11 Май, 2013 09:30 33 852 19

Най-слабо продаваните коли в историята

  • автомобили

 

Неведнъж е ставало дума за различни автомобилни класации, показващи, най-чупливите, най-ненадеждните или пък най-много харчещите автомобили, но всички те са се продавали повече от главните герои в днешната класация. Сега ще ви разкажем за пет от най-слабо продаваните коли в по-новата история на автомобилостроенето.
 
Cadillac Catera: 2001 - Количество продадени автомобили: 9 764

Не е ясно защо този модел, предназначен за млади хора попада в тази антикласация. Факт е обаче, че поради неправилна реклама, главно действащо лице, в която е Синди Крауфорд, моделът претърпява пълен крах.
 
Pontiac Aztek: 2005 - Количество продадени автомобили: 5 020

Този модел също е бил предназначен за млади хора с активен начин на живот, но изключително неудачната му визия го превръща в непродаваем. Екстериорът на Aztek неведнъж е определян като най-грозния сред съвременните автомобили.
 
Yugo GV: 1991 - Количество продадени автомобили: 4 000

Американската разновидност на сравнително популярната у нас Zastava дебютира на автосалона в Лос Анжелис през 1984 година. Изключително некачествената сглобка обаче бързо покрива модела с лоша слава и хората просто спират да го купуват.
 
Edsel: 1960 - Количество продадени автомобили: 2 848

На това творение на Ford Motor Company се отделя голямо внимание. С бляскава рекламна кампания, подобаващо представяне и интересен дизайн този автомобил се превръща в символ на всичко, което изглежда идеално на теория, но всъщност е автомобил, неподходящ за "реалния живот".
 
Studebaker Wagonaire 1963 - Количество продадени автомобили: 940

Този автомобил представлява комби-кабриолет, подвижният таван, на който не се прибира назад, както при всички кабриолети, а напред. Именно това решение прави багажника по-комфортен от салона и направо отблъсква потенциалните купувачи.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мирослав Топалски

    1 2 Отговор
    Е В БЪЛГАРИЯ ПОНЕ ЮГОТО СЕ ПРОДАВАШЕ И МАЖЕ БИ МНОГО ПОВЕЧЕ БРОЯ А ОСТАНАЛИТЕ ЩЕ СЕ ПРЕВЪРНАТ В КОЛИКЦИОНЕРСКА РЯДКОСТ И ЩЕ СЕ ТЪРСЯТ ПОВЕЧЕ ОТ ПРЕДИ,

    Коментиран от #2

  • 2 Пламен Димитров

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Мирослав Топалски":

    И аз така мисля,особено за Стюдъбейкъра.
  • 3 Димитър Танчев

    1 0 Отговор
    Кадилак катера си е чиста опел омега :))
  • 4 Ecstor Company

    1 0 Отговор
    Това се получава, когато от Опел се прави Кадилак и от Мондео - Ягуар. Съсипване на легендите!
  • 5 Stefan Ivanov

    1 1 Отговор
    Тази класация нещо не е вярна.От Кадилака съм виждал,но със целия стоп,а Ацтека в САЩ може да се види на всеки ъгъл.За Югото в САЩ също не ми се вярва,че са продадени само 4000 бройки.Може да са 4000 за година но не изобщо.Има филм със Долф Лундгрен където се вози в едно Юго кабрио.

    Коментиран от #6

  • 6 skier

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Stefan Ivanov":

    Това че го има в един филм не значи че е масов модел. Освен тово кла
    сацията е вярна

    Коментиран от #10

  • 7 маляка

    0 1 Отговор
  • 8 Heinrich

    1 0 Отговор
    Edsel-1960год. Е може би един от най продаваните автомобили в Америка,тази класация е пълна глупост

    Коментиран от #9

  • 9 Lasha Tsabria

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Heinrich":

    Единственното глупаво нещо тук си ти. Предполагам че знаеш как се ползва гугъл нали? Поне провери преди да о.ираш статията/автора, хем ще си по културен, хем няма да се излагаш. А ако толкова искаш да намериш грешка ще ти подскажа че е в Ацтека, продали са доста повече от 5000 коли.
  • 10 Lasha Tsabria

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "skier":

    Не е вярна, прав е за Ацтека, провери в гугъл
  • 11 Maurice

    1 0 Отговор
    Сега ще ви разкажем за пет от най-слабо продаваните коли в по-новата история на автомобилостроенето.

    '60 и '63 са си доста нова история в автомобилостроенето!! Освен това никъде в статията не се споменава, че се вземат само продажбите в СЩА! Ами то по тази логика, Дачия Сандеро е най-слабо продавания автомобил. Застава е продадена в 100000000 бройки само в соц. страните. Ацтека ясно че не е продаден в 5000 броя. Въпросните коли от праисторията също е ясно, че няма как да са продадени в милионен тираж. Омегата на Кадилак в Европа е доста разпространена.... С две думи, статията куца с двата крака! (в случая с петте!)

    Коментиран от #12

  • 12 Славчо Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Maurice":

    Стига сте плюли. Статията е достоверна и интересна. На малко места у нас можеш да прочетеш подобен любопитен материал. Новата история на автомобилостроенето е след Втората световна война. Юго GV е различен модел от продаваното в Европа и у нас или поне на книга се води така. Класацията е вярна, но песимистите-лаици са повече у нас. Поздрави на всички и лека нощ.
  • 13 Нема Бира

    0 0 Отговор
    Това за Заставата са пълни ГЛУПОСТИ!!! Продажбите в САЩ на колата са общо 141,651 бройки за 8 години. Пише го ето тук:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Yugo_45#In_the_United_States

    Пак сте изровили някакъв жълт стар вестник!!!!

    Коментиран от #14

  • 14 Нема Бира

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Нема Бира":

    А общо от YUGO 45 са произведени 794,428 бройки!!! Колко коли могат да се похвалят с тази цифра???

    Коментиран от #16

  • 15 georgi genchev

    0 1 Отговор
    MMM che kakvato kolata ,takava i tia .Tai manekenka vyobshte ne e hubava,tsialata e na lunichki i krushi da brulish s neia....
  • 16 Славчо Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Нема Бира":

    Става дума само за модификацията gv, a не за цялото Yugo.

    Коментиран от #17

  • 17 Нема Бира

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Славчо Димитров":

    141,651 бройки за 8 години e точно за модела GV. Прочети данните от уикито!
  • 18 Делчо Тричков

    1 0 Отговор
    Информацията за автомобилите е недостоверна , и то НАЙ-ВЕЧЕ за Edsel 1960 ...
    Поредната измишльотина ...

    Коментиран от #19

  • 19 skier

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Делчо Тричков":

    Delcho glupaviat si ti. Klasaciata e viarna i interasna. Sashtata ia ima i v chujdite avtomobilni izdania. Cheti poveche i komentirai po malko