ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Волжки Автомобилен Завод...
Той е разположен в близост, до град Волга и Река Волга, но града май е преименуван на Толиати в чест на италианския политик/ Пабло Толиати/, който подписва споразумението за лиценза на 1вите лади.. :)
Ти явно не си карал нищо друго щом за теб тази бракма е истински автомобил.И е много качествена да знаеш.Боядисвали са ги навремето направо върху гола ламарина без грунд.Сигурно е бил много скъп.И гори градско 12 на 100км. Почти като някой Кадилак.
Аз мисля ,че се казваше Палмиро Толиати. Пък съм и карал такава. Гореше до 8 л на 100км. И по какви пътища съм я карал. И за строителство съм я ползвал. И в селското стопанство. И като товарен.
Някой да ми каже дали в 1975 г. имаше по-добри автомобили от Фиат?
Определно с лада в щатите ще си сензация! '97 година имах на гости един хамериканец и когато с един авер му показахме и го возихме на трабант момъка полудя от кеф и не спря да снима и да се радва на кола, която в представите си не е виждал дори.
Сега деца слушайте и помнете...... ВАЗ /Волжский Авто Завод/ трябваше да се казва ТАЗ /Тольяттинский Авто Завод/, но понеже на руски ТАЗ е ЛЕГЕН..... От партията се опасяваха, че народа на бъзик на колите ще им вика ТАЗики - Легенчета..... затова е ВАЗ.
Ваз - е старото название на Лада. Волга НЕ Е град, а е река. Града където се произвеждат колите се казва Толиатти, на името на Пальмиро Толиатти - главен секретар на коммунистическа партия в Италия след втора световна война. Старото название на града Толиатти - Ставрополь.
А за колата - явно е пребоядисвана и претапецирана - през 70-те колите не ги боядисваха в такъв цвят, нито използваха такава тапицерия. Но въпреки това, колата е супер!
По-добри автомобили от Фиат, бъзикаш ли се? Великаните в автомобилостроенето на ХХ век - Кадилак, Линкълн, Шевролет, Форд, Крайслер, Мерцедес. Да продължавам? Да не казвам базовите модели на Кадилак какви екстри имаха през 50-те. Всичките им модели след 54-та идват базово с климатик и цял ел. пакет, от седалки, до задно стъкло, странични стъкла и не знам си какво още! Вярно си е голяма сензация да видиш Лада в Щатите.
Чета коментарите и се чудя,ние българите като най-бедните "европейци"малко мързеливи и леко крадливи,потънали до шия в кал и омазани в л...а винаги се изтъкваме за някакви капацитети и всезнаиковци.Казваме кое какво е кое става,кое е боклук и кой е е..си ....все плюем все ревем ...ама виж разбираш ли ония били нещастници:))))Найстина си заслужаваме дереджето;))
тоя коал определено през 70-те е бил добра кокуренция, калеко ми имаше такава с 1.6 ДВГ, то тва май е единственият модел на лада , който е в крак с годините на пройзвоството си, като цяло е барната добре и салонът е готин
и (кадилакът) от 60-те е боклук ама за него нямате лоши коментари нали такъв ни е бил живота такива коли сме карали а някои от вас дори не са се качва ли в такава кола.само за информация, тази кола вози много по меко от много западни коли, здравината и се е доказала във времето
Кажи им го на сополанковците!
Това е тройката на Лада. Луксозната й версия е шестицата.
Много престижна кола за обикновенния човек. Чаках 5 години за нея и 78ма бях щастлив собственик! До 94та нямах особени проблеми и никога не ме е оставяла на пътя.
"Да се попадне на ВАЗ от 1975 г. в перфектно състояние си е жив късмет, а когато такъв се появи в обява за продажба на територията на САЩ, човек неволно посяга да разтрие невярващите си очи. " - През годините когато живях в Ню Йорк съм видял над десет такива лади, бяха модифицирани с други брони дори. За американците тази кола не е сензация в никакъв случай.
Комшията имаше една такава от 1973г,получи я мераз(зестра) през 1986г на 17хил.км.До 2003 и направи 350хил. без ремонт(с идеална поддръжка).Имаше заводска кожена тапицерия,радио с фиксирани станции и някакви други дреболии.Изпълнение за комунистически велможи. А ФИАТ до към 80-та си бяха много добри!Но да се произвежда един модел 45г е смешно,макар че има и други прецеденти-VW Бръмбар и Ситроен Де шво.
Много интересна бракма.Сядаш вътре и разбираш,че волана не е на мястото си а стои много високо а след това разбираш,че и педалите не са на място а газта е токова нависоко,че трябва да си държиш крака много не естествено и ако се наложида пътуваш5-6 часа направо си труп.А седалките са високи до кръста,може би от съображения за икономия или що ли не знам.Найстина в града гори около 12л на 100км а на дълго пада до 9 л .Волана се върти тежко ,но пък е голям.Като се замисли човек през 70те години хората какви качествени коли са правили а ние какво сме карали направо ми се разваля настроението.
говорете колкото си искате някой може ли да смята все още и да ми каже на колко години е този модел и защо още се кара и не е спрял а се произвеждаше до скоро докато франсетата решиха да я спрат защото се уплашиха да не би да мине рекорда им огромен интерес не само че има още към нея но и се търси на пазара до толкова много че излезе на яве колко много пари са загубили ваз от спирането и на производството а причината беше да си продадът по този начин френските боклуци в русия защо ли нека да каже американеца
Много си заблуден, спирането на 7-цата не носи загуби. Загуби понасят защото още не са донастоили поточните линии към Гранта. За Гранта има голяма опашка в русия, до толкова че другите модели също търпят спад. Другата причина е че обявиха новото поколение Калина 2 и доста хора изчакват, и има защо... Най важния стратегически ход им беше това че започнаха серийно да предлагат и автоматик, нещо което ги спъваше доста. Има не една статия по този въпрос.
2105-7 беше обречен вече да бъде спрян, продажбите му падаха така или иначе. Новите лади са 100 пъти по добри от 7-миците. А фенове на ретро колите са колко 0.001% или 0.01% от хората? Да не гооврим по новите от 2110 и нагоре колко по икономични са.
Пичове,не се бъзикайте с колата.Беше страхотна за времето си.По добра от много добри западни коли от същия клас.На запад ги купуваха като топъл хляб.Е,има и недостатъци,като всяко техническо изделие.
в русия само кадилаци карат много ги бива в калта влизаш веднъж и повече не излизаш затова и не се забелязват много а що се отнася до търсенето на новите лади и че били по здрави от старите руснаците са го казали с две думи кусок г.вно преведи си го сам и познай кой си купува такова само младите новобогаташчета или на мама лигавничето попитай някой възрастен дали иска такова или виж по селата и по затънтените места в русия какво карат то и друго не може защтото не става
А бе не се оплаквай! Сядал ли си да караш УЖАСКА бусче??? Волана е някъде на страничното огледало, а педала на съединителя е почти до лостчето за мигачите....
И това откъде го разбра, от четене на глупости в нета или ходи до там та видя? Я вземи се разходи до там и ще си промениш мението. и лада е една от многото марки, кво си мислиш че те не вървят напред и още си седят някъде около 1980г, много грешиш, вече са толкова на пред че си нямаш на идея... Или по скоро ти е кисело гроздето та и една нова лада не можеш да си купиш. Лада са на първите 3 места по модели продажби там. За каква кал говориш, хората имат много по добри пътища от нашите, не говоря за пущинаците в Сибир. Там са зле и се оплакват само тия дето ги мързи и са пияници.
Много телевизия си гледал като малък в петък ...Излез извън Москва и виж как живеят крепостните селяни,а комсомолците с парите и КГБ-мутрите е излишно да ги коментираме...И накрая - не ни хвали тези руски кочини що'т си ги знаеме и добре,че се отървахме от тях !
Ха ха ха ,това ми хареса .Вместо УАЗка Ужаска. Те също бяха отвратителни а вътре тясно тясно та чак няма място за шофера.А бяха и с едно смешно окачване не ти е работа.все нещо имаше за правене.Шумни ,бавни ,трудни за управление , с малка товароносимост и горяха по 18л бензин на 100км. Наистина пред тях Ладата бледнее а като се сетя пък за Волгата и сълзи започват да ми се стичат по лицето от смях.2500кубика двигател а не може да потегли като хората защото няма достатъчно мощност.Скапано окачване недобра горивна система и завишен разход на гориво,тоже достига 18-20л на 100км.Абе руснаците са велики автомобилостроители дума да няма.
Дедо попе,
Беше преди 3 години и катерех от комплекс Мальовица до едноименната хижа. Ако си ходил знаеш какви камънаци са , а имаше и кал. Необичаен звук се чу отзад . Обърнах се и видях да се таралянка по камъните една Уазка фургон със закачено българско знаме. Ужасих се , все едно морски вълни люшкаха лодка.
Видях я до хижата , и разбрах ,че само с нея се снабдяват с хранителни продукти.
Ти такова ....сериозно ли ? Абе ,момче,да вземеш да се сыбудиш ! Много добре си живеят руснаците .Не ги мисли тях .Единствено по-зле са селата на 400-500 км. от някой град,ама в сравнение сыс нашите селяни пак са по-добре !
Нещо не се връзва. Колата е произведена 1975, а има номера от Руската федерация, тоест е карана поне през 90-те? Ако е така, как е запазена в толкова добро състояние? Или са сложили каквито и да е номера, само да са на кирилица, за да се впечатлят американците ;))
Mомче, преди да пишеш глупости, иди и виж дейвствителността бе, после лалай глупости!
В Москва и Питера са високите стандарти, на останалите места е зле, да не говорим за деревните!
Огромна корупция (ние сме като дилетанти от детската градина), капитализъм в най-брутален вид, парвенющина и показност, кисели физиономии и тн., а в малките градчета ВСИЧКИ от 16 години нагоре са пияни в 18:00.
до пича с новата лада и съм живял там и знам какви са пътищата дори ще ти кажа че не ги правят нарочно но за това се иска малко повече акъл а що се отнася за новите лади то това не са никакви лади а френски ла.нета да да точно такива са и що не си купиш една та ела да се видиме след 30 40 г в какво състояне е тя и колко маса пари си дал за да ти я направят да върви отново и отново а за калта просто забрави формулата на франсетата е много проста и е за лапни шаранковци като тебе европейски дизайн малко по така и щрак в капана карай си я и бесней джудже печалбата им е в кърпа вързана няма да има и 5г и ще им я исплатиш още веднъж а за 30г няма дори и да доживееш за да видиш а аз ще си карам същата лада 2103 още толкова години но с нови ламарини
капиталистическите автомобили са построени единствено и само за пари и печалби и то максимум такива това е и целта им а формулата е проста минимум разходи максимум печалби докато комунистическите автомобили са правени единствено и само за народа съобразени с тях и пътната среда тоест пътищата които липсват повечето от съображение за сигурност те могат да минават през калта ако се повредят да се поправят на място и най важното да ти служат дълго иначе как си обясняваш факта че са още в експлоатация кудеса западните им събратя които като помиришат малко кал и вече са на горе с колелата
иначе казано на кратко който разбира от автомобили знае за какво говоря а който не е радост за производителите и най вече за сервизите някой виждал ли е бмв х5 в калта или на върха е няма и да види защото потъва а от високото му прилошава приятно каране
Аз мисля, че е по-добре народът да не е принуден да живее в калта, дори да има коли, които да я понасят ;)
А сравнението с BMW X5 - това не е кола за гората, но защо не сравниш с джип или пикап на Тойота или Мицубиши примерно?
КОЛАТА ИЗГЛЕЖДА СУПЕР,НЯМА СПОР И СПИРАМЕ ДО ТУК!ЗНАЕМ ЗА РУСКОТО КАЧЕСТВО,ЛЕГЕНДИ СЕ НОСЯТ ЗА ЗАБРАВЕНИТЕ БУТИЛКИ ОТ ВОДКА.....НО САМО ДА КАЖА ЗА ПОЛУ РУСНАЦИТЕ ТУК,ЧЕ ЛАДАТА ПРЕДИ ДА ПОЛУЧИ ТОВА ИМЕ СЕ КАЗВАШЕ ЖИГУЛИ,А ПРЕДИ ТОВА ПЪК Е FIAT 124 1961 Г. КОГАТО СТАВА КОЛА НА ГОДИНАТА...ТАКА,ЧЕ РУСНАКА ПАК НЕ Е ВКАРАЛ ЗАДНИТЕ ГУМИ В ГАРАЖА:))))
Как да ти кажа.Семейството ми е в гр.Красноярск ,жена ми е рускиня,аз живях 2 години там и се прибрах през 2010г. за да гледам баща си.Живял сым сред руснаци и всичките ми колеги са били руснаци.Имам приятели от Питер до Владивосток,а само по влаковете сым навыртял около 80 000 км.
Та имам притенции даа знам за какво иде реч. Още повече ,че има и други градове с висок стандарт (даже по-висок от Москва) - Норильск,Тюмень.
И това за поголовното пианство е много силно преувеличено.
Толкова глупости си изписал че не е истина, така ги разбираш колите, още повече ладите че.... В новите лади няма и едно френско болче, единствения майтап с френски корени е Лада Ларгус т.е. Мцв-то на дачия, но и то има доста подобрения по ходовата част защото е слаба на оригинала. Плюс това не се продава там с немощни малки двигателчета и разни 0.9 турбо боклуци с 3 цилиндъра.
Ама айде разбирач... купи по нова кола от 2103 и ще разбереш колко много време е минало от края на комунизма. Едно време колите сек раха по 40г. не от желание а от необходимост, че нямаше и коли на свободен достъп в магазина. Сега едва ли има нормален човек дето да си кара същата кола толкова години. Сега се има избор за всеки джоб.... само дето българския джоб е с дупка и повечето нямат пари дори за нова базова лада....
FIAT 124 е кола на годината 1966г. Жигули когато получи това име,само калниците и капаците бяха еднакви с ФИАТ 124
Двигателя и ходовата част нямат нищо общо с ФИАТ 124
На тия Жигули от едно време дори ламарината е по добра от на оригинала Фиат 124. Преди да се пусне на пазара по онова време е минавало тестове за издръжливост в руските условия, и ако помня добре се е оказало че трябват драстични промени... над 800 детайла тъкмо. оригиналния мотор на Фиат 124 дори е с долен разпределителен вал, за жигулата е направен дори нов мотор с горен вал. В интерес на истината руснаците просто са купили лиценза защото им е било по евтино от разработката на кола от нулата, но като цяло колата е в пъти по добра била. доказателство е че дори толкова години след края на комунизма се движат още доста такива коли, доста от тях изключително ползвани за кърска работа, от фиатите се броят на пръстите....
Да това и аз го знам даже промените са 830 а масата на жигулито в сравнение с ФИАТ 124 е с 60 килуграма пове4е а това 4е нямът екстри и удобства да за съвременните разбирания нямът но за времето си бяха мн добри факт е 4е по пътищата още много такива автомобили се движът така или ина4е с много мъки гледът да се развиват като ажтомобилна марка и завот
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 дани
Коментиран от #2
11:07 04.04.2013
2 дани
До коментар #1 от "дани":
какво е вазКоментиран от #3
11:08 04.04.2013
3 Борис
До коментар #2 от "дани":
Волжки Автомобилен Завод...Той е разположен в близост, до град Волга и Река Волга, но града май е преименуван на Толиати в чест на италианския политик/ Пабло Толиати/, който подписва споразумението за лиценза на 1вите лади.. :)
11:15 04.04.2013
4 Unknown
11:15 04.04.2013
5 наблюдател
Коментиран от #6, #14
11:23 04.04.2013
6 Симеон Тасев
До коментар #5 от "наблюдател":
истински а голем майтапчия си
Коментиран от #64
11:25 04.04.2013
7 Евала
11:31 04.04.2013
8 Ото Скорцени
11:46 04.04.2013
9 4o4ko
11:58 04.04.2013
10 Травери
Коментиран от #75
12:01 04.04.2013
11 Борислав Канчелов
12:03 04.04.2013
12 Unknown
12:09 04.04.2013
13 Станимир Христов
12:11 04.04.2013
14 Пича
До коментар #5 от "наблюдател":
Ти явно не си карал нищо друго щом за теб тази бракма е истински автомобил.И е много качествена да знаеш.Боядисвали са ги навремето направо върху гола ламарина без грунд.Сигурно е бил много скъп.И гори градско 12 на 100км. Почти като някой Кадилак.12:14 04.04.2013
15 гесеем
Някой да ми каже дали в 1975 г. имаше по-добри автомобили от Фиат?
Коментиран от #20
12:28 04.04.2013
16 gan4u
12:32 04.04.2013
17 СССР
12:51 04.04.2013
18 Разбирач
12:55 04.04.2013
19 руснака
А за колата - явно е пребоядисвана и претапецирана - през 70-те колите не ги боядисваха в такъв цвят, нито използваха такава тапицерия. Но въпреки това, колата е супер!
13:02 04.04.2013
20 Георги Радков
До коментар #15 от "гесеем":
По-добри автомобили от Фиат, бъзикаш ли се? Великаните в автомобилостроенето на ХХ век - Кадилак, Линкълн, Шевролет, Форд, Крайслер, Мерцедес. Да продължавам? Да не казвам базовите модели на Кадилак какви екстри имаха през 50-те. Всичките им модели след 54-та идват базово с климатик и цял ел. пакет, от седалки, до задно стъкло, странични стъкла и не знам си какво още! Вярно си е голяма сензация да видиш Лада в Щатите.Коментиран от #67
13:19 04.04.2013
21 Гост
13:22 04.04.2013
22 друг гост
13:40 04.04.2013
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Ангел
13:52 04.04.2013
25 Реалист
13:57 04.04.2013
26 бати батев
15:20 04.04.2013
27 американец
За тея пари взимам поддържан Кадилак.
15:20 04.04.2013
28 ivo
15:22 04.04.2013
29 Москвич
15:33 04.04.2013
30
15:37 04.04.2013
31 PlimP
16:14 04.04.2013
32 Стар Българин
16:52 04.04.2013
33 bumerang
Коментиран от #34
17:18 04.04.2013
34 Чичо Миро
До коментар #33 от "bumerang":
Кажи им го на сополанковците!Това е тройката на Лада. Луксозната й версия е шестицата.
Много престижна кола за обикновенния човек. Чаках 5 години за нея и 78ма бях щастлив собственик! До 94та нямах особени проблеми и никога не ме е оставяла на пътя.
18:02 04.04.2013
35 jjjjj
18:05 04.04.2013
36 румбо
18:32 04.04.2013
37 Христо Ковачев
19:42 04.04.2013
38 qwqwd
Коментиран от #40
19:48 04.04.2013
39 Явор Кръстев
19:56 04.04.2013
40 Чичо Миро
До коментар #38 от "qwqwd":
Ти така ли му отговори?That´s me, man!
19:58 04.04.2013
41 Дядо поп
Коментиран от #42, #57
20:08 04.04.2013
42 камшика
До коментар #41 от "Дядо поп":
явно си с най нестандартното тяло в целия източен блокда не си висок 1 и 50?
Коментиран от #44
20:30 04.04.2013
43 fikret
20:59 04.04.2013
44 Хахах
До коментар #42 от "камшика":
Тоя коментар направо ме скъса от смях.21:04 04.04.2013
45 СССР
Коментиран от #46, #48
21:11 04.04.2013
46 американеца
До коментар #45 от "СССР":
Да не би, защото има Кадилаци?21:15 04.04.2013
47 ВИП АМГ
21:32 04.04.2013
48 по нова лада
До коментар #45 от "СССР":
Много си заблуден, спирането на 7-цата не носи загуби. Загуби понасят защото още не са донастоили поточните линии към Гранта. За Гранта има голяма опашка в русия, до толкова че другите модели също търпят спад. Другата причина е че обявиха новото поколение Калина 2 и доста хора изчакват, и има защо... Най важния стратегически ход им беше това че започнаха серийно да предлагат и автоматик, нещо което ги спъваше доста. Има не една статия по този въпрос.2105-7 беше обречен вече да бъде спрян, продажбите му падаха така или иначе. Новите лади са 100 пъти по добри от 7-миците. А фенове на ретро колите са колко 0.001% или 0.01% от хората? Да не гооврим по новите от 2110 и нагоре колко по икономични са.
21:43 04.04.2013
49 wulkan
Коментиран от #51
21:57 04.04.2013
50 JetPilot
22:05 04.04.2013
51 камшика
До коментар #49 от "wulkan":
ami с волгата как е?и ти ли си някой 1 и 55?
22:07 04.04.2013
52 Пиниза
22:22 04.04.2013
53 Реалист
22:33 04.04.2013
54 шофьора
22:36 04.04.2013
55 СССР
Коментиран от #59
22:53 04.04.2013
56 Летва с пирони
22:58 04.04.2013
57 Име:
До коментар #41 от "Дядо поп":
А бе не се оплаквай! Сядал ли си да караш УЖАСКА бусче??? Волана е някъде на страничното огледало, а педала на съединителя е почти до лостчето за мигачите....Коментиран от #62
23:12 04.04.2013
58 ссср
02:13 05.04.2013
59 по нова лада
До коментар #55 от "СССР":
И това откъде го разбра, от четене на глупости в нета или ходи до там та видя? Я вземи се разходи до там и ще си промениш мението. и лада е една от многото марки, кво си мислиш че те не вървят напред и още си седят някъде около 1980г, много грешиш, вече са толкова на пред че си нямаш на идея... Или по скоро ти е кисело гроздето та и една нова лада не можеш да си купиш. Лада са на първите 3 места по модели продажби там. За каква кал говориш, хората имат много по добри пътища от нашите, не говоря за пущинаците в Сибир. Там са зле и се оплакват само тия дето ги мързи и са пияници.08:00 05.04.2013
60 ДЕДУ
09:46 05.04.2013
61 капацитет
Коментиран от #66
12:02 05.04.2013
62 Дядо поп
До коментар #57 от "Име:":
Ха ха ха ,това ми хареса .Вместо УАЗка Ужаска. Те също бяха отвратителни а вътре тясно тясно та чак няма място за шофера.А бяха и с едно смешно окачване не ти е работа.все нещо имаше за правене.Шумни ,бавни ,трудни за управление , с малка товароносимост и горяха по 18л бензин на 100км. Наистина пред тях Ладата бледнее а като се сетя пък за Волгата и сълзи започват да ми се стичат по лицето от смях.2500кубика двигател а не може да потегли като хората защото няма достатъчно мощност.Скапано окачване недобра горивна система и завишен разход на гориво,тоже достига 18-20л на 100км.Абе руснаците са велики автомобилостроители дума да няма.12:49 05.04.2013
63 гесеем
Беше преди 3 години и катерех от комплекс Мальовица до едноименната хижа. Ако си ходил знаеш какви камънаци са , а имаше и кал. Необичаен звук се чу отзад . Обърнах се и видях да се таралянка по камъните една Уазка фургон със закачено българско знаме. Ужасих се , все едно морски вълни люшкаха лодка.
Видях я до хижата , и разбрах ,че само с нея се снабдяват с хранителни продукти.
14:20 05.04.2013
64 Георги Станков
До коментар #6 от "Симеон Тасев":
Като ти видях снимката на профила ми стана ясно колко си ограничен :)15:20 05.04.2013
65 kiril
16:56 05.04.2013
66 Сибир
До коментар #61 от "капацитет":
Ти такова ....сериозно ли ? Абе ,момче,да вземеш да се сыбудиш ! Много добре си живеят руснаците .Не ги мисли тях .Единствено по-зле са селата на 400-500 км. от някой град,ама в сравнение сыс нашите селяни пак са по-добре !Коментиран от #69
17:42 05.04.2013
67 мерцедес
До коментар #20 от "Георги Радков":
Да допълня също пич първата кола с въздушна възглавница е американска от 1971 година а до това време фиат изобщо не са знаели че има такова нещо17:52 05.04.2013
68 чукча-читатель
21:25 05.04.2013
69 Георги
До коментар #66 от "Сибир":
Mомче, преди да пишеш глупости, иди и виж дейвствителността бе, после лалай глупости!В Москва и Питера са високите стандарти, на останалите места е зле, да не говорим за деревните!
Огромна корупция (ние сме като дилетанти от детската градина), капитализъм в най-брутален вид, парвенющина и показност, кисели физиономии и тн., а в малките градчета ВСИЧКИ от 16 години нагоре са пияни в 18:00.
Коментиран от #77
00:39 06.04.2013
70 СССР
Коментиран от #78
01:18 06.04.2013
71 777
01:24 06.04.2013
72 СССР
01:28 06.04.2013
73 СССР
Коментиран от #74
01:32 06.04.2013
74 човекът от народа ;)
До коментар #73 от "СССР":
Аз мисля, че е по-добре народът да не е принуден да живее в калта, дори да има коли, които да я понасят ;)А сравнението с BMW X5 - това не е кола за гората, но защо не сравниш с джип или пикап на Тойота или Мицубиши примерно?
08:26 06.04.2013
75 Владо
До коментар #10 от "Травери":
Сефи си се наздраве :) Новите мерцедеси са за хора с много пари, за държави с хубави пътища и с качествени фирмени сервизи за поддръжка.08:36 06.04.2013
76 gost
Коментиран от #79
09:09 06.04.2013
77 Сибир
До коментар #69 от "Георги":
Как да ти кажа.Семейството ми е в гр.Красноярск ,жена ми е рускиня,аз живях 2 години там и се прибрах през 2010г. за да гледам баща си.Живял сым сред руснаци и всичките ми колеги са били руснаци.Имам приятели от Питер до Владивосток,а само по влаковете сым навыртял около 80 000 км.Та имам притенции даа знам за какво иде реч. Още повече ,че има и други градове с висок стандарт (даже по-висок от Москва) - Норильск,Тюмень.
И това за поголовното пианство е много силно преувеличено.
15:37 06.04.2013
78 по нова лада
До коментар #70 от "СССР":
Толкова глупости си изписал че не е истина, така ги разбираш колите, още повече ладите че.... В новите лади няма и едно френско болче, единствения майтап с френски корени е Лада Ларгус т.е. Мцв-то на дачия, но и то има доста подобрения по ходовата част защото е слаба на оригинала. Плюс това не се продава там с немощни малки двигателчета и разни 0.9 турбо боклуци с 3 цилиндъра.Ама айде разбирач... купи по нова кола от 2103 и ще разбереш колко много време е минало от края на комунизма. Едно време колите сек раха по 40г. не от желание а от необходимост, че нямаше и коли на свободен достъп в магазина. Сега едва ли има нормален човек дето да си кара същата кола толкова години. Сега се има избор за всеки джоб.... само дето българския джоб е с дупка и повечето нямат пари дори за нова базова лада....
21:08 06.04.2013
79 Пиниза
До коментар #76 от "gost":
FIAT 124 е кола на годината 1966г. Жигули когато получи това име,само калниците и капаците бяха еднакви с ФИАТ 124Двигателя и ходовата част нямат нищо общо с ФИАТ 124
Коментиран от #80
00:32 07.04.2013
80 Колумб
До коментар #79 от "Пиниза":
Правилно!Окачването и двигателя са съветски, само купето е от фиат.
Коментиран от #81
02:00 07.04.2013
81 по нова лада
До коментар #80 от "Колумб":
На тия Жигули от едно време дори ламарината е по добра от на оригинала Фиат 124. Преди да се пусне на пазара по онова време е минавало тестове за издръжливост в руските условия, и ако помня добре се е оказало че трябват драстични промени... над 800 детайла тъкмо. оригиналния мотор на Фиат 124 дори е с долен разпределителен вал, за жигулата е направен дори нов мотор с горен вал. В интерес на истината руснаците просто са купили лиценза защото им е било по евтино от разработката на кола от нулата, но като цяло колата е в пъти по добра била. доказателство е че дори толкова години след края на комунизма се движат още доста такива коли, доста от тях изключително ползвани за кърска работа, от фиатите се броят на пръстите....Коментиран от #82
08:38 08.04.2013
82 дидо
До коментар #81 от "по нова лада":
Да това и аз го знам даже промените са 830 а масата на жигулито в сравнение с ФИАТ 124 е с 60 килуграма пове4е а това 4е нямът екстри и удобства да за съвременните разбирания нямът но за времето си бяха мн добри факт е 4е по пътищата още много такива автомобили се движът така или ина4е с много мъки гледът да се развиват като ажтомобилна марка и завот17:46 08.04.2013