В интернет пространството се появиха интересни снимки, за които се твърди, че са официални и показват новото поколение на култовото BMW M3. Снимките бяха публикувани на корицата на авторитетното британско издание Car и според болшинството специалисти не става дума за т.нар. рендъри.
В изданието се твърди същото, тоест, че това са оригинални снимки на новото M3. Ще припомним, че премиерата на наточената тройка е насрочена за месец март, тази година и ще се състои в рамките на автомобилното изложение в Женева. Сега обаче се появи и интересна информация за техническата част.
Според нея новото BMW M3 ще разполага с шестцилиндров турбо мотор с мощност 444 к.с., който също така ще се появи и под капака на предстоящото BMW M4. Освен това на BMW M3 ще се монтира шестстепенна механична скоростна кутия или осемстепенна роботизирана трансмисия.
Интересното е, че само преди няколко месеци се появи информация, че новото М3 няма да притежава механична трансмисия, но сега по всичко личи, че тези планове са се променили. Автомобилът ще ползва доста детайли от олекотени сплави, благодарение на което масата му ще е 1 500 кг.
Последната новост третира механичния диференциал на задната ос, който е сериозно модернизиран. От компанията все още мълчат по въпроса за цените на най-наточената "Тройка". Те явно ще станат известни едва след премиерата на модела през март.
Продажбите на въпросната нова генерация ще стартират най-рано през есента на тази година, което вероятно ще се отрази на цените на сегашното М3. Какви са цените на настоящите M-3ки у нас можете да видите ТУК.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 samurai jack
Но какво значение има след като Годзила ще го сдъвче за закуска.
09:50 23.01.2013
2 ХХХ
09:52 23.01.2013
3 Миро
10:10 23.01.2013
4 Румен Янев
10:15 23.01.2013
5 ех
10:19 23.01.2013
6 Maurice
Коментиран от #7
10:47 23.01.2013
7 мм
До коментар #6 от "Maurice":
Съгласен съм колега. Тройката е хубава, но задницата прекалено много прилича на петата серия. Дано като пуснат фейслифт да се погрижат и да я направят по-разпознаваема.Колкото до ВАГ при тях прилики няма, те са еднакви направо, имам чувството, че моделите се различават само с рулетка ;) ... разликата е в дължината.
10:55 23.01.2013
8 Име:
11:34 23.01.2013
9 БМВ
12:10 23.01.2013
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 БМВ
Коментиран от #12
12:39 23.01.2013
12 Maurice
До коментар #11 от "БМВ":
Не сАм сляп,просто не си порастнал още!Коментиран от #19
13:05 23.01.2013
13 милен миленев
Коментиран от #21
13:29 23.01.2013
14 име
14:08 23.01.2013
15 ELS
Коментиран от #18
14:16 23.01.2013
16 кик
и тва е теглото на спортна кола.............въпреки олекотените датайли..тва трябва да тежи не пове4е от 1000кги моторът да развива 800кс и въртящия да е към 1300нютона
Коментиран от #17, #25
14:43 23.01.2013
17 ХАХАХ
До коментар #16 от "кик":
Въпреки , че децата които си нямат грам понятие от коли и ги гледат само на картинки ! ще ме засипят от минуси Но откога Бмв започнаха да правят и спортни коли ? :D :D :D За мен спортни коли са Супри , скайлайнове , Вайпъри , Р8 - ци и доста други но М3 то нито на вид нито на коне прилича на всичко останало но не е и спортна кола ...Коментиран от #23
14:51 23.01.2013
18 мм
До коментар #15 от "ELS":
Не мога да разбера как може да сравнявате това бижу с онези курници Е30 и Е36. Те са морално остарели кашони. Особено Е36 е най-противното БМВ, всеки втори кандидат-квартален смешник се е качил на такава талига и си мисли, че кара кола. Моля Ви се света се развива автомобилите също. С какво грозната Е36-ца според теб е по-хубава от новата?Коментиран от #24
15:15 23.01.2013
19 Станислав Роснев
До коментар #12 от "Maurice":
Порастнал?!?15:15 23.01.2013
20 злее
15:43 23.01.2013
21 дата
До коментар #13 от "милен миленев":
Било е.16:23 23.01.2013
22 бмв
17:29 23.01.2013
23 520 zender
До коментар #17 от "ХАХАХ":
Виж кво бе момче.БМВ М3 си е просто заводски тунинг.Нищо повече.Къде пак тръгнахте по пистите че не ми е ясно немога да разбера.На мен лично много ми харесва но ми остава непонятно защо БМВ изостави народния тунинг.Имам предвид IS.На времето при Е30 имаше 316is 318is 320is като последната развива около 200кс.Тези автомобили си имаха и М пакет.18:22 23.01.2013
24 520 zender
До коментар #18 от "мм":
Малко си в грешка момче.БМВ Е36 е първото влязло в аеродинамичния тунел.Е остаряло е вече.Ама помня като излезе на бял свят-мислех си на времето че никога няма да остарее този модел.Ноооо грешал съм.Когато излезе Е46 предходния модел бледнееше пред него.Въпреки това и Е36 заводски за времето си беше с агресивна външност.Да вече остаря и си ги купуват кварталните реисъри но не бива да се говори с лошо за тоя модел.Дефакто той основоположник на новата трета серия с габаритите си.Имам предвид че той оформи средния премиум клас за БМВ,защото Е30 беше много по-малко ..Един Бенц 190 стоейки до него изглеждаше много по-голям.По онова време вече беше излязла и Б4-ката която отговаряше на средния клас от Ауди.Така че Е36 си беше логично да излезе на пазара и да си върне лидерското място сред тогавашните конкурентни модели на Ауди и Мерцедес...Коментиран от #26, #34
18:52 23.01.2013
25 Luizov
До коментар #16 от "кик":
Вие май си нямате никво понятие от различните класове автомобили - спорт кар, супер спорт кар и хипер кар - това тегло и тея мощности дето си написал са за супер спорт кар, че даже и отива към хипер кар. Ето характеристиките на един от най емблематичните хипер кари - McLaren F1 - Тегло 1140кг. , мощност - 627 bhp, въртящ момент 617 nm при 400rpm19:27 23.01.2013
26 мм
До коментар #24 от "520 zender":
Колега не казвам, че не е изиграла ролята във времето си. Като излезе и аз съм се захласвал по нея, но нека си стиснем ръцете - мина й времето. А и последно време се кара главно от квартални рейсъри, което допринесе за отрицателното настроение на много хора към модела. Имах предвид, че не е на място да се сравнява това бижу с Е36, просто няма място за сравнение .19:48 23.01.2013
27 sims
Коментиран от #29
20:27 23.01.2013
28 заза
20:28 23.01.2013
29 dany
До коментар #27 от "sims":
sims4o, гадна муцуна ама като я видиш в огледалото си и ще се наакаш - гаранция! се кусури търсите бе, ха кажи ти какъв курник караш та да го пооплюем малко21:13 23.01.2013
30 E46
21:14 23.01.2013
31 330i
Коментиран от #32
21:20 23.01.2013
32 Дошо
До коментар #31 от "330i":
Ооооо газаджията ти се появи а?Видя ли, кой произвежда най-надеждните двигатели и кой е в челната десетка на най-ненадеждните?Въпросът е риторичен.Знам, че си видял ама се покри като бит пес при тази новина хахахаха
Коментиран от #35
21:27 23.01.2013
33 гага
21:55 23.01.2013
34 Име:
До коментар #24 от "520 zender":
Кажи ми, Зендер, ама честно харесва ли ти последната 3та серия? И кажи дали е46 М3 и е92 М3 не ти харесват повече от тази горе....Коментиран от #39
23:32 23.01.2013
35 330и
До коментар #32 от "Дошо":
от какво да се покривам бе, отвори германското мобиле, виж на колко км са 5-6 годишни бмв-та, питай собствениците какви дефекти са дали, и тогава коментирай, остави ги тез врели некипели в няква статия на някъв англичанинКоментиран от #36
00:30 24.01.2013
36 Дошо
До коментар #35 от "330и":
Чшшш газаджията тука си много отворен ама в темата за надеждността на двигателите нищо не казаКоментиран от #37
09:06 24.01.2013
37 мм
До коментар #36 от "Дошо":
Колега, не само здравината на двигателя е важен в една кола. Нямам нищо против японските коли, даже имам една такава. Не лош автомобил, здрав, непретенциозен, но няма дума за сравнение с премиум сегмента. Мерцедес са на едно от първите места по здравина на двигателя, но за 3 години да смениш 3 пъти дюзи и накрая да ти сменят цялата горивна система, как ти се струва ? Става въпрос за нов екземпляр Е 250 blue efficiency. Колкото до БМВ , да имаха проблеми с турбо двигателите, защото бяха абсолютно ново поколение и е напълно нормално след пускането им да има проблеми ... вярвам, че тези проблеми са отстранени . Статията за двигателите е доста скалъпена, английски застраховател ... сам си направи изводите. Казал съм хиляди път не съм пристрастен към нито една марка автомобили, но е смешно да се сравняват хонди и тойоти с мерцедес и БМВ.11:29 24.01.2013
38 дпса
11:42 24.01.2013
39 520 zender
До коментар #34 от "Име:":
Ами ще изчакам да го видя на живо.Тогава мога да коментирам.Ноооо моя фаворит си е по принцип Е46.Яд ме е само че не доразвиха шестака му.Със Е92 навлязоха при осмаците и този мотор беше напълно нов.Е92 не ми е любимия модел.За сега просто си харесвам Е46-цата.....CSL-а смятам че е трепач.Е92 М3 GTS стана несполучлив модел.Коментиран от #40, #44
18:20 24.01.2013
40 330i
До коментар #39 от "520 zender":
зендер, то няма какво пове4е да се доразвива, щом о6те го прозвеждат, 2979 кубика, слагат му турбо и 306 коня (около) двигателя е перфектен, говоря от опит, не харчи много на ниски обороти, във високите динамиката е ДОСТАТЪЧНА за БГ, все пак 6.5 до 100, и 30 сек. до 200 е напълно достатъчно,и смесен разход около 10, колкото за газта... по4ти същото е,вси4ките БМВ-та си имат "чара", Е36 е малко изключение, но това е според мен,
най-новата тройка я видях 2010 в германско списание и не ми хареса, но миналата година я видях в германия иии много добре си "стои" не толкова напудрена като аудитата, но без да губи агресия, хареса ми
Коментиран от #42, #43
20:47 24.01.2013
41 Дошо
Ама каквото и да плямпаш помни кой прави най-добрите двигатели и кой е в десетката с най-дефектни двигатели хахахаха
Коментиран от #47
22:13 24.01.2013
42 520 zender
До коментар #40 от "330i":
Бъркаш!!!Говорим за М3.Става въпрос за двигатела със 3.2 куб см.При Е36 със 286-321кс.При Е46 със 343-360кс.Тоя двигател който си споменал не е ли за Е92 -3.0 битурбо със 306кс?А по повод Е36 М3 незная защо всички не го харесват.И тук съм се хвалил че съм правил кръгчета със варианта със 286кс.Приятел,.....тоя автомобил не е за подценяване.Страхотна динамика.Невероятен автомобил.О чакай-първото Е36 М3 е трилитрово но понеже аз в живота си не бях сядал зад волана на по-мощен автомобил смятам че това си е истинско М3.Коментиран от #46
22:28 24.01.2013
43 520 зендер
До коментар #40 от "330i":
Незнам пич -мен лично Е36цата много ме кефи.Спомням си че на четвърта успях да развия над 200 км в час.Обаче знаеш че М-ките 7000 оборота ги нямат за нищо.То това е и готиното при атмосферните двигатели.Ами ще ти кажа за сравнение че макар и много трудно с това Е36 М3 съм мачкал Е92 трилитрово със 6 скорости.........Коментиран от #45
22:45 24.01.2013
44 Име:
До коментар #39 от "520 zender":
И аз съм на същото мнение, друго си е редови 6. А е46 CSL е най-доброто, в близките няколко години. То върви почти редом с 911 турбо и е по-добро от ferrari 360 modena, колкото и да съм ферарист CSL-а е много добър.22:53 24.01.2013
45 330i
До коментар #43 от "520 зендер":
аз говоря за фаца, но няма зна4ение, ина4е на 4-та за сравнение съм вдигал 210 и е някъде на 6500 :)09:32 25.01.2013
46 330i
До коментар #42 от "520 zender":
помислих че става въпрос за 2979 кубиковия, грешката е вярна, иначе е46 м3 по съотношение разход/мощност също е рекордьор много години, и ако ще купуваш 10-на годишен автомобил с подобна мощност е за предпочитане пред всички останали11:58 25.01.2013
47 330и
До коментар #41 от "Дошо":
http://fakti.bg/avto/4727-bmw-m5-e-nay-byrzata-kola-s-aguдаже и гущерчо ще диша мъгел
Коментиран от #48, #51
12:12 25.01.2013
48 Име:
До коментар #47 от "330и":
Само второкласниците твърдят че колата развиваща най-голяма максимална скорост е най-бързата. Това БМВ дето си го пуснал прави от 0 до 100 за 4.6 секунди. А вкарай го на писта да видим кавко ще диша "гущерчо". Нали се сещаш, колко е лесно да се направи една кола да върви много бързо в права посока?17:53 25.01.2013
49 330и
01:55 26.01.2013
50 Хи Хи
22:16 26.01.2013
51 330 с газ и ауспуси "Ремус"
До коментар #47 от "330и":
БМВ е с най дефектни двигатели ха ха ха.Карай си газовото и не се прави на голям състезател че нали знаеш някой самурай може да ти резне главата .
М 3 5 6 и накрая на Нюрбургирнг баварските смотаняци с газовите на опашката.
Отивай на село при москвичите там БМВ е номер едно.
14:10 27.01.2013
52 БМВ трошляци
По-любопитни обаче са показателите за немските автомобили, които до неотдавна се сочеха за еталон за качество и надеждност. На второ място в антикласацията на автомобилите с най-ненадеждни двигатели се подрежда Audi. Вероятността за повреда при тях е 3.71%.
Петицата допълват Mini (2.51%), Saab (2.49%) и Opel/Vauxhall (2.46%). Audi и Opel обаче съвсем не са единствените германци в челото. BMW се подрежда на седмо място (вероятност от повреда 2.2%), а Volkswagen - на девето (1.91%).
14:30 27.01.2013
53 Хонда номер 1
14:34 27.01.2013
54 Laksk
17:07 27.01.2013
55 520 zender
Коментиран от #60
22:25 27.01.2013
56 Хи Хи
22:36 27.01.2013
57 330i
Коментиран от #58
22:36 27.01.2013
58 520 зендер
До коментар #57 от "330i":
Пич пия си питието и никой не може да ме трогне щом бизнеса ми върви.Смешно ми е щото има тука индивиди които се набират като бълканче на баир и се мъчат да те облъчат като бсп за аец.Това е.Разбираш ли.Просто М3 ще е М3.Това е модел който се е доказал независимо че примерно е по-слаб от ГТ-Р.Хората го купуват и ще продължават да го купуват защото кеф цена НЯМА.Според някои закупуването на БМВ М3 било балъщина-вероятно те са по-умни от бизнесмените по целия свят и е въпрос на време да просперират......Личното ми мнение-Обичам всяка спортна кола!Особено ако е БМВ М5 МЕРЦЕДЕС Е63 АМГ и АУДИ РС6.Това е просто моето мнение-дано ми възразиш-не обичам всички да се съгласяват с мен.Просто аз обичам динамичния сегмент над средния премиум клас-това са споменатите от мен модели.Като собственик на две БМВ5 това не означава че БМВ М3 не ми харесва.Напротив-боготворя този модел.Убеден съм че бъдещия модел ще има добър успех...Коментиран от #63
22:58 27.01.2013
59 dedo pop
00:45 28.01.2013
60 ????
До коментар #55 от "520 zender":
Защо да си купя М3 след като за същите пари мога да си купя GTR.Кола която е класи над М3.
Кажи сега ти с адекватен коментар защо.
Коментиран от #61, #62
11:49 28.01.2013
61 330i
До коментар #60 от "????":
щото гтр-а няма качеството на м-ката, фацата, безпроблемните км-три, имиджа, гтр-а не е на нивото на м-ката14:37 28.01.2013
62 330и
До коментар #60 от "????":
пробвай 10-на дена едната и после другата и ще разбереш за какво ти говоряКоментиран от #65, #66
15:03 28.01.2013
63 330и
До коментар #58 от "520 зендер":
е с това не мога да се съглася с тебе, че е по-слаба, за мен м-ката е по-коравия автомобил, и ако ги "пуснеш" да обикалят с 200 да ре4ем гтр-а ще се сдуха рано рано15:22 28.01.2013
64 startera
17:14 28.01.2013
65 Име:
До коментар #62 от "330и":
Ейййй куп глупости издрънка. "пробвай 10-на дена едната и после другата и ще разбереш за какво ти говоря" - ХАХАХАХАХХАХАХ Как го каза все едно е карал и M3 и GT-R, сигурно и 325 не си карал ама ника е 330и щото сигурно тате има такова. Предишния коментар е още по-голяма небивалица: "щото гтр-а няма качеството на м-ката, фацата, безпроблемните км-три, имиджа, гтр-а не е на нивото на м-ката". И защо не вземеш да го докажеш това а? Просто си драскаш простотийте. Няма как да кажеш коя е по-здравата кола. Друга страшно смешна измишльотина дето си написал - "и ако ги "пуснеш" да обикалят с 200 да ре4ем гтр-а ще се сдуха рано рано". Това ако ми кажеш как го останови???????Толкова си ограничен горкичкия, че те съжалявам чак...
Коментиран от #67
19:38 28.01.2013
66 Име:
До коментар #62 от "330и":
Зендер, как ще ми обясниш факта, че спират производството на М3 купе? Вместо това ще се произвежда модела М4. Къде останаха феновете и защо продължават да са алчни за пари със тази си отвратителна идея. (не че М4 е лоша, но да спреш производството на 3 серия купе, колата която е най-любимата на повечето БМВ фенове е ужасно деяние??!?!)19:41 28.01.2013
67 330i
До коментар #65 от "Име:":
:))) разсмя ме, бравозначи много хора могат само да си ме4таят за 325и, 170 коня, 99.9% от вси4ки коли са по-слаби през 90-те, представи си да си я притежавал тогава - малиии, а от 2000-2005 не по-малко от 90%, дори и сега е по-мощна от поне 75% от автомобилите в БГ, та исках да кажа, че ми харесва 325и, предпочитам я пред всяка друга с предно и пластмасово табло,
виж сега момче, през цялото време тук не съм искал да обидя никого, просто бях предизвикан и така карам по инерция,
колкото до гтр и М3 аз съм за М3 и ако имах парите бих взел него, щото е по-качественият автомобил, с по-голямо удоволствие, с по-добра фаца, с по-добри материали, виждал съм гтр на живо и не е като новата тройка, даже и предната е по-добра, а в това че бмв-то и гтр-а с 200 на пистата не се съмнявай и грам,
и новата М3 купе просто се казва М4 купе, щото е с 2-3 см по-широка
Коментиран от #68
20:44 28.01.2013
68 Име:
До коментар #67 от "330i":
99.9 % от колите били по-слаби през 90те ахаххахха ако наистина мислиш че е така жестоко се лъжеш.Коментиран от #69
23:03 28.01.2013
69 330i
До коментар #68 от "Име:":
дай примери, изброй поне една истинска, която си виждал през 90-те23:44 28.01.2013
70 Име:
Коментиран от #71
13:24 29.01.2013
71 330i
До коментар #70 от "Име:":
Абе мом4е питай баща си какво озна4ава 325и през 90-те, ако не е запознат питай друг, и ще разбереш.Но ти знаеш много добре, само дето го отричаш.
20:41 29.01.2013