Английската застрахователна компания Warranty Direct публикува статистика на моделите с най-ненадеждни двигатели, съставена след анализ на оплаквания от собственици на автомобили от 36 различни марки, съобщава Auto Express. Резултатите сочат за най-чупливи моторите на MG Rover.
Вероятността за повреда на силовия агрегат на коли от бившата британска марка достига 7.88%. Това означава, че собствениците на всеки 13-и Rover са имали проблеми с двигателя на автомобила си.
По-любопитни обаче са показателите за немските автомобили, които до неотдавна се сочеха за еталон за качество и надеждност. На второ място в антикласацията на автомобилите с най-ненадеждни двигатели се подрежда Audi. Вероятността за повреда при тях е 3.71%.
Петицата допълват Mini (2.51%), Saab (2.49%) и Opel/Vauxhall (2.46%). Audi и Opel обаче съвсем не са единствените германци в челото. BMW се подрежда на седмо място (вероятност от повреда 2.2%), а Volkswagen - на девето (1.91%).
Според класацията на Warranty Direct най-малко оплаквания има от двигателите на Honda (едва 0.29% или един случай на 344 коли). На второ място е Toyota (0.58%), а на трето Mercedes-Benz (0.84%). В петицата на отличниците влизат също Volvo (0.90%) и Jaguar (0.98%).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хитрия
Коментиран от #12, #329
09:24 22.01.2013
2 666
09:25 22.01.2013
3 ддд
09:29 22.01.2013
4 Иво
09:33 22.01.2013
5 Бай Гън
Коментиран от #10, #24, #335
09:34 22.01.2013
6 6opa
09:44 22.01.2013
7 немски инжинер
Коментиран от #333
09:53 22.01.2013
8 ghost
09:54 22.01.2013
9 qwerty
Коментиран от #334
09:58 22.01.2013
10 VW&Mercedes
До коментар #5 от "Бай Гън":
Bai GUN tazi elektronika nezabravqi che ima saputsvashti vuzli i e montirana ot jabar.Bosch pravat EL komponenti za povecheto avtoproizvoditeli no e fakt che stradat predimno frenskite i italianski avtomobili.Plus tova predpochitam da dumne komp otkolkoto da furli motora.Audi 2.5TDI e primer za injinerna glupost.Az sum fen na nemskoto no i te si imat razocharovaniq.Gledam obektivno na neshtata.Samo edno mi e interesno MG i Rover proizvejdaha analogichna produkciq na koqto silovite agregati :-) bqha HONDA.E zashto ednite sa v dunoto a drugite na varha na klasaciqta?Mai jalturkovcite sa gi sabotiraliКоментиран от #25, #74
09:58 22.01.2013
11 Гаро
Коментиран от #29
10:01 22.01.2013
12 XXL
До коментар #1 от "Хитрия":
Rover-a e palna pra4ka e samo sa 4upqt imam priqteli kakto sas 75 taka i s 214 i s 200 vse darveta ko lajete horata nai zdrav e vw passat b3 i qponskite koli se razvalqt ot li4niq mi opit kato slujitel v toyota avensis , LC 120 , po novite koroli vsi4ko e drop sarma ai bez tapi izkazvaniq......10:03 22.01.2013
13 Юлиян Александров
Коментиран от #331
10:07 22.01.2013
14 туту
10:09 22.01.2013
15 Бързия
Коментиран от #33
10:14 22.01.2013
16 Пламен
10:20 22.01.2013
17 mmm
10:20 22.01.2013
18 некойси
10:21 22.01.2013
19 Мерцедес
10:28 22.01.2013
20 Tishkou
Коментиран от #337
10:31 22.01.2013
21 Симеон Тасев
ДАБЕ ДА ТО МЕРЦ СИ Е НАЙ-ДОБРА МАРКА ОТ КАКТО Я ИМА НА ПАЗАРА А ДРУГИТЕ ПАСТИ МОГАТ САМО ДА ЯДЪТ
10:34 22.01.2013
22 Дошо
Кое му е любопитното, че не разбрах?Сочили ги някакви селяци, които не са виждали друга кола освен Москвич и Жигула и си мислели, че от немското по убаво нема.
до 19 Колега добре, че е Мерцедес да отсрами германците, но не се заблуждавай.Няма да стане на първо място.Просто ще подържа едно приемливо ниво.
п.п.Аз от колко време ви разправям, че Алуди бълва автоскрап ама вие не та не, премиум били, качествени били, а сега вижте тоя боклук какво представлява.
Коментиран от #103, #328
10:35 22.01.2013
23 CHOCHONE AMG
Коментиран от #28
10:36 22.01.2013
24 Кофти
До коментар #5 от "Бай Гън":
не бе, не че италианските са по-здрави, ами просто абсолютно никой там не ги кара и няма как да влязат в статистиката хахахха10:38 22.01.2013
25 Дошо
До коментар #10 от "VW&Mercedes":
Болшинството от двиагтелите на Ауди/Фолксваге/Шкода/Сеат са пример за инженерна глупост.Те горките просто нямат един двигател, който да се закрепи в производство повечко време.Това какво ти говори?Коментиран от #30
10:40 22.01.2013
26 Карам колело
Even worse than owning a Audi, BMW, VW, would be if your car warranty was with Warranty Direct. Foolishly bought a 12month (worthless!!) warranty with Warranty Direct for my 3years old BMW 530D. Turbo stopped working after two and a half months, they denied all liabilty (even though Duncan McClure Fisher sent me a personal letter stating "your turbo is covered"). After months of wrangling, and court proceedings, they finally gave me my money back. BMW's are great, Warrnty Direct are not, avoid them if you want a worthwhile car warranty.
Коментиран от #42
10:41 22.01.2013
27 Дошо
10:42 22.01.2013
28 i_marto
До коментар #23 от "CHOCHONE AMG":
Ами колега много си прав. Но идва и момента, че по скъпите модели на ауди като а6,а8 и прочие ползват двигатели които не се слагат на моделите произведени от VW може от там да идва този по-висок процент. Но не ми се вярва защото до колкото успях да им видя автомобилните предпочитания на англичаните ако решат да карат немски примиум бранд взимат бмв или мерцедес. А джиповете в по големите случаи са ланд ровери и райндж ровери.10:44 22.01.2013
29 Стефан Никодимов
До коментар #11 от "Гаро":
MG са във фалит. В момента китайци са купили правото да произвеждат автомобили под марката MG и имат един модел, за който не знаех, че съществува, докато не го видях на улицата. Красив е много, обаче продажбите са слаби, а явно и качеството.10:46 22.01.2013
30 i_marto
До коментар #25 от "Дошо":
Първо да се извиня, че спамя в пост толкова много но ти колега не си прав не са закрепили един мотор. 2.0 115 к.с не помня точно кода това е двигател конструиран през 1987 и ползван до последните Голф 4, Бори и Пасати. С малки изменения в електрониката с годините но пак е същата основа. Преди да пишеш нещо се подкрепи с малко информация.Коментиран от #31
10:47 22.01.2013
31 Дошо
До коментар #30 от "i_marto":
Абе не говорим за двигатели от праисторията колега.Коментиран от #36, #100
10:50 22.01.2013
32 Потребител
Сивик също съм имал и доста се сменяха гумички и днеска и нощеска иначе не е лошо. Ама и сервиза на ходна в бг е под сякаква критика.
Сега карам една Х5ца вече 240 хиляди и не съм имал още проблеми освен с един блутут модул. и една главина след дупчица.
10:52 22.01.2013
33 njvi
До коментар #15 от "Бързия":
Ами, тя класацията е за коли с трошливи мотори. К'во да дирят Мазда, Нисан и Субару там?!Коментиран от #35, #326
10:52 22.01.2013
34 Потребител
10:54 22.01.2013
35 Бързия
До коментар #33 от "njvi":
А аз мислех че е за коли с надеждни мотори.10:56 22.01.2013
36 i_marto
До коментар #31 от "Дошо":
Ти четеш ли какво пиша или пак си пишеш колкото да минава времето. Аз написах, че мотора е пуснат през 1987 и се е ползвал до 2004. На това праистория ли му викаш. Подобен пример защото почвам да се нервирам от тази глупост. Голф 3 1.6 101 к.с (последният мотор за този автомобил), с малки подобрения ползван на голф 4 и след това на голф 5. Винаги с годините и новите модели има нещо ново. Аз мисля, че фирмата много си държи на наистина здравите мотори и ги ползва доста дълго.10:58 22.01.2013
37 димитър георгиев
- Mercedes - Benz
- VOLVO
от тези две марки гладен оставам.
Коментиран от #43, #122, #321
10:59 22.01.2013
38 николай
11:34 22.01.2013
39 bob
11:36 22.01.2013
40 мирослав борисов
за мен двигателите на NISSAN работят по добре от швейцарски часовници + това са изключитено надежни
11:40 22.01.2013
41 Дошо
i_marto на тоя от 87 проблема му е, че е морално остарял.Може да е здрав, но пък динамика никаква и разхода е голям.никой от съвременните ин мотори не струва.
Коментиран от #61
11:46 22.01.2013
42 Кака Мутка
До коментар #26 от "Карам колело":
И кво, в случая, който цитираш проблем е самата гаранция.Коментиран от #62
11:48 22.01.2013
43 Кака Мутка
До коментар #37 от "димитър георгиев":
Точно пък Волво... ако е с двигател на Рено, мАни бЕги :DКоментиран от #44
11:48 22.01.2013
44 Иван Смъркалев
До коментар #43 от "Кака Мутка":
Е то тези с двигател на рено само кожата им е Волво...11:53 22.01.2013
45 Симеон Ханджиев
11:58 22.01.2013
46 VI4O
12:24 22.01.2013
47 асд
12:30 22.01.2013
48 111
12:31 22.01.2013
49 112
Коментиран от #54
12:37 22.01.2013
50 PazzO
12:37 22.01.2013
51 Незнаен
12:38 22.01.2013
52 Ауди
12:40 22.01.2013
53 Турбото
Коментиран от #68
12:41 22.01.2013
54 Стефан Никодимов
До коментар #49 от "112":
Двигателите на Rover са били на BMW, сега са китайски. А тези марки, които изброи са далеч по-напред в класацията и от Rover и от VW и BMW, ама продължавайте да хейтвате по тях, някой ден ще разберете.12:42 22.01.2013
55 angelov
12:52 22.01.2013
56 Петър
Коментиран от #71
13:03 22.01.2013
57 Бхд БхД
13:06 22.01.2013
58 nikito_blend
13:07 22.01.2013
59 Petkov
13:13 22.01.2013
60 Гост
Коментиран от #101
13:13 22.01.2013
61 i_marto
До коментар #41 от "Дошо":
Пич този мотор може да разполага с максималният си въртящ момент при 2000 оборота. Знам че е стар и вече няма място в редиците на VW но както казах и преди водиш спор и не си прав. VW си пазят моторите дори и сега. Просто вече пазара е така устроен, че никой (в Европа не България тук повечето не можем да си позволим тези коли) не иска атмосферки. Мислиш ли, че на някой Германец му пука дали е 1.4 колата като е 120 к.с и му достатъчно.13:15 22.01.2013
62 Карам колело
До коментар #42 от "Кака Мутка":
Ти наясно ли си, че три годишно БМВ вече е с изтекла гаранция. Така също и че в Англия застрахователите плащат за повреди по мотора и т. н. То затова На човек около 25 години на един Голф ІІІ с 2,0 мотор застраховката на година му е около 700 паунда. А на тригодишното БМВ с голям мотор колко ли е? В случая на човека застрахователя Варанти Директ не е му изплатил ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ОБЕЗЩЕТЕНИЕ. Той ги е осъдил. Затова е и тази антиреклама спрямо немските коли. Правят ги претъпкани с какво ли не и като мине гаранцията почват да се трошат. И в този момент застрахователя почва да киха. И след това се прави една такава класация, че да накара хората да си купят други марки коли, само и само на тях да им е по-евтино. И между другото - в Англия застраховките са скъпи, но ти се покриват щети от - до. амортисьори, счупени турбини, откъснати шарнири, дебитомери и т. н. Като в същото време докато колата ти е в сервиз ти дават друга. Ама да ви кажа честно хич не ми е зор. Още повече, че тази класация се прави от ЗАСТРАХОВАТЕЛИ. В днешно време колите се правят от СЧЕТОВОДИТЕЛИ, а класациите за надеждност от ЗАСТРАХОВАТЕЛИ. Затова, когато родните ни застрахователи искат да вдигат цените на ГО няма да плачете, защото явно държите на застрахователите и техните манипулациики. Или ако влезе закон като в Англия, който те задължава да си направиш Доброволна Застраховка Живот. Пак няма да плачете. Застрахователите по принцип са си манипулатори хора. Това е положението. Плащаш ГО и дори колата ти да е примерно част от някакъв тунинг проект - стои разглобена примерно година. Не се кара, може и двигател да няма и какво ли още не, но ти трябва да си платиш ГО. Т. е. просто подаряваш една сума от около 300 лв. на някой си.13:27 22.01.2013
63 Petkov
Коментиран от #64
13:34 22.01.2013
64 Стефан Никодимов
До коментар #63 от "Petkov":
Май някои не могат да четат. Процента се изчислява колко от колите от марката са се счупили, а не колко от счупените коли са от тази марка, надявам се хващаш каква е разликата.Коментиран от #65, #67
13:45 22.01.2013
65 i_marto
До коментар #64 от "Стефан Никодимов":
Ами съдейки как пише, смятам, че има голяма вероятност да не прави разлика.13:55 22.01.2013
66 123.300 д
Коментиран от #70
14:01 22.01.2013
67 ГОШО
До коментар #64 от "Стефан Никодимов":
я го копни това от къде го прочети бе разбирач ?или май ти не можеш да четеш ....Коментиран от #80
14:10 22.01.2013
68 Дошо
До коментар #53 от "Турбото":
Сам си си отговорил на въпроса.При Алуди удачен избор на двигател НЯМА.Там има избор на най-малкото зло!14:11 22.01.2013
69 Явор
Коментиран от #72
14:12 22.01.2013
70 ГОШО
До коментар #66 от "123.300 д":
къде го прочети това бе и аз не го виждам бе ?14:15 22.01.2013
71 Mercedes-Benz S 320cdi
До коментар #56 от "Петър":
прав си брат чичо ми има Opel Vectra 1.8s от 1989 поддържа го и няма някакви особени оплаквания дори казва че опел са много здрави по отношение на двигателя. Ние имаме Mercedes S-320cdi от десет години не е сменяно нищо друго освен едно реле-регулатор. Така че разни разбирачи да не се правят на много учени ами да си купят немски коли и ще видят че са най-добрите14:16 22.01.2013
72 Дошо
До коментар #69 от "Явор":
.ах тия изостанали японци.Как япония в класацията за най-технологична държава е на 2-ро място, Германия на 8-мо и японците ползват старите европейски технологии?Яворе сигурно не се справяш добре с японския и нещо си се объркал
14:19 22.01.2013
73 Дошо
14:25 22.01.2013
74 Don Peyote
До коментар #10 от "VW&Mercedes":
след 95 или 96 се монтират се монтират двигатели на ровър, а не хонда , имам ровър 400,ползваме го за работа, преди това карах аналога на хонда, пак фирмена, и разликата е голяма като качество и издръжливост, даже огромна,казвам ти англичаните са си оставили ръцете по тоя двигател, много капризен, прегрява лесно, скапва лесно гарнитура и т.н. докато при хондата тия неща не знаех че се чупат ровъра обаче изглежда поне според мен по- добре, а пък вътре е много по- приятно, а това на снимката е ровър 75 (MG Zt) дето от БМВ се заканваха,че ще е най- добрия седан с предно предаване, ама за съжаление не се получи...иначе е доста красив автомобил14:25 22.01.2013
75 azz
Коментиран от #76
14:27 22.01.2013
76 Дошо
До коментар #75 от "azz":
Колега аз знам за брояч на телевизор.В един момент просто се изключва и толкова.Някаква куча марка.А по отношение на батериите.Имаше заведено дело срещу Ейпъл точно заради това, че ги бяха разобличили в програмиране на батериите.200цикъла и край.В бъдеще ще има големи конфликти не между работодател и работник, а между производители и потребители.
14:34 22.01.2013
77 Явор
Коментиран от #79
14:38 22.01.2013
78 измама
ТОВА Е ПЪЛНА ИЗМАМА
СМЕШНИЦИ
14:43 22.01.2013
79 Дошо
До коментар #77 от "Явор":
Ама колега това, че последните години европейските производители надуват мощността не двигателите не означава, че са по-високотехнологични.А тоя Мерцедес щеше да е хит ако параметрите му са истински, и в Щатите щяха да се изтрепят да го купуват вместо сега да купуват на поразия Приус, обаче това си е просто лъжлива реклама.
14:44 22.01.2013
80 Стефан Никодимов
До коментар #67 от "ГОШО":
Честно казано не бях чел новината тук, защото преди няколко дена я прочетох на друго място и няма смисъл едно и също нещо да се повтаря. Аз съм я чел тук:http://www.autoexpress.co.uk/car-news/consumer-news/62383/german-cars-among-worst-engine-failures
Обаче и тук не са пропуснали да споменат, че всъщност става дума за процента повредени от модела:
'Вероятността за повреда на силовия агрегат на коли от бившата британска марка достига 7.88%. Това означава, че собствениците на всеки 13-и Rover са имали проблеми с двигателя на автомобила си.'
Кой не можел да чете...
14:44 22.01.2013
81 waza
Коментиран от #83
14:46 22.01.2013
82 toso
Коментиран от #324
14:47 22.01.2013
83 Дошо
До коментар #81 от "waza":
Те италианците са същите колега.Ако ние имахме финансовата възможност да купуваме нови коли, нашите превозни средства щяха да са в пъти по-добра форма при еднакъв пробег от тези, които ни докарват от Европа подържани от ,,Европеиците"Коментиран от #86
14:52 22.01.2013
84 Явор
14:54 22.01.2013
85 HAL9000
Ми как да ги има като не влизата в скалата за измерване ...
14:55 22.01.2013
86 i_marto
До коментар #83 от "Дошо":
От гледна точка на това, че сме по-немърливи щом стане дума за облужване съм съгласен с теб но ако са на еднакви километри с коли карани в Италия при нас само мотора ще е по-запазен. Защо казвам това ами защото колко караме ние и колко карат жабарите? И сега сметни какви пътища имат те и какви ние. Няма начин ходовата част на един автомобил експлоатиран в България да бъде по-запазен от автомобил в Италия. За мотора си прав и ти го признах.Коментиран от #89
14:58 22.01.2013
87 Чук
15:02 22.01.2013
88 PlimP
15:06 22.01.2013
89 Дошо
До коментар #86 от "i_marto":
Колега вече има места с нелоша пътна настилка.Вярно районите са малки, но каточели положението все пак е по-добре от преди 10години.А и това зависи и от шофьора, аз лично много пазя колата и не се хвърлям в дупките.Все пак прав си не е чак толкова просто.Аз и за друго нещо се сещам - интериорите.Такива кочини съм виждал докарани от Италия, че ума ми не е могъл да побере какво трябва да си правил, че да скапеш така салона на една кола.
PlimP - абе незнам колега.масово колите внесени от Англия изглеждат двойно и тройно по-добре от тези внесени от Италия.В Хонда форума специално имаше една тема за внос от Англия на Хонди за части и то стари модели като Прелюди и Интегри.като ги гледаш ще ти е жал да ги разпердушиниш за части такива кукли бяха.
Коментиран от #93
15:16 22.01.2013
90 Пкйхяъас
15:17 22.01.2013
91 Явор
http://www.honda.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/
http://www.bmw.bg/bg/bg/index.html
http://www.mercedes-benz.bg/content/bulgaria/mpc/mpc_bulgaria_website/bgng/home_mpc/passengercars.flash.skipintro.html
http://www.toyota.bg/
Това са официалните данни на производителите!!!
15:41 22.01.2013
92 Дошо
16:02 22.01.2013
93 i_marto
До коментар #89 от "Дошо":
За интериора си прав. Аз лично така си закупих моят автомобил. Отидох чух го добре беше и всичко техничски но вътре майко мила .... Аз съм пушач и пуша в колата си не съм никак внимателен и съм доста немърлив в интериорно отношение то това което един жабар може да причини на една кола си е рекорд. Добре, че я купих евтина и да чукна на дърво е пушка колицата.16:14 22.01.2013
94 Aha
А другата истина е такава - нашите автокъщи са пълни с напудрени ударени коли, дори с коли, които са купувани от морги и т. н. В Англия съм виждал коли по моргите от 2007, 2008 година. Разбира се и по-старите. Виждал съм Субаро WRX, което на вид се приравняваше на ново. Аха да го купя и човека ми показа, че е със запален компютър и част от инсталацията. И понеже през 2009 година това отремонтиране щеше да излезе скъпо не я купих. Пък не съм някакъв да се занимавам да сека колата и да я продавам на части. Това е грехота. Виждах и Ауди РС 6 със смазана броня и преден десен калник. Само мотора и струва една камара пари. Мои приятели докараха един от първите Прелюди 2,2 в БГ с десен волан. Цена - 550 паунда. Тук само мотора е толкова. А колите, които докарах - всичко по ходовата част си беше напълно оригинално. Друг пример - Мерцедес 180 от 95 година се намираше за 300 до 700 паунда без проблем. А тази кола и сега след 4 години тук струва от 3000 нагоре.
Имам познат който преди време си купи голфче - 3. Кара го може би 5 години. И знаете на Голфа особено 3 с времето как тавана почва да се отлепя. Като го свали да го тапицира на ново и установи, че колата му всъщност е сглобка от 2 различни коли!!! Купили две смазани Голфчета - едното отпред, другото отзад, разполовили ги и ги залепили.
Имам и друг пример. Горе долу е ясно на всички колко се чупят пасатите В5. Мой братовчед отиде директно в Германия. Тук тогава тези Пасати вървяха от 12000 лв. Той се изръси към 15000 с всички разходи по транспорта, по намиране, нощуване и т. н. И колата я купи директно от човек на 290 000 км.!!! До сега тази кола не е ремонтирана. Това е положението. Ние му се смяхме, че се е охарчил, ама човека си кара и хич не му е зор.
Коментиран от #95
16:16 22.01.2013
95 Със Зила съм с предимство
До коментар #94 от "Aha":
Подкрепям те напълно и да те допълня: В Англия техническите прегледи са много сурови - и при леко появила се ръждичка - не минаваш, неоригинална капачка на резервоара - също и мн.други и мн.други........., камоли нещо очевадно. Така , че няма нищо учудващо в състоянието на внасяните от острова коли.16:28 22.01.2013
96 Фрикасе
Това значи само за V8 мотора, така ли?
16:32 22.01.2013
97 Още един гост
16:55 22.01.2013
98 Б.М.В
17:14 22.01.2013
99 Миро Японеца
17:33 22.01.2013
100 Вагмен
До коментар #31 от "Дошо":
А ти прочети кога хонда започна да прави дизели ,коя година.Всичко крадат на готово и ти постоянно ги хвалиш,защото имаш хонда. Другите като мен са балъци защото карат ваг,а ти си най големия тарикат.Сигурно знаеш руските поговорки"Руските джуджета,най-големите джуджета.Руските болни, най-здравите болни".Та и твоята работа същата.Коментиран от #117
17:39 22.01.2013
101 така така
До коментар #60 от "Гост ":
Браво пич,и аз съм на това мнение.17:50 22.01.2013
102 думчо
Коментиран от #115
18:19 22.01.2013
103 ККККО
До коментар #22 от "Дошо":
Много ми е интересно да та видя какво представляваш.18:26 22.01.2013
104 ККККО
18:36 22.01.2013
105 Александър Сафаров
18:59 22.01.2013
106 Вн
Коментиран от #110
19:00 22.01.2013
107 заза
19:04 22.01.2013
108 Агресивен комплексар
Коментиран от #114
19:35 22.01.2013
109 BRABUS
19:39 22.01.2013
110 Гаро
До коментар #106 от "Вн":
Дори ако към автомобилните двигатели прибавим всякакви там моторчета за снегочистачки,косачки,лодки,джетове и мотори. Пак ми се струва че 15 000 000 е преувеличена цифра. Намали малко братчед.Коментиран от #113
19:39 22.01.2013
111 брей,брей
Коментиран от #150
19:41 22.01.2013
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Вагмен
До коментар #110 от "Гаро":
Не малко ,бая трябва да намали братчеда.19:46 22.01.2013
114 Чико от Порто Рико
До коментар #108 от "Агресивен комплексар":
"Един познат автомонтьор" ха,ха,ха.Тоя изтъркан лаф може да се каже за по вечето от колите които се произвеждат в наше време.19:51 22.01.2013
115 хахахах
До коментар #102 от "думчо":
Кажи чесно ве,фиат,ще умра от смях, е нема такива калпави дизелови коли.Да не говорим като мине на село,разклопа кокошките хахахах.Намерил с какво да се хвали.19:52 22.01.2013
116 bat audi
19:55 22.01.2013
117 Дошо
До коментар #100 от "Вагмен":
Колега аз знам от кога Хонда са започнали да правят дизели.Ако не беше пазарът в Европа Хонда все още нямаше да произвежда дизели.Защо мислите дизела за голяма работа бе хора?Евросъюза ще преразглежда екостандартите касаещи дизеловите автомобили, защото случайте на заболяванията на дихателната система причинени от азотните окиси вече придобиват колосални мащаби в Европа.Смотаните японци са забранили със закон употребата на дизелови автомобили в Япония.Дизел там се допуска само за камионите.Колега ти казваш, че всичко взимали на готово.Добре от кой взеха всичко наготово и още първия им дизелов мотор успя да стане номер едно в света?Поинтересувай се малко и ще разбереш, че HONDA имат огромен научнотехнически потенциал, които самата компания си е обезпечила със създаването на изследователски центрове, в които се развиват технологии спрямо приоритетите на марката.Главен приоритет последните години е ЕКОЛОГИЯТА.Самия Соичиро Хонда е осъзнал, че като най-голям производител на ДВГ в света той е отговорен към природата с продукта, който произвежда.Ето за това Хонда не бълва дизелови двигатели.Все пак пазарът в Европа ги изисква и компанията няма друг избор освен да произвежда такъв вид ДВГ, но както виждаш след 2.2 направиха 1.6 с разход 3,6л/100км а не някой 6 или 8 цилиндров.Някои хора казват:
-Е да ама правят малки двигатели, защото не могат да правят големи.И много хора се връзват без да мислят.А това си е смехотворно твърдение за запознатите с философията на марката.
19:56 22.01.2013
118 wulkan
Коментиран от #119
20:07 22.01.2013
119 Гост
До коментар #118 от "wulkan":
Миро японеца :-)Колегата не пише да е проверил турбината, а от там ако нещо не е вред разход на масло бол
20:10 22.01.2013
120 kkk5
Нееее - ще си я принтирам за утре да е джоба ми.
Сега Е момента да поговорим за 2.5ТДИ и помпа-дюзата докато сте наведени...
ТА иска ли някой да ни изясни защо бяха произведени; какви са оплакванията и т.н.
чакам Ви
Коментиран от #123
20:25 22.01.2013
121 Станислав БББ
20:32 22.01.2013
122 димитър георгиев
До коментар #37 от "димитър георгиев":
s dvigatel na reno sa samo S/V 40 i toi e 1.9 slaga se na Renault 19 imax takovaS60
S80
ako govorim za dizelaci dvigatelq e ili 2.5 na AUDI ili D5 ~163hp 5 cilindrov s angrenajno zadvijvane izcqlo ot VOLVO For life !
MAISTORITE DANEKOMENTIRAT CHE MISE PRE*IRA KATO CHETA TAPI KOMENTARI BLAGODARQ ZA MINUSITE NA KOMENTARAT MI .
20:32 22.01.2013
123 Станислав БББ
До коментар #120 от "kkk5":
какво за 2.5 тди20:33 22.01.2013
124 hienata
Колега, смени маслото, мини на по-тънко,нормално е колата да харчи (когато е без турбо) около 1 литър за 10 000км и малко повече за тези с турбо.
Имам 2 коли Опел и Тойота , от моторите и на двете съм мн. доволен (сменям само консумативи), като от Опела съм по-доволен (с верига е) защото е елементарен за обслужване.
Класацията е достоверна според мен и е абсолютно нормално Ауди и BMW да са с повече повреди, все пак повечето им мотори са с турбо, а турбото (оборотите са му страшно много) се поврежда. От друга страна повечето Хонди и Тойоти нямат турбо и съответно по-малко проблеми, но бъдещето е в турбото и рано или късно и Хонда и Тойота ще влязат в класациите за чупливост.
20:51 22.01.2013
125 ккк5
20:53 22.01.2013
126 zapomneteX
20:56 22.01.2013
127 френския
20:57 22.01.2013
128 The guest
21:06 22.01.2013
129 Пловдив
21:06 22.01.2013
130 Хи Хи
21:26 22.01.2013
131 wulkan
21:30 22.01.2013
132 Дядо поп
21:31 22.01.2013
133 Москвич
Коментиран от #135
21:36 22.01.2013
134 Хи Хи
21:38 22.01.2013
135 Хи Хи
До коментар #133 от "Москвич":
обратното-zurück21:40 22.01.2013
136 wulkan
Коментиран от #139
21:56 22.01.2013
137 хо хо
22:03 22.01.2013
138 gnida
22:09 22.01.2013
139 Хи Хи
До коментар #136 от "wulkan":
А сига обади и за антифризя то маслата секи пикочниг ги знай22:15 22.01.2013
140 мен
22:16 22.01.2013
141 Jack Bauer
22:17 22.01.2013
142 amatiora
22:31 22.01.2013
143 kmeta
22:36 22.01.2013
144 fan
22:37 22.01.2013
145 БУМЕР КАМОР
22:50 22.01.2013
146 Геша
22:51 22.01.2013
147 балиори
22:53 22.01.2013
148 b18c6
23:00 22.01.2013
149 бати батев
23:11 22.01.2013
150 бати батев
До коментар #111 от "брей,брей":
Аз ще ти покажа 19годишно рено 19 бензин 1,8 моно в постоянно движение и добра кондиция,без някога да е отварян мотора дори за гарнитура,да чукам на дърво все пак е ветеран вече,но го използвам като товарен кон и досега не ме е оставялКоментиран от #203
23:17 22.01.2013
151 Doktora
Коментиран от #156
23:23 22.01.2013
152 хм
23:30 22.01.2013
153 парата е майката
00:28 23.01.2013
154 6rotwagen
Коментиран от #158
00:36 23.01.2013
155 Джаро
00:39 23.01.2013
156 Рико
До коментар #151 от "Doktora":
Абсюлтни дръгели 2006 г. купих пежо чистак ново от софияфранс ауто на 57 000 км издуха гарнитура и смеси маслото с антифриза добре поне че беше в гаранция оправихаго и го продадох . ВОЛВО е колатаКоментиран от #161, #172
01:14 23.01.2013
157 Пламен
Коментиран от #163
03:29 23.01.2013
158 Пича
До коментар #154 от "6rotwagen":
Гроздето е кисело нали?Най вероятно в Мерцедес си сядал само на абитуриентския си бал.06:12 23.01.2013
159 потресен от глупостта
07:39 23.01.2013
160 Europe
Баварските смешници плащат на журналята всяка година за "двигател на годината" а после гледай какво става . Почват ремонтите на нескопосаните им творения.
Нормално е всеки знае че двигателите на Хонда са еталон за качество.От дълги години им се носи славата и сред сервизите и сред хората , които ги ползват.Не напразно Хонда е най големият производител на двигатели в света.
Бай Ганю да чете какво става в европейските класации и да си сверява часовника , не само да върти латерната колко било здраво всичко немско.
08:58 23.01.2013
161 ;))))
До коментар #156 от "Рико":
Защото не си карал Хонда пич.09:00 23.01.2013
162 учуден
09:42 23.01.2013
163 ????
До коментар #157 от "Пламен":
Не е относително , за това се прави проучване на по голям брой хора.А оправданията , че някой не си бил сменял маслото и за това имал проблеми са смешни.Как само на Ауди не си сменят маслото а на другите коли го сменят?Ти лично карал ли си Тойота или Хонда за да кажеш че Ауди са с по здрави двигатели от тях?09:47 23.01.2013
164 какиначе
10:18 23.01.2013
165 олемале
10:22 23.01.2013
166 4matic
10:37 23.01.2013
167 олемале
А какво е комфорт всъщност? :)
Коментиран от #188
10:40 23.01.2013
168 ха ха ха
Но това не е новина , за опитните в ремонтния бранш БМВ е една от л'бимите коли защото носи високи доходи заради чести дефекти и скъпи резервни части.Ауди също са любимци а окачванията им са направо легендарни с цена и трошливост.
Немците станаха като оня с обицата от WS teleshop.Продават ти ширпотреба на цената на бутикови стоки.
10:56 23.01.2013
169 реалист
11:03 23.01.2013
170 Орбит
Коментиран от #176
11:19 23.01.2013
171 стефан сервиз
11:22 23.01.2013
172 Стефан Никодимов
До коментар #156 от "Рико":
А аз си му правя на моето вече 350 000 и само дето амортисьори сменях, двигателя, да чукам на дърво, не е мръднал. Виж, твоето колко е било на 57 000, когато си го взел, е много спорно, защото българските дистрибутори обичат да послъгват, а и как е карано преди това, но моето си го взех ново и си го караме аз и жената, безпроблемно ми е. Просто си го обслужвам както трябва и не издевателствам над него.11:34 23.01.2013
173 реалист
Коментиран от #174
11:42 23.01.2013
174 Специалиста
До коментар #173 от "реалист":
Трябвало е да се усетиш още на втрия път и да ремонтираш другата глава.Когато мотора е прегрят сериозно каквато и марка да е ще дава дефекти - най често се деформира главата.12:00 23.01.2013
175 Радослав
12:08 23.01.2013
176 Георги Наков
До коментар #170 от "Орбит":
Между другото от няколко години фиат точно правят едни от най-качествените двигатели (мултиджет) и постоянно печелят с тях едни от най-престижните награди, а алфа ромео е с двигатели на фиат (тоест същото). Това, че преди 20 години не са били добри не значи, че сега още са на същото ниво, съветвам те да се осведомяваш преди да говориш глупости.Коментиран от #191
12:31 23.01.2013
177 Мале, мале
13:26 23.01.2013
178 аз
13:59 23.01.2013
179 Роайска Асурса Анкрв
14:14 23.01.2013
180 любител на бахура.
15:00 23.01.2013
181 xoxo
15:42 23.01.2013
182 gogo
Коментиран от #192
15:53 23.01.2013
183 Ingolstatdier
15:59 23.01.2013
184 schade
Купувай народе немско"качество"
16:33 23.01.2013
185 бенджи
16:39 23.01.2013
186 R32
А бай Хасан дето сглобява Ауди с турските части не може да настигне японците ако ще срещу тях да бяга.
Купувай си Ауди , сервизите от такива като теб живеят.Едно окачване на Ауди сменено и седмичната му заплата е готова.
А това се прави всяка година на кашкавалените инголщадски боклуци.
Да не говорим за вечните им проблеми със софтуеър и всякаква друга електроника.
Въобще Ауди е касичка за монтьорски спестявания.
Не напразно в повечето класации (без Аудибилд) е в челните редици по проблеми.
А тези пичове от застрахователната компания правят най верните оценки защото трябва да знаят на колко да застраховат повредите за всяка кола иначе се набутват.
И о чудо Ауди отново е сред най вероятните и скъпи за отстраняване ремонти.
Разберете веднъж завинаги ,че един кожен салон на голяма талига не прави от това непременно качествен автомобил.
Коментиран от #189
16:55 23.01.2013
187 гост
17:07 23.01.2013
188 HONDA
До коментар #167 от "олемале":
rover 620si e HONDA NEKA KAJEM ZA INDIANCITE :)17:13 23.01.2013
189 4ubanin
До коментар #186 от "R32":
smeshnoto e A3 a ne A417:38 23.01.2013
190 Гост
17:51 23.01.2013
191 хахах
До коментар #176 от "Георги Наков":
Купи си фиат и се гръмни от яд.18:37 23.01.2013
192 хахах
До коментар #182 от "gogo":
Алфа,сериозно ли говориш?18:40 23.01.2013
193 Опааа
18:48 23.01.2013
194 ккк5
Нееее - ще си я принтирам за утре да е джоба ми.
Сега Е момента да поговорим за 2.5ТДИ и помпа-дюзата докато сте наведени...
ТА иска ли някой да ни изясни защо бяха произведени; какви са оплакванията и т.н.
чакам Ви
Коментиран от #195
19:18 23.01.2013
195 рико
До коментар #194 от "ккк5":
За кое 2,5 говориш разбирачев щото навремето имах едно пет цилиндрово и не си спомням проблеми с него19:26 23.01.2013
196 ккк5
От Името на на останалите производители- Евала
19:30 23.01.2013
197 ккк5
19:36 23.01.2013
198 Иван
- двигател,скорости,купе и всичко останало.Това е най-здравия автомобил!!! ;)
19:44 23.01.2013
199 ivan100ev
Е да ама всеки нормален, с поглед към нещата знае че по добро от ЯПОНЕЦА - САМУРАЙ НЕМА ...... КАТО ВИТОША И ИСКЪРО........
20:43 23.01.2013
200 фцч8
20:47 23.01.2013
201 JAPAN POWER
Коментиран от #248
21:01 23.01.2013
202 цц
Коментиран от #244
21:03 23.01.2013
203 брей,брей
До коментар #150 от "бати батев":
колега, не съм казал че няма такива ,но - просто застани на едно кръстовище и брой преминаващите стари автомобили в прилично състояние.Това че изпускаш една чиния на плочките и тя не се чупи,не означава че може да пускаш всички,нали...21:03 23.01.2013
204 Дошо
21:24 23.01.2013
205 Росен
21:43 23.01.2013
206 ккк
21:47 23.01.2013
207 Ingolstatdier
Коментиран от #209
22:16 23.01.2013
208 Ingolstatdier
22:22 23.01.2013
209 Ицко
До коментар #207 от "Ingolstatdier":
Вярно е германските автомобили всеки ги сочи като некачествени, дори и немските инженери класират японските автопмобили на челните места във всички класации за надеждност.И недей да говориш кой какви автомобили кара защото всеки беден като теб в тая страна се опитва да се прави на гъзар с 12 годишен германски навес.Коментиран от #210
22:29 23.01.2013
210 Ingolstatdier
До коментар #209 от "Ицко":
Ти да не си немски инженер ве?! Дори и не познаваш такъв, нито говориш езика... а само си караш двувратия 15 годишен Сивик със 70 коня, на газчица, с пробит ауспух и номер РК 4440 много съм виждал такива като тебе, лапета със "спортни" издухани хондички... . Ама като порастнеш и събереш парички за качествено ауто от Мюнхен или Инголщад, тогава друга песен ше запееш. сега от мама и от тати толкова - хондичка на газ ;-)22:40 23.01.2013
211 Копи-пейст
23.01.2013 | 10:21
Оказва се, че двигателите на считаните за сигурни немски марки всъщност доста лесно се чупят Британският застраховател WarrantyDirect развенчава мита за надеждността на немските автомобили, съобщава Insmarket.bg. Той анализирал собствената си база данни, за да установи при кои коли има най-голяма и съответно - най-малка вероятност от повреди в двигателя, съобщава в. Tеlegraph.
Базата данни на компанията включва 50 000 застрахователни полици, а самият застраховател е един от водещите в Обединеното кралство в този сегмент.
Според Warranty Direct двигателите на марки като Audi, BMW и Volkswagen сравнително често се чупят.
Най-зле се представят автомобилите на MG Group – при тях с повреди в мотора е всяка тринадесета кола MG Rover. При Audi съотношението е 1 към 27, а при Mini – 1 към 40. Следват BMW, които с резултат 1 повредена към 45 здрави се нарежда на 7-мо място, и Volkswagen, които са на девето място с резултат 1:52.
Най-надеждните двигатели са на Honda (с повреда в двигателя при 1 от 344 автомобила) и Toyota (1 към 171). Честта на германската индустрия е защитена от Mercedes, който се класира на трето място (1 на 119).
Компанията посочва, че сравнението е важно заради високите цени за ремонта на двигателите. Най-скъпа излиза поправката на Range Rover Vogue, чийто ремонт на мотора излиза почти 13 000 паунда.
Топ 10 на автомобилите по надеждност на двигателя, според Warranty Direct
1. Honda (1:344)
2. Toyota (1:171)
3. Mercedes-Benz (1:119)
4. Volvo (1:111)
5. Jaguar (1:103)
6. Lexus (1:101)
7. Fiat (1:85)
8. Ford (1:80)
9. Nissan (1:76)
10.Land Rover (1:72)
Tоп 10 на автомобилите с най-ненадеждни двигатели и допълнителна информация от изследването на WarrantyDirect може да видите в застрахователно-информационния сайт Insmarket.bg. http://econ.bg/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B8/%D0%A2%D0%BE%D0%BF-10-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D0%B9-%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8_l.a_i.410056_at.16.html
22:50 23.01.2013
212 Пловдив
Коментиран от #227
22:50 23.01.2013
213 buleka
22:51 23.01.2013
214 Ingolstatdier
Коментиран от #219
23:07 23.01.2013
215 Ingolstatdier
Коментиран от #217
23:29 23.01.2013
216 Атанатос
И кво - Ровър с най-чупещи се двигатели, а Хонда - с най-здрави?!?
Кое е смешното ли?!?
Ами точно тия Ровъри са с двигател на Хонда.
Коментиран от #218
23:35 23.01.2013
217 Ицко
До коментар #215 от "Ingolstatdier":
В БЕЛИЯ СВЯТ НА НЕЗАВИСИМ ПАЗАР САЩ ЛЕКСУС Е НАЙ-ПРОДАВАНАТА МАРКА ОТ 12 ГОДИНИ! ТОЕСТ ПАЗАР,КОЙТО НЕ Е ДОМАШЕН НИТО ЗА ЛЕКСУС ,НИТО ЗА НЕМСКИТЕ НЕДОРАЗУМЕНИЯ! 1990 ГОДИНА ЛЕКСУС ИЗХВЪРЛИ ОТ 1-ВОТО МЯСТО МЕРЦЕДЕС И ОТТОГАВА ПОЧТИ ВСЯКА ГОДИНА Е НАЙ-ПРОДАВАНИЯ ПРЕМИУМ НА НАЙ-ГОЛЯМИЯ И БОГАТ ПАЗАР В СВЕТА САЩ. РАЗБИРА СЕ, В ТВОЕТО СЕЛО НЯМА КАК ДА ВИДИШ ИНТЕЛИГЕНТНИ КОЛИ КАТО ЛЕКСУС. ТАМ ВИЖДАШ СТАРИ НЕМСКИ КОШАРИ,ТРАКАЩИ ДИЗЕЛИ. НЕМЦИТЕ ИМАТ НАЙ-СЛАБИТЕ ХИБРИДИ,А ХИБРИДИТЕ СА ПО-СЛОЖНАТА ТЕХНИКА!23:39 23.01.2013
218 Ицко
До коментар #216 от "Атанатос":
Роувърите не са с мотори на Хонда от поне 12 годиниКоментиран от #220
23:40 23.01.2013
219 Име:
До коментар #214 от "Ingolstatdier":
Хммм интересно мнение имаш, даже мисля че е неоправдано агресивно. Защо ли? Нали не избиваш комплекси, или искаш да си докажеш че си многознайко чрез избора си на кола и за да изпъкне твойта плюеш по другите? Надявам се да не е така. И колкото и глупости да напишеш за скърцане и краднене, никога няма да ме накараш да не съм фен на японските коли и да си сменя субаруто. Извинявай ако те разочаровам със силните си симпатий към това гадно крадливо племе японците, дето правят най-гадните коли че и на всичкото отгоре произвеждат най-много коли че тяхното гадно скърцащо крадено производство да е навсякъде и да ни прави дните ужасни.... Трябва да ги осъдим за нанесени морални щети...23:44 23.01.2013
220 Михаил Тодоров
До коментар #218 от "Ицко":
Дизела знам ,че е на БМВ. за много знаещите да виждат ФИАТ към най-чупливите НЕ, Така ,че КАРАЙ ФИАТ ДА НЕ ТЕ Е ЯД ;) (изключваме каруцарите които не си подържат автомобилите)23:54 23.01.2013
221 Made in Germany
00:02 24.01.2013
222 Николай
00:04 24.01.2013
223 Николай
00:06 24.01.2013
224 Този коментар е премахнат от модератор.
225 Мале, мале
05:31 24.01.2013
226 Лекс
08:06 24.01.2013
227 Д14
До коментар #212 от "Пловдив":
Ти пак имаш майстор с това Волво, аз карам ХОНДА и нямам майстор... вече 4 години от както е в мен, колата е на 346 000 км. хахааа :)08:30 24.01.2013
228 немо
08:50 24.01.2013
229 Турбото
Коментиран от #231
09:07 24.01.2013
230 вуяя
09:53 24.01.2013
231 Дошо
До коментар #229 от "Турбото":
Ахтунг махтунг Германия е на 8-мо място в света в технологично отношение.Беше миналата година де, вече може и по-назад да е.Може да са на първо по яденето на вурстове ама при автомобилите и електрониката особено никакви ги няма.Коментиран от #232
10:08 24.01.2013
232 Турбото
До коментар #231 от "Дошо":
Когато Туранага-сан си е играл на самураи и бандити в същото това време Готлиб Даймлер,Фердинанд Порше,Карл Бенц,Ото Дизел )))Коментиран от #260
10:44 24.01.2013
233 Дошо
Такива твърдения, че едно време виждаш ли незнам си какво било са толкова смешни, че чак е срамно да бъдат изразявани на всеослушание.Не се излагай повече.
10:56 24.01.2013
234 Влад
11:05 24.01.2013
235 Турбото
Коментиран от #236
11:06 24.01.2013
236 Дошо
До коментар #235 от "Турбото":
Дадох ти пример просто.И автомобилите им това ги чака.Германия ще остане номер 1 само в производството на конски колбаси хахахаха
Коментиран от #237
11:33 24.01.2013
237 Турбо
До коментар #236 от "Дошо":
А Япония по производство на кучешки кремвишиКоментиран от #238
11:51 24.01.2013
238 Дошо
До коментар #237 от "Турбо":
В опита си да се правиш на остроумен пак се изложи.Ей това германските фенчета не възприемате елементарни неща.То и за това швабето толкова печелят от балами като вас
12:02 24.01.2013
239 Турбото
Коментиран от #240
12:22 24.01.2013
240 Дошо
До коментар #239 от "Турбото":
Не отговаряш.Но както и да е.Това няма да направи германските автомобили по-качествени, а ще си останат същите трошки.Коментиран от #241
12:24 24.01.2013
241 Този коментар е премахнат от модератор.
242 Дошо
До коментар #241 от "Турбото":
Както и да е.Ауди са най-големите боклуци :-)Коментиран от #243
13:31 24.01.2013
243 Турбото
До коментар #242 от "Дошо":
Ауди е в челната тройка,а ХУнда е някаде около последната дупка на дудука.Коментиран от #245
13:48 24.01.2013
244 Иван
До коментар #202 от "цц":
Значи ти сигурно си някое момче което не разбира.... Когато Хонда искарат двигател с пробег издържливост 1 000 000 млн километра ми се обади.... Мерцедес forever!!! КАКВОТО СИ ИСКАТЕ ГОВОРЕТЕ! МЕРЦЕДЕС Е КОЛАТА!Коментиран от #247
14:30 24.01.2013
245 Дошо
До коментар #243 от "Турбото":
ДА в челната тройка е, ама на най-ненадеждните автомобили.най-ненадеждните двигатели, най-ненадеждните автоматични трансмисии, най-ненадеждната ходова част.По принцип всяка марка си има някакви достойнства обаче Ауди няма нито едно.А това къде е Хонда ще го разбереш като свършат фосилните горива хахахаха
Коментиран от #252
14:32 24.01.2013
246 Иван
14:35 24.01.2013
247 Дошо
До коментар #244 от "Иван":
Гледам някакъв нов умник се набутал тука.Ми батка 1000000км за много от двигателите на Хонда не са недостижима цел.Даже има Акорди, които са минавали 1000000 МИЛИ и продължават да си се движат.Поинтересувай се за ресурса на 2.2IDTECМерцедес - КАТО ВСИЧКИ ОСТАТАНАЛИ
Коментиран от #249
14:35 24.01.2013
248 Иван
До коментар #201 от "JAPAN POWER":
Значи ти сигурно си някое момче което не разбира.... Когато Хонда искарат двигател с пробег издържливост 1 000 000 млн километра ми се обади.... Мерцедес forever!!! КАКВОТО СИ ИСКАТЕ ГОВОРЕТЕ! МЕРЦЕДЕС Е КОЛАТА!14:36 24.01.2013
249 Иван
До коментар #247 от "Дошо":
Няма да споря повече. Всеки държи на своята любима марка автомобил. Всеки има вкус,но аз лично съм се уверил в качеството на МЕРЦЕДЕС ! ;)Коментиран от #250
14:41 24.01.2013
250 Дошо
До коментар #249 от "Иван":
Със здраве да си го караш!14:44 24.01.2013
251 pecata
15:03 24.01.2013
252 Турбото
До коментар #245 от "Дошо":
Много си изостанал в технологчЕСКО отношение !15:07 24.01.2013
253 Дошо
Също както никой вече не казва окиси, сулфати и т.н това е остаряла терминология.
16:10 24.01.2013
254 ккк5
Нееее - ще си я принтирам за утре да е джоба ми.
Сега Е момента да поговорим за 2.5ТДИ и помпа-дюзата докато сте наведени...
ТА иска ли някой да ни изясни защо бяха произведени; какви са оплакванията и т.н.
чакам Ви
16:44 24.01.2013
255 ккк5
Коментиран от #257
16:47 24.01.2013
256 миро
16:51 24.01.2013
257 Турбото
До коментар #255 от "ккк5":
Какво брато по-конкретно те интересува тебе, нещо не си ми ясен и кой ти е казал,че аз разбирам от тези работи ) 2.5 ТДИ-150 к.с. ? Какво му има ? Двигател като двигател,среща се на А-6 на Пасатите и понякога на А-4 и Октавия,малко е капризен към качеството на нафтата.На време трябва да се сменят масла,филтри,ролки,ремъци и т.н.Има там също един филтър за картерните газове и ако е замърсен и запушен от ауспуха излиза бяло-сив дим лекува се със смяната на дадения филтър ми това е.Коментиран от #258, #266
18:01 24.01.2013
258 Иван
До коментар #257 от "Турбото":
Съгласен съм с теб! Двигателя е много капризен и иска доста подръжка. Ако си купувате АУДИ А6 да знаете,че обслужването е доста скъпо. И най-вече,познавам майстори и казват,че автоматичната трансмисия била доста проблемна.Коментиран от #261
18:14 24.01.2013
259 Ingolstatdier
"...никога няма да ме накараш да не съм фен на японските коли..."
Щом си започнал да се замисляш, за да твърдиш, че никога няма да те накарам, значи си почти готов... хаха скоро даже сам ще се убедиш... Нали четеш как почват една по една да фалират начело с Инфинити...? Готов си брато... до няколко месеца те виждам качен на някой немски "кенеф" както се изразявате...
18:43 24.01.2013
260 Инголщад
До коментар #232 от "Турбото":
Абслолютно! Старият Ото го бях забравил. Има един неписан закон за икономиката, хората, цивилизацията, развитието и Вселената ако щете - първи направил (измислил, внедрил, произвел, написал), първи в еволюцията (качеството, цената, визията, маркетинга...)! Когато ония са си барали японските малки мечове :-) тия велики люде са писали история!! Ако не бяха те Туранага още щяха да го дърпат двама шерпи в количката с две човешки сили хаха изнемощели от глад...Технологичният бум на японците за съжаление отдавна отмина. Техният бизнес в последните години е "заел" най-лошите черти от братята хамериканци, които те не спират да копират в неистов култ и зашеметение. Та дори корейците вече правят по-качествени автомобили, телевизори и каквото още се сетиш...
Коментиран от #262
19:27 24.01.2013
261 Турбото
До коментар #258 от "Иван":
Прав си за типтроника но много зависи ако колата е стара,през колко човека е минала тази кола,какъв километраж има и правено ли е някаква подръжка на трансмисията.То нали знаеш на глупавия човек и стъклен ..й да му дадеш той и него ще счупи.Между другото лично аз предпочитам винаги механиката.19:34 24.01.2013
262 Турбото
До коментар #260 от "Инголщад":
Съгласен съм така е ! Но бедата е там,че някой хора все още не искат или не могат да я разберат тази правописна истина.19:43 24.01.2013
263 Dr. Dick
Затова тази класация е крайно необоснована и няма никаква стойност.
Коментиран от #264, #267
20:16 24.01.2013
264 Инголщад
До коментар #263 от "Dr. Dick":
Абсолютно вярно колега, статистиката е относителна, но точна само, когато се използва както трябва, т.е. със съпоставими и аналогични данни, а не "едно към гьотере". Същото се опитах да обясня на камикадзетата по-рано, че следващият "застраховател" ще събере пак 10к автомобила и резултатите ще са на другият полюс... ама не вдява дървената японска чутура...20:38 24.01.2013
265 Инголщад
20:54 24.01.2013
266 Дошо
До коментар #257 от "Турбото":
ДА де ама я кажи къде се намира тоя филтър.Айде кажи да разберат хората.Двигател като двигател а?Е да ама в книжката му пише 300000км change engine хахаха.Не двигател а боклук.На тоя БОКЛУК и всеки ден да му сменяш маслото все тая.Просто циментацията на разпределителните му валове пада и чао двигател.Другото, което е горивната помпа марка Строш.Алуди държи собствениците винаги на нокти!И за мултитроника лъжеш якооооо.Хахахах във тестовете на 100000км да не го сменят 100 човека Алудито а?70000км и го пиши бегало.При Алуди масло на скорости не се смена.Сменя се направо скоростна кутия хахахаха няма толкова боклучава марка ей.
22:03 24.01.2013
267 Дошо
До коментар #263 от "Dr. Dick":
А ти пък що говориш тъпизми та се излагаш бе?Колко високотехнологичен е дизеловия двигател разработван от 100 години насам?Хахаха високотехнологични са хибридите на японците, които швабето могат само да се чудят как са ги направили.Хибрида е символ на висока технология не дизеларка с турбо хахахахаКоментиран от #268
22:05 24.01.2013
268 Турбото
До коментар #267 от "Дошо":
Дошо карай си недоносените хибриди,а аз ще си карам турбото. Но разликата е там,че аз получавам истинско удоволствие от карането всеки един ден,а ти само се любуваш на картинки и статии за всякакви там хибриди,но в това време си караш скапаната хондичка. Въпроса и твоите забележки от 266 коментар ги оставям без отговор,защото на глупави въпроси и празни приказки не отговарям.09:30 25.01.2013
269 Ingolstatdier
10:50 25.01.2013
270 Ingolstatdier
I se izvinqvam otnovo za latinicata, no pisha ot visokotehnologichna NEqponska djadja...;-)
Коментиран от #271
10:57 25.01.2013
271 Турбото
До коментар #270 от "Ingolstatdier":
Виж сега аз не знам кой какви проблеми е имал с тоя двигател и за други хора не мога да отговарям аз отговарям за себе си. За 2 и полвина години и 80 х.к. аз вече казвах какво съм правил по двигатела :смяна на масло на всеки 9000 хиляди и останалите консумативи.Да щях да забравя също тъка оня филтър (където Дошо не знае къде се намира) тои изкарва някъде около 150000х. Веднъж ремонтирах там нещо по динамото и сменях някакви маркучи на радиатора не помня точно . Гореше ми извън града 5-6 и на градско 8-9 л. през зимата палеше винаги от четвърт оборот имаше подгряване на горивния филтър и това е то пак казвам двигател като двигател кво не му харесват не знам ))Коментиран от #272
12:28 25.01.2013
272 Дошо
До коментар #271 от "Турбото":
Аз знам къде се намира и именно за това ти казах ти да кажеш къде е защото смяната му е е.ати разправията.Коментиран от #273
15:44 25.01.2013
273 Турбото
До коментар #272 от "Дошо":
Няма никакви проблеми,само се иска малко търпение,малко сръчност,и малко ум и без нерви и излишни телодвижения.18:04 25.01.2013
274 Инголщад
19:33 25.01.2013
275 ккк5
Знайш ли кога ще си го купя
20:32 25.01.2013
276 Doktora
22:31 25.01.2013
277 факти
Тази класация за пореден път го потвърждава.
Глупостите които изписахте "ама на мойта нищо и няма" са просто смешни.
За това има проучвания и статистики.
И по някаква случайност при двигателите Хонда е винаги начело по качество.
Всеки да си прави сам изводите и дали да вярва на комшията дето нищо уж не му се разваляло и неговата кола била най хубава или на сериозни проучвания.
Коментиран от #278
10:29 26.01.2013
278 мобилето
До коментар #277 от "факти":
Класаций,проучвания,статитики...Ти вярваш ли им ? Поинтересувай се тогава за немските проучвания и статистики или за френските..Коментиран от #279
14:42 26.01.2013
279 факти
До коментар #278 от "мобилето":
да ти кажа специално тези застрахователи на повреди от Англия имат много вярна класация защото ако сгрешат ще платят от джоба си.Така че класацията им е много по близка до истината от разните СБА на Германия и други такива които си защитават местното.
Както виждаш са посочили английска марка за една от най проблемните.
А и нека да не се лъжем Ауди си е една доста чуплива и скъпа за поддръжка кола.
Отиди в някой сервиз за автоматици и питай за Ауди да видиш какво ще ти кажат.
За окачванията няма какво да говорим скъпи и много кекави.
Да отидем и на другия полюс , кажи в коя класация двигателите на Хонда са посочени като лоши. В американска ли където е най големия пазар или дори в немска ако щеш където са националисти.
Коментиран от #280
23:14 26.01.2013
280 мобилето
До коментар #279 от "факти":
Аз по принцип не вярвам на класации,само гледам какво по много се купува и кои марки са по предпочитани от народа. Все не мога да разбера защо уж чупливите марки се купуват по вече от уж нечупливите. Ето за това не обръщам внимание и не им вярвам на класациите на различните мошенници.. пардон застрахователиКоментиран от #281
23:40 26.01.2013
281 факти
До коментар #280 от "мобилето":
Ами най продаваната марка е "Тойота" така че може би си прав.В Америка Хонда се продава също много повече от БМВ,Мерцедес и Ауди.на глобално ниво двете фирми са доста напред в продажбите от тези трите .
Така че явно тези марки са предпочитани от народа.
А това че българския народ си няма хабер от коли е друг въпрос.
Тук още се въртят латерни как преди 50 години имало някакви германски коли дето били здрави.
Вече сме 2013 та не 1960 та.И да вървиш натам на където вървят овцете не значи че си прав.Хайде първо проучи при професионлисти коя кола с какви дефекти е и колко им струват ремонтите и тогава обяснявай кой какво си купувал.Аз лично не см виждал човек карал Хонда да се откаже и да си купи Ауди или БМВ.За обратното имам доста примери.И все повече хора дори в България започват да разбират разликата в качеството на японците.
И пак ти казвам ако тези застрахователи обявят че някоя кола е здрава то те я застраховат на по ниска сума защото риска е малък.И ако тя се счупи те плащат.Така че нямат никакъв интерес да кажат че японските коли са здрави а после ако се развалят да плащат.
Коментиран от #282
14:24 27.01.2013
282 Мобилето
До коментар #281 от "факти":
Слушай кво аз не живея в Америка и хич не ме интересува там какво се продава а и Тойота вече 2ра година не е най продаваната марка. А ти щом се имаш за голям американец и така лошо мислиш за българския народ къв чеп търсиш тук бягай при американските кокошки и заедно с тях си карайте японските коли. Аз живея Европа и е естествено да гледам какво се продава и кара тук и си исказвам мнението и никъде не съм споменавал че аз съм прав а ти си крив. Ясно ли ти е ? Ха ха ха Той не бил виждал уж някой който бил карал хонда да сядал после на БМВ смешно ми стана.А аз мога да ти кажа че познавам мнооого хора които са карали японски марки но след като са си купили и седнали в Ауди БМВ Мерцедес после за японските не искат и да чуят е и кво! На теб ако ти трябва много проучвай на мен не ми трябват твоите проучвания, щото аз например си познавам моята кола много по добре от каквато и да била статистика, тя на мен ми харесва и никогаш не бих я сменил на японска. Може само на друга немска и никой не може да ме убеди в обратното. И недей моля те с такъв тон - "И пак ти казвам" и това ти онова ти , щото ти на мен нямаш право нищо да ми казваш. Ти тук само имаш право да си кажеш мнението а аз ако искам мога да го прочета и ако сметна за нужно съответствено да ти отговоря.Коментиран от #285
16:47 27.01.2013
283 Фридрих Гертщрасе
Коментиран от #284
17:03 27.01.2013
284 Курфюрстендам
До коментар #283 от "Фридрих Гертщрасе":
Така като ви чета коментара,не знам чий сте фен но се уверих че вие не сте лишени от здрвословни отклонения,но не искам да пиша по подробно че модера ще ми изтрие комента. Вие и сами можете да се сетите за какво става дума.17:53 27.01.2013
285 факти
До коментар #282 от "Мобилето":
''Японският автомобилостроител Toyota отново измести от първото място по продажби в световен мащаб основния си конкурент – щатската компания General Motors. Това се случи след като от компанията са продали 9.7 милиона автомобила и камиона през изминалата година, на фона на 9.29 милиона от GM.Щатската компания бе най-продаваният производител в света за повече от седем десетилетия, но от там загубиха титлата за сметка на Toyota през 2008 година.
Впоследствие GM си върна лидерската позиция през 2011 година след цунамито в Япония, което доведе до сериозен спад в продажбите на японската компания.
Глобалните продажби на щатската компания са се повишили с 2.9% през изминалата година, докато тези на японския автомобилопроизводител са нараснали с 22%''
Специално ти го пиша този цитат за да не ставаш смешен друг път.
А това , че фактите не могат да те убедят си е твой проблем.
"те такова животно нема" може да го каже само ограничен балкански субект , който така и не е осзнал ,че светът се променя.
Относно тонът ми мисля ,че бях пределно търпелив и си изказах мнението , а ти тръгна да ми отговаряш с неверни аргументи.
Ти започна този диалог а сега ми говориш "слушай кво" и "нямаш право да ми казваш".
Аз каквото имах да кажа го подкрепих с факти ,от теб чух само алабализми типични за неподготвен и непознаващ автомобилите човек.Като теб има много в България така ,че въобще не съм изненадан .Карай си колата това си е твое право.Имаш право дори да пишеш глупости по форумите породени от твоето незнание.Въобще прави си каквото си искаш и аз ще си правя същото .
Коментиран от #286
17:55 27.01.2013
286 Мобилето
До коментар #285 от "факти":
Повтарям още веднъж за тия къде по бавно загряват. Не ме интересува твоята Тойота с твоите изопъчени факти и проценти още и заради това че ти е невярна и лъжлива информацията. Данните за 2012г. все още не са излезли и ти няма от къде да имаш такава информация. Но ти случайно ако си попаднал на секретния сайт пусни някой линк че и аз да се удостоверя и ако наистина не послъгваш тогава може би ще си взема думите назад.Така че както ти казваш давай сега да ги видим тия твои ФАКТИ ама да е черно на бяло и за 2012 г и един съвет искам да ти дам с твое позволение : дръж се по спокоино така не давай воля на чуствата си и най важното- фитрувай думите си.18:52 27.01.2013
287 Мобилето
18:58 27.01.2013
288 факти
Ха ха ха нямало от къде да има данни.Вече сме 2013 -та ако не си разбрал така че данни за 2012 та вече има.
И от некомпетентен човек като теб съвети не мога да вземам.Образовай се малко запознай се по отблизо с колите които говориш че били с неверни статистики и тогава давай съвети.
И първо мисли после говори кое може и кое не.
Коментиран от #289
19:08 27.01.2013
289 Мобилето
До коментар #288 от "факти":
Нещо не ти се отваря линка. Но добре не споря да речем че е така само че аз доколкото си спомням спора беше за качествени автомобили и двигатели. А образованите хора знаят добре че количество и качество са две различни неща само че ти няма откъде да ги знаеш тези тънкости. А статистиките се правят за наивници и затова аз не им вярвам. Да някой от думите си ги вземам обратно но не всички,а съвета е безплатен не се притеснявай.Коментиран от #290
19:39 27.01.2013
290 факти
До коментар #289 от "Мобилето":
Никой не е казал че количество и качество са равносилни.Ти твърдеше ,че щом в България се продавали много германски коли значи били здрави и статистиката не била вярна.И точно образованите хора не говорят за неща ,които не знаят.
Какво знаеш ти за японските коли.Колко време си ползвал Хонда или Тойота за да твърдиш че тази статистика лъже че техните двигатели са здрави?
Какво знаеш например за V tec технологията? Знаеш ли кой първи е въвел в масово производство променливи фази на газоразпределение с електронен контрол?Знаеш ли въобще нещо за двигателите които Хонда прави за да твърдиш че тази статистика била невярна?
Отговори си на тези въпроси , прочети малко поразпитай компетенти хора и тогава може да хвърляш обвинения за фалшификации.
20:19 27.01.2013
291 Мобилето
21:03 27.01.2013
292 факти
нещо много си мениш мнението.
Застани на една позиция недей да усукваш.
А моите въпроси са точно по темата.
темата е : Хонда и Тойота са с най малко дефектиращи двигатели, а Ауди и БМВ са с най проблемни.
Ти твърдиш понеже си голям капацитет , че не било вярно това проучване.
Аз те питам на какво основание твърдиш това.
И те питам въобще знаеш ли нещо за двигателите на Хонда щом твърдиш че не било вярно че са с много малко дефекти.
Не те питам кой е измислил първата кола или кой е измислил турбото.Темата на разговора е не кои са най безопасните коли или кой е измислил турбото.Между другото нито едното нито другото са измислени от Ауди или БМВ.
До тук разбрах само едно.Ти си от онези които чули недочули твърдят разни неща. Нито един аргумент не видях в полза на твоето твърдение . И когато няма как да се аргументираш почваш да отклоняваш темата .
Коментиран от #293
00:53 28.01.2013
293 Мобилето
До коментар #292 от "факти":
Ти си все едно някой даскал или професор задаваш ми тук някакви въпроси откъде на къде аз съм длъжен да отговарям на глупави въпроси. Например какво общо има изменяемата фаза на газоразпределението с здравината на японските коли след като е измислена от италиянците не виждам никаква връзка. Още нещо има аз като ти задавах долните въпроси ти къде видя да споменавам Ауди и БМВ на мен ми беше думата за немците и аз не съм споменавал някакви марки. Ти да не би да имаш някаква алергия към Ауди и БМВ. Ами то си е голям въпрос кой тук бяга от темата и на кого са му фалшиви аргументите.За японските коли и двигатели съм сигурен че знам малко по вече от теб и никога не съм казвал че те са дефектни както ти се изразяваш за немските. Японските и немските коли си имат своите плюсове и минуси но като едно цяло плюсовете при немците са по важни и в по вече и затова те винаги са били с една глава над японците.Виж сега прекрасно разбирам че тия мои думи трябва да се подкрепят с аргументи и факти но затова се иска много писане и много букви и за това аз нямам намерение по нататък да развивам такава дискусия,а и да ти кажа честно нещо яко взема да ми омръзваш.Коментиран от #294
09:44 28.01.2013
294 Кирето
До коментар #293 от "Мобилето":
Абе колега ти чете ли за какво е статията?Човека ти е писал 10 пъти да обясниш защо мислиш че Ауди и БМВ са със здрави двигатели а Хонда и Тойота не са.В статията също пише че Мерцедес е с добри резултати. Май първо трябва да четеш а после да приказваш колко разбираш от двигатели.А между другото човека е прав променливите фази на газоразпределние с електронен контрол за първи път са въведени от Хонда доста преди Ауди и БМВ.Ако разбираше от двигатели както твърдиш щеше да го знаеш а не да пишеш кой е измислил триколката.
Кофти е да ти задават неудобни въпроси но като нямаш гащи не дей се напъва.
Класацията е ясна Мерцедес ,Хонда и Тойота дават по малко дефекти в двигателите си.Като си голям разбирач от двигатели айде обясни ни защо не е вярна класацията.
Като гледам не те мързи да пишеш глупости , дай сега нещо по същество.Да те видим какъв инженер специалист си по двигатели та някакви си английски класации не били верни.
Коментиран от #295, #296, #297
10:37 28.01.2013
295 Колето
До коментар #294 от "Кирето":
Там където двама човека си мерят ....те не си подлагай на това място голото ..пе другарю инженер специалист. А щом искаш някакви обяснения вземи и прочети всички по долни коментари от 1 до 293 и ако ти е останало поне още малко сиво вещество в главата всичко ще ти стане ясно.11:06 28.01.2013
296 Кирето
До коментар #294 от "Кирето":
Аз коментарите съм ги прочел и статията прочетох.Като си много отворен кажи ти какво разбра защото явно искаш да си мериш ....Да ти видим сивото вещество.Ако няма какво да кажеш по темата си трай.
Коментиран от #298
11:22 28.01.2013
297 Ваген-фен
До коментар #294 от "Кирето":
Не знам точно за тези фази на газоразпределение на тойота и хонда.Но със сигурност знам че фазите на Кирето и фактите въобще не работят.11:27 28.01.2013
298 Колето
До коментар #296 от "Кирето":
Още веднъж ги прочети щом от първия или втория път не си разбрал нищо. При теб се проглежда явен дефицит на сивото вещество.Е това е по темата и чети между буквите.Коментиран от #299
11:36 28.01.2013
299 Кирето
До коментар #298 от "Колето":
Твоите глупости определено ще ги пропусна.Общи приказки не ми се четат.Фактите са ясни Хонда ,Тойота и Мерцедес са с най малко дефекти в двигателите .БМВ и Ауди са на другата страна с най дефектиращи мотори.
Дори за мисловни лилипути като вас е написано ясно.
Ако ще кажеш нещо по същество казвай ако не спри да спамиш.
Коментиран от #300
13:13 28.01.2013
300 Колето
До коментар #299 от "Кирето":
Всичко което съм казал тук до сега е много по съществено и много по вече отговаря на истината от колкото твоите голи факти и не си ти човека който да ми дава заповеди да спамя или да не спамя. Прочети статията на мобилето за най търсените коли в България и се вгледай внематъчно в цифрите и се замисли поне малко ако си способен да мислиш. След това прочети и за най безопасните автомобили и пак се замисли.Нали искаше факти на ти факти.Коментиран от #301
13:42 28.01.2013
301 Кирето
До коментар #300 от "Колето":
Охо сега отидохме кои се продавали в България.И кои били безопасни.
Ами мой човек те в наше време всички коли почти са с 5 звезди на тестовете.И като Хюндай и Рено са най безопасни а Мерцедес не е най безопасен значи спират да купуват Мерцедес.БРАВО велико откритие направи.
Всичко което си казал са глупости и не са по темата .
Хората ти пишат че БМВ и Ауди често им дефектират двигателите ти им пишеш , да ама в България ги купуват.
Алооо има ли някой горе дето трябвало уж да е пълно със сиво вещество?
Айде раздвижи малко мозъка виждам че не ти стига капацитета ама чак толкова да издъхваш.
Ако имаш да кажеш нещо по въпроса на статията казвай триколките и търсенето на дараци в България са други статии.
Коментиран от #302
14:16 28.01.2013
302 Колето
До коментар #301 от "Кирето":
Аз само питам къде са хондите и тойотите но те както винаги са сред изоставащите. А на твоите мисли и изреченията с които постоянно се повтаряш не им обръщам внимание и си ги слагам на едно място ти сам знаеш къде.14:35 28.01.2013
303 Кирето
Прочети си пак ако не ти е стигнал мозъка да го разбереш.
Или може би си си го сложил на онова място което сам знаеш къде е .
Коментиран от #304
14:45 28.01.2013
304 Колето
До коментар #303 от "Кирето":
Какво е това "прочети си пак" изразявай се малко по ясно. Няма никакъв смисъл да поватаряш едно и също като бракувана плоча.Защото аз прекрасно знам че Дойчланд-автомобилите винаги са били и ще бъдат № 1 а всички останали са 1-ви 2-ри и 3-ти сорт.и на теб щом много ти трябва прочети си.16:06 28.01.2013
305 факти
И аз ще кажа няколко думи за финал.Както видях от всичко прочетено до тук никой от критикуващите класацията не можа да каже защо не е вярна и кое точно не е вярно.
От ясно по ясно е че това са хора технически неграмотни и нищо не може да се направи за тях.Нужни са години за да обучиш такива лаици и то при условие че искат.За тях е по лесно да твърдят че щом Ганю Балкански си купува немски коли значи са хубави.
Това са ви възможностите момчета , сядайте и учете иначе така ще си отидете неграмотни и повтарящи като папагали това което сте чули от някой като вас.
Като се пообразовате елате и критикувайте.
Коментиран от #306, #307
20:08 28.01.2013
306 Мобилето
До коментар #305 от "факти":
Той щял да ни каже нещо за финал ! Къв финал ? Кви 5 лева ? Скрий се някъде момченце и не се излагай ! Спора тепърва започва а ти за финали говориш ! Ти май искаше да кажеш нешо ама не каза НИЩО ! Бягай първо да заеършиш ПТУ-то (ако знаеш кво е това) и после ела тук да спориш с батковците.А за сега дай думата на твоите по умни другарчета.Коментиран от #308
21:38 28.01.2013
307 Ваген-фен
До коментар #305 от "факти":
Нали ти бех казвал да си оправиш фазата брато демек в-тека де ! Изглежда яко ти е дала електрониката на късо. Но ти давай давай не се предавай така лесно,все някога ще се оправиш. И все пак Гоуфо с турбинката си е супер ! А хондичките и тойотките с в-тека не вървят неее брато не вървят а бе ГОЛА ВОДА СА тия японки22:14 28.01.2013
308 Кирето
До коментар #306 от "Мобилето":
Ха ха ха некадърници казаха ви го.Хабер си нямате от двигатели тръгнали спор да водят.Айде в училище да учите че ви е много нисък интелекта две смислени думи на кръст не можахте да кажете на човека направо ви разби.
Коментиран от #309, #310
09:26 29.01.2013
309 Колето
До коментар #308 от "Кирето":
Кирето и фактите могат колкото си искат да ха-ха-х-акът но истината е че вече издишате отвсякъде. Тук правилно ви е казано първо си завършете ПТУ-то и после заповядайте на сайта. Много смешно ми стана от фразата "човека направо ви разби" е добре хайде аз ще отида малко да си събера чарколите а вие сядайте да си учите уроците.09:54 29.01.2013
310 Ваген-фен
До коментар #308 от "Кирето":
Скрий се някъде или бегай да си оправиш строшотатаКоментиран от #311
10:08 29.01.2013
311 Колето
До коментар #310 от "Ваген-фен":
Скрий се ти не можахте 2 приказки да кажете , за това акъл трябва мойто момче.Коментиран от #312
11:00 29.01.2013
312 Ваген-фен
До коментар #311 от "Колето":
Киреее не се шегувай и шифрувай така евтино че ставаш още по смешен от преди !11:29 29.01.2013
313 Тройката е на газ
Коментиран от #314
12:29 29.01.2013
314 Кирето
До коментар #313 от "Тройката е на газ":
Явно вие четиримата сте един човек и за това си мислиш че всички са като теб.Но този въпрос мен не ме интересува ако щеш и с 50 ника пиши важното е да напишеш нещо обосновано.
В статията има експертна класация като не си съгласен с нея кажи защо.Глупостите дето българския с...к купувал голфове и за това не била верна класацията не вървят.
Дай друго разбрах вече че си зле с познанията за двигатели и за това обиждаш опонентите си .
Много си зле и най жалкото е че не се осъзнаваш.
Кофти е да си признаеш че не знаеш но след 20 коментара вече ти пролича голия з...
Казвай защо не е вярна класацията или млъквай това е , ако не си го разбрал още не си за обикновено училище а за едни други места със специални грижи.
Коментиран от #315, #316
14:33 30.01.2013
315 Колето
До коментар #314 от "Кирето":
От теб се научих с твоите камъни по твоята капуцина.15:40 30.01.2013
316 Тройката е на газ
До коментар #314 от "Кирето":
Тая твоя експертна класация става само за амбалаж в нужника и ти с тоя върл лаф изтрепа всички комари в балкана18:11 30.01.2013
317 JapanPower
Всички го знаят
18:51 30.01.2013
318 Един е Бах
19:25 30.01.2013
319 ккк5
Няма после Дошо или АутоБилд да му плащат ремонтите
22:30 30.01.2013
320 kkk5
"Идеалната кола е с возията на Французойка, здравината на Германка, икономична като Японка, и красива като Италиянка"......
п.п: И евтина като Рускиня
20:20 04.02.2013
321 Гост
До коментар #37 от "димитър георгиев":
За това пък от останалите марки си станал кат плондир.21:21 04.01.2018
322 стария
17:52 06.01.2018
323 Лада фен
10:05 09.01.2018
324 Стрелата
До коментар #82 от "toso":
Господа под капакагледат коли от минават ера12:54 11.01.2018
325 бай тони
11:01 12.01.2018
326 Петър Симов
До коментар #33 от "njvi":
Според теб Субару дизел, Мазда Дизел и примерно Нисан Навара,Патфайндър са надеждни ли? Сори, пич, но явно не си наясно. Няма по-често развалящи се двигатели.07:54 22.01.2018
327 Лично мнение
20:07 18.02.2018
328 Този коментар е премахнат от модератор.
329 Уча се !
До коментар #1 от "Хитрия":
Хитрия, научи се да четеш !21:51 18.09.2018
330 ar146ts
09:42 19.09.2018
331 Audi
До коментар #13 от "Юлиян Александров":
Тогава защо го отворихте?Коментиран от #332
23:06 19.09.2018
332 VWandMercedes
До коментар #331 от "Audi":
Как да ти отговори като статията е от 2013г.16:48 20.09.2018
333 Хондорас
До коментар #7 от "немски инжинер":
Карай Германско, хваляй Японско,,!01:16 01.10.2018
334 Хондорас
До коментар #9 от "qwerty":
Че за кво да ги има01:18 01.10.2018
335 АLFA Q4
До коментар #5 от "Бай Гън":
И АЗ КАРАХ НЕМСКОНО ОПРЕДЕЛЕНО МИ ПИСНА
МНОГО ШУМ ЗА НИЩО СА
14:30 09.10.2018
336 Ivo
23:53 10.10.2018
337 Шоо
До коментар #20 от "Tishkou":
Не съвсем14:40 14.10.2018