Водещата консултантска агенция Brand Finance Plc публикува ежегодния си рейтинг на най-скъпите автомобилни марки. На първо място в класацията BrandFinance Auto 50 за 2013 г. се подрежда Toyota. Японската марка е оценена на $26 млрд., което е с 6% повече, отколкото през 2012-а. Toyota е несменяем лидер в рейтинга на Brand Finance от 2007 г. насам.
На второ място сред най-скъпите автомобилни брандове се класира Volkswagen с резултат $23.7 млрд. Трети и четвърти също са немски производители - BMW ($23.2 млрд.) и Mercedes-Benz ($20.3 млрд.). Челната десетка допълват Ford, Nissan, Honda, Porsche, Hyundai и Renault.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 prizrak
Коментиран от #3
12:04 21.03.2013
2 M_Sux
От скъпите симпатизирам на Бенц.
12:07 21.03.2013
3 лол
До коментар #1 от "prizrak":
Ха-ха-ха, и аз се учудвам, нещи замлъкнаха много рязко... Вчера новината, за изтеглените автомобили на ВАГ, днес това... Най-после си затвориха всезнаещите усти, повтарящи едни и същи клишета....12:19 21.03.2013
4 знаещ
От всичко това следва извода, че всеки нормален човек трябва да има респект към Тойота, независимо дали им харесват колите им или не.
Коментиран от #15
12:45 21.03.2013
5 volkswagen
Коментиран от #8
13:51 21.03.2013
6 Христофор
15:10 21.03.2013
7 M_Sux
15:35 21.03.2013
8 яверт
До коментар #5 от "volkswagen":
"Ако беше за VAG едва ли Toyota щеше да е на първо място." - ех ако беше жив Гьобелс и ако знаеше български щеше да се просълзи от щастие!!!! Изобщо не си забелязал, че Лексус и Дайхатсу са отделно от Тойота - НАЛИ :D:D:D:D:D18:27 21.03.2013
9 яверт
18:29 21.03.2013
10 Къде са тойотките
01:32 22.03.2013
11 дидо
Коментиран от #12, #13
07:49 22.03.2013
12 Име:
До коментар #11 от "дидо":
араби - овце - сено ?!?!?!?!?!08:08 22.03.2013
13 The Bear
До коментар #11 от "дидо":
Коментиран от #14
10:14 22.03.2013
14 дидо
До коментар #13 от "The Bear":
Я кажи сега какво месо ядат арабите като толкова много разбираш от животни.....10:20 22.03.2013
15 Иван
До коментар #4 от "знаещ":
Продажбите им са на база качество и лоялност към клиентите, докато други разчитат да си качат продажбите, като изкупят други автокомпании, правят негативна реклама оплюваща другите, машинации, лъжи и подкупи.Айде сега - приказки. Тойота не блестят с качество, а общо взето с надеждност. И в това не са най-добри общо взето. Други японски марки ги превъзхождат в това често. В никакъв случай не са иновативна марка. Все още се опитват да извадят нещо от отдавна умрелите атмосферни бензинови двигатели, само защото са евтини и надеждни, но 1,33 литровия им бензинов двигател 100к.с. на Аурис е надбягван с лекота от 1,2 TSI 85к.с. на Голф, при това с около литър по-нисък разход на гориво.
Не знам кой прави негативна реклама и за какво въобще говориш??? Моля да поясниш!
Тойота, на българския пазар се държат като обикновен търговец на крадени парфюми, 10-годишния им лизинг с "една-единствена", разбираш ли, първоначална вносчица, е меко казано рекет, а за това http://www.toyota.bg/cars/new_cars/prices.tmex че според сайта им, 60% от моделите са нови, нямам думи просто!!!
Хората оплюват Голф 7, че приличал на Голф 6, и че бил "фейслифт" а голфа е с изцяло нова техника и забележи - на нова технологична платформа. Тойота променят един мигач или една броня и ау, оу, новия ни модел.
Подвеждащата рекламна политика е най-добре ориентирана при тях, към плиткоумния български потребител, който в 50% от случаите не се интересува дали е истина, това което му се говори, а в останалите 50% се интересува, но не знае как да провери!
За жалост нискообразования, незаинтересован и облъчен български потребител, лапва лесно кукичката наречена с гръмкото наименование Toyota Optimal Leasing и айде - няма значение изгодно ли е, не е ли - после се оказва, че има 30% остатъчна стойност накрая ама нали пише малка вноска, кой ще ти чете...
Мога да говоря с дни, ама да не те натоварвам...
Коментиран от #16, #18
12:51 22.03.2013
16 гламавия
До коментар #15 от "Иван":
приятелю 1.тойота е наи големия автомобилен производител в света. 2 Разработват атмосферки защото са видели че има хляб в тях още а не както тези тси на голф които си хвърлят маслото през турбото на 60 000км или умират от студената смърт това е лед в маслената риза на двигателя в следствие конденз и това прословутите тси мотори ''чудо'' и 3 .Всеки си е фен на марката но поне като плюете другите марки се аргументираите с факти13:29 22.03.2013
17 Карал кола
Коментиран от #19
14:19 22.03.2013
18 знаещ
До коментар #15 от "Иван":
Те за това от ВАГ ще спират моторите TSI, щото много убави. А Ауто Билд, като тестваха „супер икономичния“ 1,4 TSI и не можаха да го смъкнат по 10/100 градско. Много са икономични, бързи и добри моторите на ВАГ, ама само на книга. Действителността е съвсем различна.14:33 22.03.2013
19 SLJ
До коментар #17 от "Карал кола":
Yamaha са разработили двигателя, защото Тоyota има дялото участие в Yamaha, нормално е, също както Ламбо са с волани от Шкода...15:12 22.03.2013
20 Тори
16:30 22.03.2013
21 Специалиста
Спрете се и прочетете статията. Няма двигател на която и да е марка който да не е дал дефект и ли при определен период на експлоатация да не се повреди.
22:23 22.03.2013
22 330i
но пък германските марки водят на японските с 5%
така че, много поздрави от мене,
и тука ги бием :)))
10:13 23.03.2013