ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Никак не ми харесва, като че ли се губи чувството на респект, което по принцип вдъхва този автомобил. Прилича на голяма и заоблена Це-класа, много къса задница, кофти пропорции.
Mercedes sled 98g. za men ne stava (i ne samo Mercedes vs avtomobili) ne che na sa krasivi , vurvejni i konfortni prosto edno vreme avtomobilite sa praveni za avtoritet (zdravi i kolkoto pozvolqvat godinite konfortni) ... Za Mercedes predi 98g. kakwo da kaja ...... amii .... prosto nqmam dumi ... !
За задницата на колата съм съгласен. Много скосена и стеснена! Пионери в въвеждането на нови технологии в автомобилите, БЕЗСПОРНО. Но какво да говорим преди да сме видели на живо. Смятам че ще бъде на лидерска позиция във високия клас!
Фен съм на Мерцедес, от мига когато видях W124 преди повече от 20 години. Не става ясно от картинките, но аз лично очаквах повече от дизайана. Очаквах по масивно излъчване, повече респект. Това ми идва като Ц класа, по-дълга
А само тези които не могат да си я позволят и злобеят щом видят Мерцедес , се изказват така повърхностно като теб. Представям си , ако някой ти купи такава как ще се надуваш вътре и съвсем друга песен ще пееш , ама ...... сега ще си караш своя кош. Превъзходна лимузина. Много красива и технологична , нямам търпение да я видя на живо .
..аз бих нарекъл този модел "еволюционен" а не "революционен" по отношение на екстериора. Преди време поне Скласата се отличаваше всеки следващ модел а сега е като лек фейслифт, нещо като колите на VW....
Една дума - ЛУДНИЦА! Нежни линии,без да бие на мутренски автомобил тип G-Klasse.Интересно ми е да видя по-подробен изглед на таблото отвътре,за да го сравня с миналия модел.На автоизложението в София се качих да разгледам миналия модел и не ми се слизаше.Само си представях какво ли е да си на път с такъв кораб.
Че кой пък не може да си я позволи? По улиците пълно с мерцедеси. Егати гнусната масовка е тая марка. А това че за тебе е блян мечтан - продължавай да я сънуваш
Хубав автомобил, но не бих си го купил - не че мога да си го позволя де, ама и подарък да ми го направят не бих го взел - нема задница...
Предпочитам старата S-ka ...
До всички мрънкачи .Спомнете си за лисицата и гроздето.Я,който може да си я купи да вдигне ръка. Не знам защо но не съм учуден,че не виждам вдигнати ръце
Колата изглежда хубава но няма грам оригиналност в нея. Втръснала класика напомпана с кожа и дръво. Който си пада по такива неща сигурно ще я хареса. Аз лично не я намирам за особенно привлекателна. Прекалено претенциозна ми е...
Не е лоша ...но както пише по долу "Кофти" е далеч под очакванията. Всъщност всичко вътре е понапудрено старо... !
Новота АУДИ А8 L .... и то ново..ново вече кара 3-та година (2010 г) .....е по-добро !
Ти пък изхвърляк...... хахахаха....баш пък "С".....хахахаха....оффф как ми вдигна настроението....накара ме да се посмея...хахаха...
...Ауди 80 1.8s да беше казал ...по-нямаше да ми стане смешно....хахаха...
Не е кой знае какво, някаква си уникална визия, допълнителни цветове, никому ненужни и некакви си там системи за сигурност и комфорт, които най-много до три години ще бъдат неразделна част от базовото оборудване при бмв и ауди...хахахааха...за пореден път бенца е чудовищно уникален, завладяващо красив и убийствено елегантен.
Според мен, това е уникален автомобил и не разбирам как някой може да си изкриви душата и да каже, че не струва. Никога не съм имал Мерцедес, но ми се иска да си възвърне тази марка репутацията на наистина здрав и качествен атомобил, символ на германското техническо превъзходство, защото през последните години Мерцедес далеч не са на върха в класацийте по надеждност и качество.
50% от тези,които се изказват пренебрежително за Mercedes въобще не са се качвали в него, а останалите са с впечатление от селско-тунинговани 124ки.
Мercedes е флагмана на всички нововъведения в автомобила.
Сядайки в такъв автомобил, където и да спре погледа ти, прецизност и съвършенство галят сетивата ти.
Моите уважения към Audi, bmw, към елитните японски автомобили, но mercedes е друго измерение.
Повярвайте ми, това ми е професията.
Уеко югозападно от София на това му викат "самоует на коуеуа". Безупречна във всяко отношение, Ес класата си е форевър! Евала на създателите и блазе на хората, които ще се возят отзад в дясно!
за какъв лукс иде реч :) тея пък очаквания чак имали, абе гольовци, 10 годишни не можете да си позволите да карате ма иначе претенции имат....много скучна им била, сигурно материалите вътре не са добри и се чупят като при голфа :)
Като човек с 20 г. стаж зад волана и чат пат покарвал Мерцедеси мога да кажа, че това е кола един път. Винаги на возия и много други неща са смазвали останалите марки. През последните години обаче, много автомобили наизкараха модели, които също са хубави и действително няма я онази разлика, като например от 90-те години. Все пак, който е казал, че Мерцедеса си е Мерцедес, е много прав. Просто това е друга кола и за да го разбереш, трябва да имаш такъв автомобил или да си имал-а не да си се возил, да си направил някое кръгче и така нататък.
Но отчитам факта, че някои просто харесват Тойоти, Аудита, БМВ и т.н., което не прави Мерцедеса по-лош, а просто по-различен в зависимост от вкусовете, но сравнявано само между равностойни или приблизително равностойни марки.
С тази красота, направо към върха. Пожелавам късмет на Audi и BMW, ще им трябва. Няма какво да се критикува в този модел. Личи си че Mercedes-Benz доста са се постарали. С нетърпение очаквам да видя как разбива конкурентите си.
Повечето коментари тук са на хора, които нямат опит с коли от тази марка. Истината е че Мерцедес е пълен боклук, колите им са под средното ниво за надежност и качество. Моделите S, А, ML, CLS, SL, B са най-трагични.
Не мога да разбера как може да има злобни коментари от хора,които си паркират 15годишната кола пред блока сядат пред лаптопа,и вече са най-големие по форомите!!!А забравих да добавя и дооооста компетентни.
Фен съм на Мерцедес, но такъв дизайн за премиум лимузина, е меко казано недопустим. Явно и там се шири шуробаджанащината сред дизайнерските им отдели!!!
Ужасен съм от дизайна и се чудя дали ако бяха направили конкурс с награда 5000 евро, нямаше да е далеч по-хубав дизайна и да спестят няколко пъти повече пари за некадърни дизайнери???
Според мен, точно задницата ще е най-скандално впечатляващият детайл на живо. А пък предните светлини са ми малко "меки".
1.Мерцедес винаги са правили дизайн , който се харесва и след 10 години
2.Мерцедес си показва технологиите, които ще имате и във вашите коли след 10 години
Някой знае ли как ще му е поддръжката горе долу. Много ми харесва но незнам дали ще мога да го поддържам. И консумативите ми е важно как са, накладки, съединител? Някой може ли да каже ориентировъчни цени
Според мен за да оцениш тази кола, трябва да можеш да си я позволиш. Първо наистина да можеш - не да продаваш жилището и бъбрека за да се перчиш на кварталните кифли и снимаш за Фейсбука. Второ - да не трепериш дали няма да я одраскаш, колко ще гори и колко струват частите (имам наблизо едни автоморги, много се забавлявам на "гъзарите" с S-класите дето висят като сополи да дебнат за части втора ръка). Трето да има къде да я караш и паркираш - да си го кажем честно нещо с тия размери по нормална българска улица си е по-скоро мъчение за минаване, завиване и паркиране.
На мене братовчет ми може да ми докара такава от Англия и парите не са проблем. Как вървят цените на частите на този модел от снимките там в автоморгите около тебе?
По твоята логига излиза, че щом я хвалиш, значи можеш да си я позволиш и ще си я купиш!! Айде скрий се бе. Аз няма да коментирам колата, за да не издам от коя категория съм. Може да си я купя, може пък да нямам пари....
"S-Klasse W222 ще бъде представена на 15 май в Хамбург"
Той модела още не е представен... Докато излезе, докато го подкарат "майсторите" дето да го челосат е в дувар, я в мантинелата (щото са си свикнали с тройката или голфа), та да се озове в морга, ще мине известно време. После е въпрос на договорки като всичко останало по моргите. Като не са проблем парите човек отива в Балкан Стар ;)
А какво е Балкан Стар? Там на добри цени ли са? От Англия такава като на снимките но по тъмно сива може да ми я докарат доста евтино, но ако мислиш че в Балкан стар има по хубави мога да отида да разгледам и там
чета тук и не вярвам на ушите си :)
GELE абе ти не знаеш балкан стар къде е, ЕС класа си тръгнал да купуваш и то последния модел лелееееее
цените на частите са си екстра, още навлизане за смяна на маслко ще олекваш с нема 1500лв.
Страхотен автомобил. Повече няма какво да кажа. Мерцедес отново спазват традицията там където им е силата в лимозините и отново вадят изключително привлекателен автомобил ! не съм фен на марката, но не мога да кажа на бялото черно !
Колеги ....не забравяйте все пак ,че не сте в действителността а в ....3-тото измерение на фантастиката.... много се увличате в мечти бе. Оставете проблемите за резервните и части на бъдещтите и собственици..... проблемът ще стане ваш еехххееейййй...... поне след 10-15 годинки .... имайте още търпение ,много време е това до тогава. Първо трябва да и се на кефят тузарите...после 2-та ръка, 3-тата ръка ,че чаааа...к тогава ще дойде и вашият ред да им се повозите.... като с жените...нали знаете...първо другите ще ги отв..ят е па после вие...ако!!! ...разбира се !
Сега някой ще се обидят и засегнат..... малееее, малееее.......!!!!
Обикновен бай Ганьо Sкласа никога няма да кара защото докато стане достатъчно стара,че да и падне цената тя става ретро и цената вместо да пада започва пак да се вдига ,и да не говорим ,че поддръжката си остава болезнено скъпа за човек сьс заплата от 800лв.
ПФФФФФФФ КРАСОТА ... БЕЗ КОМЕНТАРИ ЗА АВТОМОБИЛА ... ОЩЕ ПОВЕЧЕ ЧЕ ПОСЯГА НА ,,ПУЛМАН'' ! НЕ СЪМ ФЕН НА МЕРЦЕДЕС НО ... ЖАЛКО ЧЕ НИКОГА НЯМА ДА МОГА ДА СЕ ПОВОЗЯ В ТАКОВА ТВОРЕНИЕ НА ИЗКУСТВОТО МАКАР ЧЕ ... ЧОВЕК НИКОГА НЕ ЗНАЕ КАКВО СЛЕДВА В ЖИВОТА !!! НЕКА ВСЕ ПАК ДА СМЕ ОПТИМИСТИ ! ПО ДОБРЕ Е ЗА ВСИЧКИ НАС . ЖЕЛАЯ НА ВСИЧКИ ВАС ДА ГО ИЗЖИВЕЕТЕ !!!
Абе пръчки недодялани!! Какви 10 години,какви 5 лева. Ес-класата като стане на 10 години, цената и може да е паднала 10 пъти, но поддръжката ще е паднала с 30%. Т.е. всеки който иска да събира от сега левчета за такава кола, да започне да си добавя по още толкова за годишното обслужване. Освен това не е зле да се запознаете с цените за ремонт на сервизите. Или си мислите, че бай Хой- гаражния майстор в съседния блок с клюр №14 и 17 ще ти ремонтира електрониката. Една гума за тази 2 тона кола заминава за един сезон. А те са по има няма 500 лв бройката. Маслото и филтрите ще са поне 5-600 лв. ГО и автокаско ще са около 1500 лева.Данък 500 лв. Да не говорим че на 10 години и 350000 км. ще се нуждае от доста консумативи по спирачки,окачване....... Та поне 5000 лв годишно трябва да се приготвят. Е има и друг по-евтин вариант. Паркираш я пред блока, качваш я на трупчета,сваляш й акумулатора и със спрей си написваш тел. номер и името за да се знае на кого е,пък и някое п.че може да се обади. Геле,като ти гледам умствения багаж, става ми жал за теб.
До Maurice..Бай Хой тва не е кола за мишки бе брат...Ако неможвш да си позволиш да я подържаж си вземи Дачия,която да можеш..тва е кола за хора с положение,тва че в БГ мишките си купуват дърти,изсипани С-класи и после се чудят къде и от кво могат да спестят за ремонта не слага марката под общ знаменател!!
S-Class си е "S" и винаги ще бъде
Да са живи и здрави,тези дето могат да си я позволят......дано си я купят с честно изкарани пари!!!! Карам МL ,но не е същото....работата ми е на полето ,и не мога да си позволя подобен клас автомобил.Според мен ,това е кола за банкери,известни личности и преуспели хора в работата си-дай Боже да има повече такива в България!!!
И в трите премиум модела на MB , BMW и AUDI има за какво да се захване човек . За мен най-добра като управляемост е AUDI , като външен дизайн определено БМВ , но като лукс и вътрешно оформление нямат равни MB Мое мнение
Ако не е решетката, е невъзможно да се познае марката.
Отвън е скучна и обикновена, интериора е забележителен!
Хубаво е, че след 10 години ще струва около 10хилЕ. и ще бъде достъпна за широката публика, готова да харчи за поддръжка на мерцедес.
Явно не си карал нито една от тези марки..... защото няма нищо общо с определенията им...
АУДИ....комфорт, класа, излъчване за лукс ,качество на материялите и изплнението ,педантичност за и при всеки детайл...и нищо не се прави горе-долу...!!!!
МБ....царят на возията...въпреки ,че джиповете ( ML) страдат от странично клатушкане и има опасност от морска болест...!
БМВ.... силата е в точността на управлението ,изписване на завоите като по учебник...въпреки ,че не е 4х4...
За моторите...няма смисъл да се спори .....всички имат и добри страни и всички се и осират на моменти...!!!
За външният вид също са равни понеже това е въпрос на индивидуален вкус...!!! Въпреки ,че тинейджерите клонят да приемат БМВ кола стил "мачо" или "bad boys".....но тяхното мнение не е референция и не означава нищо....това да се приема за така.....!
По малоумен коментар от #75 скоро не бях чел... :))) Гума 500лв, масло 5-600, ГО и каско-1500 :)))) Значи викаш трябва да взимаш над 700лв заплата на месец.... Леле, загивам от тоя хуморист :)))
Кола за бедни богаташи, обезценяваща се със скоростта на светлината. Стойностните коли с времето покачват цената си, а мерцедес след няколко години става достъпен за всеки с повече от 5 лв. в джоба.
Много ми харесва новата С-класа, точно ми отпуснаха един кредит и смятам да си я взема ама да е AMG но малко ме притеснява как ще стои пред панелката в комплекса и дали ще мога да й сложа газово?
ходене на школо, после вишо, то у4ене на езици , работа в немско еееееееееееееееееее не стигнахме до такава-- еееееееееее явно е за друг тип отли4ници --------- поздрави от Варна мом4ета :) :0 :)
Красив интериор скъпи материали лукс .класа .- Както се казва Никога не говори лошо за мерцедес ,защто то може един ден да се возиш в него пък било и то катафалка...
Николайчо, не ме разбирай погрешно !
Аз не съм против любимата ти марка ..... И аз ги харесвам, но просто съм градивно критичен ! И това задно предаване е отживелица !
Виж 4-matic е по-добре.......ама там пък ако ти дефектира нещо ти е е...на в г.з с извинение!
Vij sega avtomobilite sas zadno predavane sa majki avtomobili i ostavi tazi rabota che zadnoto predavane e otjivelica ne sluchaino to se izpolzva ot markite lideri na pazara kato BMW I Mercedes - Benz a tova che audi i Vw sa sas predno prevane izobshto ne moje da me nakara da si kupq podoben avomobil kato gi znam kakvi karuci sa.A pak da ne vzema da defektira neshto po dvigatelq ili skorostna kutiq che tova na tezi marki chesto im se sluchva togava remonta na audi a4 2000g ti izliza na cenata na 4-matic sistemata na model 2007!
Ааааа....Ники....какво направи ?
Изака се на хубавата статия !
Пак започваме с обидите явно !
Първо . Николайчо не всички Аудита са с предно предаване има и едни други модели, дето ако те барнат на пресечен терен в планината ще те направят смешко с този твой мъжки автомобил.
Второ. Второ време е да се замислиш защо по-сериозните и по-големи модели вече на Мерцедес и БМВ са с двойно предаване !
Тези щутотии дето ми ги лалаш за "задното" са много стара концепция на която и мина времето.До 1-2 години ще се убедиш в думите ми.
И последната смешка която ти написа е мита за ремонта на предницата на А4-ката .Предната ми А4-ка беше на 5 години търкаляне из улиците на БГ в резултат на което имам сменен един горен носач на цена 50 лв.
А ремонта на 4-матика нали знаеш колко е....?
Колкото 2 цели Аудита.....хайде Честито !
Za planinata si ima djipove az sas kola ne hodq da planina zashtoto izmislenite niski audita sas guattro koeto do edna stepen e za parlama tochno na 20sm. snqg opira i si ostavash na sred planinata touarega opira vav golemite prespi pak ti shte me pravish smeshen sas guattroto si aide de a zimata sas zadnoto pri dobra guma i blokaj nqma nikakav problem taka che ze men kolata e bez znachenie s kakvo predavane shte e!Aide sas zdrave spirame da sporim!
Олелееее...ти направо ме разсмя от сърце приятелю !
Говоря ти за асфалтов път в планината......Визирам много завои и динамика на автомобила.
И друго ...вече и малките деца знаят, че макар и на сух път .. в завой двойното предаване в пъти превъзхожда смешните ти мъжки коли със "задно"
Двойното предаване на суха настилка позволява много по-голяма скорост при влизане в завой...да не говорим за стабилност, ......каквато почти няма при "мъжките коли "
Така , че със здраве и от мен !
Между другото Мерцедеса е един великолепен и качествен автомобил. Ако се купува...задължително 4-матик !
Za men kato shte e 4x4 neka e djip audi sam imal vednaj poveche dori i vav saitovete za avtomobili ne si pravq truda da gi gledam imam i poznati koito ne sa osobenno gordi che sa sobstvenici na takav avtomobil ot men tolkova.az sam sas razlichno mislene i vkus ot teb!
не знам какво имате предвид под пропорции но искам да ви спомена че тенденциите са в скъсяване на задната част на автомобила и изтегляне на предната част, naблюдава се и при BMW и при AUDI. сега за S-class - и преди 98 и 1000 години по късно Mercedes-Benz ще е номер 1. не случайно всичко се сравнява с тази марка мерцедеса на това мерцедеса на онова. Този лимозина е доказателство за моща на този автомобилен гигант, пред който всички се прекланят. не казвам че др. германски конкуренти не са добри, но в сравнение с S-class за съжаление бледнеят.
Чета ви коментарите и се чудя, как може да се пишат такива простотий!? Кой как щял да влиза в завоите с по-висока скорост като бил с 4х4 и още други глупости.. Ей, смешници, тук говорим за Мерцедес, което означава стил, класа, комфорт...не говорим за спортни автомобили или за вседеходи. Лично аз карам S-класа, и мога да ви кажа, че това е един прекрасен автомобил. Сменил съм доста марки и модели автомобили, но с този разбрах кое е истински автомобил. Още с хващането да дръжката за отваряне на вратата се вижда, че това не е еднодневка-това е традиция и както вече ви казах-стил, класа, комфорт... Пожелавам на всеки от вас, да усети удоволствието което предлага този уникален автомобил. И да не забравяме-на света има две марки автомобили-Мерцедес и всички останали.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ognqn
Коментиран от #15
10:36 19.03.2013
2 никИ
10:38 19.03.2013
3 Кофти
10:39 19.03.2013
4 S-class
10:40 19.03.2013
5 prizrak
Искам да ти благодаря за компетентното мнение.
10:53 19.03.2013
6 ssss
10:57 19.03.2013
7 мнение
10:59 19.03.2013
8 Ceco
11:04 19.03.2013
9 niki
11:06 19.03.2013
10 bws1926
11:09 19.03.2013
11 жоро
11:19 19.03.2013
12 Иванов
11:20 19.03.2013
13 Фатки
11:24 19.03.2013
14 Ей че прост народ
Коментиран от #16
11:28 19.03.2013
15 Alex
До коментар #1 от "Ognqn ":
Фен съм на Мерцедес, от мига когато видях W124 преди повече от 20 години. Не става ясно от картинките, но аз лично очаквах повече от дизайана. Очаквах по масивно излъчване, повече респект. Това ми идва като Ц класа, по-дълга11:40 19.03.2013
16 Петър Петров
До коментар #14 от "Ей че прост народ":
А само тези които не могат да си я позволят и злобеят щом видят Мерцедес , се изказват така повърхностно като теб. Представям си , ако някой ти купи такава как ще се надуваш вътре и съвсем друга песен ще пееш , ама ...... сега ще си караш своя кош. Превъзходна лимузина. Много красива и технологична , нямам търпение да я видя на живо .Коментиран от #57
11:42 19.03.2013
17 Станимир Христов
11:44 19.03.2013
18 Naka
11:53 19.03.2013
19 До Петър Петров
Че кой пък не може да си я позволи? По улиците пълно с мерцедеси. Егати гнусната масовка е тая марка. А това че за тебе е блян мечтан - продължавай да я сънуваш
Коментиран от #24
11:57 19.03.2013
20 STTS
11:57 19.03.2013
21 дреме ми на .....
Предпочитам старата S-ka ...
12:02 19.03.2013
22 kykydo
12:05 19.03.2013
23 руснака
12:31 19.03.2013
24 Петър Петров
До коментар #19 от "До Петър Петров":
За щастие съм притежател , на такова бижу . И да продължавам да мечтая . Точно мечтателите осъществяват мечтите си.12:35 19.03.2013
25 С-КЛАСЕ
Коментиран от #30
12:45 19.03.2013
26 RORO
13:06 19.03.2013
27 Julio
13:25 19.03.2013
28 ККККО
Новота АУДИ А8 L .... и то ново..ново вече кара 3-та година (2010 г) .....е по-добро !
13:39 19.03.2013
29 BRABUS
13:42 19.03.2013
30 0321
До коментар #25 от "С-КЛАСЕ":
Ти пък изхвърляк...... хахахаха....баш пък "С".....хахахаха....оффф как ми вдигна настроението....накара ме да се посмея...хахаха......Ауди 80 1.8s да беше казал ...по-нямаше да ми стане смешно....хахаха...
Коментиран от #32
13:45 19.03.2013
31 бат' Любо
14:15 19.03.2013
32 С-КЛАСЕ
До коментар #30 от "0321":
кое то4но неможа да разбере6 или иска6 да ти го напи6а na latineca koe to4no ne razbra xaxaxaxaxaxaxaxazКоментиран от #36
14:32 19.03.2013
33 Михаел Витман
14:42 19.03.2013
34 memphis
Мercedes е флагмана на всички нововъведения в автомобила.
Сядайки в такъв автомобил, където и да спре погледа ти, прецизност и съвършенство галят сетивата ти.
Моите уважения към Audi, bmw, към елитните японски автомобили, но mercedes е друго измерение.
Повярвайте ми, това ми е професията.
Коментиран от #38
14:50 19.03.2013
35 Гатю секса
14:52 19.03.2013
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 W222
15:15 19.03.2013
38 ККККО
До коментар #34 от "memphis":
Производителят с най-много нововъведения в автомобилостроенето е Ауди.... и без особенни предубеждения... просто го четох...!15:16 19.03.2013
39 dockera
15:35 19.03.2013
40 Георги Йорданов
15:40 19.03.2013
41 Гост
Но отчитам факта, че някои просто харесват Тойоти, Аудита, БМВ и т.н., което не прави Мерцедеса по-лош, а просто по-различен в зависимост от вкусовете, но сравнявано само между равностойни или приблизително равностойни марки.
15:46 19.03.2013
42 Ts@r
15:51 19.03.2013
43 Вили
Коментиран от #44
15:53 19.03.2013
44 Емо Георгиев
До коментар #43 от "Вили":
16:01 19.03.2013
45 Ицо Змея
16:02 19.03.2013
46 Andrey
16:10 19.03.2013
47 Паралията
16:12 19.03.2013
48 дддд
16:16 19.03.2013
49 Панаьот
16:18 19.03.2013
50 Срамота
Ужасен съм от дизайна и се чудя дали ако бяха направили конкурс с награда 5000 евро, нямаше да е далеч по-хубав дизайна и да спестят няколко пъти повече пари за некадърни дизайнери???
16:21 19.03.2013
51 Миндо
1.Мерцедес винаги са правили дизайн , който се харесва и след 10 години
2.Мерцедес си показва технологиите, които ще имате и във вашите коли след 10 години
16:21 19.03.2013
52 Европееца
16:22 19.03.2013
53 Mitsibushi Fеn
16:27 19.03.2013
54 GELE
Коментиран от #59, #73
16:37 19.03.2013
55 Абе..
16:41 19.03.2013
56 GELE
На мене братовчет ми може да ми докара такава от Англия и парите не са проблем. Как вървят цените на частите на този модел от снимките там в автоморгите около тебе?
Коментиран от #58
16:46 19.03.2013
57 Maurice
До коментар #16 от "Петър Петров":
По твоята логига излиза, че щом я хвалиш, значи можеш да си я позволиш и ще си я купиш!! Айде скрий се бе. Аз няма да коментирам колата, за да не издам от коя категория съм. Може да си я купя, може пък да нямам пари....17:02 19.03.2013
58 Абе..
До коментар #56 от "GELE":
"S-Klasse W222 ще бъде представена на 15 май в Хамбург"Той модела още не е представен... Докато излезе, докато го подкарат "майсторите" дето да го челосат е в дувар, я в мантинелата (щото са си свикнали с тройката или голфа), та да се озове в морга, ще мине известно време. После е въпрос на договорки като всичко останало по моргите. Като не са проблем парите човек отива в Балкан Стар ;)
17:03 19.03.2013
59 lele
До коментар #54 от "GELE":
Какъв съединител те излизат автоматик17:14 19.03.2013
60 GELE
А какво е Балкан Стар? Там на добри цени ли са? От Англия такава като на снимките но по тъмно сива може да ми я докарат доста евтино, но ако мислиш че в Балкан стар има по хубави мога да отида да разгледам и там
17:17 19.03.2013
61 dockera
GELE абе ти не знаеш балкан стар къде е, ЕС класа си тръгнал да купуваш и то последния модел лелееееее
цените на частите са си екстра, още навлизане за смяна на маслко ще олекваш с нема 1500лв.
17:29 19.03.2013
62 AMG
Не е вярно. Само Тойота и Лексус са автоматик. Май и някой американски също
Коментиран от #81
17:32 19.03.2013
63 GELE
Защо е толкова скъпо? Това масло каква марка е? Иначе аз няма да купувам ЕС класа тези са по малките, а аз търся по големите S класа
17:51 19.03.2013
64 мм
18:01 19.03.2013
65 dockera
знаеш ли, че трябва данък и гражданска да платиш ?
насочи се към 10 годишните Ц класи :)
18:02 19.03.2013
66 Петър
18:32 19.03.2013
67 миро
Сега някой ще се обидят и засегнат..... малееее, малееее.......!!!!
19:05 19.03.2013
68 Пича
Коментиран от #69, #71
19:34 19.03.2013
69 миро
До коментар #68 от "Пича":
Хахахаха...... и това го има.....добра забележка колега..!!!19:38 19.03.2013
70 ВИП АМГ
19:40 19.03.2013
71 Лада
До коментар #68 от "Пича":
Точно така си е ... ха-ха-ха... Затова не си мечтая и съм малко по реалист.19:48 19.03.2013
72 уха
19:52 19.03.2013
73 Ото Скорцени
До коментар #54 от "GELE":
Цените на частите са като цените на частите за Москвича ти. И цената на поддръжката е същата като за Москвич.20:13 19.03.2013
74 ТРОШАЧА
Коментиран от #102
20:40 19.03.2013
75 Maurice
21:16 19.03.2013
76 БМВ ФЕН
22:03 19.03.2013
77 Pecata
S-Class си е "S" и винаги ще бъде
22:25 19.03.2013
78 Денис
22:56 19.03.2013
79 Цветан Нешев
Просто мълчете и се любувайте на красотата.
23:06 19.03.2013
80 EMSKI
Коментиран от #82
23:09 19.03.2013
81 lele
До коментар #62 от "AMG":
Да ако отидеш до Щутгарт може да ти я направят с ръчни скорости дори и комби,но базов модел излиза само автоматик00:21 20.03.2013
82 бизнесмен
До коментар #80 от "EMSKI":
дай боже да няма повече такива, каквито казваш ... банкери и кжи ли не "честни" хора....дай боже повече като теб на полето....ти карай такава!!!01:59 20.03.2013
83 кик
08:01 20.03.2013
84 wulkan
08:35 20.03.2013
85 азз
10:22 20.03.2013
86 Георги
11:46 20.03.2013
87 Bobi
Коментиран от #92
12:40 20.03.2013
88 Дядо поп
Коментиран от #90
12:56 20.03.2013
89 Дизайнер
Отвън е скучна и обикновена, интериора е забележителен!
Хубаво е, че след 10 години ще струва около 10хилЕ. и ще бъде достъпна за широката публика, готова да харчи за поддръжка на мерцедес.
14:51 20.03.2013
90 Е- class
До коментар #88 от "Дядо поп":
90 коментара, тишина ли са? Хубава е колата, обаче има ли лоша кола за над 100 хил.?14:52 20.03.2013
91 ostavime
Евала!! Уникална.
15:26 20.03.2013
92 0321
До коментар #87 от "Bobi":
Явно не си карал нито една от тези марки..... защото няма нищо общо с определенията им...АУДИ....комфорт, класа, излъчване за лукс ,качество на материялите и изплнението ,педантичност за и при всеки детайл...и нищо не се прави горе-долу...!!!!
МБ....царят на возията...въпреки ,че джиповете ( ML) страдат от странично клатушкане и има опасност от морска болест...!
БМВ.... силата е в точността на управлението ,изписване на завоите като по учебник...въпреки ,че не е 4х4...
За моторите...няма смисъл да се спори .....всички имат и добри страни и всички се и осират на моменти...!!!
За външният вид също са равни понеже това е въпрос на индивидуален вкус...!!! Въпреки ,че тинейджерите клонят да приемат БМВ кола стил "мачо" или "bad boys".....но тяхното мнение не е референция и не означава нищо....това да се приема за така.....!
16:01 20.03.2013
93 ОН
17:07 20.03.2013
94 Е- class
Коментиран от #95
17:40 20.03.2013
95 91872
До коментар #94 от "Е- class":
Прав си, затова богаташите купуват коли от марки с по- малък тираж. И аз искам да имам мазерати или роус, но нямам финансовата възможност.18:54 20.03.2013
96 МЕРЦЕДЕС ФЕН
18:56 20.03.2013
97 Bulgarin
20:28 20.03.2013
98 jikata
21:32 20.03.2013
99 bulmara
Коментиран от #104
22:30 20.03.2013
100 тадд
23:57 20.03.2013
101 BMW fen
Коментиран от #103
00:08 21.03.2013
102 гост
До коментар #74 от "ТРОШАЧА":
Красив интериор скъпи материали лукс .класа .- Както се казва Никога не говори лошо за мерцедес ,защто то може един ден да се возиш в него пък било и то катафалка...01:25 21.03.2013
103 ВИП АМГ
До коментар #101 от "BMW fen":
mechti mechti08:04 21.03.2013
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 мвр
10:40 21.03.2013
106 Иван Иванов
14:02 21.03.2013
107 дидо
Само фарчетата са се сляли.....
Коментиран от #108, #109
19:32 21.03.2013
108 niki
До коментар #107 от "дидо":
Dido,dido dalech si ot istinata za istinski avtomobili!12:37 22.03.2013
109 дидо
До коментар #107 от "дидо":
Николайчо, не ме разбирай погрешно !Аз не съм против любимата ти марка ..... И аз ги харесвам, но просто съм градивно критичен ! И това задно предаване е отживелица !
Виж 4-matic е по-добре.......ама там пък ако ти дефектира нещо ти е е...на в г.з с извинение!
19:42 22.03.2013
110 niki
22:40 22.03.2013
111 niki
Коментиран от #112
22:42 22.03.2013
112 дидо
До коментар #111 от "niki":
Ааааа....Ники....какво направи ?Изака се на хубавата статия !
Пак започваме с обидите явно !
Първо . Николайчо не всички Аудита са с предно предаване има и едни други модели, дето ако те барнат на пресечен терен в планината ще те направят смешко с този твой мъжки автомобил.
Второ. Второ време е да се замислиш защо по-сериозните и по-големи модели вече на Мерцедес и БМВ са с двойно предаване !
Тези щутотии дето ми ги лалаш за "задното" са много стара концепция на която и мина времето.До 1-2 години ще се убедиш в думите ми.
И последната смешка която ти написа е мита за ремонта на предницата на А4-ката .Предната ми А4-ка беше на 5 години търкаляне из улиците на БГ в резултат на което имам сменен един горен носач на цена 50 лв.
А ремонта на 4-матика нали знаеш колко е....?
Колкото 2 цели Аудита.....хайде Честито !
Коментиран от #113
09:19 23.03.2013
113 niki
До коментар #112 от "дидо":
Za planinata si ima djipove az sas kola ne hodq da planina zashtoto izmislenite niski audita sas guattro koeto do edna stepen e za parlama tochno na 20sm. snqg opira i si ostavash na sred planinata touarega opira vav golemite prespi pak ti shte me pravish smeshen sas guattroto si aide de a zimata sas zadnoto pri dobra guma i blokaj nqma nikakav problem taka che ze men kolata e bez znachenie s kakvo predavane shte e!Aide sas zdrave spirame da sporim!Коментиран от #114
11:22 23.03.2013
114 дидо
До коментар #113 от "niki":
Олелееее...ти направо ме разсмя от сърце приятелю !Говоря ти за асфалтов път в планината......Визирам много завои и динамика на автомобила.
И друго ...вече и малките деца знаят, че макар и на сух път .. в завой двойното предаване в пъти превъзхожда смешните ти мъжки коли със "задно"
Двойното предаване на суха настилка позволява много по-голяма скорост при влизане в завой...да не говорим за стабилност, ......каквато почти няма при "мъжките коли "
Така , че със здраве и от мен !
Между другото Мерцедеса е един великолепен и качествен автомобил. Ако се купува...задължително 4-матик !
Коментиран от #116
15:55 23.03.2013
115 Nashio
17:50 23.03.2013
116 niki
До коментар #114 от "дидо":
Za men kato shte e 4x4 neka e djip audi sam imal vednaj poveche dori i vav saitovete za avtomobili ne si pravq truda da gi gledam imam i poznati koito ne sa osobenno gordi che sa sobstvenici na takav avtomobil ot men tolkova.az sam sas razlichno mislene i vkus ot teb!20:47 23.03.2013
117 ich
15:08 10.04.2013
118 Петър Петков
10:48 02.05.2013