След няколко месечни преговори с известния руски бранд, лекотоварните автомобили GAZelle NN ще бъдат предлагани отново в България. Първите доставки се очакват в края на месец септември и началото на октомври. Краткосрочната стратегия на компанията е да развие дилърска мрежа в цялата страна и да покаже потенциала на руските превозни средства, които между другото са оборудвани с германски двигатели.
Добре известно е, че ситуацията на световните пазари и недостига на ключови чипове, необходими за създаването на един автомобил, се отразят на производството и недостатъчните количества на пазара. Но благодарение на това, че заводът на GAZelle не е засегнат от световната криза, поръчките ще бъдат изпълнявани много бързо, без нормалните за сегашната ситуация забавяния.
Създадени за предимно тежките условия за Русия, тези товарни автомобили са проектирани, така че издръжливостта и надеждността на компонентите да е приоритет. Но с настъпването на новия век и все по-голямата свързаност в световен мащаб, производителят осъзнава и разликите между желанията на различните клиенти. Именно заради това добавя и някои модерни технологии.
Дизайнът на обновения автомобил GAZelle NN е вече по-дързък и сложен, запазвайки разпознаваемостта на фамилията GAZelle и прибавяйки необходимия набор новости. Двигателят е от екологичен клас EURO-6. Разработен от Volkswagen и многократно използван и тестван в широка гама от леки и товарни автомобили.
• Модел на двигателя: ЕА189 2.0 TDI
• Тип на двигателя: дизелов двигател с турбокомпресор и интеркулер
• Максимална мощност, kW (к.с.) при честота на въртене на коляновия вал: 100kW (136
к.с.) и 340 Нм при 3500 об/мин
• Максимален въртящ момент: 340Нм @ 2000 - 3500 об/мин
• Брой и разположение на цилиндрите: 4 редови
• Екологичен клас: EURO-6D
Нова 6-степенна механична скоростна кутия, проектирана и разработена за работа със значителни товари на дълги разстояния, която позволява намаляване на разхода на гориво с до 13%. Натоварен автомобил може да започне движение, ако е с 6-степенна механична трансмисия, от 2-ра предавка. Разход на гориво - от 14 - 15 л/100 км.
GAZelle NN ще бъде основоположник на ново поколение автомобили GAZ. Платформа за по-нататъшно разработване на нови модели и версии на гъвкави, надеждни и икономични лекотоварни автомобили. Базовите цени започват от 29 900 лв. без ДДС като допълнителното оборудване, което може да се поръча включва климатик, електроуправляеми външни огледала, въздушна възлгавница за пасажерите до водача, автопилот (cruise control), аудио с USB и управление от волана, задни врати с 270° ъгъл на отваряне, 'LED Matrix' предни светлини, LED фарове за мъгла, атермично стъкло, защитно покритие на пода на товарния отсек, комфортен пакет за шофьора и други.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БСП...ЗЛО КОМУНДЕ
Коментиран от #8, #35, #40
12:02 04.09.2021
2 Петър
Коментиран от #50
12:04 04.09.2021
3 Хайван Костофф
12:07 04.09.2021
4 ЧЕ НЕ ГИ ВИЖДАМ
Коментиран от #21, #30, #36
12:09 04.09.2021
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 сдфдс
12:15 04.09.2021
7 миии
12:19 04.09.2021
8 НадценкаЕдна
До коментар #1 от "БСП...ЗЛО КОМУНДЕ":
защото нашите нови братя гласуват нон-стоп закони, които да забранят вноса на коли, които не внасят достатъчно пари в икономиката на ЕС. Дори корейските, ги карат да ги сглобяват в ЕС и то с да имат западчни части, купени с техните надценки.12:19 04.09.2021
9 т 64
Коментиран от #22
12:19 04.09.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 гост
Aкo гo прeдлaгaт нa пoлoвин цeнa, мoжe и дa ce прoдaвa, нo зaceгa e мнoгo дaлeчe oт рeaлнocттa.
Коментиран от #15, #20, #23, #37
12:34 04.09.2021
15 Ама тази ГАЗ-ка
До коментар #14 от "гост":
Е бус бе братчед, не баничарка 😉Коментиран от #18, #39
12:45 04.09.2021
16 Иво
12:47 04.09.2021
17 Пеко Таков
Коментиран от #49
12:49 04.09.2021
18 Шашав
До коментар #15 от "Ама тази ГАЗ-ка":
Хем е бус,хем е с двигател на Фолксваген,ама щом е руско започват да го храчат и сравняват с несравними неща.12:56 04.09.2021
19 !!!?
13:09 04.09.2021
20 Qwerty
До коментар #14 от "гост":
Еквивалента на VW е Крафтър! Там цените и разхода са други! Туран не е в тази галактика, ама въобще!13:21 04.09.2021
21 Ахах
До коментар #4 от "ЧЕ НЕ ГИ ВИЖДАМ":
И от изток13:38 04.09.2021
22 Komapak
До коментар #9 от "т 64":
Цените на форд определено не са същите. С всички екстри максимална база е 72000лв.Рено така или иначе не предлагат никакви екстри и е доста по-малко, но все пак доста над 30000лв. Съвсем отделен е въпроса, че максималната база на рено завива малко. Изключително зле маневрен. Единствения му плюс пред форд е, че е електронно ограничен на 175км/ч а форда е 165км/ч.и двата буса на задната седалка са катастрофа с отоплението. Форда е зле и с уплътненията. Свири та знае ли се. Ама щом си казал, че е по-добре... Почти ти повярвах. Имам само по около 20000км на всеки от тях в Германия.Коментиран от #24
13:54 04.09.2021
23 ВикиЛексъсВарна
До коментар #14 от "гост":
Осъзнаваш ли че сравняваш Туран- малък семеен ван със огромен бус? - и чисто новия Туран стартира от 76 000 лева с ддс!14:24 04.09.2021
24 ВикиЛексъсВарна
До коментар #22 от "Komapak":
Какви задни седалки в товарни бусове? Явно се бъркаш с пътническите за маршрутки?! - Газелата тук ще е само товарна - като Фиат Дукато - Транзит - с предни три седящи места. Всички товарни бусове са зле обезшумени и с най-евтината пластмаса дори новите Мерцедес Спринтер са зле...просто в този клас всичко е зле като качество и се търси максимално ниска цена...дори бусовете на Мерцедес гният зверски още от 9-тата година.Коментиран от #27, #28
14:28 04.09.2021
25 Радослав Славчев - Отново се ПРОДАВАТ ?
14:33 04.09.2021
26 Бръмбал
Коментиран от #29
15:20 04.09.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Komapak
До коментар #24 от "ВикиЛексъсВарна":
Двойна кабина за балканската паплллач. 😀 Във Франция е пълно с полски бусчета ивеко. Сигурно нещо знаят поляците... И колкото и да плюете против фиат ивеко някои се оказаха милионници. Отделен е въпроса с кошмара за ремонт на групата. Всеки бус си има недомислици, но избора е голям. Много приятно впечатление ми направи пежо. Чисто новичък е изключително удоволствие за шофиране.Коментиран от #31
15:55 04.09.2021
29 Бръм
До коментар #26 от "Бръмбал":
Отговорът е Sin Cars. Чакаме ги с нетърпение.16:49 04.09.2021
30 Е па що
До коментар #4 от "ЧЕ НЕ ГИ ВИЖДАМ":
невлезеш в гората бе . да видиш 40 годишни ГАЗ И ЗИЛ .САМО ТЕ СЕ ДВИЖАТ ТАМ .Западните след 2 дена работа там са направо за скраб.или трябва да извадиш един кош ПАРИ за да ги оправиш.Коментиран от #34, #44
17:37 04.09.2021
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Дмитрий
19:24 04.09.2021
33 Буха ха
20:14 04.09.2021
34 Джуган
До коментар #30 от "Е па що":
Ходя из гората с пикапа, ама за кеф. Досега не съм дал нито една стотинка над стандартното обслужване, само дето малко си поизкривих степенките и мисля да ги махна. Газки и Зилове карат само някакви абсолютни лузъри които имат бюджет 2000 лв за 4х4, след което постоянно ги ремонтират с чук, отвертка и тел.Коментиран от #38
20:22 04.09.2021
35 До 1
До коментар #1 от "БСП...ЗЛО КОМУНДЕ":
Зомбираните и невежи путинофили,пишещи ти минуси нека обяснят колко от тях карат руски автомобили. И откровено да кажат кои от техните вещи са руски - телевизорите,лаптопите,телефоните? Или може би на кухненските им уреди пише "Сделано в России"? Ама иначе са големи русофили и страшно обичат Матушката,нали? Защо тогава ползват благините на "загниващия капитализъм,който ще рухне всеки момент"? Както промиваха мозъци червените пропагандатори по времето на комунизЪма.Впрочем техният любимец бай Тошо се возеше в брониран мерцедес.Такъв ползва и неговият верен последовател другарят Мунчо Радев.20:54 04.09.2021
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Огнян Георгиев
До коментар #14 от "гост":
Двигателя е Фолксваген значи боклука в този автомобил е западното участиеКоментиран от #42
21:32 04.09.2021
38 един от стадото
До коментар #34 от "Джуган":
като кажат някои Гаска и Уаска и край. Ама те били за черното, ми нали по бялото трябва да идеш там. Ужаст. Терано-то ми на времето вървеше прилично и на шосето и катереше после като коза. С не особени и скъпи ремонти. Бе благодарна жипка. Само дето цялата в дерюги от драките. Купи я един горски от Котел, като предварително му казах, че е такава. Няма страшно, тя в гората отива пак вика, дойде, взе я и отпраши. Сега пак искам да взема нещо такова, ама деньги нет, приличните пари струват, пък и не ми се разделя с лимузината. Бе има тука едно Пажеро с Пежо мотор, ще видим. Не знам21:59 04.09.2021
39 Златкокюлчо
До коментар #15 от "Ама тази ГАЗ-ка":
тука има тролове които въобще не четат и не разбират от нио, просто така да си кажат23:50 04.09.2021
40 товарищ
До коментар #1 от "БСП...ЗЛО КОМУНДЕ":
То по улиците в русия няма ти искаш тук.08:29 05.09.2021
41 Чонко
13:07 05.09.2021
42 Кире
До коментар #37 от "Огнян Георгиев":
Това вози като щайга, гние, и се пазпада в движение. Мотора ти остава за спомен, а скоростите са трагедия.13:12 05.09.2021
43 Николай Танев
15:20 05.09.2021
44 Еквивалент
До коментар #30 от "Е па що":
Западният автомобил за гората изглежда съвсем различно и е недостижим за нашите бракониери. Там използват специализирани машини за добив, извличане и транспортиране.15:49 05.09.2021
45 Порно
17:14 05.09.2021
46 До ваг фенчетата както и рено.
18:01 05.09.2021
47 Като гост
Коментиран от #48
19:49 05.09.2021
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 МАФИЯ НА ББ
До коментар #17 от "Пеко Таков":
ние С ЧУШКОПЕЦИТЕ КАКВО ДА КАЖЕМ..МОЖЕМ САМО ЧУШКОПЕЦИ И ДРУГО НЕ. ЗАТОВА ПЛЮЕМ НАЛЯВО И НА ДЯСНО ВСИЧКО И ВСЕКИ. ЧУШКО-ПЛЮВКО ЕДИНИЧЕН ИЛИ ТРОЕН. ТРИ МАНДАТА НА РАЗБОКО И ВСИЧКИТЕ ЧУЖДИ ИНВЕСТИТОРИ БЕГАХА КАТО ОТ ЧУМА.10:11 06.09.2021
50 почвам
До коментар #2 от "Петър":
Няма да си го купя защото е наполовина руско наполовина германско.02:32 07.09.2021