Японците от Honda възнамеряват да пуснат наточена версия на комбито на Civic. Става дума за новото поколение на техния бестселър. Екстремната иновация ще получи моделно обозначение Type S.
В отличие от стандартната модификация Type S ще разполага със занижено окачване, значително по-твърда возия, разширени колеи, а така също и ефектен аеродинамичен обвес, който ще наподобява този на Civic Type R.
От компанията не разгласяват повече подробности, но според специалистите мощността на екстремното комби ще е аналогична с тази на Civic Type R - 250 к.с. Моторът ще работи съвместно с осемстепенна роботизирана трансмисия.
Пълните характеристики на наточеното комби ще станат известни по време на премиерата му, която е насрочена за септември в рамките на автомобилното изложение във Франкфурт.
Прототип на универсала беше показан през март тази година в Женева. Той обаче беше оборудван с 1.6-литров дизелов мотор с мощност 120 к.с. и максимален въртящ момент 300 Нм.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пламен Тодоров
Коментиран от #2, #3
10:18 25.06.2013
2 beawinner
До коментар #1 от "Пламен Тодоров":
Ти сигурно си от тея индивиди дето карат само коли за по 200 хилки и разхода не е от значение, защото имат голямо въобръжение и като се качат в своето Audi 80 си мислят че върви колкото R8.11:00 25.06.2013
3 Благовест Стефанов
До коментар #1 от "Пламен Тодоров":
Екстремно означава, че ако те повози подходящия шофьор ще нацапаш гащите!11:22 25.06.2013
4 galaxy
Коментиран от #9
12:05 25.06.2013
5 маляка
12:41 25.06.2013
6 brake point
Може би ще има специална версия с 300+ за тази цел.
Коментиран от #7
12:55 25.06.2013
7 galaxy
До коментар #6 от "brake point":
Да не би пък вече да са я направили най-бързата кола и сега да я показват вече на картинките??? Хем бърза, хем красива.14:02 25.06.2013
8 ярослав станчев
Коментиран от #10
14:18 25.06.2013
9 Димитър Георгиев
До коментар #4 от "galaxy":
Нека е недодялано...аз ще го взема ако не го харесат Хамериканците14:22 25.06.2013
10 Радослав Кръстев
До коментар #8 от "ярослав станчев":
приятелю това ауди го изкара самолет те тия от ф1 за какво си играят с тез двигатели да мятат от рс2 и са чук,а относно хонда дали са правели спортни комбита ами правели са ама просто не са ги наричали спортни и мисля че с това комби ще стане като с дизела на хонда. В началото ''те не могат да правят дизел''и какво стана сега това е един от наи коравите дизели правени в 21 век(2.2 ctdi)Коментиран от #11
14:32 25.06.2013
11 ярослав станчев
До коментар #10 от "Радослав Кръстев":
Явно за Хонда поназнайваш доста,ама вземи прочети малко за модела РС2.Ще останеш изненадан.http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS_2_Avant
14:42 25.06.2013
12 Easy ryder
А между другото Формула 1 прави 100 за 2 секунди а 300 за около 12.Не знам цивилна кола да го може това.А иначе от 0-до 10 километра и човек ще направи по добро ускорение от кола.
Така че примера от 0 до 50 на Ауди е смешен.Спортните коли се мерят до 200 и до 300.А по важното е какво става на пистата.
Защото един нисан с 500 коня прави смешно на Нюрбургринг всяко Ауди включително и такива със 700+ коня.
Не всичко е само мощност на двигател в една кола.
Коментиран от #17
19:54 25.06.2013
13 EMSKI
23:57 25.06.2013
14 ярослав станчев
Коментиран от #15
10:26 26.06.2013
15 Dimitar Petrov
До коментар #14 от "ярослав станчев":
Manqnka kogato audi bmw ili mercedes napravqt po-dobyr atmosferen dvigatel ot Honda togava mi govori. Te si znaqt turboto i tova e.A s turbo i bai pe6o ot mahlata 6ti naprai dvigatel......Samo 6te to kaja NSX i S2K i prikliu4vamКоментиран от #20
20:30 26.06.2013
16 Easy ryder
Интересното е че Ауди взеха 8 цилиндров двигател от тях за ДТМ и после го сложиха в B7 rs4.
Както казах и преди Хонда наблягат повече на екология и не ползват много добрите си състезателни v8 за да ги вградят в цивилни коли,което е жалко.
00:57 27.06.2013
17 Dr. Dick
До коментар #12 от "Easy ryder":
Нисан на Нюрнбургринг? Не знаеш защо? Ето: http://www.carsguide.com.au/news-and-reviews/car-news/porsche_v_nissan_gt_r_cheat_claim_settledАко с друго не става има cheating и японците най-добре са запознати с това. Друг такъв пример е как Лексъс яростно крадяха от Мерцедес....
01:15 27.06.2013
18 Easy ryder
И повече Порше нищо не можаха да кажат.Освен това има тест на много други писти включително "Топ Гиър" направиха сравнение и последния Нисан даде по добро време от много супер кари.Ауди въобще не се доближава до него.Нисана е брутално бърза кола пример за това че мощен двигател на пенсионерското комби на Ауди не е достатъчен за добро време на писта.
http://vbox7.com/play:82ce89ce8d
Коментиран от #19
07:02 27.06.2013
19 ярослав станчев
До коментар #18 от "Easy ryder":
Е къде стана дума за Нисан ГТР,не можах да разбера?И още нещо не мога да разбера,защо когато стане дума за японски коли,все тоя "велик" ГТР бутате?Бил дал най-добри времена,бил смачкал маса други коли,къде,кога и кое автомобилно състезание е спечелил този прехваления Нисан.В коя автомобилна гонка е победил,на рали ли,на 24 часово състезания ли,на дрифт ли,на ДТМ ли?Къде е победил и кое състезание е спечелил,освен на приказки?Да беше Мицубиши,разбирам-Дакар 12 победи,във ВРЦ още толкова,Тойота да беше пак добре,24 часови маратони,ВРЦ са печелили,ама тоз пикливия ГТР за къв го врете пак и то при комбитата?11:58 28.06.2013
20 ярослав станчев
До коментар #15 от "Dimitar Petrov":
И какво за НСХ и С2000?Какво общо имат с комбитата?Не впечатляват с нищо,защо изобщо ги споменаваш тези средноразредни спортни коли,направени единствено,за да им се кефят американските тинейджъри и руси,цицести калифорнийски каки.Все едно някой да набута Тойота МР2 при Поршетата и М3 на БМВ.Кой уважаващ себе си,сериозен участник в рали състезание,ще се занимава с тези пластмасови играчки?Коментиран от #22
12:13 28.06.2013
21 ZXCVBNM
19:26 28.06.2013
22 Dimitar Petrov
До коментар #20 от "ярослав станчев":
V momenta koito kaza "И какво за НСХ и С2000?" mi stana qsno kolko si v chas s dvigateli kato cqlo.Ti znaesh li che honda sa napravili nad 1 milion vitec dvigatelq i nito edin pak da ti povtorq NITO EDIN ne e dal kakyfto i da e defekt.Znaesh li 4e edni ot nai golemite kritici na avtomobilniq pazar sravnqvat porsche boxter BMW Z4 i Honda S2K i vinagi izbora im e bil Hondata...Ama te zashtoto sa plastmasovi i bokluci i nikakvo udovolstvie ot karaneto ne dostavqt i zato gi izbiratAma kakvo da ti obqsnqvam na tebe ti si poredniq ogranichen BAI GANIO. Prosto e nedopustimo da kajesh e kakvo za NSX I S2K nemoga da te razbera
Коментиран от #23
01:49 29.06.2013
23 ярослав станчев
До коментар #22 от "Dimitar Petrov":
Ти сигурно си началник на информационния отдел на Хонда и затова знаеш,че от 1 000 000 двигатели нито един не е дал дефект.Айде по-полекичка с големите приказки.Щото са мноооого корави,затова ли на дядото ЦРВ-то виси по сервизите вече 2 месеца.Затова ли В-тека му смуче по 2 кила масло на 10000,затова ли му сменя 3 пъти заден диференциал,затова ли му се разскърца салона,щото е от най-модерна и яка пластмаса?Ако не си разбрал,да ти поясня,колега,от 15 години нито една автомобилна фирма не прави коли,които да са "вечни".Правят само ниско бюджетни боклуци,колкото да изкарат гаранцията и после на боклука или в източна Европа-за нови.Това важи с пълна сила за ниския и среден клас.Тъй,че ала бали от този сорт,как на една фирма моторите не давали дефекти или,че колите им след 2000 г. били много здрави,на някой друг.Милионници двигатели може да има на Хонда ама от преди началото на 21-ви век.Всички марки гледат само печалбата,никой не ще да прави коли.Както казва един познат-преди се учеше металознание и колите се правеха от инженери,а сега се учи икономика и компютърен софтуер,а колите се правят от мениджАри.11:57 01.07.2013
24 Dimitar Petrov
Tai che ne mi govori za tva psevdo CRV da si sedi v serviza
Az ti govorq za starata shkola do 2001 god.Za masloto deto gori v-teca moga da ti kaja che e napulno normalno kato se ima predvid che dvigatelq e 1.6 i vadi 160 konq a kolko muka e vidql nqma da ti govorq.Edna kola ako q karash kato horata i q potdurjash nikoga nqma da ta ostai. Moga da ti kaja samo da hodish da si karash nemskite navesi Qponeca ne e za teb
19:50 01.07.2013