Американското издание Consumer Reports публикува ежегодната си класация на най-препоръчителните модели на местния пазар. Победители в седем от десетте категории са японски автомобили, които постигат най-добри резултати по показатели като надеждност и безопасност.
Рейтингът е съставен след тестове на 280 модела. Безспорен лидер сред марките е Honda, която се класира на първо място в три категории. На второ място с двама победители се подрежда Toyota.
От класацията отсъстват американски марки. Липсва и рейтинг в ключовия за Щатите клас на пикапите. От Consumer Reports обясняват това с невъзможността да тестват новите модели на General Motors и Chrysler.
Най-добрите автомобили на 2013 г.
Категория | Победител |
Седан от среден клас | Honda Accord |
Спортен автомобил | Scion FR-S/Subaru BRZ |
Бюджетен автомобил | Hyundai Elantra |
"Зелен" автомобил | Toyota Prius |
Компактен автомобил | Subaru Impreza |
Луксозен автомобил | Audi A6 |
Компактен кросоувър | Honda CR-V |
Кросоувър от среден клас | Toyota Highlander |
Спортен седан | BMW 328i |
Миниван | Honda Odyssey |
В началото на февруари Consumer Reports публикува класация на марките с най-добра и най-лоша репутация. Рейтингът бе съставен въз основа на анкета сред хиляди американци, които са оценявали качеството, безопасността, цената и динамичните характеристики. Победител стана Toyota, а най-слаб резултат набра Scion.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Коментиран от #13
11:08 28.02.2013
2 флори
11:11 28.02.2013
3 Ingolstatd
Коментиран от #4
11:17 28.02.2013
4 Дошо
До коментар #3 от "Ingolstatd":
В статията пише така:Победители в седем от десетте категории са японски автомобили, които постигат най-добри резултати по показатели като надеждност и безопасност.
Да видя някъде нещо за цени?
И от къде пък в Щатите немски седан?Там всичко е китайско, което пък повдига въпроса защо са им такива цените на германските ментета?
11:24 28.02.2013
5 Ingolstatd
Коментиран от #12, #15
11:28 28.02.2013
6 Ingolstatd
Коментиран от #7
11:35 28.02.2013
7 Име:
До коментар #6 от "Ingolstatd":
Сигурен ли си? Я пак виж табличката: Истинския спортен автомобил не е спортния седан, а купето!!Спортен автомобил Scion FR-S/Subaru BRZ
И сигурен ли си че BMW се прави само в Германия? Помисли пак.
Коментиран от #10
11:37 28.02.2013
8 '''''VIP VAG'''''
11:42 28.02.2013
9 Ingolstatd
Коментиран от #11
11:46 28.02.2013
10 520 zender
До коментар #7 от "Име:":
Аз лично не съм изненадан.И за БМВ не съм изненадан-естествено най-силен сред спортните седани.По-скоро трябва да се каже -динамичен седан,спортен седан за 328 е малко пресилено независимо че е 245кс.Единствено съм леко шокиран от категорията за луксозен автомобил-А6. Ами мисля си че има и по-луксозни марки като Мечока например....11:49 28.02.2013
11 Име:
До коментар #9 от "Ingolstatd":
Тази "странна еднодневна симбиоза" между тойота и субару, се харчи като топъл хляб и хората чакат за нея. Защото се говореше за нея 3 години преди да я пуснат! Отдавна спортна кола не беше предизвиквала такъв интерес , и още повече - очакване още преди да е произведена! Макар и 200к.с тя е великолепен спортен автомобил със страхотен handling, най-важното - достъпен спортен автомобил. Може да не е най-бързата, но не това е най-важното в случая. Именно тойота gt86 и субару BRZ превзеха автосалони като SEMA, Tokyo, Detroit. Може да видиш мнението на Дж. Кларксън за колата, а всички знаем че той е огромен критик. Но какво да ти обяснявам едва ли обръщаш внимание на това какво се случва извън Европа, и още повече какво мислят автомобилните маняци извън България. Едва ли дори гледаш, списания различни от Аутобилд или пък посещаваш други сайтове. Ако искаш разбира се, но омаловажавай това за което една камара любители на автомобили копнеят, не за друго, а защото ставаш смешен и комплексиран като плюеш по тоя начин.12:01 28.02.2013
12 Дошо
До коментар #5 от "Ingolstatd":
Е стават грешки.Статистиката не е съвършена12:14 28.02.2013
13 сашо
До коментар #1 от "Дошо":
до специалиста наречен:инголщат. много си далече от курника,след като си мислиш че BMWсе прави само в германия. прочети нещо за Южна Африка,и може и да ти стане ясно.Коментиран от #14
12:15 28.02.2013
14 Име:
До коментар #13 от "сашо":
И не само там. Ето подробна карта тук: http://www.bmwgroup.com/e/0_0_www_bmwgroup_com/produktion/produktionsnetzwerk/produktionsstandorte/produktionsstandorte.shtml12:25 28.02.2013
15 гламавия
До коментар #5 от "Ingolstatd":
приятелю главна роля без оскар нещо намирисва не мислиш ли12:31 28.02.2013
16 Специалиста
13:10 28.02.2013
17 Специалиста
В началото на февруари Consumer Reports публикува класация на марките с най-добра и най-лоша репутация. Рейтингът бе съставен въз основа на анкета сред хиляди американци, които са оценявали качеството, безопасността, цената и динамичните характеристики. Победител стана Toyota, а най-слаб резултат набра Scion.
А в таблицата е победител най- слабият - да не би там да действа Дошо - момче лош.
Коментиран от #21
13:15 28.02.2013
18 Инголщад
Говорим за сглобяването, а не за всичките им фабрики къде са и коя кви бурми произвежда... Вярно е, тук се съгласявам, че в зависимост оъ пазара се произвеждат в различни страни, като Малайзия, Индонезия, Русия и Египет, но поне знам, че за ЕУ са сглобени в Германия... а вашите японски недуразумения в Унгария, Полша и Турция най-вече...
А тоя т.н. Global assembly process се отнася за вече абсолютно всички марки автомобили ... Японски в Китай, китайски в България ... то затова и падна качеството напоследък... Немците като са ги правили в Германия и японците в Япония са били обучавани поколения наред... качествено и поетапно... а сега в интензивен курс от 6 месеца няма как да научиш пияния поляк да ти направи Мазда или турчина още с подпетените обувки да ти сглоби Тойота ... няма начин ....
13:44 28.02.2013
19 Инголщад
Загледай се малко безИМЕнен... Симпатична е колата наистина, фарчета, марчета... отпред, отзад ... барнали са я, но общият профил и ергономия са на КАРЕРА !!! Отново ТОТАЛНА КРАЖБА от жълтите мекерета.... Трябва да си сляп, че да не я виждаш.... за кой ли пореден път КРАДАТ немски дизайн.... Добре се управлявала, имала била хубав "handling" ... ми ше има как да няма като е "уеко" взаимстван ергономичния дизайн на ПОРШЕ... е те това най ме е яд на жълтите койоти..., че не спряха да крадат, щото нищо свое хубаво не могат да измислят...
Коментиран от #26
13:53 28.02.2013
20 kolyo
Обясни също така защо новите модели немските марки разбраха че съществува аеродинамика и започнаха да изглаждат форми ида и ипъват фарчета (очички) заприличвайки на японски модели от 90-те....Да казвам ли че крадат....?
И субаро е определено за най-доброто спортно купе от специалисти(няма да ти обяснявам защо) а не от теб „и да го сравняващ с Порще е смещно (дано знаещ че на Порщето мотора му е отзад).
Жалко че сляпата фенщина ти е в повече и започни да уважаващ противника - от полза ще ти е.
Коментиран от #24, #25
14:08 28.02.2013
21 сион
До коментар #17 от "Специалиста":
scion фр-с е 100% тойота/субаро, 3те модела се правят в един и същ завод, от едни и същи хора, с едни и същи части, като в различни държави се продава под различно име, пример: в англия се търси повече спортни субаро, и затова там ще бъде под името субаро, в сащ имат повече тойота и сион, затова ще е с името сион. в някой европейски държави ще се продава тойота, а в съседните субаро. Истината е че само емблемата е различнаКоментиран от #23
14:11 28.02.2013
22 Инголщад
"...за съжаление, докато си мислех, че IS е една от най-спортните и приятни за карне в сегмента коли, разбрах, че 3-ер и Ц-класе са няколко стъпки пред нас...( б.р. той всъщност осъзнава, че са години пред тях, а не стъпки, но се изказва по-меко)"
"по време на тестовете, сравнявайки нашите коли с конкурентите (знем за кого говори), общо взето нашите коли не бяха "fun to drive"
И т.н. и т.н.... тия малки хора още се опитват да дефинират понятието "fun to drive", докато Хер Шмит от години само това прави/произвежда....
Това главен инжинер на Тойота да ти признае публично, че колите им не струват и не доставят поне задоволително удоволствие от шофирането...здраве му кажи... И това ПОДЧЕРТАВАМ е НАЙ-ДОБРАТА японска марка ...!!! Другите бледнеят или са вече фалирали ...
Фуруяма направо да хваща късия меч и да пори.... по дължина отдолу - нагоре... той си знае как :-)
http://www.youtube.com/watch?v=EEwcE9ngKXA&list=PLE490B588941187BA&index=1
Коментиран от #27, #37
14:19 28.02.2013
23 Име:
До коментар #21 от "сион":
Всъщност не си прав.Subaru BRZ и Toyota GT86 се различават в настройките на окачването, както и предницата е различна и има и малки разлики в интериора. Тойота gt86 и Scion FRS са най-близки, но там също има малки разлики в интериора. Иначе си прав всички се произвеждат в завода на Субару във Fuji. (не съм сигурен за Scion).
14:26 28.02.2013
24 Име:
До коментар #20 от "kolyo":
Не му обръщай внимание. Виж че е пропит до мозъка на костите си с умраза хейтъра. Иначе не само това, откриха и двойното задвижване та почнаха и Порше и БМВ и Мерцедес да правят двойно. Няма да казвам коя марка го вкарва първа в серийно производство на лека кола още 72г. (Първа е Jansen но само 300 бройки). Да кажем ли че крадат?Инголщад : Като мразиш и не ти харесват, защо си ми дошъл тука да ревеш?
Коментиран от #28, #30
14:33 28.02.2013
25 Инголщад
До коментар #20 от "kolyo":
Коментар до #20:Точно това обясних малко по-долу неграмотен, нисък, жълтуре... че частите (били те на БОШ или на МАНН) се правят в разните там индонезии, малайзии, китай и турция ... ТОВА ВАЖИ за всяка ЕДНА марка автомобили в днешните глобално-мизерни икономически условия... А т.н. "асемблиране" както обичате да го наричате парвенютата, а не българската дума СГЛОБЯВАНЕ се извършва в Германия, ако е за ЕУ пазара...
А за СубарУ-то да ти кажа честно, то остана и ДВГ-то да бяха пльоснали отзад хаха ... малко са другите кражби от ПОРШ, че и тази наглата хаха... А какво общо има с дизайна дали двг е отпред или отзад?!?! Дали отреп е багажник или е отзад ... къде е разликата... ЗА ДИЗАЙНА?? КАЗВАМ ти, че общата линия на дизайна е ТОТАЛНА ПЛАДНЕШКА КРАЖБА от големият Хер ФЕРДИНАНД ПОРШЕ !!!
14:34 28.02.2013
26 Станимир Христов
До коментар #19 от "Инголщад":
..абе теб като те чете човек ще рече че найстина си убеден че освен немското друго нЕма. Я вземи и се поогледай малко бре младеж...виж нещо хапове си понабави или пък веднагапри личния лекар и да се мяташ по кабинетите за прегледи че нещо не е добре работата. Виж сега никой не отрича че Германюгите правят и някои добри автомобили но недей да казваш на черното бяло..то по твоята овча логика порше е по-добро и от Ламборгини....абе не е добре работата да знаеш... Хайде със здраве.14:37 28.02.2013
27 Адам Смит
До коментар #22 от "Инголщад":
Може, може... японците са хора на честта и достойнството. Ако, така е преценил значи е прав. Тази тяхна педантичност ги направи от една откъсната от света държава в мега икономическа сила. Колите им са безспорен лидер, когато говорим за качество и надеждност. Аз самият на база 20 годишния ми сериозен интерес към автомобилите, заключих, че няма по- разумен избор, за човек от средната класа, от японски автомобил. Точно заради това карам автомобил произведен от японци (колата ми е made in japan). Не мога да кажа, че са ми любимите автомобили, но за такъв имам пари, а за ферари, ламборгини, мазерати, астън мартин, ролс- ройс мога само да мечтая.Коментиран от #31, #32
14:39 28.02.2013
28 Инголщад
До коментар #24 от "Име:":
Пич не мразя, а се оптвам обективно да си излагам мненеито, което съвпада и с повечето автомобилбни специалисти, а именно, че немските автомобили са с една идея по-=добри от японските...Признавам си малко ме дразни факта, че като излезе една такава противоречива, съмнителна и НЕпотвърдена статийка САМО за американския пазар и всички ревете и се плюмчите тука колко са добри японските рикши... а истината е друга ... ;-)
Не се бъркай, аз също съм фен на Лексус, Суабру, Мицубиши и др., но не мога да си кривя душата ...
Коментиран от #29
14:42 28.02.2013
29 Име:
До коментар #28 от "Инголщад":
Да ти имам обективното мислене.14:44 28.02.2013
30 Инголщад
До коментар #24 от "Име:":
Ае пич ти къде отиде в седемдесетте за двойното... ми дай да се върнем и по-назад... кой е измислил дизела, кой е измислил автомобилът в съвременният му вид, кой е измислил ДВГ-то ... знаеш ги кои са, да не ги изброявам, не са японци... спори' със съвременни факти бе пич, не с носталгия от миналото ... Аргументирай се като мъж, а не като японец при Пърл Харбър...Коментиран от #35
14:49 28.02.2013
31 520 zender
До коментар #27 от "Адам Смит":
Ферари Ламборгини Мазерати Астън Мартин Ролс Ройс са автомобили за аристократи или новобогаташи а не за хора от средната класа.Къде ги сравняваш с практичен японски автомобил.Замисли са малко кат пишеш-нали си имал 20 годишен сериозен интерес към автомобилите.Срамота е да не отсяваш автомобил за средната класа от такъв за аристократи.Коментиран от #58
14:55 28.02.2013
32 Инголщад
До коментар #27 от "Адам Смит":
Именно, хора на честта и достойнството са, но не това е акцентът... Водещото е, че си признават, че са много по-назад от немските конкуренти и въпреки тази тяхна педантичност и трудолюбие, все още не могат да наваксат пропуснатото от Техническата революция до ср. на 20-ти век...Коментиран от #59
14:56 28.02.2013
33 Специалиста
15:15 28.02.2013
34 Специалиста
Коментиран от #36
15:17 28.02.2013
35 Име:
До коментар #30 от "Инголщад":
Едни го откриха 70те други след 30-40 години. Какво имат на наваксват? Ако сметнем че японците правят коли от 60те години. То значи са започнали 60 години по-късно от немците, а още през 80те станаха ужасно популярни в САЩ, и оттогава насам - лидер по продажби там. Е това означава ли че за 20-30 години са направили това което немците не можаха да направят за 80-90? Стига с измислените спорове. Ако искаш да си обективен недей да отхвърляш това което се предпочита от огромна маса хора живеещи в държава с доста висок стандарт на живот.15:35 28.02.2013
36 Име:
До коментар #34 от "Специалиста":
Синята кола от снимката е Honda Accord.15:38 28.02.2013
37 Дошо
До коментар #22 от "Инголщад":
Ще се поразровя, но мисля, че не казваш цялата истина.И по отношение на фън то драйв...........айде дай малко по-сериозно а.
Гледал съм Тиф Нидал как вози едни мацки с Лексус и БМВ и прави разни изпълнения с БМВ-то докато с Лексуса беше по-сдържан и накрая Лексуса е по-добре конструираната кола, по-устойчив в завой, по-комфортен ама видиш ли не бил толкова забавен, сякаш с БМВ-то ще се въртиш в кръг на всяко по-широко обществено място или ще излизаш и влизаш в завой с пушещи гуми.ПРОПАГАНДИ, ПРОПАГАНДИИИ
http://www.youtube.com/watch?v=tfRKdegtu5M
Гледай тази реклама на Субару и си направи изводите (ако можеш)Помисли какви асоциации и поведение навява рекламата на японския автомобил и какви са рекламите на немските ,,премиум" марки.
Коментиран от #38, #44
16:29 28.02.2013
38 Име:
До коментар #37 от "Дошо":
Lexus IS F e добър, даже много добър. Той е първия опит да конкурират М3 и то доста успешен. IS F има по-голяма максимална скорост 275км/ч докато М3 250 км/ч, след премахване на ел. ограничението скоростите са съответно 300 и 275км/ч. Но М3 е по-прецизно на писта и е по-бързо с малко, докато IS F е малко по-мек, по-комфортен. М3 е изключително добър автомобил и именно заради по-доброто му поведение на писта, Тиф го определя като по-забавен. Звука също е по-шумен, управлението има по-добър feedback от пътя и е като цяло по-спортна от IS F. Но като се има предвид че е първия опит на Лексус в тая свера, мисля че са се справили повече от добре.Коментиран от #41, #45
16:43 28.02.2013
39 520 зендер
Коментиран от #43
17:32 28.02.2013
40 Dr. Dick
Американеца яде и от Макдоналдс, защото са му казали, че е най-качествената храна в света. И ако се допитат до тях с една анкета ще излезе, че Макдоналдс е най-качествената храна...
Коментиран от #46, #47
17:50 28.02.2013
41 яверт
До коментар #38 от "Име:":
Гледай какво може Лексус ИС-Ф - задкормилното устройство също е много важно.http://www.youtube.com/watch?v=SAjkqJ48yI8
17:57 28.02.2013
42 гост
Всеки го знае.
18:12 28.02.2013
43 Име:
До коментар #39 от "520 зендер":
Е аз какво казах? Нали същото му казах и на Дошо?18:25 28.02.2013
44 Инголщад
До коментар #37 от "Дошо":
Бра'чед, точно в това клипче М3-ката накрая излиза победител, недей да си измисляш... Името по-долу ти го е обяснил клипа, явно не можеш да го схванеш или не знаеш английски, ама то не е и нужно, емоциите и виковете на мацките говорят сами... Точно накрая след като БМВ-то е финиширало с 10 сек преди Лексуса и той има време да направи един дрифт в кръг и тогава финишира, а после пита мацките в коя кола ви беше по-забавно, и те отговарят в хор Би Ем Дабъл ЮЮЮЮ ;-)))А рекламата ти даже не съм я гледал... Пич мислех те за възрастен...айде моля ти се ... реклами ли ше ми сравняваш ?!?! Аз съм ти постнал оригинално, скорощно интервю с главният инжинер на Лексус - Фуруяма Сан, ти с рекламки ше ме залъгваш ... не разискваме прах за пране хаххаха
Айде със здраве... БМВ е нумеро уно..!!!
18:58 28.02.2013
45 Инголщад
До коментар #38 от "Име:":
Първият и единствен опит от японски производител обаче... завършвай си уточненията ... моля ;-) немски конкуренти бол18:59 28.02.2013
46 тре
До коментар #40 от "Dr. Dick":
ДА бе знаем кои са спортните коли в Булгаристан - Голф и АстраКоментиран от #48
20:41 28.02.2013
47 330и
До коментар #40 от "Dr. Dick":
нямаш идея колко си прав!Коментиран от #49, #50
21:04 28.02.2013
48 Бай хой
До коментар #46 от "тре":
В анадола куцто магаре.21:27 28.02.2013
49 520 zender
До коментар #47 от "330и":
Извинявай ,обещавам че ще ти дам междинките за колата си.Днес излязох от болницата...Коментиран от #53
21:35 28.02.2013
50 Име:
До коментар #47 от "330и":
Нямаш идея колко нищо не разбираш.Коментиран от #52
21:53 28.02.2013
51 РРРР
22:00 28.02.2013
52 330и
До коментар #50 от "Име:":
ако си си написал домашните си лягай22:00 28.02.2013
53 330и
До коментар #49 от "520 zender":
за каквото и да си бил там, надявам се си се оправил, и аз "малко" съм объркал с последното време, все пак, на 2-ра от 60до100 - 3.5 сек на бензин, даже 3.6, ноо това е доколкото мога да го засека мисля, за макса, трябва да съм на 1-ва от 60 :)както и да е -- 60-100 - 3.6 сек на бензин
22:05 28.02.2013
54 а ма му
22:32 28.02.2013
55 Oriz s kartofi
Lexus e Toyota, Infinity e Nisan, Acura e Honda,
а Лада е Жигули
00:12 01.03.2013
56 Гостенина
10:43 01.03.2013
57 onq
16:40 01.03.2013
58 Адам Смит
До коментар #31 от "520 zender":
Нещо не си ме разбрал. Мога да си позволя японска и немска кола, но не и истински класен автомобил! Имам японска и немска, но мечтая за италианска и британска марка. Всеки може да кара бмв, тойота или мерцедес.20:57 01.03.2013
59 Адам Смит
До коментар #32 от "Инголщад":
Момче, нали уж следиш редовно автомобилните новини, защо позволяваш на мозъка ти така да ти се подиграва?Това което коментираше, се отнася за конкретният случай и единствено за него! Иначе всеки грамотен човек, знае че японските коли от поне две десетилетия са по- добри от френски, немски, италиански или пакистански автомобили.21:05 01.03.2013