Last news in Fakti

24 Август, 2021 13:40 8 510 21

Близо 90 хиляди лева за тази A-Klasse от 1999 година

  • mercedes-
  • a-klasse-
  • a45-
  • amg

За тези пари може да си вземете чисто ново A45 AMG

Първата генерация на Mercedes-Benz A-Klasse не може да се похвали с прекалено добра слава и многобройни фенове за разлика от последното поколение на модела, което държи титлата за най-мощен хечбек. Въпреки това, този екземпляр от 1999 година се продава за цена от 44 900 евро, което всъщност е доста близо до сумата, която бихте платили за чисто ново A45 AMG.

Близо 90 хиляди лева за тази A-Klasse от 1999 година

За близо 90 лева получавате Mercedes А160, произведен през 1999 година от специалната серия Hakkinen в чест на пилота от Formula 1 – Мика Хаккинен, който печели титлата с победа над Шумахер именно през 1998 и 1999 година.

Близо 90 хиляди лева за тази A-Klasse от 1999 година

Специалната A-Klasse се отличава с графики, подобни на тези на болидите на Mercedes-McLaren, както и името на пилота. Отличителни са още 17-цоловите AMG джанти, както и ауспухът с двоен накрайник от лявата страна.

Близо 90 хиляди лева за тази A-Klasse от 1999 година

В интериора пък е избрана червена кожа, която да облече седалките, вратите, таблото и волана, а стандартно за тогава са влизали екстри като климатик, електрически прозорци, озвучителна система BOSE, подгрев на седалките, централно заключване и алуминиеви педали.

Близо 90 хиляди лева за тази A-Klasse от 1999 година

От автомобила са направени точно 125 бройки, като конкретния екземпляр е изминал едва 215 километра през 22 годишния си живот след като е съхраняван в различни шоуруми и гаражи.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 барабус

    58 7 Отговор
    Де.ба и кенефа,за най малкия ремонт мотора долу!Айде мерси!

    Коментиран от #18

  • 2 виждащ

    49 0 Отговор
    за близо 90 лева
    страхотно
  • 3 Иво

    50 5 Отговор
    Този модел е най големия позор за марката.Освен,че при заобикаляне на конуси с 50км.ч се преобърна още при първия тест ламарините ръждясват а двигателите и скоростните кутии дефектираха при 5 цифрен пробег.

    Коментиран от #21

  • 4 Онли Ю Ес Ей

    17 32 Отговор
    Немски кенеф. Друго си е Кадилак..или Крайслер. Автомобили за Императори.
  • 5 Гост

    16 2 Отговор
    A45 в БГ започва от 115к лева, цената за А35 е 94к , т.е няма да може да си вземете А-клас АМГ за цената на тази .
  • 6 Боклуци

    32 5 Отговор
    Жена ми имаше такава от 2003 г. Счупи и се скоростната кутия и се ядосах и я дадох за скраб. Големи боклуци са А и Б класата. После аз карах една нова А класа 2015 служебна то като натисна педала на газта сякаш минаваше цяла вечност преди да набере пълни боклуци!!!

    Коментиран от #7

  • 7 Komapak

    22 2 Отговор

    До коментар #6 от "Боклуци":

    Не знам какво очакваш от малка кола. Няма как да кзлети. Тойота ярис за да изпревари някого по нанаглрнището се налага да изключиш климатика. С всички малки е така. Компромис. Уцелил си, че ти е служебна. 😀😀😀😀😀Колкото до екземпляра от снимката може би бих го взел ако кма личен автограф от Мика Хакинен. То и макларън си кръстиха модел Сена, но е 30000 евро по скъп за + 20коня. Свят ширрок, идиоти много....
  • 8 Пеко Таков

    19 5 Отговор
    Германските коли от това време взеха да стават боклуци.А класата не е Мерцедес,но по-неприятното беше,че Е класата от това време ръжясваше на втората година.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Коментара

    14 3 Отговор
    Интересно, но що за жалко изпълнение от Мерцедес?! Може ли в чест на две титли във Ф1 да пуснеш модифицирана А-Klasse?!

    Коментиран от #11

  • 11 Komapak

    8 6 Отговор

    До коментар #10 от "Коментара":

    След като 50 години не си участвал си е голям успех. Опитвайки да спре след ягуар, който е с дискови спирачки мерцедеса се врязва в централната трибуна на льо ман. 185 загинали и мад 300 ранени. Катастрафота стаеа заради техническо несъвършенство. По това време мерцедес е с барабанни спирачки.

    Коментиран от #16

  • 12 хъхъ

    14 0 Отговор
    Готина е, ама чак 90 хил. лв.

    5 хил. лв. най-много.
  • 13 Майтап

    12 3 Отговор
    Ако не беше с емблема на мерцедес, никой нямаше да да се изказва ласкаво за това недоразумение.
  • 14 Ййхгх

    6 1 Отговор
    В Русе си бръмчи една такава ежедневка
    Много е различна от стоковите. Много е различна.
  • 15 Буха ха

    11 2 Отговор
    Единствената бройка която не се е обръщала поне няколко пъти.
  • 16 Plameni

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "Komapak":

    Няма нищо вярно в написаното, освен барабаните спирачки.
  • 17 Komapak

    0 2 Отговор
    Има в тубата видео. Ако потърсиш ще го мамериш...
  • 18 Роги

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "барабус":

    Не е за тебе,за ценители е.
  • 19 98926

    1 3 Отговор
    Тази кола е гвра с Hakkinen. Имал е клауза в договора, че ако има такава кола, ще вземе процент от всяка продадена бройка. И как да го прецакат от Mercedes? Вместо да направят спортна кола с името на шампиона (CL, SL или CLK дори), хората, който купуват такива коли се интересуват от това кой е шампион във Formula 1 (дори и бегло), Mercedes правят зле продаваната A-klasse. Хората, които си купуват A-klasse, не се интересуват от това кой е шампион във Formula 1, още по-малко биха дали повече пари за такъв автомобил. От там - никакви продажби - никакви допълнителни пари за Hakkinen. Представете си дори най-ниския клас от спортните - CLK Hakkinen, хората щяха да се състеават да си я взимат и дори с 1 к.с. повече. "И аз имам CLK" - "Ама моята е Hakkinen!!!".
  • 20 шофер

    0 3 Отговор
    Напълно нормално е да струва толкова за германска кола. Все пак не е източна талига или пицарска каляска. АМГ, М пакет, ЕрЕс, ГеТе, ГеТеИ, ЕсТе...все технологии от бъдещето предлагани от немски инженери а не азиатски купета сделани от кенчета пепси кола тоест консумираш бързо и захвърляш. Красота!
  • 21 ГруЮ

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Иво":

    Ми не е съвсем вярно. Жената си бръмчи с една такава А140 Автоматик, 1999 . Няма никъде ръжда и е с 6-цифрен пробег. В София е пълно с такива.