30 Октомври, 2013 11:51 19 563 44

Звездите на 80-те в епичен сблъсък

  • lancia-
  • thema-
  • bmw-
  • 528i-
  • mercedes-benz-
  • 190-
  • audi-
  • 100-
  • renault-
  • 25-
  • peugeot-
  • 505-
  • saab-
  • 900-
  • един мъж и една жена: 20 години по-късно-
  • клод льолуш

През 80-те години на миналия век мъжете все още не ходеха на кола маска, колите не започваха да се трошат веднага след изтичането на гаранционния срок, а преследванията в киното се заснемаха без помощта на компютри. Днес малцина си спомнят филма "Един мъж и една жена: 20 години по-късно" на френския режисьор Клод Льолуш, прочут със страстта си към бруталните автомобилни сцени. Ако някога сте се чудили как изглежда почти петминутна безпощадна битка между Lancia Thema Turbo, BMW 528i, Mercedes-Benz 190, Audi 100, Renault 25, Peugeot 505 и Saab 900 Turbo без никакви специални ефекти, просто гледайте.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    2 1 Отговор
    Epic!
  • 2 Mercedes-Benz

    11 3 Отговор
    Това бяха мъжки времена - автомобилите бяха автомобили чиста механика тука таме електроника, големи кубици, нямаше "еко" простотиите, бяха направени да държат на издевателства и яко каране, жените бяха жени, а не меркантилни еманципирани, педер**лъка не се тиражираше по медии и не се поощряваше от организации, хората пафкаха цигари където и когато си поискат. Мога да продължавам още много, нека ако някой иска да добави още неща.

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Mercedes-Benz":

    Кво продължаваш, тия коли ги имахме масово преди 10 години. Все пак като е правен филма ние си бяхма комунизъм :D
  • 4 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Mercedes-Benz":

    ... Ама не се притеснявайте, програмираното остаряване го е имало, макар може би не при тия автомобили...
  • 5 Ivailo Chankov

    1 15 Отговор
    Като за гонка от филм е добра, но откъм реално настъпване или някакъв вид състезание е гола вода, а 80-те няма смисъл да ги коментирам, били са ужасни времена, радвам се, че не съм бил роден тогава, автомобилите в момента са по-автомобили, по-бързи, по-безопасни и по-икономични, за другото е спорно .

    Коментиран от #6, #7, #10, #11

  • 6 Iaroslav Stanchev

    10 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ivailo Chankov":

    Мълчи,недей ми разваля кефа от статията и клипа,моля ти се.
    Кое им е по,на сегашните дараци-по-пластмасови,по-чупливи,по-некачествени,по-еднакви и сиви.С две думи,по-големи боклуци от сегашните коли не е имало,но за съжаление ще има.
  • 7 Пламен Пепелов

    7 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ivailo Chankov":

    5, всяка една кола от клипа е 5478543590 по-качествена от сегашните наследници от същите марки, а рендето и пежакът имат уникална возия, освен това са просторни, с големи прозорци и много светлина в купето, а не като сгашните схлупени "автомобили", колите от клипа имат душа, сегашните имат НИЩО, едно време престиж е било колата да е здрава, просторна и надеждна, а не ефтика, както сега и вземи се просвети малко по-отношение на група Б от WRC и тогава говори кое е бавно и кое не е, лек пример давам, порше 959, в днешни дни щес ложи в малкия си джоб 80 да не кажа 90% от сегашните "спортистчета", аудито от клипа има челно супротивление 0.28 и е в книгата на Гинес, "великият" нисан ГТР мислия имаше челно съпротивление 0.27, опел калибра е с 0.29, 89754306590 пъти повече предпочитам да ми подарят едно чисто ново ауди 90, 100, вектра А, бенз 124,123,190, е-30,-е28,е-34, ренде 25, 5-турбо, 505 и т.н. отколкото една от сегашните нови фушни
  • 8 Iaroslav Stanchev

    7 0 Отговор
    Малиииии,това накрая,със скоковете,ако го направи някой със сегашна кола......ще валят чаркове поне една седмица.
  • 9 мечока

    6 2 Отговор
    Пежото 505 е една от най-здравите коли правени някога. Заедно с Рено 18, продължават да бъдат моторите на Африка
  • 10 Човека'С Маската

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ivailo Chankov":

    Брат не , че нещо ама си личи , че НЕ разбираш от автомобили :) ИЗОБЩО !!
  • 11 Nikolay Tsonev

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ivailo Chankov":

    Ивайло, ти си типичен пример за умни и красиви.
    Аз ако съм на теб ще се въздържам да пиша подобни коментари.
  • 12 Симеон Тасев

    4 0 Отговор
    супер са
  • 13 Tsvetan Tsvetanov

    5 1 Отговор
    Когато попитали бившият френски президент Франсоа Митеран "Коя е любимата Ви кола?", той отговорил:" Peugeot 505". Дори и да го е казал френски президент, все пак си мисля, че се е возил в много автомобили.
  • 14 Niki Nikolaevv

    4 1 Отговор
    ne4e sega nemogat da pravqt zdravi avtomobili prosto ako napravqt dadena seriq koqto da iskara 20 godini te 6te napravqt 1 000 000 i posle 6te falirat zatova sled 90-95-ta godina zapo4vat da se pravqt da izdarjat po 4-5 godini i kato se stro6i da kupi6 druga i az sam za starite avtomobili !!
  • 15 EMSKI

    2 3 Отговор
    Отправна точка -20 години...какво бихте предпочели..палава кака на 40 години ,или ново коте на 20 години...все някой е пробвал...да сподели??
  • 16 Ivailo Chankov

    1 6 Отговор
    Баща ми наскоро ми разказваше една случка, как преди повече от 25 години е докарал Пежо 305 от Германия и при скорост от около 80км/ч на една дупка амортисьора (заден десен) му е влезнал в самото купе, и после се оказва, че тогава 7 годишното Пежо е било така загнило, че при дупката купето не може да издържи на натиска на амортисьора, а сега продължавайте да си ми говорите, че новите автомобили не можело да се карат много без да се трошат, аз на коне с капаци не мога да им махна капаците .
  • 17 Ivailo Chankov

    1 6 Отговор
    И мога да ви давам безброй примери с автомобили от 2007 или по-горна година на производство които са в перфектно състояние и са на повече от 300 000км пробег .

    Коментиран от #28

  • 18 Стар Българин

    2 1 Отговор
    Няколко пъти го изгледах този клип, голям кеф! "iaroslav
    stanchev" , каза самата истина. Тези коли се движат още по нашите родни пътища и не предават фронта. До коментар №16 , кой знае това Пежо какъв собственик е имало, че е било ръждясало толкова. Да не го е държал 7 години в някоя река?
  • 19 Красимир Костов

    3 2 Отговор
    Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione

  • 20 Hristian Iliev

    0 3 Отговор
    Епичната простотия на човека, край няма...
  • 21 Matey Atanasov

    3 1 Отговор
    Клипа е страхотен и аз лично много му се кефих като малко дете на захарен памук. Лично аз съм моторджия , но също съм и фен на автомобилите от старата генерация които за здрави , надежни, прости за ремонт и не са претъпкани с електроники. От 80-те до 94-95 говоря.С риск да ви повторя братовчед ми има сервиз и винаги е казвал , че това са качествените и здраво направени коли , но за съжаление времето си казва своята дума.А и частите с които се правят вече не са същите от там идват и много проблеми. Аз лично съм имал Форд Ескорт 93-та 16 винтила 115 коня двувалов мотор същия като на немската полиция през онова време с дигната задница.Купето беше ужасно , както и предницата , но двигателя вечен. Другата каласика и моята най-хубава кола и ще си остане винаги тя Фолксваген Джета 1.6 1988 турбо дизел.Проста многого здрава много икономична , просторна проходима и надеждна.Немското качество тук си личи във всеки детайл аз я взех много запазена от 2 собственик от Кьолн докарана.Пазих я и я гледах като очите си максимално качествени немски части слагах никога не съм оставал на пътя и не ме е предавала.Колко спомени имам със нея.Оставих я на баща ми преди да замина за Англия миналата година той решил да я продава понеже има друга кола обадили му се над 30 души за няколко дена нямаше такава в околността като моята, говоря като купе двигател , външен вид всичко. Колата в момента е в движение кара я мой приятел който я купил от баща ми и ми каза че и се кефи още на здра

    Коментиран от #22

  • 22 Благовест Стефанов

    3 4 Отговор

    До коментар #21 от "Matey Atanasov":

    Айде осъзнай се малко. Кви ескорти, кви джети. Съвременните коли са като космически кораби в сравнение с тези бараки. Братовчед ти те е излъгал нещо. И пред блока има един майстор на Жигули, който друго не признава.

    Коментиран от #24, #30, #31

  • 23 PROFESIONALISTA

    6 2 Отговор
    Флмчето си го е бивало за едно време, но сега не е нищо особено. Всеки може да настъпва една кола докато я изпотроши. Тези нищо друго не направиха реално.
    А колите от 80-те може да са били дълготрайни, здрави, надеждни и още куп полезни качества, но не и по-хубави от сегашните. Поне от сегашните истински коли /като се изключат нискобюджетните еднодневки/. Просто сегашните са хубави много кратко и след това не стават за рециклиране, а само за набутване на поредния будала нов собственик. Докато старите при добри грижи могат да се карат вечно.

    Коментиран от #25

  • 24 Iaroslav Stanchev

    4 3 Отговор

    До коментар #22 от "Благовест Стефанов":

    "Съвременните коли са като космически кораби."

    Да,да точно като совалката "Чалънджър" са.Също толкова бързо се разпадат при допир с атмосферата.
    Разсмя ме от сърце.Много ти благодаря.

    Коментиран от #36

  • 25 Matey Atanasov

    2 3 Отговор

    До коментар #23 от "PROFESIONALISTA":

    Айде пак се намери тук експерт,атомобилен инженер да те оплюе и обиди. Някой хора никога не ще се научат да се изказват и да водят нормален разговор без да обиждат и оплюват другите.Може да погледнете малко по-напред от носа си , блока си и това което някой ви е казал или сте дочули. Слушай Бай Ганьо или Бай Благовесте , тук говорим за класиката за простотата , качеството не на последно място и романтиката която носеха тези автомобили.Но едва ли ти ще ме разбереш за какво ти говоря. Само да ти споделя аз не съм най-великия автомобилен състезател инженер или дори разбирач. Живея в момента в Англия колите които се карат тук от баби и дядовци в българия се водят супер напомпени и спортни за чок гъзарите. Работих на автомивка местил съм коли поръчкови модели , които дори и ти професоре не можеш да разбереш как се палят и подкарват от хилядите чипове системи за сигурност , дисплеи и ненужни боклуци наблъскани в тях. Но истинските паралии винаги имат и по няколко страхотно запазени стари класики които си карат с кеф през уикендите , а питаш ли се защо? в града който живея има фабрика на ролс ройс в която е собственост на автомобилния гигант БМВ. В нея се произвеждат бмв , мини и ролс ройс. Ходил съм не веднъж там и съм имал щастието да наблюдавам някой от процесите по изработката. След нова година се очаква и да започна работа във фабриката живот и здраве. Тогава ще мога да ти потвърдя колко големи боклуци са новите извънземни кораби в които искате някои хора да

    Коментиран от #26, #29

  • 26 Бай Иван

    3 1 Отговор

    До коментар #25 от "Matey Atanasov":

    Е добре де с кое не си съгласен? Че старите коли бяха много по качествени от новите ли?
    Или с това ,че всички нови нискобюджетни катафалки до 30000лв не стават за нищо?
    Навремето мъжете не се обезкосмяваха, виното се правеше от грозде а наденицата от месо.
    А сега мъжете носят обици жените ходят с панталони а евтините нови коли са от пластмаса и едва изкарват гаранцията си.

    Коментиран от #27

  • 27 Matey Atanasov

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "Бай Иван":

    Извинявам се напълно съм съгласен.Просто обърках коментара на който да отговоря а тои е номер 22-ри!
  • 28 ВИП АМГ

    0 3 Отговор

    До коментар #17 от "Ivailo Chankov":

    za poreden pat si dokazal che si mnogo bos na tema avtomobili

    Коментиран от #33

  • 29 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "Matey Atanasov":

  • 30 Nikolay Tsonev

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "Благовест Стефанов":

    По скоро ти си дошъл с космически кораб.
  • 31 Nikolay Tsonev

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "Благовест Стефанов":

    Имам усещането, че някои коли от клипа никога не остаряват
  • 32 Pontifex Maximus

    0 2 Отговор
    Lancia Thema turbo.
  • 33 Ivailo Chankov

    1 2 Отговор

    До коментар #28 от "ВИП АМГ":

    Ти наистина ли смяташ, че това е по-добро от това
  • 34 Ivailo Chankov

    4 1 Отговор
    Не се обиждайте, но виждам един много скапан манталитет у много Българи на над 35 годишна възраст и доста често чувам "ех едно време какво беше" , извинявам се но и сега има хубаво вино от грозде и наденица от месо и в момента истинските мъже не се обезкосмяват, просто трябва да имаш повечко пари за хубавото вино и наденицата, а относно обезкосмяването при мъжете, чалгата зомбира с простотия много хора от младото поколение и според мен това е причината за леките жени и фалшиво напомпаните обезкосмени мъже .
  • 35 Ivailo Chankov

    3 1 Отговор
    И имате една екстра в повече от времето на комунизма, можете спокойно да идете в почти всяка европейска държава, а доколкото знам по комунистическо време, това е било доста трудно .
  • 36 Благовест Стефанов

    0 3 Отговор

    До коментар #24 от "Iaroslav Stanchev":

    Разпада ти се дъртия таралясник. Трябва да пробваш. Не е страшно.

    Коментиран от #37

  • 37 Iaroslav Stanchev

    1 2 Отговор

    До коментар #36 от "Благовест Стефанов":

    Моя кош не го мисли.От 92-ра до сега няма грам ръжда,интериора е уникално качествен и здрав,а мотора е чук,на 400000 км с една сменена гарнитура на капака за клапаните.Една предница дето правих и тя ми излезе 600 лв с труда и това включва всички части по ходовата част,за които се сетиш.
    А на една нова бангия,с цена до 40000 лв. само масло,филтри,3-4 ремъка и 5-10 ролки са и 1000 лв.А за мотори да не говорим,сегашните на 180-200000 са дроб.За качество интериор е безсмислено да сравнявам.
    Айде,моля ти се събери още 5-6 с "космически кораби",като твоя и повторете същото упражнение от клипа.Гарантирам ти,че до 1 минута няма да има какво да карате.Ще е здрав само волана,ама и за него не е много сигурно.
  • 38 Nikolay Tsonev

    2 2 Отговор
    Няма как да разбереш каква е тръпката на тия автомобили (трябва да си ги карал), тогава ще разбереш какво е автомобил. И никой няма скапан манталитет дали е на 15 или 35, просто 35 годишните знаят че старите коли са в пъти по качествени от днешните. Другото което искам да кажа, че преди трудно се е излизало зад граница е вярно, но на никой не му е било нужно да излиза защото не е имало нужда за разлика от сега.
  • 39 Matey Atanasov

    0 2 Отговор
    За маняците на космическите кораби и разни такива новобрански трошляци дето ги пускат на конвеира : http://www.youtube.com/watch?v=nZ1ku_MZQc4

    Коментиран от #40

  • 40 Ivailo Chankov

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "Matey Atanasov":

    A 3.2-литровия на VW е много стар двигател нали, направо от 80-те , майтапа настрана, този двигател е монтиран за пръв път под капака на 4-то поколение Голф който не е много стар автомобил и този Голф от видеото е допълнително олекотяван и най-вероятно турбото му е с размерите на главата ми и не на последно място, шофьорът на Аудито е по-зле от 15 годишно момиче .
  • 41 Симеон Тасев

    0 3 Отговор
    мередес и бмв са вечните марки
  • 42 Симеон Тасев

    1 2 Отговор
    друго нищо не е като тях качествено и надежно с традиций
  • 43 Kiril Shirokodolski

    0 0 Отговор
    Сблъсъкът на титаните.
  • 44 БамБам

    0 0 Отговор
    Помня ги тези времена когато тези коли бяха нови,тогава бях ученик и ги гледах на кориците на списанията на немския Ауто Билд и мечтаех за тях...Златни времена бяха...