Last news in Fakti

13 Август, 2013 10:34 31 296 56

Продава се NSX-ът на Айртон Сена

  • honda-
  • nsx-
  • айртон сена

Honda NSX, принадлежала на легендата от Формула 1 Айртон Сена, се предлага в интернет аукциона eBay. Черната суперкола е навъртяла 49 889 км и се намира в напълно оригинално състояние.

Според продавача Сена имал три NSX-а. Червеният екземпляр му е подарен от Honda. Пилотът го кара на вилата си в южна Португалия. Черният е подарък от личния му наставник и спонсор Антонио де Алмейда Брага и се намира недалеч от Ещорил. Третият автомобил също е черен и може да се види по улиците на Сао Пауло, Бразилия.

Колата, обявена за продан, принадлежи на човек от района на Ещорил от 17 години. Според продавача на една от стелките може да се види отпечатък от обувката на Сена. Наддаването до момента е достигнало 52 100 британски паунда.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Милен Веселинов

    1 2 Отговор
    Ей,аз давам 100 000,па ако стане...........
  • 2 Борис Георгиев

    1 3 Отговор
    Айде сега да видим колко такива ще бъдат обявени за продаване от утре в мобилето.?!
  • 3 Илиян Живков

    9 2 Отговор
    Велик Пилот....легендарен автомобил...Аз ако имах тази Хонда не бих я продал никога...(бивша собственост на великия Сена)
  • 4 милен миленев

    2 1 Отговор
    защо продава ,няма акъл
  • 5 Shmeker

    1 8 Отговор
    Еми като я продаде ще си вземе истинска бегачка с V12. И то нова.
  • 6 PROFESIONALISTA

    0 2 Отговор
    бих си я купил.
  • 7 Shmeker

    2 5 Отговор
    Не знам кво се захласвате по тоя туч. Единственото хубаво нещо е че е с лека конструкция, но двигателя е ултра умрял. Веднага трябва да се търси турбо кит или някакъв сериозен мотор.

    Е, вярно великият Сена я е покарвал от време на време.. и кво от това?

    Коментиран от #15

  • 8 Енцо Енцо

    1 2 Отговор
    Красива! С линиите на ферари, и все пак култова!
  • 9 Симеон Тасев

    0 5 Отговор
    много е далече от ферари все пак е хонда

    Коментиран от #13, #56

  • 10 Симеон Тасев

    1 5 Отговор
    кажи и хонда и нея обиждай повече
  • 11 Симеон Тасев

    0 5 Отговор
  • 12 Ivailo Chankov

    6 3 Отговор
    Тази Хондичка изяжда БМВ М6 за закуска, централно разположен 3.2-Литров V6 с 280к.с. , първия автомобил с изцяло алуминиева каросерия, най-надеждната екзотична кола правена някога, това е нещо което е в сънищата на всеки човек с гориво в кръвта, ако я плюете, значи не знаете нищо на тема автомобили .

    Коментиран от #22

  • 13 Ivailo Chankov

    5 2 Отговор

    До коментар #9 от "Симеон Тасев":

    Знаеш ли, че от Хонда, когато са започнали да разработват този модел са си поставили за цел NSX да е добър колкото Ферари 328, те са направили даже повече, NSX е много по-добър от Ферари 328 и това доказва, че е далеч от Ферари, по-точно, далеч пред Ферари .
  • 14 Zari

    2 1 Отговор
    Иво,виж му аватара на Тасев- нема кво повече да се хабиш -все едно да спориш с радио точката. Тоя е толкоз облъчен ,че ще вдигне алармата на Козлодуй,ако пристъпи там.
  • 15 Monika Zarkova

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Shmeker":

    Прочети внимателно коментарите на Ivailo Chankov...
  • 16 весела георгиева

    6 2 Отговор
    До коментарите на тези ,които плюят NSX :
    Не знам защо коментирате кола,която надали сте виждали на живо.Това е единствения сериен автомобил,на който цената само се вдига, не пада.Може да разгледате сайтовете от цял Свят.Интересно защо Сена е имал 3бр NSX-a ,а не 3 BMW-та.Сигурно е бил ТЪП или не са му стигали парите за ремонти по BMW през ден?!Не знам дали сте наясно, но шасито и окачването на MCLAREN-F1 е взаимствано точно от NSX.Koгато лисицата не стигала гроздето казвала,че е кисело...Има откъде да прочете,за да обогатите общата си култура.

    Коментиран от #23

  • 17 Симеон Тасев

    1 4 Отговор
    пълен боклук
    както казва клаксън джънк

    Коментиран от #18, #19, #21

  • 18 Geizer Prostak

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "Симеон Тасев":

    EI TASEV NEGRAMOTNIK NE GOVORI GLUPOSTI TI HONDA KARAL LI SI 4E DA MI KAZVA6 KAJI MY HONDA I NE GO OBIJDAI MAI SI KARAL SAMO JIGI I LADI I KATO SI SE KA4IL NA BMW I SI MISLI6 4E TOVA E KOLATA KARAI SI OMRQLATA 3-KA I NE PI6I PROSTOTII PO TEQ FOROMI KARAI SI 6-CILINDROVATA DRAGNQ I NE SE OBAJDAI
  • 19 Geizer Prostak

    3 2 Отговор

    До коментар #17 от "Симеон Тасев":

    NSX E KLASIKA I TASEV MNOGO ME DRAZNI6 6TE TI NAPUKAM SANDALITE AKO TE VIDQ
  • 20 bai_brother

    3 2 Отговор
    koito plue NSX ni6to ne razbira ot avtomobili
  • 21 Илиян Живков

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "Симеон Тасев":

    Изплискал си легенчето Тасев Ходи на доктор докато е време ахаахахахха
  • 22 Dr. Dick

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Ivailo Chankov":

    Според онова жълтурското клипче, което беше нагласено по жълтурски. Има сигурно хиляди места, където можеш да видиш времената на стокови автомобили на 1/4 миля. Няма никакъв шанс stock хонда nsx да изяде М6 нито на старт, нито на дълго. Първо заради разликата във времената 0-100 - 5 сек за NSX и 4.6 за М6, второ заради два пъти по-голямата мощност. Тва го има само при такива като теб, които по цял ден играят NFS и мечтаеш.
    http://www.fast-autos.net/vehicles/BMW/2006/M6/
    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_NSX

    M6 прави 1/4 миля за 12.4, а този NSX за около 13, което си е доста голяма разлика.

    П.С. Само като ти видя прическата във фб и си ми ясен...

    Коментиран от #24

  • 23 триста итридесети

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "весела георгиева":

    Знаеш ли колко бмв-та има които са си вдигнали цената повече отколкото нсх-а, от всяка хонда дори, един факт и нищо против нсх.
    Дори сега ще се види "колко струва" великата хонда НСХ, на великия Сена, лека му пръст.
  • 24 Ivailo Chankov

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Dr. Dick":

    Има го, но не на драг, а на истинско състезание, с едни неща наречени завои, поради по-доброто разпределение на теглото между предна и задна ос и поради почти с 50% по-ниското тегло на NSX, на М6 теглото е 2009 кг, което е меко казано смешно за "спортен" автомобил докато NSX е с тегло от 1400 кг и хич не си падам по NFS, даже малко ги хеитвам защото нямат нищо общо с реалността и какво толкова ми има на прическата, я да видим твоята прическа, сигурно ще е като на 90% от хората, ми аз не искам да съм като всички и да се сливам с другия народ искам да съм различен, но няма какво да ти обяснявам моята философия, иначе на бас, че слушаш много чалга, щом харесваш БМВ е логично

    Коментиран от #25

  • 25 Dr. Dick

    2 2 Отговор

    До коментар #24 от "Ivailo Chankov":

    М6 и NSX са коренно различни коли за различни хора. М6 не залага толкова на пистата, колкото на магистралата. Целта е съвсем друга.
    Виж обаче с М3 нещата стоят по съвсем различен начин.
    Е 46 М3 с 3.2 6 цилиндров, атмосферен, редови двг е доста по-бързо от NSX на пистата както сам можеш да видиш:
    http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/
  • 26 Ivailo Chankov

    0 1 Отговор
    Тук вече постигнахме съгласие .
  • 27 Maurice

    2 1 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=KGco3vowTs4
    Какво повече трябва да се каже за немския срам БМВ?? Кола 15 години по-стара, 2 пъти по-слаба да те направи за смях. Да не говорим, че на писта със завои ще слага обиколка след обиколка на големия, дебел М6!!
  • 28 Maurice

    1 2 Отговор
    Относно сравнението с М3 и времената на Нюрбургринг, то да не забравяме, че въпросната М3 Е92 GTS не е стокова, а олекотена с 200 кг. и напомпена на 450к.с. Резултат от всичко това са 9 сек. направени на една права от няколко километра. Какво да кажем за М3 Е46 CSL?? 110кг. олекотена, изцяло ново спортно окачване, изпускателна система, полусликове, 17 к.с. повече и ...... само 6 сек. по-бърза. Пак да споменем дългите прави на Севетната Дъга и в частност онази около 2,5-3 км!!

    Коментиран от #32

  • 29 Maurice

    2 2 Отговор
    Няма БМВ в историята на планетата Земя, което е продадено по-скъпо от колкото е закупено! А ако погледнем S2000 и особено NSX, то при Хонда нещата са коренно различни. Да не забравяме, че Макларън Ф1 (спортен автомобил №1 за всички времена) е целял да достигне класата на NSX, но с голям двигател!

    Коментиран от #30, #31

  • 30 триста итридесети

    1 3 Отговор

    До коментар #29 от "Maurice":

    от хиляда дола вода донесе:
    какво значи стокова? въпросната НСХ стокова ли е?
    според теб серииния номер 000999 случаен ли е?
    имат ли право от бмв да махнат климатроника примерно или ел.седалките с подгрев за да свалят теглото или нямат,
    факт ли е че 6 секунди на една права от 3-4 километра при 250-300 км/ч че и повече означават изгубване в огледалото за обратно виждане, факт ли е че М3 CSL не е "доработван" ?
    факт ли е ето тази обява примерно:
    http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-andere-503-cabrio-singen-hohentwie/173055284.html?lang=de&pageNumber=29&__lp=29&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1900-01-01&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&negativeFeatures=EXPORT
    или тя тая кола е извънземна и не се брои :)
  • 31 Manuk Manukyan

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "Maurice":

    една хубава хонда да има в историята на мижавия японски производител на блъскащи колички и дай разбираш ли да я сравним с всяко бмв което има... интересно че по улиците само стопове гледате...
  • 32 Dr. Dick

    0 2 Отговор

    До коментар #28 от "Maurice":

    Целият ти коментар както и знанията ти издишат от всякъде.
    1. Honda NSX-R също е обновена версия и се произвежда от 2002 както и М3 CSL, който е абсолютно сериен.
    2. М3 CSL тежи 1385 кг, което е с около 100 кг повече от NSX
    3. Сравняват се кубатурите и какво мощност е изкарана от тях, а не мощността.
    4. Пистата не е права.
    5. Естествено, че ще е олекотена и ще има спортно окачване, ти какво окачване искаш да има? На влак ли?
    6. "Само" 6-7 сек по-бърза е нещо като точка в огледалото.
    7. McLaren F1 все още е най бързата кола с атмосферен двигател и то познай на коя марка?
    8. Прегледай пак хубаво предишните 7 точки и си научи урока и лягай да спиш.
  • 33 Ivailo Chankov

    2 2 Отговор
    Една ли ?
    Май забравяш някои модели като Beat, CR-V, CRX, CR-Z, Element, HR-V, Integra, Jazz, Legend, NSX, Odyssey, Prelude, S2000, Shuttle, Stream и Ridgeline, мога да ви разказвам на дълго и на широко, за всеки един от тези модели и защо ги смятам за добри, но мястото няма да ми стигне, пък и би ви писнало да четете .
  • 34 Ivailo Chankov

    2 2 Отговор
    С тези минусчета доказахте, че в България мислещите хора са почти напълно изчезнали, не, че ми пука, но някой от тези които ми са дали минус, може ли да ми обясни с какво БМВ 520i Е39 е по-добро от Хонда Акорд от същите години, аз мога да ви кажа с какво е по-добро : с нищо, Хондичка с 2-литров двигател гори по-малко върви колкото БМВ-то, че даже може би и малко повечко и е по-надеждна, хората които разбират от автомобили не се кланят само на една марка .

    Коментиран от #35, #36

  • 35 Dr. Dick

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "Ivailo Chankov":

    Колега, пак неуместно сравнение
    Все едно да сравняваш птица и риба. Акорд е в класа на 3та серия, не на 5та. Ако въпреки това трябва да се сравнят единствения плюс за Хондата е, че харчи по-малко и е по-лека за поддръжка. За возия и комфорт няма да говорим, защото е ясно накъде отиват работите. Ползвал съм Е39 5та серия - изключително комфортен и голям автомобил, който въпреки че има видът на тромаво прасе има изключително стегната и остра спортна реакция на управлението. Двигателят (2.2 - 170 к.с.) е много плавен. Няма остър старт, но при висока скорост въобще не се замисля и набира безпроблемно почти до напълване на километража. Не е никак лека за поддръжка.
  • 36 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #34 от "Ivailo Chankov":

    намери две коли да речем БМВ и хонда след 1998 год. с еднакви килограми, /ако е необходимо се изравняват чрез допълнителен товар/ с долу-горе еднаква мощност, и долу горе от една година и ИМ ВИЖ РАЗХОДА.
    да ти кажа да бягаш от хонда леженд, че е ламя голяма, особено таз 205 коньовата, дават и по книжка 17 в града, и я правят чак до към юли 2005 г. - за сравнение една 530-ка дизел от 193 коня я прави крива навсякъде, а пък в града и дават 12, та така, сега ще кажеш защо пък с дизел? защо пък не? само за 50к км ще си избия разликата, добре отивам на 530хi от ... забележи ... МАРТ 2005 - по лека е от лежена със 75! кг и харчи в града 2 литра !! по-малко, а е цели 258 коня, и в япония са видели как ОТ БМВ правят двигатели и някъде около април - май на 2005 си смениха поточните линии
  • 37 Manuk Manukyan

    1 1 Отговор
    хонда с бмв според мен няма абсолютно никаква база за сравнение, нито като цена, нито като лукс,нито като клас, нито като мощност. ако някой беше тръгнал да сравнява мерцедес с нисан или ауди с мазда всички щяхме да се чудим "тоя кви ги говори" ама като е хонда все едно е златна...

    Коментиран от #38, #39

  • 38 Geizer Prostak

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Manuk Manukyan":

    ABE VIE SI4KITE BMW MANQCI ISKAM SAMO DA ZNAM NQKOI KARAL LI E HONDA OT VAS????????QVNO NE ZATOVA MOLQVISE NE MI GOVORETE GLUPOSTI ZANIMAVAM SE S KOLI I PO GOLQM KO4 OT BMW I ROVER NQMA AS SAM PRAVIL EKSPERIMENT MEJDU CIVIC 5-TAGENERACIQ 1.5 MONO 90-KA I BMW E36 2.0 150 I KO DA VI KAJA TOTALNO PREVAZHODSTVO ZA HONDATA TAKA 4E KOITO NE E KARAL HONDA NE ZNAE ZA KAKVO SE PI6I TYK BMW NIKOGA NEMOJE DA DOSTIGNE HONDA TQ VLIZA V KRITI4NITE 8-500 9000 OBOROTA A BMW NA 5-500 BII REGULATOR ZA KAKVO SI GOVORIM IZOB6TO NEMOCI

    Коментиран от #41, #42

  • 39 Geizer Prostak

    1 1 Отговор

    До коментар #37 от "Manuk Manukyan":

    8-500 9000 VS 5-500

    Коментиран от #40

  • 40 Симеон Тасев

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Geizer Prostak":

    тиси пълен лаик маимунке яш си банана там и мълчи пробвалси трабан с ракетен двигател ако а наистина хубава кола щеше да се види а по бг пътищата несъм виддиал и една за bmw mercedes rolver mg amerikanskia ford те сая минали със свтлини години хонда е изостанала дори и насан саги минали със модела скаилаин та такаче изчерпалсисе брато

    Коментиран от #44, #45, #46, #47

  • 41 Dr. Dick

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Geizer Prostak":

  • 42 Dr. Dick

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Geizer Prostak":

  • 43 Dimitar Petrov

    1 1 Отговор
    НСХ-а е легенда и ТОЧКА.
    Защо ли защото е тръгнала от скица и е стигнала до поточната линия и при това е станала по-добра и от очакванията
    ЦСЛ не е и никога няма да бъде защо ли защото немеца е тъпо животно и най-лесно е да надгради нещо отколкото да го направи от самото начало(ЦЛС = М3).И ще кажете не е вярно да ама не КАКВО СТАНА С СУПЕРКАРА БМВ М8.Пълен провал какво стана с М1 от 78 година.Поредния немски НАВЕС. БМВ З8 кабрио РОАДСТЕР че и алпина весия му праеха същия дарак никои не го иска....
    Хонда има 17 класа бмв има 10 да не говорим за това че хонда е най-големия производител на двигатели в света.Защо ли...явно са мн гадни и немогат да правят двигатели или целия свят е шизофренясал....Аре си заврете умрелите БМВ-та някаде и си мислете че карате по-добра машина от хонда

    Коментиран от #48, #52

  • 44 Geizer Prostak

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Симеон Тасев":

    tasev tasev nemok tukuv ti qvno sikaral jiga ili lada i se se ka4il na bmw i si misli6 4e kara6 kola ka4i se na honda i posle pak mi govori qvno nikoga ne si karal honda da ne govorim kamoli da si karal v-tec karai si bo4a6tiq VANOS i ne pi6i typi komentari nemoK
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Geizer Prostak

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "Симеон Тасев":

    dr dick qj mi ...... i se samoobivai ti
  • 48 Симеон Тасев

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Dimitar Petrov":


    тиси пълен лаик хонда е на изчезване кажи кои иска да кара хонда
    пенсионерите им се кефат наи много млади карат по добри коли от тази хонда еи маимунке щети подам банана

    Коментиран от #49

  • 49 Dimitar Petrov

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "Симеон Тасев":

    "МОЙТУ" Пати точно такива като тебе КИСЕЛЯЦИ карат БАВАРСКИ КОШНИЦИ защото сте хора без души сливащи се със всички останали
    Аз не искам да съм НЕОДУШЕВЕН предмет като тебе искам да съм различен и съм сигурен че ти си мн далеч от филма наречен ФЕН.
    Да ти преведа ли какво означава тая дума или ако го направя ще ти е още по-трудно да разбереш че стават повечко буквички за четене? Хайде върви се качи в немския си навис и си пусни кондьо :D

    Коментиран от #53

  • 50 Manuk Manukyan

    1 1 Отговор
    да кажем че си човек, който има парични възможности над средното и си търсиш кола с по-спортен характер, Над 250 к.с. , искаш задника ти да седи на кожен салон с подгряване и си готов да дадеш над 70-80 хиляди за чисто нова кола и коя хонда избираш? някой да има идей? .....ще почакам
  • 51 Manuk Manukyan

    0 1 Отговор
    http://farm4.staticflickr.com/3581/5751273619_741007086c_z.jpg

    a хонда може ли така?
  • 52 Dr. Dick

    0 2 Отговор

    До коментар #43 от "Dimitar Petrov":

    Ми то и Нивеа е най-големия производител на козметика, Леново е най-големия производител на компютри, ама това далеч не означава, че са най-добрите.
    Карал съм Хонда Сивик 1.6 - пълна скръб е. Най-обикновена евтинджарска кола, далеч от класа на БМВ, Ауди, Волво, че дори и Опел и Фолксваген. Едно ниво над Сузуки Суифт е и нищо повече.

    Коментиран от #54

  • 53 Симеон Тасев

    0 2 Отговор

    До коментар #49 от "Dimitar Petrov":

    сподели какъв и е конфорта как върви какъв двигател има и ги сравни с е класата или ц класата или 125 bmw или bmw 130 намят сравнение тиси коплексиран заради това че паляци с мерцедеси и бемвета те минават секи ден но сяка марка си има плусове и миноси но при някои са повече миносите като например като карам такива коли като хонда ставам като пиан много е шимно в копето и музиката не помага та добрата кола неструва 20000 или 30000 а над 65 хиляди затези пари си зимаш работническа кола със наи елементарното климатик 2 ел стъкла 1или 2 ел угледала накои имат ел седали и горедолу прилична музика абс и хидравлика на волана само това а другите следаи и чети за конфорт не достатачно само това
  • 54 Dr. Dick

    1 2 Отговор

    До коментар #52 от "Dr. Dick":

    А, пропуснах нещо много важно. Като се качиш на магистралата с тая хонда ти трябват шлемофони на авиодиспечер, освен ако не искаш да оглушееш и се друсаш като чувал с дърва.
    А в едно БМВ като затвориш прозореца и.... даааа... можеш да си чуеш клепачите като мигаш.

    Коментиран от #55

  • 55 Geizer Prostak

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "Dr. Dick":

    ako iskam komfort 6te si zema MERCEDES ako iskam skorost i dinamika 6te si zema HONDA ako iskam ko4 6te si zema bmw
  • 56 I'm back

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Симеон Тасев":

    Дааа, погледни интериора на Тестароса и ще разбреш, че между двете коли зее пропаст.За надеждността и технологиата вложена в NSX няма да говорим.Все пак първата изцяло алуминиева кола на Ферари е 360 Модена а то е произведено бая годинки след Хондата, в която има и титаниеви компоненти.Ферарито е много далече от качеството на тази HONDA.Естествен показател е това, че е обявена за най-надеждния спортен автомобил за всички времена.