20 Август, 2013 10:31 16 192 11

10-степенна DSG трансмисия за Passat

  • volkswagen-
  • passat-
  • dsg

Моделът Passat е един от бестселърите на VW и именно поради тази причина е особено важен за компанията. Всяко следващо поколение се разглежда и обмисля до съвършенство и експерименти почти не се правят. Тенденцията показва, че всяка нова генерация става по-луксозна и по-голяма, а екстрите в колата непрекъснато се увеличават.

По всичко личи, че тази тенденция ще се запази и за следващото поколение на Passat. Немците се подготвят да изкарат новия седан още през следващата година. По непотвърдена информация новият Passat ще е по-масивен, но като цяло габаритите ще се увеличат съвсем малко.

Що се отнася до дизайна, най-вероятно Passat ще заимства доста черти от новия VW Golf. Най-радикалните промени обаче ще са свързани с техническата част на модела. Това, че ще има хибриден силов тракт, е повече от ясно, защото подобни схеми вече се превръщат в стандарт за по-големите автомобилни производители.

Най-интересното е, че именно в Passat 2014 немците ще демонстрират свръх иновационната си скоростна кутия. Става дума за следващото поколение на трансмисията DSG (Direkt Schalt Getriebe), която ще е значително по-надеждна и по-бърза от сегашната. Любопитното е, че трансмисията, която е с два съединителя, ще разполага с десет предавки.

Ще припомним, че през миналия месец Passat отбеляза 40-годишния си юбилей. Първите продажби стартират през далечната 1973 година. Първото поколение е дело на корифея в дизайна Джорджето Джуджаро. До днес компанията е продала над 20 млн. екземпляра от модела Passat.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Vladislav Qkov

    1 4 Отговор
  • 2 Георги Коцев

    5 5 Отговор
    "Всяко следващо поколение се разглежда и обмисля до съвършенство и експерименти почти не се правят"

    =============

    АХАХАХАХАХАА....

    Това вица на деня ли беше?!
    Затова предишния Пасат не излизаше от сервизите...

  • 3 йордан иванов

    5 4 Отговор
    Пасат отдавна нямат здрав модел..може би до тройката им бяха здрави...всичко след нея се троши за страх!

    Коментиран от #4

  • 4 skier

    5 4 Отговор

    До коментар #3 от "йордан иванов":

    какви тройки и двойке бе, та те нямат живи съученици. Вземи си един Пасат 7, карай го 4 години и го смени с този от статията. Ето тогава няма да имаш никакви проблеми. Като караш коли на по 15+ години, естествено, че ще ти се струват трошливи.

    Коментиран от #8

  • 5 Симеон Тасев

    1 3 Отговор
    така е колите все пак устаряват факт но е и въпрос на подръжка също

    Коментиран от #6

  • 6 Teodor Todorov

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Симеон Тасев":

    Тасев ти да не смени марката от бмв на Мерцедес бе?

    Коментиран от #7

  • 7 Maurice

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Teodor Todorov":

    Тасев само тунинг на Мачбокс е виждал от БМВ и Мерцедес. Този е, който никога няма да има пари да си купи дори Трабант 601.
  • 8 The Bear

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "skier":

    Грешна Ви е информацията! Първите поколения наистина са много стари и не е целесъобразно да се шофират, но последните отравят живота на човек още след покупката - не случайно са на едни от последните места по надеждност в класации правени от различни организации, та дори и от Аутобилд. За това, по-разумно ми се струва въобще да не се спира избора на VW - може да се кара и Мазда и Тойота и Хонда, защо не Хюндай и Киа, а тези с по-големи възможности - Лексъс, Инфинити, Волво, Акура. Европейските марки доста се излагат в последно време. Само БМВ очевидно полага доста усилия за засилване надеждността на автомобилите си.
  • 9 иван иванов

    1 0 Отговор
    тоя от 1973 пасата прилича на поло
    а иначе това ли е новия пасат на снимката? все по грозни стават
  • 10 Борис Георгиев

    2 0 Отговор
    Много пенсионерска визия.
  • 11 Дилян Чернев

    1 0 Отговор
    Хехе.. новия пасата много ще прилича на Peugeot 607