21 Март, 2013 11:01 9 254 22

Най-скъпите автомобилни марки на 2013-а

  • brand finance-
  • класация-
  • рейтинг

Водещата консултантска агенция Brand Finance Plc публикува ежегодния си рейтинг на най-скъпите автомобилни марки. На първо място в класацията BrandFinance Auto 50 за 2013 г. се подрежда Toyota. Японската марка е оценена на $26 млрд., което е с 6% повече, отколкото през 2012-а. Toyota е несменяем лидер в рейтинга на Brand Finance от 2007 г. насам.

На второ място сред най-скъпите автомобилни брандове се класира Volkswagen с резултат $23.7 млрд. Трети и четвърти също са немски производители - BMW ($23.2 млрд.) и Mercedes-Benz ($20.3 млрд.). Челната десетка допълват Ford, Nissan, Honda, Porsche, Hyundai и Renault.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 prizrak

    1 0 Отговор
    Направо съм учуден....?? Как така светилата на автомобилния бизнес във форума не са изказали "категоричното" си мнение по темата...??!

    Коментиран от #3

  • 2 M_Sux

    1 1 Отговор
    Браво на Тойота те са единствените които правят здрави, евтини и красиви коли..... новата визия на Аурис, Версо, Рав4 и ако щеш и Gt 86 който се различава от 3ката нови модели по-горе са си с прекрасен дизайн.
    От скъпите симпатизирам на Бенц.
  • 3 лол

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "prizrak":

    Ха-ха-ха, и аз се учудвам, нещи замлъкнаха много рязко... Вчера новината, за изтеглените автомобили на ВАГ, днес това... Най-после си затвориха всезнаещите усти, повтарящи едни и същи клишета....
  • 4 знаещ

    2 0 Отговор
    "Капацитетите" на форума загубиха ума и дума. От 2006-та най-скъпата компания е Тойота. Нещо съвсем нормално бих казал. Не само най-скъпа, но и най-иновативна с най-качествени продукти на нормална цена. Продажбите им са на база качество и лоялност към клиентите, докато други разчитат да си качат продажбите, като изкупят други автокомпании, правят негативна реклама оплюваща другите, машинации, лъжи и подкупи. Цели медии работят за тези последните, за да им поддържат изкуствения имидж.
    От всичко това следва извода, че всеки нормален човек трябва да има респект към Тойота, независимо дали им харесват колите им или не.

    Коментиран от #15

  • 5 volkswagen

    1 2 Отговор
    Защо споменаваш VAG като там пише само Vw, по-надолу пише Porsche, което означава че не се отнася за VAG. Ако беше за VAG едва ли Toyota щеше да е на първо място.

    Коментиран от #8

  • 6 Христофор

    1 1 Отговор
    ПОРШЕ АУДИ ШКОДА поставени и те в класацията на кой концерн са собственост И други марки ги няма в класацията БУГАТИ БЕНТЛИ ЛАМБУРГИНИ СЕАТ Да не прибавям и камионите СКАНИЯ Не знам на кого платиха за тази фалшива класация Това което аз знам С най голям брой продадени автомобили съответно и печалби №1 ДЖЕНЕРАЛ МОТЪРС №2 ВАГ №3 ТОЙОТА
  • 7 M_Sux

    2 0 Отговор
    Че те Тойота продават за 3 дена повече бройки коли от Seat (които са пред фалит), Lamborgini , Bently, Porche, Bugatti ако щеш и Шкода.... говорим за бройки коли, защото намесихте всичките марки на ВАГ и изкарахте, че продават повече от Тойота а Vw сами никога няма да минат Тойота... каквото и да си говорим, особено с новата линия на Тойота продажбите едва сега започват - това е само началото.
  • 8 яверт

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "volkswagen":

    "Ако беше за VAG едва ли Toyota щеше да е на първо място." - ех ако беше жив Гьобелс и ако знаеше български щеше да се просълзи от щастие!!!! Изобщо не си забелязал, че Лексус и Дайхатсу са отделно от Тойота - НАЛИ :D:D:D:D:D
  • 9 яверт

    1 1 Отговор
    Единствената марка с ААА+ е Ферари - респект!
  • 10 Къде са тойотките

    1 2 Отговор
    БМВ и Мерцедес с повече от 20млрд, а лексус със цели 3,1млрд.
  • 11 дидо

    2 2 Отговор
    Арабите карат предимно пикапи Тойота за да си возят овцете и сеното отзад ! Това е причината !

    Коментиран от #12, #13

  • 12 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "дидо":

    араби - овце - сено ?!?!?!?!?!
  • 13 The Bear

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "дидо":

    Браво - дори и малките деца знаят, че в арабските страни се напълни със сено и овце, защото напоследък изчезнаха от там елените дето пасяха сеното и белите мечки които ядяха овцете. Когато успеят да прогонят и пингвините, доста риба ще си фащат във високопланинските езера:)))

    Коментиран от #14

  • 14 дидо

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "The Bear":

    Я кажи сега какво месо ядат арабите като толкова много разбираш от животни.....
  • 15 Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "знаещ":

    Продажбите им са на база качество и лоялност към клиентите, докато други разчитат да си качат продажбите, като изкупят други автокомпании, правят негативна реклама оплюваща другите, машинации, лъжи и подкупи.
    Айде сега - приказки. Тойота не блестят с качество, а общо взето с надеждност. И в това не са най-добри общо взето. Други японски марки ги превъзхождат в това често. В никакъв случай не са иновативна марка. Все още се опитват да извадят нещо от отдавна умрелите атмосферни бензинови двигатели, само защото са евтини и надеждни, но 1,33 литровия им бензинов двигател 100к.с. на Аурис е надбягван с лекота от 1,2 TSI 85к.с. на Голф, при това с около литър по-нисък разход на гориво.
    Не знам кой прави негативна реклама и за какво въобще говориш??? Моля да поясниш!
    Тойота, на българския пазар се държат като обикновен търговец на крадени парфюми, 10-годишния им лизинг с "една-единствена", разбираш ли, първоначална вносчица, е меко казано рекет, а за това http://www.toyota.bg/cars/new_cars/prices.tmex че според сайта им, 60% от моделите са нови, нямам думи просто!!!
    Хората оплюват Голф 7, че приличал на Голф 6, и че бил "фейслифт" а голфа е с изцяло нова техника и забележи - на нова технологична платформа. Тойота променят един мигач или една броня и ау, оу, новия ни модел.
    Подвеждащата рекламна политика е най-добре ориентирана при тях, към плиткоумния български потребител, който в 50% от случаите не се интересува дали е истина, това което му се говори, а в останалите 50% се интересува, но не знае как да провери!
    За жалост нискообразования, незаинтересован и облъчен български потребител, лапва лесно кукичката наречена с гръмкото наименование Toyota Optimal Leasing и айде - няма значение изгодно ли е, не е ли - после се оказва, че има 30% остатъчна стойност накрая ама нали пише малка вноска, кой ще ти чете...
    Мога да говоря с дни, ама да не те натоварвам...

    Коментиран от #16, #18

  • 16 гламавия

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Иван":

    приятелю 1.тойота е наи големия автомобилен производител в света. 2 Разработват атмосферки защото са видели че има хляб в тях още а не както тези тси на голф които си хвърлят маслото през турбото на 60 000км или умират от студената смърт това е лед в маслената риза на двигателя в следствие конденз и това прословутите тси мотори ''чудо'' и 3 .Всеки си е фен на марката но поне като плюете другите марки се аргументираите с факти
  • 17 Карал кола

    1 2 Отговор
    Абе незнам защо се "ядете". Карайте си каквото ви е на сърцето и толкос. Иначе тойота продават най-много коли, е и? То и Китай произвежда много стоки в най-голям брой и? Само незнам защо новата супра щяла да е с шаси проектирано от БМВ, гордостта на тойота Лексус LF е с двигател проектиран от Ямаха и т.н.

    Коментиран от #19

  • 18 знаещ

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Иван":

    Те за това от ВАГ ще спират моторите TSI, щото много убави. А Ауто Билд, като тестваха „супер икономичния“ 1,4 TSI и не можаха да го смъкнат по 10/100 градско. Много са икономични, бързи и добри моторите на ВАГ, ама само на книга. Действителността е съвсем различна.
  • 19 SLJ

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Карал кола":

    Yamaha са разработили двигателя, защото Тоyota има дялото участие в Yamaha, нормално е, също както Ламбо са с волани от Шкода...
  • 20 Тори

    0 1 Отговор
    Защо ги няма Great Wall?
  • 21 Специалиста

    0 1 Отговор
    хората оценяват активите на отделни фирми а неграмотниците бълват глупавите си наизустени стихчета.
    Спрете се и прочетете статията. Няма двигател на която и да е марка който да не е дал дефект и ли при определен период на експлоатация да не се повреди.
  • 22 330i

    1 2 Отговор
    тойота води с 12% пред БМВ например,
    но пък германските марки водят на японските с 5%
    така че, много поздрави от мене,
    и тука ги бием :)))