12 Септември, 2013 11:56 7 114 51

280 турбинирани коня за Civic Type-R

  • honda-
  • civic type-r

Honda възнамерява сериозно да превърне новото издание на огнения си хечбек в най-бързия автомобил с предно предаване на "Нюрбургринг". Продажбите на модела започват през 2015 г.



Новият Civic Type-R ще се оборудва с 2.0-литров турбодвигател с мощност 280 к.с. По непотвърдена информация той ще бъде комплектован с осемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.



По предварителни данни ускорението до 100 км/ч ще отнема 6.5 секунди, а максималната скорост ще бъде 240 км/ч. За сравнение предишният Civic Type-R с 2.0-литров атмосферен мотор (201 к.с.) "лепеше стотака" за 6.6 сек. и вдигаше 235 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Даниел Антонов

    4 2 Отговор
    евала, увеличават мощността с 80 к.с. и вече имат 5км/ч повече максимална скорост и 1 милисекунда по-бързо ускорение

    Коментиран от #9

  • 2 Germans Suxxx

    3 3 Отговор
    Супер яко зверче, особено с тоя цвят /на първата снимка/ Обаче чакаме нов NSX, да не се скатават от Хонда.
  • 3 Николай Стоянов

    3 2 Отговор
    Даниел, това означава и по бързо ускорение след 100-те км/ч до максималната скорост.
  • 4 Dimitar Dinchev

    2 1 Отговор
    Това ускорение не е обявено от Honda и от никоя друга медия никъде. Mobile.bg имат тайна информация ;)
  • 5 Симеон Тасев

    5 4 Отговор
    накаде с тази кофа
  • 6 Нема Бира

    1 2 Отговор
    кюнците одзадзе ма кефят!
  • 7 georgi georgiev

    2 3 Отговор
    Нека поклона към жълтите крадци на технологии започне сега!

    ПП Не може вътре да няма някоя ръчка като за трактор или копчета като на ВЕФ! Все пак е японско (с к`ва наслада го написах) ха-ха-ха!
  • 8 Iaroslav Stanchev

    1 2 Отговор
    Какво да очакваш от откривателите на оригами и икебана.Това,което Ауди направиха през 1984,Хонда го откриха през 2013 г. Ауди спорт куатро от 84-а,е с 306 к.с.,0-100 за 4,8 сек и 250 км/ч,а РС 2 от 1994,е 315 к.с., 0-100 за 4,6 с. и макс. скорост от 260 км/ч. и то комби.А тези си мислят,че са направили кола,Буда да се смили над бедните им души,хахахахахахаха,наивници.На този мъртъв оризарник,тези двата,20-30 годишни немски зверове ще му раздават бинокли и ще го ритат,по малкото жълто д..е,от тук до Токио.Тоя гроб ще струва поне 30 хиляди евра,а една РС2-ка на 17 години,в отлично здраве,дето ще го прави луд,е "само" 15-20000 евро.
    Ама вие си вервайте,няма лошо,хахахахахахаха.

    Коментиран от #11

  • 9 galaxy

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Даниел Антонов":

    Абсолютно съм съгласен с теб. Дори ще дам пример с БМВ Х3, с двигател 258 к.с. и с тегло 1900 кг. набира до 100км/ч. за 6 сек. Е , как този Сивик с 280 к.с. който е доста по-лек прави 100км/ч за 6.5 сек., т.е е по-бавен. Значи нещо не е съвсем направено както трябва.
  • 10 Dr. Dick

    1 2 Отговор
    А Янаки Петров дебне тихо, но смъртоносно и с 10-те си профила и ви пише минуси
  • 11 Благовест Стефанов

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Iaroslav Stanchev":

    Ти не не си добре!
    1. Тези данни не са официални.
    2. На писта това Ауди ще му пръдне на ...... Може да го бие само на Off Road.
    Изобщо защо ги сравняваш, след като Ауди спорт куатро от 84-а си виждал само на картинка от дъвки "Turbo", а тази хонда реално още не съществува?
  • 12 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    И сега поглеждаме как са хонда в моторните спортове и откриваме че имат повече успяхи от всички некадърни хансове взети заедно, защо на макларън им фотегна от умрелите двигатели на мерцедес? 20 години двигатели мерцедес - титла СМЯХ, 4 години с двигатели Хонда - 4 титли, ей хансовете са малоумни, да сравнявате кола за тийнейджъри която просто трябва да се конкурира със зверски скучния, грозен и пенсионерски голф gti, със някви тавани на гермаснките тоалетни е смешно, я си сравнете боклуците на германските селяндури от днес с хонда NSX а? Кво става, да не им направи дебелите задници на оригами? хахахахаха

  • 13 Germans Suxxx

    1 1 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=KGco3vowTs4

    Айде да ви помогна да не се мъчите, ето така се прави спортна кола, отново японско V6 шиба каруца от германия V10, това е истината, извинявайте ама това германско чучело не може да си носи дебелия г.з дето тежи над 2 тона, май хансовете просто са малоумни а?

    Коментиран от #19

  • 14 Germans Suxxx

    1 1 Отговор
    *дотегна, не фотегна
  • 15 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    И знам че тези факти няма да ви харесат, но една от топ 3 причините да мразя германски коли също е и тази че са отговорни за над 80% от смъртните случаи по пътищата ни, ето от последното денонощие -

    http://fakti.bg/bulgaria/76477-17-godishen-bez-knijka-se-ubi-s-kola

    Това е с мерцедес, а ако искате от снощи има и с ауди?

    http://fakti.bg/bulgaria/76467-20-godishen-mladej-zagina-v-katastrofa-krai-isperih

    Та и жена ми като пътуваме и види изкривени мантинели или насъбрани коли и линейки, се обръща към мен и ми казва - ауди, бмв или мерцедес? То няма как да е друго
    Прекалено тежки, прекалено тромави, ужасно поведение в завой, там средностатистическите японски коли ги превъзхождат в пъти.
  • 16 Germans Suxxx

    1 0 Отговор
    Призив към хансовете - намалете теглото бе пичове, хем по-малко хора ще умират, хем ще сте по-бързи а не японците да ви се смеят с V6, извинявайте ама с колко коли можете да се похвалите на цена 170 000 лв които ускоряват за 2,8 сек до 100 км/ч? И вземат невъзможни завои със 170 км/ч? 0? точно така, познахте кръгла нула.
  • 17 Ivailo Ivanov

    0 0 Отговор
    za6to sravnqvate turbo benzin i turbo ddizel za ot 0-100 vartq6tiqt moment na dizela e kade kade po golqm
  • 18 Germans Suxxx

    0 0 Отговор
    И ускорението на дизела е къде къде по-бавно, парадокс а?
  • 19 Красимир Костов

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Germans Suxxx":

    Все си мисля че "хансовете" има с какво да се похвалят... Некоректно е да се изказваш тенденциозно, що за сравнение? NSX с/у М6

    Коментиран от #22

  • 20 Germans Suxxx

    1 1 Отговор
    Те милите ми сравняват сивик-а дето е за тийнейджъри с М3 куатро спорт... Много идиотско, честно, пробвайте германските пръчки срещу Тойота Супра, Субару Импреса, Лансър ЕВО и Хонда NSX и ще видим кое как е направено...
  • 21 Germans Suxxx

    0 1 Отговор
    * М3 и куатро спорт имах предвид, че съм пропуснал И-то и изглежда все едно е някакъв уродлив франкенщайнски лърч "М3 КУАТРО СПОРТ" ахахахахахах

    Коментиран от #23

  • 22 Dr. Dick

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Красимир Костов":

    Има си официални времена за четвърт миля. М6 е по-бързо от NSX с половин секунда на 400 метра. Това клипче е правен в япония от дръпнатите очи в някое оризище.
    Остави го производителя на тоалетна плънка да бълва бисери, а ние ще му се посмеем още малко, защото скоро започва учебната година и няма да може повече да ни радва.
  • 23 georgi georgiev

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "Germans Suxxx":

    Свършиха се европейските коли та ще превъзнасяме жълтурите! НЕма нужда.

    Коментиран от #24

  • 24 Peter P

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "georgi georgiev":

    Чшшш пич - аре малко по-споко го раздавай - тва не е сайт дето да си споделяш фантазиите!
  • 25 Iaroslav Stanchev

    2 4 Отговор
    Хонда,кога са правили състезателни коли,че да знаят как става,кога?
    Едни двигатели дето направиха за Ф1,за 5-6 години и толкова,ама от няколко години и за там вече не стават.Ма вие си вярвайте,сляпо в японския автомобилен гении и създавайте по 10 профила,че да може да си цъкате минусчета и плюсчета на воля.
    Повтарям за неразбралите любители на оригами,това дето жълтите още не са го пуснали в производство,германците го караха на рали преди 30 години,ама вие цъкайте,хахахахахаха,аматьори.
  • 26 Peter P

    1 3 Отговор
    "Едни двигатели дето направиха за Ф1,за 5-6 години и толкова" - я кажи сега твойто любимо алуди колко титли има във F1?????
  • 27 Germans Suxxx

    2 4 Отговор
    Какво? Ти чуваш ли се? Хонда кога са правили състезателни коли?

    Ето на един аматьор мнението -

    The late F1 driver Ayrton Senna stated that Honda probably played the most significant role in his three world championships. He had immense respect for founder, Soichiro Honda, and had a good relationship with Nobuhiko Kawamoto, the chairman of Honda at that time. Senna once called Honda "the greatest company in the world"

    Но какво разбира Сена? Пред капацитетите от този форум, които сравняват компактен тийн автомобил с разработени за състезания автомобили...

    Сигурно и GTR не шиба всички германски каци и тоалетни AMG, BRABUS, М power, RS и други такива мудни талиги а?
  • 28 Germans Suxxx

    1 3 Отговор
    Едни двигатели направили за 5-6 години? A що не пнаправят едни двигатели за 5-6 години ами ги бият като магарета там?

    Хонда за 9 години имат 6 конструкторски титли

    Мерцедес за 20 години имат 1 титла

    Или те са над тия неща да правят двигатели за 5-6 години?

    А защо титлите са 6 на 1 и мерцедес най-големите духачи в моторните спортове, всеки капацитет от този форум може да ви обясни.
  • 29 Germans Suxxx

    1 4 Отговор
    Също така оригамите с 10 победи на дакар а германците с една кьорава победа, хайде капацитети, оригамите обедително ви водят, оправдавайте се.
  • 30 Germans Suxxx

    1 4 Отговор
    И още интересни факти за оригамите - защо ауди имат 2 титли във WRC а Субару и Тойота по 3 титли?

    Май някой говори наизуст а?

    С един льоман могат да се похвалят щото те само там натискат, ама тая година напълниха гащите от Тойотите зад тях, спокойно, няма да мине много време докато и от там ги свалят, японците нямат особено голям интерес към тая надпревара та затова и не са дънили хансовете там, навсякъде другаде японците спукват от бой хансовете, ама те кво за 5-6 години едни двигатели вадят, не си ли е като мерцедес 20 години една титла...
  • 31 Germans Suxxx

    1 4 Отговор
    Единствената смешна надпревара в която германците си избиват комплексите от некадърността е DTM там 3-те автопроизводители си правят тройка като се дупят регулярно едни на други, там японци не пускат, да не им развалят хомо идилията.
  • 32 Iaroslav Stanchev

    3 2 Отговор
    Аматьори,четете малко и после пишете.Швабите имат толкова много успехи в моторните спортове,че японците не могат да ги настигнат и 100 години да бягат срещу тях.В рали Дакар имат 7,първата още през 1980 с Фауве илтис,японците още са чукали мечове и са сгъвали салфетки тогава.От 2009 до 2011 Фауве пляскаше Мицубиши в ралито,като малко дете.На Льо Ман само Порше и Ауди имат 27 победи,а с тези на МБ и БМВ сигурно са над 30.Във ВРЦ,когато Ауди куатро печелеше,къде бяха великите джапанки,а,около трасето-публика,учеха се как да направят рали-кола 4х4.Като махнаха група Б със зверовете над 500 коня и направиха малолитражките,японците се намесиха в играта с пластмасовите си играчки.И пак Пежо,Ланча и Ситроен ги препарираха,където ги хванат.А в ДТМ имаше и японски,френски,италиански,английски и други марки,ама каските си ги биеха,където ги хванат,особено Ауди-10 титли,не са случайни.Само във Ф1 все още не са пробили,ама не са си я поставили за цел.И там ще влязат и там ще мачкат,въпрос на време е.Кое голямо състезание спечелиха японците през последните 15 години,освен Дакар,че сте и нагли да питате за немците,които от десетилетия доминират в автомобилните надпревари и с коли и с пилоти?
  • 33 Ahil

    1 5 Отговор
    Пичове много тъпо,но трябва да се саглася с това хейтърче.За швабите победите са в DTM,смешно ,иронично но е така.Ауди ги отсрамва в Льо ман.Ф-1--жив та...к,щом Макларън се обръщат пак към Хонда смятай.Едно време Макларън, страхотен автомобил проектиран от Ейдриан Нюи и двигател Мерцедес - повреда след повреда.Много нерви навремето ми образуваха.За колоса БМВ в формула 1,като за мъртвите или добро или нищо. ....Млъквам!
  • 34 Ahil

    1 5 Отговор
    iaroslav-чо,само да те светна,когато Китай и Япония са били Империи с династии и Императори,Германските племена са живеели в колиби и са се радвали на огромното чудо-огъня.

    Коментиран от #35, #38

  • 35 Iaroslav Stanchev

    3 2 Отговор

    До коментар #34 от "Ahil":

    Ахил-чо,благодаря,все пак,за спуснатото отгоре просветлетние.
    Ще бъде ли възможно и аз да задам един въпрос с понивена трудност,в сравнение с вашия?
    Какво правеха поднебесните ти империи,когато Николаус Ото,Рудолф Дизел и Карл Бенз създаваха съвременното автомобилостроене?
    ПП: и тримата са германци.
  • 36 Ahil

    2 4 Отговор
    Пич пак почвате с вашите простоти.За да вляза отново в твоя тон,ако не беше Хенри Форд още швабите щеше да произвеждат по 9 автомобили на година,нали.Казвал съм го,казвам го пак--дръпнатите правят вече хуманоиди,а немците се бутат още с турбини и други простотии,като разработките за 8,9,15 степенни скоростни кутии.

    Коментиран от #37

  • 37 Dr. Dick

    2 2 Отговор

    До коментар #36 от "Ahil":

    Същите тези скоростни кутии "швабски" се слагат в Лексъс и Тойота, а да не говоря, че половината от нещата по двигателите им са BOSCH.
  • 38 Владислав Димитров

    2 2 Отговор

    До коментар #34 от "Ahil":

    Автомобил с ДВГ Карл Бенц 1885 г.

    Сериен лек автомобил с дизелов двигател 1936 г. МВ - 260 D

    Турбодизел-1979г. Пежо-604

    Фарове , стартер и запалване 1912 г. Cadillac Model Self-Starter

    Скоростна кутия 1898 г. Renault Voitirette

    Автоматична ск. к. 1938 г. Oldsmobile Custom 8 Cruiser

    Барабанни спирачки , независимо окачване 1922 г. Lancia Lambda

    Хидроусилител на волана 1922 г. Chraisler Crown Imperial

    Дискови спирачки 1958г. Citroen DS-19

    Мигачи 1939 г. Buic Road Master

    Чистачки-мехарически 1903 г. Мери Андерсън САЩ / Електро -1917 г. Шарлота Бриджит през 1926-та патента е купен от Bosch.

    Безопасни колани 1959 г. Volvo PV-544

    Кондиционер 1939 г. Packard-Sedan

    Вградена навигация с GPS-1995 г. Oldsmobile-88

    Въздушни възглавници 1971 г. Ford Taunus

    ESP - 1995 г. MB S 600

    АБС - 1966 г. Jensen Interceptor FF

    Електромобил - 1828 г. Аньош Ищван (унгарски физик)

    Сериен електромобил 1907-1929 г. Detroit-Electric

    Хибрид 1901 г. Lohner Porsche

    Водороден двигател 1806 г. De Rivaz (Швейцария)

    Сериен автомобил с водороден двигател 1863 г. Hippomobile

    и къде са великите династии и Императори ?







    Коментиран от #39

  • 39 Dr. Dick

    2 2 Отговор

    До коментар #38 от "Владислав Димитров":


    Много голям удар. Един път завинаги да се научат от страната на изгряващото слънце, от къде аджеба изгрява слънцето
  • 40 Ahil

    1 3 Отговор
    Минало,минало,минало,забрави нацизма.Нещо за бъдещето.каските никакви ги няма.Докторе за BOSCH -напълно вярно.

    Коментиран от #41, #42

  • 41 Владислав Димитров

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "Ahil":

    Без миналото няма бъдеще Ахиле...
  • 42 Iaroslav Stanchev

    2 1 Отговор

    До коментар #40 от "Ahil":

    Много съжалявам,но вие започнахте с,кой къде е бил,когато имало поднебесни империи,нали така.И какво излезе,че тия жълтите май ги няма никъде из нововъведенията в автоиндустрията,а.А хуманоиди,японците,може и да правят,ама от салфетки,което се нарича оригами.То и с колите им е така де.
  • 43 yanchev ivanov

    1 3 Отговор
    Сигорно и при мотоциклетите , великите шваби са светлинни години пред японците
  • 44 Симеон Тасев

    2 2 Отговор
    японците са най-добри в едно кражба на технология най-много ги бива

    Коментиран от #47, #51

  • 45 lykos

    2 3 Отговор
    Само две неща : 1. Хонда е най-големият производител на двигатели в света. 2. Соичиро Хонда е казал: Искам да предложа на света най-качественият продукт.Безспорно японците са най-добри във всички отношения.И наистина от там изгрява слънцето.

    Коментиран от #46

  • 46 Iaroslav Stanchev

    1 2 Отговор

    До коментар #45 от "lykos":

    Хм,той хубаво го е казал,човека и сигурно го е изпълнил.Ама да ми кажеш,има ли един съвременен автомобил,който да отговаря на тази максима,сравнен със свой предшественик,произведен,да кажем,преди 15 години?
    Новите автомобили,без значение от коя марка,са 90% ширпотреба,предназначени главно да издържат гаранционния си период и след това на моргата или в източна Европа,за хубави.
    Има едни около 10%,автомобили,които са предназначени за хора,можещи да си позволят лукса и малко по-високото качество.Което разбира се,не означава,че отговарят на думите на почитаемия Соичиро Хонда,светла му памет.
  • 47 Geizer Prostak

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "Симеон Тасев":

    monio pak se obajda6 nepodgotven koe sa otkradnali we profsore
  • 48 Peter P

    1 2 Отговор
    Не че нещо ама от 25 коли на първа страница, тази хонда е единствената японска - редактора май е зел некой $$$.
  • 49 Germans Suxxx

    1 0 Отговор
    Хахах гледам сега новите модели на германците рекламират екстри дето съм ги виждал лично в Lexus LS600, сега се гордеят че багажниците им се отваряли сами като се приближиш, това го има в Lexus LS600 от 2007, новите метрикс бийм ли нещо си там фарове на кретените от ауди дето разделят светлинния лъч - същата екстра в Lexus LS600 от 2011, само че доста по-надеждна технология, та сега когато японците пускат второ поколение от тези технологии, германците почват да се хвалят че ги имат. Ама нещата не са толкова странни, кой е най-големия производител на планентата? Тойота, при тях са парите, те наливат пари в Лексус, Лексус разработват и така. Както при Самсунг, и те бяха на никъде преди 25 години а сега са доставчици на всичките си конкуренти били те от япония или САЩ. Тук германците ги няма, не вярвам колкото и залюхан да е човек да си купи германска домашна електроника например Telefunken хахахаха

    Коментиран от #50

  • 50 Dr. Dick

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "Germans Suxxx":

    Lexus LS600h струва 130 000 ЕВРА и има динамиката на КИА-та от съседната статия с двигател 1.6. Прави 100 за 6.4 - тва смехория за суперлуксозен седан от 2013 за тези пари.
    А немската кухненска бяла техника може да надживее и теб и баба ти взети заедно. Всички от малките деца до бабичките знаят, че фурни, хладилници Bosch, перални Siemens, AEG и тнт са много по-здрави от всякакви корейски, словенски, английски, японски и тнт аналози.
  • 51 Димитър Глутников

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Симеон Тасев":

    В такъв случай BMW не знам какви трябва да са именно valvetronic е откраднат от хонда нищо че излиза 10 години по късно идеята на Vanosa също е някаква пародия и жалък опит да се копира V-teca и още 1 камара простотии X driva да не говорим пълно порно опитаха се да направят тракшън контрола по (умен) и се у.раха фатално....