ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Най-накрая добра статия показваща кочините който се продават на Горубляне, и не само там.Единствено не е представено това,че автомобила се гледа от калник до калник за вдлъбнатини.Както и ако има разлика в боята (основно броня и калник) си личи най-много на изкуствено осветление.
продават се кочини щото българина е беден и си е определил колко струва според него една кола например 4000лв и ако иска по хубава е готов да даде още до 500 лв, само че неудряна и на малко км, не е е 4500 а е двойно около 8000 например и като му каже6 тая цена те мисли за луд нали вървят по 4000лв.
Мога да кажа, че двигател се прави по лесно от купе ...
За пръв път съм с мнението на ВИП АМГ. Няма автомобил без удар. Въпроса е да не е съживяван от тоталка. Леко разминаване в детайлите не е от значение (при удар може да е сменен детайла и да не са го напаснали ) Важно е роговете, гредите и праговете да не са мръднали. Всичко друго подлежи на реглаж. Карайте си колите, има нови коли които излиза с различни луфтове, и при деруга са пребоядисали някой детайл и край колата е блъскана ...
3, напълно прав си, повечето хора в БГ си мислят,че хората в по-бoгатите страни продават запазените и гледани коли на безценица, а те много добре знаят кое колко струва, друг е въпросът, че тук се внасят кошници с изкаран живот през ауспуха, да не говорим, че много хора си мислят, че като колата е след 2000г. е супер турбо яка, а всъщност възрастта, като цяло не е от значение, важното е що за говедо я е карало и как се е отнасяло с нея, щото преди около 3 месеца попаднах на едно ауди 90, което без проблем ще сложи в малкия си джоб 90% от колите които са нов Фнос, във всяко едно отношение, а струваше само 1600лв., защото никога не е имало газ и нямаше, което всъщнос си е един огромен + и малко ме е яд, че не се сдобих с него , но, всяко зло за добро
ти ми кажи какво отношение има газовата уредба със състоянието на автомобила ??? Служебната ми кола е на близо 300 000 километра (реални понеже е купувана нова ) и се кара на газ и и няма нищо. Нито масло и се долива, нито прекъсва, глъхна, запушила катализатор и т.н. Факт е, че колите над 5 години са на 99 процента над 300 000 реални километра а тези над 10 години може да над половин милион. Но българина иска да му пише 150 000 или 100 000 на километража и за това всички им връщат километражите. Ако не бяхме прости с нагласата от едно време (200 000 и ладата за основен ремонт) нямаше да се правят мизерии на всякъде.
Статията не е лоша,но ако много много гледаш нищо няма да си купиш-то всичко дето се вкарва е удряно,щото една свястна кола наистина на реални и малко километри и не удряна от Германия например си е доста пари!Ето тази например така си личи,че трябва да си сляп,че да не я разбереш http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11380894958088350&f1=details&slink=4ll40r
Хубаво и евтино няма! Ако ви кажа, че има хора, с нагласата, че могат да си купят кола за 600 лева с газова уредба и да е запазена, ще мислите, че се базикам! Даже и майстор ще закара с него, да не би да и има нещо... Няма какво да се лъжем, отваряме mobile.de и не зависимо от марката, хубавите коли започват от 2к евро нагоре, а ние в България, искаме за 1000 лева да си купим кола с климатик и много запазена и ДА НЕ Е БОЯДИСВАНА, и да няма точка ръжда! Е то ако имаше само такива коли, новите в магазина нямаше да се купуват!
А до това дали колите са удряни, то ако не са, са изгнили! Ако не са изгнили, двигателите са салата, ако не е двигателя нито купето, значи си намерил златната рибка Карайте си колите, докато бензина не стане 5 лева литъра и това е!
В България 90% от кочините, които се внасят са тотален боклук. И това, че са вапцани тук там им е най-малкият проблем. Виждал съм по автокъщите такива дръгели, че направо няма да повярвате. По интересното е, че Ганю ги купува без да си дава сметка, че купува скрап. Важното е, че е "НоФ Фнос" и, че джамбазинът му е казаал, че е "като нова". И понеже природата не е дарила Ганя с мозък, въобще не си дава сметката, че за 1200 - 2200лв. си купува всичко друго но не и автомобил. Сяда зад волана и се мисли за безсмъртен.
Българина иска да бъде излъган и точно затова километрите се връщат,ако една кола е реално на 230-270000км ,като ги види и няма да я купи,иска да си види 130000,това е истината ,е щом иска такива (видими километри) ,ще си сърба попарата тогава.Кола коята не удряна и боядисвана няма,все едно жена на 30г да кажем че е девствена ,по добре кола карана и добре поддържана отколкото гаражна и лъскана за хубост!!!!!!!!!!
А ти не си ли част от тъй наречения сборен образ "Ганю"?Сигурно все на нови коли си се возил и си карал.И сигурно не си се радвал,като дете,на яките сиери,кадети и "яйца" в началото на демокрацията.Ганю хич не е прост и знае какво купува за 2000 лв.Не е прост,ама е цървул,обаче е хитър цървул и затова кара дрънгели,за без пари.За да е в играта,щото е пич,тарикат и не е...а,разни хомота от ЕС да му сипват акъл.
И затова си е виновен Ганю,щото търпи,но това е друга тема.
Човек,уж плюеш по немските коли,а си лепнал Ото Скорцени за псевдоним.Което ме навежда на три извода.
1.Не знаеш кой е Ото Скорцени и си го турнал ей тъй,щото ти е звучало гръмко и ти е харесало името.
2.Знаеш кой е Ото Скорцени,но въпреки това не харесваш немското,което е твърде интересна идея.
3.Знаеш кой е Ото Скорцени,споделяш идеологията на един от символите на Третия Райх и въпреки това не харесваш немската инженерна мисъл.Което пък е изключително невероятна идея.
Совите вече не са това което са. Немските коли отдавна не са това което бяха. Повечето части не се произвеждат в Германия а сглобката, дори тази в Германия е ужасна. Не искам да изпадам в подробности.
За совите не знам,но за германските коли си прав. То това важи за повечето марки,които правят коли сега де.
За псевдонима Скорцени само не ми стана ясно,ама карай.Ако може да ти предложа,примерно,за заместник Отто Кариус.Този е унищожил около 200 вражески танка.По 4 човека-800.Цял полк. Ако някой ден ти омръзне Скорцени де,не че непременно сега.
Ото Скорцени е командос, командир на най-елитната дивизия на Хитлер. Умира на преклонна възраст при Франко в Испания. Но темата не е за Скорцени и за това няма да пиша за него.
Иначе си прав. Всичко произведено след 2000год. е тотален боклук. Но и всичко произведено преди 2000год. и купено в ЕС за 200/двеста/ евро и се продава в България "НоФ Фнос" не е боклук а чиста проба скрап.
ЧувАл съм за Скорцени,какво е дирил при хуманиста Франко,също е известно,за елитните дивизии на службите за защита също съм чувАл.Ясно е,че не са "лекари без граници",макар дейността им да е подобна. Друг ми беше въпроса за псевдонима,ама айде,наистина не му е тука мястото.
Инак за "новия фнос" съм съгласен.Ама като е беден байнольо,какво да прави.Купува боклуци и се трепе по хубавите ни родни аутобани.
е дай тогава като издраскаме колите и като я дам да се ремонтира и бай-ти майстор не улучи цветът идеално да я продавам по евтино и бързо да ходя да си купувам нова а.то има ли изобщо кола дето да няма никаква забележка.мой познат си купи преди няколко години един джип и веднага влезе за ремонт защото не бил качествено направен и натоварвал скоростната кутия и тям подобни глупости-НОВА КОЛА.тая статия май е писана от някой продавач на нови коли
С толкова претенции - идеален гланс, да не е удряна и т.н. има само един начин - в магазина нова. И като се покара една година по нашите пътища по стабилно и зимата и лятото и вече ще прилича на канче.
При втора ръка коли най ме е страх точно от лъснатите като нови коли, по добре да има реален вид на карана кола, така реално си правиш извода дали ти изнася да я купиш и да я приведеш във вид годен за употреба.
Както казаха някои по-долу, ако не искаш кола със следи от ремонт, отиваш и си купуваш нова от шоурума, въпреки че работя от доста години в официалното представителство на една от водещите на пазара марки и нещата, които съм виждал на нови автомобили, току що дошли от завода са стряскащи...Несиметрични луфтове отпред и отзад, като след централни удари, дефекти по заводската боя(които се проявяват силно след няколко години), други дефекти по сглобяване и т.н. Тези кошове се продават за по 50, 60 и повече хиляди лева и баламите си мислят, че си купуват космически кораб. Предпочитам да си купя доказала се кола на 10-15 години, дори и ремонтирана(но добре), просто трябва да се гледа, въпреки че в повечето случаи е до късмет за старите(а вече и за новите) автомобили и момента с "разбирачите" е доста пресилен...
Поздрави за коментара колега само който е от бранша знае за какво става въпрос защото го е видял с очите си. автомобилите са си с криви и ненапаснати луфтове и дефекти по боята и монтажа още в шоурума дори и на премиум марките. Само който го е видял знае за какво става въпрос.
Това е така, защото ни имат за държава втора ръка. Един колега си взе Пежо от директно от Франция, защото колите за френския пазар се правели на определени поточни линии със специално подбран персонал, а за пазарите на Изток работят други поточни линии. Защо има такова разделение?
Според мен най добре е да се купи кола на около 5-6 години .Ако случите на запазена кола, и боята няма да е износена твърде много и технически ще е в добро състояние.За големите мотори от 2 литра нагоре 100000км не са кой знае колко НО ще има задължително техническо обслужване което може да стигне и до 1000 лв.В това влизат всички филтри и масла както и ремъци и някой друг сензор по двигателя.
За нова кола мога много да пиша но няма смисъл защото знам че има много мнения по въпроса. Лично аз не бих платил 80000лв за автомобил който след 3 г. ще струва с 50% по евтино......Като сложим застраховките които са около 10 - 11000лв плюс разходите по задължителното обслужване във ОТОРИЗИРАНИЯ сервиз се получава загуба от около 55000лв за първите 3 години.
За сравнение ако купите същия модел само че на 4-5 години за сумата от около 35000лв , разходите по първоначалното обслужване плюс застраховката Каско ще ви излезе около 2500лв.Колата ще бъде в много добро техническо състояние и както вече казах ако имате късмет може и външно да изглежда много добре.
И накрая искам да споделя с колегите които все пак биха платили за нова кола един факт - парите и в единия и в другия случай се плащат , така че няма смисъл да бъда убеждаван в противното на това което съм написал.Математиката е точна наука и цифрите говорят сами по себе си.
8, ся ще разясня бе, първо газта в БГ е пълна фушня и втори, ти изглежда не си карал кола с механичен инжекцион с обикновена газова , трето, колите с поставено LPG в по-белите страни са с класи над творенията на родните "майстори", тва не означава, че тук няма добри, но са мнооого малко, да не говорим за кво иде реч ако системата е на течна фаза, е та тогава ако се скапе нещо познай за кви цени става въпрос , а иска и познания, за да бъде ремонтирана, както трябва
За новите коли... познат майстор разказваше как са карали в сервиза им преди години нови коли от шоурумите директно - коя автовоза я е изпуснал, коя е ударена от някой камък при транспорта, дори имало една, която била паднала по таван. От сравнително популярна марка били докарали много автомобили след една голяма градушка - били навън и всичките станали като портокалови кори. Негови познати от квартала, които имаш кеш за нова кола ходили до Германия или Франция направо от заводите да си вземат - хем били по-качествени, хем гаранцията ти е от там.
Преди всичко искам да кажа, че не съм компетентен, просто искам да ви споделя.
Преди два месеца някъде си купих едно БМВ за 8000 лв. На външен вид бавареца е страхотен. Запалих я, карах я , ала бала ... всичко е ток. Километража беше 128 хиляди и нещо, викам за 9 годишна кола сигурно е нормално.
Така ... купих я, тръгвам си и точно след 50 км спря. Заби на 60 км/час и край. повече не иска. Обадих се казах, 'какво правим, колата се развали?', онзи ми каза : 'нали я гледа тука, беше добре нали? Не ме интересува. Обслужи я и тогава ще се оправи.'.
Като се прибрах, веднага в сервиза. Майстора още като я чу как работи ми каза : 'Това не е нормално, какво си направил?'. Казах му, че сега съм я купил.
В крайна сметка се оказа, че турбина, двигател, дюзи и т.н. са заминали 'преди около 130 хиляди километра' - така каза майстора, а не сега да е на около 130 000. Тоест не са реални километрите.
И какво ? Грубо 2100 лв ми излезе да я оправя, че просто да се движи нормално, отделно и регистрациите, обслужването и така. И това в Bosch. А ако не бях се спрял първо там, а бях отишъл направо в сервиз на БМВ? - Двойно може би.
Искам да ви кажа приятели, от нашата 'хубава' държава не си купувайте употребени коли.
Ако имате възможност излезте някъде навън и си купете от там.
Може би 1/4 от парите, които сте отделили за колата ще отидат само за отиване и връщане, но си струва.
Запомнете следното (майстора в сервиза ми го каза): 'Ако си купиш втора уп
То в българските автокъщи всички дараци са на 130 000км. На идея си нямам защо всички джамбази са си харесали тази цифра. Виждал съм таралясници направо разложили се от ръжда, ауспухът пуши като димка а джамбазинът върнал километража на 130 000км. Теб джамбазинът те е метнал /зависи все пак за какво БМВ си кихнал 8 хилки/, но "майсторът" направо те е изкормил приятелю. Нито турбина е сменявал, нито дюзи. Просто е взел едни добри пари за нищо работа. Така като чета какво си написал почти сигурен съм, че става на въпрос за дребна повреда, по скоро някой датчик /нещо нормално за почти всяка кола" НоФ Фнос"/ за който майсторът те е изгърбил да кихнеш 2100лв като ти е говорил небивалици. И да знаеш, в ЕС 9годишна кола под 300 000км. НЯМА. Всъщност 300 000км не са нищо за двигател на който редовно е сменяно маслото и филтъра.
Токо, от чисто любопитство, какво точно му е на тоя мерцедес, понеже се опитвам да придобия професионални умения :). Аз поне забелязвам по-големи луфтове на предния капак над решетката и фаровете и един липсваш от 5те ръждиви болтове на джантата. Има ли нещо фрапиращо друго, което аз не съм забелязъл и да знам къде да гледам друг път. Отвътре и двигателят ми изглеждат добре ...
I kakav e problema ako edna kola e imala nqkakvi udari ? Nima o4akvate za edna 10 godi6na upotreba da nqma absolutno ni6to ? A kakvo 6te stane ako e preboqdisana cqlostno ? Tova 4e e imala primerno nqkoga natisnat kalnik ili bronq naprimer ne q pravi negodna po nikakav na4in .Ako kolata e napravena kadarno i ka4estveno nqma absoliutno nikakav problem 4e e bila katastrofirvala nqkoga !
Добре е написано, но за съжаление какво от това? Няма как всички да карат добри коли. Има хора и коли за всичко. А това че една кола в удряна, не я прави автоматически лоша. Дори по-добре да е удряна, от колкото смляна от каране, а неудряна. Въпроса е не да не си купуваме такава или онакава кола, защото човек с малко пари не може да има големи претенции. Въпроса е да си отваряме очите, и най малкото- да ВИДИМ КАКВО се каним да си купим... Също така- да имаме очаквания съобразно парите, които даваме, а не по-високи...
И най-полезният съвет, който бих дал на всички- не щадете време и средства за обикаляне и гледане. Това е трудно, но си струва, стига разбира се да гледаш и да виждаш, а не само да обикаляш. И още един- не слушайте и думичка от това, което казва продавача, просто гледайте.
Ми мисля,че няма никакъв проблем. Който не иска да кара старо БМВ за 10000 да не кара а направо да отива в магазина и да си го купи от там за 100000лв! Вие какво очаквате европейците да си хвърлят колите още докато са нови ли? Или си купувате нова и скъпа кола или си купувате втора употреба такава. Или отивате на третия вариант нова китайска за 20000лв ,но там,вече аз не бих отишъл за вас не знам.
Аз пък си купих кола втора употреба от автотърговец в България и съм доволен. Цената и екстрите са страхотни. Поддръжката е нормална. Търсих я 2 месеца и най-важното е, че преди това бях запознат с марката и модела до най-дребните детайли.
Относно статията бих добавил един доста лесен начин за забелязване на удари: Проверете марката на стъклата и фаровете. Ако са сменяни обикновено не са оригинални
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Stoyan Angelov
13:11 26.10.2013
2 Dian Gospodinov
13:33 26.10.2013
3 Ники Николов
Коментиран от #7
13:57 26.10.2013
4 Ивчо Георгиев
Коментиран от #6
14:07 26.10.2013
5 ВИП АМГ
14:48 26.10.2013
6 Ивайло Каназирски
До коментар #4 от "Ивчо Георгиев":
Мога да кажа, че двигател се прави по лесно от купе ...За пръв път съм с мнението на ВИП АМГ. Няма автомобил без удар. Въпроса е да не е съживяван от тоталка. Леко разминаване в детайлите не е от значение (при удар може да е сменен детайла и да не са го напаснали ) Важно е роговете, гредите и праговете да не са мръднали. Всичко друго подлежи на реглаж. Карайте си колите, има нови коли които излиза с различни луфтове, и при деруга са пребоядисали някой детайл и край колата е блъскана ...
15:06 26.10.2013
7 Пламен Пепелов
До коментар #3 от "Ники Николов":
3, напълно прав си, повечето хора в БГ си мислят,че хората в по-бoгатите страни продават запазените и гледани коли на безценица, а те много добре знаят кое колко струва, друг е въпросът, че тук се внасят кошници с изкаран живот през ауспуха, да не говорим, че много хора си мислят, че като колата е след 2000г. е супер турбо яка, а всъщност възрастта, като цяло не е от значение, важното е що за говедо я е карало и как се е отнасяло с нея, щото преди около 3 месеца попаднах на едно ауди 90, което без проблем ще сложи в малкия си джоб 90% от колите които са нов Фнос, във всяко едно отношение, а струваше само 1600лв., защото никога не е имало газ и нямаше, което всъщнос си е един огромен + и малко ме е яд, че не се сдобих с негоКоментиран от #8
15:19 26.10.2013
8 Ивайло Каназирски
До коментар #7 от "Пламен Пепелов":
ти ми кажи какво отношение има газовата уредба със състоянието на автомобила ??? Служебната ми кола е на близо 300 000 километра (реални понеже е купувана нова ) и се кара на газ и и няма нищо. Нито масло и се долива, нито прекъсва, глъхна, запушила катализатор и т.н. Факт е, че колите над 5 години са на 99 процента над 300 000 реални километра а тези над 10 години може да над половин милион. Но българина иска да му пише 150 000 или 100 000 на километража и за това всички им връщат километражите. Ако не бяхме прости с нагласата от едно време (200 000 и ладата за основен ремонт) нямаше да се правят мизерии на всякъде.Коментиран от #38
15:27 26.10.2013
9 Toko
Коментиран от #46
15:46 26.10.2013
10 Красо Зелето
А до това дали колите са удряни, то ако не са, са изгнили! Ако не са изгнили, двигателите са салата, ако не е двигателя нито купето, значи си намерил златната рибка
16:00 26.10.2013
11 Ото Скорцени
Коментиран от #19
16:13 26.10.2013
12 ВИП АМГ
Коментиран от #13, #14
16:28 26.10.2013
13 Ото Скорцени
До коментар #12 от "ВИП АМГ":
Коментиран от #15
16:33 26.10.2013
14 Ивайло Каназирски
До коментар #12 от "ВИП АМГ":
дано да си бил ироничен в изказването си :) защото ако не... То тогава си в голяма грешка :)16:37 26.10.2013
15 Бай Иван
До коментар #13 от "Ото Скорцени":
Ото няма тема в която да не с е из..р...ш. Дори и там където нищо не разбираш и там цапаш.Коментиран от #17
16:40 26.10.2013
16 Автофен
че кола нечукана и жена нещипана няма:
ако да - значи нещо много съмнително има ... ;)
16:42 26.10.2013
17 Ото Скорцени
До коментар #15 от "Бай Иван":
Карай си Кадета и му се радвай. Нали си го взел "НоФ Фнос".Коментиран от #20
16:47 26.10.2013
18 Майстор
16:47 26.10.2013
19 Iaroslav Stanchev
До коментар #11 от "Ото Скорцени":
А ти не си ли част от тъй наречения сборен образ "Ганю"?Сигурно все на нови коли си се возил и си карал.И сигурно не си се радвал,като дете,на яките сиери,кадети и "яйца" в началото на демокрацията.Ганю хич не е прост и знае какво купува за 2000 лв.Не е прост,ама е цървул,обаче е хитър цървул и затова кара дрънгели,за без пари.За да е в играта,щото е пич,тарикат и не е...а,разни хомота от ЕС да му сипват акъл.И затова си е виновен Ганю,щото търпи,но това е друга тема.
16:53 26.10.2013
20 Iaroslav Stanchev
До коментар #17 от "Ото Скорцени":
Човек,уж плюеш по немските коли,а си лепнал Ото Скорцени за псевдоним.Което ме навежда на три извода.1.Не знаеш кой е Ото Скорцени и си го турнал ей тъй,щото ти е звучало гръмко и ти е харесало името.
2.Знаеш кой е Ото Скорцени,но въпреки това не харесваш немското,което е твърде интересна идея.
3.Знаеш кой е Ото Скорцени,споделяш идеологията на един от символите на Третия Райх и въпреки това не харесваш немската инженерна мисъл.Което пък е изключително невероятна идея.
Коментиран от #21
17:16 26.10.2013
21 Ото Скорцени
До коментар #20 от "Iaroslav Stanchev":
Совите вече не са това което са.Коментиран от #22
17:31 26.10.2013
22 Iaroslav Stanchev
До коментар #21 от "Ото Скорцени":
За совите не знам,но за германските коли си прав.За псевдонима Скорцени само не ми стана ясно,ама карай.Ако може да ти предложа,примерно,за заместник Отто Кариус.Този е унищожил около 200 вражески танка.По 4 човека-800.Цял полк.
Коментиран от #23
17:55 26.10.2013
23 Ото Скорцени
До коментар #22 от "Iaroslav Stanchev":
Ото Скорцени е командос, командир на най-елитната дивизия на Хитлер. Умира на преклонна възраст при Франко в Испания. Но темата не е за Скорцени и за това няма да пиша за него.Иначе си прав. Всичко произведено след 2000год. е тотален боклук. Но и всичко произведено преди 2000год. и купено в ЕС за 200/двеста/ евро и се продава в България "НоФ Фнос" не е боклук а чиста проба скрап.
Коментиран от #24
18:04 26.10.2013
24 Iaroslav Stanchev
До коментар #23 от "Ото Скорцени":
ЧувАл съм за Скорцени,какво е дирил при хуманиста Франко,също е известно,за елитните дивизии на службите за защита също съм чувАл.Ясно е,че не са "лекари без граници",макар дейността им да е подобна.Инак за "новия фнос" съм съгласен.Ама като е беден байнольо,какво да прави.Купува боклуци и се трепе по хубавите ни родни аутобани.
18:30 26.10.2013
25 rus...
18:41 26.10.2013
26 Nickname
Коментиран от #27, #31
19:42 26.10.2013
27 Бай Иван
До коментар #26 от "Nickname":
Ми купуваш си ударени коли и не ти пука!20:43 26.10.2013
28 Бай Иван
20:52 26.10.2013
29 кара Лада
При втора ръка коли най ме е страх точно от лъснатите като нови коли, по добре да има реален вид на карана кола, така реално си правиш извода дали ти изнася да я купиш и да я приведеш във вид годен за употреба.
Коментиран от #32
21:03 26.10.2013
30 мозера мозера
21:09 26.10.2013
31 Йордан Тодоров
До коментар #26 от "Nickname":
Ако е на цената на неударена кола- отиваш на лекар21:13 26.10.2013
32 Ото Скорцени
До коментар #29 от "кара Лада":
Далеч по опасни са измитите двигатели. Видиш ли измит и лъснат двигател бягай от тази кола като от огън. Правило без изключение.Коментиран от #50
21:15 26.10.2013
33 BatkoVi
Коментиран от #35, #36
23:42 26.10.2013
34 the one
00:06 27.10.2013
35 the one
До коментар #33 от "BatkoVi":
Поздрави за коментара колега само който е от бранша знае за какво става въпрос защото го е видял с очите си. автомобилите са си с криви и ненапаснати луфтове и дефекти по боята и монтажа още в шоурума дори и на премиум марките. Само който го е видял знае за какво става въпрос.00:16 27.10.2013
36 Борчо
До коментар #33 от "BatkoVi":
Това е така, защото ни имат за държава втора ръка. Един колега си взе Пежо от директно от Франция, защото колите за френския пазар се правели на определени поточни линии със специално подбран персонал, а за пазарите на Изток работят други поточни линии. Защо има такова разделение?01:26 27.10.2013
37 Борис Георгиев
За нова кола мога много да пиша но няма смисъл защото знам че има много мнения по въпроса. Лично аз не бих платил 80000лв за автомобил който след 3 г. ще струва с 50% по евтино......Като сложим застраховките които са около 10 - 11000лв плюс разходите по задължителното обслужване във ОТОРИЗИРАНИЯ сервиз се получава загуба от около 55000лв за първите 3 години.
За сравнение ако купите същия модел само че на 4-5 години за сумата от около 35000лв , разходите по първоначалното обслужване плюс застраховката Каско ще ви излезе около 2500лв.Колата ще бъде в много добро техническо състояние и както вече казах ако имате късмет може и външно да изглежда много добре.
И накрая искам да споделя с колегите които все пак биха платили за нова кола един факт - парите и в единия и в другия случай се плащат , така че няма смисъл да бъда убеждаван в противното на това което съм написал.Математиката е точна наука и цифрите говорят сами по себе си.
Коментиран от #42
01:27 27.10.2013
38 Пламен Пепелов
До коментар #8 от "Ивайло Каназирски":
8, ся ще разясня бе, първо газта в БГ е пълна фушня и втори, ти изглежда не си карал кола с механичен инжекцион с обикновена газова11:05 27.10.2013
39 Бай Иван
Коментиран от #41
17:05 27.10.2013
40 ...none
17:41 27.10.2013
41 Ото Скорцени
До коментар #39 от "Бай Иван":
Личи им, личи им бай Иване. Е.аната жена се усмихва и си танакика, а чуканата таратайка пърди, скърца и ръмжи.18:30 27.10.2013
42 Ото Скорцени
До коментар #37 от "Борис Георгиев":
Определено си прав.18:31 27.10.2013
43 Meri Gomez
Преди всичко искам да кажа, че не съм компетентен, просто искам да ви споделя.
Преди два месеца някъде си купих едно БМВ за 8000 лв. На външен вид бавареца е страхотен. Запалих я, карах я , ала бала ... всичко е ток. Километража беше 128 хиляди и нещо, викам за 9 годишна кола сигурно е нормално.
Така ... купих я, тръгвам си и точно след 50 км спря. Заби на 60 км/час и край. повече не иска. Обадих се казах, 'какво правим, колата се развали?', онзи ми каза : 'нали я гледа тука, беше добре нали? Не ме интересува. Обслужи я и тогава ще се оправи.'.
Като се прибрах, веднага в сервиза. Майстора още като я чу как работи ми каза : 'Това не е нормално, какво си направил?'. Казах му, че сега съм я купил.
В крайна сметка се оказа, че турбина, двигател, дюзи и т.н. са заминали 'преди около 130 хиляди километра' - така каза майстора, а не сега да е на около 130 000. Тоест не са реални километрите.
И какво ? Грубо 2100 лв ми излезе да я оправя, че просто да се движи нормално, отделно и регистрациите, обслужването и така. И това в Bosch. А ако не бях се спрял първо там, а бях отишъл направо в сервиз на БМВ? - Двойно може би.
Искам да ви кажа приятели, от нашата 'хубава' държава не си купувайте употребени коли.
Ако имате възможност излезте някъде навън и си купете от там.
Може би 1/4 от парите, които сте отделили за колата ще отидат само за отиване и връщане, но си струва.
Запомнете следното (майстора в сервиза ми го каза): 'Ако си купиш втора уп
Коментиран от #44
19:29 27.10.2013
44 Ото Скорцени
До коментар #43 от "Meri Gomez":
20:22 27.10.2013
45 Кобрата
20:23 27.10.2013
46 Сергей Кирков
До коментар #9 от "Toko":
Токо, от чисто любопитство, какво точно му е на тоя мерцедес, понеже се опитвам да придобия професионални умения :). Аз поне забелязвам по-големи луфтове на предния капак над решетката и фаровете и един липсваш от 5те ръждиви болтове на джантата. Има ли нещо фрапиращо друго, което аз не съм забелязъл и да знам къде да гледам друг път. Отвътре и двигателят ми изглеждат добре ...20:39 27.10.2013
47 Калоян Велинов
21:35 27.10.2013
48 Калоян Велинов
21:40 27.10.2013
49 Steinmetz
06:19 28.10.2013
50 ВИП АМГ
До коментар #32 от "Ото Скорцени":
znachi tarsi vazmojno nai mrasnata i gadna kola.savet biagai za takava v filipovci06:22 28.10.2013
51 PROFESIONALISTA
И най-полезният съвет, който бих дал на всички- не щадете време и средства за обикаляне и гледане. Това е трудно, но си струва, стига разбира се да гледаш и да виждаш, а не само да обикаляш. И още един- не слушайте и думичка от това, което казва продавача, просто гледайте.
07:25 28.10.2013
52 Бай Иван
07:29 28.10.2013
53 Бай Иван
07:32 28.10.2013
54 Zdrawko Sashew
По-лесно се намира 12-13 годишна кола малък и среден клас на 160-170хил.
09:59 28.10.2013
55 Борислав Иванов
15:06 28.10.2013
56 Martin Patarinski
15:24 28.10.2013
57 Martin Patarinski
15:27 28.10.2013
58 Vladislav Doshev
17:03 29.10.2013