ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
haha bezmislena statiq
kakvi pozicii da vri6ta be Slav4ev? nomer 3 nomer 2 nomer 0 Mercedes e klaiska I vinagi 6te bude
koito e re6il da si kupi Mercedes ne go interesuvat podobni gluposti
Стига с тия нарицателни фрази от рода на..."КЛАСИКА"...класиката се отстоява ....а на Мерцедес му е доста трудничко през последните 15 год. със несполучената си политика... какво да си кривим душата...то ако ще се говорят глупости безпочвени и наизуст...казвайте..???
Мерцедес са доста далеч от комфорта и лукса на ауди,за сравнение виште едно ауди А8 Lang и един S-класа но внимавайте да неви падне ченето като видите извънземния интериор на аудито!!
за мен лично Мерцедес е автомобила. Наистина навремето бяха най-здрави (те и до ден днешен са с доста модели), правеха ги с вериги, но малко и те се изпе*.....стиха, защото поддръжката .. смяна на ролки, ремъци, филтри в чужбина е изключително голяма, не че за хората там е трудно да си го позволят, но все пак това им е целта .. иначе само един Мерцедес не харесвам - А класата, останалите всичките са ми любими и събирам пари от 1 месец за ЦЛК W208, остават ми още почти 2 години .. живот и здраве и това ще да е моята кола, харесвам CL W215 страшно много (най-най любимата ми кола), Ауди може да се сравни с Мерцедес по визия, правят ги красиви, също така и отвътре са много комфортни .. но Ауди не може да стъпи на малкия пръст на Мерцедес по здравина .. и един хубав Мерцедес излиза в пъти по-евтин за поддръжка от едно Ауди, говорим за коли от един клас
еййй къде се събрахте само специалисти по интериор , оборудване , двигатели с вътрешно горене , пазарни механизми , специалисти по маркетинг и реклама ... браво браво ... не знаех че има такива гениални хора в България .... - Ицо предлагам ти да си направиш собственна марка коли .... кръстия Ицо пауър ... примерно ще убиеш мерцедес , ауди , фолксваген ... всички ще са ти в краката .. специалистите от бмв ще имат твой снимки с автографи лично от Ицко ( най големия спец в областа на автомобилостроенето ) ......
Най-здравата кола е Мерцедес 124, а и цената си държат Мерцедесите. Няма запазен Мерцедес, читав и прочие .. който да струва мижави пари, но дори и така, цената се изплаща с оглед здравината на тези автомобили, с оглед поддръжката, която не е като на Аудитата да сваляш двигател за да направиш някакъв малък ремонт .. или да сменяш алуминиеви носачи и какви ли не щуротии .. Мерцедес се произвежда от гениални хора, Мерцедес държи на стил и не имитира никой. БМВ също ги зачитам, но винаги бих дал предимството пред Мерцедеса, има други хубави коли по света, знаем .. не само само Мерцедес и БМВ, но каквото и да правя .. все ме влече към Мерцедес.
Здрави мерцедеси няма те гледат само печалбата от части правят камиони микробуси афтобуси някои коли се сглобяват в китай за да излезе ефтино за азиатския пазар качеството е като колите на опел някой да е виждал ауди или бмв камиони или баничарки??? Няма и да виждате защото те са истински коли които държат на имиджа и качеството
Дай линк към това класиране, защото нещата по продажби не са точно така, или просто малкия ти мозък се е размърдал и си решил просто да надраскаш нещо.
Колкото до статията, винаги е хубаво, когато Мерцедес са пределно амбицирани. Вярвам, че още повече ще засилят конкуренцията на върха, което е добре за всички потребители.
МБ загуби битката с БМВ за клиентите с по-младежки дух. Не можаха нито с дизайн нито с маркетинг да избягат от имиджа си на коли за сухари и чичовци с шкембета. БМВ доста по-добре "теглят" по-млада клиентела...
Относно алуди - боклучави ширпотреби... Не виждам кво ги бутат като премиум...
разбира се, че сме виждали .. за раждата нещата са относителни .. къде е карана, какво .. що. Особено БМВ-та колко раждясали съм виждал .. не е истина, а пък Аудитата ги виждам по моргите и сервизите... Мерцедес ги виждам на пътя, блестят, святят :) това кой продава най-много не е от значение .. защото не всички хора са ценители. Ами не бих си купил друга кола освен Мерцедес .. и 124-ка да е и каквото и да е .. но просто тази марка на мен ми вдъхва доверие и никога не ме е разочаровала .. и аз съм бил фен на Ауди, но вече бягам далеч от тях ... поддръжката им е безобразна .. не говорим само за финансовата част, всичко им е пародия .. но разбира се предлагат комфорт, предлагат визия, а и доста мощни двигатели .. Мерцедес предлагат визия, надеждност, комфорт и стил, БМВ предлагат различно усещане за кола, тя е за състезатели и разни маниаци (в което няма лошо), автоматиците са им пародия .. общо взето автоматиците и на Ауди са още по-голяма пародия, само Мерцедеса важи от изброениете 3 марки в това отношение .. говорете си, но думите ви са вятър .. фактите са на лице, карайте си раждивите е36-ци .. а гъзарите да си наливат парите в безумно скъпите Аудита .. и това е.
Мерцедесите ги карат хора като цар Киро- ниско интелигентни но със пари.Умните хора карат ауди и знаят какво карат!! бмв са за млади богаташчета със пари на тати и богати чичковци със дебел врат
Харата в европа карат мерцедеси от магазина а вие още карате и говорите за ръждивите ви 124-ки и голф двойки от 90 година колко били здрави аве еее живеем в 2013г за кви 124-ки говорив ама вий си мислите че карате кола ли хахаха
124-ката какво и е бе ? Че даже и цени държат .. онзи ден гледах една с две врати 95-година, много стилна и красива, с хубави джанти и всички екстри, кожа и т.н .. и си стои скъпо и красиво, а е и здраво .. за 10 000 лв .. има си класики, има си коли които са вечни и към тези коли спадат много модели на Мерцедес, много по-малко на БМВ, и нито един на Ауди (въпреки, че яйцето си е класиката на Ауди и е здраво), но говоря за комфонтни и здрави коли, аз лично харесвам старите коли, не ме интересува, че струват колкото нови .. например някои, но си предлагат и комфорта и надеждността и имат хубав вид :) Всеки си има мнение .. някой са крайно убедени, че Ауди са лоши (като мен, но с оглед практиката го казва .. а не защото не са красиви, не предлагат комфорт и не предлагат мощни двигатели .. това с две ръце съм за, че го предлагат и е на ниво .. но ако се захванем едно по едно .. и хванем различните модели от един клас на марките : Мерцедес, Ауди и БМВ .. винаги Мерцедес ще излезе на първо място .. винаги винаги винаги, няма две мнения и никога не ще си променя мнението, просто пред очите ми съм го видял и знам
Хора много тъпо убиждате един от най-успешните модели на Мерцедес....124-ката е много надежден автомобил всичко има: класа, мощност, качествена и здрава изработка както и комфорт. Това е уникален и вечен модел, новите е ясно че имат какви ли не екстри и модернизации, но това е колкото + толкова и - ...то са грешки в бордови компютри, електроника толкова много и при най-малкия проблем с нея ще се реве от парите нужни за ремонта... Така че недей се изразявахте толкова ограничено, видели сте някой че си е занемарил колата и избила ражда и край 124-ката е раждива и не било кола.... Качите ли се на истинска поддържана 124-ка (който не се е возил) ще разберете за какво става дума.
Ако искате да си купите едновременно луксозен автомобил, който да го карате дълго време без проблеми и също да ви излиза по-ефтино като подържащи материали, няма какво да коментирам - марката е една. Ауди са красиви, но някакси не мога да ги харесам колкото Cl-a i S-ката. Bmw-тата са прекалено прехвалени и младежки коли. Имат предимство само ако караш ламя като новото М3. Страхотна визия и изключителна пъргавина. Но никоя марка не може да изкара по-голямо КПД от това на МБ ако ще караш колата поне 10 години :)
В последната класация за надеждност на двигателите Мерцедес беше на 3-то масто след японските технологични колоси Хонда и Тойота.На другия полюс бяха класирани двата коша БМВ и Ауди.Като БМВ бе на 7-мо място в класацията на най-ненадеждните двигатели,а Ауди боклука скапан беше на второ място по производство на най-проблемини мотори.
Никой разумен човек не би предпочел кичозния боклук Ауди и дървения боклук БМВ пред утвърден автомобил като Мерцедес
Не искам да обидя никой,, който се интересува истински от
автомобили,но емоционално настроените ''дупета'' да ме извинят;
Пошече от тридесет год.се занимавам с автомобили, маш. инж. съм, специалност ДВГ, имам автосервиз и това,което ще ви кажа е самата истина.
Уважашам Ауди, много иновативност и агресия във всяка насока.
Приятно е да караш БМВ, хубави еластични мотори, добре изчислени скор. кутии, добра визия.
Но, солидната изработка на Мерцедес е недостижима.
Всеки един Мерцедес има ижвестна доза консерватизъм, което е хубаво, защото нещата доказали се във времето със своята надеждност не трябва да се променят.
Преди седмица Е класа /W 211/ на 500 000 км, на строителен предприемач, за пръв път ремонт по окачването. Два шарнира,два накрайника, три носача и четири втулки.
Като я изкарах на пътя, не можах да повярвам, толкова стегната- дупки,релси- не ги усеща.
Сега ще кавете: ами електрониката?
Ами електрониката е една и съща за всички:Bosch,Siemens,VDO.
Проблемът на електрониката е, че доказалите се неща непрекъснато се сменят с нови във всеки следващ модел, никой не иска да изостава в тази област, движеща се с най- висока скорост, защото електрониката подобрява икономичността,повияава мощността и предоставя удоволствието на комфорта.
Така, че имайте уважение към мерцедес.
Пази БОЖЕ !! Какви има тука, 60% от вас не са се качвали на БМВ или Мерцедес (Ауди - там не е нужно да се качва човек) и тръгвате да нареждате че били боклуци. Обаче иначе сте едва ли не големите специалисти ще давате нови идеи на производителите. Ама .. българщина все пак всеки от всичко си разбира, нали?
90% от коментиращите не сте сядали на кола под 10 години.
веднага се разбира кой каква кола кара от вас. Ауди, Мерцедес, Бмв, Фолксваген и други. Качете се на новото БМВ 320Д, Мерцедес Ц 320ЦДИ и на Ауди А4 2.0ТДИ, покарайте ги за около 2 часа... после коментирайте. Всички карате коли които не можете да поддържате. Болшинството от вас измавате по 10 - 15хил км на година в дупките по нашите пътища и се оплаквате като трябва да смените нещо... Просто спрете да пишете тъпи коментари.
Над коментарите пише: КОМЕНТАР КЪМ СТАТИЯТА, а не чешане на пръсти по клавиатурата!!!!
Мерцедес ще излезе отново на върха но мен лично ме озадачава факта че най-мощния дизел ще излезе чак през 2014-ста година.За сравнение беемвеиския 3.0-381кс е на пазара още отпреди година.
Кво се карате,в днешно време повечето коли дават необясними производтсвени дефекти.Всичко е до късмет ква кола уцлиш от поточната линия ,и дали ХАнс Мюлер я е сглобил правилно ,хора ги сглабят и има човешки фактор .КОлите са си прилични ,много видове класвое за всеки джоб и тип ба каране ,такаче кво спорите .Модерните коли са бъкани с електроника и компютри , се неякъде ще нагре платката то е не избежно нали иам постоянен прогрес .Един от проблемите е като чели не искат да губят много време в тестове и ги претупват и бързат да ги пуснат на пазара .СААб що фалира ,щот не им се чупеха колите и хораат си ги караха по 10 -15г ,и не купуваха нови модели и резервнните авточасти и така.Нали не мислите че човека не може да създаде не чупеща се кола ,може ,но това ще спре прогреса на развитие и купуването на нов продукт а и да не говориме че половин Симеон ще трябва да затвори и още една шепа майстори .И трите марки са страхотни ,всяка си има силна страна и черта в даден област .
ЦЪРВУЛКОВЦИ сте по-вечето и ще се обоснова за това....!!!
1-во ...жалко че най-вероятно сте млади момчета а обсъждате и възхвалявате стари кошници (от всички марки...) и това е много жалко... ауди80/е36/ 124 и т.н.....кво ви става бе....ауди80 е модел от 1986 г. това е преди близо 30 год. бе еййй....тогава е била върхът както и наборите и от другите марки...оставете дядовците ви да ги обсъждат тези модели коли....
2-ро ...това са премиум марки (вижте колко струват като нови !!!) и се купуват и карат от богати хора...за които това удоволствие струва все едно за тебе ти да отидеш да си купиш 100гр. фъстъци.... тузара кара 2/3 или 4 год. и сменя с нов модел ....проблеми като вашите колко ще е здрава след 10/20год. той няма....и фирмите се нагаждат и искат да се харесат и привлекат тези клиенти а не такива като вас (нас) съберачи на трохи.... които ще ги карате още 20 год.
3-то ...тези автомобили общо казано са почти без проблемни....до 100-200.000 км. ...то това им трябва... защото после тя става 2-ра ръка (оказион) и който купува кола на СТАРО си знае че е ...такава...и си очаква разходите за ремонтите и...! А от там вече пък идва и вторият голям БЕРЕКЕТ за фирмите....сервизното обслужване и резервните части.... и всички марки го играят това хоро....те са акули и всеки детайл от живота на една кола е обмислен от всички нива специалисти. инженери. маркетинг...и т.н.
Извода от моята тъпа глава е че.... всички коли и марки имат една и съща стратегия....следователно лоялността към клиентите им е една и съща и никоя не заслужава тези преданностти към някоя марка и нерви които всички хвърляме тук ...но това е действителността и те са търговци....
Всичко е според джоба от имиджа и от предпочитание към детайлите които предлагат в продукта различните марки автомобили....
Така че по-кротко...не се вживявайте толкова деее...
Който сега тръгне да говори против Мерцедес или е доста НЕзапознат или доста тъп!!! Мерцедес винаги ще си е номер 1! Това няма как да го промени марка като АУДИ или БМВ! Просто и ясно казано, возия ли да искаш от него, комфорт или здравина и удобство, та то всичко това е МЕРЦЕДЕС! Карал съм японски немски руски и прочие кошери, е мерцедеса си е мерцедес! Единствен и неповторим!
Браво на тебе...бързак... Модератора го е изтрил ама ти си успял да го прочетеш...е това е.... само си го припомни ц....л . Прочети какво е написал "ККККО" за да се убедиш за мащабността и остроумието на твоите възгледи и заключения...много "задълбочени...бе" . А пък образованието ...нали знаеш че е относително ...има и висшисти които метат улиците и хора с основно им пишат надниците...
И при тебе сигурно става въпрос за....чакай да отгатна...124 -ка..еееййй как познах...ми как ? ...ставате банални бе хора... Модератора си е направил труда да ви пише за модерни технологии автомобили.... вий все към 124.е36 б4...дъвчете бе... Е хайде да се върнем и обсъждаме още по-назад...каруци/файтони ...породите коне и катъри...еее ай стига де...!!!
т'ва глупостта верно ходела по хората - за какво бе, за какво са ни коли дето имат по 2 километра кабели, 600 ел. връзки и по 2 щайги електроника, и при повреда само господ може да ти помогне. Не, че казвам да караме коли с оборудване на Трабант 601 Стандарт (карам си го и до днес и много се гордея с това).
И трите автомобила ми харесват не мога да си позволя нито един от тези,но с удоволствие бих карала който и да е от тях!Много ми харесват!Живи и здрави да доживеем да си кумим всички по един такъв!
За мен битката е само между мерцедес и БМВ.. Ауди нещо не ми харесват, може би заради предното :-). За мен колата трябва да е поне 1.5 тона, около 4.8м. дължина и със задно предаване :).
Карал съм и мерцедес, а в момента и BMW. И двете са хубави за себе си. С мерцедеса се пътува по-спокойно и има здраво окачване, БМВ-то пък носи повече удоволствие.. реагира по-спонтанно, по-стегнато окачване, детайлите в купето са по-изпипани. Но хубавите премиум коли са големите от Е класа и 5ца на горе.
Има Ауди 80 което даже е минало 1000000км!Не ми хвали тия ръждялници.Тоя Мерцедес е изгнил като стар Опел,докато Аудито няма грам ръжда и то след 20 години!
Мерцедеса много се изложи последните 10 години защото започнаха да вграждат части от различни производители с не проверено качество!! Имаме една C класа, вече е правила доста малки проблемчета и доста части сменихме "Made in france".. Иначе и в Autobild бяха писали - Дали ще изберете BMW или Mercedes е въпрос на вкус и двете марки правят еднакво добри коли. Аз карам BMW и много го харесвам, страшно много ме радва. Но ако имам възможност следващата ми ще е Mercedes, имат по-здраво окачване, а за нашите пътища това е доста важно.. Искам или BMW X3 или Е класа :). А за бързина - Mercedes има модели, за които BMW могат само да мечтаят :), нищо че съм почитател на BMW. Mercedes SL 63AMG , CL и т.н. .. BMW изобщо няма аналог на тези автомобили, така че не водете глупави спорове. Наистина BMW 320i от 96год. е доста бързо, но не е бързата кола ;-)
И кво, някой кара стара строшена баварка и след километър си хвърлила маслото?! Това ли прави автомобилът калпав?! Един-единствен екземпляр спрямо десетки хиляди в серия?! На мене ми се спука казанчето на радиатора и ми отиде водната помпа, но машината върви като желязо. Моторът работи, да си е.е м...та и въпреки липсата на охлаждане като хората, не ме е оставял на пътя. Вината е в мен, разбира се, не сменям радиатор, не качвам водна помпа, а са около 150 лв общо! Мързи ме, не че няма пари, а и го юркам за проба - колко ще издържи. Това е често срещана повреда по БМВ, 7 годишно ми е, мъчил съм така Пежо 407, жална му майка, тъжно им беше в сервиза. Затова, карайте, юркайте, ако можете да си го позволите и чак тогава се произнасяйте....
Мерцедес станаха жертва на консервативните си представи за купувачите на луксозни коли.Профилът на платежоспособните клиенти коренно се промени след 90-та г.Дотогава преобладаваха "старите пари" спечелени с дългогодишни усилия от улегнали хора с предпочитания към сигурността традициите и стила.После всичко се промени-на преден план излязоха "бързите пари" спечелени(законно или не) от хора които искат всичко на мига ултрамодерно мощно и т.н.Фирмите които уловиха тая тенденция дръпнаха яко.И тая вълна ще мине но ще се изгубят много читави неща.(не и Мерцедес)
Бе, не знам колко БМВ-ета си карал, само с едно как да сравниш?! Всички лаят, лаят, нищо, нищо, после пък лоши били. Да е купена добре поддържана и под 5 годишна, да разбере човек, като му се каже :"Зле е, нищо не струва!" Отделно, сигурно си с газов инжекцион и около 100 коня мощност, изтискани от двигател на 500 + хиляди километра, как да ускорява?! Смени поне на бензин, да ге...
Нито един от вас явно не си е направил труда да прочете малко преди да коментира.Първо лидер в продажбите е BMW следва AUDI и трети са Мерцедес.Второ няма как да си върнат лидерството Мерцедес с френските двигатели на Рено които ползват от 2012г.Много тъпо беше от тяхна страна тая сватба с Рено жестоко ще съжаляват.
що ништо не се казва за honda правят .аси добрите коли преди няколко дни се возих в най-новото ЦРВ и мога да кажа,че тва са коли направо от др. измерение
Няма ли да спрете да се надпреварвате да си плюете по немските марки? Защо се ограничавате с една марка? Харесвайте и 3те, стига сте хейтвали... една камара празни приказки....
Карайте си скапаните ауди-та дето като влезнеш в сервиза под 2000 лв не излизаш, това на всеки 40 000 км!!! Предпочитам здравия БЕНЦ, пред здравото АуДИ !
Карал си ти...таратанци ....през 2013 г. 123-ки и е36 вече не се четат за коли....а пък като прочетох какво си писал за изпипаният интериор на БМВ и на момента спрях да те чета..... стана ми ясно колко високо ти е вдигната летвата за изисквания.... без коментар...!
Хей...Алонсооо....ти не стана ли точно с РЕНО 2х пъти световен шампион бе.... лесно е сега да хапеш ръката която те храни и направи велик ... !!! А сега пък точно тези РЕНА лющят и плплющят във Ф1 конкурентите си от Мерджо АМГ ...Ферари ...Уйлямси...и компания..... нещо да добавиш ..умнико...?
kakuv komfort , kakva voziq .... 50% ot komforta otiva po dqvolite o6te na 1-vata godina.... nerabote6ti dat4ici , mehanizmi nastukla , centralno i kakvo li ne o6te. Moje bi trqbva da gi kupqt koreicite za da im pokajat kak se pravqt koli , a ot WAG da vzemat antikorozionnata obrabotka na kupeto
Здравейте незнам кой от сичките дето вика че МБ са некачествени гразни , гаранционни боклуци и прочие прочие убиди по марката .
Незнам колко процента са били собственици на чистонов МБ пък камоли на друга марка пък тръгнали да обесняват че новите МБ-та или катоцяло тройката АУДИ БМВ И МБ не са качествени след 90-те .
Аз лично притежавам МБ Ц180 компресор базов модел 2008 , не бях го зел чистонов зех го на 1 година още беше в гаранция и дави кажа чесно само кунсумативи съм сменил такаче не се оплаквам но сепак тия автомобили им трябва добра подръжка не да се кара като първия човек и да не отваряш този капак.
послепис Със здраве
XORA NE SE KARAITE I NE MISLETE KAKVA KOLA DA KUPITE NOMER EDNO- BMW-KOLATA ME4TA NA SEKI MLADEJ BRZA SPORTNA NOMER DVE -AUDI-KRASIVA I ELEGANTNA NOMER TRI-MERCEDES-KOMFORTNA UDOBNA I SIGORNA ZA HORA V ZRQLA VZRAST
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
2 BOSS
10:57 11.02.2013
3 Владимир Владимиров
10:57 11.02.2013
4 Владимир Владимиров
10:58 11.02.2013
6 Константин Лавсов
11:00 11.02.2013
7 гуест
kakvi pozicii da vri6ta be Slav4ev? nomer 3 nomer 2 nomer 0 Mercedes e klaiska I vinagi 6te bude
koito e re6il da si kupi Mercedes ne go interesuvat podobni gluposti
Коментиран от #9, #10, #14, #16
11:00 11.02.2013
9 Манол
До коментар #7 от "гуест":
Самият Цетше го казва, но ти явно знаеш повече и от него и от автора, който свойски наричаш по име. Смешен си.11:02 11.02.2013
10 Ma6inkata
До коментар #7 от "гуест":
статистиката ясно говори - Ауди са 1 бмв 2 а мерцедес 3. Това е класиране по продажби. АматьорКоментиран от #23
11:13 11.02.2013
11 BRABUS
11:19 11.02.2013
12 Фен
11:43 11.02.2013
13 heliii
11:56 11.02.2013
14 ККККО
До коментар #7 от "гуест":
Стига с тия нарицателни фрази от рода на..."КЛАСИКА"...класиката се отстоява ....а на Мерцедес му е доста трудничко през последните 15 год. със несполучената си политика... какво да си кривим душата...то ако ще се говорят глупости безпочвени и наизуст...казвайте..???11:57 11.02.2013
15 ввн
12:08 11.02.2013
16 Марто
До коментар #7 от "гуест":
много си зле, честно. Класика е конската глава и може би вече 124-ката, а тези новите са еднакви с корейските коли12:21 11.02.2013
17 ицо баварката
12:29 11.02.2013
18 Владислав
12:33 11.02.2013
19 Павлов
12:38 11.02.2013
20 Влж
12:40 11.02.2013
21 !!!
Коментиран от #37
13:15 11.02.2013
22 фаззз
13:22 11.02.2013
23 мм
До коментар #10 от "Ma6inkata":
Дай линк към това класиране, защото нещата по продажби не са точно така, или просто малкия ти мозък се е размърдал и си решил просто да надраскаш нещо.Колкото до статията, винаги е хубаво, когато Мерцедес са пределно амбицирани. Вярвам, че още повече ще засилят конкуренцията на върха, което е добре за всички потребители.
13:33 11.02.2013
24 бмв
Коментиран от #26
13:35 11.02.2013
25 Julio
Относно алуди - боклучави ширпотреби... Не виждам кво ги бутат като премиум...
Коментиран от #44
13:40 11.02.2013
26 Ванчо
До коментар #24 от "бмв":
разбира се, че сме виждали .. за раждата нещата са относителни .. къде е карана, какво .. що. Особено БМВ-та колко раждясали съм виждал .. не е истина, а пък Аудитата ги виждам по моргите и сервизите... Мерцедес ги виждам на пътя, блестят, святят :) това кой продава най-много не е от значение .. защото не всички хора са ценители. Ами не бих си купил друга кола освен Мерцедес .. и 124-ка да е и каквото и да е .. но просто тази марка на мен ми вдъхва доверие и никога не ме е разочаровала .. и аз съм бил фен на Ауди, но вече бягам далеч от тях ... поддръжката им е безобразна .. не говорим само за финансовата част, всичко им е пародия .. но разбира се предлагат комфорт, предлагат визия, а и доста мощни двигатели .. Мерцедес предлагат визия, надеждност, комфорт и стил, БМВ предлагат различно усещане за кола, тя е за състезатели и разни маниаци (в което няма лошо), автоматиците са им пародия .. общо взето автоматиците и на Ауди са още по-голяма пародия, само Мерцедеса важи от изброениете 3 марки в това отношение .. говорете си, но думите ви са вятър .. фактите са на лице, карайте си раждивите е36-ци .. а гъзарите да си наливат парите в безумно скъпите Аудита .. и това е.13:42 11.02.2013
27 батито
Коментиран от #28
13:42 11.02.2013
28 каката
До коментар #27 от "батито":
титанична простотия13:47 11.02.2013
29 ха ха
Коментиран от #31
13:51 11.02.2013
30 Варна
14:00 11.02.2013
31 Софд
До коментар #29 от "ха ха":
124-ката какво и е бе ? Че даже и цени държат .. онзи ден гледах една с две врати 95-година, много стилна и красива, с хубави джанти и всички екстри, кожа и т.н .. и си стои скъпо и красиво, а е и здраво .. за 10 000 лв .. има си класики, има си коли които са вечни и към тези коли спадат много модели на Мерцедес, много по-малко на БМВ, и нито един на Ауди (въпреки, че яйцето си е класиката на Ауди и е здраво), но говоря за комфонтни и здрави коли, аз лично харесвам старите коли, не ме интересува, че струват колкото нови .. например някои, но си предлагат и комфорта и надеждността и имат хубав вид :) Всеки си има мнение .. някой са крайно убедени, че Ауди са лоши (като мен, но с оглед практиката го казва .. а не защото не са красиви, не предлагат комфорт и не предлагат мощни двигатели .. това с две ръце съм за, че го предлагат и е на ниво .. но ако се захванем едно по едно .. и хванем различните модели от един клас на марките : Мерцедес, Ауди и БМВ .. винаги Мерцедес ще излезе на първо място .. винаги винаги винаги, няма две мнения и никога не ще си променя мнението, просто пред очите ми съм го видял и знам14:13 11.02.2013
32 Merjo
14:16 11.02.2013
33 Велимир
Коментиран от #47, #62
14:20 11.02.2013
34 Супер случайно пребиваващ
Никой разумен човек не би предпочел кичозния боклук Ауди и дървения боклук БМВ пред утвърден автомобил като Мерцедес
14:56 11.02.2013
35 audifen
15:06 11.02.2013
36 правопис
15:15 11.02.2013
37 alfa
До коментар #21 от "!!!":
Те ламборгини правят и трактори ама ...15:18 11.02.2013
38 Красимир
автомобили,но емоционално настроените ''дупета'' да ме извинят;
Пошече от тридесет год.се занимавам с автомобили, маш. инж. съм, специалност ДВГ, имам автосервиз и това,което ще ви кажа е самата истина.
Уважашам Ауди, много иновативност и агресия във всяка насока.
Приятно е да караш БМВ, хубави еластични мотори, добре изчислени скор. кутии, добра визия.
Но, солидната изработка на Мерцедес е недостижима.
Всеки един Мерцедес има ижвестна доза консерватизъм, което е хубаво, защото нещата доказали се във времето със своята надеждност не трябва да се променят.
Преди седмица Е класа /W 211/ на 500 000 км, на строителен предприемач, за пръв път ремонт по окачването. Два шарнира,два накрайника, три носача и четири втулки.
Като я изкарах на пътя, не можах да повярвам, толкова стегната- дупки,релси- не ги усеща.
Сега ще кавете: ами електрониката?
Ами електрониката е една и съща за всички:Bosch,Siemens,VDO.
Проблемът на електрониката е, че доказалите се неща непрекъснато се сменят с нови във всеки следващ модел, никой не иска да изостава в тази област, движеща се с най- висока скорост, защото електрониката подобрява икономичността,повияава мощността и предоставя удоволствието на комфорта.
Така, че имайте уважение към мерцедес.
Коментиран от #42
15:28 11.02.2013
39 Гост
15:30 11.02.2013
40 brembovia
15:50 11.02.2013
41 Bad
веднага се разбира кой каква кола кара от вас. Ауди, Мерцедес, Бмв, Фолксваген и други. Качете се на новото БМВ 320Д, Мерцедес Ц 320ЦДИ и на Ауди А4 2.0ТДИ, покарайте ги за около 2 часа... после коментирайте. Всички карате коли които не можете да поддържате. Болшинството от вас измавате по 10 - 15хил км на година в дупките по нашите пътища и се оплаквате като трябва да смените нещо... Просто спрете да пишете тъпи коментари.
Над коментарите пише: КОМЕНТАР КЪМ СТАТИЯТА, а не чешане на пръсти по клавиатурата!!!!
16:08 11.02.2013
42 тре
До коментар #38 от "Красимир":
Е.ати еластичните мотори дето ги имат БМВ.Даваш газ - НИЩО, даваш повче газ пак НИЩО,настъпваш до дупка и помръдва лекичко - това великия шестак 2.0Коментиран от #77
16:15 11.02.2013
43 520 зендер
16:16 11.02.2013
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 balgarin
16:44 11.02.2013
46 Julio
До коментар #44 от "0321":
Завърши основното образование и ела пак да се обадиш...Коментиран от #52
16:54 11.02.2013
47 Филип
До коментар #33 от "Велимир":
Вземи говори с данни а не пиши глупости :) Високо КПД ... "о богу" :)17:02 11.02.2013
48 Джошуа
17:30 11.02.2013
49 ККККО
1-во ...жалко че най-вероятно сте млади момчета а обсъждате и възхвалявате стари кошници (от всички марки...) и това е много жалко... ауди80/е36/ 124 и т.н.....кво ви става бе....ауди80 е модел от 1986 г. това е преди близо 30 год. бе еййй....тогава е била върхът както и наборите и от другите марки...оставете дядовците ви да ги обсъждат тези модели коли....
2-ро ...това са премиум марки (вижте колко струват като нови !!!) и се купуват и карат от богати хора...за които това удоволствие струва все едно за тебе ти да отидеш да си купиш 100гр. фъстъци.... тузара кара 2/3 или 4 год. и сменя с нов модел ....проблеми като вашите колко ще е здрава след 10/20год. той няма....и фирмите се нагаждат и искат да се харесат и привлекат тези клиенти а не такива като вас (нас) съберачи на трохи.... които ще ги карате още 20 год.
3-то ...тези автомобили общо казано са почти без проблемни....до 100-200.000 км. ...то това им трябва... защото после тя става 2-ра ръка (оказион) и който купува кола на СТАРО си знае че е ...такава...и си очаква разходите за ремонтите и...! А от там вече пък идва и вторият голям БЕРЕКЕТ за фирмите....сервизното обслужване и резервните части.... и всички марки го играят това хоро....те са акули и всеки детайл от живота на една кола е обмислен от всички нива специалисти. инженери. маркетинг...и т.н.
Извода от моята тъпа глава е че.... всички коли и марки имат една и съща стратегия....следователно лоялността към клиентите им е една и съща и никоя не заслужава тези преданностти към някоя марка и нерви които всички хвърляме тук ...но това е действителността и те са търговци....
Всичко е според джоба от имиджа и от предпочитание към детайлите които предлагат в продукта различните марки автомобили....
Така че по-кротко...не се вживявайте толкова деее...
17:43 11.02.2013
50 Zashtitnik
Коментиран от #53, #54, #55
17:43 11.02.2013
51 щтурчо
17:46 11.02.2013
52 0321
До коментар #46 от "Julio":
Браво на тебе...бързак... Модератора го е изтрил ама ти си успял да го прочетеш...е това е.... само си го припомни ц....л . Прочети какво е написал "ККККО" за да се убедиш за мащабността и остроумието на твоите възгледи и заключения...много "задълбочени...бе" . А пък образованието ...нали знаеш че е относително ...има и висшисти които метат улиците и хора с основно им пишат надниците...17:52 11.02.2013
53 Славчо
До коментар #50 от "Zashtitnik":
ее тия дето риказват против Мерцедеса са някои лапенца дето незнаят марките и си мислят че приказват за Форд или някоииталянски кенефи
17:54 11.02.2013
54 BRABUS
До коментар #50 от "Zashtitnik":
Точно така,но простолюдието няма как да го разбере товаКоментиран от #59
17:54 11.02.2013
55 ККККО
До коментар #50 от "Zashtitnik":
И при тебе сигурно става въпрос за....чакай да отгатна...124 -ка..еееййй как познах...ми как ? ...ставате банални бе хора... Модератора си е направил труда да ви пише за модерни технологии автомобили.... вий все към 124.е36 б4...дъвчете бе... Е хайде да се върнем и обсъждаме още по-назад...каруци/файтони ...породите коне и катъри...еее ай стига де...!!!18:02 11.02.2013
56 ВИП АМГ
18:06 11.02.2013
57 0321
18:13 11.02.2013
58 bulgarian men
18:15 11.02.2013
59 0321
До коментар #54 от "BRABUS":
Не съм съгласен с теб....как така ? Ами то само простолюдието ги кара.... !!!18:16 11.02.2013
60 0321
18:18 11.02.2013
61 боко
18:21 11.02.2013
62 330и
До коментар #33 от "Велимир":
най-голямо КПД имат бмв-тата след 1998-99 - Е4618:23 11.02.2013
63 AUDI
18:36 11.02.2013
64 Петър Петков
19:19 11.02.2013
65 C KLASA
Коментиран от #104
19:26 11.02.2013
66 C KLASA
19:29 11.02.2013
67 марчето
20:03 11.02.2013
68 георги
Карал съм и мерцедес, а в момента и BMW. И двете са хубави за себе си. С мерцедеса се пътува по-спокойно и има здраво окачване, БМВ-то пък носи повече удоволствие.. реагира по-спонтанно, по-стегнато окачване, детайлите в купето са по-изпипани. Но хубавите премиум коли са големите от Е класа и 5ца на горе.
Коментиран от #85
20:33 11.02.2013
69 B M W ///М
Коментиран от #73
20:34 11.02.2013
70 Ауди фен
20:39 11.02.2013
71 Andro
Коментиран от #95
20:42 11.02.2013
72 георги
Коментиран от #96
20:44 11.02.2013
73 Мирослав Савов
До коментар #69 от "B M W ///М":
Хубави BMW-та. Миналата година по пътя за морето едно такова "BMW" ме изпревари и след около километър си хвърли маслото пред мен. Е, хубави са !!!Коментиран от #92
21:04 11.02.2013
74 Баварец
21:17 11.02.2013
75 румбо
21:22 11.02.2013
76 CHOKO
21:26 11.02.2013
77 Митре Йованоски
До коментар #42 от "тре":
Бе, не знам колко БМВ-ета си карал, само с едно как да сравниш?! Всички лаят, лаят, нищо, нищо, после пък лоши били. Да е купена добре поддържана и под 5 годишна, да разбере човек, като му се каже :"Зле е, нищо не струва!" Отделно, сигурно си с газов инжекцион и около 100 коня мощност, изтискани от двигател на 500 + хиляди километра, как да ускорява?! Смени поне на бензин, да ге...21:28 11.02.2013
78 гост
21:32 11.02.2013
79 яверт
22:05 11.02.2013
80 някои
22:10 11.02.2013
81 Александър Младенов
22:14 11.02.2013
82 trafika
22:23 11.02.2013
83 алонсо
Коментиран от #84, #97
22:31 11.02.2013
84 Владимир Владимиров
До коментар #83 от "алонсо":
Ти не разбра ли,че с двигателите на рено са някои модели от НИСКИТЕ КЛАСОВЕ...22:37 11.02.2013
85 330и
До коментар #68 от "георги":
точно, но и 330и не е зле :)))22:43 11.02.2013
86 начко
23:01 11.02.2013
87 BMW 330CI
23:02 11.02.2013
88 Име:
23:29 11.02.2013
89 PIRANHA
Коментиран от #98, #99
00:39 12.02.2013
90 BORIMECHKATA
01:31 12.02.2013
91 miro
Коментиран от #93, #102
05:24 12.02.2013
92 ВИП АМГ
До коментар #73 от "Мирослав Савов":
a ti s daciata stigna bez problem smeshko09:57 12.02.2013
93 ВИП АМГ
До коментар #91 от "miro":
09:57 12.02.2013
94 0321
10:12 12.02.2013
95 0321
До коментар #71 от "Andro":
Само 100 летниците вече помнят тази поговорка.....дядо ти ли е разправял тези стари стари историйки...10:15 12.02.2013
96 ККККО
До коментар #72 от "георги":
Ха ха ха.....смешко...че си и вярвате... вижте какво бях писал за нещастниците...10:18 12.02.2013
97 ККККО
До коментар #83 от "алонсо":
Хей...Алонсооо....ти не стана ли точно с РЕНО 2х пъти световен шампион бе.... лесно е сега да хапеш ръката която те храни и направи велик ... !!! А сега пък точно тези РЕНА лющят и плплющят във Ф1 конкурентите си от Мерджо АМГ ...Ферари ...Уйлямси...и компания..... нещо да добавиш ..умнико...?10:29 12.02.2013
98 0321
До коментар #89 от "PIRANHA":
Живей си на село ....гъзарей пред селските моми със 124-та си от 88/89г.... и м....та и на кризата....10:35 12.02.2013
99 ККККО
До коментар #89 от "PIRANHA":
За това се наричат "премиум марки"..... за хора с пари за които 2000 лв. са все едно ти да изпиеш една лимонада в сладкарницата ....10:52 12.02.2013
100 aleksandar
11:25 12.02.2013
101 BRABUS
12:47 12.02.2013
102 Lud gidiq
До коментар #91 от "miro":
kakuv komfort , kakva voziq .... 50% ot komforta otiva po dqvolite o6te na 1-vata godina.... nerabote6ti dat4ici , mehanizmi nastukla , centralno i kakvo li ne o6te. Moje bi trqbva da gi kupqt koreicite za da im pokajat kak se pravqt koli , a ot WAG da vzemat antikorozionnata obrabotka na kupeto14:28 12.02.2013
103 Луд гидия
14:33 12.02.2013
104 таксидия
До коментар #65 от "C KLASA":
Ми брато то моето Тико изкара 800 000км,дето е 900 кубика,та МБ с 2 700 кубика,ай моля ти са ,това не е критерий.14:47 12.02.2013
105 ааааа
Коментиран от #111
16:14 12.02.2013
106 JHGSD
Коментиран от #114
17:18 12.02.2013
107 M-STYLE
Коментиран от #110, #113
18:42 12.02.2013
108 МБ-Собственик
Незнам колко процента са били собственици на чистонов МБ пък камоли на друга марка пък тръгнали да обесняват че новите МБ-та или катоцяло тройката АУДИ БМВ И МБ не са качествени след 90-те .
Аз лично притежавам МБ Ц180 компресор базов модел 2008 , не бях го зел чистонов зех го на 1 година още беше в гаранция и дави кажа чесно само кунсумативи съм сменил такаче не се оплаквам но сепак тия автомобили им трябва добра подръжка не да се кара като първия човек и да не отваряш този капак.
послепис Със здраве
18:51 12.02.2013
109 ттт
19:02 12.02.2013
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 Росен Димитров
До коментар #105 от "ааааа":
А ти колега какво караш ако не е тайна? P.S Гроздето е кисело.21:38 12.02.2013
112 dani
Коментиран от #115
22:13 12.02.2013
113 ьяа
До коментар #107 от "M-STYLE":
me4ta na tebe ne na vseki .. Mercedes Benz-tova e markata !!!22:23 12.02.2013
114 rob
До коментар #106 от "JHGSD":
Tva SUBARU kvo beshe ?? Mercedes i vsichki ostanali !22:24 12.02.2013
115 rob
До коментар #112 от "dani":
Mercedes i vsichki ostanali !!!22:27 12.02.2013
116 Mitsubishi
Тези от тях които вървят, горят още повече :)
Коментиран от #117
00:08 13.02.2013
117 Пича
До коментар #116 от "Mitsubishi":
Ми те Мерцедесите са за хора които обичат сигурноста и лукса.На кой му пука колко горят?Като искаш икономия вземи си един Шевролет Авело.07:52 13.02.2013
118 denisbmw
10:11 13.02.2013
119 MERCEDES-BENZ
Коментиран от #120
10:00 16.02.2013
120 кретеноид
До коментар #119 от "MERCEDES-BENZ":
ТО ЗАКОТ СИ НЕГРАМОТНИК.17:07 16.02.2013