ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Е, не е чак пък толкова грозна, обикновена колица. Но какъв е смисълът да ни я представяте в БГ левове колко била евтина като така или иначе е предназначена само за Азия - тоест - нас тая ниска цена не ни грее по никакъв начин???
Значи в кой век сме,че ABS i AIRBAG не са задължителни и го има само в топ модела?
Айде смях пак и радио с 2 колонки пак в топ модела им,ми да не слагат и огледала тогава и да е с барабани и от пред,че по евтино,с една чистачка ръчна да е и водата да се пръска на стъклото с педал както на стар москвич!
Абсолютна тъпня е това,по добре 15 да е и да имаш елементарните системи за сигурност и поне 2 бега ....
!!И все пак е Х О Н Д А и то чисто нова!!!6а и слой6 за 50 кинта радиице и та боли саидера за ABS a AIRBAG кога ти е требвало бе??тринаисе и пестин баце-мисли малко!!
..ами според теб в кой век живеем че пройзводители като VW примерно ти искат доплащане за абсолютно всичко като резервна гума, радио, ел стъкла, ел огледала и мнооого подобни неща които са нормални за кола за 30 000лв....
До # 5 кланящият се на самурайте!
Става въпрос за коли, а не за климатици чоджум! И като е ХОНДА к'во? Поредният японски дървеняк с половин метър скоростен лост и арматурно табло от края на 20-ти век. С т'ва "радийце за 50 кинта" ша я карат и унуките, а? Много здрава уа, бря,бря...
Ще ти кажа кога ми трябваше ABS,много пъти ме е спасявал,един път една кака с авуди 80 все едно взето от ядрен полигон в пороен дъжд ненадейно както караше срещу мен ми сече пътя за да спре срещу мен в насрещното и аз не зная защо,а пътя е с 4 ленти и двойна непрекъсната и тя спря само,че напреки на двете мои ленти,е и аз успях да спра -късмет от абс и добри гуми ,следващия път ми помогна по една много стръмна заледена улица покрай едно училище 2 лапетии се изтреляха пред колата карах бавно,но без абс-а или тях или в дърветата отстрани ама става мнооого бързо разбери после не знаеш къде си.а беговете ми помогнаха когато на селски мост тесен с предимство от моята страна ме натресе бус защото караше като бесен 25 метра спирачен път имаше мангала тъп ,аз спрях но нямаше накъде да бягам и стана мазало и да ти кажа само с натъртвания се отървах слава Богу,само че дето ме е изпраскал бега 2 месеца ме боля без да има синини и спях седнал на дивана защото легнеш ли не може да си поемеш въздух и боли много,така че има файда от тея работи,но трябва разумно каране и да се мисли когато хванеш волана.
Прав си,че наи-важно е внимателното шофиране,даже много по-важно от техническите подобрения по автомобилите...За сажаление през последните години по пътищата карат огромен брой потенциални самоубийци...Които много често реализират потенциала си,за сажаление не само за своя сметка...А за това как вземат книжка м...лите,които даже не могат да четат-не ми се отваря тази тема...
Нека да е дърво, но да имам възможност да си го закупя! А като нямам финанси и за такова дърво, аджеба как да мечтая за нещо по-хубаво, като не можем и това дърво да си позвлоли?
Колкото до циганетата има един закон които е от няколко - може би 5-6 години, че ако не са завършили 12 клас не могат да вземат книжка... старите които са взимали преди това са я имат, но имам един набор, той само 8 клас завърши и сега му е т....к кара без книжка и си мисли вечерно да записва да избута до 12ти.
Много оптимистично гледаш на нещата. Преди 1 седмица едно такова цигане беше отнесло стария ми преподавател по математика и жена докато чакали тролейбуса на спирката. 18 годишно я завършило 8-ми клас - я не. Ама нали тати има Q7 и вече законите за него не важат. И сега и в съда да го вкарат, пак тати ще изкара тлъста пачка с пари и ще си спаси чавето. Ето такава е реалността по пътищата на България, където законите за богатите са само условни.
Отпред е добра,отзад е прекалено висока,джантите са отвратителни...но самия факт,че е HONDA.....ще е здрава и надеждна кола!! По скоро ми звучи като " произведено за ХОНДА"...истинските хонди са отпреди 15-20 години!! Карам си за удоволствие едно хонде от 2001год. купе,с 1.7 мотор...само за кеф!! Все едно имаш любовница-всеки мъж ,ме разбира ,предполагам
Колега за 13500какво искаш?Всички екстри ли да има.Това все пак е HONDA.ЗА толкова пари толкова.Нискобюджетния модел на Фолксваген за най-бедните държави ще бъде с цена 9000евро и няма да има дори серво.Ще се доплаща за ЖАБКА..................как HONDA да направят нещо за 13500 с екстрите които споменаваш?Ако ги има цената няма да е такава.ТАТА може би да се вместят в тази сума с екстритено пак повтарям това е HONDA
А бе хора вие луди ли сте, болни ли сте? Хонда на цена 13 500 лв е невероятна възможност да караме истинска нова кола на една от най-добрите фирми в света. Помислете, това е по-малко от Дачия и Лада, а Хонда е номер 1 в двигателите, без конкуренция. Голяма работа, че била бедно оборудвана, нищо не може да е сравни с новото, особено когато говорим за Хонда. Ако наистина я пуснат и у нас на тази цена, веднага ще взема такава.
Po-dobre starichko Audi s nabuka, avtopilota i s absoliutno vsichki drugi ekstri, otkolkoto gola voda karuchka bez nito edna ekstra, pa bila tq i nova, pa bila tq Honda... i za 10k da mi q predlagat, pak nqma da q vzema... Sorry, tova e moqta filosofiq... Za 15k shte karam 2-godishna super nemska kola, frashkana s ekstri.... Shofiraneto e i za udovolstvie, ne samo da te nadjivee nqkakva lagerna kolichka....koqto nqma i el. paket sigurno...
2 годишна немска кола ще караш за 15 000 ама няма да е супер.Някое Поло без много екстри може и да намериш.Ако мислиш че полото е много повече от тази кола от статията можеш да пробваш.
Дай ще се договорим ...ще ти продам изгодно моята "немска машинка"Но съм за бой аз дето повярвах на дилъра за немското качество.Не ми дават логично обяснение защо скъса ангренажна верига!!защо уж новият гаранционно сменен двигател гори масло,и затруднено пали топла....отговора е;Ами нали пали какво искаш?Сега като трябваше о гаранционно да ми оправят ел.съклата дето падат кат на жигула и ми идва да ги залостя с отверка....ми сервират:Ами тя гаранцията е до определена сума....а ти с смяната на мотора я надвиши...и сега трябва да плащаш.Но все ще изтрая една година и някои месец ми останаха до края на лизинга.
до коментар # 33
Колега, да знаеш, при автомобилите най голямата ,,екстра,, е това да не се разваля и да не ставаш жертва на ,,майстори,,и сервизи. За мен е важно колата да има хидравлика на волана, хубаво парно и ел. стъкла, друго не ми трябва. Колкото повече ,,екстри,, , толкова повече се развалят.
Познавам един човек, който навремето си купи Хонда Прелюд - чистак нова, трябва да е било 1993 или 1994 г - 2000 кубика, това беше първата кола на която се возих с над 200, както и да е.. Преди няколко дена го видях, не се бяхме срещали от години и какво да видя той още кара същата кола - праговете поизгнили, боята се напукала тук там, обаче след 360 000 км. продължава да си върви без проблем. Викам му ,,няма ли да я сменяш,, а той ,, да не съм луд, двигателя не ми е правил проблем, ще я карам, докато се разпадне,,.. Такива са хондите...
За тези пари се купува например поддържан VW Phaeton в много добро състояние, който въпреки годините и километрите си ще служи много по- дълго на собственика си и е несравним като вариант с тази хонда....
Никола, Фаетон за 15 000 можеш да си купиш само ако е бил сериозно ударен или претърпял някаква голяма повреда, или пък е на половин милион километра. И тогава попадаш в омагъосан кръг, защото поправките на такава кола могат да разорят, дори заможен човек. Няма по-голяма глупост от това да си купиш луксозна или екзотична кола на старо и после да се чудиш кво да я правиш като се развали. Като изключим руските автомобили, винаги новото е по-добро, да не говорим пък за Хонда, която е лидер по надеждност. И не забравяй, че германските коли отдавна не са това за което ги смятат хората, по времето на фюрера са се правели здрави и качествени автомобили - сега печелят повече от продажба на резервни части.
Чудя се как все още съществуват хора с потребителска култура като теб Никола? Ако не си на 13 години, аналитичната ти мисъл е перфектното обяснение за икономическото състояние на родината.
Не можеш ли да разбереш, ти и останалите с подобни предположения, че купувайки за 15000 лева, автомобил, който струва 200 хиляди, ще трябва да поддържаш автомобил, който струва 200 хиляди, а не 15000.
Всичко е по 2, по 3, понякога и по 5. Като започнем с разхода на гориво, данъка и каското, та стигнем до периодичните обслужвания и най-вече ремонтите.
Ама мечтата на Ганьо е да кара голяма лимузина.
За мен файтона е прекрасен автомобил, но просто не е по джоба на всеки притежанието на такъв автомобил - определено не е по джоба на хора, можещи да си купят нова кола за под 20000 лева :)
Това ако влезе на тази цена в БГ най малко ще подмени автопарка на такситата. Дано да имат заводски жълто, иначе пак ще има шкурене на нови автомомобили :D
Пълни глупости.Била един от последните джипове. Те и за Самурая дрънкотиха че бил много проходим защото бил лек ама я отворете youtube да видите как затъва.Още повече че тия смешни джипове дето имат само един механичен демултипликатор не могат да стъпят на малкия пръст на най новите разработки на Ланд Ровер или 4матика на Мерцедес.Разнася се една легенда ,като пръдня на плажа че били много „убави” руските возила,пък то работата е че били много ефтини – и така получаваш това за което си платил.Ефтина бракма която почва да ръмжи като вдигнеш 100.И последно – ако искате джип за офроуд първо влезте в едноименния сайт да почетете кои джипове са най добри и какви допълнителни екстри се монтират към нормалното окачване за да стане наистина професионално.
Хехе,нали се сещаш,че за тази цена едва ли ще е с качеството на легенд или айде сивик.Най-вероятно ще е от сорта на авео и логан и за 2-3 години ще е гробница.Ама за толкова пари,такова качество,после що колите се чупели и не ставали за нищо.Не само фауве,всички започнаха да правят ниско бюджетни дараци,колкото да изкарат някой бърз долар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #2
10:47 13.04.2013
2 comment
До коментар #1 от "Гост":
Мислеше да се жениш за нея ли?10:53 13.04.2013
3 Кофти
11:03 13.04.2013
4 0n3
Айде смях пак и радио с 2 колонки пак в топ модела им,ми да не слагат и огледала тогава и да е с барабани и от пред,че по евтино,с една чистачка ръчна да е и водата да се пръска на стъклото с педал както на стар москвич!
Абсолютна тъпня е това,по добре 15 да е и да имаш елементарните системи за сигурност и поне 2 бега ....
Коментиран от #6, #28
12:00 13.04.2013
5 the HONDA
Коментиран от #11
12:36 13.04.2013
6 Станимир Христов
До коментар #4 от "0n3":
..ами според теб в кой век живеем че пройзводители като VW примерно ти искат доплащане за абсолютно всичко като резервна гума, радио, ел стъкла, ел огледала и мнооого подобни неща които са нормални за кола за 30 000лв....Коментиран от #8
12:37 13.04.2013
7 тъпчо
13:15 13.04.2013
8 СПОКО зa VW
До коментар #6 от "Станимир Христов":
Те НЕ продават при тези условия!Всички вносители Вървят към корекиция на ценовата политика и условия по гаранция,след гаранционен сервиз и пр.
Времето не работи за тях;)
13:34 13.04.2013
9 Fuck HONDA
Става въпрос за коли, а не за климатици чоджум! И като е ХОНДА к'во? Поредният японски дървеняк с половин метър скоростен лост и арматурно табло от края на 20-ти век. С т'ва "радийце за 50 кинта" ша я карат и унуките, а? Много здрава уа, бря,бря...
13:41 13.04.2013
10 жоро бекъма
13:53 13.04.2013
11 0n3
До коментар #5 от "the HONDA":
Ще ти кажа кога ми трябваше ABS,много пъти ме е спасявал,един път една кака с авуди 80 все едно взето от ядрен полигон в пороен дъжд ненадейно както караше срещу мен ми сече пътя за да спре срещу мен в насрещното и аз не зная защо,а пътя е с 4 ленти и двойна непрекъсната и тя спря само,че напреки на двете мои ленти,е и аз успях да спра -късмет от абс и добри гуми ,следващия път ми помогна по една много стръмна заледена улица покрай едно училище 2 лапетии се изтреляха пред колата карах бавно,но без абс-а или тях или в дърветата отстрани ама става мнооого бързо разбери после не знаеш къде си.а беговете ми помогнаха когато на селски мост тесен с предимство от моята страна ме натресе бус защото караше като бесен 25 метра спирачен път имаше мангала тъп ,аз спрях но нямаше накъде да бягам и стана мазало и да ти кажа само с натъртвания се отървах слава Богу,само че дето ме е изпраскал бега 2 месеца ме боля без да има синини и спях седнал на дивана защото легнеш ли не може да си поемеш въздух и боли много,така че има файда от тея работи,но трябва разумно каране и да се мисли когато хванеш волана.Коментиран от #15
14:02 13.04.2013
12 boom
14:34 13.04.2013
13 Бхд БхД
16:34 13.04.2013
14 Някой
16:45 13.04.2013
15 гост
До коментар #11 от "0n3":
Прав си,че наи-важно е внимателното шофиране,даже много по-важно от техническите подобрения по автомобилите...За сажаление през последните години по пътищата карат огромен брой потенциални самоубийци...Които много често реализират потенциала си,за сажаление не само за своя сметка...А за това как вземат книжка м...лите,които даже не могат да четат-не ми се отваря тази тема...Коментиран от #21
16:45 13.04.2013
16 $$$
Коментиран от #18
16:50 13.04.2013
17 кик
17:49 13.04.2013
18 тъпчо
До коментар #16 от "$$$":
бегаи в норвегиа да изкараш някое левче17:52 13.04.2013
19 Иван Иванов
18:16 13.04.2013
20 Shmeker
18:43 13.04.2013
21 М_SUx
До коментар #15 от "гост":
Колкото до циганетата има един закон които е от няколко - може би 5-6 години, че ако не са завършили 12 клас не могат да вземат книжка... старите които са взимали преди това са я имат, но имам един набор, той само 8 клас завърши и сега му е т....к кара без книжка и си мисли вечерно да записва да избута до 12ти.Коментиран от #24
18:45 13.04.2013
22 ааа...
19:31 13.04.2013
23 Име:
19:54 13.04.2013
24 Ts@r
До коментар #21 от "М_SUx":
Много оптимистично гледаш на нещата. Преди 1 седмица едно такова цигане беше отнесло стария ми преподавател по математика и жена докато чакали тролейбуса на спирката. 18 годишно я завършило 8-ми клас - я не. Ама нали тати има Q7 и вече законите за него не важат. И сега и в съда да го вкарат, пак тати ще изкара тлъста пачка с пари и ще си спаси чавето. Ето такава е реалността по пътищата на България, където законите за богатите са само условни.19:55 13.04.2013
25 EMSKI
20:59 13.04.2013
26 Явор Кръстев
22:39 13.04.2013
27 Дошо
00:39 14.04.2013
28 Дошо
До коментар #4 от "0n3":
Колега за 13500какво искаш?Всички екстри ли да има.Това все пак е HONDA.ЗА толкова пари толкова.Нискобюджетния модел на Фолксваген за най-бедните държави ще бъде с цена 9000евро и няма да има дори серво.Ще се доплаща за ЖАБКА..................как HONDA да направят нещо за 13500 с екстрите които споменаваш?Ако ги има цената няма да е такава.ТАТА може би да се вместят в тази сума с екстритено пак повтарям това е HONDA00:46 14.04.2013
29 ikem
03:01 14.04.2013
30 стискоцицков
08:57 14.04.2013
31 Михаел Витман
Коментиран от #50
09:27 14.04.2013
32 Пешо 70
10:16 14.04.2013
33 Ingolstatd
Коментиран от #36, #37, #43
11:24 14.04.2013
34 Japoneze
12:31 14.04.2013
35 honda
13:09 14.04.2013
36 ;)))))))))
До коментар #33 от "Ingolstatd":
2 годишна немска кола ще караш за 15 000 ама няма да е супер.Някое Поло без много екстри може и да намериш.Ако мислиш че полото е много повече от тази кола от статията можеш да пробваш.13:33 14.04.2013
37 Ванко
До коментар #33 от "Ingolstatd":
Дай ще се договорим ...ще ти продам изгодно моята "немска машинка"Но съм за бой аз дето повярвах на дилъра за немското качество.Не ми дават логично обяснение защо скъса ангренажна верига!!защо уж новият гаранционно сменен двигател гори масло,и затруднено пали топла....отговора е;Ами нали пали какво искаш?Сега като трябваше о гаранционно да ми оправят ел.съклата дето падат кат на жигула и ми идва да ги залостя с отверка....ми сервират:Ами тя гаранцията е до определена сума....а ти с смяната на мотора я надвиши...и сега трябва да плащаш.Но все ще изтрая една година и някои месец ми останаха до края на лизинга.17:55 14.04.2013
38 бай Нисан
18:39 14.04.2013
39 Михаел Витман
Колега, да знаеш, при автомобилите най голямата ,,екстра,, е това да не се разваля и да не ставаш жертва на ,,майстори,,и сервизи. За мен е важно колата да има хидравлика на волана, хубаво парно и ел. стъкла, друго не ми трябва. Колкото повече ,,екстри,, , толкова повече се развалят.
Познавам един човек, който навремето си купи Хонда Прелюд - чистак нова, трябва да е било 1993 или 1994 г - 2000 кубика, това беше първата кола на която се возих с над 200, както и да е.. Преди няколко дена го видях, не се бяхме срещали от години и какво да видя той още кара същата кола - праговете поизгнили, боята се напукала тук там, обаче след 360 000 км. продължава да си върви без проблем. Викам му ,,няма ли да я сменяш,, а той ,, да не съм луд, двигателя не ми е правил проблем, ще я карам, докато се разпадне,,.. Такива са хондите...
18:54 14.04.2013
40 d-ra
19:25 14.04.2013
41 Петър Калоферов
21:02 14.04.2013
42 румбо
00:04 15.04.2013
43 porek
До коментар #33 от "Ingolstatd":
Za 15k shte karam 2-godishna super nemska kolaХАХАХАХА
ТУКА ЛИ СИ БЕ 15К
ХАХАХАХА 2 годишна детска количка ще караш по баира на доло.
01:14 15.04.2013
44 Никола
Коментиран от #46
08:41 15.04.2013
45 Михаел Витман
09:12 15.04.2013
46 Иван
До коментар #44 от "Никола":
Чудя се как все още съществуват хора с потребителска култура като теб Никола? Ако не си на 13 години, аналитичната ти мисъл е перфектното обяснение за икономическото състояние на родината.Не можеш ли да разбереш, ти и останалите с подобни предположения, че купувайки за 15000 лева, автомобил, който струва 200 хиляди, ще трябва да поддържаш автомобил, който струва 200 хиляди, а не 15000.
Всичко е по 2, по 3, понякога и по 5. Като започнем с разхода на гориво, данъка и каското, та стигнем до периодичните обслужвания и най-вече ремонтите.
Ама мечтата на Ганьо е да кара голяма лимузина.
За мен файтона е прекрасен автомобил, но просто не е по джоба на всеки притежанието на такъв автомобил - определено не е по джоба на хора, можещи да си купят нова кола за под 20000 лева :)
10:18 15.04.2013
47 някой
23:07 15.04.2013
48 Борис Георгиев
18:26 17.04.2013
49 Борис Георгиев
18:27 17.04.2013
50 ярослав станчев
До коментар #31 от "Михаел Витман":
Хехе,нали се сещаш,че за тази цена едва ли ще е с качеството на легенд или айде сивик.Най-вероятно ще е от сорта на авео и логан и за 2-3 години ще е гробница.Ама за толкова пари,такова качество,после що колите се чупели и не ставали за нищо.Не само фауве,всички започнаха да правят ниско бюджетни дараци,колкото да изкарат някой бърз долар.17:22 19.04.2013