Last news in Fakti

12 Септември, 2013 12:58 41 222 43

Pimp my ГАЗ

  • газ-69-
  • isuzu-
  • trooper-
  • тунинг

Когато започват разработката на нов автомобил с повишена проходимост през 1946 г., конструкторите на Горковския автомобилен завод надали са допускали в какво ще се превърне творението им близо седем десетилетия по-късно. Първите опитни образци ГАЗ-69 носят името "Труженик" и имат претенции за всичко друго, но не и за показност. Оранжевият всъдеход на снимките от своя страна трудно може да остане незабелязан дори на изложението SEMA в Лас Вегас. Въпреки това собственикът остава верен на историята и го е кръстил "Ударник".



Обективността изисква веднага да бъде отбелязано, че ако не се брои каросерията автомобилът има твърде малко общо с легендарния ГАЗ-69. За донор е взет Isuzu Trooper от 2000 г. с къса база, избран заради практически еднаквото междуосие. 3.5-литровият V6 с мощност 215 к.с. е комплектован с автоматична трансмисия.



Trooper-ът е купен от Германия с лек удар в предницата, но без никакви щети по важните възли и агрегати. Съхранени са всички фабрични сглобки, рамата, електрониката и окабеляването. Каросерията от ГАЗ-69 е абсолютно нова, открита случайно в консервирано състояние.



Въпреки крещящия цвят, сутеньорските джанти и модерната аудиосистема собственикът държал на автентичния външен вид на ГАЗ-ката, която запазила всъдеходните си качества. Салонът обаче е претапициран от нулата.



Работата по проекта е отнела 3 години - от дизайна, през напасването на частите до песъкоструйката и боядисването. Внимание е отделено на най-дребните детайли.



Резултатът е ГАЗ-69, модел 1957 г., с всички глезотии на съвремието - серво на волана, ABS, централно заключване, камера за движение на заден ход и т.н. Автоматичната скоростна кутия има два режима - зимен и спортен. Запазена е и раздатката с понижаващи предавки. Финалния щрих добавят 22-цоловите джанти, купени от Щатите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 йордан иванов

    8 2 Отговор
    Супер е
  • 2 Germans Suxxx

    5 4 Отговор
    Много ме кефи, симпатяга
  • 3 Iaroslav Stanchev

    4 2 Отговор
    Газа гази да го е.а,много е як.
  • 4 comment

    6 2 Отговор
    Разкошно направено.
  • 5 Daniel Antonov

    5 2 Отговор
    Даа добре е направено
  • 6 Симеон Тасев

    4 12 Отговор
    това е боклука на боклуците за нищо не става
  • 7 Mitko Angelov

    5 3 Отговор
    до тасев какфа кола караш па ти

    Коментиран от #8

  • 8 Симеон Тасев

    0 9 Отговор

    До коментар #7 от "Mitko Angelov":

    бмв 745 и мерцедес е500 нищо особено ти

    Коментиран от #9, #10

  • 9 D0kT0pA

    5 3 Отговор

    До коментар #8 от "Симеон Тасев":

    Моето момче, вземи порасни най-накрая... Стига хейтва всичко живо... Като гледам дори и мечтаните ти автомобили (или плакати) пак не мога да разбера на какво отгоре мислиш че разбираш от коли???? Вземи почети, порасни, покарай и дано да имаш възможността да си избереш истинска кола и да я караш, не да ти виси на стената или на десктопа... (премисли си избора за автомобили защото и 2-та изброени от теб нито вървят доста нито са нещо особено, защото съм имал 745 и ЦЛ500 и не мога да кажа, че бях очарован от вървеж...)

    Коментиран от #13

  • 10 Heinrich

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "Симеон Тасев":

    Абе Тасев,човека те пита каква кола караш,не каква харесваш или искаш да имаш

    Коментиран от #12

  • 11 Олигархски

    8 2 Отговор
    ГАЗ-ката е супер, обаче с такава не мога да нося дърва от гората като моята истинска Текезесарка
  • 12 Симеон Тасев

    2 7 Отговор

    До коментар #10 от "Heinrich":

    ами нали това казах такива карам
  • 13 Симеон Тасев

    2 7 Отговор

    До коментар #9 от "D0kT0pA":

    абе дати кажа ти мерц и на снимка неси виждал че даже небили вървели качи се на 333 коня и тогава говори ако изобщо имаш книжка или ако не си някой пубер на 14 години

    Коментиран от #15

  • 14 бате Ицо

    5 2 Отговор
    Като изключим джантите - супер е!
  • 15 D0kT0pA

    4 5 Отговор

    До коментар #13 от "Симеон Тасев":

    Пубер... Чесно казано искам да съм пубер защото много ми липсват лапешките времена... А 333 коня карах доста отдавна моето момче... Мерц съм виждал, карал, блъскал челно и какво ли не... Та като пораснеш и можеш да си позволиш 333 коня на 4.4 двигателя, хвани друг еквивалентен, дори и на "народните" конкуренти атмосферен двигател и сам ще разбереш. (само за инфо в момента единият ми автомобил изкарва 620 коня на колела (В8 бензин), а ежедневката 410 (В8 дизел), ама измерването на мощността на даден автомобил е друга тема за която като поотраснеш и ще разбереш..)

    Коментиран от #17, #18

  • 16 Rosen Ivanov

    5 2 Отговор
    Супер е! Определено с това ще привлека по-голямо внимание от колкото поредният мерцедес или бмв.
  • 17 comment

    5 4 Отговор

    До коментар #15 от "D0kT0pA":

    Остави го тоя келеш, акълът не е едно нещо, дето може да се вкара насила. Той си го няма по рождение, никой не може да му даде, нека си пише глупостите. Не си заслужава да му уйдисваме на лигавенето.
  • 18 Djdavel Dav

    4 4 Отговор

    До коментар #15 от "D0kT0pA":

    Ма много бързи коли карате.333 коня.Пък и 620 кончета на колелата.Ужас представи си колата за пред кафето сигорно ти е 1400.Иначе освен джантите красива Газ-ка

    Коментиран от #21

  • 19 Явор Кръстев

    4 1 Отговор
    Джантите са ужасни, иначе е супер !
  • 20 бати батев

    3 2 Отговор
    яко е
  • 21 D0kT0pA

    7 1 Отговор

    До коментар #18 от "Djdavel Dav":

    Пич, не знам колко ти е свободното време, и колко комплекси искаш да избиеш с автомобила който притежаваш. Аз си вземам кола която да ми харесва и която да ми доставя удоволствие от шофирането! Коли за пред кафета и подобни нямам. Пораснете малко и осъзнайте, че това което правите и имате или искате да имате и да бъдете трябва да ви удовлетворява вас самите, а не хората по кафетата или някой друг!

    Коментиран от #24

  • 22 Виктор Христов

    4 2 Отговор
    Не знам автора с каква идея е написал "1946". Нито има общо с модела ГАЗ 69 нито има общо с някакви руски "разработки".

    През 46-та Русия е била тотална развалина след войната.

    Не е лошо да се проверява малко информацията преди да се (пре)публикува каквото и да било. Вярно не е лесно да се пише и за музика и за дрехи и за.. автомобили


  • 23 Mitko Angelov

    1 2 Отговор
    tasev az karam audi s8 ot 2000
  • 24 The Bear

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "D0kT0pA":

    Всеки знае себе си. Всичко е въпрос на вкус и възможности. Явно щом имаш такива мощни коли имаш е големи възможности. Моите и те не ме ограничават много, но вкусът ми е друг и не с налага да плащам много пари за кола. Аз например съм на 44 години, карал съм доста коли, но никога такива с мощност като посочените. Някак си не ме влече, но кой знае, ако седна може да ме зарази:) От друга страна, не знам защо, но ме влекат коли с повече места - например 7-9 места, а мощността няма значение - важното е да може да изпреварва бързо - т.е. да не е 90 к.с. например - но не да изглеждат като междуселски микробуси. На кола с 2 места просто не обръщам внимание - непълноценна кола:)) Блазни ме като пътувам с приятели на някъде да мога да ги събера на едно място и по време на пътуването, за да е весело повече време, а не всеки да ходи с отделна кола. Проблемът е, че за повече от 8 места май ми трябва друга категория а не "В". Ако обаче си купя каквото ми харесва, ще са едно Волво ХС90 за семейна кола, една Шкода Ситигоу за града, ще си оставя Гранд Чероки-то за работна кола, и един Хюндай Н-1 или Форд Транзит Къстъм (2013) за гореупоменатите цели. Да ама възниква друг проблем - къде ще ги държа от една страна, а от друга страна данък обществено мнение - много би скандализирало комшиите.
    Що се отнася до колата от статията - да - страхотно изглежда с изключение на джантите - грознички ми са. Бих искал да имам такава, но оригинала, защото е една от най-проходимите машини с

    Коментиран от #29

  • 25 Germans Suxxx

    4 3 Отговор
    Пфуууууу евала мечок, ама ЕВАЛА ти казвам, толкова нормален човек рядко се случва, нормален човек и иска нормални коли.

    Колкото го германските коли, с многото коне, не ги гледайте, те повече от половината им коне са безвъзвратно спънати заради огромното тегло на автомобила. Аз такива страхове съм брал при изпреварване с Q7 и ML уж конете много, то докато реагира, на мен ми се изправя косата, иначе всеобщата заблуда че са бързи идва от сравненията с рено, пежо, ситроен, фолксваген. Аз веднъж съм карал Субару Импреса WRX STI това изпреварва докато мигнеш, като пепруда е, и на гонки / на писта/ къса задника на разни ауди RS6 750 коня и разни тунинговани brabus, AMG и т.н дето бяха по 800 к.с, и Субаруто спира брутално, такъв контрол, просто нямам думи, е това са ефективни и контролирани 400 к.с, един познат ми е казвал че същото че и по-яко е с Мицубиши ЕВО но не мога да кажа, аз не съм карал такова, чудя се защо германците просто не намалят теглото, тяхното няма да стане, един 6 цилиндров Нисан им убива V10 и V12 спортните коли.
    Иначе и аз съм за приятелите, само на SUV налитам, и никога вече германско, пробвах ги взех си главоболията от там, стига ми, пък и си карам нормално с ограниченията, минах ги тия години да простея на пътя. И с джип се чувствам по-сигурен щото не се знае кога ще ме торпилира някое тромаво германско торпедо дето не може да спре когато трябва.
  • 26 Germans Suxxx

    5 1 Отговор
    Иначе преди около година какво ми се случи, пътувах към Бургас и вече на 5 км преди града както си карам със 110 км/ч покрай мен профучава и почти ме одраска отстрани мерцедес CLS след 2011 с едни грозни LED стопове дето е, и доколкото успях да видя беше V8 ,не видях коя от всичките модификации но не беше 63, с около 190 км/ч, със сигурност не беше по-малко и се блъска директно отзад в натоварен камион, в следствие на което камиона отиде в канафката а мерцедеса се търкаляше едно 100 метра в нивата отстрани, жена ми се разплака като видя това нещо, аз аз си мислех да спра и да отида да видя ако тоя дебил е жив да го пребия за да не случват такива неща повече. Викам на жена ми за тоя дебил ли плачеш? Мен ме интересуваше единствено шофьора на камиона дали е добре а на оня м....та му, хич не спрях да му помагам, утре ще налети на детето ми на пътя, овчар. Та ако спирачките, теглото на тази кола и мощността и бяха адекватно съпоставени едно към друго, нямаше да се случи това, да се превърне в неуправляемо торпедо, не може да сложиш 400 к.с на кола дето е над 2 тона, спирачките и трябва да са най-добрите на планетата, а те не само че не са, ами сигурно и в топ 200 ги няма. Та така, леки спортни коли, леки офроуд автомобили, теглото нито помага при висока скорост, нито в калта.

    Коментиран от #27, #28

  • 27 Mitko Angelov

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "Germans Suxxx":

    а ти германс кфо караш
  • 28 The Bear

    3 1 Отговор

    До коментар #26 от "Germans Suxxx":

    Да ти кажа - и ти тук имаш много нормални (според мен) разсъждения за колите, за разлика от коментарите си по други теми! Точно по същия начин разсъждавам относно камикадзетата по пътищата, защото те не са само камикадзета, а в същото време и убийци - правилно е да не им се помага при злополука, а по-скоро да ги довършиш (колкото и жестоко и нереално да звучи), за да предпазиш свои или нечии други деца или близки от фатална случка предизвикана от такъв безсмъртен! Освен това мисля че колите с много голяма мощност не са за нормалния живот и нормалните пътища - те трябва да се карат само по писти или отделни пътища където се карат само коли със съизмерими показатели....
  • 29 D0kT0pA

    3 2 Отговор

    До коментар #24 от "The Bear":

    Когато си взех ежедневния (високопроходим заради "прекрасните" пътища в красивата ни родина) автомобил и аз го обмислях като вариянт, но сервизирането и д5-цата не ми допадат много много, а вариянта газ ми е малко бомба в колата, колкото и да са иновативни вече инжекционите... А относно Suxxx и килограмите си напълно прав!!! Аз си имам един лаф - една тухла и да я турбинираш и нос да слагаш пак си е тухла... За жалост гравитацията не прощава на никого, нито на желанието за бързо предвижване, нито на формите на половинките ни
  • 30 Germans Suxxx

    2 2 Отговор
  • 31 Бай Иван

    1 3 Отговор
    Много труд и пари вложени в една скапана джипка.Жалко!
  • 32 Илиян Живков

    2 1 Отговор
    Ей просТ си, не цениш труда и творчеството на хората....
  • 33 Бай Иван

    0 4 Отговор
    Ти пък като си умен , що не вземеш да си я купиш?

    Коментиран от #34

  • 34 Илиян Живков

    1 2 Отговор

    До коментар #33 от "Бай Иван":

    ЩЕ СИ Я КУПЯ, защото съм ценител, а не КаТо тебе, човек който се предствя с псевдоним....хахахаха
  • 35 Илиян Живков

    1 2 Отговор
    Да живее рок енд ролО

    Коментиран от #36

  • 36 Бай Иван

    0 3 Отговор

    До коментар #35 от "Илиян Живков":

    Ти пък и от музика ли започна да разбираш?Хайде поне там недей о.ира..й!

    Коментиран от #38

  • 37 Крум Янкулов

    2 1 Отговор
    ПОЛУЧИЛО СЕ Е СУПЕР,САМО МАЛКО ДЖАНТИТЕ МИ ИДВАТ ПОВЕЧЕ.
  • 38 Илиян Живков

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "Бай Иван":

    Хахахахахха
  • 39 Geizer Prostak

    1 0 Отговор
    E PA AS KARAM GOLFO
  • 40 Geizer Prostak

    1 0 Отговор
  • 41 Geizer Prostak

    1 0 Отговор
  • 42 Иван Драганов

    2 0 Отговор
    Съвършена компилация.Де да можеха и нашите празноглави комунисти да преписват така от отличниците.,но те и това не могат,да преписват.Затова всичко в тази загубена държава екомунистическо ,некадърно направено и некадърно управлявано.
  • 43 Rumen Perekliev

    0 0 Отговор