Last news in Fakti

23 Юли, 2013 11:07 8 124 17

Alfa Romeo се отказва от предното предаване

  • alfa romeo-
  • mito-
  • giulietta-
  • giulia-
  • alfetta-
  • fiat

Хечбековете MiTo и Giulietta слизат от конвейера през 2015 г., за да отстъпят място на модели със задно предаване, твърди британското сп. Car. Решението е част от плана за по-тясно сътрудничество между Alfa Romeo и Maserati.

Двете компании ще разработят обща модулна платформа, която след две години ще залегне в основата на нов конкурент на BMW 3er. Моделът ще се казва Giulia и първоначално трябваше да се появи догодина, но новата стратегия на италианците изисква време за преминаването от предно към задно предаване.

През 2015 г. ще се появи и нов роудстър, разработван съвместно с Mazda. Година по-късно предстои дебюта на конкурент на BMW 5er с името Alfetta. Габаритите му ще бъдат сходни с Maserati Ghibli, но седанът ще бъде по-малък от Alfa Romeo 166.

През 2017 и 2018 г. от компанията планират да пуснат конкуренти на BMW X1 и BMW X3. Тогава в гамата на Alfa Romeo ще се появят двигатели на Maserati, осемстепенен автоматик на ZF и хибридни установки.

Босът на FIAT Серджо Маркионе има амбициозната цел да увеличи продажбите на марката от Ливорно трикратно от 100 000 на 300 000 автомобила годишно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Николай Христов

    6 0 Отговор
    Е това е добра новина, стига с това "скопено предно" още повече на легендарна марка като алфа ...

    Коментиран от #13

  • 2 Ts@r

    1 2 Отговор
    Ето поне една марка в момента, която знае какво прави. Не мисля, че има някого в този форум който да предпочита предното, но понеже всички минаха, както се изразява колегата по-долу на това "скопено предно" и на ентусиязтите им остана избор само м/у BMW, Mercedes-Benz и Jaguar, а те далеч не са по джоба на всеки, така че това е една добра новина.
  • 3 Юлиян Димитров

    2 0 Отговор
    Дано да възкръсни марката Алфа Ромео . Това е една от марките с най-красива история това е легенда дано почне да жъни успехи и след години да задмини и бмв !

    Коментиран от #6

  • 4 Крум Янкулов

    1 1 Отговор
    Това беше стъпка която от фиат отдавна трябваше да направят,изгубиха много голям пазарен дял само заради това че се отказаха от задното предаване,хората които искат да карат спортни автомобили(каквато се води алфата)искат да са със задно предаване.Даже закъсняха.
  • 5 Юлиян Димитров

    2 1 Отговор
    Поп-добре късно отколкото никога !
  • 6 Александър Иванов

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Юлиян Димитров":

    Абе хубаво говоритИ така ама поне пишетИ правилно!
  • 7 Mercedes-Benz

    2 1 Отговор
    Да подобрят качеството на автомобилите си и ще са номер 1 от достъпните италиянски автомобили. Алфа е супер марка, с много години традиция, успехи и т.н. Правят автомобили с душа, но тва предно е отврат, на прав път са, задно му е майката.
  • 8 Йордан Славов

    2 1 Отговор
    Абе истината е 4х4, ама как и да е ;)
    Поне в дизайна винаги са били върха!
  • 9 сасаа

    1 2 Отговор
    И все пак колите със задно са нестабилни и опасни. За градска среда не са за предпочитане. Поне 5-6 завъртания и катастрофи с бмв-та и мерцедеси са ставали пред мен заради загуба на контрол над автомобилите.

    Коментиран от #11

  • 10 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор
    Сега е време и Пежо да се върнат към задното.
  • 11 Mercedes-Benz

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "сасаа":

    Ако си кьопав и не можеш да караш стават такива неща. Е оня тъпия бакшиш дето уби хората на спирката на цариградско беше с кола на предно,нали уж са по-стабилни?!

    Истината е че тия дето не могат да карат както и пенсиите и др. типове,които не отбират от автомобили карат каляски с предно.
    Ferrari, McLaren, Pagani, Porsche трябва да ти се обадят да им кажеш как стават работите.

    Коментиран от #12

  • 12 сасаа

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Mercedes-Benz":

    Искаш да кажеш, че кола със задно е по- стабилна на пътя от такава с предно? Мерцедес ли караш? Предполагам съм карал повече мерцедеси от тебе и ти казвам, че тази кола, ако не мекото и окачване и комфорта на возията е пълна нула. Не те знам с какъв двигател си, но пробвай да навиеш волана с поддаване рязко на газ и разкажи какво е станало след това. Опитай да се движиш по жълтите павета в сф или по трамвайните релси...
  • 13 Mercedes-Benz

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Николай Христов":

    1 - Да кола на задно е по-стабилна, но зависи от много неща,тегло,мощност и т.н. Сам разбираш,че ако е мощна и тежи 1 тон с лека задница няма как да седи стабилно на пътя,същото се отнася и за предното и 4х4.

    2- Мерцедес карам

    3-Опита ми е показал,че в този както и други сайтове,всеки е карал и притежавал в същия момент много коли Мерцедес, БМВ, Бугати, жигули, Пагани щото тука влизат най-разбиращите,най-каращите,с най-голямата база за сравнение. Да верно че Мерцедес е пълна нула,тва патентите,многобройните награди през 125 годишната история на марката,тва че са измислили автомобила и камиона,нула са мдааа...

    4-Като навия волана и подам рязко газ,колата тръгва натам накъде искам,защото е Мерцедес и е направена като хората. Ти с предното така ли тръгваш всеки път,като на рали? Щото ако е така, много жалко че още има т*паци които не се съобразяват с това че се намират в града и около тях има хора.

    5- "Опитвал" съм да се движа по жълтите павета много пъти,едно време в детските ми години с колело,после пеша,после с кола,с танк не съм минавал,но при първите 3 всичко е било точно няма проблеми. Напоследък избягвам тоя маршрут - много камери и протестиращи. Не карам трамвай, за да минавам по релсите.

    Коментиран от #16, #17

  • 14 Mercedes-Benz

    0 1 Отговор
    Коментар номер 13 беше адресиран към 12-ти на cacaa. Вземете го оправете тоя сайт най-накрая.
  • 15 Shmeker

    2 0 Отговор
    Аве не се карайте. Щом има аудита на предно, значи има защо.
    Естествено над 150 коня е добре да е куатро все пак.

    Лично аз съм имал две аудита на предно и се управляваха много ама много добре и в завои, гонил съм се с БМВ-та със спортно окачване, моето ауди си беше с нормалното.

    Сега карам БМВ на задно, задното си има предимствата, но и предното си има своите. Но за по-мощни коли предното просто не става, защото колата става неуправляема.
  • 16 Енцо Енцо

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Mercedes-Benz":

    ? Ти наистина ли вярваш, че кола със задно е по- стабилна в каквито и да било условия? Задното се използва при спортни автомобили само защото предното е неподходящо. ..И къде тръгна да буташ мерцедес сред ферари, пагани и т.н.??? Нелепо е, даже и мерцедеса да е влизал в гараж на онези от брабус. Мерцедес започват да осъзнават, че за шосейни автомобили предното предаване е удачния вариант.
  • 17 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Mercedes-Benz":

    Само не съм съгласен , че Мерцедеса ти ще тръгне накъдето искаш и на където си насочил волана...Това са глупости !
    Ако е маааалко навлажнено или мокро или недай бог сняг , пясък и т.н Мерцедеса и Бмв-тата незабавно ако и си подал съвсееееем малко повече газ.... излизат от пътя и навлизат в околните посеви, гори или селскостопански постройки . Смешна работа !
    Наскоро приятел с 530д -2006 глътна гипса .....
    Не се блъсна , но му излезе акъла толкова много че на другия ден закара колата в автосалон за замяна или продажба !
    Не ми ги хвали !