25 Юни, 2013 09:00 11 448 24

Honda вади екстремно комби

  • honda-
  • type s

Японците от Honda възнамеряват да пуснат наточена версия на комбито на Civic. Става дума за новото поколение на техния бестселър. Екстремната иновация ще получи моделно обозначение Type S.

В отличие от стандартната модификация Type S ще разполага със занижено окачване, значително по-твърда возия, разширени колеи, а така също и ефектен аеродинамичен обвес, който ще наподобява този на Civic Type R.

От компанията не разгласяват повече подробности, но според специалистите мощността на екстремното комби ще е аналогична с тази на Civic Type R - 250 к.с. Моторът ще работи съвместно с осемстепенна роботизирана трансмисия.

Пълните характеристики на наточеното комби ще станат известни по време на премиерата му, която е насрочена за септември в рамките на автомобилното изложение във Франкфурт.

Прототип на универсала беше показан през март тази година в Женева. Той обаче беше оборудван с 1.6-литров дизелов мотор с мощност 120 к.с. и максимален въртящ момент 300 Нм.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пламен Тодоров

    2 1 Отговор
    И кое им е "ЕКСТРЕМНО" на тези 250 к.с? "Екстремно комби" може да се използва за нещо от калибъра на RS6 MTM - 730к.с

    Коментиран от #2, #3

  • 2 beawinner

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Пламен Тодоров":

    Ти сигурно си от тея индивиди дето карат само коли за по 200 хилки и разхода не е от значение, защото имат голямо въобръжение и като се качат в своето Audi 80 си мислят че върви колкото R8.
  • 3 Благовест Стефанов

    14 1 Отговор

    До коментар #1 от "Пламен Тодоров":

    Екстремно означава, че ако те повози подходящия шофьор ще нацапаш гащите!
  • 4 galaxy

    1 1 Отговор
    С тези недодялани форми е идеално за американския пазар.

    Коментиран от #9

  • 5 маляка

    0 0 Отговор
  • 6 brake point

    1 2 Отговор
    Миналата година Хонда заявиха че ще правят най бързата кола с предно за Нюрбургринг явно са започнали малко по малко да го реализират.
    Може би ще има специална версия с 300+ за тази цел.

    Коментиран от #7

  • 7 galaxy

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "brake point":

    Да не би пък вече да са я направили най-бързата кола и сега да я показват вече на картинките??? Хем бърза, хем красива.
  • 8 ярослав станчев

    0 1 Отговор
    Еееееехеее,през далечната 1994-та,Ауди изкараха "екстремните" комбита S2 и RS2,а от Хонда чак сега откриха топлата вода,дет се вика.Че то S2 е 230 коня от завода,а RS2-315 к.с. и набира до 60 по-бързо от Ф1 от 95-та бе.Пък сравнение с RS4 и RS6 не може да има още поне 20 години.Сетили се да правят спортно комби,след дъжд качулка.

    Коментиран от #10

  • 9 Димитър Георгиев

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "galaxy":

    Нека е недодялано...аз ще го взема ако не го харесат Хамериканците
  • 10 Радослав Кръстев

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "ярослав станчев":

    приятелю това ауди го изкара самолет те тия от ф1 за какво си играят с тез двигатели да мятат от рс2 и са чук,а относно хонда дали са правели спортни комбита ами правели са ама просто не са ги наричали спортни и мисля че с това комби ще стане като с дизела на хонда. В началото ''те не могат да правят дизел''и какво стана сега това е един от наи коравите дизели правени в 21 век(2.2 ctdi)

    Коментиран от #11

  • 11 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Радослав Кръстев":

    Явно за Хонда поназнайваш доста,ама вземи прочети малко за модела РС2.Ще останеш изненадан.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS_2_Avant
  • 12 Easy ryder

    1 2 Отговор
    Е все пак от Хонда ще се сетят че трябва да имат и по мощни двигатели.В последно време от екология позабравиха за спортните коли,но както обеща Таканобу Ито ще има изненади.

    А между другото Формула 1 прави 100 за 2 секунди а 300 за около 12.Не знам цивилна кола да го може това.А иначе от 0-до 10 километра и човек ще направи по добро ускорение от кола.
    Така че примера от 0 до 50 на Ауди е смешен.Спортните коли се мерят до 200 и до 300.А по важното е какво става на пистата.
    Защото един нисан с 500 коня прави смешно на Нюрбургринг всяко Ауди включително и такива със 700+ коня.
    Не всичко е само мощност на двигател в една кола.

    Коментиран от #17

  • 13 EMSKI

    1 0 Отговор
    Това е кола -критерий.....винаги се е отличавала като визия и индивидуалност!Винаги има по-добри в нещо....но ХОНДА е винаги добра!!!
  • 14 ярослав станчев

    0 1 Отговор
    Не се разбрахме май.Искам да кажа,че има фирми,които правят същия клас коли-т.н. спортни комбита от среден клас и то доста превъзхождащи,като технически параметри,дизайн и комфорт точно този модел на Хонда.Няма лошо,нека да правят и Хонда такива машини,да има разнообразие.Но ако някой ден реша да си купувам такъв тип кола,едва ли ще избера точно този модел на Хонда.

    Коментиран от #15

  • 15 Dimitar Petrov

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "ярослав станчев":

    Manqnka kogato audi bmw ili mercedes napravqt po-dobyr atmosferen dvigatel ot Honda togava mi govori. Te si znaqt turboto i tova e.A s turbo i bai pe6o ot mahlata 6ti naprai dvigatel......Samo 6te to kaja NSX i S2K i prikliu4vam

    Коментиран от #20

  • 16 Easy ryder

    0 1 Отговор
    Няма каквода говорим за технологиите на Хонда.Тази фирма е известна с иновации и е най големия производител на ДВГ в света.

    Интересното е че Ауди взеха 8 цилиндров двигател от тях за ДТМ и после го сложиха в B7 rs4.

    Както казах и преди Хонда наблягат повече на екология и не ползват много добрите си състезателни v8 за да ги вградят в цивилни коли,което е жалко.
  • 17 Dr. Dick

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Easy ryder":

    Нисан на Нюрнбургринг? Не знаеш защо? Ето: http://www.carsguide.com.au/news-and-reviews/car-news/porsche_v_nissan_gt_r_cheat_claim_settled

    Ако с друго не става има cheating и японците най-добре са запознати с това. Друг такъв пример е как Лексъс яростно крадяха от Мерцедес....
  • 18 Easy ryder

    0 1 Отговор
    Много ти е стара историята от тогава има още 3 рекорда на ринга.Естествено че Порше не им харесва резултата и си измислят оправдания и даже не са сложили Валтер Рьол да кара.Има заснето документирано видео с рекордите на Нисан.
    И повече Порше нищо не можаха да кажат.Освен това има тест на много други писти включително "Топ Гиър" направиха сравнение и последния Нисан даде по добро време от много супер кари.Ауди въобще не се доближава до него.Нисана е брутално бърза кола пример за това че мощен двигател на пенсионерското комби на Ауди не е достатъчен за добро време на писта.

    http://vbox7.com/play:82ce89ce8d

    Коментиран от #19

  • 19 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Easy ryder":

    Е къде стана дума за Нисан ГТР,не можах да разбера?И още нещо не мога да разбера,защо когато стане дума за японски коли,все тоя "велик" ГТР бутате?Бил дал най-добри времена,бил смачкал маса други коли,къде,кога и кое автомобилно състезание е спечелил този прехваления Нисан.В коя автомобилна гонка е победил,на рали ли,на 24 часово състезания ли,на дрифт ли,на ДТМ ли?Къде е победил и кое състезание е спечелил,освен на приказки?Да беше Мицубиши,разбирам-Дакар 12 победи,във ВРЦ още толкова,Тойота да беше пак добре,24 часови маратони,ВРЦ са печелили,ама тоз пикливия ГТР за къв го врете пак и то при комбитата?
  • 20 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Dimitar Petrov":

    И какво за НСХ и С2000?Какво общо имат с комбитата?Не впечатляват с нищо,защо изобщо ги споменаваш тези средноразредни спортни коли,направени единствено,за да им се кефят американските тинейджъри и руси,цицести калифорнийски каки.Все едно някой да набута Тойота МР2 при Поршетата и М3 на БМВ.Кой уважаващ себе си,сериозен участник в рали състезание,ще се занимава с тези пластмасови играчки?

    Коментиран от #22

  • 21 ZXCVBNM

    0 0 Отговор
    Това е VW GOLF от необозримо далечното бъдеще!
  • 22 Dimitar Petrov

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "ярослав станчев":

    V momenta koito kaza "И какво за НСХ и С2000?" mi stana qsno kolko si v chas s dvigateli kato cqlo.Ti znaesh li che honda sa napravili nad 1 milion vitec dvigatelq i nito edin pak da ti povtorq NITO EDIN ne e dal kakyfto i da e defekt.Znaesh li 4e edni ot nai golemite kritici na avtomobilniq pazar sravnqvat porsche boxter BMW Z4 i Honda S2K i vinagi izbora im e bil Hondata...Ama te zashtoto sa plastmasovi i bokluci i nikakvo udovolstvie ot karaneto ne dostavqt i zato gi izbirat
    Ama kakvo da ti obqsnqvam na tebe ti si poredniq ogranichen BAI GANIO. Prosto e nedopustimo da kajesh e kakvo za NSX I S2K nemoga da te razbera

    Коментиран от #23

  • 23 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Dimitar Petrov":

    Ти сигурно си началник на информационния отдел на Хонда и затова знаеш,че от 1 000 000 двигатели нито един не е дал дефект.Айде по-полекичка с големите приказки.Щото са мноооого корави,затова ли на дядото ЦРВ-то виси по сервизите вече 2 месеца.Затова ли В-тека му смуче по 2 кила масло на 10000,затова ли му сменя 3 пъти заден диференциал,затова ли му се разскърца салона,щото е от най-модерна и яка пластмаса?Ако не си разбрал,да ти поясня,колега,от 15 години нито една автомобилна фирма не прави коли,които да са "вечни".Правят само ниско бюджетни боклуци,колкото да изкарат гаранцията и после на боклука или в източна Европа-за нови.Това важи с пълна сила за ниския и среден клас.Тъй,че ала бали от този сорт,как на една фирма моторите не давали дефекти или,че колите им след 2000 г. били много здрави,на някой друг.Милионници двигатели може да има на Хонда ама от преди началото на 21-ви век.Всички марки гледат само печалбата,никой не ще да прави коли.Както казва един познат-преди се учеше металознание и колите се правеха от инженери,а сега се учи икономика и компютърен софтуер,а колите се правят от мениджАри.
  • 24 Dimitar Petrov

    1 0 Отговор
    Az ne sum nachalnik na kufto i da e otdel ama se interesuvam i znam che qponcite kato napraqt nesho go praqt kato horata.I l..nata koito nie kopuvame chisto novi nqmat nisho obshto ot qponskiq pazar...
    Tai che ne mi govori za tva psevdo CRV da si sedi v serviza
    Az ti govorq za starata shkola do 2001 god.Za masloto deto gori v-teca moga da ti kaja che e napulno normalno kato se ima predvid che dvigatelq e 1.6 i vadi 160 konq a kolko muka e vidql nqma da ti govorq.Edna kola ako q karash kato horata i q potdurjash nikoga nqma da ta ostai. Moga da ti kaja samo da hodish da si karash nemskite navesi Qponeca ne e za teb