30 Март, 2013 09:00 92 874 97

Продава се тунинг Москвич за 5000 лв.

  • москвич-
  • 2140-
  • 412-
  • mobile.bg

Мнозина от по-възрастните любители на автомобилите добре си спомнят продукцията на АЗЛК (Автомобильный завод имени Ленинского комсомола). През 70-те години на миналия век в този завод започват да се правят най-популярните модели у нас Москвич 2138 (бивш 408) и Москвич 2140 или познат преди това като 412. Стремежът за увеличение обема на производството по онова време обаче, води до влошаване в качеството на елементите. Поради тази причина не са малко собствениците на подобни возила, които прибягват до т.нар. самоделен тунинг. Сега, доста години по-късно, у нас Москвич вече си е своеобразна екзотика.

Точно поради тази причина един тунингован екземпляр привлече вниманието ни. Той е обявен за продажба в mobile.bg и впечатлява с нестандартния си външен вид. Москвичът разполага с "кристални" стопове, лети джанти, различни брони и допълнителни светлини. Боядисан е в цвят сив металик, а картинката се завършва от ефектен заден спойлер. Цената на тунингованата руска екзотика е 4999 лв. Дали си заслужава, преценете сами. Повече подробности за доработената руската машина можете да видите в самата обява.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мани бегай

    5 8 Отговор
    И 600 няма да дам за това!
  • 2 Мариян Цонев

    2 1 Отговор
    Честно казано, ми допада външния вид, но не бих дал такава сума за тази кола.
    Между другото, ние младите сме се учили на такива машини да караме :)

    Коментиран от #19

  • 3 Доктора

    4 6 Отговор
    Само като видя регистрацията и ми става ясно за какво става въпрос РР, no comment
  • 4 Ужасен ужас

    4 24 Отговор
    Стига сте карали,и оправяли тези боклуци,купете си истински коли !!!
  • 5 Методи

    12 2 Отговор
    аз съм започнал да се уча да карам на Volkswagen scirocco 86г. А баща ми е започнал на такъв москвич да се учи да кара и е започнал кариера с него на рали състезанията и е станал шампион с него

    Коментиран от #9

  • 6 Росен

    9 1 Отговор
    Аз съм роден 74-та година и също на такъв Москвич се учих да карам. Този от статята обаче е ункален. Поздравления за майстора. Цената обаче му е надутичка леко
  • 7 Nashio

    2 19 Отговор
    Върл селски тунинг... Давам 150 лева и направо към Надин :)

    Коментиран от #13

  • 8 Разбирача

    7 4 Отговор
    Каквото и да го правиш секача си е секач.
    Особено попаднал в ръцете на селски майстор като този. Не можа ли да вградиш броните за да не стърчат неестествено и каква е тая
    шарена селяния с този спойлер можеше да вмъкнеш още 3 цвята.
    Офф аре че се изнервям от такива МАЙСТОРИ-ТЪПАНАРИ.
  • 9 Джак Даниелс

    3 4 Отговор

    До коментар #5 от "Методи":

    Кои са истинските коли ? АУДИ ли ?

    Коментиран от #21

  • 10 Светльо

    7 1 Отговор
    Автомобила определено впечатлява със своята визия и доста радва окото. Тунингът е доста ефектен и придава един съвършено различен вид на стария (както казваме понякога "дялан с теслата") москвич. Интересно би било да се види какво има под капака на Old School машината и дали и там има някакви подобрения. Не съм убеден в България да има маниаци, които да си го купят, но определено в Русия ще има такива. А и при това, че тези коли скоро време ще станат само музейни експонати, би било забавно да си имаш един такъв и то с подобрения.
  • 11 speedart

    1 2 Отговор
    Не Даниелс , истинските коли са москвич....купувай го тоя за 5000лв. и карай смело...
  • 12 Гого Мангалски

    3 2 Отговор
    Не, че ще го купувам, но ако нямаше такива "луди" като автора на тунинга нямаше да има и "хляб" за колекционерите и на другите марки!Не забравяйте поговорката-"За всеки влак си има пътници" т.е. за всяка кола си има клиент!Само не разбрах дали на този "тунер" е "пипнат" двигателя и интериора?Двигателят както по старите знаят базовият двигател е "отраднат" от руснаците от БМВ и много здрав и позволява значителна доработка, ако е направена с качествени материали.
  • 13 Няма

    8 1 Отговор

    До коментар #7 от "Nashio":

    Еми вие какво крате бе някой BMW и се прайте на гъзари
  • 14 Илия

    1 1 Отговор
    Пичове погледнете,от зади,багажника.В ляво и дясно даже нее симетрично,има разлика в отвора на капака над стоповете погледнете...На първ поглед е симпатичен,ама 6000 в днешно време се много пари,а този кит който носе Москвича не искам даго плащам 6000.Останалато нее проблем дасе сложе,но даси струва поне.

    Коментиран от #28

  • 15 Ingolstatd

    3 1 Отговор
    Bie vsichki qponski taligi po dizain, dinamika i izdryjlivost.... :-D
  • 16 бен

    1 1 Отговор
    Абе Илия ти москвич виждал ли си та той фабрично не стой симетрично багажниа как човека да го направи,но все пак се е постарал да направи нещо въпреки ,че не бих го купил и за 500лв камо ли 6000, но всеки си знае за него си
  • 17 оня

    3 2 Отговор
    москвича е "огън". чичо ми имаше такъв, сглобяван в ловеч. карал съм го. на 2-ра и на 3-та смазваше ладата ми с максималната си скорост за предавка. слабост на колата са
    1. превключването на предавките с помощни щанги
    2. зъбни колела на газо-разпределението с бронзови втулки. (на 90-100 хил задължителна смяна).
    3. над 90км/ч колата се повдига, а не прилепва на пътя (висока и тясна е)
    на задната седалка е тясно за трима, заради бомбетата на задните колела.
    До Разбирача : броните не могат, да се вградят. Калниците са до нивото на бронята и са заварени за предната и задната престилки. собственика трябва, да реже брони, престилки, да прави заготовки за закрепване и предпазване на радиатора. и трябва да си отлива специално брони. тунингът ще стане 6500.
  • 18 оня

    0 2 Отговор
    Спойлерът е соц-творение. Аз бих си излял равен спойлер. Ръбовете на задния багажник са по-високи от средата и ще стане интересно.
    пробегът му от 100 000 сигурно е след основен ремонт. Но дали втори или трети? Цилиндрите бяха на втулки, но колянов вал ще се намери трудно вече.
  • 19 lo_ridah

    0 5 Отговор

    До коментар #2 от "Мариян Цонев":

    Кои сте тия младите ? Аз съм на 26 и преди 8 години се учих на рено клио.
  • 20 Разбирача

    6 3 Отговор
    До оня:Колега всичко може ама шрябва да можеш и да работиш.
    Края на 80те години закарах и минах успешно тестовете в Технотест
    със първия запорожец с Ладов двигател.До мен имаше и такъв с ва-
    ртбургов но не го пуснаха.От него стърчаха разни неща водните съединения връзвани с тел идруги такива.Аз дори бях вградил и ладови спирачки защото трябва и да спира не само да върви.
    Но трябва да има с какво да мислиш другото е търпение и работа.

    Коментиран от #24, #45

  • 21 Симеон Тасев

    0 5 Отговор

    До коментар #9 от "Джак Даниелс":

    НЕ БМВ Е ИСТИНСКА КОЛА СЪЗДАВАЩА НЕВЕРОЯТНИ ЕМОЦИЙ ПРИ КАРАНЕ И НЕНАДМИНАТ КОМФОРТ

    Коментиран от #22

  • 22 Хи Хи

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "Симеон Тасев":

    Каране по маршрут бензиностанцията-автосервиза, голяма емоция с бмв
  • 23 sistem

    0 2 Отговор
    Ne bih izleznal po ulicite na Sofia s tazi baraka!!!

  • 24 оня

    5 1 Отговор

    До коментар #20 от "Разбирача":

    бая труд си вложил - на ЗАЗ-ката ладов двигател. сигурно е била доста бърза с това малкото купе. един мой приятел имаха ЗАЗ 968. По едно време имаха проблем с карбуратора (повече бензин) и като върнеш газ-та гърмеше в гърнетата (бяха само с 1 заглушител). 1987-88 ходихме на Трифон-Зарезан на плаж с майка му. И на връщане към Варна плашихме чужденците. Майка му правеше гонка с едни (90-100).
    Но на темата за Москвича тук: човека е вложил доста труд. И интериор е сменял. Винаги може повече. Всеки си има виждане.
    East Europe Street Customs
  • 25 ярослав станчев

    4 4 Отговор
    Който не харесва космича,нищо не разбира от коли.Това е класика,бе,не е масовка,от ВАГ или Тойота. С такъв звяр съседът ми си построи 2 етажна къща.Коя друга кола може да мъкне тонове строителни материали,почти всекидневно в продължение на 3-4 години,без да се разпадне на пътя.Тоя змей сигурно е 30 и кусур годишен и е в отлично състояние,само за това заслужава уважение и колата и собственика и.
  • 26 niki_pln

    1 2 Отговор
    много зле хора!!! разсипничество на пари и загуба на време... ти би ли возил жена си и децата си в купе от 1960? (незнам кога точно).... ква безопасност има в тоя туч?

    Коментиран от #27

  • 27 байчо

    7 2 Отговор

    До коментар #26 от "niki_pln":

    Безопасността зависи първо от шофьора. Знаеш ли, колко деца се возиха по онова време на Москвич? Те сега са на по 35-45 години. И по онова време децата щъкаха свободно из колата и нямаха столчета. Баща ми имаше Симка 1500, комби и аз стоях прав, хванат за предната седалка(беше цяла), за да гледам. Те сегашните са много сигурни щото - целите са от пластмаса и останалото тенеке е по-тънко. И ако чакаш на някакви възглавници... най-много да подремнеш на тях
  • 28 Съни Миланов

    0 2 Отговор

    До коментар #14 от "Илия":

    То и ти пишеш Асиметрично ако вдяваш какво искам да ти кажа ?
  • 29 Пича

    1 1 Отговор
    Не знам как ще се чувствам в тази руска барака.Вероятно като последен нещастник.То нито лукс предлага нито безопасност а за някаква парична стойност растяща във времето да не говорим.За мен това е разсипия на и без това малкото пари които имаме.
  • 30 а3

    4 1 Отговор
    Брат, ти м...умен ли си?
  • 31 Sparco

    0 2 Отговор
    Ako struva tolkova to moqta e46-ca 6e e 30 000 euro

    Коментиран от #35, #51

  • 32 W12

    0 2 Отговор
    ludi hora
  • 33 Gu6tera

    2 1 Отговор
    Do Sparco
    Tvoqta standartna e46-ca nqma nikakva nomizmati4na stoinost + tova se preska4at po ulicite!
  • 34 123.300 д

    2 1 Отговор
    до 26...ами по-добре в купе от 60 години направено от желязо от колкото купе от 2005 цялото от пластмаса и хартия
  • 35 Хи Хи

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Sparco ":

    БМВ струва 40 стотинки килограм-твоето колко тежи?
  • 36 Рiчко

    4 1 Отговор
    Момчето се казва Васко и ми е комшия.. отдели в изключително голямо количество труд, време и пари за тази кола.. :\ на живо изглежда уникална.. не ми харесват единственно джантите.. :)
  • 37 Ицо Змея

    1 6 Отговор
    Единственото което ми допада е идеята за предната маска+фаровете.Всичко друго е в графа селски тунинг.......
  • 38 boeca

    0 1 Отговор
    unikalen e no malko mno4ko e cenata priatel
  • 39 кривко

    1 2 Отговор
    без спойлер и без тая тъпа лепенка на стъклото щеше да е трепач с изчистени линии като американмасъл :D а така е като от цигански катун !
  • 40 boss

    0 1 Отговор
    abe ne spoler da mu slojish ako shte 700 konq da go naprash pak si e ruski tarambusnik nqma tazi zdravina na ramata i samoto kupe nee prisposobeno za agresivno karane
  • 41 АРМЕНЕЦА

    4 1 Отговор
    Ей,това сте Българите!!! постоянно намирате кусури на другите.Завистници!!!Човека на москвича заслужава похвала и поклон че е дал живот на тази кола,това отнема много време ,труд ,средства и смелост.А вие какво,започнахте да го плюете.Вие не оценявате труда на хората по принцип не само в този случай.Американските коли са скапани,японските боклуци, италианските таратайки,руските кенефи,само БМВ и мерцедес са върха.Затова не ви искат никъде по света,не е заради ромите,с тях просто си изтривате рацете.Като сте големи разбирачи защо нямате и не произвеждате собствена марка автомобили.Нали сте разбирачи а?Вие не можете на дъска да нарисувате автомобил та за сглобяване да не говорим.Ако всички държави бяха като вас да седят, плюят и се прават на разбирачи,никъде по света нямаше да има коли.Щяхте да си ползвате тролеите и колелата,както го правят доста от вас които пишат тук.Ако този москвич спре на светофар до едно БМВ ,я си помислете върху коя кола ще се фокусират погледите на хората.Върху БМВ което се вижда всеки ден или москвич който почти го няма по улиците в това състояние.Лек ден!!!
  • 42 RASHO79

    4 1 Отговор
    Разкошен автомобил, и макар да не съм чак толкова стар ми навява страшно приятни спомени!!! Който го правил едно голямо браво,човече.
  • 43 Сашо

    1 7 Отговор
    Клозета боядисан с бронз за печки....си остава клозет .
  • 44 kibika

    0 0 Отговор
    Много добре пипнато,в графитено сиво би стоял по-готино.Браво.
  • 45 ds_g

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Разбирача":

    Трябва да си от В.Търново , познавах преди мнооого години човек дето катаджиите го спираха само да вдигне капака на зелен ЗАЗ с двигател от лада а те да цъкат учудено..:)
  • 46 бай Георги

    8 2 Отговор
    Браво,много ми хареса Москвича!Дори ми носи малко носталгия по ония времена.Човекът се е постарал и наистина е направил нещо уникално!
  • 47 гошомадафака

    3 1 Отговор
    за мен як москвич е ако е някакъв наказател примерно с един 2.8 от бмв и разни хонделки алфички и фиатчета да ги дърпа по 2-3 коли на 400метра,тази идеа винаги ми е била в главата
  • 48 Разбирача

    2 0 Отговор
    До арменеца: Момче не плюи Българите че те са Ви защитавали и
    укривали от Хитлер и концлагерите.Иначе твоите деди отдавна да
    са изгорени и станали на сапун!
    Колкото от твоята раса познавам всички са бизнесмени, търговци, златари идруги.Един не работи във ВиК или хамалин.Сигурен съм че
    и ти не си забил дори пирон в кофичка с кисело мляко.
    За твоя информация живея и работя в Швейцария и със сигурност
    имам повече ум и познания от теб.Ако си чук ела да трудиш тук.
    Да те видя дали ще издържиш и месец.
  • 49 Атанас Димитров

    1 1 Отговор
    5000 stotinki njama da dam za tova gubre
  • 50 гост

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=eaRacEkSoes , и джантите ма космича не са ли от баварец
  • 51 Иво Йотов

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Sparco ":

    Набутай си я тази е46-ца там където слънце не изгрява :)

    Коментиран от #52

  • 52 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #51 от "Иво Йотов":

    ивчо, е46-цата е 100 пъти по-добра от колата която имаш, даже повече

    Коментиран от #60

  • 53 brigante

    1 2 Отговор
    като знам, че моко от там където ще мине, то ауди кююю 7(надигнато заоблено комби) вероятно ще закъса:))) и само респект за джуганите! ееех, спомени ме налегнаха с тез' москвичи през к'ви черни пътища и места съм минавал...но пък и колко съм ги псувал хахаха:))) рашън масъл кар от '70-те! осмакът и 12-така са си класика:)
  • 54 Някой

    2 1 Отговор
    Ти ли му даде парите че и сметка му правиш на човека...? за жалост "АРМЕНЕЦА" е много много прав. Пък според мен колата си е атрактивна, виждал съм я на живо няколко пъти и успя да ме впечатли.
  • 55 djssss

    1 0 Отговор
    мисля че за аматьорски тунинг е много добре,не е претруфен,има линия на замисъл...добре го е направил човека,браво!
  • 56 Крум Янкулов

    1 0 Отговор
    Някой е вложил чувства в тази кола!!!
  • 57 Инженер

    1 1 Отговор
    Що не се застреляте червени динозаври! Ще ми сравнявате праисторическия Москвич с Ауди кю 7. Направо сте за Карлуково.
  • 58 Нвезабравящ

    1 0 Отговор
    Няма да забравя един действителен случай разказан ми от мой приятел. По времето на социализма на паркинга пред хотел Родина били паркиране лъскави западни автобуси на туристически фирми и сред тях един "Лаз"- руско производство, който имаше смешна архаична форма и още по-смешен мотор. Мотаят се около него руснаците от туристическата им група, гледат лъскавите автобуси и един от тях казва - Наша Лазочка краснее всех.
  • 59 Денис

    2 0 Отговор
    " Повече подробности за доработената руската машина можете да видите в самата обява." АЗ ли съм сляп, ама не видях никакви подробности за доработката.

    Коментиран от #62

  • 60 хохохааааа

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "триста итридесети":

    Само така си мислиш?!Наше лошо нема!!! Е..х тоя кошник!!!
  • 61 Охлюва

    1 2 Отговор
    Ми то по селата е пълно още с такива Москвичи. Може и да стане ретро,но ще е след40год. Така,че според мен да се кара такава кола по улиците е проява на лош вкус. Все още не сме забравили комунистите как се подиграваха с нас като ги произвеждаха тези боклуци и ни го натрисаха да ги купуваме.Има толкова ценни стари автомобили които гният из България .По добре да беше си дал парите за някоя истинска класика а не за този комунистически паметник.
  • 62 Maurice

    1 1 Отговор

    До коментар #59 от "Денис":

    Аз до колкото забелязвам, е изброил всички опции на музикалния плеър. Това са мнооооооого екстри. Махнал е ключа и е сложил един звънец за безключово палене. Голяма екстра!! Централното ми се вижда единствената истинска екстра. Екстериора е меко казано пошла работа. Тези брони стоят като цигански тунинг. Никакво напасване, никаква линия. Много по-добре щяха да стоят едни хромирани брони,подобни на оригиналните. Решетката върху фаровете е донякъде оригинално решение. Стоповете и страничните огледала също са добро попадение. Задния спойлер е излишен и половина. Като цяло привлича със индивидуалност. Но липсата на тунинг по ходовата част и двигателя прави цената на този ковчег нереална. 6+ за старание и 3+ за изпълнение. Такива Жигули и Лади за по 3-4К съм виждал, че този Ленински Комсомолец бледнее пред тях.

    Коментиран от #85

  • 63 Maurice

    2 1 Отговор
    Колкото до умника дето се возил прав зад баща си, нека си припомним колко коли имаше по пътищата, с каква скорост се движеха тогава и какви бяха пътищата. А сега пътища почти няма, скоростта е двойно по-висока и се налага да изпреварваш на всеки 2 минути. Нормално е рискът да е 10 пъти по-голям. Катастрофирай (не го желая на никой!!) с Московец при 80км/ч и ако оживееш си готов за новия филм Неуязвимият! Разхода и дискомфортът при тези соц коли е покъртителен. В завой имаш чувството, че си в лодка и можеш да хванеш морска болест от лъкатушене в ляво и дясно. Не хвалете тези подвижни морги. Смешни ставате.
  • 64 bosshoss

    1 1 Отговор
    за без пари топлова туникг,да беше сменил двигателя от бмв поне да откъсне задния мост.а това може да завърти само на сняг и кал.
  • 65 бате Ицо

    0 0 Отговор
    Много добре си изглежда колата,ама личното ми мнение е,че проблемът и е под капака.Вече и няма качествени части за руските коли,а под предния капак е пълно с недомислици!
  • 66 VeGo0o

    0 0 Отговор
    Момчета виждам че знаете много ;) евалата за което но има една подробност дет не я знаете ;) баща ми е имал москвич и ми разбравя как си е пълнил километража даже малко повече и как си пали гумите на суг асфалт !!! така че стига да е пипнат както си трябва ;) и ще може ;) до колкото този москчвич е много добре на фаца но сега му устава един 6 цилиндров редови двигател от BMW примерно 328I и диференциял от същото BMW и скорости и ще заспи ;)

    Коментиран от #67

  • 67 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #66 от "VeGo0o":

    разбравя, суг, устава, диференциял, , , , , , , , . . . . .
    Плюс няколко диалектни думи. В крайна сметка, предлагам двигателя да не е от БМВ. Нито скоростната кутия. Тогава няма да е кола,нали? А ти не знаеш една друга подробност. Дядо ми е имал кобила и ми разправя, че го спрели катаджиите на магистралата за превишена скорост. После с кобилата преплувал Охридското езеро. Накрая дошли някакви зелени човечета с летяща тенджера и телепортирали кобилата...........
    Всички заживели дълго и щастливо!
  • 68 дъртия

    2 1 Отговор
    малко прекалено а относно долните коментари не подценявайте старите коли има както нови така и стари кошове
  • 69 Дядо поп

    2 3 Отговор
    Пълнил го е баща ти килиметража защото е до 160км. За двигателя си прав,един 6 цилиндров ще му дойде добре,но и купето ще трябва да смени а и мисленето си.Едва тогава нещата може и да потръгнат.Докато се превъзнасяте по тези скапани руски бангии все ще сте на този хал!
  • 70 токо

    1 2 Отговор
    Москвича е една прекрасна машина, но този е ос*ан от всякъде!
  • 71 Heinrich

    2 2 Отговор
    къде е тунинга......има джанти и крило на багажника,друго не виждам,и някакви смешни брони,незнам.мое мнение....

    Коментиран от #73

  • 72 Москвуч

    2 1 Отговор
    Мосвича е супер. ЧОвека се е постарал здраво. Всички екстри си има. Нищо и няма. По здрави коли от старите руски "танкове" няма! :) Те са истински коли ...Много хубавп бравос! :)))
  • 73 Москвич

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "Heinrich":

    Бе ти изобщо знаеш ли какво узначава думата тунинг?
    Ами да има тунинг. И не е само в това! Занимавам се с тея неща от години! Това си е точно тунинг и за москвич, този модел трудно може да се доокраси някак, просто заради формата, човека си се е справил чудесно. Много добре се е получило

    Коментиран от #90

  • 74 Иван Тончев

    1 1 Отговор
    Красив, спретнат и изчистен тунинг!
  • 75 e28

    1 0 Отговор
    малко е 5000,10000 е добре
  • 76 ico1

    2 1 Отговор
    za toq moskvi4 pove4e ot 200 300 lv ne davam toq bokluk ve4e nikoi negi kara za tiq 5000 6te si kupi 4ovek hubav akola kolkoto i bokluci da i naka4at tfa vse pak e moskvich

    Коментиран от #84

  • 77 селскиПИЧ

    1 0 Отговор
    Хммм.... Колата си е добре има добър външен вид и явно е пазена двигателя няма нужда от смяна тъй като 80 все ще си ги вдигне единственото което е минус е това че е стара кола и си гори доста аз съм имал москвич иси гореше 11/100 газ.
  • 78 мохера

    1 2 Отговор
    аз съм се родил в москвич наще през 3г купуваха нов и нов първия въздух които дишах беше от аспуха тои е като наркотик .от 90г го подкарах нямаше кола в града да ме бие освен друг москвич а 160км сега голфа ми едвам ги вдига.бмв315.форд 1.3.ситроен и опел кадет .самидишали прахта. коли произведени преди 83г и под 1.6 кубика да забравят че ще го бият.на 3та вдига 135км а гумите му свирят дори на4та.които знае даго кара сават големи фиести обрища се кръгом и напред и назад плъзгасе и странично тои е автомобил с голяма поврътливост но не можеш ли да караш се обръща на москвич имам над 100 000км разглабял съм го част по част може да слагаш стари и нови части но наи важното е да ги подбереш правилно ако имаше производство бих си купил един нов; но май ще си карам 20 годишния голф които е шрот на180хил км но с 400лв заплата за нова кола не смея и да си помисля като го видях си спомних за моя москвич и той беше тунингован брони от мазда карбуратор от шкода електроно запалване джанти от мерцедес табло от порше кутия от фиат 5 ск двигател от алеко 96кс бърз стартер и жигулски маслен филтър;има носталгия по отминалото време бях безработен но пак го карах а беше само на3години а сега работя но нямам кола на 3 години ;най новата ми кола беше на 10 години и на 100 хил км; бих си реставрирал един щото последния го карах до 98година и от тогава карам само изхвърлени от германия и италия дараци верно возят добре и горят малко но за състезания не стават воината попътищата взима жертви при удар със 80 км среден клас авкомобил всяка кола ще е помляна но москвича ще е поправим дори ще е в движение скачал съм в ями където с други коли съм кривил носач за разбити пътища е идеален а и на магистралата върви и поддържа120 130км върви гладко а с една фиеста;м3 от мюхен едва си доидох нямаше сила с 4 човека а москвича и с тон пак вдига 100; при голям трафик може да бие много коли дори в софия върви наред с бързите коли има много предимства и само един недостатък под 7.7 не пада а градско 10 но за тази мощ под капака е добре по сила е като2000кубика западен мотор и теглителен клас като на джип и комфорт като на голф 3 дори по добре даже има ускорение по добро от бмв на газ антифриз не му трябва има вода не ще синтетика а върви с м10 ;гори всичко дето гори спирт;разредител ;на спирачките патуки; в кутията грес ;на бензин при минус 20 е чакмак компютър няма затова и недава грешки. има силни фарове ;по маневрен е от кола с хидравлика спирачна система почти като аи.би ес ;със приплъзване има разпределител на наляганията и не позволява блокирване. по4 цил на предните колела има спирачки дори при изгасен двигател ;преди да купя юмзто бях си направил трактор от един москвич работих 10 декара ореше с два големи плуга мотора без аспух пак пееше дори не ми загряваше валеше го дъжд и сняг .тествал съм го в кал сняг високо проходим а дори блокаж нямаше но го дадох за желязо съжалявам но аз гледам на пред но москвича е моето его и бентли да карам като видя москвич ще се обърна да го видя първата кола е като първата жена не се забравят никога ;някъде четох за фолксваген бръмбър че германците дават много пари дасиго купят щото им напомня за нещо минало някъкъв спомен от миналото;всеки има мечти и спомени .и когато си постигнал мечтите си изведнъж искаш да се върнеш когато си мечтал ;които има и двете ;сбъднати мечти и реални спомени е щастлив затова и цената е5000лв има сантиментална а не реална стойност ако имах парите бих го купил той ми напомя за миналото той струва повече от 100.тината коли дето съм ги сменил от98г до днес
  • 79 ник

    2 1 Отговор
    излез от филма пич !!!
  • 80 ghost

    1 0 Отговор
    kak e ureden interiora v toxic ekzemplqr
  • 81 2140

    1 0 Отговор
    Евала на човека, ако беше хвърлил тези ТРУД и средства в друга марка, отдавна да го е спазарил!!! Уникат.
    Радо, има още един - син, пиши и за него : )))
  • 82 Шоп

    1 1 Отговор
    За мене това е илюстрация на Стокхолмския синдром.
    Само един път съм дигал капака на едно москве и повече не ми требва.
  • 83 котьо

    1 0 Отговор
    Забележки:
    1.) Какъв е тоя тунинг, ако не виси "антистатик" отзад и без "кученче с клатеща се глава" на задния джам - придава изискан, интелектуален вид на Москвича.

    2.) Къде е "китеника" за арматурното табло - действа като анти-стресс терапи( губи се уютната домашна обстановка, без него ).

    3.) Не се вижда и "зарчето" в прозрачната ръкохватка на скоростния лост - заради него ще се качи почти всяка засукана комшийка, поне няколко пъти...

    4.) Липсват калобрани с надпис/лого АЗЛК, или Рали, или Булгария( Бг ), или Хелла - с тях екстериора става "екстремен".



    ...другото си е ок! Бих си поръчал същия тунинг-кит, ако не е лицензиран като запазена марка, но се съмнявам да не е... за тия пари!

  • 84 АЗЛК

    1 1 Отговор

    До коментар #76 от "ico1":

    Хубава "кола" от автоджамбазите,на която дори Господ не й знае километрите и кой поред собственик си на прехваления западен курник,я се скрий бе!Хубава кола вика...

    Коментиран от #86

  • 85 АЗЛК

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "Maurice":

    От къде си сигурен,че с този звънец не вика жена ти,човекът се е постарал и явно може да й предложи нещо повече,от това което правиш ти:да ръсиш тук и там кое какво било.Е,хайде да те видим ти какво си направил и какъв звънец си сложил.
  • 86 Пича

    1 0 Отговор

    До коментар #84 от "АЗЛК":

    Хайде пак вечния двубой.Който кара съвременна вносна кола кара курник и не знам си какво а който кара Жига или Джугашвили е най големия тарикат.Абе АЗЛК не те знам на колко години си ,но дано да си стар защото ако си млад с това мислене направо язък за теб пич.Сигурно на жена ти и е много кеф да я качиш в Жигата и да се излагате по улиците като цигани катунари.Нищо лично към циганите разбира се.

    Коментиран от #88

  • 87 big deal

    1 0 Отговор
    Добре изглежда, но това не не кола за ценители. Ценителите търсят оригинален-автентичен външен вид и състояние. Мястото на тази кола е в музея но не и в този вид.
  • 88 АЗЛК

    1 0 Отговор

    До коментар #86 от "Пича":

    И аз се надявам да си стар,защото от млад да имаш комплекси и за теб силата на характера да се определя от колата,която караш-ами не е на добре.Както виждаш аз псувам курниците,а не хората,дето са се набутали да си ги купят,ама твоето вече минава граници...
  • 89 бедния

    1 0 Отговор
    цената е висока ;колата е 83-85 набор-големия джам -и после излиза2140-д;дефорсака произвежда се до89 година. в моя град ги карат още дори по стари те 412 от 71година руска ззглобка. в ви бокса има един 900 коня. върви 100 метра на задни гуми финландци са го тунинговали; а на рали в стара загора друг би опел астра с 1секунда .и после си пали гумите .но мотора е бмв 2.5 литра ;мисля че цената ако беше1000лв нямаше да го коментирате ;колата вече е продадена за 4000лв

    Коментиран от #91, #92

  • 90 Heinrich

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Москвич":

    Яко,селско изпълнение ,незнам какво толкова се възхищаваш.Имаш големи претенции че се занимаваш с такива работи а си много възхитен.И да ти кажа знам какво''У''значава тунинг,явно на теб ти е непознато.
  • 91 АЗЛК

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "бедния":

    2140Д се произвежда до 1988,не 1989,последният слиза сутринта на 8 юли 1988 от завод Балкан в Ловеч.Москвича си е 1978,просто вратите са от Дефорсак.
  • 92 АЗЛК

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "бедния":

    Загледай се също,че отзад на маската под десния стоп има още една светлина за заден ход-допълнително монтирана на мястото на емблемата 1360/1500,за моделите с 412 мотора.Ако е 1983-1985 няма да има такава светлина отзад,емблемата на тези купета под десния стоп се монтира до юни 1981.
  • 93 123

    1 0 Отговор
    селско изпълнение
  • 94 вуяя

    0 0 Отговор
    пълен т....к,и 2 лв не тавам за това грозилище...хахахаха...
  • 95 Експерт

    1 0 Отговор
    Белите стопове, крилото, лепенката на предното стъкло и тия "сребристи" прозорци го загрозяват. Иначе решетката, джантите, броните и страничните огледала ми допадат.
  • 96 бедния

    0 0 Отговор
    ако е 1979 къде са лаисните на стъклото и габаритите на тавана отзат а за задна се изрязва със малка шлифовалка за годината трябва да го видя на живо по си личи
  • 97 Марони

    0 0 Отговор
    Истинския Москвич е с четири фара,хромирана решетка,прави вертикални стопове и ламсрина по таблото с цвета на колата.Вратите му се затваряха суперлеко.Вътре миришеше специфично,но готино...а аз бях малко дете.