Новата генерация на Skoda Octavia спечели титлата "Кола на годината" в България. Чешкият автомобил събра най-много точки от гласуването на членовете на "Прес Авто Клуб България", изпреварвайки Mazda6, Peugeot 308, BMW 4er и Opel Adam.
В гласуването за ван на годината наградата отиде при Dacia Dokker, а подгласници на румънската "баничарка" станаха Citroen C4 Picasso и FIAT 500L. Оспорвана беше и борбата при автомобилите с повишена проходимост.
Там се състезаваха Opel Mokka, Ford Kuga, BMW X5, Suzuki SX4 S-Cross и Range Rover Sport. В крайна сметка наградата 4х4 на България беше присъдена на Range Rover Sport. Ето и цялото класиране, на автомобилите, достигнали до финалния кръг, по категории.
Кола на годината 2014 на България
4х4 на годината 2014 на България
Ван на годината 2014 на България
Спонсори на Конкурса "Кола на годината 2014" са Робърт Бош България, Сожелиз България и Глобул. Събитието стана възможно и благодарение на Chivas и Лазурит 94.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 skier
10:30 13.12.2013
2 galaxy
10:42 13.12.2013
3 Станимир Христов
Коментиран от #4, #6
11:17 13.12.2013
4 Shmeker
До коментар #3 от "Станимир Христов":
Сигурно е по-практична и икономична11:21 13.12.2013
5 Тодор Тодоров
11:22 13.12.2013
6 Славчо Димитров
До коментар #3 от "Станимир Христов":
Предвид аналогично оборудване, цената на шкодата е много по-ниска, а качеството и въобще не е лошо. Така че първото място определено и приляга, особено за БГКоментиран от #7
12:04 13.12.2013
7 триста итридесети
До коментар #6 от "Славчо Димитров":
Това винаги е така "цената на шкодата е много по-ниска, а качеството и въобще не е лошо", тогава защо не е винаги кола на годината?Коментиран от #9
12:31 13.12.2013
8 Радина Николова
12:35 13.12.2013
9 Славчо Димитров
До коментар #7 от "триста итридесети":
Защото трябва и модела да е готин, а октавията е най-готиния модел на шкода. Освен това трябва да е пуснат в продажба същата година. Така че няма как всяка година да е. Миналата година Шкода участваха с Рапид, но той е доста бюджетно изпълнение и не можа да се пребори.Коментиран от #12
12:53 13.12.2013
10 Ts@r
Коментиран от #15
13:13 13.12.2013
11 неутрален
Още не сме приключили с 2013, вече знаем какво ще става 2014...
13:25 13.12.2013
12 триста итридесети
До коментар #9 от "Славчо Димитров":
Ами да участват всяка година с октавията и да печелят, а предните години с кои модели са участвали?Като че ли за пръв път участват с октавията и печелят !
или предните модели октавии не са готини??
13:39 13.12.2013
13 Georgi Enchev
Коментиран от #14
14:43 13.12.2013
14 Shmeker
До коментар #13 от "Georgi Enchev":
Шкодите са доста, а тази е нов модел, така че ще стават все повече. Колкото до качеството - ами добро качество на база на доказана платформа с евтино и здраво окачване.. естествено подплатено с добрите икономични мотори на VAG.15:10 13.12.2013
15 Woody
До коментар #10 от "Ts@r":
Все пак става дума за България :) На фона на всеобщата мизерия новите коли не са приоритет за огромна част от населението :(17:55 13.12.2013
16 димитър пенчев
18:01 13.12.2013
17 Ангел Тодоров
18:07 13.12.2013
18 реалист
Коментиран от #19, #31
19:37 13.12.2013
19 EMSKI
До коментар #18 от "реалист":
Не съм карал това СУВ-че,но ми изглежда добре,а и Форд доста напреднаха ...... Относно Шкода...мога да се хвана на бас със всеки,че за 2014 година ,ще продаде максимум 400-500 Октавии!!! На ден се продават толкова автомобили 2-ра ръка,макар и да не са "коли на годината" !!20:52 13.12.2013
20 Бай Иван
Коментиран от #25
21:06 13.12.2013
21 Vasil Stoev
06:35 14.12.2013
22 реалист
пишем колкото да не заспим и да дадем мнение но дали е реално или не няма значение
08:59 14.12.2013
23 Симеон Тасев
10:23 14.12.2013
24 Симеон Тасев
10:23 14.12.2013
25 Iaroslav Stanchev
До коментар #20 от "Бай Иван":
А гоуфУ кола на годината ама у Япония.Това не е шега.13:21 14.12.2013
26 ВАСИЛ ДИМЧЕВ
Коментиран от #30
14:09 14.12.2013
27 Ростислав Драгостинов
14:49 14.12.2013
28 Иван Петров
21:20 14.12.2013
29 Светозар Летиев
Коментиран от #32
00:50 15.12.2013
30 ВИП АМГ
До коментар #26 от "ВАСИЛ ДИМЧЕВ":
a pa ti golemia razbirach drankash gluposti kato lud .mishoka si ti07:53 15.12.2013
31 ВИП АМГ
До коментар #18 от "реалист":
mnogo e dobar modela na Ford neznam kakvo tochno mrankat.Ford poslednite godini sa mnogo po dobri ot Opel.07:55 15.12.2013
32 Симеон Тасев
До коментар #29 от "Светозар Летиев":
надежден защото е дърво и няма нищо чехите не смеят да слагат допълнение че ще у.ерат и малкото дет са се опитали да измислят шкода не е кола колите са мерцедес бмв и аудиКоментиран от #33
10:04 15.12.2013
33 Светозар Летиев
До коментар #32 от "Симеон Тасев":
Мерцедес.БМВ и Ауди одавна ги няма в класациите на най-надеждни автомобили.Такива нови Аудита дет кат се скапе електрониката ти струва 20 бона ремонта не ми ги хвали.Тва не са коли за простосмъртни.А в Бг не са мн тея.Това са коли да ги караш 100 000 км и да идват за Бг или за Източна Европа......Верно е ,че по екстри са мн по-напред,но за здравина и надеждност и дума не може да става.Не случайно 3-те най-надеждни автомобила са японски.Направи си сам сметка колко струва едно Х5 и една нова Ланд Круизер.........БМВ-то е на половината......Да не говорим за някои счупен МЛ.......1/3 от Круизера струва10:35 15.12.2013
34 Тодор Тодоров
Кучетата си лаят,Вагените си вървят...
Интересно как са "кенефи","трошляци" и т.н. а трошат всички класации...
Едва ли някой скоро ще стъпи и на половината мощ нa VAG
Коментиран от #39
13:03 15.12.2013
35 Тодор Тодоров
Коментиран от #38, #41
13:05 15.12.2013
36 Пацо Пацов
Коментиран от #37
13:12 15.12.2013
37 ВАСИЛ ДИМЧЕВ
До коментар #36 от "Пацо Пацов":
Opel отдавна не е на GM.Коментиран от #40
17:47 15.12.2013
38 Светозар Летиев
До коментар #35 от "Тодор Тодоров":
ако шкодата беше ауди защо едно ауди струва 100 000 евро А8,а един Супер 25 000? Не си ли задаваш тоя въпрос?Шкодата не е Ауди и никога няма да бъде.Може всичко да е Фолксваген,но всяка марка си е индивидуална и по вървене и по екстри и по всичко.А8 имат двигатели по 600 коня.Виждал ли си такава Шкода.?Аз - неКоментиран от #42
17:59 15.12.2013
39 Светозар Летиев
До коментар #34 от "Тодор Тодоров":
Като си купиш такава кола и влизаш в сервиза за масло,филтри и накладки тогава няма да се чудиш защо печелят тея класации.Ще ти е ясно тогава колко пара ти пести тая кола и ,че не ти бачкаш за нея и цялата ти заплата върви там,а тя бачка за теб18:04 15.12.2013
40 ВИП АМГ
До коментар #37 от "ВАСИЛ ДИМЧЕВ":
18:53 15.12.2013
41 ВИП АМГ
До коментар #35 от "Тодор Тодоров":
18:54 15.12.2013
42 ВИП АМГ
До коментар #38 от "Светозар Летиев":
ne hvali boklucite na VAGКоментиран от #43
18:54 15.12.2013
43 Светозар Летиев
До коментар #42 от "ВИП АМГ":
Аз не ги хваля.на всеки му се кара Панамера.Ма слезте на земята и вижте в Бг действителността.Тази шкода що не спечели кола на годината в Япония? Няма как да стане.Но за Бг е прекрасна машинка.20:06 15.12.2013
44 Славчо Димитров
Коментиран от #48
22:26 15.12.2013
45 БМВ БЪЛГАРИЯ
Коментиран от #46
20:07 16.12.2013
46 Shmeker
До коментар #45 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":
Еми да. То за парите на маздата + малко отгоре се взема премиум марка. Супер безсмислена е тая мазда. Хем загубена марка, хем скъпа.Коментиран от #47
21:22 16.12.2013
47 Ivan2909
До коментар #46 от "Shmeker":
mazdata be6e marka... tova sega e mondeo-#6! BMW x5 parodiqta na GAZ53 za rabotnizi. Kude e SUBARU napr. Da ne govorim za nedorazumenieto OPEL Mokka=koreiska prudnq! Opel Adam-bez komentar! Kude e Citroen, poslednite godinigi slagat vmalkoto si djob4e vsi4ki! Kude e Honda, Toyota puk sa 5-6 godini pred vsi4ki, respektivno Lexus?16:29 17.12.2013
48 Ivan2909
До коментар #44 от "Славчо Димитров":
Pi4 tova ne e skoda ,a statoto A4 na audi! Skodata pe4eli= vse edno e spe4elilo Seat4eto EXEO!Коментиран от #49
16:31 17.12.2013
49 Shmeker
До коментар #48 от "Ivan2909":
Exeo е Ауди - но Шкодата не е. Шкодата е с напречно разположен мотор и окачване на голф отпреде, EXEO е с надлъжно разположен мотор и многоточкова окачване на Ауди и пасат B521:39 19.12.2013