Хечбековете MiTo и Giulietta слизат от конвейера през 2015 г., за да отстъпят място на модели със задно предаване, твърди британското сп. Car. Решението е част от плана за по-тясно сътрудничество между Alfa Romeo и Maserati.
Двете компании ще разработят обща модулна платформа, която след две години ще залегне в основата на нов конкурент на BMW 3er. Моделът ще се казва Giulia и първоначално трябваше да се появи догодина, но новата стратегия на италианците изисква време за преминаването от предно към задно предаване.
През 2015 г. ще се появи и нов роудстър, разработван съвместно с Mazda. Година по-късно предстои дебюта на конкурент на BMW 5er с името Alfetta. Габаритите му ще бъдат сходни с Maserati Ghibli, но седанът ще бъде по-малък от Alfa Romeo 166.
През 2017 и 2018 г. от компанията планират да пуснат конкуренти на BMW X1 и BMW X3. Тогава в гамата на Alfa Romeo ще се появят двигатели на Maserati, осемстепенен автоматик на ZF и хибридни установки.
Босът на FIAT Серджо Маркионе има амбициозната цел да увеличи продажбите на марката от Ливорно трикратно от 100 000 на 300 000 автомобила годишно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Николай Христов
Коментиран от #13
11:24 23.07.2013
2 Ts@r
12:19 23.07.2013
3 Юлиян Димитров
Коментиран от #6
12:25 23.07.2013
4 Крум Янкулов
12:39 23.07.2013
5 Юлиян Димитров
12:50 23.07.2013
6 Александър Иванов
До коментар #3 от "Юлиян Димитров":
Абе хубаво говоритИ така ама поне пишетИ правилно!14:04 23.07.2013
7 Mercedes-Benz
16:59 23.07.2013
8 Йордан Славов
Поне в дизайна винаги са били върха!
19:35 23.07.2013
9 сасаа
Коментиран от #11
20:33 23.07.2013
10 iiiiiii!!!!!!!!
20:40 23.07.2013
11 Mercedes-Benz
До коментар #9 от "сасаа":
Ако си кьопав и не можеш да караш стават такива неща. Е оня тъпия бакшиш дето уби хората на спирката на цариградско беше с кола на предно,нали уж са по-стабилни?!Истината е че тия дето не могат да карат както и пенсиите и др. типове,които не отбират от автомобили карат каляски с предно.
Ferrari, McLaren, Pagani, Porsche трябва да ти се обадят да им кажеш как стават работите.
Коментиран от #12
21:30 23.07.2013
12 сасаа
До коментар #11 от "Mercedes-Benz":
Искаш да кажеш, че кола със задно е по- стабилна на пътя от такава с предно? Мерцедес ли караш? Предполагам съм карал повече мерцедеси от тебе и ти казвам, че тази кола, ако не мекото и окачване и комфорта на возията е пълна нула. Не те знам с какъв двигател си, но пробвай да навиеш волана с поддаване рязко на газ и разкажи какво е станало след това. Опитай да се движиш по жълтите павета в сф или по трамвайните релси...21:45 23.07.2013
13 Mercedes-Benz
До коментар #1 от "Николай Христов":
1 - Да кола на задно е по-стабилна, но зависи от много неща,тегло,мощност и т.н. Сам разбираш,че ако е мощна и тежи 1 тон с лека задница няма как да седи стабилно на пътя,същото се отнася и за предното и 4х4.2- Мерцедес карам
3-Опита ми е показал,че в този както и други сайтове,всеки е карал и притежавал в същия момент много коли Мерцедес, БМВ, Бугати, жигули, Пагани щото тука влизат най-разбиращите,най-каращите,с най-голямата база за сравнение. Да верно че Мерцедес е пълна нула,тва патентите,многобройните награди през 125 годишната история на марката,тва че са измислили автомобила и камиона,нула са мдааа...
4-Като навия волана и подам рязко газ,колата тръгва натам накъде искам,защото е Мерцедес и е направена като хората. Ти с предното така ли тръгваш всеки път,като на рали? Щото ако е така, много жалко че още има т*паци които не се съобразяват с това че се намират в града и около тях има хора.
5- "Опитвал" съм да се движа по жълтите павета много пъти,едно време в детските ми години с колело,после пеша,после с кола,с танк не съм минавал,но при първите 3 всичко е било точно няма проблеми. Напоследък избягвам тоя маршрут - много камери и протестиращи. Не карам трамвай, за да минавам по релсите.
Коментиран от #16, #17
22:18 23.07.2013
14 Mercedes-Benz
22:19 23.07.2013
15 Shmeker
Естествено над 150 коня е добре да е куатро все пак.
Лично аз съм имал две аудита на предно и се управляваха много ама много добре и в завои, гонил съм се с БМВ-та със спортно окачване, моето ауди си беше с нормалното.
Сега карам БМВ на задно, задното си има предимствата, но и предното си има своите. Но за по-мощни коли предното просто не става, защото колата става неуправляема.
10:19 24.07.2013
16 Енцо Енцо
До коментар #13 от "Mercedes-Benz":
? Ти наистина ли вярваш, че кола със задно е по- стабилна в каквито и да било условия? Задното се използва при спортни автомобили само защото предното е неподходящо. ..И къде тръгна да буташ мерцедес сред ферари, пагани и т.н.??? Нелепо е, даже и мерцедеса да е влизал в гараж на онези от брабус. Мерцедес започват да осъзнават, че за шосейни автомобили предното предаване е удачния вариант.20:42 24.07.2013
17 дидо
До коментар #13 от "Mercedes-Benz":
Само не съм съгласен , че Мерцедеса ти ще тръгне накъдето искаш и на където си насочил волана...Това са глупости !Ако е маааалко навлажнено или мокро или недай бог сняг , пясък и т.н Мерцедеса и Бмв-тата незабавно ако и си подал съвсееееем малко повече газ.... излизат от пътя и навлизат в околните посеви, гори или селскостопански постройки . Смешна работа !
Наскоро приятел с 530д -2006 глътна гипса .....
Не се блъсна , но му излезе акъла толкова много че на другия ден закара колата в автосалон за замяна или продажба !
Не ми ги хвали !
09:23 30.07.2013