Най-ярките примери за социална реклама по правило са визуално въздействащи, но в Япония както обикновено стигат до истински крайности, когато трябва да пропагандират определена кауза. Клипът по-долу е поръчан от дистрибутора на гуми Autoway Loop и внушава ползата от зимните гуми по начин, който би накарал всеки нормален човек да хукне с писъци към най-близката гумаджийница.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Делчо Тричков
13:05 05.12.2013
3 йордан иванов
15:51 05.12.2013
4 Иван Игнатов
17:15 05.12.2013
5 Иван Господинов
00:35 06.12.2013
6 Shmeker
09:03 06.12.2013
7 Martin hristov
21:36 06.12.2013