ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
На теб може да са ти свършили, но на мен не са. С удоволствие ще си взема една 3-годишна Хонда ЦРВ. След като се появи новото поколение, цените леко паднаха и сага за 20-ина к. можеш да си намериш много добър екземпляр.
Три годишна СРВ за 20 000 ЛВ - това е Друг въпрос...+++
...............
до 50 - 60 000 км си заслужава да дадеш Макс 20 000 лв !
Купиш ли я от Германия Обаче - ще е на Три пъти по толкова ,
колкото и да те убеждават търговците в обратното!
---------
Нова СРВ , предпоследния модел в Германия е около 22 - 23 000 Евро , при това Първокачествена , за Немския Пазар !
дори Нова си заслужава да купиш !
но от Тук .........аз не бих купил
----------------------
RE : Станислав Станков
----------
Прав си , качеството има Цена , но когато е на цена Х 1. 3 , 1.4 ..
не , мерси
какво разбираш под евтина на скъпа цена, само да вметна едно нещо.През 2003 като излезна бмв е 60 цените му започваха от около 80-90 000 лв ако не се лъжа,заедно с него излезна хонда акорд 7ген с цени от 45 000 лв сега са на едни цени и двете, а и не може да ме убедите ,че е60 е по качественно от акорда с извинение към немците. И сега я ми обясни кое излиза скъпо и кое евтино
Моето момче, вземи покарай малко повече и не дей да вярваш на всичко което четеш по фен сайтовете... Да сравняваш двигателите е малоумно от твоя страна... Сравни лукс и ще кажа, че си прав, ама определено много бъркаш за останалото! И като цяло сравнението ми е доста неуместно, защото сравнявате автомобили в различни класове - е60 е в класа на Легена... Ледженда де и там нещата и в категория лукс са доста изравнени според мен, даже клонят към хонда..
И коя хонда е с нисък разход?? Тия от 900 кила ли? Щот вече са на по 20-25 години
Колкото до леджънда - хубу- кола на предно, пригодена да е 4х4, пак с измислен компромисен централен диф...
Ама айде аз няма да коментирам.
Е хубаво де, ако Леджънда е върха на хонда, къде отиваме при 7ма серия? И що като пуснат леджънда и БМВ-то на пистата БМВто бие?
мале ти определено не си се качвал в нито е една от двете коли а камо ли да си ги карал.Преди се говореше че шестаците били балансирани мотори повозих са преди време на е 60 2.5 дизел а след няколко дни на акорд 7ген. 2,2дизел е казвам ти разликата беше огронма но не в полза на бмв
сравнявате кон с магаре
бмв-то е лукс,
хондата е лагерна количка,
100 пъти съм писал:
s2000 - 240 коня 2000 кубика, гори повече от 330i - 231 коня
и пада на пистата от Z3 със същия двигател като на моята
а легена е някво недоразумение - луксозна хонда :))))
Приятелю я дефинирай това че в Субару ползват виско муфа вместо "истински диф", кое според теб е истински диф? Относно Хонда вземи и почети относно системата SHAWD и тогава говори, почети кой използва тази невероятна система...абе найстина ли си толкова прост или си ходил на специални уроци по тъпотия. Имаш ли 14 години?
Не знам за какви лагерни колички,говориш колега,но като седна в 3-та серия имам чувството че съм в нова Лада.Евтината пластмаса лъха отвсякъде.Говоря за предпоследната тройка.
От всички марки изброени в списъка най-надеждна е Лексус. Чудя се как може да я сравняват с Мицубиши, Шевролет,Сузуки,Субару?... Това е друг клас автомобил.Пълни глупости са писани...
Няква си класация и то на британци...имат точни попадения за някои марки,но в класацията влизат почти нови коли-от три ,до пет години!!!! Нека видим надеждните коли между 10 и 15 години!!! За три години всички марки са надеждни-безмислена класация,базираща се на изгоряла крушка,ошашкана електроника и куп други леки повреди!!
А немците къде са??? Ауди, мерцедес, бмв??? А да, забравих, те се конкурират само по между си и затова започнаха и марки като форд и опел( в случая 100% японски) да правят по качествени автомобили. Срам за немците!!!
Всички тъмни сили са се обединили и се опитват да кажат най- гигантската лъжа в тази вселена, а именно:
" Немците правят автомобили с по- ниско качество от това на японските производители" ... деее.а, долни англичани, немци, японци, американци... всичките повтарят едно и също всяка година, но ние знаем каква е истината. Ние разбираме повече от всички.
И какво е SH-AWD? Мокри съединители, които се управляват от електроника. А в по-новата версия - електромотори на задните колела! Смях!!! Докато е нова колата всичко е ОК.. ама послеее....
Аз обсъждам нещата от инженерна гледна точка. Едно е да има торсен, друго е воско муфа, халдекс или друга щуротия с мокри съединители.
Нали се сещаш кое е по-надеждно?
Във WRX STI има 2 торсена и един helical differencial, така че ако ще може да напишеш за кои модели става дума и с кои ги сравняваш и ЦЕНИ! Иначе ти какъв инженер си точно?
Ти с детска количка на Off Road ли ще ходиш?
Субару си слагат на всеки модел точно каквото му трябва и имат 40 годишни традици в 4х4. Можеш да прочетеш тук:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/15726-subaru-praznuva-40-godini-4h4/
Ти да не очакваш от една лека кола да е проходима като Land Cruiser/Land Raover?
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 аноним
като платиш 50 - 60 000 лв + 7-8 000 лв за гаранционна поддръжка..
е*ти "Златната надежност"
Класацията следва да бъде - Цена за БГ..и тогава надеждност
Свършиха парите за такива "надеждни " автомобили
Коментиран от #2
10:51 30.07.2013
2 skier
До коментар #1 от "аноним":
На теб може да са ти свършили, но на мен не са. С удоволствие ще си взема една 3-годишна Хонда ЦРВ. След като се появи новото поколение, цените леко паднаха и сага за 20-ина к. можеш да си намериш много добър екземпляр.Коментиран от #4
10:53 30.07.2013
3 Станислав Станков
Коментиран от #5
10:57 30.07.2013
4 аноним
До коментар #2 от "skier":
Три годишна СРВ за 20 000 ЛВ - това е Друг въпрос...+++...............
до 50 - 60 000 км си заслужава да дадеш Макс 20 000 лв !
Купиш ли я от Германия Обаче - ще е на Три пъти по толкова ,
колкото и да те убеждават търговците в обратното!
---------
Нова СРВ , предпоследния модел в Германия е около 22 - 23 000 Евро , при това Първокачествена , за Немския Пазар !
дори Нова си заслужава да купиш !
но от Тук .........аз не бих купил
----------------------
RE : Станислав Станков
----------
Прав си , качеството има Цена , но когато е на цена Х 1. 3 , 1.4 ..
не , мерси
11:16 30.07.2013
5 Shmeker
До коментар #3 от "Станислав Станков":
Хондата е евтина кола на скъпа цена.Коментиран от #7
12:15 30.07.2013
6 Благовест Стефанов
12:29 30.07.2013
7 Радослав Кръстев
До коментар #5 от "Shmeker":
какво разбираш под евтина на скъпа цена, само да вметна едно нещо.През 2003 като излезна бмв е 60 цените му започваха от около 80-90 000 лв ако не се лъжа,заедно с него излезна хонда акорд 7ген с цени от 45 000 лв сега са на едни цени и двете, а и не може да ме убедите ,че е60 е по качественно от акорда с извинение към немците. И сега я ми обясни кое излиза скъпо и кое евтино13:01 30.07.2013
8 Shmeker
А да не говорим, за субаруто, дето още слагат виско муфи вместо истински диф.
Коментиран от #9, #10, #13
13:36 30.07.2013
9 Благовест Стефанов
До коментар #8 от "Shmeker":
Специално за бензиновите мотори е точно обратното. Разхода на Хондата няма да ти казвам колко е по-нисък. За Субару най-добре си трай, че се излагаш.Коментиран от #12
13:58 30.07.2013
10 D0kT0pA
До коментар #8 от "Shmeker":
Моето момче, вземи покарай малко повече и не дей да вярваш на всичко което четеш по фен сайтовете... Да сравняваш двигателите е малоумно от твоя страна... Сравни лукс и ще кажа, че си прав, ама определено много бъркаш за останалото! И като цяло сравнението ми е доста неуместно, защото сравнявате автомобили в различни класове - е60 е в класа на Легена... Ледженда де14:05 30.07.2013
11 Виктор Христов
които не разбират от коли
Коментиран от #29
14:08 30.07.2013
12 Shmeker
До коментар #9 от "Благовест Стефанов":
И коя хонда е с нисък разход?? Тия от 900 кила ли? Щот вече са на по 20-25 годиниКолкото до леджънда - хубу- кола на предно, пригодена да е 4х4, пак с измислен компромисен централен диф...
Ама айде аз няма да коментирам.
Е хубаво де, ако Леджънда е върха на хонда, къде отиваме при 7ма серия? И що като пуснат леджънда и БМВ-то на пистата БМВто бие?
Коментиран от #15
14:09 30.07.2013
13 Радослав Кръстев
До коментар #8 от "Shmeker":
мале ти определено не си се качвал в нито е една от двете коли а камо ли да си ги карал.Преди се говореше че шестаците били балансирани мотори повозих са преди време на е 60 2.5 дизел а след няколко дни на акорд 7ген. 2,2дизел е казвам ти разликата беше огронма но не в полза на бмвКоментиран от #31
14:10 30.07.2013
14 триста итридесети
бмв-то е лукс,
хондата е лагерна количка,
100 пъти съм писал:
s2000 - 240 коня 2000 кубика, гори повече от 330i - 231 коня
и пада на пистата от Z3 със същия двигател като на моята
а легена е някво недоразумение - луксозна хонда :))))
Коментиран от #16
14:30 30.07.2013
15 Станимир Христов
До коментар #12 от "Shmeker":
Приятелю я дефинирай това че в Субару ползват виско муфа вместо "истински диф", кое според теб е истински диф? Относно Хонда вземи и почети относно системата SHAWD и тогава говори, почети кой използва тази невероятна система...абе найстина ли си толкова прост или си ходил на специални уроци по тъпотия. Имаш ли 14 години?Коментиран от #30
14:34 30.07.2013
16 mtlb
До коментар #14 от "триста итридесети":
Не знам за какви лагерни колички,говориш колега,но като седна в 3-та серия имам чувството че съм в нова Лада.Евтината пластмаса лъха отвсякъде.Говоря за предпоследната тройка.14:51 30.07.2013
17 лекарка
15:57 30.07.2013
18 ВИП АМГ
Коментиран от #19
16:01 30.07.2013
19 Станимир Христов
До коментар #18 от "ВИП АМГ":
..и според теб е по-добра от LEXUS или от SUBARU...Коментиран от #20
16:54 30.07.2013
20 аноним
До коментар #19 от "Станимир Христов":
Лексус е автомобил за фукара , лъскав, луксозен...Субару ще те отведе отвъд границите на възможното , там
където другите НЕ успяват
Коментиран от #22
17:15 30.07.2013
21 Ivailo Borisov
18:01 30.07.2013
22 Станимир Христов
До коментар #20 от "аноним":
За Субару знам(притежавам в момента 2бр. Легаси)18:01 30.07.2013
23 Ivailo Borisov
18:02 30.07.2013
24 Dr. Dick
Коментиран от #28, #40
18:09 30.07.2013
25 Dr. Dick
18:10 30.07.2013
26 EMSKI
Коментиран от #32
18:53 30.07.2013
27 Енцо Енцо
19:47 30.07.2013
28 Енцо Енцо
До коментар #24 от "Dr. Dick":
Ако търсиш евтина и надеждна кола хонда джас и сузукито с емблема на опел е твоята кола.19:52 30.07.2013
29 сасаа
До коментар #11 от "Виктор Христов":
Всички тъмни сили са се обединили и се опитват да кажат най- гигантската лъжа в тази вселена, а именно:" Немците правят автомобили с по- ниско качество от това на японските производители" ... деее.а, долни англичани, немци, японци, американци... всичките повтарят едно и също всяка година, но ние знаем каква е истината. Ние разбираме повече от всички.
20:03 30.07.2013
30 Shmeker
До коментар #15 от "Станимир Христов":
И какво е SH-AWD? Мокри съединители, които се управляват от електроника. А в по-новата версия - електромотори на задните колела! Смях!!! Докато е нова колата всичко е ОК.. ама послеее....22:55 30.07.2013
31 Shmeker
До коментар #13 от "Радослав Кръстев":
Тва са пълни глупости!22:56 30.07.2013
32 skier
До коментар #26 от "EMSKI":
само мишоци карат 10-15 годишни коли. Много ясно че ще се обсъждат 3-5 годишни коли - още новички и сравнително достъпниКоментиран от #35, #42
23:14 30.07.2013
34 alex xela
09:05 31.07.2013
35 Shmeker
До коментар #32 от "skier":
Аз обсъждам нещата от инженерна гледна точка. Едно е да има торсен, друго е воско муфа, халдекс или друга щуротия с мокри съединители.Нали се сещаш кое е по-надеждно?
Коментиран от #36
11:45 31.07.2013
36 Благовест Стефанов
До коментар #35 от "Shmeker":
Във WRX STI има 2 торсена и един helical differencial, така че ако ще може да напишеш за кои модели става дума и с кои ги сравняваш и ЦЕНИ! Иначе ти какъв инженер си точно?13:25 31.07.2013
37 Shmeker
Ама WRXа не е нормална кола, не става са семейна и не е комфортна.
Коментиран от #39
14:10 31.07.2013
38 georgi genchev
15:02 31.07.2013
39 Антонио Стойков
До коментар #37 от "Shmeker":
Защо да не става? 4-врат седан е и има предостатъчно място вътре.Коментиран от #44, #45
17:02 31.07.2013
40 Пирамид Хлътков
До коментар #24 от "Dr. Dick":
Само не тоя куфар.18:52 31.07.2013
41 Yavor Yakimov
20:30 31.07.2013
42 EMSKI
До коментар #32 от "skier":
Коя от тези марки на 3 години карате Вие? Най-вероятно LEXUS.....боже,дано поне си се приближавал до този автомобил!!!!00:43 01.08.2013
43 Shmeker
08:29 01.08.2013
44 Shmeker
До коментар #39 от "Антонио Стойков":
Не става щото е тясна, друса и бръмчи ужасно.08:29 01.08.2013
45 Shmeker
До коментар #39 от "Антонио Стойков":
То даже и комби варианта е силно казано комби, не знам дали би се събрала детска количка като хората, а за още багаж не ми се мисли.Коментиран от #46
08:30 01.08.2013
46 Благовест Стефанов
До коментар #45 от "Shmeker":
Ти с детска количка на Off Road ли ще ходиш?Субару си слагат на всеки модел точно каквото му трябва и имат 40 годишни традици в 4х4. Можеш да прочетеш тук:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/15726-subaru-praznuva-40-godini-4h4/
Ти да не очакваш от една лека кола да е проходима като Land Cruiser/Land Raover?
21:15 01.08.2013
47 opel
17:11 19.11.2016