Last news in Fakti

2 Април, 2013 12:20 41 541 74

Откриха асфалт в китайските Audi, BMW и Mercedes-Benz

  • audi-
  • bmw-
  • mercedes-benz-
  • асфалт

За обезшумяването и виброизолацията на някои модели Audi, BMW и Mercedes-Benz, сглобявани в китайски предприятия за местния пазар, се използва асфалт, съобщава ChinaDaily.

Китайският административен център за проучване на бракувани стоки (DPAC) вече е започнал разследване по случая. Инспекция ще бъде извършена в съвместните компании Beijing Benz Automotive, BMW Brilliance Automotive и FAW-Volkswagen Audi. Собствениците на автомобили, произведени в техните заводи, са призовани сами да проверят за наличие на асфалтови панели в колите си и да сигнализират, ако открият такива.

От DPAC отбелязват, че асфалтът наистина има чудесни звукоизолиращи и вибропогръщащи свойства, но при нагряване не само започва да мирише, а и отделя във въздуха токсични вещества, които могат да застрашат здравето на пътниците.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кисел

    1 16 Отговор
    хахахахахахаха немско качество, като аутобан са

    Коментиран от #9

  • 2 Име:

    4 1 Отговор
    Ако това наистина е вярно, ще последват май сериозни санкции за тия клонове на БМВ, Мерцедес и Ауди ..

    Коментиран от #3

  • 3 ВИП АМГ

    16 1 Отговор

    До коментар #2 от "Име:":

    ne se pritesniavai nemskoto e istinata
  • 4 brbr

    1 7 Отговор
    em brato karash sii i se drusash ot izpareniqta :D kav ti e problema... che kolata ti teji 5 tona i smurdi na raztopena smula i asfalt :D
  • 5 lucifer

    1 1 Отговор
    dee.a i kitaicite 6turi produljavat da ma izumqvat :D :D
  • 6 МЯУ

    1 3 Отговор
    xaxa ve4e puti6tata 6te sa ot vata a kolite pulni s asfalt :D :D
  • 7 Ts@r

    1 0 Отговор
    Казват, че в България се крадяло много. НЕ, замислете се, как така точно само и единствено в китайските бройки има асфалт. Аз не знам какъв скъп материал са заменили китайците с асфалт, но съм сигурен, че съвсем скоро въпросния, според мен, заменен материал ще бъде намерен на черния пазар. С риск да прозвуча страшно расистки ще кажа, че никога не съм ги харесвал "жълтурите", а още по-малко и производството им. За съжаление светът вече е заринат с боклуци жигосани с надписа "Made in P.R.C/Made in China".
  • 8 ярослав станчев

    1 2 Отговор
    Тез са за убиване,бе,вместо да тъпчат колите с асфалт,да го бяха пратили тука,че да си направим пътищата. Да вземат пример от японците,които вече години наред правят коли от рециклирани пластмасови шишета за лимонада.

    Коментиран от #12

  • 9 0n3

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "кисел":

    xaxaxaxa ама _)_ ела да видиш на жената маздата вътре в багажника и под стелките отпред и отзад какво има xaxaxaxaxax
  • 10 Евчо

    0 1 Отговор
    Датата е вече 2ри април, приятели ?
  • 11 Алуди

    0 1 Отговор
    Спокойно, има още 2 млрд. китайци!
  • 12 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "ярослав станчев":

    Японците измислиха технология да строят пътища от рециклирани боклуци.... ти тука си ми седнал да плюеш едни от най-добрите автопроизводители.

    Коментиран от #14

  • 13 Дошо

    4 1 Отговор
    Отново високи технологии в немските автомобили.Сигурно скоро ще ги измазват с вар по вратите

    Коментиран от #15

  • 14 ярослав станчев

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Име:":

    Каквито са им пътищата,такива са им и колите,ти сам си го написал.После си ми седнал да ми ги хвалиш,че били сред най-добрите.

    Коментиран от #16

  • 15 ярослав станчев

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    Е какво да се прави,поне не им изправят ламарините с пистолета за...гореш въздух.

    Коментиран от #28

  • 16 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "ярослав станчев":

    Ти добре ли си? Япония е една от страните с най-много километри асвалтови пътища. И май не си виждал японските пътища. Те са абсолютно безупречни, за дупки дума да не става, те нямат дори гънки. Ама какво да обяснявам на хейтър като тебе...

    Коментиран от #25

  • 17 гошко

    0 0 Отговор
    битка между производителите
  • 18 Дошо2

    1 2 Отговор
    Само слабоумен би повярвал, че производители на изброените марки, с такива големи имена, ще рискуват умишлено с подобна глупост.

    Коментиран от #19

  • 19 Дошо

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "Дошо2":

    Само слабоумен не може да асимилира факти които са му поднесени нагледно.
    Германо-китайски ментета

    Коментиран от #26

  • 20 DEUTSCHLAND

    1 3 Отговор
    Хаха, вие балъци, дето всеки двигател над 2 литра ви се струва нещо много страшно. разбира се сте надушили статията и сипвате хейт. Истината е, че дори и "асфалтово" Ауди, БМВ или Мерцедес не можете да си позволите. Когато лисицата не могла да стигне гроздето, казала че е кисело.

    Коментиран от #21

  • 21 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "DEUTSCHLAND":

    А не се ли замисляш, че някои хора просто не искат да се набутват с най-големия кенеф на света?

    Коментиран от #22, #23

  • 22 DEUTSCHLAND

    1 3 Отговор

    До коментар #21 от "Дошо":

    Така ли било, просветете ни нас, шофьорите и любителите на немски коли кои други автомобили са толкова над тях, че да си позволите да ги наричате "кенефи"? Залагам на някоя френска или италианска резачка 8-)
  • 23 ярослав станчев

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Дошо":

    Затова карат немски коли,защото не искат да се набутват с рециклирани пластмасови боклуци,като японските.
  • 24 драйвър

    1 1 Отговор
    Купуваш си немски „премиум“, а ти продават кола изолирана с асфалт. Думи нямам за немско-китайските еднодневки. Да не говорим за кашкаваленото им окачване, проблемните СК, двигатели и електроника. Хем скъпи, хем трошливи са немските „икони“.

    Коментиран от #31

  • 25 ярослав станчев

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Име:":

    Да бе,къде съм тръгнал и аз да споря,ти сигурно през ден ходиш до Япония с японската си кола и затова им знаеш пътищата и колите,извинявай.
  • 26 Еминем Фен

    1 4 Отговор

    До коментар #19 от "Дошо":

    Дошо ти си дет се вика кон с капаци вече японеца да ти се из.ере в колата ти ще е харесаш щото е ''японско'' нищо , че единствените премиум марки в света Ауди , БВМ и Мерц са в пъти по добри от онези кошници мазди трошлйоти , хонди и тем подобни изроди. Преглътни истината , че Ауди БМВ и Мерц са по добри и то в пъти и сега не започвай те не са премиум и така нататък щото само ти си толкова сляп ли нз за да твърдиш , че те са боклуци а сервизните акции са добри. ОТВОРИ СИ ОЧИТЕ ДЕТЕ!!!!!!!!!

    Коментиран от #27

  • 27 Дошо

    1 6 Отговор

    До коментар #26 от "Еминем Фен":

    Преглътни истината , че Ауди БМВ и Мерц са по добри
    Къде са по-добри?В асфалтирането ли?Там може да са по-добри, но коли определено не могат да правят по-добре от японците.

  • 28 Стефан Никодимов

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "ярослав станчев":

    А с какво им изправят 'ламарините' бе, приятелю? Големия разбирач, а плюеш японските за нещо, което в целия свят се практикува и не за пестене на пари, а защото така колите са по-безопасни за пешеходци. Я като толкова ги знаеш, иди до бавареца и мерджана на съседната улица, чукни с пръст по 'ламарините' и кажи на какво ти бие.

    Коментиран от #34

  • 29 pfff

    1 0 Отговор
    бойко е купил акции в мерцедес хихи
  • 30 Михаел Витман

    1 0 Отговор
    Не знам, защо спорите толкова и се обиждате. За съжаление в сттията никъде не е написано, че произведените в Китай Ауди, БМВ и Мерцедес, са единствено и само за китайския пазар!!!!
  • 31 barkash se

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "драйвър":

    Айде бе, много ясно като са правени в китай я си купи някоя немска "икона" правена за германия и тогава говори.
    П.С такива като тебе ги знаем кометират много и в същотото време карато 30 годишни бараки

    Коментиран от #33

  • 32 batmusurat

    1 0 Отговор
    Мойта тарга съм я изолирал с фибран 5-ица а между ламарината и фибрана съм сложил и стъклена вата
  • 33 Шофер

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "barkash se ":

    Ти сега да не твърдиш, че в германските икони правени за Европа няма китайски части?
  • 34 ярослав станчев

    1 6 Отговор

    До коментар #28 от "Стефан Никодимов":

    Най-безопасно за пешеходците,е разумното шофиране,а не пластмасовите японски коли,колега.Имам Ауди и освен предната и задна броня,огледалата и лайсните,по купето друга пластмаса няма.Приятел има МБ е-клас,същата работа,друг мой познат има БМВ 3-та серия,няма пластмаса по него освен изброените неща.Явно не си запознат от близо с тези марки и говориш наизуст.Не бъркай тези коли с Пежо,Рено и други подобни. Това,че чайните са си мислели,че могат да минат метър и няма да има контрол,не означава,че колите са правени от оризова хартия.

    Коментиран от #36, #41, #47, #54

  • 35 333

    1 0 Отговор
    ako gi iznasqha v 4ujbina bih si pomislil kontrabanda,no te sa za vatre6niq pazar....qvno nqkoi namekva ,4e tezi karuci sa za prevoz na asfalt,beton i 4akal :D
  • 36 Симеон Тасев

    1 7 Отговор

    До коментар #34 от "ярослав станчев":

    така си е колега бмв и мерца и ауди имат истински материали не като някой сапунерки само пласмаса
    аз лично имам бмв е34 и освен броните и някой дребни части всичко друго е доста качествен и здрав метал

    Коментиран от #37

  • 37 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Симеон Тасев":

    Че тая 5-ца си е много корава кола.Върви сносно,вози удобно,здрава и не е много трудна за поддръжка.Типичен немски автомобил,заедно със 124-та на МБ са е.аси коравите кучета.А6-та на Ауди от това време трудно може да се мери по возия с тези двете,макар да е от техния клас.
  • 38 Критик

    1 1 Отговор
    Китайските помии...
  • 39 1234

    1 0 Отговор
    А японска икона правена за японския пазар ? Там бъдещето съществува .. Но да се върнем в нашата реалност и някой официален орган да опита да изкупи тоя асфалт.После на техническите прегледи да се раздаде на всеки шофьор и може 10% от дупките да се запълнят "сами" ^^
  • 40 tost

    1 0 Отговор
    Това е най новия метод за запълване на дупки.Както знаете лятото асфалтът се размеква и когато минете през дупка,част от него пада и по този начин дупките в Китай изчезват.
  • 41 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "ярослав станчев":

    Така е Аудито си е Ауди - много е хубаво за скрап

    Коментиран от #44

  • 42 wulkan

    0 0 Отговор
    И алуминиеви носачи, консуматив за 1000 и отгоре лева на две-три години. Аз не знам какво ти е Ауди-то, но скоро говорИх с един горд собственик на А4 от новите модели, който рече, че такава не му трябва повече. Съжалявам, но това каза човека. А и ако започнат да идват от Китай като ютиите, прахосмукачките, сешоарите и климатиците, може и да се окаже прав.

    Коментиран от #45

  • 43 Алексиос

    0 0 Отговор
    Бе, що не си вземете по едно Жигули тогава, че пластмасата бе само по таблото?! Ако имате възможност, дали няма да карате и китайска Е39, че сте тръгнали да лаете чак за металното E34? Зареждал съм с двигатели от Китай за различни престижни немски марки, баровците си ги купуват, оти всичко сега у Шина съ прай...К;о кат има асфалт?! Запълвате дупки в движение, ха-ха. А повечето тука да не си купят китайски Мерцедес, а? Може, ма след петнаесе години...
  • 44 ярослав станчев

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Дошо":

    Да Дошо,давал съм Ауди за скрап,след катастрофа.Не пожелавам на никой това.Благодарение на изключително здраво направеното купе сега съм тук и пиша.Ако бях с японска кола едва ли щях да имам тази възможност.Виждал съм последиците от подобен удар при Нисан Съни,Опел вектра 1 и Бмв3-ка-не беше останало много.Само в БМВ-то човека беше жив,но с травми.Затова не ми плямпай,коя кола била яка и коя не.Да не дава Господ,ама ако ти се наложи да преживееш подобно нещо се моли да си в немска кола,а не в японска или френска пластмасова консерва

    Коментиран от #51

  • 45 ккк

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "wulkan":

    Колега,не съм почитател на Ауди,но това с носачите не е вярно. До миналата година имах Пасат Б5 1999година. Малко преди да го продам се поразклопаха 2 от 8-те носача.Това се случи в 13-тата година от живота на колата и съответно на 240 000 км. Не знам какво повече искаш от въпросните алуминиеви носачи. Това ,че у нас продават бесни ментета на цената на истинските- това си е наш проблем ,а не на колата.

    Коментиран от #53

  • 46 deroni

    0 0 Отговор
    Аз пък имам 2броя Елантра и една Соната.Елантрите са на по 500к а Сонатата е на 280к.Таксита са и се карат 24часа само по софийските пътища.Е по-здрави коли не съм виждал.Може да ми се подограете на думите, но двигателите им не се гасят 24ч, карат се на уволнение постоянно.Поддръжката им е смешна в сравнение с Японски,Немски и Френски марки.Може да са боклуци, може да са всякъкви корейските коли, но са железни,никога не са ме предавали или да закъсат.Много по-надежни от немци,франсета и джапанки на много по-приемливи цени.

    Коментиран от #52

  • 47 Стефан Никодимов

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "ярослав станчев":

    Май ти си тоя дето говори наизуст, което точно по японските е пластмасово, ако не е тайна? Или караме на чуто недочуто от някой фен на vw? Броните са пластмасови на всички коли вече, не знам къде другаде си чул да има. А за пешеходците, мисля, че по-тъп коментар не успя да оставиш, безопасното каране било, ами айде върви накарай всичките недорасляци с цедки и тройки да карат внимателно, както и пешеходците да се съобразяват с движението, като пълноправен участник там. За това и за тях трябва сигурност, независимо дали ще се сложи пластмаса и колко.

    Коментиран от #48

  • 48 ярослав станчев

    1 2 Отговор

    До коментар #47 от "Стефан Никодимов":

    Има орган,който се занимава с това,да следи за безопасността по пътищата,колега,ако не си запознат,нарича се КАТ към МВР.Щом пластмасовите калници на колата са по важни за безопасността на пътя от внимателното шофиране,утре ти препоръчвам да караш в града със 100-120 км/ч,пък да видим дали ще спасиш някой ако се набиеш в автобусна спирка.Май и ти не си по-различен от тези недорасляци,за които говориш,ама ти какво си виновен,те тези,които са те пуснали на пътя са за трепане.
  • 49 Бандит

    0 0 Отговор
    Бих искал да ви информирам, че в Китай се произвежда и 'Airbus'....

    Коментиран от #50

  • 50 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "Бандит":

    Произвеждат се ЧАСТИ за Еърбъс.
    Еърбъс се събира от компоненти и от Англия, Испания, Италия, Япония, Русия и др.
    Конкретно в Япония правят греди, които се намират в крилата - някаква свръхлека и свръхздрава конфигурация.В Русия не си спонмям кой елемент се правеше, но се прави в Енергомаш където се правят ракетните двигатели РД108
  • 51 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "ярослав станчев":

    Абе тия ги обяснявай на някой друг.Купето на Корвет като не е ламаринено та да не би да умира всеки, който се блъсне с тази кола?
    Само дивотии бълвате.
  • 52 ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "deroni":

    Ти пък каква джапанка такси си карал?Айде стига бакшишки простотии.Частите дали са за Тойота или Хюндай на магазините са на сходни цени.Само на немските премиум ги надуват защото собствениците били богати.
  • 53 мнение

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "ккк":

    Братовчед ми има A6 2006 Година.Колата се кара предимно в Испания.На 130 000 километра смени преден лагер главина,2 носача и малките щангички с тампоните.При прегледа конастатираха и омазняване на семеринга на диференциала.Скоро ще трябва да се сменя.

    Това че ти си карал до 200 000 с разхлопани носачи е друг въпрос.Между момента на увеличена хлабина и момента на окончателно разрушаване могат да минат и 100 000 километра понякога.Това не означава че твоята кола е по здрава а просто че не и обръщаш внимание.
    Има си класации за качество и цена на поддръжка.Най добра е английската на Warranty direct.
    Тези приказки ама моята не знам си какво пък на другия не знам си какво са субективни.

    Коментиран от #63

  • 54 пробвал

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "ярослав станчев":

    Станчев стига писа простотии.Кажи ми колко пластмаса има в Акорд или Лексус сравнявай коли с коли.Щото и в А2 има много пластмаса.Само погледни предния капак как се сваля като капак на тенджера и после говори.А в тъпата А4 все едно само за китайци е правена,мястото никакво супер неудобна кола.А се води премиум среден клас.Че то в Пасат и Супърб има повече място.
    Не стига че караш кола направена на шаси от Шкода ами и акъл тръгнал да ръси.

    Коментиран от #62

  • 55 Уф

    0 0 Отговор
    Я феновете на made in Germany да се позаинтересуват коя кола първа покри 5-те звезди на Euro NCAP и дали въпросната е с Джелезни калници. Калниците и предния капак са едно нищо при катастрофа с челен удар. по съвсем друг начин се постига сигурността.
  • 56 bbbaaayyy xxxyyyiii

    0 0 Отговор
    kakvito pati6tata takiva i kolite
  • 57 гост

    0 0 Отговор
    И не само японците са по-добри.....
  • 58 uhui

    0 0 Отговор
    китайци
  • 59 ROFL

    1 1 Отговор
    Чудео голямо имало асфалт в мерцедеси и бмвета , преди известно време като си кърпехме жигулите и москвичите и ги мажехме с топена гума асфалт и подобни да ме сме умрели случайно

    Коментиран от #60

  • 60 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "ROFL":

    Ето това е типичния фен на германско-китайските ментета
  • 61 hhhhh

    0 0 Отговор
    kato gledam povecheto sa kupili nyakva kola na 200k na 10 godini i se jalvat che sa smenyali chasti chesto i che chastite bili skapi... naskoro si vzeh vtora raka i az, no dadoh oshte 6-7k za osnoven remont v oficialen serviz v evropa, i pri izlizaneto me obediha che nyama da smenyam nishto seriozno v sledvashtite 2 godini

    Коментиран от #67

  • 62 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "пробвал":

    Има достатъчно,за да започне да скърца след 2-3 години.какво се правиш,че не знаеш. А а2-та кола ли е,тя е сапунерка,като микрата,суйфта,тикото и още много други подобни.

    Коментиран от #71

  • 63 ккк

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "мнение":

    Ами като са субективни тия приказки ,какво ми навираш на братчед си колата? То и на 30 000 има дефектни коли и то от всякакви премиум марки. И не съм карал разхлопана кола- написал съм кога започнаха проблемите. Недей така да съдиш за другите. И нещо друго- ако случайно си пропуснал- качеството на колите произведени 90-те години няма нищо общо с това на колите 2006/примерно/.

    Коментиран от #64

  • 64 мнение

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "ккк":

    Навирам ти я защото ми навираш твоя Пасат.
    А сега ти навирам това чети и после говори

    http://www.reliabilityindex.com/top-100

    Това са топ 100 на най надеждните коли според брой повреди и цени на ремонти.
    Там както виждаш Пасат и Ауди няма.Даже Мерцедес е по надежден от ВАГ продуктите.
    Так че лакърдии как си бил карал 200 000 и нищо не си сменил може да си ги приказваш на някой дето не е виждал кашкавалени окачвания на Ауди и Пасат да не ти изброявам другите им проблеми.

    Коментиран от #65

  • 65 Stoyan

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "мнение":

    За феновете на японските.
    Те се произвеждат в Китай, далече преди "немските" и в Малайзия и т.н.т.

    Аз кола от тая класация неща.
    Това е класация на боклуци.
    Няма значение колко са евтини или колко им е евтин ремонта



    .

    Коментиран от #66, #68

  • 66 гхйкл

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Stoyan":

    Произвеждат се и те в Китай това всеки го знае, но всеки знае, и че не са боклуци като германските боклуци
  • 67 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "hhhhh":

    Ами ти си голям балама колега.
  • 68 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Stoyan":

    Кое е боклук от класацията може би Мерцедес Е клас?
    Е къде къде по добре един Голф или Шкода.Те не са боклуци а пък Ауди съвсем не е боклук.
    Толкова е глупав българския "разбирач" че няма на къде повече.

    Коментиран от #72

  • 69 nitroto

    0 0 Отговор
    brat mnogo qk komentar
  • 70 нитрото

    0 0 Отговор
    ништо чудно буклуци :Д :Д
  • 71 пробвал

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "ярослав станчев":

    Станчев ще се качим на 10 годишен Акорд да видим кое му скърца.
    Като не си виждал на живо колите недей да пишеш глупости.
    А за Лексус въобще да не говорим там ВАГ групата е години назад с качеството.

    Коментиран от #73

  • 72 Иво

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Иван":

    ауди са на 2ро място по най-дефектирали двигатели за 2012, сам си прави изводи колко не са боклуци !!
    И баща ми кара ауди.......... митовете за немските коли могат лесно да бъдат разбити !!

    Коментиран от #74

  • 73 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "пробвал":

    То дето не съм ги виждал остави,ми даже и съм се повозвал,че дори и съм покарвал.Трябва да съм напълно ненормален,за да сляза от кола дето я е правил немец и да се кача в оризарник.
  • 74 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Иво":

    Да бе да бе,така е само дето на запад от Калотина не знаят.Май само ти и Дошо четете от тая книга,а?