Last news in Fakti

23 Януари, 2013 09:47 22 096 71

Вижте новото BMW M3

  • bmw-
  • m3

 

В интернет пространството се появиха интересни снимки, за които се твърди, че са официални и показват новото поколение на култовото BMW M3. Снимките бяха публикувани на корицата на авторитетното британско издание Car и според болшинството специалисти не става дума за т.нар. рендъри.
 
В изданието се твърди същото, тоест, че това са оригинални снимки на новото M3. Ще припомним, че премиерата на наточената тройка е насрочена за месец март, тази година и ще се състои в рамките на автомобилното изложение в Женева. Сега обаче се появи и интересна информация за техническата част.
 
Според нея новото BMW M3 ще разполага с шестцилиндров турбо мотор с мощност 444 к.с., който също така ще се появи и под капака на предстоящото BMW M4. Освен това на BMW M3 ще се монтира шестстепенна механична скоростна кутия или осемстепенна роботизирана трансмисия.
 
Интересното е, че само преди няколко месеци се появи информация, че новото М3 няма да притежава механична трансмисия, но сега по всичко личи, че тези планове са се променили. Автомобилът ще ползва доста детайли от олекотени сплави, благодарение на което масата му ще е 1 500 кг.
 
Последната новост третира механичния диференциал на задната ос, който е сериозно модернизиран. От компанията все още мълчат по въпроса за цените на най-наточената "Тройка". Те явно ще станат известни едва след премиерата на модела през март.
 
Продажбите на въпросната нова генерация ще стартират най-рано през есента на тази година, което вероятно ще се отрази на цените на сегашното М3. Какви са цените на настоящите M-3ки у нас можете да видите ТУК.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 samurai jack

    1 1 Отговор
    Ами то новото като старото....
    Но какво значение има след като Годзила ще го сдъвче за закуска.
  • 2 ХХХ

    0 1 Отговор
    Ooo, какъв ми е красавец!!! :) Прилича ми на пчеличка с този цвят. Но все пак звярът си е звяр. ;)
  • 3 Миро

    0 0 Отговор
    Много скъпи сегашните М3 бе, по 100к
  • 4 Румен Янев

    1 0 Отговор
    Става за такси перфектно
  • 5 ех

    0 1 Отговор
    Плаче да го апнеш !
  • 6 Maurice

    0 0 Отговор
    БМВ фен съм,но как да кажеш на черното-бяло?? Къде са всички които оплюват ВАГ,че колите им си приличат от най-малкия до най-големия клас,като две капки вода. Задницата на тази М3 и задницата на М5 изобщо не си приличат. Отпред само фаровете са леко променени. Вътре е почти идентична. Вярно е,че дизайна е доста добър,но не ми се нрави папагалщината в дизайна.

    Коментиран от #7

  • 7 мм

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Maurice":

    Съгласен съм колега. Тройката е хубава, но задницата прекалено много прилича на петата серия. Дано като пуснат фейслифт да се погрижат и да я направят по-разпознаваема.
    Колкото до ВАГ при тях прилики няма, те са еднакви направо, имам чувството, че моделите се различават само с рулетка ;) ... разликата е в дължината.
  • 8 Име:

    1 0 Отговор
    Пак поне изглежда по-добре от стандартната 3ка дето така я окалпазаниха... Не ми харесва тая идея дето свързаха фаровете с бъбреците... Старата М3 беше много по-добра.
  • 9 БМВ

    1 1 Отговор
    Това е страхотно бижу!!! Невероятно сладка и красива кола, която е истински звяр!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 БМВ

    1 1 Отговор
    Как задниците изобщо не си приличат на М3 и М5? аз ли сам сляп или ?

    Коментиран от #12

  • 12 Maurice

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "БМВ":

    Не сАм сляп,просто не си порастнал още!

    Коментиран от #19

  • 13 милен миленев

    3 1 Отговор
    вече на нищо не приличат бмв-та никаква спортна динамика вече не излъчват ,снищо немогад да се сравнят със Е30-ки това е БМВ-то

    Коментиран от #21

  • 14 име

    0 0 Отговор
    па то нищо ново бре..
  • 15 ELS

    1 1 Отговор
    съгласен съм с повечето хора, няма я тръпката на е30, е36 които като ги погледнеш кратко точно и ясно ти казват че са истински не обуздани зверове които те е страх да настъпиш

    Коментиран от #18

  • 16 кик

    0 0 Отговор
    Автомобилът ще ползва доста детайли от олекотени сплави, благодарение на което масата му ще е 1 500 кг

    и тва е теглото на спортна кола.............въпреки олекотените датайли..тва трябва да тежи не пове4е от 1000кги моторът да развива 800кс и въртящия да е към 1300нютона

    Коментиран от #17, #25

  • 17 ХАХАХ

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "кик":

    Въпреки , че децата които си нямат грам понятие от коли и ги гледат само на картинки ! ще ме засипят от минуси Но откога Бмв започнаха да правят и спортни коли ? :D :D :D За мен спортни коли са Супри , скайлайнове , Вайпъри , Р8 - ци и доста други но М3 то нито на вид нито на коне прилича на всичко останало но не е и спортна кола ...

    Коментиран от #23

  • 18 мм

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "ELS":

    Не мога да разбера как може да сравнявате това бижу с онези курници Е30 и Е36. Те са морално остарели кашони. Особено Е36 е най-противното БМВ, всеки втори кандидат-квартален смешник се е качил на такава талига и си мисли, че кара кола. Моля Ви се света се развива автомобилите също. С какво грозната Е36-ца според теб е по-хубава от новата?

    Коментиран от #24

  • 19 Станислав Роснев

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Maurice":

    Порастнал?!?
  • 20 злее

    0 0 Отговор
    Тези фарове както ги удължиха към бмв-решетката развалиха М3 и 3-тата серия стоят много идиотско и лекомислено пфф
  • 21 дата

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "милен миленев":

    Било е.
  • 22 бмв

    1 0 Отговор
    бмв, стига с тия 6цилиндрови глупости!
  • 23 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "ХАХАХ":

    Виж кво бе момче.БМВ М3 си е просто заводски тунинг.Нищо повече.Къде пак тръгнахте по пистите че не ми е ясно немога да разбера.На мен лично много ми харесва но ми остава непонятно защо БМВ изостави народния тунинг.Имам предвид IS.На времето при Е30 имаше 316is 318is 320is като последната развива около 200кс.Тези автомобили си имаха и М пакет.
  • 24 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "мм":

    Малко си в грешка момче.БМВ Е36 е първото влязло в аеродинамичния тунел.Е остаряло е вече.Ама помня като излезе на бял свят-мислех си на времето че никога няма да остарее този модел.Ноооо грешал съм.Когато излезе Е46 предходния модел бледнееше пред него.Въпреки това и Е36 заводски за времето си беше с агресивна външност.Да вече остаря и си ги купуват кварталните реисъри но не бива да се говори с лошо за тоя модел.Дефакто той основоположник на новата трета серия с габаритите си.Имам предвид че той оформи средния премиум клас за БМВ,защото Е30 беше много по-малко ..Един Бенц 190 стоейки до него изглеждаше много по-голям.По онова време вече беше излязла и Б4-ката която отговаряше на средния клас от Ауди.Така че Е36 си беше логично да излезе на пазара и да си върне лидерското място сред тогавашните конкурентни модели на Ауди и Мерцедес...

    Коментиран от #26, #34

  • 25 Luizov

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "кик":

    Вие май си нямате никво понятие от различните класове автомобили - спорт кар, супер спорт кар и хипер кар - това тегло и тея мощности дето си написал са за супер спорт кар, че даже и отива към хипер кар. Ето характеристиките на един от най емблематичните хипер кари - McLaren F1 - Тегло 1140кг. , мощност - 627 bhp, въртящ момент 617 nm при 400rpm
  • 26 мм

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "520 zender":

    Колега не казвам, че не е изиграла ролята във времето си. Като излезе и аз съм се захласвал по нея, но нека си стиснем ръцете - мина й времето. А и последно време се кара главно от квартални рейсъри, което допринесе за отрицателното настроение на много хора към модела. Имах предвид, че не е на място да се сравнява това бижу с Е36, просто няма място за сравнение .
  • 27 sims

    0 1 Отговор
    Гадна предна броня и изключително смотана му прави муцуната тая висока маска с фугата на капака. Нямам други забележки

    Коментиран от #29

  • 28 заза

    0 0 Отговор
    От номера нагоре ДА- от номера на долу НЕ
  • 29 dany

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "sims":

    sims4o, гадна муцуна ама като я видиш в огледалото си и ще се наакаш - гаранция! се кусури търсите бе, ха кажи ти какъв курник караш та да го пооплюем малко
  • 30 E46

    1 0 Отговор
    Най-добрата кола - БМВ. Най-доброто БМВ - Новото. Недейте да отричате новите модели щото нито сте ги карали, нито ви е ясно май за какво става въпрос. Айде продължавайте да пишете от старите компютри щото са по-добри от новите. :)
  • 31 330i

    0 0 Отговор
    зна4и на живо е 100 пъти по-хубава

    Коментиран от #32

  • 32 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "330i":

    Ооооо газаджията ти се появи а?
    Видя ли, кой произвежда най-надеждните двигатели и кой е в челната десетка на най-ненадеждните?Въпросът е риторичен.Знам, че си видял ама се покри като бит пес при тази новина хахахаха

    Коментиран от #35

  • 33 гага

    0 0 Отговор
    dobro e , no formata na farovete mi napodobqva audi a7
  • 34 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "520 zender":

    Кажи ми, Зендер, ама честно харесва ли ти последната 3та серия? И кажи дали е46 М3 и е92 М3 не ти харесват повече от тази горе....

    Коментиран от #39

  • 35 330и

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Дошо":

    от какво да се покривам бе, отвори германското мобиле, виж на колко км са 5-6 годишни бмв-та, питай собствениците какви дефекти са дали, и тогава коментирай, остави ги тез врели некипели в няква статия на някъв англичанин

    Коментиран от #36

  • 36 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "330и":

    Чшшш газаджията тука си много отворен ама в темата за надеждността на двигателите нищо не каза

    Коментиран от #37

  • 37 мм

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Дошо":

    Колега, не само здравината на двигателя е важен в една кола. Нямам нищо против японските коли, даже имам една такава. Не лош автомобил, здрав, непретенциозен, но няма дума за сравнение с премиум сегмента. Мерцедес са на едно от първите места по здравина на двигателя, но за 3 години да смениш 3 пъти дюзи и накрая да ти сменят цялата горивна система, как ти се струва ? Става въпрос за нов екземпляр Е 250 blue efficiency. Колкото до БМВ , да имаха проблеми с турбо двигателите, защото бяха абсолютно ново поколение и е напълно нормално след пускането им да има проблеми ... вярвам, че тези проблеми са отстранени . Статията за двигателите е доста скалъпена, английски застраховател ... сам си направи изводите. Казал съм хиляди път не съм пристрастен към нито една марка автомобили, но е смешно да се сравняват хонди и тойоти с мерцедес и БМВ.
  • 38 дпса

    0 0 Отговор
    е46м си остава едно от най-добрите според мен
  • 39 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Име:":

    Ами ще изчакам да го видя на живо.Тогава мога да коментирам.Ноооо моя фаворит си е по принцип Е46.Яд ме е само че не доразвиха шестака му.Със Е92 навлязоха при осмаците и този мотор беше напълно нов.Е92 не ми е любимия модел.За сега просто си харесвам Е46-цата.....CSL-а смятам че е трепач.Е92 М3 GTS стана несполучлив модел.

    Коментиран от #40, #44

  • 40 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "520 zender":

    зендер, то няма какво пове4е да се доразвива, щом о6те го прозвеждат, 2979 кубика, слагат му турбо и 306 коня (около) двигателя е перфектен, говоря от опит, не харчи много на ниски обороти, във високите динамиката е ДОСТАТЪЧНА за БГ, все пак 6.5 до 100, и 30 сек. до 200 е напълно достатъчно,и смесен разход около 10, колкото за газта... по4ти същото е,
    вси4ките БМВ-та си имат "чара", Е36 е малко изключение, но това е според мен,
    най-новата тройка я видях 2010 в германско списание и не ми хареса, но миналата година я видях в германия иии много добре си "стои" не толкова напудрена като аудитата, но без да губи агресия, хареса ми

    Коментиран от #42, #43

  • 41 Дошо

    0 0 Отговор
    Мина малко време и започна да надигаш глава а газаджийче?
    Ама каквото и да плямпаш помни кой прави най-добрите двигатели и кой е в десетката с най-дефектни двигатели хахахаха

    Коментиран от #47

  • 42 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "330i":

    Бъркаш!!!Говорим за М3.Става въпрос за двигатела със 3.2 куб см.При Е36 със 286-321кс.При Е46 със 343-360кс.Тоя двигател който си споменал не е ли за Е92 -3.0 битурбо със 306кс?А по повод Е36 М3 незная защо всички не го харесват.И тук съм се хвалил че съм правил кръгчета със варианта със 286кс.Приятел,.....тоя автомобил не е за подценяване.Страхотна динамика.Невероятен автомобил.О чакай-първото Е36 М3 е трилитрово но понеже аз в живота си не бях сядал зад волана на по-мощен автомобил смятам че това си е истинско М3.

    Коментиран от #46

  • 43 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "330i":

    Незнам пич -мен лично Е36цата много ме кефи.Спомням си че на четвърта успях да развия над 200 км в час.Обаче знаеш че М-ките 7000 оборота ги нямат за нищо.То това е и готиното при атмосферните двигатели.Ами ще ти кажа за сравнение че макар и много трудно с това Е36 М3 съм мачкал Е92 трилитрово със 6 скорости.........

    Коментиран от #45

  • 44 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "520 zender":

    И аз съм на същото мнение, друго си е редови 6. А е46 CSL е най-доброто, в близките няколко години. То върви почти редом с 911 турбо и е по-добро от ferrari 360 modena, колкото и да съм ферарист CSL-а е много добър.
  • 45 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "520 зендер":

    аз говоря за фаца, но няма зна4ение, ина4е на 4-та за сравнение съм вдигал 210 и е някъде на 6500 :)
  • 46 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "520 zender":

    помислих че става въпрос за 2979 кубиковия, грешката е вярна, иначе е46 м3 по съотношение разход/мощност също е рекордьор много години, и ако ще купуваш 10-на годишен автомобил с подобна мощност е за предпочитане пред всички останали
  • 47 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Дошо":

    http://fakti.bg/avto/4727-bmw-m5-e-nay-byrzata-kola-s-agu
    даже и гущерчо ще диша мъгел

    Коментиран от #48, #51

  • 48 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "330и":

    Само второкласниците твърдят че колата развиваща най-голяма максимална скорост е най-бързата. Това БМВ дето си го пуснал прави от 0 до 100 за 4.6 секунди. А вкарай го на писта да видим кавко ще диша "гущерчо". Нали се сещаш, колко е лесно да се направи една кола да върви много бързо в права посока?
  • 49 330и

    0 0 Отговор
    изглежда дори второкласниците понякога са прави, факт: има вариант при който кола на ГАЗ ще издуха гущера
  • 50 Хи Хи

    0 0 Отговор
    Тоз лимонен цвят ясно говори-кисела ще ви излезе таз кола, пък тия грозни огледала дет мязат на чайник дръжките или на козел ушите направо са в синхрон с двата прекрасни батала под фаровете дет му викат ПРемиУМ броня
  • 51 330 с газ и ауспуси "Ремус"

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "330и":

    БМВ е с най дефектни двигатели ха ха ха.
    Карай си газовото и не се прави на голям състезател че нали знаеш някой самурай може да ти резне главата .
    М 3 5 6 и накрая на Нюрбургирнг баварските смотаняци с газовите на опашката.
    Отивай на село при москвичите там БМВ е номер едно.
  • 52 БМВ трошляци

    0 0 Отговор
    Вероятността за повреда на силовия агрегат на коли от бившата британска марка достига 7.88%. Това означава, че собствениците на всеки 13-и Rover са имали проблеми с двигателя на автомобила си.

    По-любопитни обаче са показателите за немските автомобили, които до неотдавна се сочеха за еталон за качество и надеждност. На второ място в антикласацията на автомобилите с най-ненадеждни двигатели се подрежда Audi. Вероятността за повреда при тях е 3.71%.
    Петицата допълват Mini (2.51%), Saab (2.49%) и Opel/Vauxhall (2.46%). Audi и Opel обаче съвсем не са единствените германци в челото. BMW се подрежда на седмо място (вероятност от повреда 2.2%), а Volkswagen - на девето (1.91%).
  • 53 Хонда номер 1

    1 0 Отговор
    Според класацията на Warranty Direct най-малко оплаквания има от двигателите на Honda (едва 0.29% или един случай на 344 коли)
  • 54 Laksk

    0 0 Отговор
    Това БМВ, ново???
  • 55 520 zender

    0 0 Отговор
    Питам всички тия които са се изказали против БМВ.Защо БМВ продава с голям успех своите модели и то по целия свят.Не ми дрънкайте за Америка защото там БМВ има добри продажби за последната година-плююс 13 процента изпреварени от ВАГ но пък изпреварили Мерцедес.Данните са ми от Ауто Билд.ПАК ПИТАМ:ЗАЩО БМВ СЕ ПРОДАВА И ТО ДОСТА ДОБРЕ ПО ЦЕЛИЯ СВАТ.АКО Е САМО ЗА БЪЛГАРИЯ БИХТЕ КАЗАЛИ ЧЕ ЧАЛГАРИТЕ КУПУВАТ БМВ НО ТУК СТАВА ВЪПРОС ЗА ЦЕЛИЯ СВЯТ.ДРЪНКАЙТЕ КОЛКОТО СИ ИСКАТЕ-ПРЕМИУМ ОЗНАЧАВА БМВ А НЕ НИСАН ИЛИ ФОРД ИЛИ РЕНО......Темата е за М3.Като не ви хареса-хубаво но не видях един адекватен коментар в който някой обстойно и аргументирано да си защити тезата.Вобщи линии всички плямпат че БМВ имат лоши и чупливи двигатели и от сорта.Съвет-кажете на беемвистите да не купуват БМВ-та че да не се набутват толкоз много със поне по над 150-200 000 лева......

    Коментиран от #60

  • 56 Хи Хи

    0 0 Отговор
    Ам продава се щот светът ще свърши балъците не.
  • 57 330i

    0 0 Отговор
    зендер тройката е страшна, въобще не им се връзвай

    Коментиран от #58

  • 58 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "330i":

    Пич пия си питието и никой не може да ме трогне щом бизнеса ми върви.Смешно ми е щото има тука индивиди които се набират като бълканче на баир и се мъчат да те облъчат като бсп за аец.Това е.Разбираш ли.Просто М3 ще е М3.Това е модел който се е доказал независимо че примерно е по-слаб от ГТ-Р.Хората го купуват и ще продължават да го купуват защото кеф цена НЯМА.Според някои закупуването на БМВ М3 било балъщина-вероятно те са по-умни от бизнесмените по целия свят и е въпрос на време да просперират......Личното ми мнение-Обичам всяка спортна кола!Особено ако е БМВ М5 МЕРЦЕДЕС Е63 АМГ и АУДИ РС6.Това е просто моето мнение-дано ми възразиш-не обичам всички да се съгласяват с мен.Просто аз обичам динамичния сегмент над средния премиум клас-това са споменатите от мен модели.Като собственик на две БМВ5 това не означава че БМВ М3 не ми харесва.Напротив-боготворя този модел.Убеден съм че бъдещия модел ще има добър успех...

    Коментиран от #63

  • 59 dedo pop

    0 0 Отговор
    ete tova e ubava koliza da prebade,amin dai boje.
  • 60 ????

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "520 zender":

    Защо да си купя М3 след като за същите пари мога да си купя GTR.
    Кола която е класи над М3.
    Кажи сега ти с адекватен коментар защо.

    Коментиран от #61, #62

  • 61 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "????":

    щото гтр-а няма качеството на м-ката, фацата, безпроблемните км-три, имиджа, гтр-а не е на нивото на м-ката
  • 62 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "????":

    пробвай 10-на дена едната и после другата и ще разбереш за какво ти говоря

    Коментиран от #65, #66

  • 63 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "520 зендер":

    е с това не мога да се съглася с тебе, че е по-слаба, за мен м-ката е по-коравия автомобил, и ако ги "пуснеш" да обикалят с 200 да ре4ем гтр-а ще се сдуха рано рано
  • 64 startera

    0 0 Отговор
    za po-mladite shofiori,koito neznaqt,prez dale4nata:1980/1981 vav F1 tima Braban-BMW napravi turbo dvigatel sas umopomra4itelnite za togava 1500k.s.,kogato drugite dvigateli bqxa:1000k.s./maximum do 1200,ottogava e i sportniqt otdel vav BMW-Morosport sas obozna4enie"M-Series"tova be6e turbo erata vav F1-no za jalost zabranixa turbo-kompresorite v tozi sport togava za6toto ne bqxa perfectni i se palexa dvigatelite,i az li4no sam upravlqval BMW M3 E46 sas izqlo remontiran ot Motosport dvigatel sas turbo napompan do 570k.s. predi 10/11godini,4uvstvoto e kato 4e izlita6 v kosmosa ne ti stiga vazdux zalepen si za sedalkata nqkade za okolo 3.5sec vdiga6 100 za6toto be6e sas ra4ni skorosti za okolo 15sec/200k.m v 4as unikalen avtomobil be6e no se kara samo na pista,za gtr-a neznam no za BMW M3 sas Zena na staro ot 15-do-30euro,vinagi vzimam BMW-to za6toto samo gumite na gtr-a sa 2500euro!!
  • 65 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "330и":

    Ейййй куп глупости издрънка. "пробвай 10-на дена едната и после другата и ще разбереш за какво ти говоря" - ХАХАХАХАХХАХАХ Как го каза все едно е карал и M3 и GT-R, сигурно и 325 не си карал ама ника е 330и щото сигурно тате има такова. Предишния коментар е още по-голяма небивалица: "щото гтр-а няма качеството на м-ката, фацата, безпроблемните км-три, имиджа, гтр-а не е на нивото на м-ката". И защо не вземеш да го докажеш това а? Просто си драскаш простотийте. Няма как да кажеш коя е по-здравата кола. Друга страшно смешна измишльотина дето си написал - "и ако ги "пуснеш" да обикалят с 200 да ре4ем гтр-а ще се сдуха рано рано". Това ако ми кажеш как го останови???????
    Толкова си ограничен горкичкия, че те съжалявам чак...

    Коментиран от #67

  • 66 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "330и":

    Зендер, как ще ми обясниш факта, че спират производството на М3 купе? Вместо това ще се произвежда модела М4. Къде останаха феновете и защо продължават да са алчни за пари със тази си отвратителна идея. (не че М4 е лоша, но да спреш производството на 3 серия купе, колата която е най-любимата на повечето БМВ фенове е ужасно деяние??!?!)
  • 67 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #65 от "Име:":

    :))) разсмя ме, браво
    значи много хора могат само да си ме4таят за 325и, 170 коня, 99.9% от вси4ки коли са по-слаби през 90-те, представи си да си я притежавал тогава - малиии, а от 2000-2005 не по-малко от 90%, дори и сега е по-мощна от поне 75% от автомобилите в БГ, та исках да кажа, че ми харесва 325и, предпочитам я пред всяка друга с предно и пластмасово табло,
    виж сега момче, през цялото време тук не съм искал да обидя никого, просто бях предизвикан и така карам по инерция,
    колкото до гтр и М3 аз съм за М3 и ако имах парите бих взел него, щото е по-качественият автомобил, с по-голямо удоволствие, с по-добра фаца, с по-добри материали, виждал съм гтр на живо и не е като новата тройка, даже и предната е по-добра, а в това че бмв-то и гтр-а с 200 на пистата не се съмнявай и грам,
    и новата М3 купе просто се казва М4 купе, щото е с 2-3 см по-широка

    Коментиран от #68

  • 68 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "330i":

    99.9 % от колите били по-слаби през 90те ахаххахха ако наистина мислиш че е така жестоко се лъжеш.

    Коментиран от #69

  • 69 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Име:":

    дай примери, изброй поне една истинска, която си виждал през 90-те
  • 70 Име:

    0 0 Отговор
    Кфо да ти давам примери бе? Ти не можеш ли да се сетиш сам? Или не знаеш? 2.5 и 200к.с са нищо работа за спортен автомобил, то още 80те години има една камара такива автомобили, да не говориме че даже 60те години има Фиат 2.4 180к.с, ако не си чул за Фиат Дино купе. Айде не ми говори за бързи автомобили и БМВ на едно място моля ти се, особено пък 90те години, когато са всички най-бързи коли на японците....

    Коментиран от #71

  • 71 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "Име:":

    Абе мом4е питай баща си какво озна4ава 325и през 90-те, ако не е запознат питай друг, и ще разбереш.
    Но ти знаеш много добре, само дето го отричаш.