Японците от Hohda показаха на автосалона в Джакарта нов нискобюджетен миниван, който обаче е разработен за пазарите в Азия. Новият ван се прави на базата на хечбека Brio, а името му е Mobilio.
Габаритите на Mobilio са 4 390 х 1 680 х 1 610 милиметра, а междуосието му е 2 650 милиметра. Въпреки сравнително компактните габарити Mobilio е седемместен и разполага с трети ред седалки.
Според представители на Honda моделът е специално проектиран съобразно климатичните и пътни условия на района. Именно поради тази причина клиренсът на колата е по-голям от този на много от SUV-тата - 185 мм.
Под капака на Mobilio се монтира 1.5-литров четирицилиндров бензинов двигател с мощност 118 конски сили. Моторът работи съвместно, и с конвенционална петстепенна механична скоростна кутия, и с безстепенен вариатор.
Независимо, че моделът е предназначен за страните от третия свят, базовото му оборудване е доста богато. В стандартните опции влизат ABS и EBD, отделна климатична зона за задния пасажерски отсек, въздушни възглавници и още доста други.
Интересна е и цената на Mobilio. Този седемместен миниван ще се продава в Индия за 150 - 180 млн. рупии, което се равнява на сума около $13 000. Продажбите на модела стартират още от началото на следващата година. Вижте конкретни предложения за предишни модели тук: http://bit.ly/19ou6A4
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Румен Янев
09:35 21.09.2013
2 Shmeker
10:13 21.09.2013
3 Mitko Angelov
12:18 21.09.2013
4 БУМЕР КАМОР
Коментиран от #5
13:45 21.09.2013
5 Ivailo Chankov
До коментар #4 от "БУМЕР КАМОР":
Щом не знаеш какво значимо са направили от Хонда, няма смисъл да коментираш, само това говори много за теб .15:41 21.09.2013
6 Ivailo Chankov
Коментиран от #7, #22
15:44 21.09.2013
7 Румен Янев
До коментар #6 от "Ivailo Chankov":
S2000...integra...civic type-r...prelude...наистина са си power of dream !Коментиран от #25
16:02 21.09.2013
8 Geizer Prostak
Коментиран от #9
16:25 21.09.2013
9 БУМЕР КАМОР
До коментар #8 от "Geizer Prostak":
smenil sam 10avtomobila ot markata i nesam dovoln samo po sirviziКоментиран от #10
16:33 21.09.2013
10 Румен Янев
До коментар #9 от "БУМЕР КАМОР":
Да бе то затова като отвори някой магазин за японски авточасти или фалира или умира от глад ! Я се разходи по Симеон да се нагледаш на немски емблеми по витрините ! А за опел не говорим изобщо защото за тях и в кофите за боклук имаКоментиран от #15
16:38 21.09.2013
11 Симеон Тасев
19:08 21.09.2013
12 Споок Армин
20:30 21.09.2013
13 Iaroslav Stanchev
09:51 22.09.2013
14 Heinrich
Коментиран от #16
10:14 22.09.2013
15 Iaroslav Stanchev
До коментар #10 от "Румен Янев":
Прав си и не си прав.Частите за японски коли,правени в Япония,ще струват майка си и баща си.Само дето в нашата мила Родина едва ли се карат много японски коли,правени в Япония.Повечето Тойоти и Хонди идват от заводите им в Турция.Същото важи и за Фауве,Форд,Рено и още марки.Което не е лошо,цената им ще е по-ниска,от оригиналните японски,ама и качеството им ще е по-различно.Тойота Европа,имат заводи във Франция и Англия,ама силно ме съмнява колите за нашия пазар да идват от там.Та и частите за сегашните японски коли,едва ли идват от по-далечно място от околностите на Истамбул.Всеки магазин за авточасти,може да поръча части за всяка японска кола на пазара,на сносна цена и с "гарантирано немско качество"
Виж,за японските коли,произведени до края на 20-ти век,въпроса вече е друг,ама и колите са други,от към качество и цена,нали. . То същото важи и за повечето други марки де.
Коментиран от #24
10:30 22.09.2013
16 comment
До коментар #14 от "Heinrich":
Споки, скоро ще имат вече да пишат домашни, а за децата в прогимназиален курс е немислимо да не са си ги написали, така че ще ни лишат от мозъчните си проблясъци. Кой ще ни цепи мрака тогава... мъка.16:46 22.09.2013
17 Иван Господинов
21:12 22.09.2013
18 batmusurat
22:44 22.09.2013
19 Депутат Зандъров
в българия-голф 3 ефтени части чести ремонти
03:32 23.09.2013
20 Iaroslav Stanchev
Относно коментара на batmusurat,тази сутрин на светофар се бяха сблъскали МБ е-клас,дето им викат първите "очиларки" и Форд фокус на 2-3 години.Цялото кръстовище беше в пластмасови парчета,а познай от коя кола.А на бенца не му личеше много,че е претърпял ПТП.
13:32 23.09.2013
21 ВИП АМГ
07:58 24.09.2013
22 ВИП АМГ
До коментар #6 от "Ivailo Chankov":
pich moiat benz dosta dobra usmivka mi dava kato go vidia sutrin v garaja.nedei da govorish za marki do koito nesi se dokosval.08:00 24.09.2013
23 PROFESIONALISTA
10:12 24.09.2013
24 brake point
До коментар #15 от "Iaroslav Stanchev":
Само за информация Хонда Акорд се прави само в Япония така че който иска японска кола може да си вземе.Естествено и цената на акорда е по висока от авенсиса но има защо.За да не говорим общи приказки просто отидете в някое представителство и поразгледайте после ще коментираме.Коментиран от #26
11:14 24.09.2013
25 brake point
До коментар #7 от "Румен Янев":
Забравяш NSX най доброто от Хонда с куп иновации години по късно въведени от швабите.Но кой ти помни 1990-та повечето сополанковци които пишат тук още не са били направени тогава.11:18 24.09.2013
26 Iaroslav Stanchev
До коментар #24 от "brake point":
Дали? Я хвърли ей тук едно оченце,щото май не съм виждал негър-японец още.Текст към връзката
10:51 25.09.2013