Всяка година различни компании и агенции провеждат изследвания, според които се определят най-надеждните употребявани автомобили. Сега ви представяме поредното такова, което е изготвено от британското издание What Car? и застрахователното дружество Warranty Direct.
Рейтингът е съставен въз основа на специален индекс, получен от отчетените повреди, средната цена на ремонта и времето, загубено за престой на колата в сервиз за отстраняване на повредата. В изследването е използвана статистика, взета от 50 000 автомобила.
Най-напред специалистите от Warranty Direct съставят списък с най-надеждните марки и модели автомобили. В тази своеобразна ранглиста попадат 38 производителя, като разглежданите автомобили са на възраст от три до осем години.
Първото място в класацията на Warranty Direct се печели от японската компания Honda. Интересното е, че именно Honda е фирмата, която печели тази класация за осма година подред. Малко изненадващо, но на второ място се класира друга японска компания - Suzuki.
Третата позиция е отредена за корейците от Hyundai, а десетката се допълва от Subaru, Toyota, Lexus, Chevrolet, Mitsubishi, Ford и Mazda. Наличието на богата моделна гама с различно качество кара експертите от Warranty Direct да направят и втори списък, този път с най-надежден модел.
Там лидерската позиция се разделя от два автомобила - Mitsubishi Lancer и Opel Agila. Изненадите не свършват до тук. Останалите седем модела, които допълват топ 10 са Citroen C1, Mazda MX-5, Suzuki Alto, Honda Jazz, Ford Fiesta, Toyota Aygo, Honda HR-V и Volkswagen Fox.
Всички тези автомобили се продават и на територията на нашата страна, а как се движат в ценово отношение, можете да видите ТУК.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 аноним
като платиш 50 - 60 000 лв + 7-8 000 лв за гаранционна поддръжка..
е*ти "Златната надежност"
Класацията следва да бъде - Цена за БГ..и тогава надеждност
Свършиха парите за такива "надеждни " автомобили
Коментиран от #2
10:51 30.07.2013
2 skier
До коментар #1 от "аноним":
На теб може да са ти свършили, но на мен не са. С удоволствие ще си взема една 3-годишна Хонда ЦРВ. След като се появи новото поколение, цените леко паднаха и сага за 20-ина к. можеш да си намериш много добър екземпляр.Коментиран от #4
10:53 30.07.2013
3 Станислав Станков
Коментиран от #5
10:57 30.07.2013
4 аноним
До коментар #2 от "skier":
Три годишна СРВ за 20 000 ЛВ - това е Друг въпрос...+++...............
до 50 - 60 000 км си заслужава да дадеш Макс 20 000 лв !
Купиш ли я от Германия Обаче - ще е на Три пъти по толкова ,
колкото и да те убеждават търговците в обратното!
---------
Нова СРВ , предпоследния модел в Германия е около 22 - 23 000 Евро , при това Първокачествена , за Немския Пазар !
дори Нова си заслужава да купиш !
но от Тук .........аз не бих купил
----------------------
RE : Станислав Станков
----------
Прав си , качеството има Цена , но когато е на цена Х 1. 3 , 1.4 ..
не , мерси
11:16 30.07.2013
5 Shmeker
До коментар #3 от "Станислав Станков":
Хондата е евтина кола на скъпа цена.Коментиран от #7
12:15 30.07.2013
6 Благовест Стефанов
12:29 30.07.2013
7 Радослав Кръстев
До коментар #5 от "Shmeker":
какво разбираш под евтина на скъпа цена, само да вметна едно нещо.През 2003 като излезна бмв е 60 цените му започваха от около 80-90 000 лв ако не се лъжа,заедно с него излезна хонда акорд 7ген с цени от 45 000 лв сега са на едни цени и двете, а и не може да ме убедите ,че е60 е по качественно от акорда с извинение към немците. И сега я ми обясни кое излиза скъпо и кое евтино13:01 30.07.2013
8 Shmeker
А да не говорим, за субаруто, дето още слагат виско муфи вместо истински диф.
Коментиран от #9, #10, #13
13:36 30.07.2013
9 Благовест Стефанов
До коментар #8 от "Shmeker":
Специално за бензиновите мотори е точно обратното. Разхода на Хондата няма да ти казвам колко е по-нисък. За Субару най-добре си трай, че се излагаш.Коментиран от #12
13:58 30.07.2013
10 D0kT0pA
До коментар #8 от "Shmeker":
Моето момче, вземи покарай малко повече и не дей да вярваш на всичко което четеш по фен сайтовете... Да сравняваш двигателите е малоумно от твоя страна... Сравни лукс и ще кажа, че си прав, ама определено много бъркаш за останалото! И като цяло сравнението ми е доста неуместно, защото сравнявате автомобили в различни класове - е60 е в класа на Легена... Ледженда де и там нещата и в категория лукс са доста изравнени според мен, даже клонят към хонда..14:05 30.07.2013
11 Виктор Христов
които не разбират от коли
Коментиран от #29
14:08 30.07.2013
12 Shmeker
До коментар #9 от "Благовест Стефанов":
И коя хонда е с нисък разход?? Тия от 900 кила ли? Щот вече са на по 20-25 годиниКолкото до леджънда - хубу- кола на предно, пригодена да е 4х4, пак с измислен компромисен централен диф...
Ама айде аз няма да коментирам.
Е хубаво де, ако Леджънда е върха на хонда, къде отиваме при 7ма серия? И що като пуснат леджънда и БМВ-то на пистата БМВто бие?
Коментиран от #15
14:09 30.07.2013
13 Радослав Кръстев
До коментар #8 от "Shmeker":
мале ти определено не си се качвал в нито е една от двете коли а камо ли да си ги карал.Преди се говореше че шестаците били балансирани мотори повозих са преди време на е 60 2.5 дизел а след няколко дни на акорд 7ген. 2,2дизел е казвам ти разликата беше огронма но не в полза на бмвКоментиран от #31
14:10 30.07.2013
14 триста итридесети
бмв-то е лукс,
хондата е лагерна количка,
100 пъти съм писал:
s2000 - 240 коня 2000 кубика, гори повече от 330i - 231 коня
и пада на пистата от Z3 със същия двигател като на моята
а легена е някво недоразумение - луксозна хонда :))))
Коментиран от #16
14:30 30.07.2013
15 Станимир Христов
До коментар #12 от "Shmeker":
Приятелю я дефинирай това че в Субару ползват виско муфа вместо "истински диф", кое според теб е истински диф? Относно Хонда вземи и почети относно системата SHAWD и тогава говори, почети кой използва тази невероятна система...абе найстина ли си толкова прост или си ходил на специални уроци по тъпотия. Имаш ли 14 години?Коментиран от #30
14:34 30.07.2013
16 mtlb
До коментар #14 от "триста итридесети":
Не знам за какви лагерни колички,говориш колега,но като седна в 3-та серия имам чувството че съм в нова Лада.Евтината пластмаса лъха отвсякъде.Говоря за предпоследната тройка.14:51 30.07.2013
17 лекарка
15:57 30.07.2013
18 ВИП АМГ
Коментиран от #19
16:01 30.07.2013
19 Станимир Христов
До коментар #18 от "ВИП АМГ":
..и според теб е по-добра от LEXUS или от SUBARU...Коментиран от #20
16:54 30.07.2013
20 аноним
До коментар #19 от "Станимир Христов":
Лексус е автомобил за фукара , лъскав, луксозен...Субару ще те отведе отвъд границите на възможното , там
където другите НЕ успяват
Коментиран от #22
17:15 30.07.2013
21 Ivailo Borisov
18:01 30.07.2013
22 Станимир Христов
До коментар #20 от "аноним":
За Субару знам(притежавам в момента 2бр. Легаси)18:01 30.07.2013
23 Ivailo Borisov
18:02 30.07.2013
24 Dr. Dick
Коментиран от #28, #40
18:09 30.07.2013
25 Dr. Dick
18:10 30.07.2013
26 EMSKI
Коментиран от #32
18:53 30.07.2013
27 Енцо Енцо
19:47 30.07.2013
28 Енцо Енцо
До коментар #24 от "Dr. Dick":
Ако търсиш евтина и надеждна кола хонда джас и сузукито с емблема на опел е твоята кола.19:52 30.07.2013
29 сасаа
До коментар #11 от "Виктор Христов":
Всички тъмни сили са се обединили и се опитват да кажат най- гигантската лъжа в тази вселена, а именно:" Немците правят автомобили с по- ниско качество от това на японските производители" ... деее.а, долни англичани, немци, японци, американци... всичките повтарят едно и също всяка година, но ние знаем каква е истината. Ние разбираме повече от всички.
20:03 30.07.2013
30 Shmeker
До коментар #15 от "Станимир Христов":
И какво е SH-AWD? Мокри съединители, които се управляват от електроника. А в по-новата версия - електромотори на задните колела! Смях!!! Докато е нова колата всичко е ОК.. ама послеее....22:55 30.07.2013
31 Shmeker
До коментар #13 от "Радослав Кръстев":
Тва са пълни глупости!22:56 30.07.2013
32 skier
До коментар #26 от "EMSKI":
само мишоци карат 10-15 годишни коли. Много ясно че ще се обсъждат 3-5 годишни коли - още новички и сравнително достъпниКоментиран от #35, #42
23:14 30.07.2013
34 alex xela
09:05 31.07.2013
35 Shmeker
До коментар #32 от "skier":
Аз обсъждам нещата от инженерна гледна точка. Едно е да има торсен, друго е воско муфа, халдекс или друга щуротия с мокри съединители.Нали се сещаш кое е по-надеждно?
Коментиран от #36
11:45 31.07.2013
36 Благовест Стефанов
До коментар #35 от "Shmeker":
Във WRX STI има 2 торсена и един helical differencial, така че ако ще може да напишеш за кои модели става дума и с кои ги сравняваш и ЦЕНИ! Иначе ти какъв инженер си точно?13:25 31.07.2013
37 Shmeker
Ама WRXа не е нормална кола, не става са семейна и не е комфортна.
Коментиран от #39
14:10 31.07.2013
38 georgi genchev
15:02 31.07.2013
39 Антонио Стойков
До коментар #37 от "Shmeker":
Защо да не става? 4-врат седан е и има предостатъчно място вътре.Коментиран от #44, #45
17:02 31.07.2013
40 Пирамид Хлътков
До коментар #24 от "Dr. Dick":
Само не тоя куфар.18:52 31.07.2013
41 Yavor Yakimov
20:30 31.07.2013
42 EMSKI
До коментар #32 от "skier":
Коя от тези марки на 3 години карате Вие? Най-вероятно LEXUS.....боже,дано поне си се приближавал до този автомобил!!!!00:43 01.08.2013
43 Shmeker
08:29 01.08.2013
44 Shmeker
До коментар #39 от "Антонио Стойков":
Не става щото е тясна, друса и бръмчи ужасно.08:29 01.08.2013
45 Shmeker
До коментар #39 от "Антонио Стойков":
То даже и комби варианта е силно казано комби, не знам дали би се събрала детска количка като хората, а за още багаж не ми се мисли.Коментиран от #46
08:30 01.08.2013
46 Благовест Стефанов
До коментар #45 от "Shmeker":
Ти с детска количка на Off Road ли ще ходиш?Субару си слагат на всеки модел точно каквото му трябва и имат 40 годишни традици в 4х4. Можеш да прочетеш тук:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/15726-subaru-praznuva-40-godini-4h4/
Ти да не очакваш от една лека кола да е проходима като Land Cruiser/Land Raover?
21:15 01.08.2013
47 opel
17:11 19.11.2016