкото да се причисля към всеки втори купил си кола единствено за да изпъкне в тълпата с купчина ламарини отколкото с нещо друго:)

    Коментиран от #74, #77

  • 74 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #73 от "nsxикс":

    ето това е комплекс, да си купиш нещо, повлияно от еди какво си, или еди кой си, да се съобразиш с общественото мнение, което е само в главите на някои, и на всичкото отгоре да говориш че другите избиват такива, това е за жалост положението в БГ, като ако вземе6 проценто /така е правилно/ колко карат БМВ и колко предизвикват ПТП или нарушават ЗДП, собствениците на БМВ няма да бъдат на 1-во място, но това се обяснява пак с комплексарщината, че видите ли нали е с БМВ и затова минава на червено и др. подобни, примери бол, мене лично три пъти ми се налагало да влизам в банкета заради некадърници, дори веднъж му спасих живота на един, който ми отне предимството, беше червен форд, успях да се изнеса вляво и се разминахме, не можал да ме види, и мнооого други, но когато е БМВ се запомня и бие на о4и
  • 75 Prelude

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "520 зендер":

    :) под бизнес модел имам предвид не модел кола, а финансова стратегия на компанията
  • 76 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "520 зендер":

    Има разлика между бизнес модел и бизнес клас автомобил. Едното е вид кола, а останалото бизнес политика!
  • 77 520 зендер

    0 1 Отговор

    До коментар #73 от "nsxикс":

    Аз пък да ти кажа не ми пука какво хората си мислят за мене след като имам две беемвета.Изобщо не бръсна за слива че даже и за бирена капачка чуждите мнения за мен като собственик на БМВ.Не отричам че собствениците на БМВ определено карат доста агресивно нахално и не признават правилата за движение но това са младите шофьори предимно.Аз лично си позволявам високи скорости ,не го отричам но при определени условия.......Смешно е да се твърди че ако си собственик на БМВ значи си чалгар и тъпак.Аз лично робувам на приказката:По дрехите те посрещат а по акъла те изпращат................

    Коментиран от #78

  • 78 nsхикс

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "520 зендер":

    за това съм съгласен с теб че не всеки собственик на бмв е тъпак и чългар,но неможеш да отречеш че от 10 млади водача на бмв 8-9 са именно такива,или по друг начин казано от 10 човека,двама са си купили бмв заради самата кола(интериор,дизайн,цена-качество,или просто фенщина)а останалите осем заради мацки,дрифчета,ала-бала и т.н.,което вади лошо име на бмв-стите,жалко само за истинските фенове на бмв наистина като теб надявам се....Незнам дали си от София,аз не съм,но ела да видиш как е в дълбоката провинция,давам ти пример как водач на скъпо бмв 5-ца,въртеше из града с изкаран бос крак през прозореца лятото...еми за какво говорим...:))))

    Коментиран от #79

  • 79 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "nsхикс":

    Така е.Спор няма.Простотията е на всякъде.Аз също съм от провинцията но и тука в София е същото.
  • 80 Баварски глупости

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "330i":

    Чети чети Хонда е с най качествени двигатели а БМВ като доставчик на Мини и Ровер е с най трошливи.
    Прав си БМВ няма отговор на Хонда.Много са назад в качеството.

    Коментиран от #81

  • 81 Японски простотии

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Баварски глупости":

    А Хонда са кенефи.
  • 82 Димитър Глутников

    0 0 Отговор
    Vapreki che e malko starichko pisha do 330 i pich sravnqvash benzinoviq i dizeloviq dvigatel za ralziak ot benzina dizela ima oshte da se razviva no za momenta benzina nqma stigane ti mi kazvash che dizela varvi poveche no da davam primer(2.0 dizel vs 2.0 benzin) samo che zabravqsh malkata prodrobnost turboto sloji na benzina turbo i gledai siir 2.0 na hona atmosveren dostiga 230 konq kato mu slojish 1 turbo stava 300+ e dai mi 1 dizelov dvigatel 2.0 da go bie po koito iskash paragrav osven v razhoda na govrivo :D