Honda NSX, принадлежала на легендата от Формула 1 Айртон Сена, се предлага в интернет аукциона eBay. Черната суперкола е навъртяла 49 889 км и се намира в напълно оригинално състояние.
Според продавача Сена имал три NSX-а. Червеният екземпляр му е подарен от Honda. Пилотът го кара на вилата си в южна Португалия. Черният е подарък от личния му наставник и спонсор Антонио де Алмейда Брага и се намира недалеч от Ещорил. Третият автомобил също е черен и може да се види по улиците на Сао Пауло, Бразилия.
Колата, обявена за продан, принадлежи на човек от района на Ещорил от 17 години. Според продавача на една от стелките може да се види отпечатък от обувката на Сена. Наддаването до момента е достигнало 52 100 британски паунда.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Милен Веселинов
18:18 13.08.2013
2 Борис Георгиев
18:36 13.08.2013
3 Илиян Живков
22:34 13.08.2013
4 милен миленев
08:19 14.08.2013
5 Shmeker
09:50 14.08.2013
6 PROFESIONALISTA
13:40 14.08.2013
7 Shmeker
Е, вярно великият Сена я е покарвал от време на време.. и кво от това?
Коментиран от #15
15:45 14.08.2013
8 Енцо Енцо
19:29 14.08.2013
9 Симеон Тасев
Коментиран от #13, #56
22:25 14.08.2013
10 Симеон Тасев
22:26 14.08.2013
11 Симеон Тасев
22:26 14.08.2013
12 Ivailo Chankov
Коментиран от #22
22:49 14.08.2013
13 Ivailo Chankov
До коментар #9 от "Симеон Тасев":
Знаеш ли, че от Хонда, когато са започнали да разработват този модел са си поставили за цел NSX да е добър колкото Ферари 328, те са направили даже повече, NSX е много по-добър от Ферари 328 и това доказва, че е далеч от Ферари, по-точно, далеч пред Ферари .22:54 14.08.2013
14 Zari
23:15 14.08.2013
15 Monika Zarkova
До коментар #7 от "Shmeker":
Прочети внимателно коментарите на Ivailo Chankov...23:17 14.08.2013
16 весела георгиева
Не знам защо коментирате кола,която надали сте виждали на живо.Това е единствения сериен автомобил,на който цената само се вдига, не пада.Може да разгледате сайтовете от цял Свят.Интересно защо Сена е имал 3бр NSX-a ,а не 3 BMW-та.Сигурно е бил ТЪП или не са му стигали парите за ремонти по BMW през ден?!Не знам дали сте наясно, но шасито и окачването на MCLAREN-F1 е взаимствано точно от NSX.Koгато лисицата не стигала гроздето казвала,че е кисело...Има откъде да прочете,за да обогатите общата си култура.
Коментиран от #23
23:49 14.08.2013
17 Симеон Тасев
както казва клаксън джънк
Коментиран от #18, #19, #21
00:05 15.08.2013
18 Geizer Prostak
До коментар #17 от "Симеон Тасев":
EI TASEV NEGRAMOTNIK NE GOVORI GLUPOSTI TI HONDA KARAL LI SI 4E DA MI KAZVA6 KAJI MY HONDA I NE GO OBIJDAI MAI SI KARAL SAMO JIGI I LADI I KATO SI SE KA4IL NA BMW I SI MISLI6 4E TOVA E KOLATA KARAI SI OMRQLATA 3-KA I NE PI6I PROSTOTII PO TEQ FOROMI KARAI SI 6-CILINDROVATA DRAGNQ I NE SE OBAJDAI10:03 15.08.2013
19 Geizer Prostak
До коментар #17 от "Симеон Тасев":
NSX E KLASIKA I TASEV MNOGO ME DRAZNI6 6TE TI NAPUKAM SANDALITE AKO TE VIDQ10:04 15.08.2013
20 bai_brother
10:52 15.08.2013
21 Илиян Живков
До коментар #17 от "Симеон Тасев":
Изплискал си легенчето Тасев Ходи на доктор докато е време ахаахахахха21:02 15.08.2013
22 Dr. Dick
До коментар #12 от "Ivailo Chankov":
Според онова жълтурското клипче, което беше нагласено по жълтурски. Има сигурно хиляди места, където можеш да видиш времената на стокови автомобили на 1/4 миля. Няма никакъв шанс stock хонда nsx да изяде М6 нито на старт, нито на дълго. Първо заради разликата във времената 0-100 - 5 сек за NSX и 4.6 за М6, второ заради два пъти по-голямата мощност. Тва го има само при такива като теб, които по цял ден играят NFS и мечтаеш.http://www.fast-autos.net/vehicles/BMW/2006/M6/
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_NSX
M6 прави 1/4 миля за 12.4, а този NSX за около 13, което си е доста голяма разлика.
П.С. Само като ти видя прическата във фб и си ми ясен...
Коментиран от #24
14:11 16.08.2013
23 триста итридесети
До коментар #16 от "весела георгиева":
Знаеш ли колко бмв-та има които са си вдигнали цената повече отколкото нсх-а, от всяка хонда дори, един факт и нищо против нсх.Дори сега ще се види "колко струва" великата хонда НСХ, на великия Сена, лека му пръст.
15:36 16.08.2013
24 Ivailo Chankov
До коментар #22 от "Dr. Dick":
Има го, но не на драг, а на истинско състезание, с едни неща наречени завои, поради по-доброто разпределение на теглото между предна и задна ос и поради почти с 50% по-ниското тегло на NSX, на М6 теглото е 2009 кг, което е меко казано смешно за "спортен" автомобил докато NSX е с тегло от 1400 кг и хич не си падам по NFS, даже малко ги хеитвам защото нямат нищо общо с реалността и какво толкова ми има на прическата, я да видим твоята прическа, сигурно ще е като на 90% от хората, ми аз не искам да съм като всички и да се сливам с другия народ искам да съм различен, но няма какво да ти обяснявам моята философия, иначе на бас, че слушаш много чалга, щом харесваш БМВ е логичноКоментиран от #25
20:34 16.08.2013
25 Dr. Dick
До коментар #24 от "Ivailo Chankov":
М6 и NSX са коренно различни коли за различни хора. М6 не залага толкова на пистата, колкото на магистралата. Целта е съвсем друга.Виж обаче с М3 нещата стоят по съвсем различен начин.
Е 46 М3 с 3.2 6 цилиндров, атмосферен, редови двг е доста по-бързо от NSX на пистата както сам можеш да видиш:
http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/
22:08 16.08.2013
26 Ivailo Chankov
23:12 16.08.2013
27 Maurice
Какво повече трябва да се каже за немския срам БМВ?? Кола 15 години по-стара, 2 пъти по-слаба да те направи за смях. Да не говорим, че на писта със завои ще слага обиколка след обиколка на големия, дебел М6!!
15:13 17.08.2013
28 Maurice
Коментиран от #32
15:28 17.08.2013
29 Maurice
Коментиран от #30, #31
15:32 17.08.2013
30 триста итридесети
До коментар #29 от "Maurice":
от хиляда дола вода донесе:какво значи стокова? въпросната НСХ стокова ли е?
според теб серииния номер 000999 случаен ли е?
имат ли право от бмв да махнат климатроника примерно или ел.седалките с подгрев за да свалят теглото или нямат,
факт ли е че 6 секунди на една права от 3-4 километра при 250-300 км/ч че и повече означават изгубване в огледалото за обратно виждане, факт ли е че М3 CSL не е "доработван" ?
факт ли е ето тази обява примерно:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-andere-503-cabrio-singen-hohentwie/173055284.html?lang=de&pageNumber=29&__lp=29&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1900-01-01&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&negativeFeatures=EXPORT
или тя тая кола е извънземна и не се брои :)
16:21 17.08.2013
31 Manuk Manukyan
До коментар #29 от "Maurice":
една хубава хонда да има в историята на мижавия японски производител на блъскащи колички и дай разбираш ли да я сравним с всяко бмв което има... интересно че по улиците само стопове гледате...13:35 18.08.2013
32 Dr. Dick
До коментар #28 от "Maurice":
Целият ти коментар както и знанията ти издишат от всякъде.1. Honda NSX-R също е обновена версия и се произвежда от 2002 както и М3 CSL, който е абсолютно сериен.
2. М3 CSL тежи 1385 кг, което е с около 100 кг повече от NSX
3. Сравняват се кубатурите и какво мощност е изкарана от тях, а не мощността.
4. Пистата не е права.
5. Естествено, че ще е олекотена и ще има спортно окачване, ти какво окачване искаш да има? На влак ли?
6. "Само" 6-7 сек по-бърза е нещо като точка в огледалото.
7. McLaren F1 все още е най бързата кола с атмосферен двигател и то познай на коя марка?
8. Прегледай пак хубаво предишните 7 точки и си научи урока и лягай да спиш.
13:56 18.08.2013
33 Ivailo Chankov
Май забравяш някои модели като Beat, CR-V, CRX, CR-Z, Element, HR-V, Integra, Jazz, Legend, NSX, Odyssey, Prelude, S2000, Shuttle, Stream и Ridgeline, мога да ви разказвам на дълго и на широко, за всеки един от тези модели и защо ги смятам за добри, но мястото няма да ми стигне, пък и би ви писнало да четете .
13:59 18.08.2013
34 Ivailo Chankov
Коментиран от #35, #36
18:47 18.08.2013
35 Dr. Dick
До коментар #34 от "Ivailo Chankov":
Колега, пак неуместно сравнениеВсе едно да сравняваш птица и риба. Акорд е в класа на 3та серия, не на 5та. Ако въпреки това трябва да се сравнят единствения плюс за Хондата е, че харчи по-малко и е по-лека за поддръжка. За возия и комфорт няма да говорим, защото е ясно накъде отиват работите. Ползвал съм Е39 5та серия - изключително комфортен и голям автомобил, който въпреки че има видът на тромаво прасе има изключително стегната и остра спортна реакция на управлението. Двигателят (2.2 - 170 к.с.) е много плавен. Няма остър старт, но при висока скорост въобще не се замисля и набира безпроблемно почти до напълване на километража. Не е никак лека за поддръжка.
20:15 18.08.2013
36 триста итридесети
До коментар #34 от "Ivailo Chankov":
намери две коли да речем БМВ и хонда след 1998 год. с еднакви килограми, /ако е необходимо се изравняват чрез допълнителен товар/ с долу-горе еднаква мощност, и долу горе от една година и ИМ ВИЖ РАЗХОДА.да ти кажа да бягаш от хонда леженд, че е ламя голяма, особено таз 205 коньовата, дават и по книжка 17 в града, и я правят чак до към юли 2005 г. - за сравнение една 530-ка дизел от 193 коня я прави крива навсякъде, а пък в града и дават 12, та така, сега ще кажеш защо пък с дизел? защо пък не? само за 50к км ще си избия разликата, добре отивам на 530хi от ... забележи ... МАРТ 2005 - по лека е от лежена със 75! кг и харчи в града 2 литра !! по-малко, а е цели 258 коня, и в япония са видели как ОТ БМВ правят двигатели и някъде около април - май на 2005 си смениха поточните линии
00:40 19.08.2013
37 Manuk Manukyan
Коментиран от #38, #39
09:14 19.08.2013
38 Geizer Prostak
До коментар #37 от "Manuk Manukyan":
ABE VIE SI4KITE BMW MANQCI ISKAM SAMO DA ZNAM NQKOI KARAL LI E HONDA OT VAS????????QVNO NE ZATOVA MOLQVISE NE MI GOVORETE GLUPOSTI ZANIMAVAM SE S KOLI I PO GOLQM KO4 OT BMW I ROVER NQMA AS SAM PRAVIL EKSPERIMENT MEJDU CIVIC 5-TAGENERACIQ 1.5 MONO 90-KA I BMW E36 2.0 150 I KO DA VI KAJA TOTALNO PREVAZHODSTVO ZA HONDATA TAKA 4E KOITO NE E KARAL HONDA NE ZNAE ZA KAKVO SE PI6I TYK BMW NIKOGA NEMOJE DA DOSTIGNE HONDA TQ VLIZA V KRITI4NITE 8-500 9000 OBOROTA A BMW NA 5-500 BII REGULATOR ZA KAKVO SI GOVORIM IZOB6TO NEMOCIКоментиран от #41, #42
15:48 19.08.2013
39 Geizer Prostak
До коментар #37 от "Manuk Manukyan":
8-500 9000 VS 5-500Коментиран от #40
15:50 19.08.2013
40 Симеон Тасев
До коментар #39 от "Geizer Prostak":
тиси пълен лаик маимунке яш си банана там и мълчи пробвалси трабан с ракетен двигател ако а наистина хубава кола щеше да се види а по бг пътищата несъм виддиал и една за bmw mercedes rolver mg amerikanskia ford те сая минали със свтлини години хонда е изостанала дори и насан саги минали със модела скаилаин та такаче изчерпалсисе братоКоментиран от #44, #45, #46, #47
22:34 19.08.2013
41 Dr. Dick
До коментар #38 от "Geizer Prostak":
01:27 20.08.2013
42 Dr. Dick
До коментар #38 от "Geizer Prostak":
01:28 20.08.2013
43 Dimitar Petrov
Защо ли защото е тръгнала от скица и е стигнала до поточната линия и при това е станала по-добра и от очакванията
ЦСЛ не е и никога няма да бъде защо ли защото немеца е тъпо животно и най-лесно е да надгради нещо отколкото да го направи от самото начало(ЦЛС = М3).И ще кажете не е вярно да ама не КАКВО СТАНА С СУПЕРКАРА БМВ М8.Пълен провал какво стана с М1 от 78 година.Поредния немски НАВЕС. БМВ З8 кабрио РОАДСТЕР че и алпина весия му праеха същия дарак никои не го иска....
Хонда има 17 класа бмв има 10 да не говорим за това че хонда е най-големия производител на двигатели в света.Защо ли...явно са мн гадни и немогат да правят двигатели или целия свят е шизофренясал....Аре си заврете умрелите БМВ-та някаде и си мислете че карате по-добра машина от хонда
Коментиран от #48, #52
01:51 20.08.2013
44 Geizer Prostak
До коментар #40 от "Симеон Тасев":
tasev tasev nemok tukuv ti qvno sikaral jiga ili lada i se se ka4il na bmw i si misli6 4e kara6 kola ka4i se na honda i posle pak mi govori qvno nikoga ne si karal honda da ne govorim kamoli da si karal v-tec karai si bo4a6tiq VANOS i ne pi6i typi komentari nemoK10:00 20.08.2013
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Geizer Prostak
До коментар #40 от "Симеон Тасев":
dr dick qj mi ...... i se samoobivai ti10:02 20.08.2013
48 Симеон Тасев
До коментар #43 от "Dimitar Petrov":
тиси пълен лаик хонда е на изчезване кажи кои иска да кара хонда
пенсионерите им се кефат наи много млади карат по добри коли от тази хонда еи маимунке щети подам банана
Коментиран от #49
11:55 20.08.2013
49 Dimitar Petrov
До коментар #48 от "Симеон Тасев":
"МОЙТУ" Пати точно такива като тебе КИСЕЛЯЦИ карат БАВАРСКИ КОШНИЦИ защото сте хора без души сливащи се със всички останалиАз не искам да съм НЕОДУШЕВЕН предмет като тебе искам да съм различен и съм сигурен че ти си мн далеч от филма наречен ФЕН.
Да ти преведа ли какво означава тая дума или ако го направя ще ти е още по-трудно да разбереш че стават повечко буквички за четене? Хайде върви се качи в немския си навис и си пусни кондьо :D
Коментиран от #53
14:49 20.08.2013
50 Manuk Manukyan
18:09 20.08.2013
51 Manuk Manukyan
a хонда може ли така?
18:15 20.08.2013
52 Dr. Dick
До коментар #43 от "Dimitar Petrov":
Ми то и Нивеа е най-големия производител на козметика, Леново е най-големия производител на компютри, ама това далеч не означава, че са най-добрите.Карал съм Хонда Сивик 1.6 - пълна скръб е. Най-обикновена евтинджарска кола, далеч от класа на БМВ, Ауди, Волво, че дори и Опел и Фолксваген. Едно ниво над Сузуки Суифт е и нищо повече.
Коментиран от #54
19:27 20.08.2013
53 Симеон Тасев
До коментар #49 от "Dimitar Petrov":
сподели какъв и е конфорта как върви какъв двигател има и ги сравни с е класата или ц класата или 125 bmw или bmw 130 намят сравнение тиси коплексиран заради това че паляци с мерцедеси и бемвета те минават секи ден но сяка марка си има плусове и миноси но при някои са повече миносите като например като карам такива коли като хонда ставам като пиан много е шимно в копето и музиката не помага та добрата кола неструва 20000 или 30000 а над 65 хиляди затези пари си зимаш работническа кола със наи елементарното климатик 2 ел стъкла 1или 2 ел угледала накои имат ел седали и горедолу прилична музика абс и хидравлика на волана само това а другите следаи и чети за конфорт не достатачно само това21:14 20.08.2013
54 Dr. Dick
До коментар #52 от "Dr. Dick":
А, пропуснах нещо много важно. Като се качиш на магистралата с тая хонда ти трябват шлемофони на авиодиспечер, освен ако не искаш да оглушееш и се друсаш като чувал с дърва.А в едно БМВ като затвориш прозореца и.... даааа... можеш да си чуеш клепачите като мигаш.
Коментиран от #55
21:39 20.08.2013
55 Geizer Prostak
До коментар #54 от "Dr. Dick":
ako iskam komfort 6te si zema MERCEDES ako iskam skorost i dinamika 6te si zema HONDA ako iskam ko4 6te si zema bmw08:58 25.08.2013
56 I'm back
До коментар #9 от "Симеон Тасев":
Дааа, погледни интериора на Тестароса и ще разбреш, че между двете коли зее пропаст.За надеждността и технологиата вложена в NSX няма да говорим.Все пак първата изцяло алуминиева кола на Ферари е 360 Модена а то е произведено бая годинки след Хондата, в която има и титаниеви компоненти.Ферарито е много далече от качеството на тази HONDA.Естествен показател е това, че е обявена за най-надеждния спортен автомобил за всички времена.11:51 28.01.2014