28 Февруари, 2013 10:53 9 111 59

Японските коли отново най-добри в САЩ

  • consumer reports-
  • класация

Американското издание Consumer Reports публикува ежегодната си класация на най-препоръчителните модели на местния пазар. Победители в седем от десетте категории са японски автомобили, които постигат най-добри резултати по показатели като надеждност и безопасност.

Рейтингът е съставен след тестове на 280 модела. Безспорен лидер сред марките е Honda, която се класира на първо място в три категории. На второ място с двама победители се подрежда Toyota.

От класацията отсъстват американски марки. Липсва и рейтинг в ключовия за Щатите клас на пикапите. От Consumer Reports обясняват това с невъзможността да тестват новите модели на General Motors и Chrysler.

Най-добрите автомобили на 2013 г.

Категория Победител
Седан от среден клас Honda Accord
Спортен автомобил Scion FR-S/Subaru BRZ
Бюджетен автомобил Hyundai Elantra
"Зелен" автомобил Toyota Prius
Компактен автомобил Subaru Impreza
Луксозен автомобил Audi A6
Компактен кросоувър Honda CR-V
Кросоувър от среден клас Toyota Highlander
Спортен седан BMW 328i
Миниван Honda Odyssey

В началото на февруари Consumer Reports публикува класация на марките с най-добра и най-лоша репутация. Рейтингът бе съставен въз основа на анкета сред хиляди американци, които са оценявали качеството, безопасността, цената и динамичните характеристики. Победител стана Toyota, а най-слаб резултат набра Scion.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    1 20 Отговор
    Някой изненадан?

    Коментиран от #13

  • 2 флори

    1 15 Отговор
    Една истинска класация за разлика от германия която си нагласи само свои модели ,независимо от оценките на сравнително независимата ТЮВ.
  • 3 Ingolstatd

    15 1 Отговор
    E kak nqma da sa nai-dobri kato "luksozen" qponski sedan (made in Mexico) tam struva $30K sreshtu $100K za istinskiqt - nemskiqt!!!

    Коментиран от #4

  • 4 Дошо

    2 6 Отговор

    До коментар #3 от "Ingolstatd":

    В статията пише така:
    Победители в седем от десетте категории са японски автомобили, които постигат най-добри резултати по показатели като надеждност и безопасност.
    Да видя някъде нещо за цени?
    И от къде пък в Щатите немски седан?Там всичко е китайско, което пък повдига въпроса защо са им такива цените на германските ментета?
  • 5 Ingolstatd

    7 2 Отговор
    I vse pak nominaciqta za nai-dobra myjka rolq (luksozen avtomobil) koi pecheli - Audi A6....?? A nai-dobyr rejisior (sporten avtomobil - 3er 328i.... Vsichki ostanali spechelili ot nominaciite po razdeli sa prosto vtorostepenni....

    Коментиран от #12, #15

  • 6 Ingolstatd

    0 1 Отговор
    Moite uvajeniq, no Bayerishe Motoren Werke se pravi samo v Munich. Izkliuchenie pravqt liubimoto ti Audi v Mexico i Indiq i Benz v China....

    Коментиран от #7

  • 7 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Ingolstatd":

    Сигурен ли си? Я пак виж табличката: Истинския спортен автомобил не е спортния седан, а купето!!
    Спортен автомобил Scion FR-S/Subaru BRZ
    И сигурен ли си че BMW се прави само в Германия? Помисли пак.

    Коментиран от #10

  • 8 '''''VIP VAG'''''

    0 1 Отговор
    Hahahahahaaaa smeshnici, mnogo se zabavliavam kato vi cheta komentarite.
  • 9 Ingolstatd

    0 1 Отговор
    Bratko BEZ ime!!! Da velichaesh tazi stranna, ednodnevna simbioza m/u scion i Subaru e meko kazano nelepo... I na decata e qsno, che ima kyde kyde po-dobri sportni kupeta... Vij za Impreza-ta v kompakkten avtomobil po moga da se syglasq....

    Коментиран от #11

  • 10 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Име:":

    Аз лично не съм изненадан.И за БМВ не съм изненадан-естествено най-силен сред спортните седани.По-скоро трябва да се каже -динамичен седан,спортен седан за 328 е малко пресилено независимо че е 245кс.Единствено съм леко шокиран от категорията за луксозен автомобил-А6. Ами мисля си че има и по-луксозни марки като Мечока например....
  • 11 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Ingolstatd":

    Тази "странна еднодневна симбиоза" между тойота и субару, се харчи като топъл хляб и хората чакат за нея. Защото се говореше за нея 3 години преди да я пуснат! Отдавна спортна кола не беше предизвиквала такъв интерес , и още повече - очакване още преди да е произведена! Макар и 200к.с тя е великолепен спортен автомобил със страхотен handling, най-важното - достъпен спортен автомобил. Може да не е най-бързата, но не това е най-важното в случая. Именно тойота gt86 и субару BRZ превзеха автосалони като SEMA, Tokyo, Detroit. Може да видиш мнението на Дж. Кларксън за колата, а всички знаем че той е огромен критик. Но какво да ти обяснявам едва ли обръщаш внимание на това какво се случва извън Европа, и още повече какво мислят автомобилните маняци извън България. Едва ли дори гледаш, списания различни от Аутобилд или пък посещаваш други сайтове. Ако искаш разбира се, но омаловажавай това за което една камара любители на автомобили копнеят, не за друго, а защото ставаш смешен и комплексиран като плюеш по тоя начин.
  • 12 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ingolstatd":

    Е стават грешки.Статистиката не е съвършена
  • 13 сашо

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    до специалиста наречен:инголщат. много си далече от курника,след като си мислиш че BMWсе прави само в германия. прочети нещо за Южна Африка,и може и да ти стане ясно.

    Коментиран от #14

  • 14 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "сашо":

    И не само там. Ето подробна карта тук: http://www.bmwgroup.com/e/0_0_www_bmwgroup_com/produktion/produktionsnetzwerk/produktionsstandorte/produktionsstandorte.shtml
  • 15 гламавия

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Ingolstatd":

    приятелю главна роля без оскар нещо намирисва не мислиш ли
  • 16 Специалиста

    0 0 Отговор
    Тия па кви са. Явно в щатите никой не им обръща внимание и не им дават тестови автомобили - ухахахаха.
  • 17 Специалиста

    0 0 Отговор
    В последното изречение -
    В началото на февруари Consumer Reports публикува класация на марките с най-добра и най-лоша репутация. Рейтингът бе съставен въз основа на анкета сред хиляди американци, които са оценявали качеството, безопасността, цената и динамичните характеристики. Победител стана Toyota, а най-слаб резултат набра Scion.
    А в таблицата е победител най- слабият - да не би там да действа Дошо - момче лош.

    Коментиран от #21

  • 18 Инголщад

    0 1 Отговор
    Ей това е правилният линк тикв0...Worldwide assembly plants: http://www.bmwgroup.com/bmwgroup_prod/e/0_0_www_bmwgroup_com/produktion/produktionsnetzwerk/produktionsstandorte/montagewerke.html

    Говорим за сглобяването, а не за всичките им фабрики къде са и коя кви бурми произвежда... Вярно е, тук се съгласявам, че в зависимост оъ пазара се произвеждат в различни страни, като Малайзия, Индонезия, Русия и Египет, но поне знам, че за ЕУ са сглобени в Германия... а вашите японски недуразумения в Унгария, Полша и Турция най-вече...

    А тоя т.н. Global assembly process се отнася за вече абсолютно всички марки автомобили ... Японски в Китай, китайски в България ... то затова и падна качеството напоследък... Немците като са ги правили в Германия и японците в Япония са били обучавани поколения наред... качествено и поетапно... а сега в интензивен курс от 6 месеца няма как да научиш пияния поляк да ти направи Мазда или турчина още с подпетените обувки да ти сглоби Тойота ... няма начин ....
  • 19 Инголщад

    0 1 Отговор
    А това недОразумение (поправям си прав. грешка от пр. пост) Тойота ГТ, Субару БРЪЗ + Сцион ала-бала... също си признавам не бях го заглеждал, но сега прегледах 2-3 ревюта и ХОП изненада, що да видя.... ами то това е 1:1 копие на дизайна на ПОРШЕ !!!

    Загледай се малко безИМЕнен... Симпатична е колата наистина, фарчета, марчета... отпред, отзад ... барнали са я, но общият профил и ергономия са на КАРЕРА !!! Отново ТОТАЛНА КРАЖБА от жълтите мекерета.... Трябва да си сляп, че да не я виждаш.... за кой ли пореден път КРАДАТ немски дизайн.... Добре се управлявала, имала била хубав "handling" ... ми ше има как да няма като е "уеко" взаимстван ергономичния дизайн на ПОРШЕ... е те това най ме е яд на жълтите койоти..., че не спряха да крадат, щото нищо свое хубаво не могат да измислят...

    Коментиран от #26

  • 20 kolyo

    2 0 Отговор
    Забелязвам че немските фенчета са най-оглозгани откъм информация.Я долупищещия да обясни къде се изработват детайлите ,окабеляванията електрониката.....в германия ли?Или германия си е място за асемблиране само....Говорищ глупости
    Обясни също така защо новите модели немските марки разбраха че съществува аеродинамика и започнаха да изглаждат форми ида и ипъват фарчета (очички) заприличвайки на японски модели от 90-те....Да казвам ли че крадат....?
    И субаро е определено за най-доброто спортно купе от специалисти(няма да ти обяснявам защо) а не от теб „и да го сравняващ с Порще е смещно (дано знаещ че на Порщето мотора му е отзад).
    Жалко че сляпата фенщина ти е в повече и започни да уважаващ противника - от полза ще ти е.

    Коментиран от #24, #25

  • 21 сион

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Специалиста":

    scion фр-с е 100% тойота/субаро, 3те модела се правят в един и същ завод, от едни и същи хора, с едни и същи части, като в различни държави се продава под различно име, пример: в англия се търси повече спортни субаро, и затова там ще бъде под името субаро, в сащ имат повече тойота и сион, затова ще е с името сион. в някой европейски държави ще се продава тойота, а в съседните субаро. Истината е че само емблемата е различна

    Коментиран от #23

  • 22 Инголщад

    0 1 Отговор
    Искам японски кратуни да изгледате внимателно това росно-прясно интервю на Фуруяма Сан - главният инжинер на Lexus IS ... за версията 2014 - автомобил с много красива визия по моему... но ето какво казва япончугата...от трибуната на високия си пост...

    "...за съжаление, докато си мислех, че IS е една от най-спортните и приятни за карне в сегмента коли, разбрах, че 3-ер и Ц-класе са няколко стъпки пред нас...( б.р. той всъщност осъзнава, че са години пред тях, а не стъпки, но се изказва по-меко)"

    "по време на тестовете, сравнявайки нашите коли с конкурентите (знем за кого говори), общо взето нашите коли не бяха "fun to drive"

    И т.н. и т.н.... тия малки хора още се опитват да дефинират понятието "fun to drive", докато Хер Шмит от години само това прави/произвежда....

    Това главен инжинер на Тойота да ти признае публично, че колите им не струват и не доставят поне задоволително удоволствие от шофирането...здраве му кажи... И това ПОДЧЕРТАВАМ е НАЙ-ДОБРАТА японска марка ...!!! Другите бледнеят или са вече фалирали ...

    Фуруяма направо да хваща късия меч и да пори.... по дължина отдолу - нагоре... той си знае как :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=EEwcE9ngKXA&list=PLE490B588941187BA&index=1

    Коментиран от #27, #37

  • 23 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "сион":

    Всъщност не си прав.
    Subaru BRZ и Toyota GT86 се различават в настройките на окачването, както и предницата е различна и има и малки разлики в интериора. Тойота gt86 и Scion FRS са най-близки, но там също има малки разлики в интериора. Иначе си прав всички се произвеждат в завода на Субару във Fuji. (не съм сигурен за Scion).
  • 24 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "kolyo":

    Не му обръщай внимание. Виж че е пропит до мозъка на костите си с умраза хейтъра. Иначе не само това, откриха и двойното задвижване та почнаха и Порше и БМВ и Мерцедес да правят двойно. Няма да казвам коя марка го вкарва първа в серийно производство на лека кола още 72г. (Първа е Jansen но само 300 бройки). Да кажем ли че крадат?
    Инголщад : Като мразиш и не ти харесват, защо си ми дошъл тука да ревеш?

    Коментиран от #28, #30

  • 25 Инголщад

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "kolyo":

    Коментар до #20:

    Точно това обясних малко по-долу неграмотен, нисък, жълтуре... че частите (били те на БОШ или на МАНН) се правят в разните там индонезии, малайзии, китай и турция ... ТОВА ВАЖИ за всяка ЕДНА марка автомобили в днешните глобално-мизерни икономически условия... А т.н. "асемблиране" както обичате да го наричате парвенютата, а не българската дума СГЛОБЯВАНЕ се извършва в Германия, ако е за ЕУ пазара...

    А за СубарУ-то да ти кажа честно, то остана и ДВГ-то да бяха пльоснали отзад хаха ... малко са другите кражби от ПОРШ, че и тази наглата хаха... А какво общо има с дизайна дали двг е отпред или отзад?!?! Дали отреп е багажник или е отзад ... къде е разликата... ЗА ДИЗАЙНА?? КАЗВАМ ти, че общата линия на дизайна е ТОТАЛНА ПЛАДНЕШКА КРАЖБА от големият Хер ФЕРДИНАНД ПОРШЕ !!!
  • 26 Станимир Христов

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Инголщад":

    ..абе теб като те чете човек ще рече че найстина си убеден че освен немското друго нЕма. Я вземи и се поогледай малко бре младеж...виж нещо хапове си понабави или пък веднагапри личния лекар и да се мяташ по кабинетите за прегледи че нещо не е добре работата. Виж сега никой не отрича че Германюгите правят и някои добри автомобили но недей да казваш на черното бяло..то по твоята овча логика порше е по-добро и от Ламборгини....абе не е добре работата да знаеш... Хайде със здраве.
  • 27 Адам Смит

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Инголщад":

    Може, може... японците са хора на честта и достойнството. Ако, така е преценил значи е прав. Тази тяхна педантичност ги направи от една откъсната от света държава в мега икономическа сила. Колите им са безспорен лидер, когато говорим за качество и надеждност. Аз самият на база 20 годишния ми сериозен интерес към автомобилите, заключих, че няма по- разумен избор, за човек от средната класа, от японски автомобил. Точно заради това карам автомобил произведен от японци (колата ми е made in japan). Не мога да кажа, че са ми любимите автомобили, но за такъв имам пари, а за ферари, ламборгини, мазерати, астън мартин, ролс- ройс мога само да мечтая.

    Коментиран от #31, #32

  • 28 Инголщад

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "Име:":

    Пич не мразя, а се оптвам обективно да си излагам мненеито, което съвпада и с повечето автомобилбни специалисти, а именно, че немските автомобили са с една идея по-=добри от японските...

    Признавам си малко ме дразни факта, че като излезе една такава противоречива, съмнителна и НЕпотвърдена статийка САМО за американския пазар и всички ревете и се плюмчите тука колко са добри японските рикши... а истината е друга ... ;-)

    Не се бъркай, аз също съм фен на Лексус, Суабру, Мицубиши и др., но не мога да си кривя душата ...

    Коментиран от #29

  • 29 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Инголщад":

    Да ти имам обективното мислене.
  • 30 Инголщад

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "Име:":

    Ае пич ти къде отиде в седемдесетте за двойното... ми дай да се върнем и по-назад... кой е измислил дизела, кой е измислил автомобилът в съвременният му вид, кой е измислил ДВГ-то ... знаеш ги кои са, да не ги изброявам, не са японци... спори' със съвременни факти бе пич, не с носталгия от миналото ... Аргументирай се като мъж, а не като японец при Пърл Харбър...

    Коментиран от #35

  • 31 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Адам Смит":

    Ферари Ламборгини Мазерати Астън Мартин Ролс Ройс са автомобили за аристократи или новобогаташи а не за хора от средната класа.Къде ги сравняваш с практичен японски автомобил.Замисли са малко кат пишеш-нали си имал 20 годишен сериозен интерес към автомобилите.Срамота е да не отсяваш автомобил за средната класа от такъв за аристократи.

    Коментиран от #58

  • 32 Инголщад

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Адам Смит":

    Именно, хора на честта и достойнството са, но не това е акцентът... Водещото е, че си признават, че са много по-назад от немските конкуренти и въпреки тази тяхна педантичност и трудолюбие, все още не могат да наваксат пропуснатото от Техническата революция до ср. на 20-ти век...

    Коментиран от #59

  • 33 Специалиста

    0 0 Отговор
    Мнението ми по-долу беше че това е една екзотична класация, толкова объркана че веднъж най-слабия след пет реда се обявява за най-добър. А дискусиите са си все същите - с голямо желание очаквам някой да напише нещо интересно и вярно.
  • 34 Специалиста

    0 0 Отговор
    До разбирачите - кой е автомобила от корицата-снимката.

    Коментиран от #36

  • 35 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Инголщад":

    Едни го откриха 70те други след 30-40 години. Какво имат на наваксват? Ако сметнем че японците правят коли от 60те години. То значи са започнали 60 години по-късно от немците, а още през 80те станаха ужасно популярни в САЩ, и оттогава насам - лидер по продажби там. Е това означава ли че за 20-30 години са направили това което немците не можаха да направят за 80-90? Стига с измислените спорове. Ако искаш да си обективен недей да отхвърляш това което се предпочита от огромна маса хора живеещи в държава с доста висок стандарт на живот.
  • 36 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Специалиста":

    Синята кола от снимката е Honda Accord.
  • 37 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Инголщад":

    Ще се поразровя, но мисля, че не казваш цялата истина.
    И по отношение на фън то драйв...........айде дай малко по-сериозно а.
    Гледал съм Тиф Нидал как вози едни мацки с Лексус и БМВ и прави разни изпълнения с БМВ-то докато с Лексуса беше по-сдържан и накрая Лексуса е по-добре конструираната кола, по-устойчив в завой, по-комфортен ама видиш ли не бил толкова забавен, сякаш с БМВ-то ще се въртиш в кръг на всяко по-широко обществено място или ще излизаш и влизаш в завой с пушещи гуми.ПРОПАГАНДИ, ПРОПАГАНДИИИ

    http://www.youtube.com/watch?v=tfRKdegtu5M

    Гледай тази реклама на Субару и си направи изводите (ако можеш)Помисли какви асоциации и поведение навява рекламата на японския автомобил и какви са рекламите на немските ,,премиум" марки.

    Коментиран от #38, #44

  • 38 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Дошо":

    Lexus IS F e добър, даже много добър. Той е първия опит да конкурират М3 и то доста успешен. IS F има по-голяма максимална скорост 275км/ч докато М3 250 км/ч, след премахване на ел. ограничението скоростите са съответно 300 и 275км/ч. Но М3 е по-прецизно на писта и е по-бързо с малко, докато IS F е малко по-мек, по-комфортен. М3 е изключително добър автомобил и именно заради по-доброто му поведение на писта, Тиф го определя като по-забавен. Звука също е по-шумен, управлението има по-добър feedback от пътя и е като цяло по-спортна от IS F. Но като се има предвид че е първия опит на Лексус в тая свера, мисля че са се справили повече от добре.

    Коментиран от #41, #45

  • 39 520 зендер

    0 0 Отговор
    И към двамата от japoneze power:Преклон към японската надеждност както и към японските хибриди.Нямам нищо против и Лексус ис-ф,но хайде спрете.М3 е законодатела в този клас автомобили.Дошо-не съм гледал никакви реклами.Нямам и намерение да го правя.М3 не се нуждае от реклама ако за него говориш.Докато не съм сигурен че конкурентът му няма нужда от реклама.Напротив!!!!Има и то крещяща нужда от реклама.И въпреки това-не забивайте спора както в темата за Макларъна......

    Коментиран от #43

  • 40 Dr. Dick

    0 1 Отговор
    Стоя и се чудя.... кое им е спортното на тия Субару BRZ и Тоуота GT??? Не виждам??? Кое? Динамичните характеристики ли?
    Американеца яде и от Макдоналдс, защото са му казали, че е най-качествената храна в света. И ако се допитат до тях с една анкета ще излезе, че Макдоналдс е най-качествената храна...

    Коментиран от #46, #47

  • 41 яверт

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Име:":

    Гледай какво може Лексус ИС-Ф - задкормилното устройство също е много важно.

    http://www.youtube.com/watch?v=SAjkqJ48yI8
  • 42 гост

    0 0 Отговор
    М3>>>Lexus IS F
    Всеки го знае.
  • 43 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "520 зендер":

    Е аз какво казах? Нали същото му казах и на Дошо?
  • 44 Инголщад

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Дошо":

    Бра'чед, точно в това клипче М3-ката накрая излиза победител, недей да си измисляш... Името по-долу ти го е обяснил клипа, явно не можеш да го схванеш или не знаеш английски, ама то не е и нужно, емоциите и виковете на мацките говорят сами... Точно накрая след като БМВ-то е финиширало с 10 сек преди Лексуса и той има време да направи един дрифт в кръг и тогава финишира, а после пита мацките в коя кола ви беше по-забавно, и те отговарят в хор Би Ем Дабъл ЮЮЮЮ ;-)))

    А рекламата ти даже не съм я гледал... Пич мислех те за възрастен...айде моля ти се ... реклами ли ше ми сравняваш ?!?! Аз съм ти постнал оригинално, скорощно интервю с главният инжинер на Лексус - Фуруяма Сан, ти с рекламки ше ме залъгваш ... не разискваме прах за пране хаххаха

    Айде със здраве... БМВ е нумеро уно..!!!
  • 45 Инголщад

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Име:":

    Първият и единствен опит от японски производител обаче... завършвай си уточненията ... моля ;-) немски конкуренти бол
  • 46 тре

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "Dr. Dick":

    ДА бе знаем кои са спортните коли в Булгаристан - Голф и Астра

    Коментиран от #48

  • 47 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "Dr. Dick":

    нямаш идея колко си прав!

    Коментиран от #49, #50

  • 48 Бай хой

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "тре":

    В анадола куцто магаре.
  • 49 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "330и":

    Извинявай ,обещавам че ще ти дам междинките за колата си.Днес излязох от болницата...

    Коментиран от #53

  • 50 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "330и":

    Нямаш идея колко нищо не разбираш.

    Коментиран от #52

  • 51 РРРР

    0 0 Отговор
    Къде са марките LEXUS , Infiniti , Acura ??????
  • 52 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "Име:":

    ако си си написал домашните си лягай
  • 53 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "520 zender":

    за каквото и да си бил там, надявам се си се оправил, и аз "малко" съм объркал с последното време, все пак, на 2-ра от 60до100 - 3.5 сек на бензин, даже 3.6, ноо това е доколкото мога да го засека мисля, за макса, трябва да съм на 1-ва от 60 :)
    както и да е -- 60-100 - 3.6 сек на бензин
  • 54 а ма му

    1 6 Отговор
    японските катифалки мале ле
  • 55 Oriz s kartofi

    0 1 Отговор
    До #51 PPPP

    Lexus e Toyota, Infinity e Nisan, Acura e Honda,
    а Лада е Жигули
  • 56 Гостенина

    1 0 Отговор
    Къде е новината тук? Та, това от години се знае и никой не е изненадан, че за поредна година японските коли са най-добри.
  • 57 onq

    1 0 Отговор
    Da nakarash amerikaneca da si kupi hibrid i malolitrajki pri uslovie 4e pri tqh gorivoto e det se vika bez pari...Tova e uspeh
  • 58 Адам Смит

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "520 zender":

    Нещо не си ме разбрал. Мога да си позволя японска и немска кола, но не и истински класен автомобил! Имам японска и немска, но мечтая за италианска и британска марка. Всеки може да кара бмв, тойота или мерцедес.
  • 59 Адам Смит

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Инголщад":

    Момче, нали уж следиш редовно автомобилните новини, защо позволяваш на мозъка ти така да ти се подиграва?Това което коментираше, се отнася за конкретният случай и единствено за него! Иначе всеки грамотен човек, знае че японските коли от поне две десетилетия са по- добри от френски, немски, италиански или пакистански автомобили.