За обезшумяването и виброизолацията на някои модели Audi, BMW и Mercedes-Benz, сглобявани в китайски предприятия за местния пазар, се използва асфалт, съобщава ChinaDaily.
Китайският административен център за проучване на бракувани стоки (DPAC) вече е започнал разследване по случая. Инспекция ще бъде извършена в съвместните компании Beijing Benz Automotive, BMW Brilliance Automotive и FAW-Volkswagen Audi. Собствениците на автомобили, произведени в техните заводи, са призовани сами да проверят за наличие на асфалтови панели в колите си и да сигнализират, ако открият такива.
От DPAC отбелязват, че асфалтът наистина има чудесни звукоизолиращи и вибропогръщащи свойства, но при нагряване не само започва да мирише, а и отделя във въздуха токсични вещества, които могат да застрашат здравето на пътниците.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 кисел
Коментиран от #9
12:28 02.04.2013
2 Име:
Коментиран от #3
12:34 02.04.2013
3 ВИП АМГ
До коментар #2 от "Име:":
ne se pritesniavai nemskoto e istinata12:37 02.04.2013
4 brbr
12:47 02.04.2013
5 lucifer
12:49 02.04.2013
6 МЯУ
12:53 02.04.2013
7 Ts@r
13:04 02.04.2013
8 ярослав станчев
Коментиран от #12
13:06 02.04.2013
9 0n3
До коментар #1 от "кисел":
xaxaxaxa ама _)_ ела да видиш на жената маздата вътре в багажника и под стелките отпред и отзад какво има xaxaxaxaxax13:19 02.04.2013
10 Евчо
13:24 02.04.2013
11 Алуди
13:25 02.04.2013
12 Име:
До коментар #8 от "ярослав станчев":
Японците измислиха технология да строят пътища от рециклирани боклуци.... ти тука си ми седнал да плюеш едни от най-добрите автопроизводители.Коментиран от #14
13:31 02.04.2013
13 Дошо
Коментиран от #15
13:32 02.04.2013
14 ярослав станчев
До коментар #12 от "Име:":
Каквито са им пътищата,такива са им и колите,ти сам си го написал.После си ми седнал да ми ги хвалиш,че били сред най-добрите.Коментиран от #16
13:36 02.04.2013
15 ярослав станчев
До коментар #13 от "Дошо":
Е какво да се прави,поне не им изправят ламарините с пистолета за...гореш въздух.Коментиран от #28
13:38 02.04.2013
16 Име:
До коментар #14 от "ярослав станчев":
Ти добре ли си? Япония е една от страните с най-много километри асвалтови пътища. И май не си виждал японските пътища. Те са абсолютно безупречни, за дупки дума да не става, те нямат дори гънки. Ама какво да обяснявам на хейтър като тебе...Коментиран от #25
13:42 02.04.2013
17 гошко
13:46 02.04.2013
18 Дошо2
Коментиран от #19
13:48 02.04.2013
19 Дошо
До коментар #18 от "Дошо2":
Само слабоумен не може да асимилира факти които са му поднесени нагледно.Германо-китайски ментета
Коментиран от #26
13:50 02.04.2013
20 DEUTSCHLAND
Коментиран от #21
13:55 02.04.2013
21 Дошо
До коментар #20 от "DEUTSCHLAND":
А не се ли замисляш, че някои хора просто не искат да се набутват с най-големия кенеф на света?Коментиран от #22, #23
14:00 02.04.2013
22 DEUTSCHLAND
До коментар #21 от "Дошо":
Така ли било, просветете ни нас, шофьорите и любителите на немски коли кои други автомобили са толкова над тях, че да си позволите да ги наричате "кенефи"? Залагам на някоя френска или италианска резачка 8-)14:12 02.04.2013
23 ярослав станчев
До коментар #21 от "Дошо":
Затова карат немски коли,защото не искат да се набутват с рециклирани пластмасови боклуци,като японските.14:13 02.04.2013
24 драйвър
Коментиран от #31
14:15 02.04.2013
25 ярослав станчев
До коментар #16 от "Име:":
Да бе,къде съм тръгнал и аз да споря,ти сигурно през ден ходиш до Япония с японската си кола и затова им знаеш пътищата и колите,извинявай.14:16 02.04.2013
26 Еминем Фен
До коментар #19 от "Дошо":
Дошо ти си дет се вика кон с капаци вече японеца да ти се из.ере в колата ти ще е харесаш щото е ''японско'' нищо , че единствените премиум марки в света Ауди , БВМ и Мерц са в пъти по добри от онези кошници мазди трошлйоти , хонди и тем подобни изроди. Преглътни истината , че Ауди БМВ и Мерц са по добри и то в пъти и сега не започвай те не са премиум и така нататък щото само ти си толкова сляп ли нз за да твърдиш , че те са боклуци а сервизните акции са добри. ОТВОРИ СИ ОЧИТЕ ДЕТЕ!!!!!!!!!Коментиран от #27
14:24 02.04.2013
27 Дошо
До коментар #26 от "Еминем Фен":
Преглътни истината , че Ауди БМВ и Мерц са по добриКъде са по-добри?В асфалтирането ли?Там може да са по-добри, но коли определено не могат да правят по-добре от японците.
14:37 02.04.2013
28 Стефан Никодимов
До коментар #15 от "ярослав станчев":
А с какво им изправят 'ламарините' бе, приятелю? Големия разбирач, а плюеш японските за нещо, което в целия свят се практикува и не за пестене на пари, а защото така колите са по-безопасни за пешеходци. Я като толкова ги знаеш, иди до бавареца и мерджана на съседната улица, чукни с пръст по 'ламарините' и кажи на какво ти бие.Коментиран от #34
15:12 02.04.2013
29 pfff
15:16 02.04.2013
30 Михаел Витман
15:26 02.04.2013
31 barkash se
До коментар #24 от "драйвър":
Айде бе, много ясно като са правени в китай я си купи някоя немска "икона" правена за германия и тогава говори.П.С такива като тебе ги знаем кометират много и в същотото време карато 30 годишни бараки
Коментиран от #33
15:30 02.04.2013
32 batmusurat
15:36 02.04.2013
33 Шофер
До коментар #31 от "barkash se ":
Ти сега да не твърдиш, че в германските икони правени за Европа няма китайски части?15:37 02.04.2013
34 ярослав станчев
До коментар #28 от "Стефан Никодимов":
Най-безопасно за пешеходците,е разумното шофиране,а не пластмасовите японски коли,колега.Имам Ауди и освен предната и задна броня,огледалата и лайсните,по купето друга пластмаса няма.Приятел има МБ е-клас,същата работа,друг мой познат има БМВ 3-та серия,няма пластмаса по него освен изброените неща.Явно не си запознат от близо с тези марки и говориш наизуст.Не бъркай тези коли с Пежо,Рено и други подобни. Това,че чайните са си мислели,че могат да минат метър и няма да има контрол,не означава,че колите са правени от оризова хартия.Коментиран от #36, #41, #47, #54
15:59 02.04.2013
35 333
16:13 02.04.2013
36 Симеон Тасев
До коментар #34 от "ярослав станчев":
така си е колега бмв и мерца и ауди имат истински материали не като някой сапунерки само пласмасааз лично имам бмв е34 и освен броните и някой дребни части всичко друго е доста качествен и здрав метал
Коментиран от #37
16:17 02.04.2013
37 ярослав станчев
До коментар #36 от "Симеон Тасев":
Че тая 5-ца си е много корава кола.Върви сносно,вози удобно,здрава и не е много трудна за поддръжка.Типичен немски автомобил,заедно със 124-та на МБ са е.аси коравите кучета.А6-та на Ауди от това време трудно може да се мери по возия с тези двете,макар да е от техния клас.17:01 02.04.2013
38 Критик
17:54 02.04.2013
39 1234
18:10 02.04.2013
40 tost
20:49 02.04.2013
41 Дошо
До коментар #34 от "ярослав станчев":
Така е Аудито си е Ауди - много е хубаво за скрапКоментиран от #44
21:01 02.04.2013
42 wulkan
Коментиран от #45
21:14 02.04.2013
43 Алексиос
21:34 02.04.2013
44 ярослав станчев
До коментар #41 от "Дошо":
Да Дошо,давал съм Ауди за скрап,след катастрофа.Не пожелавам на никой това.Благодарение на изключително здраво направеното купе сега съм тук и пиша.Ако бях с японска кола едва ли щях да имам тази възможност.Виждал съм последиците от подобен удар при Нисан Съни,Опел вектра 1 и Бмв3-ка-не беше останало много.Само в БМВ-то човека беше жив,но с травми.Затова не ми плямпай,коя кола била яка и коя не.Да не дава Господ,ама ако ти се наложи да преживееш подобно нещо се моли да си в немска кола,а не в японска или френска пластмасова консерваКоментиран от #51
21:39 02.04.2013
45 ккк
До коментар #42 от "wulkan":
Колега,не съм почитател на Ауди,но това с носачите не е вярно. До миналата година имах Пасат Б5 1999година. Малко преди да го продам се поразклопаха 2 от 8-те носача.Това се случи в 13-тата година от живота на колата и съответно на 240 000 км. Не знам какво повече искаш от въпросните алуминиеви носачи. Това ,че у нас продават бесни ментета на цената на истинските- това си е наш проблем ,а не на колата.Коментиран от #53
21:39 02.04.2013
46 deroni
Коментиран от #52
21:59 02.04.2013
47 Стефан Никодимов
До коментар #34 от "ярослав станчев":
Май ти си тоя дето говори наизуст, което точно по японските е пластмасово, ако не е тайна? Или караме на чуто недочуто от някой фен на vw? Броните са пластмасови на всички коли вече, не знам къде другаде си чул да има. А за пешеходците, мисля, че по-тъп коментар не успя да оставиш, безопасното каране било, ами айде върви накарай всичките недорасляци с цедки и тройки да карат внимателно, както и пешеходците да се съобразяват с движението, като пълноправен участник там. За това и за тях трябва сигурност, независимо дали ще се сложи пластмаса и колко.Коментиран от #48
22:08 02.04.2013
48 ярослав станчев
До коментар #47 от "Стефан Никодимов":
Има орган,който се занимава с това,да следи за безопасността по пътищата,колега,ако не си запознат,нарича се КАТ към МВР.Щом пластмасовите калници на колата са по важни за безопасността на пътя от внимателното шофиране,утре ти препоръчвам да караш в града със 100-120 км/ч,пък да видим дали ще спасиш някой ако се набиеш в автобусна спирка.Май и ти не си по-различен от тези недорасляци,за които говориш,ама ти какво си виновен,те тези,които са те пуснали на пътя са за трепане.22:38 02.04.2013
49 Бандит
Коментиран от #50
22:39 02.04.2013
50 Дошо
До коментар #49 от "Бандит":
Произвеждат се ЧАСТИ за Еърбъс.Еърбъс се събира от компоненти и от Англия, Испания, Италия, Япония, Русия и др.
Конкретно в Япония правят греди, които се намират в крилата - някаква свръхлека и свръхздрава конфигурация.В Русия не си спонмям кой елемент се правеше, но се прави в Енергомаш където се правят ракетните двигатели РД108
23:24 02.04.2013
51 Дошо
До коментар #44 от "ярослав станчев":
Абе тия ги обяснявай на някой друг.Купето на Корвет като не е ламаринено та да не би да умира всеки, който се блъсне с тази кола?Само дивотии бълвате.
23:39 02.04.2013
52 ха ха
До коментар #46 от "deroni":
Ти пък каква джапанка такси си карал?Айде стига бакшишки простотии.Частите дали са за Тойота или Хюндай на магазините са на сходни цени.Само на немските премиум ги надуват защото собствениците били богати.10:12 03.04.2013
53 мнение
До коментар #45 от "ккк":
Братовчед ми има A6 2006 Година.Колата се кара предимно в Испания.На 130 000 километра смени преден лагер главина,2 носача и малките щангички с тампоните.При прегледа конастатираха и омазняване на семеринга на диференциала.Скоро ще трябва да се сменя.Това че ти си карал до 200 000 с разхлопани носачи е друг въпрос.Между момента на увеличена хлабина и момента на окончателно разрушаване могат да минат и 100 000 километра понякога.Това не означава че твоята кола е по здрава а просто че не и обръщаш внимание.
Има си класации за качество и цена на поддръжка.Най добра е английската на Warranty direct.
Тези приказки ама моята не знам си какво пък на другия не знам си какво са субективни.
Коментиран от #63
10:20 03.04.2013
54 пробвал
До коментар #34 от "ярослав станчев":
Станчев стига писа простотии.Кажи ми колко пластмаса има в Акорд или Лексус сравнявай коли с коли.Щото и в А2 има много пластмаса.Само погледни предния капак как се сваля като капак на тенджера и после говори.А в тъпата А4 все едно само за китайци е правена,мястото никакво супер неудобна кола.А се води премиум среден клас.Че то в Пасат и Супърб има повече място.Не стига че караш кола направена на шаси от Шкода ами и акъл тръгнал да ръси.
Коментиран от #62
10:28 03.04.2013
55 Уф
10:31 03.04.2013
56 bbbaaayyy xxxyyyiii
10:32 03.04.2013
57 гост
11:44 03.04.2013
58 uhui
13:26 03.04.2013
59 ROFL
Коментиран от #60
13:36 03.04.2013
60 Дошо
До коментар #59 от "ROFL":
Ето това е типичния фен на германско-китайските ментета14:16 03.04.2013
61 hhhhh
Коментиран от #67
18:48 03.04.2013
62 ярослав станчев
До коментар #54 от "пробвал":
Има достатъчно,за да започне да скърца след 2-3 години.какво се правиш,че не знаеш. А а2-та кола ли е,тя е сапунерка,като микрата,суйфта,тикото и още много други подобни.Коментиран от #71
19:07 03.04.2013
63 ккк
До коментар #53 от "мнение":
Ами като са субективни тия приказки ,какво ми навираш на братчед си колата? То и на 30 000 има дефектни коли и то от всякакви премиум марки. И не съм карал разхлопана кола- написал съм кога започнаха проблемите. Недей така да съдиш за другите. И нещо друго- ако случайно си пропуснал- качеството на колите произведени 90-те години няма нищо общо с това на колите 2006/примерно/.Коментиран от #64
22:26 03.04.2013
64 мнение
До коментар #63 от "ккк":
Навирам ти я защото ми навираш твоя Пасат.А сега ти навирам това чети и после говори
http://www.reliabilityindex.com/top-100
Това са топ 100 на най надеждните коли според брой повреди и цени на ремонти.
Там както виждаш Пасат и Ауди няма.Даже Мерцедес е по надежден от ВАГ продуктите.
Так че лакърдии как си бил карал 200 000 и нищо не си сменил може да си ги приказваш на някой дето не е виждал кашкавалени окачвания на Ауди и Пасат да не ти изброявам другите им проблеми.
Коментиран от #65
23:51 03.04.2013
65 Stoyan
До коментар #64 от "мнение":
За феновете на японските.Те се произвеждат в Китай, далече преди "немските" и в Малайзия и т.н.т.
Аз кола от тая класация неща.
Това е класация на боклуци.
Няма значение колко са евтини или колко им е евтин ремонта
.
Коментиран от #66, #68
03:02 04.04.2013
66 гхйкл
До коментар #65 от "Stoyan":
Произвеждат се и те в Китай това всеки го знае, но всеки знае, и че не са боклуци като германските боклуци08:52 04.04.2013
67 Дошо
До коментар #61 от "hhhhh":
Ами ти си голям балама колега.08:55 04.04.2013
68 Иван
До коментар #65 от "Stoyan":
Кое е боклук от класацията може би Мерцедес Е клас?Е къде къде по добре един Голф или Шкода.Те не са боклуци а пък Ауди съвсем не е боклук.
Толкова е глупав българския "разбирач" че няма на къде повече.
Коментиран от #72
10:34 04.04.2013
69 nitroto
13:24 04.04.2013
70 нитрото
13:26 04.04.2013
71 пробвал
До коментар #62 от "ярослав станчев":
Станчев ще се качим на 10 годишен Акорд да видим кое му скърца.Като не си виждал на живо колите недей да пишеш глупости.
А за Лексус въобще да не говорим там ВАГ групата е години назад с качеството.
Коментиран от #73
15:01 04.04.2013
72 Иво
До коментар #68 от "Иван":
ауди са на 2ро място по най-дефектирали двигатели за 2012, сам си прави изводи колко не са боклуци !!И баща ми кара ауди.......... митовете за немските коли могат лесно да бъдат разбити !!
Коментиран от #74
16:22 04.04.2013
73 ярослав станчев
До коментар #71 от "пробвал":
То дето не съм ги виждал остави,ми даже и съм се повозвал,че дори и съм покарвал.Трябва да съм напълно ненормален,за да сляза от кола дето я е правил немец и да се кача в оризарник.20:23 04.04.2013
74 ярослав станчев
До коментар #72 от "Иво":
Да бе да бе,така е само дето на запад от Калотина не знаят.Май само ти и Дошо четете от тая книга,а?20:31 04.04.2013